آموزش سئو

نحوه اندازه گیری ، ارزیابی و حسابرسی برای افزایش تبدیل ها

اکتبر 22, 2020

نرخ گزاف گویی شما می تواند چنین تعداد ترسناکی باشد ، درست است؟

این دانش عمومی است که نرخ پرش بالا بد است و نرخ پایین خوب است.

هر بار که وارد سیستم خود می شوید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل حساب ، آنجاست که منتظر شماست.

من احساسی را می بینم که می بینید آن شماره در حال خزیدن است.

اما مسئله این است که اعداد می توانند گمراه کننده باشند.

بالاخره ، واقعاً چقدر زیاد است؟

در این پست ، من به شما نشان می دهم که چگونه نرخ پرش خود را کاملاً اندازه گیری و ارزیابی کنید. به این ترتیب ، خواهید فهمید که آیا برای صنعت شما خیلی زیاد است یا کاملاً طبیعی است.

من نکات و ترفندهایی را در مورد چگونگی ارزیابی میزان گزاف گویی و درک اینکه چه چیزی باعث افزایش آن می شود ، به اشتراک می گذارم.

من همچنین برخی از اسرار خود را برای کاهش نرخ پرش به شما می گویم.

اما ابتدا ، بیایید دقیقاً درمورد اینکه نرخ پرش چیست و چرا باید به شما اهمیت دهیم ، صحبت کنیم.

نرخ گزاف گویی چیست و چرا اهمیت دارد؟

“گزاف گویی” هنگامی رخ می دهد که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند و بدون تعامل بیشتر با سایت شما از آن خارج می شود. نرخ گزاف گویی شما درصدی از بازدیدکنندگانی را نشان می دهد که از سایت شما پرش می کنند.

به طور پیش فرض ، Google Analytics بازدیدکننده ای را در نظر می گیرد که در صورت بازدید از حداقل یک صفحه اضافی ، با سایت شما تعامل داشته باشد.

نرخ گزاف گویی که در گزارش اجمالی Google Analytics مشاهده می کنید ، نرخ گزاف گویی در کل سایت شماست.

مثال نرخ گزاف گویی در Google Analtyics

این تعداد متوسط ​​برگشت در تمام صفحات شما بر کل بازدیدها در تمام آن صفحات در همان مدت تقسیم شده است.

همچنین می توانید نرخ جستجوی یک صفحه یا یک بخش یا بخش از سایت خود را ردیابی کنید.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک بار شروع به بررسی گزارش های بخش مختلف می کنیم.

نرخ گزاف گویی یک صفحه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. تعداد کل برگشت ها به کل بازدیدهای یک صفحه تقسیم شده است.

این اینفوگرافیک با الهام از سوالات متداولی که شنیده ایم ، به بیشترین سالات درباره نرخ پرش پاسخ می دهد و نکاتی را برای بهبود نرخ پرش خود ارائه می دهد.

نرخ گزاف گویی اینفوگرافیک را از بین برد

اگر یک سایت تجارت الکترونیکی با یک وبلاگ اجرا می کنید ، ممکن است بخواهید نرخ گزاف گویی تقسیم شده را پیاده سازی کنید.

چرا؟

پست های وبلاگ شما ممکن است دارای نرخ پرش متوسط ​​بسیار متفاوت از صفحات محصول شما باشد.

بعداً به جزئیات دقیق خواهیم رسید ، اما تقسیم این دو می تواند هنگام مشاهده داده ها ، اعداد شما را معنادارتر کند.

بنابراین ، چرا نرخ پرش مهم است؟

با توجه به SEMrush ، نرخ گزاف گویی است چهارم مهمترین عامل رتبه بندی در SERP ها.

تصویر نرخ گزاف گویی

با این حال ، طبق گفته Google’s Gary Illyes ، Google از نرخ برگشت در معیارهای الگوریتم خود استفاده نمی کند:

آیا هر دو می توانند حق داشته باشند؟

بله ، و من به شما می گویم چرا

الگوریتم Google ممکن است نباشد به طور مستقیم نرخ گزاف گویی را در نظر بگیریم ، اما آنچه که نشان می دهد برای آن بسیار مهم است.

از سال 2016 ، RankBrain بود سومین مهمترین عامل رتبه بندی الگوریتم Google.

اگر با RankBrain آشنا نیستید ، هدف اصلی آن بهبود نتایج جستجوی کاربران با درک بهتر آنها است قصد جستجو.

اگر کاربری بر روی صفحه شما کلیک کند و بدون هیچ تعاملی از آن خارج شود ، این امر می تواند به RankBrain نشان دهد که سایت شما همان چیزی نیست که او به دنبال آن است.

به نظر می رسد نتیجه شما به خوبی با هدف جستجوگر مطابقت ندارد. در نتیجه ، RankBrain می گوید: “شاید این صفحه نباید در نتایج خیلی بالا باشد.”

می بینید که اینها چگونه به هم متصل می شوند؟

اگر نرخ پرش را به درستی درک کنید ، می تواند به شما بگوید که آیا استراتژی بازاریابی شما م effectiveثر است یا بازدیدکنندگان شما با محتوای شما درگیر هستند.

نکته اصلی این است که بفهمید “هدف” شما چیست و نرخ گزاف گویی خود را به روشی معنا بخش کنید.

نرخ گزاف گویی خوب چیست؟

بسیاری از متغیرهای مختلف تعیین می کنند که نرخ پرش “خوب” چیست.

مواردی مانند نوع کسب و کار ، صنعت ، کشور و انواع دستگاههایی که بازدیدکنندگان شما از آن استفاده می کنند ، بر میزان متوسط ​​پرش مناسب سایت شما تأثیر دارند.

به عنوان مثال ، Brafton دریافت که نرخ گزاف گویی متوسط 58.18٪ است. با این حال ، تحقیقات آنها نشان می دهد که نرخ گزاف گویی برای مشاغل B2B بیشتر از مشاغل B2C است.

نرخ گزاف گویی بر اساس نوع تجارت

اینها معیارها طیف گسترده ای از میانگین نرخ گزاف گویی را در بین صنایع نشان می دهد:

نرخ گزاف گویی توسط صنعت

اگر هنوز درباره نرخ گزافی که باید هدف قرار دهید مطمئن نیستید ، Google Analytics می تواند به شما کمک کند آن را تشخیص دهید.

Google Analytics تصویری سریع از میانگین نرخ گزاف را برای آنچه که صنعت شما می داند فراهم می کند. این کار را با محک زدن انجام می دهد.

ابتدا باید معیار ارزیابی را در Google Analytics تنظیم کنید.

در بخش مدیر ، بر روی “تنظیمات حساب” کلیک کنید و سپس کادر “علامت گذاری” را علامت بزنید.

علامت های نیمکت نرخ گزاف گویی در Google Analytics

اکنون می توانید میانگین های صنعت را مقایسه کنید.

فقط به گزارش های رفتاری خود بروید. روی “محتوای سایت” و سپس “صفحه های فرود” کلیک کنید.

نحوه مشاهده نرخ گزاف گویی در GA

بلافاصله میانگین گزاف گویی در کل سایت را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده نرخ گزاف گویی در GA

البته ، میانگین سایت در سطح گسترده ای می تواند بسیار وسیع باشد تا بتواند یک معیار ارزشمند باشد.

برای مشاهده نرخ گزاف گویی ویژه بخش ، می توانید بیشتر تمرین کنید.

با استفاده از Content Drilldown Report یا ویژگی فیلتر پیشرفته ، می توانید نرخ پرش متوسط ​​را برای بخشهای سایت خود مشاهده کنید.

نحوه مشاهده نرخ پرش در هر صفحه

به عنوان مثال ، اکنون می توانید میانگین صنعت را فقط برای وبلاگ یا صفحات محصول خود مقایسه کنید.

در بخش “مخاطب” Google Analytics ، در بخش “رفتار” و سپس “محک زدن” کلیک کنید. سپس ، “Channels” را انتخاب کنید.

اکنون می توانید عمودی خود را انتخاب کرده و هر دوره زمانی را که می خواهید بررسی کنید مقایسه کنید.

این باید در مورد عملکرد نرخ گزاف گویی وب سایت شما در مقایسه با متوسط ​​کانال بهتر درک کند.

نمایش نرخ گزاف گویی در GA

نمودار بالا میزان گزاف گویی کانال شما را با سایر حساب های Google Analytics یا خصوصیات صنعت شما مقایسه می کند.

اگر می خواهید عمیق تر به نظر برسید ، می توانید این کار را با رفتن به “اکتساب” ، سپس “همه ترافیک” و سپس “کانال ها” انجام دهید.

سپس بر روی دکمه “مقایسه” در سمت راست کلیک کنید و با “Bounce Rate” فیلتر کنید تا ببینید کدام کانال ها بالاتر یا کمتر از حد متوسط ​​هستند.

مشاهده نرخ گزاف گویی در Google Analytics pic 4

سپس می توانید برای تجزیه و تحلیل بیشتر ، هر یک را عمیق تر کنید.

در نهایت ، نرخ پرش “خوب” برای هر سایت متفاوت خواهد بود. حتی ممکن است برای هر صفحه در سایت شما متفاوت باشد.

من به شما پیشنهاد می کنم که در طول زمان بر روند نرخ گزاف گویی خود تمرکز کنید و اینکه چگونه می توانید بالاترین موارد را برای تقویت تبدیلات بهبود بخشید.

تمرکز باید بر روی استفاده از این معیار برای یافتن نقاط ضعف در سایت شما باشد. نگران زدن یک عدد جادویی نباشید.

حال ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید نرخ گزاف گویی خود را بهبود ببخشید.

اصلاح نرخ های گزاف گویی

نرخ گزاف گویی در سایت شما بسیار گسترده است و چیزی بیش از آن نیست یک معیار غرور.

برای ارائه معنا خیلی کم عمق است.

برای اندازه گیری و ارزیابی نرخ پرش خود ، باید آن را محدود کرده و بر اساس متغیرهای مختلف گروه بندی کنید.

نمی توانید شروع کنید کاهش نرخ گزاف گویی شما تا اینکه واقعاً بفهمید چه چیزی باعث بالا رفتن آن شده است.

شما می توانید معیار نرخ گزاف گویی را که در Google Analytics مشاهده می کنید به چند روش تغییر دهید.

همانطور که قبلاً در بالا ذکر کردم ، اولین راه تقسیم بندی نرخ پرش است.

ما نه گزینه مختلف را بررسی خواهیم کرد که به شما در ارزیابی و بهبود نرخ گزاف کمک می کنند.

نرخ گزاف گویی بر اساس سن

بسیاری از اطلاعات جمعیتی مختلف وجود دارد که Google Analytics آنها را ردیابی می کند ، که به شما امکان تقسیم و تجزیه و تحلیل بهتر ترافیک سایت خود را می دهد.

یکی از این موارد دامنه سنی بازدیدکنندگان شماست.

برای مشاهده نرخ گزاف گویی بر اساس محدوده سنی ، به بخش “مخاطب” و سپس “جمعیت شناسی” در نوار کناری سمت چپ نگاه کنید. سپس ، روی گزینه “Age” کلیک کنید.

نرخ گزاف گویی بر اساس سن آنالیز گوگل.

گزارش حاصل باید به این شکل باشد.

تقسیم بندی نرخ گزاف گویی تجزیه و تحلیل سن تجزیه و تحلیل گوگل 2

اکنون به راحتی می توانید با محدوده سنی مشخص میزان پرش شما بالاتر باشد یا خیر.

در مثال بالا می بینید که سالخوردگان (بالای 65 سال) نرخ گزاف گویی بسیار بیشتری نسبت به بقیه بازدیدکنندگان این سایت دارند.

اگر سالمندان بخشی از بازار هدف ایده آل شما هستند ، مطمئن شوید که صفحات وب خود را ساختار می دهید مناسب برای بازاریابی برای آنها.

مقاله مرتبط  چگونه Pinterest Story Pins می تواند بازاریابی شما را بهبود ببخشد

به عنوان مثال ، از به کار بردن اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحات رایج و عامیانه خودداری کنید.

نرخ گزاف گویی بر اساس جنسیت

گزینه “جنسیت” دقیقاً زیر “سن” در آن منوی سمت چپ است.

نرخ گزاف گویی بر اساس جنسیت در GA

این گزارش میزان گزاف گویی شما برای مردان و زنان را به شما می گوید.

تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل Google جنسیت 1

اکنون می توانید به راحتی ببینید که آیا سایت شما بهتر است یک جنس را بر جنس دیگر حفظ کند یا خیر.

هدف گیری جنسیتی با تاکتیک ها مانند زبان و رنگ های مختلف می تواند بر مشاهده و خرید تأثیر بگذارد.

اثرات نرخ گزاف گویی جنسیت بر رفتار خریدار

اگر نرخ پرش بالاتری با یک جنس دارید ، مطمئن شوید که تصادفاً تصور نمی کنید که فقط جنس دیگر را هدف قرار می دهید.

نرخ گزاف گویی بر اساس میل

گزینه بعدی در بخش “مخاطب” در بخش “علایق” و سپس “گروههای وابستگی” است.

نرخ گزاف گویی با میل

این گروه ها براساس علایق بازدیدکنندگان نرخ گزاف گویی می کنند.

گزارش گریزی نرخ جستجوی گوگل آنالیز 1

بررسی کنید که در کدام گروه های اصلی بازاریابی ضرر می کنید ، در کدام دسته های وابستگی بالاترین نرخ گزاف گویی وجود دارد.

در مثال بالا می بینید که این سایت بهترین همکاری را با حرفه ای های تجاری و گوزن های شاتر دارد.

خواستگاری با دوستداران موسیقی ، دوستداران فیلم و علاقه مندان به زندگی سبز ، فقیرترین است.

این دانش اکنون می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از تصاویر و محتوای خود ، آن گروه ها را بهتر هدف قرار دهید.

نرخ گزاف گویی بر اساس مکان

هنوز در بخش «مخاطب» ، دقیقاً در بخش «علایق» ، بخش «جغرافیایی» را پیدا خواهید کرد. در این قسمت ، می توانید بر روی “موقعیت مکانی” برای گزارش بخش دیگری کلیک کنید.

نرخ گزاف گویی بر اساس مکان

ابتدا یک نقشه رنگی را مشاهده می کنید که به شما نشان می دهد بیشتر بازدیدکنندگان شما از کجا آمده اند.

نرخ جستجوی موقعیت مکانی جغرافیایی google analytics

در زیر آن ، می بینید که نسخه جدول بازدید کنندگان شما را بر اساس منطقه جغرافیایی تقسیم می کند.

نرخ جستجوی Google تجزیه و تحلیل تجزیه جغرافیایی 2

این به شما نرخ گزاف گویی را براساس کشور می دهد.

در مثال بالا ، می بینید که استرالیا و انگلیس نرخ پرش بسیار بالاتری نسبت به سایر کشورها دارند.

شما می توانید بیشتر در آن حفاری کنید تا ببینید آیا استان های خاص از سایر استانها درگیر هستند. سپس ، می توانید استراتژی بازاریابی خود را با هدف قرار دادن مناطقی که می خواهید پیشرفت داشته باشید ، منطبق کنید.

نرخ گزاف گویی برای بازدید کنندگان جدید

یک بخش خوب برای بررسی “New Vs. بازگشت “خرابی. همچنین در بخش “مخاطب” در بخش “رفتار” است.

نرخ گزاف گویی با جدید در مقابل بازگشت به GA

اکنون می توانید ببینید که آیا بازدیدکنندگان جدید شما با نرخ بالاتری نسبت به بازدیدکننده های برگشتی خود قایق می شوند یا خیر.

google analytics new در مقابل بازگشت نرخ بازگشت کاربر

من انتظار دارم بازدید کنندگان جدید شما نرخ بالاتری داشته باشند.

برای دریافت ارزش بیشتر از این بخش ، می توانید منبع کسب را بعنوان یک بعد ثانویه مشاهده کنید.

فقط روی لیست کشویی “Secondary Dimension” در بالای جدول کلیک کنید و “Source” را از لیست ظاهر شده در زیر انتخاب کنید.

در عرض یک دقیقه بیشتر درباره کسب صحبت خواهیم کرد.

Segment Bounce Rate توسط مرورگر

گزارش خرابی مرورگر یک روش خوب برای بررسی اینکه آیا شما از نظر فنی هیچ مشکلی در بازگشت بازدیدکنندگان خود دارید.

در بخش «مخاطب» در بخش «فناوری» ، «مرورگر و سیستم عامل» را انتخاب کنید.

نرخ گزاف گویی توسط مرورگر و سیستم عامل

گزارش باید به این شکل باشد:

google analytics broswer شکست گزاف گویی

اگر نرخ مرورگر یک مرورگر بالاتر از مرورگرهای دیگر باشد ، این ممکن است نشان دهد که سایت خود را به خوبی برای آن مرورگر پیکربندی نکرده اید.

شما همچنین باید نسخه های مرورگرها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، فقط Internet Explorer را بررسی نکنید. نسخه های 8.0 ، 9.0 و 11.0 را بررسی کنید.

نرخ گزاف گویی توسط مرورگر در تجزیه GA

اگر یکی دارای نرخ جستجوی قابل توجهی بالاتر باشد ، ممکن است سایت شما دارای اشکالات یا مشکلات UX با آن مرورگر باشد.

اگر مرورگر منسوخ شده ای باشد ، اگر مرورگر همچنان برای شما ترافیک ایجاد می کند ، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

نرخ گزاف گویی بر اساس دستگاه

در زیر بخش “فناوری” (هنوز تحت مخاطب هستید) ، بخش “تلفن همراه” را مشاهده خواهید کرد. “نمای کلی” را انتخاب کنید تا میزان گزاف گویی خود را در بین دستگاه ها مشاهده کنید.

نرخ گزاف گویی توسط دستگاه در GA

این به شما یک مقایسه نرخ گزاف گویی بین دسک تاپ ، موبایل و رایانه لوحی را می دهد.

Google Analytics نرخ گزاف گویی خرابی دستگاه های تلفن همراه

اگر متوجه شدید که نرخ گزاف گویی شما در تلفن همراه یا رایانه لوحی به طور قابل توجهی بیشتر است ، ممکن است نشانگر این باشد که سایت خود را به درستی برای آن دستگاه ها بهینه سازی نکرده اید.

همچنین می توانید گزارش “دستگاه ها” را مشاهده کنید. این امر باعث تقسیم بندی بیشتر آن بر اساس مارک موبایل و سیستم عامل می شود.

نرخ گزاف گویی خرابی دستگاه تلفن همراه

به عنوان مثال ، اگر متوجه شوید که کاربران اپل با سرعت بالاتری نسبت به کاربران اندروید می پرند ، ممکن است برخی از مشکلات طراحی داشته باشید.

به مدلهای جداگانه دستگاه نیز توجه کنید.

نرخ گزاف گویی مدل دستگاه تلفن همراه

روی روندها و تاریخ انتشار دستگاه تمرکز کنید. به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که نرخ گزاف گویی شما به طور کلی برای دستگاه های اپل خوب است ، اما برای جدیدترین مدل ها بسیار زیاد است.

این ممکن است نشان دهد که وب سایت شما با جدیدترین سیستم عامل Apple سازگار نیست.

نرخ گزاف گویی بر اساس خرید

حال ، بیایید به تقسیم بندی با خرید توجه کنیم تا مخاطب.

از منوی سمت چپ به قسمت “دستیابی” ، سپس “همه ترافیک” و سپس “منبع / متوسط” بروید.

نرخ گزاف گویی کسب

جدول در پایین صفحه شما باید به این شکل باشد.

نرخ جستجوی منبع ترافیک google analytics

این به شما تفکیک مکانی که میزان بازدید شما از آنجا ناشی می شود و نرخ گزاف گویی مرتبط را نشان می دهد.

به منابع با بالاترین نرخ گزاف گویی نگاهی بیندازید تا ببینید روندی وجود دارد یا نه.

در اینجا مثالی آورده شده است که در آن می بینید کمپین های تبلیغاتی پولی نرخ گزاف گویی بسیار بالاتری دارند:

نرخ گزاف گویی توسط کمپین پرداخت شده

یا هدف قرار دادن تبلیغات شما بسیار گسترده است ، یا صفحات فرود شما با تبلیغات شما خیلی خوب صف آرایی نمی کنند ، در نتیجه نرخ گزاف بالاتر است.

نرخ گزاف گویی بر اساس صفحه فرود

گزینه نهایی که در مورد آن بحث خواهیم کرد تقسیم بندی بر اساس صفحات فرود است.

در منوی سمت چپ در بخش “رفتار” ، روی “محتوای سایت” و سپس “صفحه های فرود” کلیک کنید.

نرخ گزاف گویی توسط صفحه فرود GA

جدول بدست آمده تجزیه و تحلیل صفحات فرود و میانگین نرخ پرش آنها را به شما نشان می دهد.

نرخ گزاف گویی با گزارش صفحه فرود

ممکن است دریابید که یک صفحه نرخ پرش بسیار بیشتری نسبت به سایر صفحات دارد.

از آن صفحه بازدید کنید و به دنبال هرگونه مشکل طراحی یا موضوعی باشید که ممکن است باعث کاهش اثر آن در مقایسه با سایرین شود.

نرخ گزاف گویی با صفحه فرود به عنوان مثال نرخ پرش بالا

مطمئن شوید که هیچ موردی را فراموش نکرده اید مراحل کلیدی برای بهینه سازی صفحات فرود خود برای تبدیل ها.

اکنون که روش های مختلفی را برای تقسیم بندی ترافیک سایت خود دانستید ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید نرخ جستجوی تنظیم شده را ایجاد کنید.

نحوه ایجاد نرخ گزاف گویی تعدیل شده در Google Analytics

می توانید آنچه Google Analytics را تعامل می داند تنظیم کنید. این به طور مستقیم بر نرخ گزاف گویی شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر یک بازدید کننده ویدیویی را تماشا کند ، ممکن است احساس کنید که یک بازدید کننده در سایت شما تعامل کرده است.

در Google Analytics این گزینه را دارید که رویدادی مانند پخش فیلم ، کلیک روی یک دکمه یا تکمیل بارگیری را به عنوان تعامل تنظیم کنید.

سپس ، کاربرانی که این “رویدادها” را کامل می کنند دیگر در نرخ پرش شما حساب نمی شوند.

با این حال ، باید مراقب این کار باشید. اطمینان حاصل کنید که رویدادهای خودکار نتایج شما را منحرف نمی کنند.

اگر فیلم های خود را تنظیم کرده اید که به صورت خودکار پخش شوند ، نمی خواهید بازدیدهای ویدئو را به عنوان تعاملات حساب کنید.

راه ساده برای نحوه ثبت Google تعاملات را تغییر دهید از طریق ارسال رویدادهایی به Google Analytics شما است که به شما می گوید چه زمانی کاربر کاربر مقدار مشخصی از وقت خود را در یک صفحه می گذراند ، از طریق درصد مشخصی از صفحه پیمایش می کند یا عنصر خاصی را در صفحه مشاهده می کند.

می توانید رویدادها را از Google Tag Manager ارسال کنید:

1 نرخ گزاف گویی خود را از طریق رویدادهای درصد پیمایش تنظیم کنید

ماشه “Scroll Depth” به شما امکان می دهد رویدادهای سفارشی را براساس میزان پیمایش بازدید کننده در یک صفحه ایجاد کنید.

اول ، شما نیاز دارید ایجاد یک برچسب جدید.

ایجاد یک برچسب جدید در Google Analytics

سپس ، برچسب خود را نامگذاری کنید ، “Universal Analytics” را برای نوع برچسب انتخاب کنید و “Event” را برای نوع آهنگ انتخاب کنید.

در مرحله بعدی ، باید در بخش رویداد و اقدام رویداد تایپ کنید.

برای دریافت عملکرد ، به سادگی بر روی علامت مثبت کوچک در کنار قسمت کلیک کرده و “مسیر صفحه” را انتخاب کنید.

برای برچسب رویداد ، “پیمایش عمق پیمایش” را انتخاب کنید.

اگر این گزینه را در دسترس نمی بینید ، به صفحه “متغیرهای داخلی” بروید و متغیرهای پیمایش را فعال کنید:

ایجاد یک برچسب گوگل در عمق ارسال برای نرخ پرش

اکنون ، “رویداد عدم تعامل” را به عنوان “غلط” انتخاب کرده و شناسه ردیابی UA خود را اضافه کنید.

اگر تمام آن قسمت ها را تکمیل کرده باشید ، باید به صورت زیر باشد:

مقاله مرتبط  بهترین سازندگان وب سایت در سال 2020

برچسب آنالیز google برای مثال نرخ پرش

برای این برچسب ، توصیه می کنم پیمایش را روی 75٪ از صفحه تنظیم کنید. این بدان معناست که اگر بازدید کننده 75٪ از صفحه را پیمایش کند ، بازدید کننده ای را در تعامل با سایت شما در نظر خواهد گرفت.

ایجاد رویداد برای پیمایش برای نرخ پرش

اطمینان حاصل کنید که “پیمایش عمق” را به عنوان نوع ماشه انتخاب کرده اید. سپس ، به صورت درصدی ، “75 درصد” را بگذارید.

پس از پایان کار ، می توانید ذخیره ، پیش نمایش ، اشکال زدایی و سپس منتشر کنید.

2 نرخ گزاف گویی خود را از طریق عملکرد تایمر تنظیم کنید

همچنین اگر حداقل زمان حضور در صفحه را بگذرانید ، می توانید گوگل را در نظر داشته باشید که بازدیدکننده ای در یک صفحه تعامل داشته است.

یک برچسب جدید ایجاد کنید و به آن یک نام بدهید ، مانند “UA – Adjusted Bounce Rate – Timer.”

تایمر تنظیم شده نرخ گزاف گویی

می توانید مدت زمانی را که می خواهید شروع کنید انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم با 30 ثانیه شروع کنید.

برای این کار ، یک ماشه جدید اضافه کنید و نام آن را “Timer – 30 seconds” بگذارید.

زمان جستن گوگل تجزیه و تحلیل گوگل

این فاصله به میلی ثانیه است. بنابراین ، به مدت 30 ثانیه ، باید “30000” را وارد کنید.

محدودیت یک را انتخاب کنید. سپس ، در بخش شرایط ، آن را برای “URL URL منطبق با RegEx *” تنظیم کنید.

این کار باعث می شود Google Analytics تمام صفحات شما را در ردیابی قرار دهد.

قبل از انتشار حتماً ذخیره ، پیش نمایش و اشکال زدایی کنید.

روشهای دیگر برای کاهش نرخ گزاف گویی

در اینجا چند روش دیگر برای دیدن مکان بازدیدکنندگان و اینکه چگونه می توانید از این اطلاعات برای تقویت تبدیل استفاده کنید وجود دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=shbhQfbfFgA

مرور صفحات برتر خروج

گزارش دیگری که باید بررسی کنید ، گزارش صفحه خروج برتر شما است.

می توانید آن را درست در زیر گزارش صفحات فرود در منوی سمت چپ پیدا کنید.

نرخ پرش از صفحات خروج به عنوان مثال

این گزارش به شما نشان می دهد که مردم اغلب وب سایت شما را از چه صفحاتی رها می کنند.

به صفحات برتر بازدید خود نگاهی بیندازید و نرخ گزاف گویی و میزان خروج خود را مقایسه کنید.

نرخ گزاف گویی با گزارش صفحه خروج

این به شما نشان می دهد که چه کسی مستقیماً در آن صفحه قرار دارد و در مقابل کسی که از یک پیوند داخلی به آنجا می رسد و از آنجا خارج می شود ، برگشت می کند.

این می تواند به شما کمک کند تا مکانی را که باید وقت خود را برای آزمایش و پیشرفت در سایت خود بگذرانید.

تجزیه و تحلیل درون صفحه ای را مرور کنید

گزارش عالی دیگر در Google Analytics گزارش تحلیلی درون صفحه ای است.

این فقط اکنون موجود است از طریق یک افزونه Chrome، اما هنوز هم مفید است.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، این گزارش به شما امکان می دهد نرخ کلیک برای هر پیوند در یک صفحه وب را مشاهده کنید. تجزیه و تحلیل صفحه توسط Google برای نرخ پرش

این یک روش عالی برای ارزیابی یک صفحه فرود است ، اما می تواند برای هر محتوایی در سایت شما ، از جمله صفحه اصلی شما مفید باشد.

به شما این امکان را می دهد که ببینید پیوندهای موجود در محتوای شما بر روی کدام یک از لینک ها است و از کدام یک از آنها عبور می کنند.

این به شما کمک می کند متن های لنگر خود را دوباره کلمه بندی کنید یا اینکه کدام اقدامات برای انجام کار را برای بهبود نیاز دارید.

مشاهده زمان بندی صفحه

صفحات شما ممکن است زیاد رها شوند زیرا بسیار کند هستند.

این را می توانید با گزارش Time Timings بررسی کنید.

در بخش “رفتار” از منوی سمت چپ ، روی “سرعت سایت” و سپس “زمان بندی صفحه” کلیک کنید.

نرخ گزاف گویی بر اساس زمان بندی صفحه

این گزارش به شما می گوید که هر صفحه در سایت شما با چه سرعتی بارگیری می شود.

google analytics speed bounce rate

می توانید براساس تعداد بازدید صفحه و متوسط ​​سرعت صفحه مرتب کنید. بدین ترتیب ابتدا می توانید صفحات خود را با بالاترین میزان ترافیک و در عین حال کمترین بار بارگیری ، شروع کنید.

همچنین سرعت کلی سایت شما را به شما نشان می دهد.

نرخ جستجوی متوسط ​​کل سایت

در پرتو Google’s Speed ​​Update، سرعت سایت به طور فزاینده ای مهم می شود. اما حتی جدا از آن ، برای بهبود نرخ پرش ضروری است.

به عنوان مثال ، میانگین سرعت صفحه بالاتر به این معنی است نرخ گزاف گویی ما 123٪ بیشتر از حد ممکن است.

تأثیر زمان بارگذاری صفحه بر نرخ گزاف گویی

گزارش های سرعت سایت Google Analytics

برای تجزیه و تحلیل بیشتر و گزینه های بهبود سرعت سایت می توانید سایر گزارش های سرعت سایت را بررسی کنید.

نرخ پرش به پیشنهادات سرعت مراجعه کنید

گزارش پیشنهادات سرعت موارد بالقوه را نشان می دهد و در مورد چگونگی حل آنها به شما مشاوره مفیدی می دهد ، مانند اولویت بندی مطالب قابل مشاهده.

همچنین می توانید برای راهکارهای بیشتر برای بهبود سرعت سایت از PageSpeed ​​Insight Google استفاده کنید.

از تست A / B استفاده کنید

در تمام این بررسی های گزارش ، امیدوارید برخی از مناطق خاصی را که باید برای بهبود هدف قرار دهید مشخص کرده اید.

تضمین اینکه کدام تغییرات باعث افزایش نرخ پرش شما می شود ، دشوار است.

به عنوان مثال ، ممکن است صفحه فرود ضعیفی را شناسایی کرده باشید. اما برای بهبود آن چه کاری باید انجام دهید؟

آیا لازم است آن را طولانی تر کنید؟ آیا به فراخوان دیگری برای اقدام نیاز دارید؟ چه چیزی نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد؟

تست A / B یک روش عالی برای آزمایش استراتژی های بهبود است.

به شما امکان می دهد مواردی مانند عبارت های مختلف دعوت به عمل ، طرح های مختلف صفحه فرود و مخاطبان مختلف را امتحان کنید.

تست A / B دیدن کارایی را آسان می کند و چه چیزی از آنجایی که به شما امکان می دهد یک نسخه از وب سایت خود را به نیمی از بازدیدکنندگان خود و یک نسخه دیگر را به نیمه دیگر نشان دهید.

فقط مطمئن شوید که هدف مشخصی را برای آزمایش خود تعیین کرده اید و مراحل صحیح را دنبال کنید.

برای درک بهتر نتایج آزمون A / B خود ، می توانید استفاده کنید یک ماشین حساب اهمیت.

A / B میزان جستجوی اهمیت تست

خواندن صفحات خود را آسان کنید

فراموش کردن چنین جنبه ساده ای از صفحات آسان است ، اما خوانایی مهم است.

ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد خوانایی محتوای خود و وب سایت خود را بررسی کنید ، مانند پلاگین Yoast برای وردپرس.

مطمئن شوید تیتر بزرگ و پررنگ است. سپس ، برای تسهیل در خواندن مقاله ، از نقاط زیر گلوله های فرعی استفاده کنید.

در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند محتوای خود را قالب بندی کرده و خوانا تر کنید:

  • از زیرعنوان ها استفاده کنید تا بیشتر به موضوع خود بپردازید.
  • برای توضیح مزایا یا نکاتی که قابل توجه است ، از نقاط گلوله استفاده کنید.
  • در صورت لزوم ، از نمودارها ، تصاویر ، عکسهای صفحه و نقل قول های متخصصان صنعت به مقدار کافی استفاده کنید.
  • چند بار کلمات کلیدی پررنگ (در این کار زیاده روی نکنید).
  • سوالات زیادی را در محتوای خود بپرسید ، به جای اینکه فقط بخوانید ، به خوانندگان دعوت کنید که شرکت کنند.
  • محتوای خود را با زیر عنوان “نتیجه گیری” پایان دهید. این به خواننده می گوید که چند کلمه آخر را بخواند و سریع اقدام کند. نتیجه گیری خود را عملی کنید.

شما می توانید میزان خواندن سایت خود را آزمایش کنید ابزار خوانایی رایگان WebFX.

همچنین به اندازه و نوع قلم ، جمله و طول پاراگراف و میزان فضای سفید صفحه توجه داشته باشید.

سایر عناصر موجود در صفحه خود را که ممکن است باعث حواس پرتی شوند ، در نظر بگیرید ، مانند انتخاب رنگ و محل تبلیغات.

پاک کردن CTA ها را در نظر بگیرید و مکان آنها را در نظر بگیرید

یک روش عالی برای جلب مشارکت و تبدیل افراد با استفاده از دعوت به عمل جذاب است.

یک تماس برای اقدام باید کسی را مجبور به انجام کاری کند ، مانند ثبت نام در یک خبرنامه یا خرید یک محصول.

راه های زیادی برای دکمه های تماس برای عمل خود را بهبود ببخشید. نسخه ، رنگ ، اندازه دکمه ، قرارگیری در صفحه و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

تأثیر cta بر مثال نرخ گزاف گویی

اپل پیشنهاد می کند حتماً اطمینان حاصل کنید طول تمام دکمه های CTA حداقل 44 پیکسل است.

اهداف ضربه نرخ گزاف از GA

جوانه اجتماعی، یک تجارت نرم افزاری مدیریت شبکه های اجتماعی ، درک می کند که دادن یک دوره آزمایشی رایگان به کاربران و آموزش آنها در این راه راهی مطمئن برای تبدیل کاربران بیشتر به مشتری است.

بدون گرفتن خرید از مشتری با CTA برای یک دوره آزمایشی رایگان ، می توانید خرید کنید. این به شما کمک می کند تا نرخ پرش خوبی داشته باشید. صفحه فرود خود را ، خواه یک قالب وردپرس باشد یا نه ، مرور کنید تا ببینید چگونه می توانید با عجله چیزی را ارائه دهید و بازدید کننده سایت را به اقدام مثبت وادار کنید.

اگر در مشاغل SaaS هستید ، ارائه آزمایشات رایگان کاملاً مفید است. دوره آزمایشی رایگان شما باید در CTA شما ساده باشد.

از فیلم ها و تصاویر برای جذب مخاطب خود استفاده کنید

انسان ها موجودات بصری هستند.

ما عاشق تصویرسازی هستیم. ما همچنین اطلاعات را از تصاویر بهتر حفظ می کنیم.

اگر چیزی را می شنوید یا مطلبی را می خوانید ، این احتمال وجود دارد که فقط سه روز بعد 10٪ از آن را به یاد بیاورید. با این حال ، اگر تصویری می بینید ، شما احتمالاً 65٪ آن را به یاد می آورید.

مقاله مرتبط  بهترین خدمات تماس کنفرانسی سال 2020

افزودن تصاویر و فیلم ها راهی عالی برای جذب مخاطب با محتوای شما است.

فیلم های کوتاه و جذاب در حال افزایش محبوبیت هستند ، و آنها می توانند تعامل را افزایش دهند.

فیلم ها به حفظ اطلاعات و بهبود نرخ پرش کمک می کنند

اینفوگرافیک ها همچنین در جذب بازدیدکنندگان شما موثر هستند.

در حقیقت، بیش از 41٪ از بازاریابان می گویند اینفوگرافیک جذاب ترین آنها بوده است فرم محتوای تصویری

اگر متوجه شدید که مخاطبان شما با صفحه خاصی درگیر نیستند ، ممکن است لازم باشد تصاویر ، فیلم ها و اینفوگرافیک های بیشتری اضافه کنید.

پشتیبانی چت زنده را ارائه دهید

گفتگوی زنده سریعترین روش برای ارائه پشتیبانی از خدمات مشتری است.

اگر افرادی به صفحه شما می آیند و بلافاصله دقیقاً آنچه را می خواهند پیدا نمی کنند ، گپ مستقیم می تواند به آنها کمک کند قبل از تسلیم شدن و آزمایش سایت بعدی.

امروز بسیاری از سیستم عامل ها وجود دارند که می توانند به شما در راه اندازی سرویس های گفتگوی زنده مانند موارد دیگر کمک کنند آی فون.

بهبود نرخ گزاف گویی با پشتیبانی از چت زنده

گفتگوی زنده یکی از بهترین ابزاری است که می توانید پیاده سازی کنید امسال در وب سایت خود برای کاهش جستجوی جستجو و افزایش تبدیل ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی هدف با ترافیک با ارزش بالا

کلمات کلیدی می توانند نرخ گزاف گویی شما را ایجاد یا شکسته کنند. اگر می خواهید نرخ گزاف گویی را بهبود ببخشید ، شروع به هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش بالا کنید ، زیرا در اینجا ترافیک با ارزش بالا است.

مطابق با LinchPin SEO، یک کلمه کلیدی عالی با ارزش بالا در تقاطع چهار معیار مهم قرار دارد:

  • مقدار ترافیک
  • مقدار تبدیل
  • ارزش پرسونا
  • ارزش مارک

کیلووات ارزشمند برای بهبود نرخ گزاف پیدا کنید

آیا می دانید که 97٪ درآمد Google از تبلیغات است؟ قسمت عمده درآمد آنها از طریق هدف قرار دادن کلمات کلیدی گران است.

همه کلمات کلیدی برابر ایجاد نشده اند. برخی از آنها قصد دارند ترافیک ارزشمندی را برای شما به ارمغان بیاورند ، در حالی که دیگران فقط شما را در کنار جاده منتظر سواری می کنند که احتمالاً قرار نیست فرا برسد.

گوگل از کجا درآمد کسب می کند و بر نرخ پرش تأثیر می گذارد

صرف نوشتن محتوا برای وبلاگ شما به اندازه کافی نرخ گزاف گویی شما را کاهش نمی دهد و یا تبدیلات را بهبود نمی بخشد.

همچنین باید کلمات کلیدی با میزان بازدید بالا را هدف قرار دهید. این کلمات کلیدی ، به نوبه خود ، ارسال می شوند مشتریانی با ارزش برای تو.

بازدید کنندگان مناسب را جذب کنید

در کتاب او استراتژی محتوا برای وب، کریستینا هالورسون نوشت که “محتوای بهتر به معنای تجارت بهتر برای شما است.”

وقتی از ابتدا بازدید کننده وب سایت را اشتباه می گیرید ، جستجوی بالاتر اتفاق می افتد. این یک مشکل هدف گذاری است.

اگر استراتژی محتوای شما بازدید کننده مناسب و فروش بیشتری برای شما ندارد ، وقت آن است که پیشرفت کنید.

با استفاده از استراتژی محتوا که هر مرحله از آن را می گیرد ، هیچ چیزی به اندازه انتشار محتوای سفارشی “مناسب” برای بازار شما نیست چرخه خرید به حساب آوردن.

برایان دین در یک روز 785٪ تبدیل های خود را افزایش داد، با آزمایش تقسیم A / B ، زیرا او تشخیص داد که کتاب الکترونیکی سنتی دیگر برای ایجاد یک لیست عظیم موثر نیست. وی استراتژی “ارتقا content محتوا” را ایجاد کرد که اکنون به یک استاندارد بازاریابی تبدیل شده است.

اشتباهی که بسیاری از بازاریابان محتوا مرتکب می شوند ، نسبت دادن نرخ پرش بالا به کمبود آن است محتوای با کیفیت. اما ، اصطلاح “کیفیت” نسبی است. تعریف شما از “کیفیت” ممکن است همان تعریف من نباشد. گزاف گویی بالاتر را می توان بهتر به محتوای اشتباه نسبت داد.

به عنوان مثال ، در دنیای بازاریابی اینترنتی ، مقالات طولانی (معمولاً بیش از 2000 کلمه) با کیفیت بالا در نظر گرفته می شوند ، زیرا تمایل دارند هر س questionال یا نگرانی مخاطب مورد نظر را برطرف کنند.

نرخ گزاف گویی طول محتوا

از طرف دیگر ، این امر در صنایع غیر مرتبط با اینترنت مانند بهداشت ، سرگرمی و امور مالی درست نیست. در این صنایع ، مقالات کوتاه تر و آموزنده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارند.

این درسی است برای شما هنگام ساخت کمپین یا ایجاد محتوا: همیشه بازدیدکنندگان مناسب را هدف قرار دهید. اگر یک کمپین تبلیغات فیس بوک اجرا می کنید ، به مبارزات خود بپردازید و به افراد مناسب برسید.

ارزش مخاطب مناسب را نمی توان بیش از حد تأکید کرد. در یک مصاحبه با فوربس، رابرت کیوساکی گفت که رمز موفقیت وی در ساخت یک مارک چند میلیون دلاری پیرامون سواد مالی “سادگی” است.

این واقعاً چشمگیر است زیرا من اغلب طرفدار آن بوده ام بوسه (ساده احمقانه نگه دارید) مفهوم.

این یک واکنش زنجیره ای است. When you create the right content and use the right channels to distribute it, you’ll ultimately reach the right audience that will be interested in your offer. You’ll develop a good bounce rate.

This is the easiest way to make marketing work for you. For example, if you sell information products (such as ebooks or software) and services, you’ll double or triple your sales conversion rate just by attracting the right prospects.

bounce rate autoresponder

Further, HubSpot’s research data shows us that 50% of consumer time on the web is spent engaging with custom content that’s tailored to them.

Write Attractive Meta Descriptions

A lot of companies don’t optimize their meta descriptions for search users. As a result, their click-through rate continues to decline.

Maybe they didn’t think that it was that important – but it is.

When users type a keyword into Google search, any word that matches the search term is bolded, to differentiate it from the rest and tell the searcher to consider that result.

Meta descriptions are HTML attributes that describe what a particular web page is about. Search engines use meta descriptions to display a snippet of your web page, so that users can determine whether a particular search result is right for them, just by reading the description.

image33

The optimal length for a meta description is 155 characters. If a web page description is longer, the remaining characters will not show in the search results pages. Instead, you’ll see an ellipsis (…) at the end. This may cause a higher bounce rate because people felt misled about your website.

Before you can successfully write an attractive meta description, you’ve got to understand the anatomy of a search result and where the meta tag fits in.

One of the tactics that I employed to grow Gawker Media’s traffic by 5,000,000 visitors was creating a unique meta description for each page, instead of allowing Google to automatically pull the site’s slogan or initial copy.

So, how do you write an attractive meta description?

If you’ve got the All In One SEO pack installed on your WordPress blog, this is easy to do. For every post that you publish (each of which is a separate web page on your site), you can provide a unique meta description. Use these tips:

Include the Target Keyword

Since a meta description is basically targeted at search users, make sure that the keyword they’re searching for is present in your description. However, this doesn’t mean that you should go stuffing keywords into descriptions.

On the contrary, you should absolutely continue to write naturally.

For example, let’s say that your main keyword is best plumber in NY. Here’s how to include it in your description naturally:

meta example for better bounce rate

You can see that I mentioned the keyword just once in the description – not more. Also, notice how the keyword flows into the rest of the copy, so it doesn’t appear manipulative. This helps achieve a good bounce rate where a site visitor will see what the site is about and hopefully be enticed by the CTA.

Use A Call-to-Action in Your Meta

Search users – all users, really – need you to tell them what to do next.

Still using the above keyword (best plumber in NY) as our example, here’s how to use it as a call-to-action in your meta description:

meta description for better bounce rate

نتیجه

Analyzing and improving your bounce rate can be intimidating. But improving your bounce rate means a more engaged audience and more conversions.

If you follow the steps I’ve outlined in this post, you should see your bounce rate decrease in no time.

First, understand what a “good” bounce rate really is and narrow down your analysis to pinpoint exactly what your bounce rate metrics are telling you.

Remember that a site-wide bounce rate is simply a vanity metric. It’s too broad to provide actionable information.

Focus on the different segment reports and your other analytics tools to dive into the data.

Check out your top exit pages, page timings, and speed reports to understand what might be causing your bounce rates to be high.

To help people engage with your content, be sure to improve your site’s readability, add imagery, optimize your CTAs, and use live chat.

Do some A/B testing to see what works best for you and your audience.

Monitor your reports with each change to see where and how you’re improving

Remember: There is no magic number that you’re trying to hit.

Aim to keep improving and offering your customers a better, more engaging experience.

What tools and tricks do you use to monitor and improve your bounce rate?