آموزش سئو

نحوه استفاده از Wolfram Alpha برای تحقیقات بازاریابی

ژوئن 7, 2021

آیا به دنبال روش های جدیدی برای درک اطلاعات بازاریابی جمع آوری شده خود هستید؟

با رشد مداوم هوش مصنوعی (AI) و ذخیره سازی دائمی اطلاعات ، روش بهتری برای مشاهده و استفاده از داده های بازاریابی موجود وجود دارد.

در حالی که بسیاری از ابزارهای آنلاین نوید عملکردی را می دهند که به کاربران امکان می دهد داده ها را به روشی کاملاً جدید ببینند ، موتور جستجو ولفرام آلفا در واقع تحویل می دهد.

از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی ، الگوریتم ها و پایگاه دانش گسترده ، این موتور منحصر به فرد می تواند داده های ارزشمندی به بازاریابان و همچنین پاسخ به س complexالات پیچیده محاسباتی را ارائه دهد.

علاقه مند؟

شما باید باشید

در این پست ، ما پیشنهادهای Wolfram Alpha را کاوش خواهیم کرد و پنج روش را که موتور جستجو می تواند بهترین بهره را برای بازاریابان با فکر داشته باشد ، تجزیه می کنیم.

Wolfram Alpha چیست؟

Wolfram Alpha خود را به عنوان موتور پاسخ معرفی می کند.

گرچه اصطلاح موتور ممکن است تصاویری از نتایج جستجوی Google را به ذهن متبادر کند ، Wolfram Alpha برای رقابت با Google ایجاد نشده است – در واقع ، عملکرد آن بسیار متفاوت از غول جستجو است.

در سال 2009 راه اندازی شد، موتور لیست ها و جداول را ارائه می دهد ، و پاسخ های خاص و مبتنی بر عدد را در مورد س questionsالات آنها به کاربران ارائه می دهد. با توجه به این تأکید بر اعداد و داده ها ، این موتور لزوماً برای جستجوی ذهنیت نیست. بلکه یک موتور داده محور است که می تواند بینش ایجاد کند.

Wolfram Alpha از طریق مهار فروشگاه های گسترده ای از داده ها و الگوریتم های سطح متخصص جمع آوری شده برای پاسخ به س questionsالات ، انجام تجزیه و تحلیل و ساخت گزارش ها.

از لحاظ کاربردی بودن همه کاره ، این موتور جستجو را می توان دانش آموزان برای حل معادلات به همان راحتی که می تواند به شما در یافتن اطلاعات تغذیه ای در مورد خانم ها و خانم ها کمک کند ، استفاده کنید.

اگرچه ممکن است شما به مقادیر کالری مرتبط با M&M اهمیت ندهید ، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این ذخیره اطلاعات باورنکردنی چگونه می توانند به سود بازاریابان بیایند.

در حالی که نسخه رایگان این موتور با اقدامات مفید پر شده است ، Wolfram Alpha Pro کاربران همچنین می توانند داده را بارگذاری کنند ، تصاویری سفارشی برای ارائه و دسترسی به برنامه های وب منحصر به فرد دریافت کنند.

در زیر ، ما پنج روش اصلی را که بازاریابان می توانند از ابزار منحصر به فرد Wolfram Alpha استفاده کنند ، تجزیه و تحلیل می کنیم.

5 روش استفاده از Wolfram Alpha برای تحقیقات بازاریابی

در حالی که برخی از بازاریابان ممکن است عاشق یک غواصی عمیق در داده باشند ، برخی ممکن است از آن متنفر باشند. صرف نظر از اینکه در کدام اردوگاه هستید ، Wolfram Alpha می تواند حدس و گمان را از تجزیه و تحلیل داده ها برای شما بگیرد.

علاوه بر این ، موتور حدس و گمان را از نقاط داده حذف می کند و ارقام قابل اطمینان تری نسبت به منابع دیگر ارائه می دهد.

در زیر پنج بهترین راهی وجود دارد که Wolfram Alpha می تواند به شما در بهینه سازی کمپین های بازاریابی کمک کند.

مقاله مرتبط  10 نکته SEO eBay برای افزایش فروش

1. بارگذاری پرونده ها برای تجزیه و تحلیل خودکار و محاسبه

چه موفقیت محتوای خود را ردیابی کنید ، چه عملکرد کانال های اجتماعی خود را داشته باشید یا تجزیه و تحلیل سریع ، جمع آوری تمام داده های بازاریابی شما دشوار است.

با استفاده از موتور Wolfram Alpha ، حرکت سنگین برای شما انجام می شود و به شما امکان می دهد تا روی جنبه های دیگر برنامه بازاریابی خود تمرکز کنید.

این ابزار ساده را برای محاسبه هزینه هزار نمایش (CPM) بررسی کنید:

  ماشین حساب CPM Wolfram Alpha

نسیم ، درست است؟

علاوه بر ماشین حساب های استاندارد موتور ، شما می توانید از صدها ویجت موجود از گالری عناصر را انتخاب کنید که دارای یک کد جاسازی ساده هستند که می توانید به راحتی کپی و جایگذاری کنید.

این ابزارک ها به عنوان میانبر برای فرمول های پر کاربرد شما عمل می کنند یا می توانند در سایت شما قرار بگیرند.

wolfram alpha - ویجت تجزیه و تحلیل تساوی یکنواخت

صرف نظر از محاسباتی که به دنبال آن می گردید ، Wolfram Alpha می تواند معادلات ساده تا پیچیده ای را کامل کند ، کار شما را بسیار آسان تر می کند.

2. کلیدواژه های تحقیق

همانطور که به احتمال زیاد می دانید ، تحقیقات کلمات کلیدی به روند یافتن و تجزیه و تحلیل اصطلاحاتی که افراد وارد موتورهای جستجو می کنند اشاره دارد. این فرآیند به بازاریابان این امکان را می دهد که کدام اصطلاحات را هدف قرار دهند تا به مخاطبان ایده آل خود برسند.

بعد از اینکه مهمترین موضوعات مربوط به مخاطبان خود را شناسایی کردید و کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کردید ، نوبت به عمیق تر رفتن می رسد.

گرچه مطمئناً می توانید به لیست “جستجوهای مربوط به …” Google که در پایین صفحه درخواست شما ظاهر می شود ، مراجعه کنید ، اما می توانید به Wolfram Alpha مراجعه کنید تا به شما در خلاقیت در مورد اصطلاحات مرتبط که ممکن است مخاطب شما جستجو کند ، کمک کند.

Wolfram Alpha اطلاعاتی در مورد کلماتی را ارائه می دهد که می تواند مورد توجه خاص بازاریابان باشد. دو موردی که در لیست ما قرار دارند شامل فرکانس کلمه و عملکرد اصطلاح نامه هستند:

  • فرکانس کلمه: این ابزار جستجوگران را قادر می سازد تا کاربرد تاریخی یک کلمه را بیاموزند ، و به مرور زمان محبوبیت و محبوبیت آن را ردیابی کنند. این می تواند به نفع تحقیقات کلمات کلیدی شما باشد ، زیرا به محبوبیت یک کلمه (یا فقدان آن) کمک می کند و می تواند یک شاخص قوی برای حجم جستجو باشد.
  • اصطلاحنامه: این ویژگی نه تنها به کاربران امکان می دهد اصطلاحات مترادف را جستجو کنند بلکه می توانند جستجو را از طریق کلمات متعارف یا هجوم مخفف یا گسترش دهند. Wolfram Alpha برای ظرفیت گسترده و تنگاتنگ خود برای بازاریابان مفید است و به شما کمک می کند اصطلاحات مرتبطی را که ممکن است در غیر اینصورت دور زده شده اید کشف کنید.

3. تجسم داده ها

در حالی که داده ها به خاطر داده ها یک چیز است ، گرفتن داده ها و تبدیل آنها به چیزی مصرفی برای شرکت یا مشتری شما ، ابزار داده را به سطح بعدی می رساند.

Wolfram Alpha فقط محاسبات را محاسبه نمی کند. می تواند چارت سازمانی آنها نیز

آیا نتایج بازاریابی دارید که می خواهید با گذشت زمان و با افتادگی و موفقیت به شکلی آسان مصرف شود ، نمودار شود؟

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم EMR مربوط به سال 2021

رسم توابع با Wolfram Alpha بسیار آسان است: کافی است عملکرد خاصی را که می خواهید نمودار کنید وارد کنید و اجازه دهید موتور بقیه کارها را برای شما انجام دهد. تعداد و نوع نمودارهایی که Wolfram Alpha می تواند بسازد ظاهراً بی پایان است.

اگر خود را بیش از حد خسته کرده اید ، در اینجا سه ​​نوع نمودار استاندارد وجود دارد که Wolfram Alpha می تواند به شما در ساخت یک بازاریاب فوق العاده موثر یا دیجیتال کمک کند:

  • نمودارهای انباشته شده: این موارد می توانند به کمک ترکیب تجمعی در طول بازه زمانی ، مانند دریافت از کانال های بازاریابی ، کمک کنند.
  • نمودارهای پای: آنها فوق العاده همه کاره هستند و می توانند از تخصیص بودجه تا درصد کاربران با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی مربوطه به شما کمک کنند.
  • نمودارهای توزیع: اینها به بازاریابان امکان می دهد یک متغیر واحد را با انبوهی از نقاط توزیع نشان دهند.

4- از Localization استفاده کنید

شاید شما علاقه مند باشید برای آخرین تبلیغات خود تبلیغات خارج از خانه انجام دهید. شما می خواهید مطمئن باشید که جمعیت منطقه ای که به عنوان یک سایت بالقوه شناسایی کرده اید با مخاطبان شما همسو است.

شما می توانید به گوگل مراجعه کنید ، اما باید به Wolfram Alpha مراجعه کنید.

اگرچه Google بسته به مکانی که از نظر جسمی ایستاده اید ، می تواند نتایج متفاوتی را برای درخواست ها ارائه دهد ، اما نمی تواند هر سایتی را که از آن اطلاعات جمع می کند ، همان کار را انجام دهد. ولفرام آلفا اما به دیگری اعتماد نمی کند سایت های برای داده های فراوان آن ، که باعث می شود تجزیه و تحلیل محلی سازی موتور دقیق تر در جستجوی شما باشد.

بیایید به مثال تبلیغات خارج از خانه برگردیم: تصور کنید می خواهید از درآمد سرانه در یک منطقه خاص مطلع شوید تا بدانید آیا محصول شما در پارامترهای بودجه جمعیت کار می کند یا خیر.

در حالی که Google نتایج کاملاً مناسبی به شما می دهد ، Wolfram Alpha اطلاعات دقیق تری را به شما ارائه می دهد (مانند ارز) که محل فعلی شما را منعکس می کند.

wolfram alpha - متوسط ​​درآمد نیویورک

5. داده ها را مقایسه کنید

با عملکرد درآمد تبلیغاتی Wolfram Alpha ، می توانید نتایج پیش بینی شده کمپین های تبلیغاتی خود و همچنین کلیه معیارهای مربوطه را تعیین کنید.

خوب ، شاید آنقدر چشمگیر نباشد. با این حال ، شما همچنین می توانید کمپین ها را با یکدیگر مقایسه کنید ، زمینه هایی را برای پیشرفت و موفقیت ها و شکست های نسبی و جمعی مشخص کنید.

عملکرد مقایسه موتور جستجو در اینجا به پایان نمی رسد.

در حالی که در موتورهای جستجوی سنتی مانند Google و Bing هستید ، به سختی می توانید مقایسه مالیات فروش برای سه شهر ایالات متحده را پیدا کنید ، اما Wolfram Alpha به سرعت و به راحتی این داده ها را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، اگر شما نیاز به مقایسه بین دو مجموعه داده دارید ، Google باید یک سایت مربوطه را برای ارائه این اطلاعات فهرست بندی کند ، یا شما باید مجموعه ها را به صورت دستی مقایسه کنید. با Wolfram Alpha ، می توانید چندین مجموعه داده را برای نتیجه مقایسه کنید. این موتور همچنین نمودارها ، مقایسه داده های تاریخی ، نسبت ها و جداول را ایجاد می کند.

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس PPC مناسب

اگر ما به عنوان مثال تبلیغات خارج از خانه خود ادامه دهیم ، می توانید اطلاعات منطقه ای مربوط به سن جمعیت ، درآمد و سایر اطلاعات جمعیتی مفید را که به شما امکان می دهد در مورد زمینه های احتمالی تبلیغات تصمیم گیری کنید ، مقایسه کنید.

نحوه استفاده از Wolfram Alpha برای تحقیقات بازاریابی

صرف نظر از اینکه چه نقاط داده ای را جستجو می کنید ، موتور پاسخ Wolfram Alpha الگوریتمی برای شما دارد. علاوه بر این ، بازاریابان باهوش می توانند از فروشگاه های غیر قابل مقایسه داده خود استفاده کنند تا در معیارهای عمیق فرو روند و تحقیقات بهتری را برای نتایج بهتر انجام دهند. مناطقی که می تواند به سود بازاریابان باشد عبارتند از:

  1. بارگذاری پرونده ها برای تجزیه و تحلیل و محاسبه خودکار:

    با توانایی محاسباتی دیوانه وار Wolfram Alpha ، می توانید تقریباً هر معادله ای را وارد کنید و نتایج آنی بدست آورید.

  2. تحقیق درباره کلمات کلیدی:

    از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی خود خسته شده اید؟ این موتور می تواند به شما کمک کند تا درک عمیق تری از کلمات مورد توجه مخاطبان خود داشته باشید.

  3. تجسم داده ها:

    نمودار دایره ای؟ طرح پراکنده؟ Wolfram Alpha می تواند به شما کمک کند داده های بازاریابی خود را به روش های جدید و ساده مشاهده و ارائه دهید.

  4. با استفاده از محلی سازی:

    از فروشگاه های عمیق داده Wolfram Alpha اطلاعات بهتری درباره مصرف کنندگان خود دریافت کنید. دیگه چی؟ موتور به طور خودکار این اطلاعات را به مهمترین نمایش مکان شما ترجمه می کند.

  5. مقایسه داده ها:

    با Wolfram Alpha ، می توانید تقریباً هر چیزی را از طریق ذخیره داده های عمیق موتور مقایسه کنید. مکان ها ، مخاطبان و نتایج را برای بهبود موفقیت در بازاریابی برای همه فعالیت های خود مقایسه کنید.

Wolfram Alpha برای تحقیقات بازاریابی نتیجه

در حالی که Wolfram Alpha یک موتور جستجوی سنتی نیست که بازاریابان را برای رتبه بندی در صفحات خود بکشاند ، این موتور همچنان می تواند دانش و بازاریابی و افراد را به طور یکسان در اختیار شما قرار دهد که می تواند به تبلیغ دیجیتالی بعدی شما کمک کند.

هنگام بررسی عملکردهای داخلی Wolfram Alpha ، حتماً توجه داشته باشید که چگونه موتور می تواند به شما کمک کند بیشتر در داده ها فرو بروید که به شما امکان می دهد مخاطبان خود را درک کنید ، سخنرانی های م effectiveثر ارائه دهید یا تحقیقات بهتری انجام دهید.

با ادامه پیشرفت سیستم عامل ، مراقب باشید وبلاگ برای یادگیری در مورد پیشرفت ها و پیشنهادهای جدیدی که این پلتفرم ایجاد می کند و می تواند به شما کمک کند از قدرت داده ها برای شارژ کردن کمپین بعدی خود استفاده کنید.

موثرترین روشی که از Wolfram Alpha برای تحقیقات بازاریابی استفاده کرده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید