آموزش سئو

نحوه استفاده از PPC برای آگاهی از برند

فوریه 21, 2021

آگاهی از برند ممکن است ترسناک و پیچیده به نظر برسد ، اما مسئله فقط این است که برند خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید.

هنگامی که به ایده ای عالی می رسید یا مشاغل جدیدی را راه اندازی می کنید ، چگونه نام خود را معرفی می کنید؟ چگونه به افراد کمک می کنید تا از آنچه خلق کرده اید یا می خواهید بفروشید آگاهی بیشتری کسب کنند؟

گزینه ها متنوع هستند ، از بیلبوردها و برچسب های سپر گرفته تا دهان به دهان و تماس های سرد.

با این حال ، گاهی اوقات می تواند ساده تر از آن باشد. شما می توانید با PPC آگاهی از برند را افزایش دهید کمپین هایی (پرداخت به ازای هر کلیک) که تبلیغات شما را در سراسر اینترنت از جمله در SERP ها ، سایت های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات درون برنامه ای ، آگهی های تبلیغاتی در وب سایت ها و موارد دیگر به افراد نشان می دهد.

آگاهی از برند چیست و چرا مهم است؟

از بسیاری جهات ، آگاهی از برند در مورد میزان شناخته شدن شما است. مطمئناً ، در یک دنیای پر سر و صدا آنلاین ، که مارک ها همیشه برای جلب توجه رقابت می کنند ، ایجاد آگاهی از برند غیرممکن به نظر می رسد.

آگاهی از برند برای مارک جدید یا مارک تجاری که بازار هدف آن کوچکتر است دور از دسترس نیست. به آخرین باری که به پادکست گوش داده اید و نام یک شرکت فناوری جدید را شنیده اید فکر کنید و سپس به پادکست دیگری گوش داده و دوباره آن را شنیده اید.

بعد از مدتی ، نام آن شرکت شروع به چرخیدن در سر شما کرد. شاید شما شروع به کنجکاوی در مورد آنچه آنها کرده اند شروع کرده و آنها را آنلاین جستجو کنید.

این باعث افزایش آگاهی از نام تجاری می شود. تو میدونی اونا کی هستن. آنها نیازی به برقراری تماس فروش و معرفی خود نداشتند ، اما شما اکنون از نام تجاری آنها مطلع هستید.

چگونه PPC و کمپین های اجتماعی پولی آگاهی از برند را افزایش می دهند؟

شما می توانید استفاده کنید تبلیغات PPC برای افزایش آگاهی از برند با معرفی نام تجاری خود در تبلیغاتی که بازار هدف شما می تواند ببیند. با ایجاد تبلیغاتی که نشان دهنده نام تجاری شما است ، از جمله نام یا آرم به یاد ماندنی ، می توانید یک اشکال در گوش یا چشم مشتری بالقوه خود باشید.

حتی می توانید به عنوان مقدمه در مورد آن فکر کنید. تبلیغ شما برچسب نام شماست. “سلام ، نام من … است” این فرصت شماست که سلام کنید و توضیح دهید که چه کاری انجام می دهید.

اگر تمام نگرانی شما گروه های بزرگی از مردم است که در واقع تبلیغات شما را می بینند ، برداشت ها به جای نرخ کلیک برای شما اهمیت بیشتری خواهند داشت. با تماشای دو هدف می توانید به اجرای یک کمپین PPC ادامه دهید.

ابتدا می بینید که چقدر تحت تأثیر قرار گرفته است. سپس می بینید که چه تعداد در واقع روی تبلیغات شما کلیک می کنند.

در حقیقت، گوگل توصیه می کند سوق دادن به گزینه پرداخت در ازای برداشت برای ایجاد آگاهی از برند.

اهداف کمپین آگاهی از مارک تبلیغاتی پرداخت شده

ایجاد آگاهی از برند می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. از فقط شنیدن نام شما یا دیدن آرم خود تا کلیک کردن ، کاوش در وب سایت شما و یادگیری بیشتر ، مخاطبان هدف شما ممکن است برند شما را در حالت های مختلف مختلف تجربه کنند.

مقاله مرتبط  5 گزینه Google Plus برای مشاغل محلی شما

هدف کمپین آگاهی از برند شما باید چه باشد؟

قبل از اینکه در مورد مشخصات صحبت کنیم ، بیایید چند سوال در مورد نام تجاری شما بپرسیم:

  • آیا محصول یا خدمات شما از قبل در بازار موجود است؟
  • اگر نه ، چه زمانی قصد دارید به بازار بروید؟
  • آیا سعی در افزایش فروش دارید یا اکنون آگاهی از برند کافی است؟
  • آیا اهداف بازاریابی مانند ثبت نام در خبرنامه یا پیروان شبکه های اجتماعی دارید؟

اجازه دهید جدول زمانی و اهداف پایین شما اهداف هدفی را که برای کمپین آگاهی از برند خود تنظیم کرده اید ، هدایت کنند. می توانید معیارهای زیر را مشاهده کنید:

  • برداشت ها: این تعداد افراد است که آگهی ارسال شده را مشاهده می کنند. آنها ممکن است فقط پیمایش کنند ، یا ممکن است لحظه ای طول بکشد و آگهی شما را بخوانند. در هر صورت ، آنها آن را می بینند.
  • بازدیدها: وقتی نوبت به آگاهی عمومی می رسد ، ممکن است تمایل شما به این باشد که به تعداد افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند ، اهمیت دهید.
  • CTR: این یک فرمول ساده برای فهمیدن تعداد افرادی است که روی آنها کلیک می کنند ، در رابطه با تعداد افرادی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند.
  • بازدیدهای ویدئو: اگر تبلیغ شما یک ویدیو است ، در شبکه های اجتماعی ، یک ویدیوی دیگر است یا در یک وب سایت تعبیه شده است ، ممکن است بخواهید بدانید چه تعداد از شما فیلم شما را می بینند.

باز هم ، در نظر بگیرید که آیا این کمپین مربوط به افرادی است که منفعلانه از برند شما آگاهی می یابند یا افرادی که فعالانه با آن درگیر می شوند.

نکاتی برای افزایش آگاهی از برند با PPC و کمپین های اجتماعی پولی

آگاهی از برند در حال رشد می تواند فرصت های خلاقانه زیادی را به همراه داشته باشد ، اما شما می خواهید این نکته را در ذهن داشته باشید که هدف نهایی شما ایجاد اعتبار و در نهایت فروش است. تمرکز بر روی آنها می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات استراتژیک را به سمت جلو بگیرید.

بدانید بازار هدف شما کیست

آیا می دانید چه کسی محصول یا خدمات شما را خریداری می کند؟ آیا می دانید دقیقاً می خواهید کمپین آگاهی از برند خود را برای چه کسی بسازید؟

اگر بخواهید وارد یک بازار جدید شوید یا کمی تمرکز خود را تغییر دهید ، این ممکن است کمی مشکل باشد. بازار هدف شما ممکن است همان چیزی نباشد که همیشه به آن فروخته اید.

مشخص کنید اگر می توانید حتی یک آواتار مشتری ایجاد کنید. این شخص کیست؟ آن ها چند ساله هستند؟ آنها چه کاری انجام می دهند؟

عادتهای بازار هدف خود را درک کنید

وقتی دانستید که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، می توانید بفهمید که آنها روزانه چه کاری انجام می دهند. آنها کجا آنلاین می شوند؟ آنها از چه برنامه ها یا ابزاری استفاده می کنند؟ آنها در کدام سایت های رسانه های اجتماعی قرار دارند؟

تلاش خود را به مناطقی معطوف کنید که می دانید بازار هدف شما در آنجا خواهد بود. به نمایش گذاشتن تبلیغات به گروهی از افراد خارج از بازار هدف شما ، اتلاف وقت و هزینه است.

فراموش نکنید که در مورد احساسات و روانشناسی آنها نیز فکر کنید. جاه طلبی های آنها چیست؟ آنها می خواهند از چه کسانی تقلید کنند؟ آنها چگونه وقت و انرژی خود را صرف تکامل یا رشد می کنند؟

مقاله مرتبط  راهنمای نهایی اینستاگرام برای بلاگرها (2020)

در حالی که در حال تحقیق روی این موضوع هستید ، به دنبال فرصت های خوب باشید. هرچه بیشتر بدانید که بازار هدف شما دقیقاً چه کسی است ، می توانید مکان های خاصی را برای نمایش تبلیغات خود منطقه بندی کنید.

به دنبال برنامه های مورد علاقه یا ابزارهای آنلاین باشید که فضای تبلیغاتی را می فروشند. همچنین می توانید برای فرصت های تبلیغاتی به وبلاگ ها یا سایت های خبری مورد علاقه خود سر بزنید. دریافت ویژگی خاص به شما کمک می کند از هر نمای بیشتری بهره مند شوید.

تبلیغات خود را متنوع کنید

از آنجا که این موضوع مربوط به قرار گرفتن در معرض مارک تجاری است ، شما می خواهید مطمئن شوید که در بیش از یک مکان یا از طریق جریان های تبلیغاتی مختلف ، نام تجاری خود را به گوش می رسانید. به عنوان مثال ، شما می توانید از Google Ads و همچنین Facebook و Instagram یا معادله دیگری که برای برند شما منطقی است استفاده کنید.

همچنین می توانید برخی تبلیغات جدید را از طریق Google امتحان کنید تا همچنان مارک خود را بر روی کسانی که از وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی شما بازدید کرده اند چک کنید.

از کلمات کلیدی و عبارات مناسب استفاده کنید

وسوسه انگیز است که برخی کلمات کلیدی واضح یا عمومی را به Google Ads خود بریزید تا بدانید که “کارساز” خواهند بود. بله ، مردم تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد ، اما به یاد داشته باشید که آگاهی از برند در مورد افرادی که تبلیغات شما را می بینند مناسب است. نه تنها این ، بلکه می تواند در مورد افرادی باشد که برند شما را در زمان مناسب می بینند.

استفاده از کلمات کلیدی و عبارات دقیق به این معنی است که تبلیغات شما بیشتر در بازار هدف شما نشان داده می شود ، درست زمانی که مشکلی که حل می کنید در ذهن آنها است.

شاید شما محصولی را بفروشید که کودکی را که از کولیک رنج می برد آرام کند. هر کسی که هرگز سعی کرده است نوزادی را که به درد او می رسد را راحت کند و تبلیغ شما را ببیند ، احتمالاً با آن ارتباط برقرار خواهد کرد و اگر هرگز در زندگی خود با کودک مبتلا به کولیک دیگری روبرو شود ، از مارک تجاری شما آگاهی بیشتری خواهد داشت.

مادر یا پدری که به طور فعال در جستجوی داروهای کولیک است ، چقدر قدرت دیدن تبلیغ شما را دارد؟

دفعه بعدی که تبلیغ یا کالای شما را در جایی دیدند ، ممکن است آن نیمه جلسه تکان دادن شب را به یاد بیاورند و فکر کنند ، “اوه ، درست است. آنها می توانند به کولیک کمک کنند. “

در چشمان افرادی که مارک شما را می خواهند ، حتی اگر هنوز آن را نمی دانند ، دقیقاً در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند. این قدرت ایجاد آگاهی از برند از طریق PPC و کمپین های پولی است.

با کلمات کلیدی خلاق شوید

نکته جالب در مورد آگاهی از نام تجاری از طریق کمپین های PPC این است که شما می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خود واقعاً خلاق باشید و در مکان های بعید ظاهر شوید. در اینجا چند ایده برای جوش آوردن آب خلاقیتان آورده شده است:

  • کلمات کلیدی رقبای شما
  • کلمات کلیدی رویداد فعلی
  • کلمات کلیدی پرطرفدار
  • کلمات کلیدی غلط املایی
  • کلمات کلیدی که بازار هدف شما خارج از صنعت شما به دنبال آن است
مقاله مرتبط  5 گزینه جایگزین برای Wanelo

کلید این تاکتیک استفاده از تبلیغات خلاقانه ای است که دلیل حضور شما را در آن بیان می کند ، یا با یک جناس یا مقدمه ای سبک. این می تواند چیزی باشد که شما را در آن فضا مرتبط کند ، حتی وقتی به نظر نمی رسد. در زیر چند نمونه مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات درست را وارد کنید

وسوسه انگیز است که با تبلیغات فوق العاده خلاق شوید و موارد بدیع را از دست دهید. به یاد داشته باشید هدف در اینجا افزایش آگاهی از برند است. شما می خواهید مردم مارک شما را بشناسند و نام تجاری شما با صنعتی که در آن هستید یا مشکلی که حل می کنید مترادف شود.

اگر اصول مارک تجاری خود را فراموش کنید ، شامل این موارد می شود:

  • آرم یا نوع دیگری از آن
  • شعار یا عنوان خود را
  • موقعیت مکانی شما (اگر یک مارک وابسته به مکان هستید)
  • وب سایت شما (اگر به راحتی قابل جستجو نیستید)

مطالعات موردی: مارک هایی که با PPC و تبلیغات اجتماعی پولی آگاهی مشتری را افزایش می دهند

آیا می خواهید چند نمونه از زندگی واقعی ببینید که چگونه می توانید از تبلیغات پولی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید؟ در اینجا چند مورد موردی آورده شده است:

LifeLock

اولین مورد LifeLock، که اصطلاحات پرطرفدار جستجوی Google را در مورد نقض داده های Equifax پیشنهاد می دهد. آنها توانستند در لحظه ای قهرمانانه برای نجات ، نام تجاری خود را به نمایش بگذارند به کسانی که با عصبانیت در حال جستجوی نحوه اداره شرایط بودند.

در اینجا یک مثال مرتبط از شرکتی وجود دارد که تست نقض داده را ارائه می دهد:

نقض اطلاعات به عنوان مثال آگاهی از نام تجاری

اینها مثالی از استفاده از رویدادهای فعلی و پرطرفدار بودن کلمات کلیدی برای قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب است.

فیات

فیات گرفت رویکرد متفاوت با ایجاد چند تبلیغ مختلف و آزمایش کلمات کلیدی مختلف برای دیدن چگونگی ایجاد آگاهی از برند. آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد تبلیغات خود از کلمات کلیدی خاص مانند نام تجاری خود و همچنین کلمات گسترده مانند “ماشین کوچک” استفاده کردند.

مثال تبلیغات آگاهی از برند فیات

این نمونه ای از استفاده از کلمات کلیدی است که مخاطب هدف شما به دنبال آن است و هنگام جستجو در آنجا است.

نتیجه

آیا زمان آن رسیده است که با استفاده از PPC و جستجوی اجتماعی پرداخت شده ، آگاهی از برند را ایجاد کنیم؟ با استفاده از Google Ads و سایر ابزارهای تبلیغاتی ، می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما هنگام جستجو افراد وجود دارد.

اگر به دنبال روشی هستید که فقط نام خود را در ذهن مردم جلب کنید ، مبارزات PPC می تواند راهی قدرتمند برای انجام این کار باشد. اگر از نحوه شروع کار مطمئن نیستید ، استخدام مشاور Google Ads می تواند به شما کمک کند.

از طریق تبلیغات از کدام مارک ها آگاه شده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید