آموزش سئو

نحوه ایجاد درخواستهای کمتر HTTP

آوریل 29, 2021

آیا هنگام مرور اینترنت ، آیا دیگر متوقف نمی شوید که در پس زمینه اتفاق می افتد؟ اگر جواب منفی است ، نگران نباشید. تو تنها نیستی. اکثر بازاریابان ، حتی افراد عالی ، زیاد به “موارد فنی” فکر نمی کنند. نحوه عملکرد یک وب سایت فقط نگرانی متخصصان فناوری اطلاعات است ، درست است؟

نه متاسفانه.

اگر وب سایت شما آهسته یا نامناسب است ، مستقیماً بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد. در حقیقت ، اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، 40 درصد افراد دور هم نمی مانند. با در نظر داشتن این نکته ، بسیار مهم است که شما می دانید چگونه یک وب سایت کسل کننده را درست کرده و زمان بارگذاری صفحه خود را قبل از از دست دادن امتیازات ، ساده کنید.

از کجا شروع می کنید؟ خوب ، یک راه این است که درخواست های HTTP کمتری برای وب سایت خود ایجاد کنید.

اگرچه درخواست HTTP اصطلاحی کاملاً فنی است که برای مهندسان و متخصصان فناوری اطلاعات اختصاص دارد ، اما وحشت نکنید. این چیزی است که هر بازاریاب خوبی می تواند درک کند. حال ، بیایید به چگونگی عملکرد این درخواست ها و نحوه استفاده از این دانش برای افزایش عملکرد وب سایت خود بپردازیم.

درخواست های HTTP چیست؟

قبل از شروع ، بسیار مهم است که شما در مورد درخواستهای HTTP کاملاً واضح هستید.

HTTP مخفف “HyperText Transfer Protocol” است. HTTP را مانند مرورگرهای زبان و سرورهای وب برای صحبت با یکدیگر در نظر بگیرید. ما (خوشبختانه) برای درک اینکه HTTP چگونه بر زمان بارگذاری تأثیر می گذارد ، نیازی به پوشش همه پیچیدگی های کد وب نداریم ، اما در اینجا شرح مراحل اساسی است که بازاریابان باید بدانند.

هنگامی که کسی می خواهد از وب سایت شما بازدید کند ، مرورگر وی “درخواست” را به سرور شما ارسال می کند. این به عنوان درخواست HTTP شناخته می شود. سرور شما پاسخ را تأیید می کند و برای نمایش صفحه وب ، دنده ای را لگد می زند.

در اینجا جایی است که کمی پیچیده می شود. مرورگر نمی تواند صفحه را بلافاصله نمایش دهد. برای بارگیری صحیح صفحه به کپی از فایلهای مختلف مانند پلاگین ها و تصاویر نیاز دارد.

مرورگر چگونه این پرونده ها را دریافت می کند؟ با ایجاد چندین درخواست HTTP. اگر مرورگر این درخواست ها را انجام ندهد ، اجزای صفحه بارگیری نمی شوند.

بسته به تعداد اجزای صفحه شما ، این درخواست ها واقعاً می توانند جمع شوند ، این یک مشکل است. به همین دلیل است.

چرا به تعداد کمتر درخواست HTTP نیاز دارید

دو دلیل ساده وجود دارد که باعث می شود هر وب سایتی درخواستهای HTTP مرتبط با آن را کاهش دهد.

در مرحله اول ، بیایید با زمان بارگذاری صفحه شروع کنیم. هرچه درخواست HTTP سایت شما بیشتر شود ، بارگیری صفحه درخواست شده بیشتر طول می کشد. به عنوان مثال ، صفحه ای با 20 درخواست HTTP سریعتر از صفحه ای با 70 درخواست بارگیری می شود.

موضوع؟ افراد نمی خواهند در انتظار بارگیری یک وب سایت باشند.

  • 39 درصد همانطور که تحقیقات SAG IPL نشان می دهد ، اگر تصاویر یا فیلمهای شما به درستی بارگیری نشوند ، بازدیدکنندگان بر نمی گردند.
  • 45 درصد پاسخ دهندگان بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Unbounce ، اگر بارگذاری وب سایت طولانی شود ، از خرده فروش خرید نمی کند.

به طور خلاصه ، اگر بارگیری وب سایت شما خیلی طول بکشد یا اینکه به درستی بارگیری نشود ، با داشتن رقابت زیاد ، امتیازات شما را از دست می دهید.

در مرحله بعد ، بیایید فکر کنیم که این منجر های از دست رفته چه تاثیری در معیارهای شما دارند.

طبق گفته گوگل ، نرخ پرش 32 درصد افزایش می یابد هنگامی که زمان بارگیری از 1-3 ثانیه کاهش می یابد ، و برای بدتر کردن شرایط ، زمان ضعیف بارگذاری بر روی رتبه بندی SEO شما تأثیر می گذارد. تاخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند بازدید از صفحه را 11 درصد کاهش دهید، که به Google می گوید صفحه شما ارزشی ارائه نمی دهد.

به این روش فکر کنید: اگر وب سایت شما بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار ندهد ، آنها با شما خرید نمی کنند. آنها شما را به دوستانشان توصیه نمی کنند. با گذشت زمان ، این امر منجر به پایین آمدن رتبه جستجو ، بازدیدکنندگان کمتر و در کل نرخ تبدیل کاهش می یابد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از آزمونها برای استراتژی بازاریابی خود

از این همه چه می توانیم بگیریم؟ خوب ، تعداد زیادی درخواست HTTP مستقیماً بر معیارهای اصلی شما و قابلیت فروش آنلاین شما تأثیر می گذارد.

نحوه شناسایی درخواستهای غیر ضروری HTTP

خوب ، ما در مورد نحوه کار درخواست HTTP و اینکه چرا به تعداد کمتری از آنها نیاز دارید ، روشن هستیم. با این وجود چگونه این درخواست های اضافی را شناسایی می کنید؟ با انجام دو کار: شناسایی تعداد درخواستهایی که با آنها سرو کار دارید و درجه بندی عملکرد وب سایت خود.

تعداد درخواستهای HTTP را که وب سایت شما دریافت می کند تعیین کنید

شما نمی توانید درخواست HTTP را حذف کنید تا زمانی که بدانید وب سایت شما چه تعداد دریافت می کند. خوشبختانه ، ابزارهایی برای کمک به شما در شناسایی شماره وجود دارد.

مثلا، HubSpot’s Grader وب سایت به شما یک وب سایت رایگان “بررسی سلامت” دهید تا بتوانید بلافاصله تعداد درخواست های خود را مشاهده کنید:

کمتر از HTTP درخواست کنید - Website Grader HubSpot

اگر از Chrome استفاده می کنید ، می توانید از Chrome نیز استفاده کنید DevTools برای شناسایی تعداد درخواستهای HTTP. کافیست روی صفحه مورد نظر جهت کلیک راست کلیک کنید ، “بازرسی” را کلیک کنید و سپس گزینه “شبکه” را کلیک کنید. تصویری که مشاهده خواهید کرد چیزی شبیه به این است:

کمتر از HTTP درخواست کنید - Chrome's DevTools

این صفحه 112 درخواست دریافت می کند.

عملکرد وب سایت خود را درجه بندی کنید

آخرین باری که عملکرد وب سایت خود و از همه مهمتر زمان بارگیری صفحه را ارزیابی کرده اید ، چه زمانی بوده است؟ اگر به خاطر نمی آورید ، اکنون زمان خوبی برای اجرای حسابرسی است.

برای این کار می توانید Ubersuggest را امتحان کنید. استفاده از آن بسیار ساده است. به سادگی Ubersuggest را باز کنید ، URL خود را تایپ کنید و هنگامی که نتایج جستجو بارگذاری می شود ، از نوار کناری روی “حسابرسی سایت” کلیک کنید.

پس از کلیک روی “حسابرسی سایت” ، نمای کلی از سرعت وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد. چیزی شبیه به این خواهد بود:

کمتر درخواست HTTP کنید - حسابرسی سایت با Ubersuggest

نمره پایین نشان می دهد که از زمان بارگیری ضعیف رنج می برید. به عنوان مثال ، اگر بارگیری وب سایت تلفن همراه شما 6 ثانیه طول می کشد ، اما سایت دسک تاپ شما در 2 ثانیه بارگیری می شود ، مشکلی در سایت تلفن همراه شما وجود دارد و غیره.

اگر از زمان بارگیری صفحه یا تعداد درخواستهای HTTP که مشاهده می کنید ناراضی هستید ، نگران نباشید. اکنون می دانید که مشکلی وجود دارد ، می توانید ساده سازی آن درخواست های HTTP را شروع کرده و از بارگیری صفحه خود در اسرع وقت اطمینان حاصل کنید. بیایید ببینیم که چگونه این کار را انجام می دهیم

8 مرحله برای ایجاد درخواستهای کمتر HTTP

اگرچه هر وب سایتی منحصر به فرد است ، اما معمولاً می توانیم درخواستهای بیش از حد HTTP را مقصر برخی مشکلات رایج بدانیم. با توجه به این نکته ، در اینجا هشت مرحله ساده وجود دارد که می توانید در حال حاضر برای کاهش تعداد درخواست های عبور از وب سایت خود انجام دهید.

1. افزونه های غیرضروری را حذف کنید

افزونه ها عالی هستند. آنها قابلیت های جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند و صفحات وب شما را جذاب تر می کنند. با این حال ، تعداد زیادی از افزونه ها صفحه شما را به هم ریخته و زمان بارگیری را طولانی نگه می دارند. اگرچه تعداد “صحیح” افزونه ای وجود ندارد ، اما یک قانون خوب این است که آنها را به حداقل برسانید.

ابتدا مشخص کنید از کدام افزونه ها استفاده می کنید. آیا آنها به وب سایت شما ارزش افزوده می دهند؟ اگر جواب منفی باشد ، آنها می توانند بروند. اگر این افزونه است که فقط اکنون استفاده می کنید ، همیشه می توانید در صورت لزوم آن را دوباره نصب کنید سپس دوباره حذف کنید.

مطمئن نیستید که چگونه پلاگین های خود را شناسایی کنید؟ با من تماس بگیرید و ببینید چگونه می توانم به شما در درک بهتر عملکرد وب سایت خود کمک کنم.

2. پلاگین های سنگین را با موارد ساده جایگزین کنید

بسیار خوب ، بنابراین نمی توانید همه افزونه ها را حذف کنید. با این حال ، اگر می خواهید درخواست HTTP کمتری ارائه دهید ، اغلب می توانید پلاگین های دارای منبع سنگین را با گزینه های ساده تری جایگزین کنید.

مقاله مرتبط  خرید برنامه ای برای PPC چیست؟

به عنوان مثال ، شاید شما می خواهید دکمه های شبکه های اجتماعی را به صفحه خود اضافه کنید. عالی. اشتراک های شبکه های اجتماعی می تواند تعامل را افزایش داده و میزان مواجهه شما را افزایش دهد. با این حال ، افزونه ها می توانند منابع زیادی را مصرف کنند.

برای ساده سازی افزونه های رسانه های اجتماعی خود ، از ابزارهایی مانند این استفاده کنید نوشاره. این ابزار سرعت صفحه شما را کاهش نمی دهد ، اما به شما کمک می کند تا درخواست های HTTP تولید شده توسط افزونه های اشتراک اجتماعی خود را کاهش دهید:

مراحل ایجاد کمتر درخواست HTTP - پلاگین های سنگین را با موارد ساده جایگزین کنید

3. تصاویر مورد نیاز خود را حذف کنید

مطمئناً ، تصاویر می توانند جذابیت بصری وب سایت شما را بهبود بخشیده و تجربه کاربر را تقویت کنند. مگر اینکه تصویر به خواننده شما کمک کند تا به طریقی محتوای شما را بفهمد ، یا یک محتوای بسیار مفید در نوع خود مانند اینفوگرافیک باشد ، ممکن است ارزش حذف آن را داشته باشد.

به یاد داشته باشید ، هر تصویری درخواست HTTP را ایجاد می کند. اگرچه این GIF های سرگرم کننده ممکن است جذابیت بصری داشته باشند ، اما اگر روی زمان بارگذاری تأثیر بگذارند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند.

از هر صفحه وب جداگانه حسابرسی کنید و از اینکه کمی بی رحم شوید نترسید. اگر تصویر به محتوای شما ارزش افزوده نمی دهد ، آن را حذف کنید.

4. اندازه پرونده را برای تصاویر باقیمانده کاهش دهید

پس از حذف تصاویر غیرضروری ، باید تصاویر ذخیره شده را بهینه سازی کنید. در این زمینه ، “بهینه سازی” به معنای استفاده از متن alt یا کلمات کلیدی نیست ، اگرچه باید برای SEO نیز بهینه سازی کنید.

در عوض ، منظور من فشرده سازی هر تصویر است. فشرده سازی کیفیت تصویر را حفظ می کند در حالی که اندازه کلی پرونده را کاهش می دهد ، که باعث بهبود زمان بارگیری می شود.

اگر به ابزارهای ویرایش تصویر مانند Adobe دسترسی ندارید ، ابزارهای رایگان مانند را امتحان کنید اسکوش بجای. شما می توانید با تصویر تینکار کنید تا تعادل مناسبی بین اندازه پرونده (که در حالت ایده آل باید کمتر از 1 مگابایت باشد) و کیفیت تصویر پیدا کنید:

مراحل ایجاد درخواستهای کمتر HTTP - کاهش اندازه پرونده برای تصاویر باقیمانده

5. فیلم های غیر ضروری را رها کنید

درست مثل این که هر تصویری به محتوای شما ارزش افزوده نمی دهد ، بعضی از فیلم ها از تجربه کاربر می کاهند و زمان بارگذاری صفحه را افزایش می دهند.

صادقانه بگویم ، این نکته بسیار ساده است. درست مثل اینکه باید هر تصویر یا افزونه موردنیاز را حذف کنید ، تعداد ویدیوهایی را که در هر صفحه وب بازی می کنید محدود کنید.

از کجا می دانید کدام فیلم ها را حذف کنیم؟ خوب ، در اینجا هیچ قانونی وجود ندارد. با این حال ، اگر به مخاطب شما آموزش نمی دهد یا به طریقی ارزش افزوده ، آن را ببرید یا یک ویدیوی قابل مقایسه و کوتاه تر جایگزین آن کنید.

6. Lazy Load را فعال کنید

“بارگذاری تنبل” به این معنی است که یک تصویر یا ویدیو بارگیری نمی شود تا زمانی که کاربر شروع به پیمایش در صفحه وب شما کند. این چگونه درخواستهای HTTP را کاهش می دهد؟

از آنجا که رسانه بلافاصله بارگیری نمی شود ، درخواست HTTP برای بارگذاری اولیه صفحه ایجاد نمی کند. این نیز بر تجربه کاربر تأثیر نمی گذارد ، زیرا کاربران تفاوت بین بار منظم یا تنبل را نمی دانند. تنها چیزی که آنها می دانند این است که تصاویر یا فیلم ها پس از پیمایش به پایین قابل مشاهده هستند.

برای فعال کردن بار تنبلی ، پلاگین هایی مانند نام مناسب را امتحان کنید LazyLoad. این اسکریپت کمتر از 10 کیلوبایت فضا اشغال می کند ، بنابراین منابع زیادی ندارد. فقط افزونه را نصب کنید و بلافاصله کار می کند:

مراحل ایجاد کمتر درخواست HTTP-فعال کردن Lazy Load

7. از محتوای ذخیره شده استفاده کنید

حافظه پنهان یک روش عالی برای کاهش درخواست های HTTP است.

اساساً ، حافظه پنهان به این معنی است که مرورگر یک بازدید کننده ، به جای حذف همه آنها ، نسخه هایی از اسکریپت هایی را که برای نمایش صفحه وب شما استفاده کرده ذخیره می کند. هنگامی که بازدید کننده بازگشت ، دیگر نیازی به ارسال مجدد همه درخواست های HTTP نیست ، زیرا اسکریپت های مورد نیاز آنها از قبل در مرورگر ذخیره شده اند ، مگر اینکه حافظه نهان خود را پاک کنند.

مقاله مرتبط  آنچه Coronavirus (COVID-19) برای بازاریاب ها معنی دارد

بگذارید نکاتی را در زمینه مقدماتی وب سایت خود برای ذخیره سازی مطالب به شما بگویم.

  • از کوکی ها استفاده نکنید مگر اینکه ضروری باشد.
  • اگر محتوا را در صفحات مختلف ارائه می دهید ، همیشه از یک URL استفاده کنید.
  • ایجاد کتابخانه ای از تصاویر و فیلم ها و استفاده مجدد از آنها.
  • ابزارهای رایگان مانند را امتحان کنید REDbot برای ارزیابی قابلیت cache وب سایت شما.
مراحل ایجاد درخواستهای کمتر HTTP - استفاده از ذخیره مطالب

8- درخواست های شخص ثالث را کاهش دهید

اگر مرورگر بازدید کننده برای نمایش صحیح وب سایت ، مانند YouTube یا Google Analytics ، نیاز به درخواست یا بارگیری داده از شخص ثالث داشته باشد ، این درخواست شخص ثالث نامیده می شود. موضوع؟ مدت زمان بارگیری صفحه شما به سرعت پاسخ سرور شخص ثالث بستگی دارد.

این یک مشکل بزرگ است زیرا شما کنترل زمان بارگیری صفحه خود را ندارید. برای بازپس گیری کنترل ، به بارگذاری تنبل محتوای شخص ثالث مانند ویدیوهای YouTube جاسازی شده فکر کنید. همچنین می توانید اسکریپت های میزبانی برنامه های ضروری مانند Google Analytics را به جای محلی ، به صورت محلی امتحان کنید.

سرانجام ، اگر افزونه ای که استفاده می کنید درخواست شخص ثالث خود را ارائه می دهد ، آن را درصورت امکان برای یک افزونه دیگر تغییر دهید.

نحوه ایجاد درخواستهای کمتر HTTP

  1. افزونه های غیرضروری را حذف کنید

    مشخص کنید کدام افزونه ها نصب شده اند و مواردی را که استفاده نمی کنید حذف کنید.

  2. پلاگین های سنگین را با موارد ساده جایگزین کنید

    افزونه هایی را که نگهداری می کنید حسابرسی کنید و در صورت موجود بودن ، کارآیی بیشتری را جایگزین آنها کنید.

  3. حذف تصاویر غیرضروری

    تصاویری که ارزش افزوده ندارند را حذف کنید زیرا هر یک درخواست HTTP را ایجاد می کند.

  4. اندازه پرونده را برای تصاویر باقیمانده کاهش دهید

    برای کاهش زمان بارگیری ، تصاویری را که نگه دارید فشرده کنید.

  5. فیلم های غیر ضروری را رها کنید

    فقط فیلم هایی را نگه دارید که به صفحه شما ارزش افزوده می دهند.

  6. Lazy Load را فعال کنید

    از افزونه ای استفاده کنید که به محض پیمایش کاربر ، تصاویر و فیلم ها بارگیری می شوند.

  7. از ذخیره مطالب استفاده کنید

    برای آماده سازی سایت خود برای ذخیره محتوا از استفاده از کوکی ها خودداری کنید. برای محتوای مورد استفاده در صفحات مختلف از URL یکسان استفاده کنید. ایجاد یک کتابخانه تصویر و استفاده مجدد از آنها. و توانایی ذخیره شدن سایت خود را بررسی کنید.

  8. درخواست های شخص ثالث را کاهش دهید

    سعی کنید محتوایی را که از طرف شخص ثالث جذب می شود مانند YouTube قرار ندهید ، زیرا زمان بارگذاری صفحه شما به آنها بستگی دارد. همچنین باید افزونه هایی را که به درخواست شخص ثالث متکی هستند جایگزین کنید.

نتیجه

درخواست های HTTP برای نمایش یک وب سایت و تجربه جذاب مخاطبان شما ضروری است. با این حال ، تعداد زیادی درخواست HTTP می تواند عملکرد وب سایت شما را مختل کرده و مشتریان احتمالی را از تجارت با شما باز دارد.

خبر خوب؟ با چند تغییر ساده می توانید اطمینان حاصل کنید که مرورگرها درخواست HTTP کمتری را به وب سایت شما ارسال می کنند. شما می توانید زمان بارگیری صفحه را افزایش دهید ، جذابیت بصری یک صفحه وب را بهبود ببخشید و در نهایت ، در طولانی مدت تبدیل ها را افزایش دهید.

اگر مطمئن نیستید که برای بهبود عملکرد وب سایت خود از کجا شروع می کنید ، خدمات مشاوره ای من را بررسی کنید و خواهیم دید که چگونه می توانم به شما کمک کنم.

آیا سعی کرده اید تعداد درخواست های HTTP را در وب سایت خود کاهش دهید؟ کدام استراتژی ها برای شما مفید هستند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید