آموزش سئو

نحوه ایجاد یک راهنمای سبک تحریریه

نوامبر 11, 2020

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، شما می دانید که لحن و پیام وبلاگ شما برای موفقیت کلی کسب و کار شما چقدر مهم است. یک رویکرد منسجم به محتوای دیجیتال شما ، به ویژه محتوای وبلاگ شما ، برای برند شما حیاتی است.

بهترین راه برای اطمینان از انسجام سایت شما در ویرایش ، داشتن راهنمای سبک تحریریه است.

این مقاله اصول راهنمای سبک تحریریه را برای شما مرور می کند. مراحلی را یاد می گیرید که باید ایجاد کنید تا راهنمای سبک خود را از ابتدا ، با استفاده از الگو یا با کمک فریلنسر ایجاد کنید.

راهنمای سبک تحریریه چیست؟

راهنمای سبک سرمقاله مجموعه ای از دستورالعمل ها برای نویسندگان و ویراستاران تیم شما است. این دستورالعمل ها شامل استانداردهای دستور زبان ، هجی ، ساختار جمله و استفاده از تصویر می شوند.

هدف از یک راهنمای سبک این است که مطمئن شوید محتوای شما بدون توجه به اینکه چه کسی مقاله را می نویسد یا ویرایش می کند ، پایدار و با کیفیت باقی بماند.

چرا وب سایت شما به یک راهنمای سبک تحریریه نیاز دارد؟

بیش از یک لیست دلخواه از قوانین گرامری ، یک راهنمای سبک سرمقاله راهنمایی برای ایجاد محتوای مفید و نام تجاری در اختیار تیم محتوای شما قرار می دهد. یک راهنمای سبک سرمقاله ، یک خط پایه استاندارد برای کیفیت و سازگاری را تضمین می کند. با رشد تیم تحریریه داخلی ، این امر اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شاید فکر می کنید وب سایت شما خیلی کوچک است ، یا همیشه می توانید محتوای خود را اکنون ایجاد کنید و بعداً جزئیات آن را مرور کنید. حقیقت این است که ، هرچه زودتر می توانید سبک تحریریه و فرآیندهای خود را ناخوشایند کنید ، کار کمتری برای شما و تیم شما انجام می شود.

بدون وجود رهنمودهای مشخص ، صندوق ورودی شما به زودی مملو از س fromالات نویسندگان و تحریریه شما خواهد شد. ستاد تحریریه شما ممکن است فکر کند که عدم وجود دستورالعمل به آنها سلطنت آزادانه بر محتوا را می دهد. این ممکن است منجر به کاری ناسازگار و حتی شاید بی کیفیت شود که نام تجاری شما را در همه جای خود دارد.

عناصر یک راهنمای سبک

عناصر خاصی وجود دارد که همه راهنماهای سبک باید شامل آنها شوند ، مانند:

دستور زبان

آیا انتظار دارید نویسندگان شما از ویرگول آکسفورد استفاده کنند؟ آیا مواردی وجود دارد که نقطه ویرگول را به خط تیره ترجیح دهید؟ این قوانین دستوری است که باید در راهنمای سبک خود بخوانید.

از دیگر عناصر دستوری موضع گیری می توان به مواردی اشاره کرد که علائم نگارشی در رابطه با علامت های نقل قول (داخل یا خارج) ، حروف اضافه در انتهای جمله و جمله های شروع شده با حروف ربط وجود دارد.

هجی کردن

اشتراک خدماتی مانند Grammarly از اکثر غلط املایی ها مراقبت می کند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که می توان کلمه را به دو یا چند روش به درستی هجی کرد ، بنابراین نویسندگان شما کدام یک را انتخاب می کنند؟

متداول ترین تفاوت های هجی تفاوت هایی با انگلیسی انگلیسی در مقابل انگلیسی انگلیسی است. مثالها عبارتند از:

  • مرکز در مقابل مرکز
  • تئاتر در مقابل تئاتر
  • رنگ در مقابل رنگ
  • انتقاد در مقابل انتقاد
  • برنامه در مقابل برنامه

شما باید تصمیم بگیرید که اکثریت مخاطبان شما در هنگام تصمیم گیری درباره “سبک هجی” تصمیم گیری می کنند. اما مهمترین چیز این است که یک سبک را انتخاب کنید و ثابت قدم باشید.

صدا و لحن

صدا بیان کلی برند شماست ، در حالی که لحن نحوه ارسال آن پیام است. میزان صدا بسته به رسانه متفاوت خواهد بود (به عنوان مثال پست رسانه های اجتماعی ، پست وبلاگ ، خبرنامه ، اطلاعیه مطبوعاتی) ، اما صدای کلی برند چراغ راهنمای نویسندگان شما خواهد بود.

آیا صدای برند شما با ملاحظه و ساده مانند است اوبر یا عملکردی و بیانی مانند استارباکس؟ هنگامی که صدای شیرین صدای نام تجاری خود را پیدا کردید ، وقت آن است که تعیین کنید لحن شما چیست و چه زمان ممکن است بسته به محیط یا شرایط تغییر کند. شاید لحن شما در پست های وبلاگ گاه به گاه و گفتگو باشد ، اما در پست های شبکه های اجتماعی شوخ طبع است.

همانطور که Uber انجام می دهد ، می خواهید مثالهای مرتبط را در اینجا وارد کنید برنامه های کاربردی بخش از راهنمای سبک آنها این موارد به تحکیم موضع شما کمک می کند و در عین حال به نویسندگان شما راهنمای مفیدی می دهد تا در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند.

جمله و طول پاراگراف

از یک خط بذله گو تا گروه بندی های پنج تا شش جمله ای ، روش های معتبر زیادی برای تشکیل یک پاراگراف وجود دارد. در اینجا می خواهید اولویت کلی خود را مشخص کنید و اینکه چه مواردی باید استثناceptions داده شوند.

به عنوان مثال ، در وب سایت های دانشگاهی ، جملات و پاراگراف های طولانی تر عادی است. این به این دلیل است که اطلاعات سطح بالایی وجود دارد که باید بلافاصله تحویل داده شوند. با این حال ، در وبلاگ های دستورالعمل یا سرگرمی ، جملات و پاراگرافهای کوتاهتر می توانند به هدایت یک خانه کمک کنند.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت بازاریابی ایمیل سال 2020

پیوندها

این بخش از راهنمای سبک شما باید در مورد چگونگی قالب بندی لینک ها در وبلاگ شما ، و همچنین در مورد چگونگی استفاده از پیوندها و مکان (مثلاً محتوای خارجی در مقابل داخلی) توضیح دهد.

به عنوان مثال اگر یک بازاریاب پزشکی یا دانشگاهی هستید ، ممکن است نیاز داشته باشید که لینک به منابع خارجی حداقل استاندارد کیفیت را داشته باشد. در این صورت ، شما باید نمونه های صریح وب سایت ها و منابع مورد اعتماد خود را ارائه دهید.

منابع

راهنمای سبک تحریریه شما باید عمیق باشد ، اما اگر بیش از حد طولانی باشد ، استفاده موثر از نویسندگان و ویراستاران دشوار است. یکی از راه های کاهش طول راهنمای سبک خود بدون به خطر انداختن محتوا ، استفاده از منابع است.

بخش منابع در راهنمای سبک شما باید شامل پیوندهایی به راهنماهایی باشد که به درستی آنها را بررسی کرده اید. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • راهنماهای سبک دانشگاهی (به عنوان مثال APA یا MLA)
  • قوانین و دستورالعملهای دستوری
  • نحوه راهنما و مستندات برای سیستم عامل هایی که نویسندگان و ویراستاران شما استفاده می کنند
  • پیوندهای پایگاه داده

شما می خواهید نویسندگان خود را به گونه ای تنظیم کنید که خودکفا باشند. یک قسمت گسترده در راهنمای سبک تحریریه شما یک مکان عالی برای شروع است.

تصاویر و سایر رسانه ها در یک راهنمای سبک تحریریه

اگر استفاده از تصاویر و سایر رسانه ها را در محتوای وب سایت خود تشویق می کنید ، باید صراحتاً در مورد قالب بندی ، انتساب ، محتوا و موارد دیگر داشته باشید. این عناصر چه مواردی را پوشش می دهند؟

  • قالب بندی: حداقل و حداکثر ابعاد ، نیازهای اندازه تصویر و محل قرارگیری را در یک مقاله مشخص کنید
  • مشخصات: انتظارات خود را درباره چگونگی انتساب محتوا به محتواسازان به نویسنده مشخص کنید. این بسته به مجوز حق چاپ، اما رعایت قوانین کپی رایت یک امر ضروری است.
  • محتوا: شما باید محدودیت ها یا محدودیت هایی را که برای برخی فعالیت های درون تصویر مانند نوشیدن الکل دارید ، فراخوانی کنید. یا شاید شما برای تصاویر دارای ویژگی ، مانند عکس های همپوشانی ، سبکی ترجیح می دهید. این اطلاعات برای نویسندگان و ویراستاران شما مفید است.

عواقب بالقوه واقعی برای تصاویر نادرست منتسب وجود دارد ، بنابراین این قسمت از راهنمای سبک شما باید بسیار خاص باشد. بهتر است نمونه ها و حتی الگوهایی را برای استفاده نویسندگان و ویراستاران خود ارائه دهید.

ایجاد راهنمای سبک تحریریه

اکنون آماده ایجاد راهنمای سبک خود هستید. از کجا باید شروع کرد؟

قبل از اینکه شما در روند کار خسته شوید ، بیایید در مورد سه راه ایجاد راهنمای سبک خود بحث کنیم.

استخدام یک فریلنسر برای ایجاد راهنمای سبک تحریریه خود

شما می توانید برای هر وبلاگ یا کار مرتبط با وب سایت ، یک فریلنسر استخدام کنید ، پس چرا برای ایجاد راهنمای سبک خود ، استخدام یک فریلنسر را در نظر نمی گیرید؟ افراد مستقل با تجربه در نوشتن محتوای خاص صنعت ، از جمله راهنماهای سبک ، وجود دارند. اگر می توانید یک فریلنسر با تجربه ایجاد یک راهنمای سبک در زمینه خود پیدا کنید ، حتی بهتر!

سیستم عامل های مختلف استخدام آزاد ، مانند Freelancer و Upwork وجود دارد. همچنین می توانید برای توصیه به شبکه شخصی و حرفه ای خود مراجعه کنید.

یک فریلنسر با تجربه می تواند شما را در روند ایجاد راهنمای سبک تحریریه راهنمایی کند. هرچند باید با برخی اطلاعات آماده شده روی میز بیایید. مثلا:

  • صدا و لحن نام تجاری (گاه به گاه؟ معتبر؟ دانشگاهی؟)
  • اولویت شما برای زمان و دیدگاه است
  • هر ترجیح قوی ای که دارید (به عنوان مثال ویرگول آکسفورد ، قالب بندی متن ، قالب بندی تصویر)
  • الزامات صنعت یا شرکت

شما فریلنسر را برای دانش و تخصص او استخدام کرده اید ، بنابراین استفاده از آن را فراموش نکنید. اگر فریلنسر شما یک راهنمای سبک تحریریه در طاقچه شما ایجاد کرده است ، پس از آنها براساس کارهای قبلی خود توصیه هایی را بخواهید.

ممکن است از بخشهایی که حتی فکرش را هم نمی کنید اضافه کنید و بخشهای دیگری که می توانید برش دهید تعجب کنید. استفاده از این تجربه قبلی می تواند کیفیت راهنمای سبک شما را بالا ببرد و از مسائل ناشی از ابهام جلوگیری کند.

ایجاد یک راهنمای سبک تحریریه از یک الگو

اگر یک فریلنسر در بودجه شما نیست ، مجبور نیستید آن را به تنهایی انجام دهید. الگوهای راهنمای سبک بسیاری برای کار با شما وجود دارد.

بهترین مکان برای جستجوی چنین الگوهایی ، بازاریابی ، مارک تجاری و طراحی وبلاگ است.

TechWhirl یک الگوی سند Word برای بارگیری ارائه می دهد ، و لوسی پرس الگوی خاص خود را دارد که می توانید با استفاده از ویرایشگر آنلاین آنها سفارشی کنید. شما همچنین می توانید با مخازن الگو مانند این یکی از شانس داشته باشید مایکروسافت.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید یک الگو یک راهنما است ، نه یک کتاب قانون. نیازی نیست که همه بخشهای آن را وارد کنید ، و آزادید هر بخشی را که لازم بدانید اضافه کنید.

ایجاد راهنمای سبک تحریریه خود

اگر ترجیح می دهید راهنمای سبک خود را از ابتدا ایجاد کنید ، فرایند گام به گام شرح داده شده در زیر را در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم EMR مربوط به سال 2021

با یک پایه جامد شروع کنید

در این مرحله ، وقت آن است که یک راهنمای سبک مستقر را به عنوان پایه خود انتخاب کنید.

گزینه های زیادی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است ، از جمله APA و MLA. با انتخاب یکی از این راهنماها به عنوان خط پایه ، ایجاد پایه راهنمای سبک خود را آسان می کنید.

این راهنماهای ایجاد شده از قبل شامل قوانینی درباره دستور زبان ، ساختار و قالب بندی هستند. سپس می توانید با ایجاد این قوانین ، یک راهنمای سبک تحریریه قوی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

صدای مارک را ایجاد کنید و آهنگ را تنظیم کنید

دو عنصر مهم محتوای بازاریابی اغلب نادیده گرفته می شوند: صدای نام تجاری و لحن. دلیل اینکه اغلب این موارد نادیده گرفته می شوند ، مهم نبودن آنها نیست ، بلکه تشخیص آنها دشوار است.

صدا است شخصیت برند شما. این در طول زندگی برند شما به همان شکل باقی می ماند.

به عنوان مثال Skittles صدایی بازیگوش و خوش صدا دارد. کمپین های بازاریابی آنها کمی خارق العاده است و نگاهی به رنگ های روشن ، صداهای بلند و ترفندهای جذاب دارد.

کمپین های بازاریابی Skittles به عنوان اثبات استفاده آنها از راهنمای سبک تحریریه

لحن ، انعطاف پذیری در صدای نام تجاری شما است که بسته به شرایط تغییر خواهد کرد. حتی اگر سپاهی از نویسندگان داشته باشید ، می توانید از انسجام وبلاگ خود اطمینان حاصل کنید تنظیم لحن تا نویسندگان و ویراستاران شما رعایت کنند.

سه بزرگ را به خاطر بسپار: زمان ، صدا و نقطه نظر

اکنون از لحن محتوای خود آگاه هستید ، وقت آن است که “چگونگی” را به طور خلاصه بیان کنید. چگونه قصد دارید نویسندگان خود با مخاطبان خود صحبت کنند؟ پاسخ به زمان ، صدا و دیدگاهی که ترجیح می دهید بستگی خواهد داشت.

زمان نوشتن به سه زمان گذشته ، حال و آینده اشاره دارد.

ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که هر سه زمان در وب سایت یا وبلاگ شما استفاده شده است. هنوز باید یک زمان غالب را برای نویسندگان خود انتخاب کنید تا در بیشتر شرایط به تعویق بیفتد.

صدا به صدای فعال در مقابل صدای منفعل اطلاق می شود. این به معنای قرار دادن سوژه در اولویت (فعال) یا قرار دادن موضوع در اولویت (منفعل) است. صدای فعال استاندارد اکثر وبلاگ نویسان و بازاریابان است. این ارائه می دهد خواننده لحن مکالمه تر جذاب تر است.

نقطه نظر به دیدگاه نویسنده اشاره دارد: شخص اول ، دوم یا سوم.

وبلاگ نویسان و بازاریابان معمولاً از جملات اول شخص (“من”) یا شخص دوم (“شما”) استفاده می کنند. دیدگاهی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به جایگاه محتوای شما و لحن کلی شما بستگی دارد.

بهتر است برای هر سه مورد فوق یک توصیه پیش فرض داشته باشید. ممکن است موارد استثنایی را در این قانون بگنجانید ، اما اگر این کار را انجام دادید حتما مثالهای مشخصی ارائه دهید.

قالب بندی استاندارد را ایجاد کنید

نحوه جریان محتوای شما تا حد زیادی به قالب بندی آن بستگی دارد. برخی از دستورالعمل های اساسی قالب بندی که باید در نظر گرفته شود ، عنوان ها و زیرعنوان ها ، متن های پررنگ و مورب و متن پیوندی هستند.

ممکن است بخواهید در مورد دستورالعمل های عنوان سربرگ ، سیستم مدیریت محتوای خود و هرگونه محدودیت احتمالی را در نظر بگیرید.

اگر به شدت به یک راهنمای سبک مانند APA اعتماد می کنید ، می توانید از توصیه های آنها برای قالب بندی متن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اصطلاحات کج شده که معنای فنی یا خاصی دارند.

الزامات تصویر را تعریف کنید

دلایل بسیار خوبی برای درج تصاویر در وب سایت شما وجود دارد. با این حال ، تصاویر می توانند فضای گرانبهایی را اشغال کنند و دارای خطرات مربوط به حق چاپ هستند. به همین دلیل است که شما باید الزامات تصویر را در راهنمای سبک خود تعریف کنید.

در سمت فنی ، باید حداقل و حداکثر اندازه تصویر را تعیین کنید. این بستگی زیادی به بستر محتوای شما دارد و ممکن است بسته به نوع تصویر متفاوت باشد (تصویر برجسته در مقابل تصویر درون محتوا). با توجه به اینکه نقض حق چاپ همیشه در معرض خطر است ، همچنین در مورد گنجاندن تصاویر در محتوا ، می خواهید شرایط سختگیرانه ای را ارائه دهید.

اگر از مخزن تصویر برتر مانند Shutterstock استفاده می کنید ، می توانید جزئیات ورود به حساب را در این قسمت از راهنمای سبک خود قرار دهید. همچنین می توانید به مخازن تصویر رایگان مانند Unsplash یا Pexels پیوند دهید.

فراتر از آن ، شما باید به طور واضح (با مثالها) قالب مورد نظر برای منابع تصویر را مشخص کنید. چه مواردی باید گنجانده شود و چگونه باید قالب بندی شود؟ باز هم ، ممکن است مفید باشد که به استاندارد راهنمای سبک انتخابی خود برگردید.

استانداردهای عملکرد را در آن بگنجانید

نویسندگان شما از کجا می دانند وقتی به میخ به سر می کوبند یا برعکس ، مارک را از دست می دهند؟ اینجاست که استانداردهای عملکرد مفید است.

استانداردهای عملکرد رهنمودهایی هستند که نویسندگان و ویراستاران می توانند هنگام ارزیابی محتوای آنها به آنها مراجعه کنند. هرچه استانداردهای عملکرد شما عینی تر باشد ، بهتر است.

مقاله مرتبط  11 بهترین ابزار Dropshipping

وقتی نوبت به ایجاد استانداردهای عملکرد می رسد ، کمک می کند تا به یک موضوع درجه بندی فکر کنید. برای هر استاندارد ، امتیاز گرفتن از یک تا پنج امتیاز امکان پذیر است. چه استانداردی را می توانید انتخاب کنید که ارزیابی آن در مقیاس پنج درجه ای آسان باشد؟ چند مثال عبارتند از:

استانداردهای عملکرد برای نویسندگان و همچنین تحریریه شما مفید خواهد بود.

انتخاب یک راهنمای سبک تحریریه به عنوان پایه

احتمال این وجود دارد که چیزی ناخواسته از راهنمای سبک تحریریه شما خارج شود. به همین دلیل داشتن یک راهنمای سبک پیش فرض برای مراجعه نویسندگان و ویراستاران بسیار مهم است.

این راهنماهای سبک موارد استفاده معمول دارند ، اگرچه می توانند برای استفاده های فراتر از حد معمول سازگار شوند. بیایید چهار راهنمای رایج سبک را بررسی کنیم.

آسوشیتدپرس (AP)

آسوشیتدپرس (AP) راهنمای سبک معمولاً توسط روزنامه نگاران استفاده می شود. تمرکز آن بر انتشار واضح اطلاعات با قالب بندی ساده است.

انجمن روانشناسی آمریکا (APA)

انجمن روانشناسی آمریکا (APA) راهنمای سبک معمولاً در دانشگاه در دوره های علوم و علوم اجتماعی استفاده می شود. اندکی خمیده تر از MLA است ، اگرچه نه به اندازه راهنمای سبک شیکاگو.

این راهنمای سبک برای نوشتن دانشگاهی ، از جمله وبلاگ ها یا وب سایت هایی که به بحث در مورد موضوعات دانشگاهی اختصاص داده شده اند ، ایده آل است.

انجمن زبان مدرن (MLA)

انجمن زبان مدرن (MLA) راهنمای سبک معمولاً در دوره های انگلیسی در سطح دانشگاه استفاده می شود و همچنین برای بسیاری از وبلاگ نویسان ، بازاریابان و نویسندگان محتوا پیش فرض است. این راهنما روش آرام تری را برای نویسندگان ، ویراستاران و خوانندگان مطلوب ارائه می دهد.

راهنمای سبک شیکاگو

راهنمای سبک شیکاگو دقیق ترین راهنمای سبک است. این راهنمای سبک به دلیل ماهیت دقیق ، مورد پسند بسیاری از وبلاگ نویسان نیست.

تفاوتهای کلیدی بین چهار راهنمای سبک عمدتاً به قالب بندی مربوط می شود ، اگرچه تغییرات دستوری و ساختاری نیز وجود دارد. هیچ راهنمای سبکی بهتر از دیگری وجود ندارد زیرا همه آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. راهنمای انتخابی شما تا حد زیادی به اولویت ، سهولت استفاده و آشنایی بستگی خواهد داشت.

انتخاب یک بستر برای میزبانی راهنمای سبک تحریریه شما

شما آماده ایجاد راهنمای سبک خود هستید ، اما کجا باید میزبان آن باشید؟ شما چند گزینه پیش رو دارید ، و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

Microsoft Word

یک سند کلمه شاید ساده ترین گزینه باشد. بارزترین محدودیت اسناد word عدم توانایی در بروزرسانی خودکار دستورالعمل ها است. لازم است که سند به روز شده را برای همه نویسندگان و ویراستاران ارسال کنید زیرا موارد اضافی یا تغییرات ایجاد می شود.

پرونده های گوگل

اگر ایده یک سند ساده را دوست دارید ، Google Docs را در نظر بگیرید. شما همچنان به ابزارهای محتوای اساسی ارائه شده توسط سند word دسترسی خواهید داشت ، اما به روزرسانی ها به صورت زنده منعکس می شوند. همچنین می توانید با اعضای تیم تحریریه خود همکاری کنید.

Sharepoint

شاید شما یک پلت فرم امن تر از Google می خواهید. اگر چنین باشد ، Sharepoint ممکن است برای شما مناسب باشد. Sharepoint با Microsoft Suite ، از جمله Word سازگار است. با استفاده از Sharepoint ، می توانید یک سند Word موجود را بارگذاری کنید یا خود را در سیستم عامل ایجاد کنید.

دقیقاً مانند Google Docs ، تغییرات شما بلافاصله منعکس می شوند و می توانید با تعداد اعضای تیم در صورت لزوم همکاری کنید.

تلاقی

در صورت نیاز به همکاری قوی تر ، به ویژه هنگامی که تازه شروع به ایجاد راهنمای سبک تحریریه خود کرده اید ، ممکن است سکویی مانند Confluence را ترجیح دهید. این یک پلت فرم به سبک ویکی است که به شما امکان می دهد راهنمای سبک خود را با تیم خود ایجاد کنید.

منابع برای ایجاد یک راهنمای سبک تحریری با کیفیت

هنگامی که راهنمای سبک خود را ایجاد می کنید ، خواهید دید که از بسیاری سوراخ های خرگوش پایین می روید. با توجه به این موضوع ، ما لیستی از منابع مفید را برای شروع تحقیقات خود جمع آوری کرده ایم.

برای آشنایی با راهنماهای سبک سازمانی ، این منابع را در راهنماهای سبک سبک AP ، APA ، MLA و شیکاگو بررسی کنید.

آیا می بینید که به برخی از الهامات احتیاج دارید؟ نگاهی به راهنماهای سبک ایجاد شده توسط موسساتی مانند پرینستون و راتگرز. شرکت ها و مارک های مورد علاقه شما ممکن است راهنماهای سبک خود را از جمله ، در دسترس عموم قرار دهند دلال شیرین، گوگل، و اطلسیان.

راهنمای سبک تحریریه Mailchimps

نتیجه

یک راهنمای سبک تحریریه تضمین می کند هیچ ابهامی در نیازهای شما وجود ندارد. اگر به درستی استفاده شود ، این راهنمای سبک به شما کمک می کند تا از کیفیت بالایی برای سایت خود و سازگاری با محتوای نوشته شده خود استفاده کنید.

همچنین می تواند هرگونه سردرگمی یا س questionsالی را از طرف تیم و پیمانکاران شما برطرف کند تا س theالات پرسش و پاسخ را کاهش دهد.

چه عناصر منحصر به فردی را حتماً در راهنمای سبک تحریریه خود قرار می دهید؟