آموزش سئو

نحوه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال

آگوست 13, 2020

تصمیم گیری برای استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال آسان است.

بخش مهم تصمیم گیری برای استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال است.

در دنیای امروز ، هر کس با اتصال به اینترنت می تواند یک وب سایت ایجاد کند و شروع به ارائه خدمات به عنوان کارآفرین کند. موانع ورود به هیچ وجه باریک نیست.

که… آنچه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال را بسیار مشکل می کند.

با این حال ، من چند چیز را می دانم که می توانند به ساده کردن روند تصمیم گیری کمک کنند. در این مقاله ، مواردی را که باید جستجو کنم ، مواردی که باید از آن پرهیز کنید ، چگونگی استفاده بیشتر از آژانس بازاریابی دیجیتال و توصیه های برتر من را پوشش می دهم.

اما ابتدا ، بیایید از ابتدا شروع کنیم.

اهداف و نتایج مورد نظر خود را بدانید

هر تجارت متفاوت است ، مانند هر آژانس بازاریابی دیجیتال.

آژانس های بازاریابی دیجیتال معمولاً در یک یا دو حوزه تخصص دارند. و در حالی که بسیاری از آنها “خدمات کامل” دارند ، آنها معمولاً پروژه هایی را در تخصص خود ترجیح می دهند.

بنابراین اولین قدم در انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال ، درک اهداف و اهداف مورد نظر شما با کار با یکی است.

تقسیم این موارد به مواد تحویل پذیر ، هدف آن دسته از تحویل ها و نتیجه ای که امیدوارید به آن برسید آسان تر است. دانستن این موارد به شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید از پروژه خارج شوید ، برقرار کنید.

و هنگامی که یک آژانس می داند شما به دنبال چه چیزی هستید ، آنها می دانند که آیا می توانند در حقیقت بدون هدر دادن وقت کسی به شما کمک کنید

در اینجا چند نمونه برای چرخاندن چرخ های شما آورده شده است.

مثال شماره 1:

وانمود کنید که می خواهید یک آژانس را استخدام کنید تا به شما در ایجاد یک سیستم بازاریابی محتوا کمک کند. در نهایت شما می خواهید یک وبلاگ را بطور مداوم و بدون نیاز به کار شما ، به صورت خودکار اجرا کند.

  • تحویل: یک برنامه ، استراتژی و سیستم بازاریابی کاملاً مدیریت شده
  • هدف: با داشتن محتوای باکیفیت ، بیشتر بازدید کنندگان مناسب را به وب سایت خود جذب کنید
  • نتیجه نهایی: وبلاگ 100٪ مدیریت شده توسط شخص دیگر

از آنجا ، می توانید به دنبال شرکت های متناسب با این لایحه باشید زیرا دقیقاً می دانید به دنبال چه چیزی هستید و چگونه می توانید نتایج مورد نظر خود را برقرار کنید.

مثال شماره 2:

شاید شما علاقه مند به ایجاد یک سری فیلم های بازاریابی باشید که می توانید در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود استفاده کنید ، اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید یا از کجا شروع کنید.

شما همچنین می خواهید کسی در طی فرایند به شما مربی کند.

  • قابل تحویل: مجموعه ای از فیلم های بازاریابی بر روی نام تجاری و دارایی های تصویری مطابق
  • هدف: پیشنهاد جدید خود را به روشی سرگرم کننده و جذاب برای مخاطبان خود برقرار کنید
  • نتیجه نهایی: یک محصول نهایی و دانش لازم برای انجام آن به تنهایی

اکنون می توانید به طور فعال به جستجوی آژانس های بازاریابی دیجیتال بپردازید که مایلند از طریق آن مربیگری شما را انجام دهند. مربیگری بسیار کاربردی است ، بنابراین همه آژانس های بازاریابی ویدیویی نمی توانند این کار را انجام دهند.

اما از آنجا که می دانید چه می خواهید ، می توانید متناسب با شما پیدا کنید.

تصور کنید از ناامیدی از استخدام کسی و درک اینکه آنها نمی توانند یا نمی توانند آنچه را که واقعاً به دنبال آن هستید ، به شما ندهند.

به همین دلیل ضروری است که قبل از انجام هر کار دیگری ، اهداف و نتایج مورد نظر خود را مشخص کنید.

7 ویژگی که یک آژانس عالی بازاریابی دیجیتال را ایجاد می کند

اکنون می دانید اهداف و نتایج مورد نظر شما چیست. بنابراین ، وقت آن رسیده که در مورد آنچه آژانس های عالی بازاریابی دیجیتال عالی است … عالی صحبت کنیم.

بنابراین ، در طی مراحل تصمیم گیری با افرادی که می خواهید با آنها کار کنید ، به دنبال این خصوصیات باشید. آنها به شما کمک می کنند ارائه دهندگان خدمات درجه یک را از کسانی که می گویند بهترین نسخه بدون اثبات تهیه نسخه پشتیبان هستند ، به شما کمک می کنند.

بیایید شیرجه بزنیم!

1. نمونه کارها قابل توجهی و یا لیست مشتریان قبلی

آژانس های بازاریابی دیجیتال هوشمند افتخار می کنند که با چه کسی کار می کنند و کارهایی را انجام می دهند. علاوه بر این ، آنها به طور معمول مشارکتهای خود را برای دیدن جهان نشان می دهند.

لزوماً لازم نیست بدانید که مشتریان قبلی آنها چه کسانی هستند (در صورت انجام امتیاز امتیاز). اما اگر نمی توانید لیستی از مشتریان قبلی یا نمونه هایی از کار آنها را پیدا کنید ، این بدان معنی است که آنها با کسی کار نکرده اند.

که… اگر بودجه دارید خوب است. اما اگر به دنبال بهترین های بهترین هستید ، اشکالی ندارد.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بازاریابی محتوای سال 2020

گفته می شود ، برخی از انواع خدمات نمایش داده نمی شوند ، مانند بازاریابی محتوا و . بنابراین ، آژانس های متخصص در آن مناطق ممکن است نتوانند کار خود را در یک نمونه کار نشان دهند.

با این حال ، یک لیست مشتری نشانه خوبی از تجربه آنها است.

اثبات اجتماعی اجتماعی نیل پاتل

توجه داشته باشید: با خدماتی مانند طراحی گرافیک یا توسعه وب سایت ، باید یک ویترین کاملاً کارا از نوع کارهایی که انجام می دهند را ببینید. اگر نمیتوانید نمونه ای از آن پیدا کنید ، با یک نمونه کار مطابق با انتظارات خود به یک ارائه دهنده خدمات بروید.

2. اعضای تیم مجرب و متخصص

صرف نظر از نوع خدمات شما پس از آن ، ضروری است که اطمینان حاصل کنید آژانس شما استخدام اعضای تیم مناسب برای متناسب با پروژه شما.

به عنوان مثال ، اگر یک طراح گرافیک نداشته باشید ، شخصی را استخدام نمی کنید که یک آرم طراحی کند.

به صفحه مربوط به آنها نگاه کنید تا ببینید اعضای تیمشان در آنجا لیست شده اند یا نه.

و اگر اینطور نباشد ، لینکدین نیز مکانی عالی برای نگاه کردن است. با جستجوی آژانس شروع کنید.

سپس بر روی “مردم” کلیک کنید تا لیستی از همه افرادی که در آنجا کار می کنند را ببینید.

توجه داشته باشید: این به طور معمول به شما هیچ آزادکار یا پیمانکاری که با آنها کار می کنند نشان نمی دهد ، بنابراین همیشه 100٪ نشانگر این نیست که چه کسی در تیم آنها باشد.

علاوه بر این ، برخی از اعضای تیم آنها ممکن است به هیچ وجه در لینکدین نباشند.

اما این مکان بسیار خوبی برای شروع است. اگر مطمئن نیستید همیشه می توانید در طول مشاوره خود سؤال کنید.

3. اثبات اجتماعی و شهرت قوی در صنعت

اثبات اجتماعی ، مانند توصیفات و بررسی های قبلی مشتری ، می تواند به شما بینش عمیقی از آنچه که با آن سازمان کار می کند ، ببخشد.

علاوه بر این ، بازاریابان هوشمند اهمیت نمایش برهان اجتماعی را در وب سایت خود درک می کنند. بنابراین ، اگر شما نمی توانید پیدا کنید ، آنها ممکن است مشتری قبلی نداشته باشند ، یا ممکن است صنعت را آنطور که شما می خواهید درک نکنند.

علاوه بر بررسی های مثبت ، بررسی های منفی یا خنثی همچنین می تواند در مناطقی که آژانس با آنها تلاش می کند تا درک درستی از کار خود بگذارد.

در آخر ، می توانید بررسیهای ژرف در Google را جستجو کنید تا ببینید دیگران در صنعت (و مشتریان قبلی آنها) درباره تجربیات خود با آژانس چه می گویند.

4. ارزشهای اصلی مشابه و فرهنگ شرکت

برای مرور مجدد در ارزشهای اصلی و فرهنگ شرکت خود لحظه ای بکارید.

چرا؟ زیرا کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است و در یک محیط مشابه فعالیت می کند.

انجام این کار آنها را تضمین می کند و به خوبی با تیم شما همکاری می کنند. در نهایت ، یک آژانس توسعه یافته است شما کسب و کار. انتخاب آژانس با ارزش ها و فرهنگ های مناسب به همان اندازه اهمیت دارد که کیفیت کار آنها را در نظر بگیرید.

آخرین چیزی که شما می خواهید ، استرس کار با گروهی از افراد است که برای همه چیز ارزش قائل نیستند یا به همان روش کار می کنند.

به کلمات و عباراتی که آژانس برای توصیف کارهایی که انجام می دهد نگاه کنید. آیا این با ارزش های اصلی شما و نتایج مورد نظر شما مطابقت دارد؟

اگر اینطور نیست ، به آژانسهایی بروید که احساس بهتری می کند.

5- یک وب سایت با طراحی مناسب

وب سایت شما مانند ورودی دنج است که باعث می شود افراد مناسب احساس استقبال کنند.

بهترین بازاریاب های دیجیتال می دانند که وب سایتهای با طراحی مناسب چقدر ضروری هستند. بنابراین ، اگر آنها پروژه های داخلی را به خوبی اجرا نمی کنند ، چرا انتظار دارید که آنها چیزی بهتر برای شما ارائه دهند؟

این امر به ویژه در صورتی که خدمات توسعه وب سایت یا خدمات طراحی وب سایت ارائه دهند صادق است.

بنابراین ، از طریق وب سایت آنها جستجو کنید و به غرایز خود گوش فرا دهید.

اگر این احساس صحیح یا کیفیت پایین به نظر نمی رسد ، بهتر است به آژانسهایی بروید که از طراحی خوب و تجربیات استثنایی کاربر استقبال می کنند ، حرکت کنید.

6. آنها وعده های عجیب و غریب نمی دهند

نوع نتایجی که یک آژانس در وب سایت خود قول می دهد نشانه ای از چگونگی درک این صنعت است.

به عنوان مثال ، هر کسی که ادعا می کند راه خود را به سمت شماره یک در Google پیگیری کند ، نمی داند که SEO هم یک استراتژی بازاریابی بلند مدت و کوتاه مدت است. یا اینکه برای ادامه کار به کار مداوم نیاز دارد.

بنابراین ، احتمالاً کسی نیست که برای کمک به بهینه سازی وب سایت خود استخدام کنید.

به ادعاها و قولهایی که می دهند دقت کنید.

اطمینان حاصل کنید که آنها مطابق آنچه می دانید در مورد صنعت هستند. و به یاد داشته باشید وعده های عجیب و غریب یا به ظاهر غیرممکن یک پرچم بزرگ قرمز است.

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی سایت عضویت سودآور (10 مرحله)

به آژانس های بازاریابی دیجیتال بپیوندید که شفافیت و وعده های واقع گرایانه ارائه می دهند.

7. و ارتباط با آنها آسان است

بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال این امکان را برای ارتباط با مشتریان بالقوه فراهم می کند.

پیمایش وب سایت آنها نباید مانند پیچ ​​و خم باشد ،

در دنیای کاملی ، اطلاعات تماس آنها بیش از یک کلیک دور از دسترس شما نیست. و آنها یک تماس واضح برای اقدام ارائه می دهند ، بنابراین می دانید در آینده چه باید بکنید.

علاوه بر این ، اولین قدم شما باید کاملاً واضح باشد. آیا آنها می خواهند شما برای مشاوره برنامه ریزی کنید؟ شاید قرار باشد برای اطلاعات بیشتر یا یک نقل قول سفارشی ، فرم تماس را پر کنید.

اگر واضح نیست یا در تلاش هستید تا بفهمید که چطور کارها انجام می شود ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید که روند را ساده تر کند.

نحوه کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال

برای به حداکثر رساندن نتایج خود و به دست آوردن حداکثر استفاده از همکاری استراتژیک خود با یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، مواردی کاملاً وجود دارد.

انجام این کارها باعث می شود تا در هر مرحله از پروژه ، زمینه ای برای همکاری موثر و موفق فراهم شود.

تیم خود را آماده کرده و کارهای خانه خود را انجام دهید

داشتن همه در همان صفحه ضروری است. بنابراین ، با تیم خود جلساتی داشته باشید و به آنها بگویید که میزان پروژه جدید یا مشارکت خود را با وقت زیادی می گذارید تا برای آن آماده شوید.

اگر به هر آژانس مدیون هستید ، حتماً وقت خود را صرف آن کنید و این کار را به خوبی انجام دهید. آنها باید حیا و مشاغل کار شما را بیاموزند ، و این شانس شماست که همه اینها را روی میز بگذارید.

این اولویت بقیه پروژه را نشان می دهد ، بنابراین برای اجرای آن عجله نکنید.

دامنه ، فرآیند و جدول زمانی را درک کنید

قبل از شروع پروژه ، اطمینان حاصل کنید که هر شخص با سهم در آن ، قبل از حرکت به جلو ، درباره دامنه و جدول زمانی موافقت کند. این دقیقاً به اندازه کار آژانس شما است.

علاوه بر این ، بیشتر پروژه های بازاریابی دیجیتال از طریق این چهار مرحله می گذرد:

  1. کشف و تحقیق
  2. برنامه ریزی پروژه
  3. اعدام
  4. بررسی ، نتایج و فراتر از پرواز

جزئیات هر مرحله را با تیم و آژانس خود طرح بندی کنید تا همه چیز قبل از شروع پروژه کاملاً شفاف باشد.

انتظار یک تجربه خاموش را نداشته باشید

بهترین پروژه های بازاریابی دیجیتال بسیار مشترک هستند.

علاوه بر این ، ورودی ، افکار و ایده های شما به حرکت پروژه در جهت صحیح کمک می کنند تا با نتایج مورد نظر خود مطابقت داشته باشید.

برخی آژانس ها و پروژه ها از سایرین همکاری بیشتری دارند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها را در طول کل پروژه به آنچه آنها از شما نیاز دارند ، درک کرده اید.

این ممکن است به داشتن یک نقطه تماس اختصاصی و یک تیم یا یک عضو تیم برای مدیریت پروژه آماده باشد. در دسترس بودن شخص به شما کمک می کند تا آخر کار خود را حفظ نکنید.

برای کنترل کنترل آماده باشید

مهم است که به یاد داشته باشید که آژانس استخدام شده در آنچه انجام می دهد بسیار عالی است ، و شما آنها را به یک دلیل استخدام کرده اید – تخصص آنها.

این بدان معناست که به آنها اجازه دهید کنترل کاملی بر جنبه های خاص پروژه داشته باشند تا به آنها اجازه دهید کاری را که انجام می دهند به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین گوش دادن به سخنان آنها مهم است.

اگر آنها دلیل خاصی برای انجام کارها دارند ، به خودشان یادآوری کنید که این متخصصان هستند.

لزوماً لازم نیست توافق کنید ، اما ارزش این را دارد که یک ذهن باز داشته باشید.

سوال بپرس

اگر قبلاً با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار نکرده اید ، چیزهای جدید زیادی را می بینید و تجربه خواهید کرد.

و کاملاً طبیعی است اگر همه مواردی را که می دانید درک نکنید.

بهترین کار برای پرسیدن سوال است.

شاید شما نمی دانید چرا آنها این رنگ را بر روی آن یکی انتخاب کردند. یا قطعه ای از داده هایی که دریافت نمی کنید وجود دارد. شاید کسی چیزی گفته باشد که برای شما معنی ندارد.

مشکلی در ندانستن نیست. با این حال ، سؤال از چیزهایی که از آنها اطمینان ندارید فرصتی عالی برای همه است تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین به پاک کردن هرگونه عدم قطعیت کمک می کند.

چگونه آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب را برای شما پیدا کنیم

تعداد بیشماری آژانسهای “خدمات کامل” وجود دارند که هر نوع خدمتی را می توانید در زیر یک سقف تصور کنید. که … عالی به نظر می رسد ، اما من استخدام آنها را توصیه نمی کنم.

چرا؟ وقتی در مورد صنایع دیگر فکر می کنید ، معنی بیشتری پیدا می کند.

مقاله مرتبط  بیاموزید چگونه محتوای SEO را ایجاد کنید که بیشتر بازدید کنندگان وب سایت را به خود اختصاص می دهد

مثال شماره 1: آیا ترجیح می دهید یک پیمانکار عمومی یا یک متخصص ایوان سفارشی برای ساخت یک عرشه عقب سفارشی برای خانه خود استخدام کنید؟ متخصص ، درست است؟

مثال شماره 2: وقتی مسائل پزشکی خاصی دارید که نیاز به توجه دارند ، چه کسی را می بینید؟ یک متخصص برای آن مشکل خاص. یا شما توسط پزشک عمومی مراقبت های پزشکی خود به یکی مراجعه می کنید.

بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال با ارائه خدمات اضافی یا گزینه های ثانویه ، در یک یا دو مورد برتری دارند.

بنابراین ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با گرایش متخصص در انواع خدمات مورد نظر خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید و بیشترین زحمت را برای جلب نظر خود داشته باشید.

6 آژانس برتر بازاریابی دیجیتال

حالا شما می دانید که برای جستجوی آژانس مناسب بازاریابی دیجیتالی برای پروژه بعدی خود به دنبال چه چیزی هستید و چگونه باید انتخاب کنید. برای کمک به شما در شروع کار ، این بهترین توصیه های آژانس برای انواع مختلف پروژه ها است.

1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای سئو و بازاریابی محتوا

نیل پاتل دیجیتال یک آژانس بازاریابی جامع دیجیتالی است که در زمینه بازاریابی محتوا و سئو برای مارک های علاقمند به مختل صنعت خود فعالیت دارد.

هدف ما این است که طرز تفکر مارک ها درباره محتویات تولید شده را تغییر دهیم.

و ما همچنین به کمک آن مطالب اهمیت می دهیم تا توجه لازم را کسب کنیم.

تیم ما از بازاریابان محتوای بسیار ماهر و کارشناسان سئو مجهز به استراتژی های بازاریابی دیجیتال امتحان شده و آزمایش شده برای کمک به مشاغل شما در ارائه انواع صحیح محتوا… در زمان مناسب است.

قهرمان دیجیتال نیل پاتل

2. مغز طوفان – بهترین برای بازاریابی و تبلیغات در رسانه های اجتماعی

مغز طوفان در زمینه کمک به مارک ها در همه ابعاد ، از طریق کمپین های ارگانیک و پولی ، به رسانه های اجتماعی کمک بیشتری می کند.

آنها با نگاه کردن به مشتریها از طریق لنزهای عضو مخاطبان ، مایل اضافی را طی می کنند تا به مهارت های هنری و ارائه تجربیات طولانی مدت بپردازند که در غیر این صورت ممکن نیست.

3. Rocket Action – بهترین فعالیت برای کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل

از کارگاه ها و دوره های آنلاین گرفته تا خدمات ایجاد تبلیغات گسترده در مقیاس کامل ، موشک اکشن یک متخصص متخصص در زمینه بازاریابی ایمیل است.

تیم آنها در استراتژی ، طراحی و کد نویسی ایمیل تخصص دارند ، بنابراین لازم نیست نگران برنامه ریزی کمپین های خود یا طراحی آنها باشید.

بعلاوه ، می توانید با دانستن اینکه کد ایمیل شما با بهترین روشهای امروز مطابقت دارد ، راحت باشید.

4. فیلم پاپ – بهترین برای بازاریابی محتوای بصری

فیلم پاپ یک آژانس بازاریابی محتوای بصری است که در زمینه بازاریابی ویدیویی و محتوای بصری و همچنین تطبیق دارایی های بصری برای مارک های دیجیتال با اندازه ها تخصص دارد.

آنها اهمیت همکاری عمیق بین مشتری و تیمشان را درک می کنند ، به همین دلیل آنها خود را شریک ویدیویی می نامند … نه ویدیویی تهیه کنندگان.

در Pop Video ، آنها خود را پسوندی برای تیم شما می دانند که به طور موازی برای تهیه محتوای تکراری برای هر مرحله از سفر مشتری کار می کند.

5. دیوانه ذهن – بهترین برای طراحی نام تجاری تجارت الکترونیک

فروشگاه های آنلاین و مشاغل تجارت الکترونیکی با چالش های مختلفی روبرو هستند. بنابراین ، شما به یک آژانس بازاریابی دیجیتال نیاز دارید که امور متفاوتی را برای کمک به شما در غلبه بر این موانع جاده ای انجام دهد.

ذهن دیوانه تیم اهمیت برند بصری و توسعه محصول را از نگاه وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی تا جزئیات پیچیده بسته بندی محصول می داند.

6. Ninjas Cubicle – بهترین برای برندسازی و توسعه وب سایت / برنامه

در دنیای کامل ، وب سایت شما فروشنده شماره 1 شما است. اما پنهانی نیست که همه ما توسعه دهنده وب نیستیم و علاقه زیادی به طراحی داریم.

اما به همین دلیل ما متخصصان را استخدام می کنیم ، درست است؟

مکعب نینجا یک آژانس بازاریابی دیجیتالی است که در برنامه های سفارشی و توسعه وب سایت تخصص دارد. آنها از طراحی مدرن ، طنز ، تفکر خلاق و جدیدترین فناوری ها برای ایجاد تجربیات عالی در مشتری استفاده می کنند.

بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال پسوند تیم شماست

هر پروژه ، بزرگ یا کوچک ، سزاوار توجه یک متخصص صنعت واقعی است. با این وجود ، انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال غالباً احساس قریب به اتفاق می کند.

با انتخاب ده ها هزار آژانس ، جای تعجب ندارد.

اما اکنون می دانید که به دنبال چه چیزی هستید ، باید از چه چیزی اجتناب کنید و چگونه تیم خود را آماده کنید. دفعه بعد که در جستجوی آژانس بازاریابی دیجیتال خوبی هستید که آماده اجرای ایده های شما باشد ، از نکات و خصوصیاتی که در مورد آنها صحبت کرده ایم استفاده کنید.

نظر شما قبل از استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال چیست؟