آموزش سئو

نحوه استفاده از Twitter برای تقویت نام تجاری خود

ژانویه 9, 2021

توییتر مخاطبان زیادی دارد و آن را به یک بستر عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات یا به اشتراک گذاری مطالب خود تبدیل کرده است.

اگر از Twitter برای تقویت نام تجاری خود استفاده نمی کنید ، به طور جدی از دست می دهید.

به گزارش استاتیستا، توییتر بیش از 330 میلیون کاربر فعال ماهانه جمع کرده است.

توییتر برای کاربران توییتر سئو

اما دلیل بهتری برای ساختن نام تجاری خود در توییتر وجود دارد ، علاوه بر قابلیت دسترسی به مخاطبان متنوع و گسترده ای که فراهم می کند.

موتورهای جستجو در واقع استفاده می کنند سیگنال های اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی وب سایت خود. پسندیدن ، اشتراک گذاری و نظرات می تواند تأثیر بسزایی در سئو داشته باشد.

مطابق با سئو شناختی، هرچه میانگین تعداد اشتراک ، نظر و دوست داشتن یک برند بیشتر باشد ، در واقع رتبه وب سایت آنها بالاتر است.

سیگنال های اجتماعی توییتر برای جستجوگرها است

این دیوانه است ، درست است؟

اگر به درستی از توییتر استفاده می کنید ، فقط با ارسال پست در سیستم عامل می توانید رتبه بندی موتور جستجوی مارک خود را افزایش دهید.

به این دلیل که توییتر به شما امکان می دهد افراد زیادی را دنبال کنید و توجه لازم را برای افزایش آگاهی از برند کسب کنید.

آگاهی بیشتر از برند = جستجوی بیشتر در مورد شرکت شما.

ممکن است فکر کنید ، “از کجا شروع کنم؟”

قرار گرفتن در معرض کلید است. برای مبتدیان ، شما باید روند Twitter ، توییت ها و حساب خود را تبلیغ کنید تا نام خود را به بیشترین تعداد ممکن برساند.

توییتر برای SEO نکته شماره 1: تبلیغ ، تبلیغ ، تبلیغ

تبلیغات توییتر یک روش مطمئن برای به دست آوردن تعداد زیادی دید ، تولید سرنخ و رشد مخاطبان است. بنابراین ، تبلیغ محتوای در توییتر می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کند.

بهترین قسمت این است که شما می توانید مخاطبان خاص و سفارشی را هدف قرار دهید.

یک مارک تجاری که در حال حاضر از استراتژی م effectiveثر توییتر استفاده می کند Rothy’s ، یک شرکت کفش پایدار است. محتوای توییتر آنها با مارک تجاری ، تأثیرگذار و جذاب است.

کفش های Rothy نه تنها از مواد بازیافتی ساخته شده اند بلکه قابل شستشو در ماشین نیز هستند. و مارک تجاری اجازه نمی دهد دنبال کنندگان توییتر آن را فراموش کنند.

توییتر سئو ، توییتر نمونه روند Rothys

یکی از راه های لذت بردن از موفقیت مشابه روتی ، ارتقا trends روند یا “برچسب ها” خودتان است.

روندهای توییتر را تبلیغ کنید

در توییتر ، موضوعات پرطرفدار یا “ویروسی” در برگه Discover ، در برنامه Twitter و در سمت چپ صفحه ظاهر می شوند.

وقتی شما یک روند را تبلیغ کنید ، این کار نیز خواهد شد در آن مکان ها ظاهر می شوند.

توییتر به عنوان مثال روند

هرچه تعداد افرادی که از برچسب استفاده می کنند بیشتر باشد ، بیشتر در معرض دید شما قرار می گیرد.

تبلیغ توییت ها

توییت های تبلیغی فقط توییت های معمولی هستند که برای کاربرانی ظاهر می شوند که شما را در توییتر دنبال نمی کنند.

تنها تفاوت این است که توییتر برچسبی را به این توییت ها اضافه می کند که با عنوان “تبلیغ شده توسط (نام تجاری شما).) “

توییتر برای مثال تبلیغات توییتر SEO

کاربران می توانند مانند هر توییت دیگری آنها را پسندیده و یا بازنویسی کنند ، اما برای اینکه در جدول زمانی مخاطبان هدف قرار بگیرند باید هزینه بپردازید.

حسابها را ارتقا دهید

حساب های تبلیغاتی کل حساب Twitter شما را در مقابل کاربرانی قرار می دهد که برای کمک به رشد مخاطبان خود هدف قرار داده اید.

تا 85٪ مردم بگویید که آنها از طریق حساب های تبلیغاتی مشاغل جدیدی را در توییتر پیدا می کنند.

حساب های تبلیغی در جدول زمانی افراد در “چه کسی را دنبال کندبخش “و نتایج جستجو.

توییتر برای جستجوگرها مثال تبلیغ حساب های توییتر را تبلیغ می کند

یک برچسب کوچک در زیر نام حساب شما ظاهر می شود که می گوید: “تبلیغ شده”.

اگرچه نباید فقط حساب ، توییت ها و برچسب های خود را برای مخاطبان هدف تبلیغ کنید. حتماً کلمات کلیدی هدفمند اضافه کنید تا Google به احتمال زیاد توییت های شما را تشخیص دهد.

توییتر برای SEO نکته شماره 2: از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید

شما وب سایت خود را برای کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید بهینه می کنید.

چرا همین کار را با حساب توییتر خود انجام نمی دهید؟ به عنوان مثال کلمات کلیدی را مستقیماً در بیوگرافی Twitter خود اضافه کنید تا Google حساب شما را با کلمات کلیدی مرتبط مرتبط کند.

از همین کلمات کلیدی مشابه در توییت های خود یا به عنوان عنوان در کنار تصاویری که پست می کنید استفاده کنید.

سپس کاربرانی که به دنبال این اصطلاحات در توییتر هستند صفحه شما را پیدا می کنند. توییتهای شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرند که باعث افزایش سئو سایت شما می شود.

بهترین قسمت این است که کلمات کلیدی در حساب توییتر برای غلط املایی ، مترادف ، عامیانه و موارد دیگر جستجو می کنند ، دقیقاً مانند Google.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی اختصاصی سال 2021

اگر کاربری “عشق پیتزا” را جستجو کند ، نتایج گسترده بازی ممکن است شامل “عاشق پیتزا” یا “من عاشق پیتزا هستم”.

شما می دانید که می خواهید کدام توییت ها ، برچسب ها ، حساب ها و کلمات کلیدی را تبلیغ کنید. اما باید آنها را به کدام مخاطبان ارتقا دهید؟

Twitter برای SEO نکته شماره 3: مخاطبان Twitter خود را انتخاب کنید

می توانید تبلیغات توییتر را برای مخاطبان خاص هدف قرار دهید تا در جستجو و در جدول زمانی خود ظاهر شوند.

تو می توانی ویژگی های مخاطب اضافی را انتخاب کنید و کلمات کلیدی را به هر کمپین تبلیغاتی اضافه کنید. حتی می توانید چندین کلمه کلیدی را وارد کنید.

توییتر برای جستجوگرها مثال مخاطب خود را انتخاب کنید

کمپین ها به طور پیش فرض در جستجو و جدول زمانی نمایش داده می شوند.

اگر یکی از مطالب دیگر را ترجیح دهید ، می توانید در جاهایی که توییت ها ظاهر می شوند ، سفارشی کنید.

و افزودن مخاطبان متناسب فقط با چند کلیک انجام می شود.

می توانید لیست خود را بارگذاری کنید یا می توانید برای جمع آوری بازدید کننده ، خریدار یا بارگیری کننده ، کدی را در وب سایت خود قرار دهید.

توجه به این نکته مهم است که بارگذاری لیست شخصی شما ممکن است سه ساعت طول بکشد.

توییتر برای جستجوگرها نحوه بارگذاری لیست ها

علاوه بر تبلیغ محتوای خود ، استفاده از مخاطبان هدفمند و انتخاب مخاطب سفارشی ، باید از هشتگ های مربوطه نیز استفاده کنید.

توییتر برای نکته SEO شماره 4: از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

روش های مختلفی برای استفاده از هشتگ های مرتبط وجود دارد.

شما می توانید مراقب باشید موضوعات پرطرفدار توییتر می توانید برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.

با استفاده از این مورد ، اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از برچسب ، در مورد معنای آن تحقیق کرده اید.

به عنوان مثال ، شاید شما تمایل نداشته باشید از برچسب “# چرا” برای تبلیغ پیتزا خود استفاده کنید ، زیرا این برچسب به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن داستان های مربوط به خشونت خانگی در مردم ایجاد شده است.

همانطور که تویوتا با برچسب “#LetsGoPlaces” انجام داده است همچنین می توانید هشتگ مارک دار (که بعداً می توانید تبلیغ کنید) ایجاد کنید.

این در بیو توییتر شرکت درست است.

توییتر روند ، توییتر SEO تویوتا letsgoplaces به عنوان مثال

با ایجاد یک برچسب مارک دار ، سایر کاربران توییتر را به استفاده از هشتگ مشابه تشویق می کنید پست هایی که به اشتراک می گذارند مارک تجاری شما

توییتر برای مثال SEO #letsgoplaces

Rothy’s همین نوع آگاهی از برند را با برچسب “# زندگی یکپارچه” به دست آورده است.

توییتر برای مثال SEO rothys # بدون زندگی

حتی می توانید با کمک چند ابزار دریابید که هشتگ های تأثیرگذار از آنها استفاده می کنند.

پسندیدن Twitonomy، که به شما نشان می دهد a لیست ده هشتگ برتر برای اینفلوئنسرهای صنعت که جستجو می کنید.

توییتر برای جستجوگرها چگونه می توان هشتگ های برتر را پیدا کرد

یافتن هشتگهای پرطرفدار در صنعت خود در هر زمان نیز مهم است.

هشتگی کنید ابزاری عالی برای آزمایش است زیرا 10 هشتگ برتر مرتبط با کلمه کلیدی مورد جستجو را نشان می دهد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید محبوب ترین برچسب های مربوط به کلمه “SEO” را مشاهده کنید ، آن را در نوار جستجو تایپ کنید.

سایت به شما نشان می دهد محبوبیت اخیر برچسب و اطلاعات روند.

توییتر برای ابزارهای جستجوگرها hastagifyme

از آنجا می توانید لیست کاملی از هشتگ های مرتبط را مشاهده کنید.

توییتر برای جستجوگرها هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

حتی می توانید لیستی از تأثیرگذارهای برتر مربوط به آن برچسب خاص را مشاهده کنید.

توییتر برای جستجوگرها بهترین تأثیرگذارها را پیدا کنید

اگر این کافی نیست ، برای ایده های بیشتر به روندهای مناسب توییتر نگاه کنید.

توییتر برای نکته SEO شماره 5: مباحث پرطرفدار توییتر را بررسی کنید

روندهای متناسب ، که توییتر در سال 2012 معرفی کرد ، لیستی از موضوعات را بر اساس موقعیت مکانی شما و کاربرانی که دنبال می کنید ، به شما می دهد.

موضوعات پرطرفدار توییتر می تواند به شما کمک کند تا در موضوعاتی که برای مخاطبان شما مهم هستند ، در جریان بمانید. این لیست ها را زیر نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که انتخاب های شما به همان مخاطبانی که هدف قرار داده اید نزدیک باشد.

برای تغییر مکان خود ، فقط بر روی دکمه “تغییر” کلیک کنید.

توییتر روند روند به عنوان مثال توییتر برای جستجوگرها

سپس ، وارد منطقه / کشور و شهری شوید که می خواهید ببینید.

توییتر روند تعیین مکان

این تنها چیزی است که برای دنبال کردن روندهای توییتر وجود دارد!

اکنون ، اگر قبلاً تصاویر و ویدیو را به توییت های خود اضافه نمی کنید ، باید این کار را انجام دهید. آنها بیشتر از توییتهای بدون آنها در معرض دید شما قرار می گیرند که برای سئو بسیار مناسب است.

توییتر برای سئو نکته 6: اضافه کردن تصاویر و ویدئو

با توجه به WordStream، توییت های دارای تصویر 18٪ کلیک بیشتر از توییت های بدون آنها دریافت می کنند.

کلیک بیشتر = رتبه بندی بهتر.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار مدیریت گردش کار در سال 2021

اطمینان حاصل کنید که فقط تصاویر مرتبط ، جذاب و باکیفیت را شامل می شوید.

حساب آقای بادام زمینی استفاده از این تصویر یک مثال عالی است:

توییتر برای راهنمایی های جستجوگرها از تصاویر به عنوان مثال آقای بادام زمینی استفاده می کند

نماهای ویدئو می توانند همان تأثیر تصاویر را داشته باشند.

به نقل از Insivia، 82٪ از کاربران توییتر محتوای ویدئویی را در سیستم عامل تماشا می کنند.

برای تبلیغ محصول ، مارک یا خدمات خود ، یک ویدیوی کوتاه به توییت بعدی خود اضافه کنید مثل این یکی از SMILF.

توییتر برای مثال SEO SMILF

هدایا و نظرسنجی ها روش عالی دیگری برای تعامل با پیروان ، یافتن پیروان جدید و از همه مهمتر جلب توجه است.

توییتر برای سئو نکته 7: اجرای نتایج و نظرسنجی ها

یک راه ساده برای استفاده از توییتر برای بالا بردن رتبه بندی موتور جستجویتان ، اجرای یک نتیجه ویژه بر اساس retweets است.

برای ورود ، افراد عملی را انجام می دهند ، مانند بازتوییت مجدد یکی از توییت های شما.

برای افزایش رتبه بندی آن صفحه می توانید پیوندی به وب سایت خود یا آخرین پست وبلاگ خود را در این توییت قرار دهید.

یا فقط یک هشتگ مارک دار اضافه کنید مانند پیتسبورگ استیلرز در یک توزیع تبلیغاتی توییتر انجام داد.

توییتر برای مثال SEO فولادهای پیتسبورگ

حتماً به برنده جایزه بدهید و تاریخ انتخاب برنده را به مخاطبان خود اعلام کنید.

اجرای نظرسنجی ها به همان راحتی که می توانید یک هدایا ارائه دهید ، اگر نه آسان تر است.

BuzzFeed حتی یک حساب کاربری کامل توییتر ایجاد کرده است اختصاص داده شده به نظرسنجی ها ، که در حال حاضر 119000 دنبال کننده دارد.

شما می توانید از نظرسنجی ها برای حل و فصل بحث و یا تعامل با پیروان خود با پرسیدن سوال استفاده کنید ، مثل Airbnb.

توییتر برای نمونه نظرسنجی SEO airbnb

تعامل شما با نتایج و نظرسنجی ها باعث افزایش پسندیدن و بازتوییت ها می شود و رتبه بندی کلی جستجو را بهبود می بخشد.

به یاد دارید که چگونه گفتم هنگام اجرای هدایا پیوندی به وب سایت شما اضافه کنم؟ شما باید آن ها را به توییت های معمولی نیز اضافه کنید ، به خصوص اگر محتوای وبلاگ را به طور منظم ارسال می کنید.

توییتر برای SEO نکته شماره 8: اشتراک لینک ها

قدرت پیوندها در توییتر بسیار زیاد است. به اشتراک گذاری آنها می تواند میزان دسترسی مطالب و صفحات وب شما را به حداکثر برساند.

از آنجا که Google پیوندها را تشخیص می دهد ، توییت کردن URL ها راهی سریع برای استفاده از قدرت توییتر برای افزایش رتبه شماست.

این یکی از دلایل است من مرتباً پیوندها را به اشتراک می گذارم برای تبلیغ پست های وبلاگ جدید من.

توییتر برای راهنمایی های SEO به عنوان مثال از نیل پاتل

با به اشتراک گذاری پیوندها ، مستقیماً به سایت خود که Google آن را دوست دارد ، هدایت و هدایت می شوید.

من می خواهم از یک کوتاه کننده URL مانند Bitly برای بهینه سازی پیوندهای خود قبل از اشتراک آنها استفاده کنم تا پیوندهای من بیش از تعداد کاراکترهای من نباشد.

اگر وبلاگی ندارید ، به طور منظم پیوند به محصولات یا صفحات وب خود را توییت کنید ، مانند رادیکال های آزاد میکند.

توییتر به عنوان مثال SEO برای ارسال محصول

فقط مطمئن باشید که اطلاعات مربوط و مفید را مرتباً به اشتراک می گذارید ، نه فقط لینک محصولاتتان.

توییتر برای SEO نکته شماره 9: پیوسته توییت کنید

ممکن است فکر کنید که بیشتر موارد مربوط به توییت زدن بهتر است.

اما Google ممکن است در واقع این روش را هرزنامه تلقی کند.

بعلاوه ، شما نمی خواهید توییتهای زیادی را به صورت پی در پی برای دنبال کنندگان خود ارسال کنید ، یا ممکن است آنها را از کلیک بر روی دکمه “لغو دنبال کردن” آزار دهید.

توییت های سرسام آور در طول روز و در زمان هایی که طرفداران شما بیشترین فعالیت را دارند.

ابزاری که برنامه نویسی توییت ها را آسان و کارآمد می کند ، استفاده از آن است TweetDeck.

برای برنامه ریزی توییت ها ، فقط آنها را بنویسید و تاریخ و ساعتی را که می خواهید زنده بمانند انتخاب کنید.

توییتر برای ابزارهای جستجوگرها tweetdeck

یکی دیگر از ابزارهای عالی مدیریت توییتر است Hootsuite. همچنین می توانید حساب های دیگر رسانه های اجتماعی را با این ابزار ادغام کنید.

شما همچنین باید از ابزاری مانند دوتایی برای تعیین زمان آنلاین بودن بیشتر دنبال کنندگان شما. بافر این کار را در سیستم عامل خود نیز انجام می دهد.

توییتر برای ابزارهای جستجوگر توییتر tweriod

آن زمان بهترین زمان برای توییت زدن است زیرا تویت های شما بیشترین توجه و توجه را به خود جلب می کنند.

گذشته از رعایت تمام قوانینی که قبلاً برای افزایش رتبه شما از طریق Twitter نام بردم ، مهمترین آنها تعامل واقعی با مخاطبان و پاسخ دادن به آنها است.

توییتر برای SEO نکته شماره 10: تعامل با پیروان

این نکته ممکن است واضح به نظر برسد ، اما مردم اغلب از آن چشم پوشی می کنند.

تصور کنید اگر وندی این کار را نکرده است به کارتر ویلکرسون پاسخ داد؟ #NuggsForCarter هرگز به عنوان موضوعی پرطرفدار که تبلیغات گسترده وندی را به همراه داشت تبدیل نمی شد.

توییتر برای نکته SEO با مثال پیروان ارتباط برقرار می کند

به دست آوردن تعاملات در توییتر دشوار است. با در نظر گرفتن این که کاربران از طریق ارسال می کنند 350،000 توییت هر دقیقه ، توییت های شما به راحتی در میان جمعیت گم می شوند.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از آزمونها برای استراتژی بازاریابی خود

به همین دلیل باید برای جلب توجه کاربرانی که هنوز در این زمینه نیستند ، با افرادی که از قبل با شما صحبت می کنند درگیر شوید.

https://www.youtube.com/watch؟v=pLmQzpWng7o

با ایجاد پاسخ های شخصی شده که مربوط به صنعت و مخاطبان خاص شما است ، برای افزایش در Google تعداد زیادی جذابیت ایجاد می کنید.

با ارسال توییت های مرتبط ، گفتگو با پیروان خاص صنعت ، ذکر سایر کاربران توییتر و پاسخ سریع به موارد ذکر شده ، کاربران را به تعامل با شما ترغیب کنید.

با تعامل با دنبال کنندگان ، بازتوییت ، نامگذاری و پسندیدن بیشتری خواهید داشت. و این یعنی رتبه بندی بهتر.

همچنین باید با تأثیرگذارانی تماس بگیرید که بتوانند توییت ها ، مارک ها و حساب های شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

توییتر برای سئو نکته شماره 11: تبلیغات تأثیرگذار را انجام دهید

از آنجا که قرار گرفتن در توییتر کلید به دست آوردن پسندیدن و بازتوییت است ، به دنبال تأثیرپذیری هایی باشید که بتوانند مخاطبان توییتر خود را در معرض دید شما قرار دهند.

تأثیرگذاران توییتر می توانند به سرعت اعتبار شما را افزایش دهند زیرا در صنعت شما از قبل معتبر هستند.

وقتی اینفلوئنسر با مخاطبان توییتر خود در مورد نام تجاری ، محصولات یا خدمات شما صحبت می کند ، پیروان معتمد او برای بررسی شما به صفحه شما می روند.

هنگامی که سعی در برقراری ارتباط با تأثیرگذاران دارید ، می تواند مفید باشد:

  • محتوای معناداری ایجاد کنید که برای صنعت شما قابل اشتراک و ارزش باشد
  • روابط طولانی مدت را با تأثیرگذاران ایجاد کنید نه اینکه آنها را بعنوان افرادی ببینید که می توانند سریع و کوتاه مدت به شما تقویت کنند
  • بازتوییت توییت های تأثیرگذارانی که می خواهید با آنها درگیر شوید
  • با نوشتن پست های وبلاگ مهمان برای آنها یا اجازه دادن به آنها برای نوشتن پست های مهمان در وبلاگ شما ، با تأثیرگذاران همکاری کنید

اگر مطمئن نیستید با چه کسی باید ارتباط برقرار کنید ، چندین ابزار به شما کمک می کند تا در صنعت شما تأثیرگذار باشد.

یکی از آنها Klear است.

توییتر برای ابزارهای SEO بازاریابی تأثیرگذار Klear

کافیست شبکه اجتماعی مورد نظر برای جستجو ، مهارت یا کلمه کلیدی مورد علاقه خود و موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید.

خودشه!

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای یافتن تأثیرگذار در صنعت شما BuzzSumo است.

فقط یک کلمه کلیدی را جستجو کنید ، آن را پیدا خواهید کرد تأثیرگذارانی را پیدا کنید که به آن موضوع مرتبط باشند.

توییتر برای ابزارهای جستجوگرها BuzzSumo

این ابزار حتی اقتدار صفحه ، مرجع دامنه ، تعداد دنبال کنندگان ، نسبت بازتوییت ، نسبت پاسخ و میانگین تعداد بازتوییت ها برای هر تأثیرگذار را در نتایج نشان می دهد.

نتیجه

توییتر یک شبکه اجتماعی کاملا عظیم است.

اما هرگز نباید تصور کنید که شبکه های اجتماعی از موتورهای جستجو جدا شده اند. در واقع کاملاً برعکس است.

گوگل اطلاعات زیادی را از سایت های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn می گیرد.

پست های شما هرچه بیشتر در معرض دید قرار بگیرند (مانند پسندیدن ، نظر ، نام بردن و بازتوییت) ، رتبه موتور جستجوی شما بالاتر خواهد بود.

به این دلیل که Google از علائم اجتماعی برای شناسایی برخی از صفحات وب و مارک های تجاری استفاده می کند.

اما شما باید از Twitter به روش صحیح استفاده کنید.

همه چیز در مورد به دست آوردن قرار گرفتن در معرض و توجه است. با تبلیغ حساب ، توییت ها و برچسب های خود (که بعضاً به عنوان ترند شناخته می شوند) شروع کنید.

درست مانند آنچه در صفحات وب و محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید ، از کلمات کلیدی هدفمند در Twitter استفاده کنید. Google کلمات کلیدی مرتبط با برند شما را در توییتر نیز تشخیص خواهد داد.

قبل از اینکه توییتی که حاوی آن است را توییت کنید ، حتما از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و درباره یک برچسب محبوب تحقیق کنید.

برای افزایش تعامل ، تصاویر و ویدئوها را به توییت های خود اضافه کنید و حتماً لینک ها را به وب سایت خود برای هدایت و هدایت ترافیک به اشتراک بگذارید.

برای حفظ یک برنامه منظم ارسال ، به طور مداوم توییت کنید و توییت های خود را از قبل تعیین کنید. در زمان هایی که فالوورهای شما بیشترین فعالیت را دارند ارسال کنید.

سرانجام ، فراموش نکنید که هرچه بیشتر با پیروان تعامل داشته باشید و برای معرفی نام خود در این زمینه ، از طریق اینفلوئنسر فعالیت کنید.

چگونه از Twitter برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو استفاده می کنید؟