آموزش سئو

نحوه استفاده از Pinterest برای تجارت الکترونیکی

سپتامبر 22, 2020

بسیاری از مشاغل هنوز Pinterest را جدی نمی گیرند ، که این یک اشتباه بزرگ است.

Pinterest اکنون همان است سومین بزرگترین شبکه اجتماعی در ایالات متحده داده ها نشان می دهد که کاربران Pinterest هزینه می کنند 50٪ بیشتر نسبت به سایت های رقیب ، مانند اینستاگرام یا فیس بوک (که بالاترین امتیازات را در ایالات متحده دارند).

ناگفته نماند ، 90٪ یا بیشتر خریداران Pinterest در سایت بازرگان کاملاً جدید هستند و بازدید آنها را بسیار هیجان انگیز می کند.

چرا از Pinterest برای تجارت الکترونیکی استفاده می کنیم؟

با افزایش جستجوی بصری ، Pinterest بیش از هر زمان دیگری برای تجارت شما حیاتی است. به گفته Pinterest ، آنها ویژگی لنز می تواند شناسایی کند 2.5 میلیارد اشیا home خانه و مد (1.5 میلیارد بیشتر از لنز Google).

پین های قابل خرید کمک کردند شبکه تجارت الکترونیکی Pinterest به یک قیف فروش با کیفیت بالا تبدیل شود. کاربران می توانند بدون نیاز به چرخه آگاهی ، ملاحظه و خرید ، فوراً محصولات را خریداری کنند.

همچنین می توانید بین صفحات محصول ، وب سایت ها و حساب های اجتماعی پیوند ایجاد کنید در حالی که محصولات خود را برای کسانی که مایل به خرید آنها هستند نمایش دهید.

این بدان معناست که محصولات شما در مکان های بیشتری توسط افراد بیشتری دیده می شوند.

کاربران بیشتر ، فروش بیشتر و آگاهی بیشتر از برند.

چه چیزی دوست داشتن نیست؟

چه نوع مشاغلی باید از Pinterest استفاده کنند؟

تقریباً هر نوع مشاغل می توانند از استفاده از بستر تجارت الکترونیکی Pinterest سود ببرند. خواه مبلمان ، غذا یا خدمات بفروشید ، نمایش محصولات خود در Pinterest باعث ایجاد جذابیت می شود.

مشاغل متمرکز بر محصول می توانند از موفقیت فوری تبلیغات خرید ، پین های محصول و مجموعه ها بهره مند شوند.

مشاغل خدمات محور می توانند از بازار گسترده و متنوع Pinterest برای نمایش تجارت خود استفاده کنند.

خلاقیت های فردی نیز از مزایای قابل توجهی در Pinterest برخوردار هستند. DIY ، کاردستی ، مد و آشپزی همه موضوعات داغ این سایت محبوب هستند.

اگرچه مشاغل B2C یک مزیت آشکار در Pinterest دارند ، اما اگر مخاطبان هدف آنها با کاربران Pinterest همپوشانی داشته باشد ، شرکت های B2B نیز می توانند سود قابل توجهی ببینند.

چه نوع مصرف کننده ای از Pinterest استفاده می کند؟

Pinterest بیش از این است 320 میلیون کاربران ماهانه اگرچه کاربران آنها عمدتا در ایالات متحده هستند ، اما دسترسی جهانی آنها به طور مداوم در حال رشد است.

هفتاد و یک درصد از کاربران جهانی Pinterest زن هستند. Pinterest کاربران زن آمریکایی خود را “تصمیم گیرندگان“زیرا آنها مسئول 80٪ خرید خانوار هستند و بیش از 50٪ ثروت در ایالات متحده را کنترل می کنند.

به گفته Pinterest ، The Deciders اکثر خریدهای مواد غذایی ، نوشیدنی ، سبک و زیبایی در آمریکا را کنترل می کند. این بدان معناست که سنجاق ها ، تابلوها و پیشنهادهای آنها وزن واقعی خانوارها را در نحوه صرف هزینه دارند.

مردان هنوز هم از سیستم عامل استفاده می کنند. داده های جدید این را نشان می دهد بیش از 50٪ ثبت نام های جدید مرد هستند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ثبت دامنه در سال 2020

اکثر کاربران Pinterest بین 30 تا 39 سال سن دارند. این جمعیت شناسی توسط گروه سنی 18-29 از نزدیک دنبال می شود ، 34٪ از کاربران Pinterest.

یک سوم از کاربران آمریکایی Pinterest می گویند که از این سیستم عامل برای پیروی از مارک ها استفاده می کنند. این بدان معنی است که آنها آماده و مایل به پذیرش پیام شما هستند.

نحوه راه اندازی تجارت الکترونیکی Pinterest حراجی

اولین، یک حساب کاربری راه اندازی کنید. این کار را می توانید با تبدیل یک حساب شخصی یا ایجاد یک صفحه تجاری کاملاً جدید انجام دهید. گزینه کسب و کار تجزیه و تحلیل بیشتری به شما می دهد.

داشتن حضوری کاملاً مارک ، شفاف و منسجم اولین چیزی است که هنگام ایجاد صفحه تجارت الکترونیکی Pinterest باید به آن توجه کنید.

قلم ها ، آرم ها و استفاده مداوم از هشتگ ها به صفحه شما حس منسجمی می بخشد. مردم مارک هایی می خواهند که بتوانند به آنها اعتماد کنند و به آنها اعتماد کنند. حرفه ای و متصل نگه داشتن سیستم عامل های اجتماعی راهی آسان برای ایجاد یکپارچگی برند با مخاطبان است.

وقتی شروع به ارسال می کنید ، مطمئن شوید که با تصاویر با کیفیت بالا کار می کنید ، مانند دیوانه پین ​​می کنید و لیست محصولات خود را ثابت و به روز می کنید.

کیفیت در اینجا اهمیت دارد: تصاویر چشم نواز ، دعوت به عمل و محتوای خلاقانه منحصر به فرد به جذب و نگه داشتن دنبال کنندگان کمک می کند.

از پوشش متن برای افزایش خوانایی تلفن همراه استفاده کنید و درباره ویژگی های خاص مارک مانند فروش ، تخفیف ، ارسال وبلاگ یا به روزرسانی مارک صحبت کنید – دقیقاً مانند این مثال از Martha Stewart Living.

مارتا استوارت مثال تجارت الکترونیکی زنده

در کنار عکاسی با کیفیت بالا ، پست های مارک دار و محصولات ارزشمند عجب ، یک چیز دیگر هنگام یادآوری باید به خاطر بسپارید: سئو.

ویژگی جستجوی آنها به این معنی است که مصرف کنندگان از کلمات کلیدی برای یافتن محصولات استفاده می کنند ، به این معنی که شما می خواهید در آن جستجو نشان دهید.

اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی در عنوان پین و توضیحات خود برای افزایش دسترسی به محتوای خود استفاده کنید.

هشتگ ها روش عالی دیگری برای درج کلمات کلیدی مرتبط در پست های شما هستند. افزودن یکی دو مورد به عنوان اصلی شما به نمایش بیشتر محصولات شما کمک می کند.

اگر به تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز دارید ، UberSuggest رایگان است و طیف وسیعی از خدمات از جمله پیشنهادات کلمات کلیدی برای جستجوی داده های ترافیک را ارائه می دهد.

به یاد داشته باشید ، رانندگی در فروش چیزی بیش از داشتن یک محصول خوب است. مصرف کنندگان می خواهند مارک هایی که به آنها اعتماد دارند بتوانند آنها را از طریق فرآیند خرید هدایت کنند.

هرچه محتوای شما بهتر باشد ، فروش شما نیز بهتر است.

نحوه فروش محصولات در Pinterest

اکنون که راه اندازی صفحه مارک خود را دریافت کرده اید ، زمان شروع فروش است.

شما نیاز دارید وب سایت خود را پیوند داده و تأیید کنید برای راه اندازی محصولات تجارت الکترونیکی Pinterest. حتما سایتی را که از آن فروش می کنید انتخاب کنید ، زیرا فقط می توانید یک وب سایت را با حساب تجاری Pinterest تأیید کنید.

مقاله مرتبط  ابزار ساخت لینک نهایی

اگر می خواهید از a استفاده کنید منبع اطلاعات، شما می توانید کاتالوگ هایی ایجاد کنید که کل کتابخانه محصولات شما را یک باره در Pinterest بارگذاری کند. همه مارک ها مجموعه داده های مناسب برای استفاده از این ویژگی را ندارند.

اگر این گزینه برای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما کار نمی کند ، سنجاق های غنی همچنین فراداده را مستقیماً از وب سایت خود و به Pinterest بکشید. شما باید هر پین را به صورت جداگانه بارگذاری کنید ، اما این به مخاطبان شما امکان می دهد توصیفات و قیمت محصولات را مستقیماً در Pinterest مشاهده کنند.

با استفاده از پین های غنی ، کاربران برنامه های تلفن همراه می توانند در نمای “فروشگاه” جستجو کنند ، روی پین هایی که دوست دارند کلیک کنند و سپس به راحتی روی یک دکمه آبی رنگ فروشگاه کلیک می کنند که آنها را به صفحه محصول و پرداخت هدایت می کند.

در اینجا نمونه هایی از نمای فروشگاه و یک پین غنی با دکمه خرید در برنامه آورده شده است:

همچنین می توانید استفاده کنید پین های تبلیغاتی برای افزایش دسترسی و پیروی شما.

پین های تبلیغاتی نسخه تبلیغات پولی Pinterest است. برای اینکه پین ​​های خود را به بالای فید کاربر هدایت کنید ، می توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید تا به افراد بیشتری کمک کند محتوای شما را ببینند.

پین های تبلیغاتی محصولات راهی عالی برای هدایت بازدید به وب سایت شما و تأکید بر ویژگی های فروش شما هستند.

مانند اکثر تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی ، شما می توانید اهداف خاص کمپین را انتخاب کنید ، آمارهای جمعیتی را هدف قرار داده و گزینه های تعامل را افزایش دهید که هزینه ، دفعات و مدت زمان تبلیغ شما را تعیین کند.

پین های تبلیغاتی مانند پین های معمولی به نظر می رسند ، اما در پایین می گویند “Promote”. نمونه آن را می توانید با این تبلیغ ال جیمادور در مرکز زیر مشاهده کنید.

پین های تبلیغاتی را در Pinterest برای تجارت الکترونیکی تبلیغ کنید

همچنین می توانید استفاده کنید پین های ظاهری را خریداری کنید، که به شما امکان می دهد چندین محصول را در یک پایه متصل کنید. این سنجاق ها برای ظاهر مد ، وسایل دکوراسیون منزل و پروژه های DIY بسیار مناسب هستند!

محصولات دارای یک نقطه سفید کوچک هستند ، این نشان می دهد که کاربران می توانند آن قطعه را کلیک کرده و خریداری کنند. در اینجا مثالی از ShopStyle آورده شده است:

shopstyle pinterest مثال تجارت الکترونیکی

با بارگذاری کالایی ، Pinterest به شما امکان راه اندازی دستی Shop The Look Pins را می دهد. می توانید بررسی کنید این راهنما برای اطلاعات بیشتر.

آیا به دنبال دستیابی برای راه اندازی تبلیغات تجارت الکترونیکی Pinterest خود هستید؟ یک راهنمای باورنکردنی برای ایجاد فروش با استفاده از تبلیغات Pinterest بخوانید ، یا فیلم زیر را ببینید!

https://www.youtube.com/watch؟v=FDzBMxzgZCo

چگونه می توان با تجارت الکترونیکی Pinterest فروش را پیش برد

اگر می خواهید صفحه Pinterest شما تبدیل شود ، باید موارد زیر را بدست آورید. چگونه می توانید صفحه خود را از جمعیت متمایز کنید؟

مقاله مرتبط  مقدمه ای بر تبلیغات Yelp برای مشاغل محلی و تجارت الکترونیکی

چند چیز وجود دارد که می توانید برای ایجاد موج در دنیای تجارت الکترونیکی Pinterest انجام دهید.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که پایه های خود را با در نظر داشتن قابلیت اشتراک گذاری طراحی کنید. اینفوگرافیک ها ، قیمت های قابل استفاده مجدد و پروژه های DIY محتوای عالی Pinterest را ایجاد می کنند.

همپوشانی متن می تواند یک روش موثر برای هدایت مخاطبان شما به سمت پست شما باشد. سعی کنید از یک نقل قول جالب برای تشویق کلیک ها و تعاملات استفاده کنید.

متن همپوشانی pinterest

پنج دسته برتر محبوب Pinterest عبارتند از:

  • مسافرت رفتن
  • سلامتی و سلامتی
  • DIY
  • سبک زنان
  • زیبایی

به همین ترتیب ، نگه داشتن روندها ، تعطیلات و اخبار نیز به شما کمک می کند تا در ذهن کاربران بمانید.

آیا کریسمس فرا می رسد؟ محبوب ترین هدایای خانوادگی برند خود را به نمایش بگذارید. آیا تابستان در راه است؟ زمان شکستن کاسه های مشت و دستور العمل های جالب نوشیدنی تابستانی است!

پین های ویدئویی اغلب در بهترین نتایج Pinterest هستند ، بنابراین محتوای خود را با فیلم ها و گرافیک های متحرک پراکنده کنید.

استفاده از پین های ویدئویی به شما امکان می دهد محصولات خود را در زمان واقعی به نمایش بگذارید ، همانطور که مصرف کنندگان از آنها استفاده می کنند. این می تواند در تبدیل مخاطب شما کمک زیادی کند.

pinterest ویدیوی pin pin

در مرحله بعدی ، ایجاد احساس اجتماع در اطراف نام تجاری شما ضروری است.

در سراسر اینترنت ، مردم به دنبال اتصال هستند.

داشتن بهترین محصول کافی نیست. شما باید بهترین جامعه را داشته باشید.

مارک هایی که با جوامع خود ارتباط برقرار می کنند و مجدداً تعامل دریافت می کنند ، شانس بیشتری برای رشد و فروش از طریق خرده فروشان آنلاین دارند.

تاکتیک هایی مانند ارسال UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) ، استفاده از تکنیک های بازاریابی تأثیرگذار و ایجاد تابلوهای گروه، به رشد جامعه شما و ایجاد تعامل بیشتر با برند شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر این ، در بالای تجزیه و تحلیل اطلاعات خود به شما کمک می کند تا داده های کاربر خود را ردیابی کنید تا بتوانید علایق ، خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود را بهتر درک کنید.

Pinterest Analytics به شما اجازه می دهد ببینید کدام پین ها بیشترین کلیک را دارند ، چه نوع مخاطبی را جذب می کنید و چه دسته هایی فروش بالایی دارند.

قبلاً آن را شنیده اید – هرگز روی تجزیه و تحلیل خود نخوابید.

نتیجه

ویژگی های تجارت الکترونیکی Pinterest با در نظر داشتن موفقیت برند ایجاد شده اند ، بنابراین اگر هنوز از هواپیما پرش نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است.

تجارت اینترنتی Pinterest با گزینه های سریع قیف ، وعده های خرید واکنشی و راه های فراوان برای افزایش تعامل و آگاهی ، مکان مناسبی است.

چالش شما این است: یک استراتژی Pinterest عمیق ایجاد کنید ، حساب کسب و کار خود را تنظیم کنید ، محصولات خود را بهم پیوند دهید و شروع به فروش کنید.

برای افزایش فروش خود در Pinterest چه چیزی می توانید آزمایش کنید؟