آموزش سئو

نحوه استفاده از Instagram Live برای فروش تجارت الکترونیکی

اکتبر 10, 2020

آیا می خواهید فروش رسانه های اجتماعی خود را افزایش داده و از ویترین فروشگاه دیجیتال خود بیشترین بهره را ببرید؟

به روزرسانی های اینستاگرام زنده ، آن را به یکی از داغترین روند فروش در حال حاضر تبدیل کرده است و ویژگی های تجارت الکترونیکی اینستاگرام به علاوه میزان موفقیت بالای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، فروش دیجیتال را از همیشه آسان تر کرده است.

اگر آماده هستید که از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید و شروع به ضربه زدن به محصولات آلی کنید ، ما استراتژی شروع کار را داریم.

ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چگونه می توانید از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی بیشترین بهره را ببرید.

آمار استفاده از اینستاگرام و تجارت الکترونیکی

درباره اینستاگرام برای کسب و کار شنیده اید. شاید حتی با برخی از عملکردهای فروش آنها شروع به بازی کرده باشید. اگر باهوش باشید ، قبلاً یک نمایه تجاری Instagram و شاید حتی چند برچسب محصول داشته اید.

آیا ارزش این همه دردسر را دارد؟

بیایید اعداد را بررسی کنیم. به گفته Hootsuite:

  • ماهانه یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • از این کاربران ، 63٪ روزانه وارد سیستم می شوند و به طور متوسط ​​28 دقیقه را روی برنامه می گذرانند.
  • 200 میلیون کاربر هر روز حداقل از یک نمایه کسب و کار بازدید می کنند.
  • Instagram دومین برنامه رایگان بارگیری شده در فروشگاه برنامه Apple است.
  • همچنین دهمین درخواست پرطرفدار Google است.
  • هر روز 500 میلیون نفر از Stories اینستاگرام استفاده می کنند.
  • یک سوم از پربازدیدترین داستان ها هر روز مربوط به مشاغل است.
  • 62٪ از مردم می گویند که پس از دیدن مارک یا کالایی در Stories ، علاقه بیشتری به آن پیدا کرده اند.

اینستاگرام زنده چطور؟

شبکه های اجتماعی در مورد دیده شدن هستند. Instagram Live محتوای شما را به بالای Stories در فیدهای کاربران منتقل می کند. بعلاوه ، پیروان اعلانهایی را دریافت می کنند که هنگام پخش مستقیم به آنها اطلاع داده می شود ، بدین معنی که بلافاصله می توانند محتوای شما را در برگه های داستان خود مشاهده کنند

کوین سیستروم ، بنیانگذار و مدیر عامل اینستاگرام ، یک بار گفت، به طور متوسط ​​، مردم حدود 70 درصد از پست های فید نمایه اینستاگرام خود را از دست می دهند. ” این بدان معناست که رسیدن به بالای خبرهای کاربران شما باید از اولویت های اصلی باشد.

اینستاگرام زنده نیز مشاهده کرد 70٪ افزایش بازدید از فوریه تا مارس سال 2020 ، آن را به یکی از سریعترین رشد تجارت الکترونیکی امروز در اینترنت تبدیل می کند.

چگونه می توانید شروع به فروش تجارت الکترونیکی در اینستاگرام کنید؟

فروشگاه اینستاگرام

اینستاگرام با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، تجارت الکترونیکی را بیشتر ترغیب کرده است.

فروشگاه اینستاگرام با ایجاد یک برگه تعیین شده “فروشگاه” و سایر ویژگی های جدید برای کسب و کارها برای ایجاد فروش ، راهی که کاربران می توانند محصولات را پیدا کنند ، ساده کرده است.

برگه جدید فروشگاه اینستاگرام دارای صفحه “مجموعه های تجاری” است که مجموعه هایی را که توسط تیمshop اینستاگرام گردآوری شده اند نشان می دهد.

فروشگاه اینستاگرام تجارت الکترونیکی زنده

با افزودن Instagram Checkout، خریداران آمریکایی می توانند به راحتی بر روی “Buy on Instagram” ضربه بزنند تا بدون اینکه برنامه را ترک کنند ، خرید کنند. این بدان معنی است که تبدیل شما سریع ، دقیق و مکرر است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ابزار مدیریت پروژه چابک سال 2020

اینستاگرام نیز در حال آزمایش است جایگزین برگه “فعالیت” با برگه “فروشگاه”، که حتی به معنای کلیک های روزانه بیشتر از قبل است.

مانند هر دستگاه فروش رسانه های اجتماعی ، محتوای با کیفیت و قاتلان زیر برای اینستاگرام ضروری هستند. بهترین راه برای ادامه فروش در اینستاگرام این است که مطمئن شوید محصولی را دوست دارید و استراتژی بازاریابی مناسبی برای فروش آن دارید.

برای استفاده بیشتر از تجربه تجارت الکترونیکی خود ، اینستاگرام پیشنهاد می کند ارسال منظم ، آشکار کردن روند ایجاد محصول شما و نشان دادن تنوع در محصولات شما.

در اینجا چند نکته آسان دیگر برای بازاریابی محتوای اینستاگرام خود آورده شده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=hJ57exhHbMQ

اینستاگرام خرید زنده را گسترش می دهد ، خرید و فروش آن را آسان تر می کند

بازاریابی اینستاگرام ابزاری قدرتمند است. با گذر از نرخ تعامل از پشت بام ، وقت آن است که برند شما وارد بازار شود و با ویژگی های تجارت الکترونیکی اضافه شده در سراسر سیستم عامل شروع به فروش کند.

خرید زنده اینستاگرام

این ویژگی به شما امکان می دهد در حالی که در میانه پخش مستقیم هستید فروش داشته باشید.

Instagram Checkout

اگر Instagram Shop خود را راه اندازی کرده اید ، می توانید مستقیماً از جریان ویدیوی خود با برگه Instagram Checkout تبلیغ و فروش محصولات خود را شروع کنید. موارد ویژه در پایین صفحه ظاهر می شوند و بینندگان می توانند برای خرید هر یک از موارد نشان داده شده به راحتی ضربه بزنند.

سازگاری رومیزی

پخش زنده اینستاگرام هم اکنون می تواند از طریق دسک تاپ نیز قابل مشاهده باشد و دسترسی به آن را گسترده تر و گسترده تر کند. این ویژگی به شما امکان می دهد در مرکز صحنه قرار بگیرید و توجه مخاطب خود را به خود جلب کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند وارد بازارهای جدید شوید و دامنه محتوای خود را گسترش دهید.

چگونه شروع می کنید؟

  1. هدفی برای ویدیوی خود تعیین کنید. در غیر این صورت ، مخاطبان شما دلیلی برای ادامه تماشا نخواهند داشت.
  2. پیش از این فیلم خود را در حساب های اجتماعی خود تبلیغ کنید بنابراین هنگامی که ویدئوی زنده شما شروع به چرخش می کند ، شخصی را می توانید به او بفروشید.
  3. محصولات خود را بارگذاری کنید. تو می توانی تا 30 محصول اضافه کنید به یک مجموعه حتماً این کار را قبل از شروع انجام دهید زیرا اینستاگرام قبل از پخش مستقیم نیاز به تأیید محصولات شما دارد.
  4. هر بار یک مورد را به خبرمایه خود پین کنید وقتی پخش را شروع می کنید

وقتی در Live هستید ، می توانید محصولات خود را از طریق برخی از ویژگی های داخلی Instagram نمایش دهید ، که در زیر در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چرا از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی استفاده می کنیم؟

فیلم های زنده برای شکل گیری تعاملات مخاطب صادقانه و با شخصیت عالی هستند. این محتوای خام بدون ویرایش می تواند به شما کمک کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و یکپارچگی نام تجاری را ایجاد کنید.

Instagram Live همچنین به مخاطبان شما اجازه می دهد تا نظرات و س questionsالات خود را در زمان واقعی ارسال کنند ، این امکان را برای تعامل طبیعی و فوری در یک سیستم عامل یک طرفه فراهم می کند. این نوع ارتباط مخاطب به شما امکان می دهد مستقیماً از مشتریان بازخورد بگیرید.

مقاله مرتبط  چگونه من 18.800 بازدید کننده از Google بدون SEO یا تبلیغات تولید می کنم

استفاده از ویژگی Instagram Live همچنین می تواند به قابلیت کشف شما کمک کند ، زیرا هنگام پخش مستقیم به کاربران اطلاع داده می شود و ویدیوی شما در جلوی برگه Stories نمایش داده می شود.

ویدیوهای زنده اینستاگرام پس از پایان پخش به مدت 24 ساعت در صفحه شما می مانند ، اطمینان حاصل کنید که افراد بیشتری می توانند محتوای شما را در مکان های بیشتری مشاهده کنند.

مزایای استفاده از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی از افزایش یکپارچگی نام تجاری تا امکان فروش در زمان واقعی و غیره است. ما در سال های اخیر بیشتر و بیشتر مارک های تجاری را دیده ایم که به سمت این سیستم عامل گرایش پیدا می کنند زیرا کار می کند.

اگر به دنبال یک روش سریع و آسان برای اتصال ، تبدیل و تنظیم دقیق محتوا هستید ، اینستاگرام مکان مناسبی است.

ویژگی های خرید زنده

Instagram Live شیوه های ارتباط مارک ها با مخاطبان خود را به صورت آنلاین کاملاً تغییر داده است.

با ویژگی های جدید و قابل تنظیم و افزونه ها ، روش های زیادی برای اتصال و تبدیل وجود دارد.

چندین میزبان پخش

اگر می خواهید از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید یا می خواهید از سفیران نام تجاری خود استفاده کنید ، می توانید از میزبانان مشترک دعوت کنید تا در پخش های مستقیم شما به شما بپیوندند.

سفارشی سازی ویدئو

همچنین می توانید فیلترها ، برچسب ها و محتوای سفارشی را مستقیماً به ویدیوی زنده خود تحمیل کنید. می توانید از پیش تنظیمات اینستاگرام استفاده کنید یا نسخه های مارک دار خود را بسازید و آنها را در تنظیمات زنده خود بارگذاری کنید.

هنوز تصاویر و فیلم ها

هنگام پخش می توانید تصاویر و فیلم ها را روی صفحه به اشتراک بگذارید. با این کار می توانید تصاویر محصول را به نمایش بگذارید یا محصول را در عمل نشان دهید و خرید را برای مخاطبان خود جذاب تر کنید. در حین ارائه ، می توانید چندین فیلم اضافه کرده و یک نمایش اسلاید ایجاد کنید.

تعامل مخاطب

می توانید نظرات و س questionsال ها را مستقیماً به پخش ویدئویی خود اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را به صفحه بچسبانید تا همه بینندگان خود ببینند. به این ترتیب می توانید به مخاطبان خود اطلاع دهید که در حال گوش دادن هستند و باعث می شوند احساس دیده شوند.

همه این ویژگی ها باعث جذابیت و هیجان انگیز شدن محتوای شما برای بینندگان می شود و با ورود به Instagram Live برای تجارت الکترونیکی ، امکان تبدیل را افزایش می دهد.

با کمی مهارت و شخصیت کامل ، نام تجاری شما می تواند مورد مهم بعدی در Instagram Live باشد.

نحوه استفاده از خرید زنده اینستاگرام برای افزایش فروش

هنگامی که از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی استفاده می کنید ، می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، کانال های فروش ماندگاری ایجاد کنید و ضمن اینکه به برند خود پایبند باشید ، تبدیل های آنلاین خود را تقویت کنید.

اگر قرار است به زندگی خود ادامه دهید ، اطمینان حاصل کنید که این کار را به درستی انجام داده و افراد را از قبل به سمت محصولات خود جذب کنید. هیچ کس نمی خواهد به تماشاگران خالی زندگی کند ، درست است؟

این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

پیش از این جریان زنده اینستاگرام خود را تبلیغ کنید

تبلیغ محتوای شما باعث می شود افراد وقت داشته باشند تا برای تماشای شما برنامه ریزی کنند و مطمئن شوند از تجربه زنده خود بیشترین بهره را می برید.

یکی از راه های انجام این کار به اشتراک گذاشتن داستان های اینستاگرام است که جزئیات تجربه Live Instagram شما را به مخاطبان شما می گوید. حتی می توانید از برچسب شمارش معکوس Instagram Stories برای علامت گذاری این رویداد استفاده کنید. این به دیگران امکان می دهد شمارش معکوس را نیز به اشتراک بگذارند و باعث افزایش دامنه مخاطبان شما شوند.

تمرکز زنده اینستاگرام را حفظ کنید

از هدایت ترافیک به هر چیزی که به محتوای شما مربوط نیست ، خودداری کنید. تبلیغ وب سایت خود به جای صفحه محصول مثالی عالی در این مورد است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما به راحتی می توانند محصولات شما را پیدا کرده و به سرعت خرید کنند. این به محض پخش مستقیم شانس فروش شما را افزایش می دهد.

کیفیت پخش جریانی مستقیم را ارائه دهید محتوا

همچنین تمرکز روی کیفیت محتوای خود مهم است. اگر اعضای مخاطب شما جریان شما را خسته کننده یا غیر جالب بدانند ، ممکن است به سراغ قسمت بعدی محتوای موجود بروند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی که ویدیوی شما را میزبانی می کند تمرین کرده ، از او دعوت کرده و از ویژگی های جالب توجهی برای تماشای مخاطب شما استفاده می کند.

آن را کوتاه نگه دارید

هنگام استفاده از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی ، فیلم های کوتاه تر بهتر کار می کنند. مخاطبان محتوای آسان مصرف را دوست دارند. حتی می توانید چند ویدیوی کوتاه ارسال کنید تا مخاطبان خود را برای موارد دیگر بازگردانید.

ساده نگه دارید

وقتی زندگی می کنید ، آرام صحبت کنید ، واضح صحبت کنید و مسائل را خیلی پیچیده نکنید. مانند هر نقطه در اینترنت ، محتوای اینستاگرام رقابت شدیدی دارد. اگر می خواهید امکانات تجارت الکترونیکی Instagram Live خود را به حداکثر برسانید ، باید بتوانید توجه مخاطبان خود را برای بیشترین زمان ممکن جلب کنید.

با استفاده از اینستاگرام زنده برای تجارت الکترونیکی ، می توانید خود را در بالای خبرهای مخاطبان خود قرار دهید و توجه آنها را بیشتر نگه دارید.

هرچه بیشتر از ویژگی های داخلی اینستاگرام استفاده کنید ، شانس بیشتری برای رتبه بندی برند خود در این پلتفرم خواهید داشت.

نتیجه

اگر هنوز متوجه نشده اید ، استفاده از Instagram Live برای تجارت الکترونیکی بسیاری از امکانات جدید در دنیای فروش رسانه های اجتماعی را ایجاد می کند.

جدیدترین ویژگی های فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق برنامه بفروشید ، به جای اینکه برای قرار دادن در فیدهای کاربر مبارزه کنید.

علاوه بر این ، به روزرسانی های تجارت الکترونیکی در Instagram Live راهی کاملاً جدید برای ایجاد ارتباط برندها با مصرف کنندگان و ورود محصولاتشان به بازار فراهم کرده است.

با ضربه زدن به بازار پخش جریانی مستقیم خود ، نه تنها می توانید تبدیل ها را هدایت کنید ، بلکه فرصتی برای صحبت با مخاطبان بزرگتر و اشباع کمتر خواهید داشت.

خلاق شوید ، زندگی کنید و شروع به تبدیل کنید!

آیا در بازاریابی Instagram Live برای تجارت الکترونیکی موفقیت کسب کرده اید؟ نکات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.