آموزش سئو

نحوه ایجاد محتوای همیشه سبز از همان ابتدا

آوریل 3, 2021

محتوای همیشه سبز بدون تلاش زیاد ، خوانندگان را برای مدت بیشتری درگیر و آموزش می دهد. هنگامی که بر مهارت نوشتن محتوای “بی انتها” تسلط پیدا کردید ، می توانید مقالات ، کتاب های الکترونیکی و آموزش های خود را برای سال های آینده مرتبط نگه دارید.

در زیر ، من دقیقاً به شما نشان می دهم که چرا محتوای همیشه سبز باید بخشی از استراتژی محتوای هر بازاریاب باشد ، و من نحوه ساخت قطعات بی انتها را برای شما توضیح خواهم داد.

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز ، محتوایی است که بهینه شده باشد تا مرتبط بماند و ماهها یا حتی سالها به طور همزمان بازدید کند.

تاریخ انقضا ندارد. این مرکز پیرامون موضوعی است که مردم برای سالهای آینده به آن علاقه مند خواهند شد.

نمونه هایی از موضوعاتی که ممکن است همیشه سبز در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • چگونه می توان وصیت نامه نوشت
  • چطور وزن را کم کنیم
  • روش های پخت مرغ
  • راه های ایجاد درآمد منفعل
  • چگونه سایت خود را برای سئو بهینه سازی کنیم
  • چگونه می توان یک وبلاگ ساخت

مهم نیست که در چه فصلی هستیم یا چه سالی است: همیشه تعداد سالم افرادی هستند که به دنبال مطالب با این موضوعات هستند.

بازاریابان تمایل دارند در مورد موضوعات همیشه سبز بنویسند زیرا این یک روش نسبتاً آسان برای آوردن ترافیک ارگانیک به وب سایت آنها است. همیشه علاقه به موضوع وجود دارد ، بنابراین شما در پیدا کردن یک پایگاه مخاطب تلاش نخواهید کرد.

به عنوان مثال ، اگر Google “انتخاب SEO مناسب” را انجام دهید ، یکی از مقالات من را در صفحه اول پیدا خواهید کرد:

محتوای همیشه سبز - مثال ارسال آژانس جستجوگرها

همیشه سبز است زیرا SEO به این زودی از مد نمی افتد. مشاغل برای سالهای آینده در جستجوی مشاوره SEO خواهند بود.

کمی بعد ، من روش هایی برای بهبود شانس شما برای داشتن رتبه بندی در صفحه اول برای مدت طولانی به شما نشان می دهم ، اما در حال حاضر ، فقط یک چیز را بخاطر بسپارید: اگر این محتوای همیشه سبز است ، با پایداری برای مردم مهم است ، و شما باید در مورد آن بنویسید

در اینجا چند نمونه از محتوای حساس به زمان که همیشه سبز نیستند آورده شده است:

  • مقالات فصلی ، به عنوان مثال ، ایده های هدیه کریسمس
  • اطلاعیه ها و پست های خبری
  • پست هایی درباره موضوعات فعلی اما موقتی ، به عنوان مثال ، Covid-19 یا یک فصل ورزشی

اگر این موضوع موضوعی است که انتظار دارید مردم به اضافه کاری علاقه خود را از دست بدهند ، این موضوع همیشه سبز نیست ، زیرا افراد به طور طبیعی دیگر درباره آن فکر نمی کنند (و به دنبال آن آنلاین می گردند).

در اینجا یک روش آسان برای به خاطر سپردن آن وجود دارد:

محتوای همیشه سبز همیشه مرتبط است.

چرا محتوای همیشه سبز مهم است؟

خوب ، بنابراین این همان محتوای همیشه سبز است ، اما چرا مهم است؟ خوب ، چند دلیل ، اما در اینجا سه ​​مورد مهم ذکر شده است.

1. محتوای همیشه سبز باعث افزایش رتبه بندی در جستجو می شود

آیا می دانید 75 درصد مردم هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند؟ اگر در صفحه اول نباشید ، بعید است افراد هرگز محتوای شما را پیدا کنند.

محتوای همیشه سبز به تقویت شما کمک می کند تخصص ، اقتدار ، و قابل اعتماد بودن (“E-A-T”) نمره در Google. هرچه نمره E-A-T شما بالاتر باشد ، احتمال اینکه بتوانید از رتبه اول در Google برخوردار شوید بیشتر است.

چگونه می توان با ماندگاری بالا نمره E-A-T را افزایش داد؟ با کمک به جایگاه شما به عنوان یک مرجع در صنعت خود.

برای اینکه واضح باشد ، سطح “تخصص” شما برای کسب نمره خوب نیاز دارید ، بسته به موضوع متفاوت است.

به عنوان مثال ، اگر یک پزشک کاملاً واجد شرایط باشید که یک پست همیشه سبز درباره کاهش وزن می نویسد ، احتمالاً در صفحه اول قرار می گیرید تا اینکه یک عضو عمومی باشید که در مورد نکات کاهش وزن صحبت می کند.

چرا؟ زیرا گوگل تشخیص می دهد که قبل از مشاوره پزشکی شخصی واجد شرایط بودن چقدر مهم است.

مقاله مرتبط  چگونه یک Vlogger موفق شوید؟

اگر در صنعت خود تخصص دارید ، می توانید با تولید محتوای همیشه سبز با کیفیت در زمینه خود ، شانس خود را برای رتبه بندی در صفحه اول افزایش دهید.

2. محتوای همیشه سبز در ترافیک ارگانیک طراحی می کند

ترافیک ارگانیک به سادگی تعداد افرادی است که پس از یافتن شما در صفحه نتایج جستجو به وب سایت شما مراجعه می کنند ، نه اینکه از طریق تبلیغات پولی کلیک کنند.

چگونه محتوای همیشه سبز به شما در جذب ترافیک کمک می کند؟ در اینجا چند روش وجود دارد:

  • این س aالی را پاسخ می دهد که همیشه علاقه سالم به آن وجود دارد ، بنابراین می توانید تصور کنید که افراد مرتباً مقاله شما را مثل مقاله شما جستجو می کنند.
  • خوانندگان به احتمال زیاد محتوای شما را پیدا می کنند ، زیرا (حدس می زنید) میزان علاقه مداوم وجود دارد.

نتیجه این است که ترافیک ارگانیک بیشتری در وب سایت شما فرود می آید.

3. محتوای همیشه سبز ، کسب و کار شما را مرتبط نگه می دارد

این فقط ایجاد ترافیک نیست. این در مورد اطمینان از ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط برای خوانندگان است – و محتوای همیشه سبز به شما کمک می کند این کار را انجام دهید.

به همین دلیل است: از آنجا که افراد مدت بیشتری در صفحه شما می مانند ، محتوای ارزشمند به معنای کاهش نرخ پرش است.

از آنجا که محتوای همیشه سبز همچنان مرتبط است ، می توانید از آن استفاده کنید تا به موتور جستجو نشان دهد که خوانندگان مقالات شما را مفید می دانند ، که به نوبه خود به افزایش رتبه بندی کلی جستجو کمک می کند.

بهترین قسمت؟ هرچه محتوای ارزشمندتری ایجاد کنید ، خوانندگان را تحت تأثیر خود قرار می دهد – و برند خود را در یک فضای رقابتی فزاینده رقابتی حفظ کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=CjzjUbA8nzA

7 نکته برای ایجاد محتوای همیشه سبز از همان ابتدا

برای اینکه واضح باشد ، لازم نیست که تمام محتوای شما همیشه سبز باشد. مخاطبان شما می خواهند بدانند که انگشت خود را روی صنعت خود قرار داده اید و روندهای کنونی را که بر آنها تأثیر می گذارد درک می کنند. همچنین ، گاهی اوقات ، افراد فقط می خواهند از اخبار کوتاه ، مرتبط و سرگرم کننده پر شوند.

با این حال ، قطعاً ارزش این را دارد که یک مرکز محتوا و محتوای ماندگار و ماندگار برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود و جدا کردن از رقابت رقم بزنید.

با توجه به همه اینها ، در اینجا هفت روش نسبتاً ساده برای نوشتن قطعات همیشه سبز خود آورده شده است.

1. عناوین مناسب را انتخاب کنید

ابتدا موضوعاتی را با پتانسیل ترافیک پایدار انتخاب کنید.

یک ابزار تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics می تواند در اینجا کمک کند. به طور خلاصه ، در اینجا نحوه تمایز بین موضوعات پرطرفدار و همیشه سبز آورده شده است.

  • پست های پرطرفدار: معمولاً حجم جستجوی اولیه بالایی دارد که خیلی سریع کاهش می یابد
  • پست های موضوع همیشه سبز: در ابتدا حجم بالایی از ترافیک را جذب کنید ، اما با گذشت زمان هنوز سطح پایداری از ترافیک وجود دارد

برای شروع ، به سایت خود نگاهی بیندازید و ببینید چه موضوعاتی با گذشت زمان میزان بالایی از بازدید را حفظ می کنند. آیا موضوعات مرتبطی وجود دارد که بتوانید آنها را پوشش دهید؟

سپس ، وبلاگ های برجسته را در مکان خود بررسی کنید. موضوعات بالقوه همیشه سبز را شناسایی کنید ، آنها را از طریق یک ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی اجرا کنید تا ببینید کدام یک از بازدیدکنندگان طولانی مدت برخوردار هستند و تصمیم بگیرید که چگونه می توانید چرخش خود را برای موضوع ایجاد کنید تا برای خوانندگان خود ارزش ایجاد کنید.

2. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

اکنون چند موضوع را انتخاب کرده اید که می خواهید در مورد آنها بنویسید ، باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که پست های شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

  • از یک ابزار کشف کلمه کلیدی مانند Ubersuggest استفاده کنید.
  • یک عبارت جستجو در Google تایپ کنید. برای کلمات کلیدی مرتبط از بخش “مردم نیز می پرسند” ایده بگیرید.
مقاله مرتبط  بالاخره بلاگ نویسی مرده است؟

بیایید یک مثال را بررسی کنیم.

بگویید می خواهید در مورد کاهش وزن بنویسید. وقتی Google “چگونه لاغر می شوید” ، یکی از برترین نتایج جستجو ، ارسال از آن است دکتر رژیم.

در اینجا دو نکته اصلی وجود دارد که می توانیم از این نمونه بگیریم.

  • پاراگراف اول شامل چندین عبارت کلیدی مرتبط از جمله “مشکل در کاهش وزن” و “کاهش وزن بدون گرسنگی” است.
  • زیرعنوان ها همچنین در اطراف کلمات کلیدی مرتبط معروف مانند “قرص های کاهش وزن” بهینه شده اند.

به نتایج جستجو برگردید و متوجه خواهید شد که افرادی نیز از آنها س askال می کنند:

  • چگونه می توانم به طور طبیعی وزن کم کنم؟
  • چگونه می توانم سریع وزن کم کنم؟

این یک روند سریع و آسان است ، بنابراین آن را امتحان کنید!

3. از وقایع و تاریخ های خاص خودداری کنید

یکی از سریع ترین راه ها برای “قرار دادن” محتوای شما و کوتاه شدن طول عمر آن ، استفاده از تاریخ ها و رویدادهای فعلی است. به همین دلیل است:

  • اگر تاریخ مربوط به زمینه یا درک وسیع تری از مقاله باشد ، یعنی هر چیزی در مورد کار در خانه در طول Covid-19 ، همیشه سبز نیست.
  • افراد پس از مدتی مشخص جستجوی موضوعات پرطرفدار یا مرتبط با تاریخ را متوقف می کنند ، بنابراین محتوای شما را پیدا نمی کنند.
  • اگر کسی مقاله شما را حتی فقط یک سال بعد پیدا کند ، ممکن است تصور کند که مقاله منسوخ شده است و روی آن کلیک نمی کنند.

اگر باید از خرما استفاده کنید ، در این مورد هوشمند باشید. به عنوان مثال ، شما می توانید “2021 راهنمای بازاریابی دیجیتال” را به “2022 راهنمای بازاریابی دیجیتال” و غیره تبدیل کنید. یا ، برنامه ای برای به روزرسانی محتوا با تاریخ سالانه تنظیم کنید.

به طور کلی ، در صورت امکان ، از استفاده از تاریخ یا مراجعه به رویدادهای خبری اخیر خودداری کنید.

4. ایجاد مطالعات موردی

مطالعات موردی برای همه مفید نیست. همه اینها به مخاطبان و نوع مشاغل شما بستگی دارد.

با این حال ، اگر مخاطبان شما برای محتوای تحلیلی عمیق ارزش قائل هستند ، نوشتن مطالعات موردی همیشه سبز را در نظر بگیرید. در اینجا چند مزیت مطالعات موردی آورده شده است:

  • مطالعات موردی به افزایش اعتبار شما در بخش شما کمک می کند.
  • خوانندگان می توانند ارزش واقعی را از مطالعات موردی عمیق بدست آورند.
  • شما می توانید مطالعات موردی را همیشه با تمرکز بر روی موضوعات اصلی و نه تاریخ یا هر چیز خاص دیگر ، انجام دهید.

سرانجام ، با به اشتراک گذاری مطالعات موردی واقعی با مخاطبان خود ، می توانید اصالت شرکت خود را ارتقا دهید. از آنجا که 90 درصد مشتریان برای اصالت ارزش قائل هستند هنگام انتخاب اینکه کدام شرکت ها را پشتیبانی کنند ، فکر می کنم این یک پیروزی است!

5. راهنماها و آموزشهای عمیق را بنویسید

وقتی افراد مشاوره می خواهند ، اغلب به راهنما و آموزش مراجعه می كنند. چرا؟ زیرا آنها به اندازه کافی جامع هستند و می توانند به تمام س answerالاتی که درباره یک موضوع خاص دارند پاسخ دهند. (یا حداقل آنها باید باشند!)

به عبارت دیگر ، راهنماها و آموزش ها ایده های عالی برای محتوای همیشه سبز را ایجاد می کنند.

به عنوان مثال ، اگر در Google نوع “تحقیق درباره کلید واژه” را تایپ کنید ، یکی از مهمترین نتایج راهنمای من برای تحقیق در مورد کلید واژه است:

محتوای همیشه سبز - نحوه بهینه سازی محتوا

این یک راهنما است و بخشی از یک مجموعه جامع و سه بخشی در مورد تحقیق موثر کلید واژه است. من مقدار زیادی زمین را پوشش می دهم ، و هدف این است که اطمینان حاصل کنید که راهنما “یک فروشگاه واحد” برای نیازهای تحقیقاتی کلمات کلیدی شما است.

علاوه بر این ، آموزشها و راهنماها فرصتی برای شما هستند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید و به برند خود اعتماد کنید. (که همانطور که می دانیم می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد.)

مقاله مرتبط  راهنمای نهایی اینستاگرام برای بلاگرها (2020)

6. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید

مهم نیست که چقدر برای ایجاد محتوای همیشه سبز کار می کنید ، مجبورید گاهی اوقات آن را به روز کنید. استراتژی ها تغییر می کند ، تحقیقات و ابزارهای جدید ارائه می شود و با گذشت زمان مطالب تازه تر می شوند. اگر می خواهید رتبه بندی محتوای خود را به خوبی حفظ کنید ، باید آن را به روز کنید.

این چطوری کار میکنه؟ با به روزرسانی محتوا ، شما یک تاریخ انتشار جدید ایجاد می کنید ، که به پست شما کمک فوری می کند: بیشتر نتایج صفحه اول در چند سال گذشته منتشر می شود.

در اینجا چند نکته برای به روزرسانی محتوا آورده شده است:

  • کمی اطلاعات بیشتر اضافه کنید یا چند آمار را تغییر دهید.
  • تصاویر را تازه کنید.
  • جزئیات منسوخ شده را تغییر دهید.
  • دوبار املا و عبارت را بررسی کنید. آیا می توانید چیز بهتری را بیان کنید؟

برای راهنمای دقیق تر ، این راهنمای کامل را برای لیفت صورت به محتوای خود بررسی کنید.

7. محتوای خود را دوباره استفاده کنید

سرانجام ، وقتی محتوای بسیار خوبی دریافت کردید ، وقت آن است که برای شما مناسب باشد. یکی از بهترین راه ها برای استفاده بیشتر از محتوای عالی – و حداکثر دسترسی به مخاطبان – استفاده مجدد از مطالب در قالب های مختلف است.

در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • یک اینفوگرافیک برای اشتراک گذاری در جای دیگر بسازید.
  • مطالب را دوباره ارسال کرده و مجدداً در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید.
  • دور و بر 85 درصد از کاربران وب از محتوای ویدئو لذت ببرید ، بنابراین یک مقاله همیشه سبز را در یک ویدیوی قابل استفاده مجدد استفاده کنید.
  • بررسی مثبت یا توصیف مشتری دارید؟ از آن برای پیوند دادن به محتوای خود استفاده کنید.

اینها فقط چند پیشنهاد است ، خود را محدود نکنید!

https://www.youtube.com/watch؟v=l8JUF0bNIo4

چگونه رتبه بندی محتوای همیشه سبز خود را حفظ کنیم

شما محتوای همیشه سبز خود را وارد کرده و رتبه بندی خوبی دارید. عالی!

اکنون قسمت مشکل وجود دارد: چگونه رتبه بندی صفحه اول خود را برای ماهها (و سالهای آینده) حفظ می کنید؟ در اینجا دو پیشنهاد وجود دارد.

  1. محتوای خود را ارتقا دهید تا اطمینان حاصل کنید افراد همیشه می توانند آن را در وب سایت شما پیدا کنند. آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، و در نظر بگیرید افزودن هشتگ های جدید برای افزایش قرار گرفتن در معرض
  2. پیوند به پست های همیشه سبز در صفحات دیگر در سراسر سایت خود. این نه تنها به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشید ، بلکه پیوندهای داخلی یکی دیگر از روش های ساده و در عین حال بسیار موثر برای تقویت SEO هستند.

من توصیه می کنم برای به حداکثر رساندن شانس خود در حفظ رتبه بندی در صفحه اول ، از این تکنیک ها در کنار سایر استراتژی ها استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=-1hw7akbdBQ

نتیجه

محتوای همیشه سبز بی انتها است. هرگز از مد نمی افتد. اگر می خواهید ترافیک ارگانیک جذب کنید ، مخاطبان خود را آموزش دهید و خود را به عنوان یک مقام صنعت معرفی کنید ، این باید بخشی از برنامه بازاریابی محتوای شما باشد.

هرچند فقط غواصی نکنید. موضوعاتی را که برای مخاطبان شما مهم هستند شناسایی کنید ، تحقیقات خود را انجام دهید و چرخش جدیدی روی آنها قرار دهید. برای بهبود شانس خود در رتبه بندی در Google از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و فراموش نکنید که هر زمان احساس کردید کهنه است محتوای خود را به روز کنید.

محتوای همیشه سبز برای شما چه معنایی دارد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید