آموزش سئو

نحوه ایجاد لیست کامل تجاری

ژانویه 26, 2021

قابلیت مشاهده محلی به رانندگی ، مشتری و درآمد کمک می کند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید دید محلی را بهبود ببخشید.

اولین مورد این است که اطمینان حاصل کنید لیست های مشاغل شما در سایت های عمده لیست مانند Google ، Yelp و Yahoo موجود است.

اهمیت لیست های تجاری

چند بار می بینید که یک لیست مشاغل با حداقل اطلاعات ، بدون تصویر و بررسی کم در Google ظاهر می شود؟ آیا به اندازه کافی به آن تجارت اعتماد کرده اید تا وب سایت آنها را بررسی کنید یا با آنها در تماس باشید؟

احتمالا نه.

لیست های مشاغل به کسب و کارهای محلی چشم می بخشد و حضور آنلاین آنها را تقویت می کند. یک لیست مشاغل دارای اطلاعات ، بررسی ها و تصاویر به روز ، کاربران محلی را به خود جلب کرده و به تبدیل آنها به مشتریانی که به آنها پول می دهند کمک می کند.

بهترین قسمت؟ این برنامه رایگان است و به مهارت های فنی خاصی نیاز ندارد.

کدام کانال ها باید در لیست کسب و کار من قرار بگیرند؟

احتمالاً متوجه شده اید که ده ها سیستم عامل لیست های تجاری ارائه می دهند. بیایید چند مورد از محبوب ترین سایت ها را بررسی کنیم و دلیل مهم بودن آنها را توضیح دهیم.

  • Google برای کسب و کار من: گوگل موتور جستجوی شماره یک در جهان است ، فرماندهی بیش از 88 درصد از بازار جستجوی جهانی. اگر می خواهید یک لیست مشاغل ایجاد کنید ، این مکان برای شروع است.
  • اماکن بینگ: در حالی که بینگ تنها حدود 6 درصد از بازار جستجوی جهانی را در اختیار دارد ، اما ممکن است ارزش راه اندازی لیست کسب و کار شما در آنجا را داشته باشد. به هر حال ، این 6 درصد از میلیارد ها جستجو است.
  • Yelp: Yelp احتمالاً شناخته شده ترین سایت بررسی مشاغل در مشاغل ایالات متحده با رتبه بندی بالای Yelp و تعداد زیادی بررسی است که درآمد آنها سریعتر رشد می کند. در حقیقت، 42 درصد افرادی که از Yelp بازدید می کنند در همان روز خرید می کنند.
  • NextDoor: Nextdoor به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان را با بازاریابی بیش از حد محلی هدف قرار دهند. مشاغل برای لیست هایی که در همسایگی آنها قابل مشاهده است ثبت نام می کنند. طبق سایت آنها، یک چهارم خانه های ایالات متحده از NextdDoor استفاده می کنند.
  • یاهو محلی: بینگ در واقع جستجوهای یاهو را قدرت می بخشد. همین بازدید را از Bing دریافت می کنید. اگرچه یاهو فقط حدود 2 درصد از بازار جستجو را به خود اختصاص داده است ، اما هنوز هم 2 درصد از کل بازدید کننده است.

به خاطر داشته باشید اینها فقط برجسته ترین سایتهای لیست هستند. سایت های دیگری که باید در نظر بگیرند شامل Foursquare ، HotFrog ، eLocal و SuperPages هستند.

نکته اصلی یافتن سایت های لیست مشاغل است که مشتریان شما احتمالاً از آنها استفاده می کنند و اطمینان از کامل و به روز بودن این لیست ها.

با وجود بسیاری از سایت های لیست کسب و کار ، چگونه می توانید ادامه دهید؟ به هیچ وجه نمی توانید همه سایتهای لیست را به تنهایی پوشش دهید بدون اینکه خود را خیلی لاغر گسترش دهید.

برای کنترل آن دو روش وجود دارد:

  1. تجارت خود را فقط در سایتهایی بنویسید که بیشترین حس را برای تجارت شما دارند. سایت هایی مانند Google و Yelp را انتخاب کنید که بیشترین دید را برای شما دارند. کسب و کار خود را در چند سایت فوق محلی مانند Nextdoor نیز قرار دهید.
  2. از یک ابزار SEO مانند Ubersuggest برای کمک به شما در بهینه سازی اطلاعات خود برای سئو و سپس توزیع همزمان آنها در چندین سایت لیست استفاده کنید.

چگونه مشخصات شغلی خود را تنظیم کنیم

هر سایتی روند کمی متفاوت برای ادعا و تنظیم نمایه کسب و کار شما دارد. بیایید ابتدا Google My Business را بررسی کنیم ، زیرا این امر به شما کمک می کند تا بیشترین مخاطب را داشته باشید.

مقاله مرتبط  راهنمای مبتدیان برای هدف قرار دادن زبان ها و مناطق

در اینجا چگونگی نمایه کسب و کار خود را تنظیم کنید در Google برای کسب و کار من:

ابتدا محل کار خود را بیابید. یا در business.google.com/add جستجو کنید یا کسب و کار خود را در موتور جستجوی Google جستجو کنید و “ادعای این شغل” یا “مالک این کسب و کار هستید” را انتخاب کنید تحت نمایه کسب و کار.

لیست کسب و کار خود را در Google تأیید کنید

اگر شخصی قبلاً تجارت شما را ادعا کرده است ، می توانید درخواست انتقال مالکیت را درخواست کنید.

دو روز فرصت دهید تا درخواست شما تأیید شود. یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد و سپس می توانید مدیریت لیست خود را شروع کنید.

برای سایتهایی مانند Yelp ، Bing Places و NextdDoor ، روند کار تقریباً یکسان است:

  • جستجو کنید تا ببینید آیا قبلاً لیست وجود دارد یا خیر. در صورت وجود ، می توانید درخواست ادعای لیست کنید.
  • اگر هیچ لیست فعلی برای کسب و کار شما وجود ندارد ، یک مورد اضافه کنید.
  • Bing برای تأیید لیست شما ، برای محافظت از آن در برابر تغییرات غیر مجاز ، پین برای شما ارسال می کند.

هنگامی که لیست خود را تأیید کردید ، صفحه شما منتشر می شود ، هرچند ممکن است چند روز طول بکشد.

لیست مشاغل خود را برای سئو محلی بهینه کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=BbNjhpbrRMc

لیست کسب و کار فقط به اندازه اطلاعاتی که ارائه می دهد قابل اعتماد است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است اطلاعات را در آن قرار دهید.

یک مثال درخشان از یک لیست تجاری عالی ، لیست Google برای کتابخانه یادبود وین است که یک نشان تاریخی ملی در ووبورن ، ماساچوست است. وقتی مراحل بهینه سازی لیست شما را طی می کنم ، دوباره به کتابخانه مراجعه می کنم تا اهمیت هر مرحله را به شما نشان دهم.

پس از تکمیل لیست خود ، برای بهینه سازی لیست خود از نکات محلی SEO در زیر استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس لیست مشاغل شما به روز است

مطابق با با Google فکر کنید، 54 درصد جستجوی آنلاین به دنبال ساعات کاری هستند ، 53 درصد می خواهند به فروشگاه و 50 درصد به دنبال آدرس هستند. حتماً این اطلاعات را در آن بگنجانید تا جستجوگران بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

از جمله آدرس شما ، یک پین نقشه در لیست سایت ها و مسیرهای کسب و کار شما ایجاد می شود.

مطمئن شوید شماره تلفن شما نیز آنجاست ، بنابراین مشتریان احتمالی می توانند به سرعت با شما تماس بگیرند.

کتابخانه وین شامل تمام اطلاعات تماس آنها در زیر توضیحات نوشته شده از صفحه ویکی پدیای وی است (اگر یکی از این موارد را داشته باشید ، می توانید همان کار را انجام دهید). آنها حتی شامل سبک معماری ساختمان و اولین روزی هستند که در سال 1879 افتتاح شدند.

عکس صفحه نمایش لیست کسب و کار

تمام داده های مربوطه را در لیست مشاغل خود بگنجانید

جدا از اطلاعات تماس ، لیست مشاغل شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • وبسایت شما
  • شرح بهینه شده SEO از مشاغل شما
  • پیوند به نمایه های اجتماعی شما
  • عکس های کسب و کار شما

بسته به مشاغل شما و سایت لیست مشاغل ، ممکن است فضایی برای افزودن اطلاعات اضافی وجود داشته باشد.

لیست Google کتابخانه Woburn دارای گرافی است که شلوغ ترین زمان کتابخانه و میانگین زمان اقامت مشتریان را نشان می دهد.

نمودار نمایش داده ها از لیست های تجاری - شلوغ ترین زمان در کتابخانه و میانگین زمان صرف شده در آن

اگر یک رستوران در Yelp هستید ، ممکن است نمادهایی را در اختیار داشته باشید که به شما در دسته بندی تجارت برای جستجو براساس نوع غذا یا مکان نشستن کمک می کنند.

موارد برجسته ای که باید در لیست کسب و کار شما گنجانده شود

همچنین باید لیست به روزرسانی های مربوط به بهداشت و ایمنی را پر کنید.

در لیست مشاغل خود یک لیست چک برای به روزرسانی های بهداشت و ایمنی داشته باشید

تا آنجا که می توانید اطلاعات را در هر سایت لیست قرار دهید. این امر باعث بهبود رتبه بندی شما می شود و به مشتریان بالقوه تصویری واضح از آنچه که تجارت شما ارائه می دهد ، می دهد.

کمپین های هوشمند در Google ایجاد کنید

Google Smart Campaigns راهی ساده برای ایجاد تبلیغات در Google برای مشاغل (به ویژه مشاغل کوچک) است. هنگامی که شما ایجاد کنید کمپین هوشمند، شما اساساً کار را به Google تحویل می دهید.

مقاله مرتبط  راهنمای بازاریابی برای اختلاف

با Google Ads ، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی ، هدف گذاری جغرافیایی و تعداد زیادی جنبه دیگر را کشف کنید. با کمپین های هوشمند ، Google همه کارها را برای شما انجام می دهد.

شما احتمالاً تبلیغات Smart Campaign را در بالای جستجوهای خود در Google مشاهده کرده اید. آنها به این شکل هستند:

عکس صفحه ای از لیست کسب و کار کمپین هوشمند

هر تبلیغ شامل عنوان ، شرح ، پیوند سایت ، پین نقشه ، شماره تلفن و آدرس. وقتی شخصی در منطقه شما کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل شما را جستجو می کند یا وقتی شخصی خارج از منطقه شما کلمات کلیدی و موقعیت مکانی شما را جستجو می کند ، تبلیغ شما نشان داده می شود.

اساساً ، شما به Google شرح شغل خود ، یک موضوع کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید و بودجه خود می دهید. Google تبلیغ را از آنجا برمی دارد و آن را در تمام سیستم عامل های خود ، از جمله YouTube و وب سایت های شریک ، توزیع می کند.

می توانید همزمان یک یا چند کمپین اجرا کنید.

عکسها را به لیست مشاغل خود اضافه کنید

مطابق با BrightLocal، 60 درصد از مصرف کنندگان می گویند تصاویر خوب بر تصمیم آنها برای حمایت از تجارت تأثیر می گذارد. آنها برخی نکات در مورد قرار دادن تصاویر با لیست کسب و کار شما را ارائه می دهند:

  • عکس های متنوعی اضافه کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند کسب و کار شما را ببینند.
  • تصاویر بیش از حد صیقل داده شده را وارد نکنید. عکس های حرفه ای در واقع برای کاربران غیرقابل اعتماد به نظر می رسند.
  • Google عکسهای موجود را پیدا و حذف می کند ، بنابراین سعی نکنید از آنها استفاده کنید.

باز هم ، کتابخانه Winn در اینجا کار بسیار خوبی انجام می دهد. آنها شامل عکسهای داخلی و خارجی ساختمان و کتابهای آن هستند. من آرزو می کنم آنها با کارکنان عکسهایی داشته باشند تا به لیست افراد لطمه ای وارد کند.

نکات عکس برای یک لیست تجاری

برای جستجوی صوتی بهینه شوید

دستیارهای دیجیتال پیچیده تر شده اند و افراد برای جستجو بیشتر به آنها اعتماد می کنند ، به خصوص هنگامی که در حال حرکت هستند – بنابراین مهم است که لیست خود را برای جستجوهای صوتی بهینه کنید. جستجوی صوتی بیشتر مکالمه ای است و از عبارات جستجوی طولانی تری استفاده می کند.

بیشتر جستجوهای صوتی به جای عباراتی که در موتور جستجو تایپ می کنید ، به عنوان س questionsال شکل می گیرند. به این فکر کنید که چگونه پاسخ این سالات را در لیست مشاغل خود بگنجانید.

صفحه کسب و کار خود را برای مشتریان ملی / جهانی بهینه کنید

اگرچه قرار است لیست مشاغل شما به جستجوی محلی کمک کند ، شما باید همچنان به جستجوی ملی و جهانی بپردازید. از این گذشته ، ممکن است فردی در منطقه دیگر به دنبال ارسال گل از یک فروشگاه محلی به یکی از اقوام خود باشید ، یا شخصی که از آن طرف کره زمین در حال حرکت است ممکن است به دنبال یک ملک خوب باشد.

شما هنوز هم می خواهید در این نوع جستجوها قابل مشاهده باشد. در اینجا نحوه

پاسخ به نظرات مشتری

کافی نیست نظرات مشتریان را جمع آوری کنید و سپس اجازه دهید آنها در آنجا بنشینند. پاسخ به نظرات مشتریان ، چه خوب و چه بد ، تعامل را افزایش می دهد ، برند شما را انسانی می کند و اعتماد مشتری های آینده را جلب می کند.

برای بررسی های خوب ، از داور تشکر کنید و عنصری از متن آنها را در پاسخ خود وارد کنید. نگاهی به این بررسی برای یک شرکت تعمیر و نگهداری کوره:

وقتی کوره من متوقف شد ، من یک تجربه عالی با سرمایش و گرمایش ملی داشتم. تکنسین آنها به موقع و بسیار حرفه ای بود. او قیمت مناسبی از من نقل کرد و هر مرحله را توضیح داد. او حتی برای تمیز نگه داشتن فرشهای سفید من روکش کفش می پوشید.

اکنون نگاهی به پاسخ ملی لوله کشی بیندازید:

از شما بخاطر انتخاب سرمایش و گرمایش ملی بسیار سپاسگزارم! لذت ما بود که به شما در تهیه کوره کمک کنیم! دریغ نکنید برای همه نیازهای گرمایش و سرمایش با ما تماس بگیرید. ما حتی برای مشتریانی که برای تعمیر و نگهداری منظم سالانه ثبت نام می کنند تخفیف داریم.

توجه داشته باشید که گرمایش و سرمایش ملی نه تنها جزئیات بررسی را جلب کرده است. آنها همچنین کمی متن تبلیغاتی برای ترغیب مشتری به ثبت نام در بسته سالیانه در نظر گرفتند.

مقاله مرتبط  بهینه سازی App Store چیست؟

گرچه پاسخگویی به هر بازبینی مهم است ، اما پاسخ دادن به بررسی های بد در اسرع وقت ضروری است. هنگام پاسخ به بررسی بد ، موارد زیر را وارد کنید:

  • عذرخواهی صادقانه برای تجربه بد
  • پیشنهادی برای جایگزینی یا بازپرداخت محصولات شکسته.
  • تخفیف یا کارت هدیه برای جبران خدمات بد.
  • پیشنهادی برای مکالمه آفلاین. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به صحبت های مشتری گوش دهید و برای حل مشکل با آنها کار کنید.

از ویژگی Google Trends استفاده کنید

Google Trends به شما امکان می دهد روندها را در عبارات جستجو در زمان واقعی یا در یک بازه زمانی خاص ، تا 2004 و 36 ساعت قبل از جستجو جستجو کنید.

همچنین می توانید جستجوی خود را بر اساس مکان و برای یافتن نمونه روند جستجو بر اساس منطقه یا کشور ، تقسیم کنید.

از Google Trends برای اطلاع از لیست کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر من “کتابخانه” را جستجو می کنم و روندهای ماساچوست را مشاهده می کنم ، می بینم که مردم اغلب ساعت کتابخانه و کامپیوتر را جستجو می کنند ، بنابراین مطمئن می شوم که این اطلاعات را در لیست خود قرار دهم.

یک صفحه فرود با کیفیت ایجاد کنید

صفحات فرود صفحاتی است که کاربران از طریق جستجو به آن می آیند. صفحه اصلی شما می تواند به عنوان یک صفحه فرود برای لیست مشاغل شما باشد.

صفحات دیگر فرود می توانند در کمپین های هوشمند شما گنجانده شوند. چهار صفحه فرود در مثال لوله کش ذکر شده است: صفحه خدمات ، کوپن ها ، فرم تماس برای برنامه ریزی سرویس و صفحه مربوط به آنها.

به عنوان مثال لیست کسب و کار

صفحات فرود باید شامل کلمات کلیدی باشند که به کاربران کمک می کند شما را در جستجو پیدا کنند. این باید شامل توصیفات ، تصاویر با کیفیت بالا و فرم تماس باشد. سعی کنید متن خود را مختصر نگه دارید تا از پیمایش جلوگیری کنید و پیوندهای زیادی به صفحات داخلی اضافه نکنید. هدف صفحه مقصد شما باید تشویق مشتری برای انجام اقدامی خاص باشد.

در اینجا صفحه فرود من برای Ubersuggest ، ابزار من برای بهینه سازی SEO است.

عکس صفحه Ubersuggest ، ابزاری که می توانید برای تجدید نظر در صفحات فرود خود استفاده کنید

در حالی که کاربر می تواند از نوار nav برای جستجوی اطراف یا استفاده از قابلیت گپ استفاده کند ، تمرکز اصلی بر روی یک اقدام است: ورود دامنه یا کلمه کلیدی برای شروع برخی از SEO های جدی.

نتیجه

لیست های مشاغل محلی یک روش کاملاً ساده و رایگان برای به دست آوردن قابلیت دید و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب برای کسب و کار شما است. ترفند این است که آنها را با اطلاعات مفید و مرتبطی که به مشتری کمک می کند ، به روز نگه دارید.

پاسخ به بررسی ها به شما کمک می کند تا مشتریان را حفظ و حفظ کرده و به نام تجاری خود اعتماد کنید.

اگر می خواهید به اصلاح لیست های کسب و کار خود ، سئو یا بازاریابی محتوا کمک کنید ، با ما تماس بگیرید!

اکنون که می دانید چه تعداد از لیست های کسب و کار موجود است ، فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ کدام سایت ها مناسب تجارت شما هستند؟