آموزش سئو

نحوه انتخاب آژانس PPC مناسب

آگوست 25, 2020

در سال 2017 ، تبلیغ کنندگان PPC بیشتر سرمایه گذاری کردند 10 میلیارد دلار.

اگر بسیاری از اسکناس های 100 دلاری را در بالای یکدیگر جمع کرده اید ، یک برج بلند تقریباً هفت مایلی پول دارید. بنابراین ، یک تن پول است.

اما سال به سال ، هزینه های تبلیغ جهانی در هر کانال اصلی PPC حتی بیشتر می شود.

منبع: آماری

و این رشد انفجاری به هیچ دلیلی اتفاق نمی افتد.

این اتفاق می افتد زیرا PPC کار می کند. این مدل کلاسیک “صرف پول برای پول درآوردن” است. از رسانه های اجتماعی گرفته تا جستجوی پولی ، PPC روشی هوشمندانه برای دیدن نتایج سریع است.

اما این فقط صادق است اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید.

که … جایی است که یک آژانس PPC با تجربه وارد می شود. آنها ساعتهای بی شماری را صرف آزمایش و یادگیری همه چیزهایی می کنند که بدانند ، بنابراین لازم نیست.

بنابراین اگر به دنبال استخدام آژانس برای ایجاد و مدیریت کمپین های PPC خود هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در جای مناسب هستید. در این مقاله ، من شرح می دهم:

  • در آژانس PPC چه باید جستجو کنید
  • نحوه کار با آنها برای حداکثر نتیجه
  • مراحل یافتن نمایندگی مناسب
  • پنج توصیه برتر من

بیایید شیرجه بزنیم!

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بدانید

کمپین های PPC به دلایل مختلفی وجود دارد. و داشتن تصویری واضح از آنچه که شما می خواهید به دست آورید قبل از طی مراحل یافتن آژانس مناسب PPC بسیار مهم است.

بدون این مجموعه اطلاعات ضروری ، شما تصمیم سختگیری خواهید گرفت.

بنابراین قبل از شروع کار ، با تیم خود بنشینید و اهداف و انتظارات روشنی را تعیین کنید. هیچ پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد ، اما خوب است که این موضوع را از مرحله دریافت درک کنید.

اهداف شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

در حال حاضر ، شما باید یک هدف کلی برای کمپین بعدی خود تعیین کنید. درک انتظارات شما ارتباط با آنچه را که بعد از آن قرار دارید آسان تر می شود و همه افراد را در همان صفحه تضمین می کند.

هدف این است که به توافق سطح بالایی برسیم که چرا می خواهید آژانس PPC را استخدام کنید.

شما همچنین باید سطح مشارکت مورد نظر خود را در طول فرآیند در نظر بگیرید. آیا می خواهید کاملاً خوش دست باشید ، یا امیدوار هستید که شخصی به طور کامل تصاحب شود؟

و در آخر اینکه ، هنوز نگران جزئیات دقیق تر نباشید. وقتی در واقع با شریک جدید PPC خود می نشینید می توانید از طریق معیارهای خاص و KPI هایی که می خواهید بعد از آن اندازه گیری کنید ، کار کنید.

7 ویژگی که یک آژانس PPC عالی را ایجاد می کند

اکنون یک تصویر واضح و روشن از اهداف ، انتظارات و سطح مشارکت خود دارید. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که در مورد چه ویژگی هایی جستجو کنیم.

همه آژانس های PPC با یکدیگر برابر نیستند. برخی از آنها در انواع خاص تبلیغات هستند و برخی دیگر در ایجاد تجربیات عالی در مشتری در هر سیستم عامل تخصص دارند.

یکی لزوما بهتر از دیگری نیست ، اما در نهایت به آنچه شما می خواهید بستگی دارد.

بنابراین برای ایجاد لیستی از گزینه های مناسب از این خصوصیات به عنوان پایه استفاده کنید. آنها به شما كمك می كنند تا انتخاب های خود را به آژانس های PPC كه ارزش هر پنی را دارند محدود كنید.

از آنجا می توانید قبل از تصمیم نهایی با آنها بنشینید.

بیا شروع کنیم!

1. آنها داده ها ، تجزیه و تحلیل ها و نتایج را ارزشیابی می کنند

PPC نوعی هیجان انگیز از بازاریابی دیجیتال است زیرا می توانید درآمد حاصل از هزینه تبلیغات را به طور مستقیم پیوند دهید. بنابراین داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای موفقیت کمپین های آینده بسیار مهم هستند.

بهترین آژانس های PPC چگونگی استفاده از اعداد را برای استراتژیک کردن ایده های جدید که باعث بهبود ROI کلی شما می شود درک می کنند. آنها از آنچه قبلاً می دانند استفاده می کنند و آنچه آنها در مورد بازار هدف شما می آموزند تا کمپین هایی با بازده بالا تولید کنند.

علاوه بر این ، آنها همچنین اهمیت جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات و همچنین به اشتراک گذاری آن داده ها با شما را درک می کنند.

اگر در وب سایت آنها مشخص نیست ، حتما سؤالاتی را مطرح کنید تا به شما کمک کند قبل از همکاری ، این کار را انجام دهید. می توانید مواردی مانند:

  • برای اندازه گیری معیارهای اساسی PPC از چه ابزاری استفاده می کنید؟
  • آیا شما به طور فعال داده ها و نتایج را با ما به اشتراک می گذارید؟
  • آیا من مستقل به تجزیه و تحلیل و گزارش دسترسی دارم؟
  • آیا گزارش کامل تجزیه و تحلیل همراه با پیشنهاد شما است؟
  • اگر چنین است ، چه مواردی را در آن گزارش ها قرار می دهید؟

2. مشارکت استراتژیک و منابع داده شخص اول

هر چه بیشتر در شغل خود فعالیت داشته باشید و فعالیتهای تبلیغاتی بیشتری انجام دهید ، اطلاعات شخص اول بیشتری راجع به مخاطبان خاص خود و نحوه رفتار آنها جمع می کنید.

اما بهترین آژانس های PPC دارای داده های گسترده ای از داده های شخص اول خود نیز هستند.

علاوه بر این ، آنها می دانند که چگونه از آن استفاده کنند تا رفتار خرید مخاطبان شما را بر اساس صنایع مشابه و مشتریان قبلی پیش بینی کنند. و همچنین ممکن است با منابع داده شخص ثالث ارتباط برقرار کنند تا به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند.

گذشته از داده ها ، آژانس های هوشمند با سیستم عامل های جستجوی پیشرفته و رسانه های اجتماعی همکاری می کنند. همکاران اولین کسی هستند که در مورد تغییرات و به روزرسانی های جدید می دانند.

مقاله مرتبط  روش جدید چت با بازدید کنندگان خود

این بدان معنی است که وقتی همه چیز تغییر می کند آنها از بازی جلوتر هستند.

که … به نظر می رسد تا ثانیه دوم اتفاق می افتد. بنابراین ، این مشارکتهای استراتژیک به آژانسهای PPC اجازه می دهد تا بینش عمیقی که غیر شرکا ندارند ، داشته باشند.

به دنبال نشانه هایی از این امر در وب سایت آنها باشید یا در صورت عدم اطمینان از آنها سؤال کنید.

3. دانش جستجوی محلی

82٪ از کاربران تلفن های هوشمند برای یافتن مشاغل نزدیک به آنها ، به موتورهای جستجو مراجعه کنید. آنها از عباراتی مانند “در نزدیکی من” استفاده می کنند تا تصمیم بگیرند کجا ناهار بخورند ، به خرید بروند و سرگرمی پیدا کنند ، از جمله موارد دیگر.

علاوه بر این، 76٪ از این جستجوها در همان روز منجر به بازدید داخل فروشگاه شوید.

منبع: با Google فکر کنید

بنابراین ، اگر می خواهید ترافیک پا را به یک مکان فیزیکی هدایت کنید ، جستجوی محلی چیزی نیست که تجارت شما بتواند آن را نادیده بگیرد.

چه از مشاغل خود برای فروش محصولات استفاده کنید و چه با مشتری ملاقات کنید ، نشان دادن نتایج جستجو در زمان مناسب بسیار مهم است.

مطمئن شوید که آژانس با دانش قوی از جستجوی محلی (چه به صورت پولی و چه به صورت ارگانیک) انتخاب کنید. شاید نتوانید این اطلاعات را در وب سایت آنها پیدا کنید ، بنابراین حتما سؤال کنید.

در اولین تماس شما ممکن است به پرسیدن مواردی مانند:

  • چگونه به اهداف جستجوی پرداخت شده محلی نزدیک می شوید؟
  • آیا می توانید نتایج PPC محلی را که برای مشاغل مشابه تولید کرده اید به اشتراک بگذارید؟
  • ما می خواهیم به جامعه محلی خود برسیم. می توانید کمی در مورد چگونگی عملکرد آن برای من بگویید؟
  • موفقیت کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را چگونه می سنجید؟
  • آیا برای سؤالات خاص مکان از اصلاح کننده پیشنهاد استفاده می کنید؟

4. قابلیت های بهینه سازی موبایل قوی

دستگاه های تلفن همراه بیش از حساب را دارند نصف (53٪) کلیک در تبلیغات جستجو نخستین دوره طراحی خلاقیت و نوشتن نسخه برای دسک تاپ… به پایان رسیده است.

این مهمتر از گذشته برای تبلیغات PPC است که به راحتی در دستگاههای با هر اندازه قابل دسترسی هستند.

و دنیای بهینه سازی موبایل کار دشواری است ، به خصوص هنگامی که با الگوریتم های جستجو و تغییر رو به روز در حال تغییر است. بنابراین استخدام آژانس PPC که می داند چگونه این انتقال به مرور در حال انجام را انجام دهد بسیار مهم است.

برخی آژانس ها ممکن است این موضوع را به عنوان ویژگی در وب سایت خود برجسته کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن نیست. بنابراین حتماً در طول تماس تلفنی اولیه خود سؤال کنید تا از دانستن موارد خود اطمینان حاصل کنید.

برای سنجش این مسئله می توانید مواردی مانند:

  • آیا می توانید نتایج خاص مربوط به موبایل را برای فعالیتهای قبلی به اشتراک بگذارید؟
  • نظر شما در زمینه طراحی تبلیغات PPC برای موبایل و نه دسک تاپ چیست؟
  • آیا تبلیغات کپی و نمایش بهینه سازی شده تلفن همراه یا پیشنهادهایی برای بهبود آنها ارائه می دهید؟
  • آیا از اصلاح کننده های پیشنهاد برای دستگاه های موبایل استفاده می کنید؟

5- آنها روی کانالهای PPC مناسب تمرکز می کنند

این که آیا علاقه مند به فعالیتهای جستجو ، تبلیغات اجتماعی ، برنامه نویسی ، خرید یا چند کانال PPC هستید ، یافتن یک آژانس PPC متخصص در سکوهای مورد نظر برای استفاده ضروری است.

هیچ کانال بازاریابی درست یا نادرست وجود ندارد. اما این به هدف نهایی شما بستگی دارد.

برخی آژانس ها فقط می توانند کمپین های جستجو را مدیریت کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است مشارکت های رسانه های اجتماعی پولی را مشاوره ، طراحی و مدیریت کنند. هیچ دو کمپین یکسان نیستند و دو آژانس PPC نیز وجود ندارند.

بنابراین اول ، شما باید درک کنید که به دنبال چه چیزی هستید.

چه کانالهایی را در نظر دارید؟ آیا در طراحی یا کپی تبلیغ نیز به کمک نیاز دارید؟ شاید شما می خواهید یک پروژه مشارکتی داشته باشید یا شاید کاملاً دست به کار شوید.

آنچه را که شما نیاز دارید و از یک آژانس PPC انتظار دارید تصمیم بگیرید و از آن برای راهنمایی تصمیم خود استفاده کنید.

حتماً در اولین جلسه خود انتظارات و اهداف خود را برآورده کنید تا از مناسب بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

6. تحقیقات کلمات کلیدی بی عیب و نقص

سریعترین راه برای دیدن بازده سرمایه گذاری شما با هدف قرار دادن کلمات کلیدی تجاری (intent) (معامله) است. افرادی که در جستجوی مواردی مانند “خرید آیفون X” یا “بهترین خدمات میزبانی وب” هستند ، آماده خرید هستند.

اما درآمد بیشتر تنها هدف تبلیغات PPC نیست. شاید بخواهید لیست ایمیل خود را برای افزودن تعداد بیشتری قیف در فروش خود توسعه دهید. یا آگاهی از برند را بالا ببرید. یا برای افزایش درآمد آگهی ، ترافیک را هدایت کنید.

صرف نظر از هدف نهایی ، آژانس PPC شما باید هدف کمپین شما را بفهمد و به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف گذاری کمک کند.

این چیزی نیست که معمولاً در وب سایت آنها پیدا کنید. بنابراین باید حفر کنید.

در اینجا سؤالات بسیار خوبی وجود دارد که می توانید در اولین تماس خود بپرسید:

  • چگونه تصمیم می گیرید روی چه کلمات کلیدی تمرکز کنید؟
  • از چه ابزارهای تحقیقاتی استفاده می کنید؟
  • آیا می توانید در مورد استراتژی کلمات کلیدی خود برای یک تجارت مشابه به ما بگویید؟
  • از چه معیارهایی برای تصمیم گیری در مورد عملکرد یک کلمه کلیدی استفاده می کنید؟

7. بازاریابی دیجیتال در همه چیز کاملاً آگاه است

تبلیغات PPC در خلاء وجود ندارد.

این معمولا یک قطعه کوچک از یک استراتژی بازاریابی گسترده تر دیجیتال است.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از رویدادها برای بهینه سازی Facebook و Google تبلیغات شما

و بهترین آژانس های PPC این را می دانند و برای ایجاد کمپین های موثر و استراتژی های PPC برای پشتیبانی از اهداف تجاری سطح بالا شما تلاش می کنند.

مطمئناً ، PPC به کلمات کلیدی قوی نیاز دارد که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهد. اما بسیار فراتر از آن نیز پیش می رود.

آژانس های بزرگ درک این عکس بزرگ را دارند و اغلب اوقات می توانند به بهبود بخشهای دیگر سیستم دیجیتال مارکتینگ شما کمک کنند زیرا آنها خودشان بازاریاب عالی هستند.

نحوه کار با آژانس PPC

اکنون می دانید که در یک آژانس PPC چه باید جستجو کنید.

اما اگر پیش از این هرگز با یکی کار نکرده اید ، ممکن است مطمئن شوید که چه چیزی را برای مشارکت جدید خود انتظار دارید. و چندین کار وجود دارد که می توانید به عنوان مشتری برای ارتقاء تجربه کلی انجام دهید.

انجام این کارها باعث می شود هم کسب و کار و هم نمایندگی خود را در موقعیتی جدی برای موفقیت قرار دهید.

اهداف روشنی را تعیین کنید و انتظارات خود را برقرار کنید

ما در ابتدای این مقاله به طور خلاصه صحبت کردیم ، اما می خواهم دوباره به آن برگردم زیرا اینگونه است بنابراین مهم.

اهداف و انتظارات شما زمینه را برای بقیه مشارکت شما فراهم می کند.

درک اهداف و ارتباط آنها با آژانس PPC خود بسیار مهم است. بهترین آژانس ها از اهداف و انتظارات شما برای تهیه یک برنامه استراتژیک استفاده می کنند که برای هر دوی شما خوب باشد.

بنابراین اگر از آنچه بعد از آن مردد هستید یا مطمئن نیستید ، با تیم خود بنشینید و این موضوع را دوباره بررسی کنید. و مطمئن شوید که می دانید چگونه می خواهید ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات مربوط به فعالیتهای گذشته را جمع آوری و به اشتراک بگذارید

هرگونه اطلاعات شخص ثالث شما می تواند به میزان قابل توجهی بر نتیجه کمپین های آینده تأثیر بگذارد.

به مشارکتها یا کمپین های قبلی که اجرا کرده اید فکر کنید و آن اطلاعات را در یک گزارش تمیز و آسان برای درک جمع آوری کنید.

سپس آن را با آژانس خود به اشتراک بگذارید.

داده های سخت بهترین روش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها و رفتارهای مخاطبان شما و همچنین کار کردن ، چه چیزی و چرا نیست.

به این ترتیب ، آنها مجبور نیستند چرخ را دوباره اختراع کنند یا تحقیقات خود را از ابتدا آغاز کنند.

یک نقطه تماس را انتخاب کنید

برای جلوگیری از سردرگمی ، یک نقطه اصلی تماس برای ارتباطات از طریق آژانس خود انتخاب کنید. این تضمین می کند که هیچگونه سوءاستفاده و یا وقت تلف شده ای از طرف چندین نفر که مدیریت این رابطه را دارند ، نیست.

شما مطمئناً می توانید تیمی داشته باشید که روی این پروژه کار کند اما ارتباطات را با یک نفر محدود کنید.

همچنین به ساده کردن موارد برای آژانس شما نیز کمک می کند. آنها همیشه می دانند با چه کسی صحبت کنند و نیازی نیست نگران انتظار طولانی برای پاسخ شما باشند.

برای مشاوره و پیشنهادات آماده باشید

آژانس های PPC از آنچه انجام می دهند بسیار عالی هستند ، بنابراین گوش دادن به توصیه ها و پیشنهادات آنها ضروری است. این می تواند توصیه ای در مورد بهبود صفحه اصلی شما برای تبدیل یا طراحی مجدد صفحات فرود برای افزایش فروش باشد.

شاید این یک پیشنهاد برای بهبود نسخه تبلیغاتی یا عنوان خود باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که آنها متخصص هستند ، و شما آنها را به یک دلیل استخدام کرده اید – آنها چیزهای خود را می دانند. بنابراین در طول فرآیند زمان گوش دادن و ذهن باز نگه دارید.

تمام سؤالاتی را که باید بپرسید بپرسید

چیزی به عنوان یک سوال احمقانه وجود ندارد. و به هیچ عنوان سوالات زیادی وجود ندارد. اگر در مورد هر چیزی مطمئن نیستید یا گیج شده اید ، بهترین کار این است که سؤال کنید.

در دانستن هیچ مشکلی نیست ، اما نپرسیدن در مورد آن مشکلی وجود دارد.

این به شما در یادگیری کمک می کند و همچنین به پاک کردن هرگونه سردرگمی در مورد پروژه کمک می کند. شما می توانید هر روز با استراحت و درک چگونگی و رفتارهای انتخاباتی خود به راحتی استراحت کنید.

چگونه آژانس PPC مناسب را برای شما پیدا کنیم

صدها (اگر نه بیشتر) از آژانس های PPC برای انتخاب وجود دارد. و انتخاب صحیح ، اغلب سخت ترین قسمت شروع کار است.

اما بهترین آژانس های PPC برای شما در انواع کمپین های مورد علاقه خود تخصص دهید. آنها همچنین باید دانش کاملی از صنعت خاص شما داشته باشند. این خصوصیات ترکیبی به هموار کردن راه رسیدن به بهترین نتایج کمک می کند.

همچنین ممکن است قبل از شروع جستجو لیستی از انتظارات و الزامات شما ایجاد شود.

از آنجا ، شرکت هایی را که در نظر دارید لیست کنید. حتماً شامل موارد زیر است:

  • مناطق تخصصی آنها
  • چه چیزی باعث می شود آنها در مقابل شما ایستادگی کنند
  • چرا آنها به نظر مناسب می رسد
  • اگر در دسترس آنلاین باشد قیمت گذاری می شود
  • هرگونه منفی در مورد تجارت آنها

سپس می توانید از الزامات و انتظارات خود برای عبور از آژانس هایی که مطابق با آنچه شما نیاز دارید استفاده نکنید. در آخر ، تماس با آژانس های باقیمانده در لیست خود برنامه ریزی کنید.

این شانس شما برای مصاحبه با آنها است به همان اندازه که شانس آنها برای مصاحبه با شماست.

بنابراین تمام سوالات خود را بپرسید و در طول جلسه یادداشت بگیرید تا بتوانید هنگام تصمیم گیری نهایی به آنها بازگردید.

5 آژانس برتر PPC

اکنون می دانید چه چیزی را جستجو کنید ، چه چیزی را انتظار داشته باشید و چگونه تصمیم بگیرید.

مقاله مرتبط  Ubersuggest اکنون رایگان است

در اینجا بهترین توصیه های آژانس PPC من برای انواع مختلف و اندازه های مختلف تجاری برای شروع جستجوی شما ارائه شده است.

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین شرکت چند کانال PPC

در NPDigital، ما به داده های شخص ثالث و شرکای جستجوی خود برای ایجاد کمپین های چند کاناله طراحی شده برای دیدار با مشتریان بالقوه در هر کجا که آنلاین بصورت آنلاین باشند ، اهرم می کنیم.

علاوه بر این ، ما بر روی استفاده از داده ها برای طراحی یک تجربه عالی مشتری ، صرف نظر از ارتباط و تعامل آنها با نام تجاری شما ، تمرکز می کنیم.

و اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مصرف کنندگان قبل از خرید در حال تحقیق هستند.

ما در ارائه مطالب و اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه به خریداران اهمیت می دهیم ، همه در حالی که به شما در تسخیر اهداف PPC کمک می کند.

از جستجوی پرداخت شده و رسانه های اجتماعی گرفته تا آمازون و تبلیغات خرید ، کمپین های PPC شما در دست خوبی است.

2. رسانه بلند با صدای بلند – بهترین آژانس کوچک در انگلیس

استخدام یک شریک نزدیک به منطقه زمانی شما می تواند تأثیر بسزایی در نوع ارتباط شما داشته باشد و همچنین چقدر طول می کشد تا یک پاسخ دریافت کنید.

اگر در اروپا یا انگلیس هستید ، صدای بلند رسانه ای یک آژانس کوچک عالی عالی PPC است که به مشتریان بزرگی مانند ولوو و بی بی سی و همچنین مشاغل کوچک در سراسر جهان خدمت می کند.

و دلیلی وجود دارد كه Loud Mouth Media موفق شد دو سال متوالی برنده “بهترین آژانس كوچك PPC” در انگلستان شود – آنها از آنچه انجام می دهند پدیدار نیست.

با داده و نتایج برای تهیه نسخه پشتیبان از آن.

به علاوه ، آنها شرکای Google ، Bing و Facebook هستند ، بنابراین اگر به این کانال ها علاقه مند باشید ، Loud Mouth Media یک انتخاب عالی است.

3. Stryde – بهترین برای تجارت الکترونیکی و مشاغل B2C

اگر یک تجارت B2C هستید و یک فروشگاه تجارت الکترونیک را اداره می کنید ، استریده یک انتخاب عالی است زیرا آنها در بازاریابی دیجیتال تجارت الکترونیک برای مشاغل در هر اندازه تخصص دارند.

علاوه بر این ، صنایع B2B و B2C نمی توانند تفاوت بیشتری با PPC داشته باشند.

و هیچ کس بهتر از استراتژی و مدیریت کمپین های متمرکز بر محصول شما نیست تا آژانس که صرفاً با تجارت الکترونیک و مشاغل B2C کار کند.

بعلاوه ، آنها نمونه کارهای گسترده ای از مطالعات موردی دارند که ثابت می کند در انجام چه کارهایی عالی هستند.

4. KlientBoost – بهترین خدمات برای طراحی صفحه فرود + خدمات مدیریتی

تبلیغات PPC ترافیک را هدایت می کند و صفحات فرود (به طور معمول) آن ترافیک را به درآمد یا پیوند تبدیل می کنند.

بنابراین جای تعجب ندارد که طراحی صفحه بهینه و بهینه سازی برای مبارزات موفق PPC صرف نظر از نوع صنعت و نوع تجارت شما بسیار مهم است.

اگر یک طراح داخلی ندارید یا با ایجاد صفحات فرود متمرکز تبدیل نمی کنید ، KlientBoost یک شریک عالی PPC برای تجارت شما است.

گذشته از PPC و مدیریت رسانه های اجتماعی ، آنها همچنین در طراحی صفحات جدید فرود و بهینه سازی صفحات موجود تخصص دارند تا به شما در رسیدن و فراتر رفتن از اهداف PPC خود کمک کنند.

تیم داخلی و طراحان و توسعه دهندگان آنها آماده هستند تا به شما کمک کنند تجربیات عالی مشتری را از اولین کلیک تا آخرین انتخاب خود انجام دهید.

5- مشاوره در مورد راهنمایی – بهترین راه حل برای مشاغل SaaS و B2B

مشاغل B2B و ابزارهای SaaS هنگام صحبت از فعالیتهای PPC با چالشهای منحصر به فردی روبرو هستند. پس از همه ، شما مشاغل دیگر را هدف قرار می دهید … نه افراد.

بنابراین شما به یک استراتژیست PPC و یک شریک زندگی نیاز دارید که درک چگونگی غلبه بر آن چالش ها را انجام دهد.

مشاوره راهنمائی متخصص در کمک به شرکت های نرم افزاری برای فتح هر کانال بازاریابی از تبلیغات جستجو و خرید پولی گرفته تا و CRO.

این که آیا شما فقط به دنبال PPC هستید یا به یک برنامه بازاریابی کامل دیجیتال از یکی از آژانسهای برتر اطراف علاقه دارید ، دستورالعمل یک انتخاب خارق العاده است. به علاوه ، آنها آموزش دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهند ، و دارای مجموعه ای از داده های SaaS شخص اول هستند که می توانید به آنها ضربه بزنید.

شما + آژانس مناسب = نتایج معتبر

انتخاب بهترین آژانس PPC برای تجارت شما به همان اندازه مهم است که تهیه نسخه کاملی ، طراحی خلاقانه چشم نواز و انتشار صفحات فرود متمرکز برای تبدیل.

بدون شک شما یک پیام قدرتمند و محصولات در حال تغییر زندگی برای مخاطبان مناسب دارید. بعلاوه ، شما به آنها مدیون هستید که در صورت نیاز ، جلوی آنها قرار دهند.

آژانس مناسب PPC به شما کمک می کند تا همین کار را انجام دهید ، در حالی که به شما در تولید راه های بیشتری کمک می کند ، درآمد بیشتری کسب می کنید و به برند خود توجه بیشتری می کنید. این برای همه افراد درگیر برنده است.

خبر خوب این است که شما می دانید در طی فرایند باید به دنبال چه چیزی بگردید. بنابراین دفعه دیگر که به دنبال آژانس PPC رویایی خود هستید ، از نکات ، ترفندها و خصوصیاتی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.

و بخاطر داشته باش: یک شریک عالی PPC و نتایج قابل اعتماد می تواند دنیای تغییر را برای تجارت شما ایجاد کند. شما آن را سزاوار هستید و مشتریان خود نیز همین کار را می کنند.

در هنگام استخدام آژانس PPC به دنبال چه چیزی هستید؟