آموزش سئو

نحوه انتخاب آژانس CRO مناسب

اکتبر 3, 2020

آیا اخیراً متوجه شدید که تبدیلات شما در مقایسه با متوسط ​​صنعت کم است؟

در این صورت ، باید آژانس بهینه سازی نرخ تبدیل را استخدام کنید که به شما کمک کند این مشکل را برطرف کنید.

امروز همه مواردی را که باید قبل از استخدام نمایندگی مناسب برای تجارت خود از آن آگاه باشید ، مرور خواهیم کرد.

اول از همه ، شما باید

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بشناسید

شما در آستانه استخدام آژانس CRO هستید و تعداد بیشماری شرکت بهینه سازی نرخ تبدیل در آنجا وجود دارد.

برای انتخاب موردی که متناسب با شرایط دقیق شما باشد ، باید از خود بپرسید چه چیزی نیاز دارید؟

زیرا بسیاری از اوقات این آژانس ها در چندین مهارت بازاریابی مانند SEO ، استراتژی کسب و کار ، SMM ، مشاوره ، پرداخت به ازای هر کلیک ، آزمایش A / B ، بهینه سازی قیف ، مشاوره و غیره تخصص دارند.

بهترین رویکرد شما این است که چیزهای دقیق مورد نیاز را پیدا کنید و سپس آژانس ویژه این 2 یا 3 سرویس مورد نظر را استخدام کنید.

باز هم ، شما می خواهید یک رابطه قوی و طولانی مدت با این شرکت ایجاد کنید.

بنابراین امروز با انتخاب خود سبک رفتار نکنید. س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

  • چه بخشی از تجارت من در حال حاضر گیر کرده است؟
  • چه چیزهایی می توانم اضافه کنم تا به ترافیک بیشتری (پولی یا ارگانیک) دسترسی پیدا کنم؟
  • پیروان من چه می گویند ، چه چیزی را از دست می دهم؟
  • یک پرسودترین فعالیتی که می توانم اکنون روی آن تمرکز کنم چیست؟

اینها همه سوال فوق العاده مهمی است.

اگر بخشی از تجارت شما وجود دارد که گیر می کند، پس شما در آنجا به کمک نیاز دارید.

اگر شما کمبود ترافیک، سپس شما به موارد بیشتری نیاز دارید تا بتوانید روی تبدیل ترافیک جدید نیز تمرکز کنید.

همیشه در نظرات نگاه کنید از مقالات ، فیلم های یوتیوب ، پست های فیس بوک و اینستاگرام و تبلیغات شما.

پیروان شما در آنجا طلا به اشتراک می گذارند. شما فقط باید آنقدر فعال باشید که با ارزشترین اطلاعات را جمع آوری کرده و به سرعت عملی کنید.

و همچنین به کسب و کاری که اداره می کنید فکر کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید که از ایمیل مارکتینگ استفاده نمی کند ، بسیاری از تبدیلات را از دست می دهید.

این بدان معنی است که بازاریابی از طریق ایمیل انجام می شود سودآورترین فعالیت شما درحال حاضر.

با پاسخ های خود مشخص و صادق باشید تا بتوانید آژانس CRO را انتخاب کنید که در آینده برای کسب و کار شما نتیجه می گیرد.

3 ویژگی که یک آژانس عالی CRO را ایجاد می کنند

در مراحل انتخاب بهترین آژانس CRO ، احتمالاً خواهید دید که از چند وب سایت مختلف بازدید می کنید.

به همین دلیل ، قبل از شروع مرحله بعدی باید بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید.

بنابراین در اینجا 3 ویژگی وجود دارد که باید قبل از مشارکت با یک آژانس CRO به دنبال آنها باشید.

شماره 1 خدمات اختصاصی

همانطور که قبلا ذکر شد ، بهترین روش استخدام یک آژانس بازاریابی است که عمدتا در مهارت های شما در حال حاضر تخصص دارد.

مسئله این است که اکثر آژانس ها به طور هم زمان بر بسیاری از خدمات تمرکز می کنند.

به عنوان مثال در اینجا در نیل پاتل دیجیتال، ما به طور خاص بر روی SEO ، CRO ، SMM و تبلیغات پولی تمرکز می کنیم.

این به ما کمک می کند تا با استفاده از بهترین استراتژی هایی که هم اکنون کار می کنند ، نتایج مشتریان خود را به حداکثر برسانیم.

مقاله مرتبط  چگونه یک تقویم بازاریابی ایجاد کنیم که مبارزات شما را ساده کند

هنگام انتخاب برنده خود امروز ، باید به وضوح ببینید که چگونه این خدمات می توانند به کسب و کار شما در حال حاضر یا در آینده نزدیک کمک کنند.

شماره 2 بودجه و قیمت گذاری

اگر توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید ، نباید در یک همکاری طولانی مدت با یک آژانس بازاریابی ثبت نام کنید.

یک قانون خوب در اینجا این است که ببینید آیا می توانید 3 ماه خدمات را از قبل پرداخت کنید.

شما نباید سعی کنید خدماتی را که از آنها برای شما حاصل می شود بپردازید.

سرمایه گذاری در یک آژانس بازاریابی خوب می تواند بسیار سودآور باشد اما انتظار نداشته باشید که از روز اول سود خود را دو برابر کنید.

بنابراین مراقب باشید زیرا آژانس متقاضی ماهانه 20000 دلار همیشه بهترین انتخاب برای شرایط شما نیست.

# 3 مهارت ارتباطی

شما در حال اداره یک تجارت هستید تا همه چیز سریع تغییر کند.

انسداد جاده اجتناب ناپذیر است و به همین دلیل است که شما باید آژانس استخدام کنید که با گزارش های گاه به گاه شما را به روز کند.

و از همه مهمتر هر زمان که سوالی داشتید ، آنها می آیند و به شما کمک می کنند بفهمید چه خبر است.

بهترین آژانس های بازاریابی فقط از پیشنهاد مشابه برای همه استفاده نمی کنند.

اگر آنها فقط یک پیشنهاد کلی را در وب سایت خود زده اند ، احتمالاً بهترین انتخاب شما نیستند.

بهترین راه برای اطمینان از رسیدن به خواسته خود ، تعیین وقت مکالمه در جایی است که یک فرد حرفه ای شرایط فعلی شما را پشت سر بگذارد و بهترین استراتژی را ارائه دهد که برای شما مفید خواهد بود.

نحوه کار با آژانس CRO

اگر اولین بار است که با یک آژانس بازاریابی کار می کنید یا قبلاً آن را امتحان کرده اید ، به این بخش احتیاج خواهید داشت اما کاملاً مطابق انتظار شما عمل نکرده است.

شما اینجا هستید زیرا برای محصولات و خدمات خود باید میزان بیشتری از ترافیک خود را به دنبال کنندگان و مشتریان فعال تبدیل کنید.

و نرخ بهینه سازی نرخ تبدیل یک پیاده روی در پارک نیست.

شما به یک متخصص حرفه ای واقعی نیاز دارید که بداند در دنیای پر سرعت امروز چه چیزی کار می کند.

زیرا همه می توانند به شما پیشنهادات تصادفی در مورد آنچه می توانید بهینه کنید یا از رنگی که برای دکمه شما استفاده می شود ارائه دهند.

اما شما نیازی به پیشنهادات ندارید … شما به نتیجه نیاز دارید!

به همین دلیل است که هنگام شروع مشارکت باید برخی قوانین اساسی را تنظیم کنید.

از آژانس خود بپرسید که آنها به طور معمول با مشتریان مشابه چه می کنند اما مهم نیست که در توضیحات آنها مجذوب شوید و …

آنچه شما نیاز دارید تقاضا کنید

اگر آنها نمی توانند آن را ارائه دهند ، بهترین گزینه شما نیستند.

قبل از شروع تماس با آنها ، ابتدا دقیقاً آنچه را که لازم دارید با استفاده از س Iالاتی که در ابتدای این پست با شما به اشتراک گذاشتم روشن کنید.

آنها را یادداشت کنید و به آنها بچسبید. اما عقاید آنها را مسدود نکنید. همیشه ممکن است در مورد وضعیت کسب و کار خود یک نقطه کور داشته باشید.

بنابراین نظر متخصص را جویا شوید تا بتوانید بهترین استراتژی را با هم ایجاد کنید.

استثنا قائل نشوید

به خاطر داشته باشید که شما با یک آژانس حرفه ای کار می کنید که ماهانه به ده ها مشتری کمک می کند.

اگر بهترین باشند ، گزارش های ماهانه و مهلت های از پیش تعیین شده را دنبال می کنند.

همیشه در مورد آنچه در هفته / ماه آینده باید انجام شود موافقت کنید و بررسی کنید که آیا آنها این کار را انجام داده اند یا خیر.

مقاله مرتبط  چرا حذف محتوای قدیمی می تواند سایت شما را ذخیره کند

روزانه مهمترین قسمت پروژه را کاملاً زیر نظر داشته باشید. البته ، این نرخ تبدیل شما خواهد بود.

مطمئن شوید که روش قابل اعتمادی برای اندازه گیری آن دارید تا نتایج بلادرنگ آژانس را برای کسب و کار شما مشاهده کنید.

با آنها کار کن

برای رابطه مثبت دو نفر طول می کشد.

آژانس مناسب برای ایجاد بهترین نتایج ممکن به حساب ها و تجزیه و تحلیل های مختلف دسترسی دارد.

اما همچنین به به روزرسانی های مداوم شما نیز نیاز دارند.

چه چیز جالبی در هفته گذشته مشاهده کردید ، آنچه فکر می کنید باید این هفته اصلاح شود و غیره

در مورد افکار خود باز باشید تا بتوانید هرچه سریعتر به اهداف خود برسید.

چگونه آژانس CRO مناسب خود را پیدا کنیم

پس از خواندن این پست ، شما باید از قبل بدانید که به چه چیزهایی نیاز دارید ، چه چیزی باعث ایجاد یک شرکت بزرگ CRO می شود و همچنین چگونه می توانید با یک آژانس حرفه ای CRO رابطه مثبت ایجاد کنید.

و اگر می خواهید بهینه سازی تبدیل های خود را انجام دهید ، امیدوارم که یک منبع ترافیکی قابل اعتماد داشته باشید.

زیرا اگر افراد از قیف شما عبور نکنند ، بهینه سازی نرخ تبدیل بی فایده است.

اما اگر منبع معتبری از ترافیک مانند سئو یا تبلیغات پولی دارید ، CRO چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

ما یک پست کامل برای بهترین شرکتهای CRO سال 2020 آماده کردیم که در آن نکات بیشتری را در مورد نحوه انتخاب مناسب برای شما به اشتراک می گذاریم.

در اینجا خلاصه ای از آن لیست آورده شده است تا بتوانید در حال حاضر تصمیم درستی بگیرید:

8 آژانس برتر CRO در جهان

شماره 1 نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای SEO + CRO

نیل پاتل دیجیتال بهترین آژانس بازاریابی است اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را بهینه کنید و آن را به مشتریانی پرداخت کنید.

اگر مدتی است که این وبلاگ را دنبال می کنید ، حدس می زنم که وبلاگی را برای خود اداره می کنید.

در این صورت شما برای پیشی گرفتن از رقبا به بهترین روش های جستجوگرها نیاز دارید.

و با توجه به اینکه این وبلاگ برای هر اصطلاح بازاریابی که فکر کنید رتبه بندی شده است ، نیل پاتل دیجیتال بهترین انتخاب برای شماست.

برای بهینه سازی نرخ تبدیل ما از مناسب ترین ابزارها و استراتژی های متناسب با روند فعلی بازاریابی استفاده می کنیم.

این به ما کمک کرده است تا نتایج برجسته ای برای مشتریان خود کسب کنیم.

بنابراین اگر می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری بدست آورید و آن را با استفاده از سودآورترین استراتژی های جهان تبدیل کنید

فقط با یک متخصص تماس بگیرید که به شما کمک می کند تا به تمام اهداف خود برسید.

شماره 2 تثلیث – بهترین گزینه برای تبدیلات تجارت الکترونیکی

تثلیث یک شرکت معروف CRO است که تمرکز خود را بر کمک به مشاغل در فضای تجارت الکترونیکی می گذارد.

اگر اخیراً خریدهای فروشگاه شما کاهش یافته است ، بنابراین باید به خدمات Trinity مراجعه کنید.

هزینه های آنها حق بیمه است اما اگر در مقطعی از تجارت خود هستید که توانایی پرداخت هزینه خدمات آنها را دارید ، به احتمال زیاد نتایج خوبی برای شما به وجود می آورند.

شماره 3 وب مانیکس – بهترین برای خدمات همه در یک

خیلی اوقات وقتی روی بخشی از تجارت خود تمرکز می کنید ، به زودی متوجه می شوید که پنج قسمت دیگر در پس زمینه فرو ریخته است.

این کاملاً طبیعی است که بخواهید تجارت خود را در مقیاس بندی کنید.

وب مانیکس یکی از آژانس های کوچکی است که می تواند به شما در همه موارد کمک کند.

مقاله مرتبط  19 بهترین پلاگین اینستاگرام برای وردپرس

این بدان معنا نیست که نتایج بهینه خواهد بود ، اما آنها تیم های جداگانه ای دارند که می توانند به شما در همه چیز ، از تبلیغات پرداخت شده و ترافیک ارگانیک تا ساخت یک قیف بهینه شده برای تبدیل کمک کنند.

بنابراین اگر فکر می کنید کل استراتژی بازاریابی شما از بین می رود ، پس باید با WebMechanix تماس بگیرید.

شماره 4 SiteTuners – بهترین برای مشاغل کوچک تا متوسط

SiteTunners آژانس عالی دیگری است که اگر در مراحل اولیه توسعه تجارت خود هستید می توانید به آن اعتماد کنید.

آنها به دلیل کمک به شرکت های نوپا در بهینه سازی تبدیل خود برای مقیاس بندی مطلوب شهرت دارند.

تقریباً 20 سال است که آنها به ستاره های جدید در کسب و کار کمک می کنند تا درخشان تر و روشن تر شوند.

بنابراین اگر در مراحل آغاز حضور آنلاین خود هستید ، می توانید به SiteTuners و خدمات آنها اعتماد کنید.

شماره 5 بخور – بهترین برای CRO اختصاصی

اگر فکر می کنید هر بخشی از تجارت شما اما CRO بهینه شده است ، پس باید بررسی کنید که چه چیزی است بخور تیم ارائه می دهد.

البته با تعهد صد درصدی آنها به CRO ، قیمت آنها بیشتر و بیشتر شده است.

اگر در مرحله ای هستید که توانایی پرداخت 150-199 دلار در ساعت برای بهینه سازی CRO را دارید ، باید به خدمات Invesp مراجعه کنید.

شماره 6 ورودی – گزینه تجارت الکترونیکی چند سرویس مقرون به صرفه

ورودی یکی از آژانس های بازاریابی کوچکی است که به شما امکان دسترسی مستقیم به متخصصان بازاریابی را دارد که روی پروژه شما کار می کنند.

آنها عمدتا به فروشگاههای تجارت الکترونیکی کمک می کنند تا تبدیل آنها به سرعت افزایش یابد.

اگر دوست دارید با فریلنسرهایی که در خدمات مورد نیاز شما تخصص دارند کار کنید ، یک انتخاب عالی است.

شماره 7 متعصب تبدیل – بهترین برای CRO + SMM

متعصب تبدیل یک آژانس بازاریابی است که مستقیماً بر رشد حضور شما در شبکه های اجتماعی تمرکز دارد.

هنگامی که شروع به دریافت ترافیک می کنید ، آنها صفحات فرود شما را برای ترافیکی که به طور خاص از رسانه های اجتماعی که قبلاً بهینه سازی کرده بودند ، بهینه می کنند.

بنابراین اگر فکر می کنید بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما می تواند همراه با CRO شما از کمکی استفاده کند ، پس با Conversion Fanatics تماس بگیرید و گزینه های بیشتر آنها را بررسی کنید.

شماره 8 طراحی خطی – بهترین برای PPC + CRO

اگر پرسشنامه را در ابتدای این پست تکمیل کردید و فهمیدید که باید با بهینه سازی صفحات فرود خود بر روی ایجاد ترافیک با درآمد بیشتر تمرکز کنید ، طراحی خطی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

دسترسی به تبلیغات پولی شما به آنها کمک می کند نرخ تبدیل قیف شما را بهینه کنند.

اما به خاطر داشته باشید که شما به آنها پول می دهید و هزینه تبلیغات را می پردازید.

اگر این ترکیب را انتخاب کرده اید ، باید بسیار مراقب بودجه و نتایج حاصل از آن باشید.

به طور خلاصه:

ابتدا باید ذهن خود را روشن کنید که دقیقاً به چه چیزی از یک آژانس بازاریابی نیاز دارید.

سپس باید آژانس تخصصی این خدمات 1-3 را پیدا کنید و مطمئن شوید که مهارت های ارتباطی بسیار خوبی دارند و همچنین با بودجه شما متناسب هستند.

همیشه با مکالمه ای شروع کنید که یک متخصص بتواند وضعیت شما را ارزیابی کند و بهترین استراتژی را برای تجارت شما ارائه دهد.

آیا تا به حال با یکی از آژانس های ذکر شده در بالا کار کرده اید؟ آیا نکات ارزشمندتری برای انتخاب نمایندگی مناسب دارید؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید: