آموزش سئو

نحوه ایجاد برچسب های عنوان قابل کلیک SEO (5 نکته تخصصی)

نوامبر 10, 2020

دبلیو
مورچه برای یادگیری نحوه ایجاد برچسب عنوان SEO؟ خبر خوب ، شما به جای درست آمده اید.

بهینه سازی برچسب های عنوان شما یک روش ساده برای افزایش بازدید از وبلاگ شما است. به این دلیل که برچسب های عنوان یک عامل مهم برای رتبه بندی است که Google برای تعیین اینکه صفحه شما در چه زمینه ای است مورد بررسی قرار می گیرد.

به علاوه ، بهینه سازی عناوین خود برای جذاب تر و جذابتر کردن آنها باعث می شود افراد بیشتری روی آنها کلیک کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

در این پست ، ما به شما یاد خواهیم داد که برچسب های عنوان SEO چیست و 5 راه برای بهینه سازی آنها.

بیا شروع کنیم!

برچسب عنوان SEO کمی از کد HTML است که تعیین می کند عنوان صفحه در نتایج جستجو و در شبکه های اجتماعی نشان داده شود. برچسب های عنوان SEO به عنوان عناوین متا نیز معروف هستند.

به عنوان مثال ، برچسب عنوان برای پست ما در مورد چگونگی نوشتن خبرنامه “چگونه می توان یک خبرنامه نوشت که نتیجه می گیرد (17 نکته)” است.

لزوماً برچسب عنوان SEO شما نیازی به همان عنوان موجود در خود صفحه ندارد. به عنوان مثال ، این پست را از WPBeginner در بررسی کنید چگونه یک وبلاگ وردپرس راه اندازی کنیم:

چگونه می توان بلاگ وردپرس را به روش درست در 7 مرحله آسان راه اندازی کرد (2020)

توجه داشته باشید که تگ عنوان با عنوان پست وبلاگ چه تفاوتی دارد.

ما در واقع یک راهنمای کاملاً دیگر در مورد چگونگی نوشتن عناوین پست خوب وبلاگ داریم!

اما در این راهنما ، ما فقط بر روی برچسب های عنوان SEO متمرکز خواهیم شد ، که می توانید برای کلیک ها و بازدید بیشتر ، آنها را به طور جداگانه بهینه کنید.

آیا برچسب های عنوان SEO واقعا مهم هستند؟

آره! برچسب های عنوان عامل مهم رتبه بندی برای بهینه سازی موتور جستجو در وبلاگ شما هستند. اگر می خواهید به وبلاگ خود بازدید بیشتری داشته باشید ، بهینه سازی آنها مهم است.

برچسب های عنوان SEO به 2 دلیل مهم هستند:

شماره 1 – آنها کاربران را به وبلاگ شما جذب می کنند

به آخرین باری که موضوعی را به صورت آنلاین جستجو کردید ، فکر کنید. چه چیزی شما را متقاعد کرد که روی یک پست خاص کلیک کنید؟

به احتمال زیاد این عنوانی بوده که توجه شما را به خود جلب کرده و شما را به سمت سایت آنها سوق دهد.

شماره 2 – آنها به Google کمک می کنند موضوع شما را شناسایی کند

هر چند وقت یک بار ، ربات های گوگل سایت شما را خزیده و ایندکس می کنند. برچسب عنوان بهینه شده به Google کمک می کند محتوای شما را در چه زمینه ای قرار دهد.

در واقع ، برچسب های عنوان یکی از مهمترین موارد هستند فاکتورهای رتبه بندی سئو در یک صفحه وب

به همین دلیل ، شما همیشه باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در برچسب عنوان وارد کنید. بعداً در این پست در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در مجموع ، یک عنوان SEO بهینه شده می تواند به استراتژی کلی وبلاگ شما کمک کند. بنابراین ، به هر حال چگونه می توان برچسب عنوان SEO را به محتوای خود اضافه کرد؟

چگونه عنوان SEO را در وردپرس تغییر دهیم

قبل از اینکه به نکات خود بپردازیم ، باید بدانید که چگونه عنوان SEO خود را در وردپرس تغییر دهید.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت مدیریت اعتبار سال 2020

وردپرس به طور پیش فرض راهی برای تغییر عناوین SEO شما ندارد. خوشبختانه به راحتی می توانید با یک پلاگین آنها را تغییر دهید.

همه در یک جستجوگرها بهترین افزونه SEO WordPress است که ما برای هر سایت توصیه می کنیم.

با استفاده از AIOSEO ، به راحتی می توانید برچسب های عنوان خود را تنها با چند کلیک بهینه کنید.

هنگام ویرایش یا ایجاد پست جدید ، فقط به پایین پیمایش کنید تا کادر تنظیمات همه در یک را ببینید.

در آنجا می توانید عنوان متای خود را تایپ کنید ، و این تعداد شخصیت شما را برای شما محاسبه می کند.

در پایین تنظیمات AIOSEO می توانید تعداد کاراکترها را مشاهده کنید. در این حالت ، 58 کاراکتر است.

سپس نگاهی به پیش نمایش قطعه تا ببینید برچسب عنوان شما در موتورهای جستجو چگونه خواهد بود.

همه در یک جستجوگرها بسیار بیشتر از کمک به شما در بهینه سازی عناوین خود است. همچنین به شما کمک می کند توصیف متا ، طرحواره ، پست های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را بهینه کنید.

اکنون که می دانید چگونه عناوین SEO خود را در وردپرس تغییر دهید ، بیایید به نکات ما برای بهینه سازی این عناوین نگاه کنیم.

نکات زیر به شما کمک می کند تا برچسب های عنوان بهینه سازی شده و ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

1. کلمه کلیدی هدف خود را وارد کنید

اگر با تحقیق در مورد کلمات کلیدی آشنا هستید ، در حال حاضر یک کلمه کلیدی هدف در ذهن دارید که می خواهید پست شما برای آن رتبه بندی شود. برچسب عنوان SEO شما نیز باید حاوی آن کلمه کلیدی باشد.

به همین دلیل است:

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، عنوان متای شما به Google کمک می کند تا موضوع شما را شناسایی کند و کلمات کلیدی به Google در انجام این کار کمک می کنند.

بیایید نگاهی به یکی از برچسب های عنوان خود بیندازیم.

در این پست ، به خوانندگان کمک می کنیم تا یک وبلاگ غذایی راه اندازی کنند.

کلمه کلیدی مورد استفاده در این عنوان “راه اندازی یک وبلاگ غذا” بود. وقتی Google این پست را خزید ، آنها از کلمات موجود در عنوان استفاده کردند تا بفهمند پست وبلاگ ما درباره چیست.

هنگامی که کاربران در “راه اندازی یک وبلاگ غذا” یا “چگونه می توان یک وبلاگ غذایی را شروع کرد” جستجو می کنند ، پست وبلاگ ما ظاهر می شود – و داشتن یک عنوان بهینه شده قسمت عمده ای از آن است.

حالا ممکن است از خود بپرسید:

شماره 1 – آیا می توانم بیش از یک کلمه کلیدی در برچسب عنوان استفاده کنم؟

اگر بیش از یک کلمه کلیدی به راحتی در عنوان شما جای می گیرد ، پس چرا؟ در اینجا مثالی از برچسب عنوان با 2 کلمه کلیدی آورده شده است.

2 کلمه کلیدی مورد استفاده در این پست “چگونه یک نام وبلاگ پیدا کنیم” و “نمونه هایی از نام وبلاگ” است.

از طرف دیگر ، اگر هدف شما پر کردن هرچه بیشتر کلمات کلیدی در برچسب عنوان است ، پیشنهاد ما خلاف این است.

به عنوان مثال ، ما از عنوانی مانند “چگونه می توان با نام وبلاگ خود را پیدا کرد: نمونه هایی از نام وبلاگ”زیرا تکراری به نظر می رسد و به نظر می رسد پر کردن واژه های کلیدی واضح است.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

شماره 2 – کلمه کلیدی خود را در کجا قرار دهم؟

اگر منطقی است ، باید کلمه کلیدی خود را در ابتدای عنوان خود قرار دهید. مانند زیر می توانید برای کمک به شما از خط کولون (:) یا (-) استفاده کنید.

نمونه ای از قرار دادن کلمه کلیدی خود در ابتدا ،

ابزار جستجوی کلمات کلیدی SEMrush به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی را برای پست خود پیدا کنید. همچنین می توانید این پست را بخوانید تا درباره اینکه بیشتر بدانید کلمات کلیدی ابزار تحقیق برای استفاده

2. از Power Words استفاده کنید

کلمات قدرت همچنین به عنوان کلمات عملی شناخته می شوند ، کاربران را در مورد پست شما هیجان زده می کنند. آنها به خوانندگان می گویند ، “پست وبلاگ من بهترین ایده ها را در مورد این موضوع دارد.”

بیایید نگاهی به یکی از عناوین SEO خود با کلمات قدرت بیندازیم.

در این حالت ، کلمه قدرت “فوق العاده موفق” است. توجه کنید که چگونه این “17 بهترین وبلاگ” را برای چیزهای جالب تر ادویه می کند.

این یک لیست سریع از کلمات قدرتمندی است که می توانید در برچسب های عنوان SEO خود استفاده کنید:

  • بهترین
  • آسان
  • ساده
  • محدود
  • انحصاری
  • برحذر بودن

برای اطلاعات بیشتر ، این لیست را ببینید 700+ کلمه قدرت.

هنگام ایجاد یک عنوان متای قدرتمند ، طول عنوان را در ذهن داشته باشید. اگر برچسب عنوان شما خیلی طولانی شود ، در صفحه نتایج قطع می شود.

اگرچه قطع به عرض بستگی دارد ، اما یک قانون اساسی این است که برچسب عنوان خود را در حدود 60 کاراکتر نگه دارید.

این دلیل دیگری است که ما توصیه می کنیم از آن استفاده کنید همه در یک جستجوگرها. برای اطمینان از قطع نشدن برچسب عنوان ، می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید.

3. از فرمول های ثابت شده تیتر استفاده کنید

همه ما پست هایی مانند “10 گیاه برتر خانگی” یا “چگونه قهوه خوشمزه بخریم” را دیده ایم.

هر دوی این عناوین قالب پست وبلاگ را برجسته می کنند. قالب به خوانندگان می گوید که چه نوع پستی را می خوانند.

به عنوان مثال ، “نحوه خرید قهوه خوشمزه” یک آموزش است. این به مخاطبان آنها می آموزد که چگونه قهوه خوب بخرند.

از طرف دیگر ، “10 گیاه برتر خانگی” یک لیست لیست است. این فهرست از 10 گیاه مختلف خانه را برای صاحبان گیاهان پیشنهاد می کند.

وقتی از قالب در برچسب عنوان خود استفاده می کنید ، به خوانندگان شما 2 چیز می گوید:

  • خواندن پست وبلاگ شما آسان است
  • پست وبلاگ شما قابل اجرا است

بیایید نگاهی به چند نمونه بیندازیم.

شماره 1 – نحوه / راهنماها

آیا شما به خوانندگان خود می آموزید که چگونه کاری انجام دهند؟ در ابتدای برچسب عنوان خود یک “How to” اضافه کنید. یا می توانید از کلمه “راهنماها” استفاده کنید.

راهنماها معمولاً مقالاتی با فرم طولانی هستند – آنها همه مواردی را که باید درباره یک موضوع بدانید به شما می گویند.

در Blog Tyrant ، بسیاری از پست های خود را به عنوان راهنما برچسب گذاری می کنیم:

شماره 2 – راهنمای مبتدیان / گام به گام

این عبارات برای ارسال های مبتدی بسیار مناسب است. آنها با هر کسی که می خواهد چیز جدیدی بیاموزد تماس می گیرند.

یادگیری درباره ابعاد سفارشی قدم زدن در پارک نیست. هر مبتدی خوشحال می شود که یک راهنمای دقیق در مورد آن را ببینید.

مقاله مرتبط  بهترین شرکت های خدمات حقوق و دستمزد سال 2020

شماره 3 – نکات خبره / راه های X برای کسب… / نکات برتر X…

اگر وبلاگی دارید ، احتمالاً پست های زیادی در لیست نوشته اید. خوانندگان آنلاین پست های لیست را دوست دارند زیرا سریع و مرتبط هستند.

شماره 5 – پست اخیر

آیا شما یک پست وبلاگ با آخرین آمار یا روند ارسال کرده اید؟ می توانید سال را به عنوان متای خود اضافه کنید.

وقتی سال را به پست خود اضافه می کنید ، به کاربران می گوید: “مقاله من به روز است!”

به طور کلی ، قرار دادن قالب در برچسب عنوان شما به خوانندگان ایده بهتری درباره موضوع پست وبلاگ شما می دهد.

4- از شخصیت های خاص استفاده کنید

آیا می خواهید روش دیگری برای افزودن pizazz بیشتر به برچسب های عنوان SEO خود بدانید؟ سعی کنید نویسه های خاصی مانند پرانتز ، خط تیره یا دو نقطه را اضافه کنید.

بیایید نگاهی به چند نمونه بیندازیم.

به پرانتز حول “3 روش آسان” توجه کنید. همانطور که در مرحله 3 بحث کردیم ، این یک روش عالی برای افزودن قالب ارسال وبلاگ است.

شخصیت ویژه دیگری که می توانید استفاده کنید ، خط تیره است.

به جای نوشتن مطلبی عمومی مانند “آیا باید از MonsterInsights استفاده کنید یا آنالیز کنید؟” آنها از خط تیره برای جلب توجه خواننده استفاده کردند.

و چرا از کولون مثل زیر استفاده نمی کنید؟

بدون کولون ، برچسب عنوان OptinMonster احتمالاً چیزی شبیه به این خواهد بود: چگونه می توان از 12 طریق گاری های ترک شده و Skyrocket را بازیابی کرد.

این یک دهان است ، درست است؟

با استفاده از روده بزرگ ، عنوان SEO آنها 2 جمله مختلف را به 1 تقسیم می کند. به علاوه ، درک آن آسان است.

در اینجا چند نویسه خاص دیگر وجود دارد که می توانید در برچسب های عنوان خود استفاده کنید:

  • Ampersand (&)
  • نقل قول ها (“)
  • نوار عمودی (|)
  • ویرگول (،)

5- از یک تحلیلگر عنوان استفاده کنید

وقتی صحبت از برچسب های عنوان SEO می شود ، بررسی کار خود کار سختی است. عنوان شما ممکن است برای شما عالی به نظر برسد ، اما در مورد بقیه چطور؟

خوب… چرا از یک تجزیه و تحلیل عنوان برای بررسی مجدد کار خود استفاده نمی کنید؟

MonsterInsights، به عنوان مثال ، به طور خودکار عنوان شما را از داشبورد خود از 1 به 100 نمره می دهد.

ابزار تجزیه و تحلیل عنوان Monster Insights

همراه با کسب عنوان متای شما ، MonsterInsights نیز آن را تجزیه و تحلیل می کند. کلمات قدرت ، احساسات و نوع عنوان چند نمونه هستند.

ویژگی های تجزیه و تحلیل عنوان - کلمات قدرتمند ، عناوین مثبت و عنوان چگونه

آیا می خواهید سایر برچسب های عنوان را مقایسه کنید؟ کلیک کنید عنوان جدید را امتحان کنید برای آزمایش عناوین جدید.

برای آزمایش سایر برچسب های عنوان ، روی عنوان جدید را امتحان کنید

وقتی از این پیشنهادها و پیشرفت ها استفاده می کنید ، به زودی یک عنوان SEO مقاومت ناپذیر ایجاد خواهید کرد.

و این یک بسته بندی است!

برچسب های عنوان سئو به بازدید بیشتر وبلاگ شما کمک می کند و سئو را بهبود می بخشد. امیدواریم از این 5 نکته برای نوشتن برچسب های عنوان قابل کلیک خود استفاده کنید.

همراه با این راهنما ، ممکن است بخواهید بهترین ابزارهای جستجوگرها و 6 راز جستجوگرها را برای وبلاگ نویسان بررسی کنید.