آموزش سئو

نحوه ایجاد کمپین های تبلیغاتی Hyperlocal

نوامبر 27, 2020

در این دوران مدرن تحول دیجیتال ، به نظر می رسد بیشتر استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل آنلاین طراحی شده اند.

بنابراین آیا استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل آجر و ملات وجود دارد؟

بله ، وجود دارد و یکی از موثرترین آنها بازاریابی بیش از حد محلی است.

بازاریابی Hyperlocal چیست؟

همانطور که از نامش پیداست ، بازاریابی بیش از حد محلی یک استراتژی بازاریابی است که تمرکز آن روی دستیابی به مشتری در مجاورت شما است. این هدف افراد با انگیزه ای است که آماده خرید محصولات شما هستند.

هدف اصلی بازاریابی بیش از حد محلی افزایش ترافیک پا به سمت تجارت شماست. این امر با قرار دادن استراتژیک تبلیغات مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب محقق می شود.

همچنین می تواند به منظور افزایش آگاهی از نام تجاری در محلی خاص شما باشد.

چندین عامل در نظر گرفته شده است ، با اصلی ترین عامل موقعیت مکانی شما است.

از این رو نام بازاریابی بیش از حد محلی است.

مزایای بازاریابی بیش از حد محلی

بسیاری از مشاغل به دلیل نتایج فوق العاده ای که به دست می آورد ، بازاریابی بیش از حد محلی را در پیش گرفته اند. این مزایای زیادی نسبت به سایر روشهای بازاریابی برای مشاغل آنلاین و آفلاین دارد. در اینجا پنج لیست برتر وجود دارد:

سرب های بیش از حد محلی گرم بیاورید

از آنجا که این یک روش بسیار خوب بازاریابی است ، بازاریابی بیش از حد محلی این مزیت را دارد که منجر به آمادگی برای خرید می شود. این به این دلیل است که بیشتر افرادی که توسط کمپین های تبلیغاتی فوق موضعی هدف قرار گرفته اند ، در حال حاضر به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.

به عنوان مثال شخصی را در نظر بگیرید که به دنبال کافی شاپ است. آنها به جستجوی کافی شاپ “نزدیک من” می پردازند و اگر در مجاورت شما باشند ، کافی شاپ شما توسط موتورهای جستجو به آنها پیشنهاد می شود. یا اینکه یکی از تبلیغات شما در جدول زمانی شبکه های اجتماعی به آنها ارائه می شود.

حتی اگر آنها به طور فعال به دنبال کافی شاپ نباشند ، می توانید اعلان های فشاری ارسال کنید تا به افراد مجاور خود در مورد ویژه ای که اجرا می کنید هشدار دهید.

به تبلیغات هنگفتی نیاز ندارید

از آنجا که مجبور نیستید کمپین های منطقه ای یا سراسری را اجرا کنید ، می توانید هزینه تبلیغات خود را در حداقل ممکن حفظ کنید.

همچنین در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی می کنید زیرا مخاطب خاص خاص خود را هدف قرار می دهید. این امر باعث کاهش هزینه شما در هر هدف می شود و در عین حال افزایش می یابد بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS)

راه اندازی و اجرا آسان است

باز هم ، ماهیت خاص کمپین های تبلیغاتی فوق محلی ، راه اندازی و اجرای آن را آسان می کند. همچنین ایجاد تبلیغات شخصی شده و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتر ، آسان تر است.

سنجش عملکرد

وقتی نوبت به اندازه گیری عملکرد می رسد ، پیگیری آسان است زیرا می توانید تشخیص دهید که ترافیک پای شما از کجا ناشی می شود.

به ایجاد ارتباط با مشتریان کمک کنید

یکی از بزرگترین کلیدهای رشد تجارت ایجاد ارتباط با مشتریان است.

به خوبی اجرا شده ، بازاریابی بیش از حد محلی به افراد در منطقه جغرافیایی شما کمک خواهد کرد تا بدانند که در صورت نیاز به محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید ، می توانند به شما وابسته شوند. در نتیجه ، بیشتر آنها به مشتریان تکراری تبدیل می شوند. بهتر از این ، آنها می توانند سفیران برند شما باشند.

تبلیغات فوق محلی در زمان واقعی کار کنید

یک مزیت بزرگ بازاریابی بیش از حد محلی این است که در زمان واقعی کار می کند. این توانایی نرخ های تبدیل را افزایش می دهد زیرا معاملات احتمالی محصولات یا خدماتی را که به طور فعال بدنبال آن هستند ارائه می دهد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ابزار مدیریت پروژه چابک سال 2020

با تمام این مزایا ، شما نمی توانید از بازاریابی بیش از حد محلی چشم پوشی کنید.

تبلیغات Hyperlocal چگونه کار می کند؟

به لطف فناوری ، بازاریابان می توانند مکان دقیق چشم انداز خود را مشخص کنند. این را می توان از طریق:

  • آدرسهای IP
  • GPS
  • وای فای
  • سیگنال های بلوتوث

دانستن موقعیت مکانی یک فرد احتمالی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی فوق محلی بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد مخاطبان خود را در یک منطقه خاص محدود کنید. بیشتر سیستم عامل های تبلیغاتی ، مانند Google و Facebook ، این امکان را برای شما فراهم می کنند که یک مکان خاص را هدف قرار دهید و ایجاد کمپین های تبلیغاتی فوق محلی را برای شما آسان کند.

هنگامی که منطقه هدف خود را تعیین کردید ، سپس می توانید محرک هایی را تنظیم کنید که تبلیغات شما را به کار گیرند.

نمونه هایی از عوامل محرک می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نمایش داده شد
  • تاریخچه جستجو
  • فعالیت رفتاری (مکانهایی که اخیراً بازدیدکنندگان از آنها بازدید کرده اید)

بسته به کمپین شما ، تبلیغات فوق محلی شما می تواند به صورت پیام های متنی ، اعلان های برنامه ، هشدارهای ایمیل ، تبلیغات در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و موارد دیگر باشد. حتی می تواند ترکیبی باشد. اینها وقتی وارد مرز انتخاب شده شما شوند و عملیاتی را ایجاد کنند که عوامل محرک شماست ، به دستگاه همراه احتمالی ارسال می شوند.

مبانی درست شدن بایدسنگ اندازی کمپین های تبلیغاتی فوق محلی

اکنون می دانید که بازاریابی بیش از حد محلی چیست ، و همچنین می دانید که چرا این امر برای استراتژی بازاریابی شما بسیار ضروری است.

بیایید برخی از اصول اساسی را که باید قبل از ایجاد کمپین های تبلیغاتی فوق موضعی خود نتیجه بگیرید ، بررسی کنیم.

صفحه Google برای کسب و کار من را بهینه کنید

هنگامی که پایه و اساس فعالیت های تبلیغاتی بیش از حد محلی خود را می گذارید ، یکی از اولین توقف های شماست Google برای کسب و کار من (GMB) لیست.

برای تقویت بازاریابی بیش از حد محلی خود ، لیست Google My Business خود را بهینه کنید

GMB ابزاری رایگان از طرف Google است که به مشاغل امکان می دهد حضور آنلاین خود را در نتایج جستجوی Google مدیریت کنند. این به ویژه برای مشاغل با آجر و ملات مفید است زیرا به کاربران Google کمک می کند مشاغل نزدیک خود را پیدا کنند.

شما باید لیست GMB خود را بهینه کنید زیرا Google هنگام سرویس دهی به کاربران دارای لیست GMB از سه معیار اصلی استفاده می کند:

  1. ارتباط. برای اینکه کسب و کار شما مرتبط شناخته شود ، باید با درخواست جستجوگر مطابقت داشته باشد.
  2. برجستگی. این مربوط به این است که آیا کسب و کار شما به اندازه کافی قابل اطمینان است که به کاربران توصیه می کند.
  3. مجاورت. آیا تجارت شما به اندازه کافی برای توصیه کاربر است؟

اگر می توانید برای این سه مورد بهینه سازی کنید ، با تبلیغات تبلیغاتی فوق موضعی خود شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

بنابراین چگونه لیست GMB خود را بهینه می کنید؟

بهینه سازی برای ارتباط GMB

  • شرح مشروح متمرکز بر کلمات کلیدی را ایجاد کنید
  • دسته مناسب را انتخاب کنید که مشاغل شما را توصیف کند
  • روزهای کاری و ساعات کاری خود را تنظیم کنید

بهینه سازی برای برجستگی GMB

  • بررسی با کیفیت بالا دریافت کنید
  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
  • شهرت آنلاین خود را به خوبی مدیریت کنید

بهینه سازی برای نزدیکی GMB

اگرچه تقریباً غیرممکن است که بتوانید بر مجاورت جستجوگر با کسب و کارتان تأثیر بگذارید ، اما بهترین روشهایی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید تا شانس Google برای ارائه لیست GMB شما در نتایج جستجو را بهبود ببخشید.

مقاله مرتبط  10 گزینه جایگزین Google Hangouts on Air

اگر بیش از یک مکان کسب و کار دارید ، یکی از بهترین این روش ها ایجاد صفحات فرود جداگانه برای هر یک از مکان های شما است.

نکته دیگر استفاده از نشانه های معروف نزدیک شما است. گنجاندن این موارد در توضیحات کسب و کار به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی کاربران با استفاده از آن نقطه علامت به عنوان مرجع ، در کسب و کار شما ظاهر شود. در اینجا یک مثال دلخواه وجود دارد:

از اهرم های برجسته محلی استفاده کنید تا کمپین های تبلیغاتی فوق محلی شما قابل کشف تر شوند

با بهینه سازی لیست GMB شما ، اکنون می خواهیم به سراغ سایر عناصر اساسی برویم که برای درست شدن نیاز دارید ، اگر تبلیغات فوق محلی شما بخواهد ROAS سالم به شما بدهد.

از جستجوی محلی و بهینه سازی تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید در نقطه

سئو محلی نقش بسزایی در تأثیرگذاری در تبلیغات تبلیغاتی بیش از حد شما دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=c-h3GxHofcA

تحقیقات گوگل نشان می دهد که جستجوهای “نزدیک من” در تلفن همراه افزایش یافته است بیش از 500٪ طی چندین سال گذشته.

چند نکته برای کمک به شما در این زمینه شامل موارد زیر است:

  • ایجاد محتوای ابر محلی (با استفاده از کلمات کلیدی خاص مکان)
  • موقعیت مکانی خود را در برخی از URL ها مشخص کنید
  • فراداده مخصوص مکان ایجاد کنید
  • روی کلمات کلیدی دنباله دار تمرکز کنید
  • برای جستجوی صوتی بهینه شوید
  • اطلاعات تماس را در وب سایت خود قرار دهید

علاوه بر بهینه سازی برای SEO محلی ، باید مطمئن شوید وب سایت شما موبایل پسند است.

بیشتر جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و اگر وب سایت شما به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده نشود ، احتمال از دست دادن چشم انداز خود را دارید. با بازاریابی بیش از حد محلی ، مثبت آنلاین تجربه ی کاربر (UX) می تواند به محرک تبدیل آفلاین شما کمک کند.

اگر نام تجاری شما می تواند برای پرس و جوهای جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشد ، برنده شدن در بازاریابی بیش از حد محلی برای شما آسان تر است. بنابراین ، در رتبه بندی برای عبارات جستجوی محلی خود سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که به مشتری های آنلاین خود نیز UX مثبت می دهید.

نکاتی برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی Hyperlocal که نتایج را هدایت می کنند

آماده ایجاد کمپین های تبلیغاتی فوق محلی هستید که نتایج را به همراه دارند؟

بیایید نگاهی به چند نکته بیاندازیم که به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی کمک می کند.

از کلمات کلیدی مناسب برای فعالیتهای ابرمحل استفاده کنید

کلمات کلیدی نقش مهمی در موفقیت کمپین های تبلیغاتی دارند. برای اینکه کمپین های تبلیغاتی فوق موضعی شما موثر باشد ، باید روی کلمات کلیدی مبتنی بر مکان تمرکز کنید. اینجاست که ابزاری مانند Ubersuggest به درد شما می خورد.

نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی فوق محلی از کلمات کلیدی مناسب با Ubersuggest استفاده کنید

با این حال ، توقف در کلمات کلیدی مناسب برای هدف قرار دادن ، نیمی از نبرد است ، زیرا تحقیقات کلمات کلیدی مربوط است.

همچنین باید کلمات کلیدی منفی را در نظر بگیرید.

اینها کلمات کلیدی هستند که نمی خواهید تبلیغ شما در آنها نمایش داده شود. به این دلیل که کلمات کلیدی منفی هیچ کمکی در رسیدن به اهداف شما ندارند. با این حال ، آنها می توانند خطرناک باشند زیرا می توانند تبلیغ شما را هزینه کنند.

روی «فرهنگ محلی» ضربه بزنید

هنگام ایجاد کپی برای تبلیغات فوق محلی خود ، روی فرهنگ محلی ضربه بزنید.

به طور خلاصه ، از کلیشه های محلی استفاده کنید و در صورت امکان از یک زبان محلی استفاده کنید.

با این کار شخصی سازی به کمپین های تبلیغاتی شما افزوده می شود. در نتیجه ، به دنبال تبلیغ شما در مکان ، چشم انداز شما احساس امنیت می کند.

مقاله مرتبط  چگونه می خواهیم از X Reality (XR) در تجارت استفاده کنیم

استفاده از فرهنگ محلی به شما کمک می کند تا برند شما به عنوان بخشی از جامعه مورد قبول واقع شود.

این می تواند وفاداری به برند را افزایش دهد.

بر پشت رقبا سوار شوید

هنگام راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بیش از حد محلی ، بزرگترین کمک شما می تواند از بعیدترین منبع باشد.

بله ، منظورم رقبای شماست.

چگونه می توانند به شما کمک کنند؟

آسان

کمپین ها را در مجاورت مکان آنها اجرا کنید.

مطمئناً ، برای کارایی این استراتژی ، باید بتوانید ثابت کنید که چرا گزینه بهتری هستید. شما می توانید این کار را با فشار دادن خود انجام دهید پیشنهاد ارزش منحصر به فرد (UVP) یا با ارائه مشوق.

یکی از بهترین نمونه های این استراتژی ، Burger King’s است کمپین WhopperDetour. برگر کینگ با ارائه ساندویچ های Whopper به کاربران اپلیکیشن ، به شرطی که در مجاورت یک مک دونالد (در فاصله 600 فوت) باشند ، با مراجعه به فروشگاه های خود به بازدید از فروشگاه ها می پرداخت.

بهترین نکته در مورد این استراتژی این است که تبلیغات شما در اختیار افراد آماده خرید قرار می گیرد. تبدیل آنها به مشتری های پولی تبدیل به یک تکه کیک می شود.

رویدادهای نزدیک به خود را هدف قرار دهید

مردم عاشق وقایع هستند.

آنها عاشق ایجاد هیجان در رویدادی هستند که قصد دارند در آن شرکت کنند.

می توانید با ایجاد کمپین های تبلیغاتی بیش از حد محلی که هدف آنها رویدادها است ، از این هیجان استفاده کنید.

این نه تنها به شما در جلب توجه مخاطبان هدف کمک می کند ، بلکه به شما کمک می کند تا از هیجان ایجاد شده توسط این رویداد استفاده کنید.

و هر بازاریاب می داند که هرچه فرد شادتر باشد فروش آن به او آسان تر است.

یکی دیگر از مزایای هدف قرار دادن رویدادها این است که آنها افراد را از مناطق خارج از مکان شما جذب می کنند. این عنصر به افزایش آگاهی از برند شما فراتر از منطقه جغرافیایی شما کمک می کند.

ازدواج Hبازاریابی محلی با تبلیغات خارج از خانه

قدیمی ترین شکل بازاریابی بیش از حد محلی در نظر گرفته شده است ، خارج از خانه (OOH) از اهرم های تبلیغاتی تبلیغاتی را نشان می دهد که از نظر فیزیکی در مجاورت محل کار شما قرار دارند. نمونه هایی از OOH شامل بیلبوردها و سایر اشکال علامت گذاری است که می تواند برای جلب توجه و انتقال پیام بازاریابی به مخاطب شما مورد استفاده قرار گیرد.

اگرچه ممکن است مدرسه قدیمی باشد ، OOH با زمان حرکت کرده و اکنون دیجیتال است. با استفاده از علامت گذاری دیجیتال ، می توانید به صورت آفلاین به مبارزات تبلیغاتی فوق محلی خود ادامه دهید این باعث می شود مسافرت مشتری بهتری داشته باشید که شانس بیشتری برای تبدیل داشته باشد.

نتیجه

بازاریابی بیش از حد محلی راهی عالی برای هدایت بازدید به تجارت آجر و ملات شما است. به خصوص در این دوران که رقابت برای مشتریان سخت است ، شما برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود باید بازی خود را بالا ببرید.

و بازاریابی بیش از حد محلی می تواند شلیک به بازوی مورد نیاز تجارت شما باشد.

اگرچه به نظر می رسد برای یک گروه هدف کوچکتر در بازار غیرقابل خلاف باشد ، اما رفتن به بیش از حد محلی مزیت بهبود کیفیت سرب شما را دارد.

در نتیجه ، شما میزان خود را کاهش می دهید هزینه سرب (CPL) ضمن افزایش ROAS.

اکنون این قطعاً یک پیروزی در هر دفترچه بازاریابی است.

اگر قبلاً کمپین های تبلیغاتی فوق موضعی اجرا کرده اید ، تجربه شما با آنها چگونه بوده است؟