آموزش سئو

نحوه استفاده از Google Alerts برای تحقیقات PPC

ژوئن 16, 2021

با بیش از 267 میلیون بازدید کننده فردی، گوگل بدون شک محبوب ترین موتور جستجو در آمریکا است. چرا این مهم است؟

اگر Google محبوب ترین موتور جستجو است ، باید تبلیغات PPC خود را در آن لیست کنید. علاوه بر این ، شما باید محبوب ترین عناوین و کلمات کلیدی را در صنعت خود ردیابی کنید تا تحقیقات PPC خود را بهتر مطلع کنید.

چطور می تونی این کار رو بکنی؟ خوب ، چند ابزار تحلیلی در دسترس است ، از جمله Ubersuggest خودم. با این حال ، آیا می دانید برای اطلاع دادن به کمپین های PPC خود می توانید از سرویس معروف Google Alerts نیز استفاده کنید؟

اگر این کار را نکردید ، نگران نباشید. وقتی به بازاریابی دیجیتال و Google فکر می کنید ، ممکن است Google Alerts اولین ابزاری نباشد که مثلاً Google Ads خودش بگذارید نحوه عملکرد Google Alerts را به شما نشان دهم و چگونه می تواند به شما در اجرای کارآمدتر مبارزات PPC کمک کند.

Google Alerts چیست؟

Google Alerts اساساً ابزاری برای اطلاع رسانی است. شما می توانید از این سرویس برای ردیابی زمان استفاده آنلاین افراد از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص استفاده کنید.

به عنوان مثال ، هر وقت کسی نام شما یا شرکت شما را بصورت آنلاین ذکر می کند ، می توانید از Google بخواهید که برای شما هشدار ارسال کند ، یا می توانید از آن برای ردیابی اینکه کلمات رقابتی شما بیشتر از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند استفاده کنید.

بهترین قسمت؟ راه اندازی Google Alert رایگان است و راه اندازی آن آسان است. اگر بازاریاب هستید ، ارزش این را دارد که به Google Alerts امتحان کنید.

همه آنچه گفته شد ، آیا چیزی وجود دارد که از طریق Google Alerts نتوانید نظارت کنید؟ آره.

شما جزئیات تجزیه و تحلیل را نخواهید دید ، مانند اینکه چند بار نام تجاری شما در اینترنت ذکر می شود یا موارد ذکر شده در حال افزایش است. یعنی شما هنوز به ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای کمک به شما در اندازه گیری KPI ها و سایر معیارهای مهم.

علاوه بر این ، نمی توانید پست های رسانه های اجتماعی را از این طریق ردیابی کنید ، بنابراین اگر می خواهید تعداد دفعاتی که از شما در رسانه های اجتماعی نام می برند ردیابی کنید ، به یک ابزار جایگزین نیاز خواهید داشت.

به عبارت دیگر ، هشدارهای Google مفید هستند ، اما آنها تنها ابزاری نیستند که باید برای ردیابی آنلاین نام تجاری خود ، پیگیری کلمات کلیدی یا نظارت بر روند فعالیت های PPC استفاده کنید.

نحوه تنظیم Google Alert

چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد برپایی یک هشدار Google بیایید مراحل را با هم کار کنیم.

اول ، برو به google.com/alerts. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، با حساب Google که می خواهید هشدارها را دریافت کنید وارد شوید.

در مرحله بعد ، تصمیم بگیرید که می خواهید از چه چیزی به شما اطلاع داده شود و عبارت جستجو را در نوار بالا تایپ کنید. بیایید از عبارت جستجو “تأثیر بازاریابی” به عنوان مثال استفاده کنیم:

نحوه تنظیم هشدارهای Google - تصمیم بگیرید که کدام منبع را می خواهید ردیابی کنید

سپس ، تصمیم بگیرید که کدام منابع را می خواهید ردیابی کنید. به یاد داشته باشید ، هشدارهای Google نمی توانند پست های شبکه های اجتماعی را برای شما کنترل کنند ، اما شما می توانید از منابع دیگر مانند کتاب ها ، فیلم ها و پست های وبلاگ انتخاب کنید.

بعد ، تصمیم بگیرید که چند بار می خواهید Google Alerts را دریافت کنید. می توانید هشدارهای فوری را انتخاب کنید ، به این معنی که لحظه ای که پست مربوطه ظاهر می شود به شما اطلاع داده می شود ، یا می توانید یک بار در روز یا یک بار در هفته به روزرسانی کنید. همه چیز به آنچه برای شما مفید است بستگی دارد.

اگر می خواهید هشدارهای خود را حتی بیشتر تغییر دهید ، می توانید. به عنوان مثال ، اگر فقط می خواهید Google Alerts را برای ارسال به یک زبان خاص دریافت کنید ، به سادگی زبانی را که دنبال می کنید از منوی کشویی انتخاب کنید. یا اگر فقط می خواهید پست های مربوط به یک کشور خاص را رصد کنید ، می توانید جستجو را به این سرزمین محدود کنید.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت حامیان پادکست

در مرحله بعدی ، بین دریافت نتایج “همه” یا فقط نتایج Google که بیشترین ارتباط را با جستجوی شما پیدا می کند ، انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر از یک کلمه کلیدی بسیار گسترده استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید هشدارها را فقط به بالاترین نتایج محدود کنید.

در اینجا بهترین نتایج برای “بازاریابی تأثیرگذار” به شرح زیر است:

نحوه تنظیم هشدارهای Google - نمونه پیش نمایش

سپس ، مکانی را انتخاب کنید که می خواهید هشدارهای خود را دریافت کنید. می توانید آنها را به یک آدرس ایمیل یا یک آدرس هدایت کنید خوراک RSS.

پس از تنظیم پارامترهای خود ، برای تکمیل مراحل ، به سادگی روی “ایجاد هشدار” کلیک کنید:

نحوه تنظیم هشدارهای Google - نهایی کردن فرآیند

اکنون شما شروع به دریافت Google Alerts برای این عبارت جستجو می کنید! اگر می خواهید هشدارهای دیگری را در این زمان تنظیم کنید ، فقط مراحل را تکرار کنید. می توانید به طور همزمان 1000 هشدار Google را اجرا کنید ، که احتمالاً برای پیگیری بیش از حد کافی است. با این حال ، اگر به Google Alert های بیشتری احتیاج دارید ، همیشه می توانید برای اجرای آنها یک حساب دوم تنظیم کنید.

می خواهید Google Alert را به روز کنید یا حذف کنید؟ مشکلی نیست کافی است به google.com/alerts برگردید ، هشدار زنده ای را که می خواهید اصلاح یا حذف کنید انتخاب کنید و از منوهای موجود گزینه مربوطه را کلیک کنید.

نحوه استفاده از Google Alerts برای تبلیغات PPC

خوب ، بنابراین Google Alerts همین است ، اما آیا می توانید از آنها برای تبلیغات PPC خود استفاده کنید؟ کاملا. در اینجا پنج روش اصلی وجود دارد که می توانید از Google Alerts برای کمپین PPC بعدی خود استفاده کنید.

1. در صنعت خود بیشتر بدانید

مطمئناً ، محتوای همیشه سبز اهمیت دارد ، اما روندها برای هر صنعتی بسیار مهم هستند. بنابراین در حالت ایده آل ، می خواهید به سرعت تشخیص دهید که این روندها چیست و چگونه می توانید آنها را در تبلیغات PPC خود بگنجانید.

Google Alerts چگونه می تواند کمک کند؟ خوب ، شما می توانید از آن برای نظارت بر وبلاگ ها و وب سایت های معتبر در جای خود برای محتوای جدید استفاده کنید. قبل از اینکه رقبا این کار را انجام دهند می توانید پست های جدید را اسکن کنید تا روندهای احتمالی را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید.

برای تنظیم Google Alerts مانند این ، به سادگی هشدارها را برای “[company name] + وبلاگ. ” برای مثال ، می توانید “وبلاگ Forbes” ، “Shopify blog” و غیره را ردیابی کنید.

یا اگر به روندهای کلی در طیف گسترده تری مانند بازاریابی از طریق ایمیل علاقه مند هستید ، می توانید از عبارت جستجوی گسترده مانند “روند بازاریابی ایمیل” استفاده کنید ، از Google بخواهید که فقط مرتبط ترین نتایج را به شما نشان دهد و ببینید چه چیزی ظاهر می شود.

2. موضوعات مورد نظر را مشخص کنید

گرچه در درجه اول یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی نیست ، با این وجود می توان از Google Alerts برای کمک به شما در شناسایی کلمات کلیدی جدید و عبارات جستجو برای هدف قرار دادن از طریق کمپین های تبلیغاتی PPC استفاده کرد.

یک مثال می تواند در اینجا مفید باشد.

بگویید شما مکمل های ورزشی می فروشید و شما یک محصول جدید برای کمک به افراد پس از جلسات سخت ارائه می دهید. می توانید Google Alerts را تنظیم کنید تا تشخیص دهد آیا افراد در جستجوی عبارت هایی مانند “مکمل های بازیابی ورزش” و “آب ویتامین” تایپ می کنند.

مقاله مرتبط  نحوه استخدام فریلنسرهای SEO

برای شروع ، فقط یک هشدار برای این عبارات جستجو تنظیم کنید. در اینجا چند نمونه از نحوه نوشتن کلمات کلیدی خود آورده شده است:

  • بازیابی “ویتامین آب”
  • مکمل “آب ویتامین”
  • “مکمل های بازیابی ورزش” آب ویتامین

استفاده از علامت های نقل قول در اطراف کلمات خاص اطمینان حاصل می کند که نتایج حاوی آن عبارت دقیق را مشاهده خواهید کرد ، به علاوه کلمات دیگری را که اضافه کرده اید.

اگر کسی به دنبال این کلمات کلیدی نیست ، باید در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود برای تبلیغات PPC خود تجدید نظر کنید. از طرف دیگر ، اگر آنها کلمات کلیدی محبوب باشند ، ممکن است ارزش داشته باشد تا تبلیغات خود را برای این س quالات جستجو نشان دهید.

همانطور که گفتم ، Google Alerts ابداً ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیست ، اما می توانید از آن برای پشتیبانی از استراتژی های تحقیق دیگر کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

3. هشدارهای مربوط به خود یا مارک خود را دریافت کنید

هنگامی که در حال ایجاد کمپین های تبلیغاتی PPC هستید ، بسیار مهم است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. چه کسی در مورد نام تجاری شما صحبت می کند و به چه جمعیتی می رسید؟ هنگامی که پاسخ س questionsالاتی از این قبیل را دانستید ، می توانید تبلیغات PPC را با هدف و موثرتر انجام دهید.

Google Alerts چگونه می تواند کمک کند؟ با اجازه دادن به شما برای ردیابی هر زمان کسی از شما یا شرکت شما به صورت آنلاین نام می برد. هنگامی که شروع به ردیابی موارد ذکر شده خود می کنید ، می توانید درباره اینکه چه کسی با نام تجاری شما تعامل دارد و آنچه از شما انتظار دارند بیشتر بدانید.

باز هم ، این تنظیمات Google Alerts ساده هستند. به سادگی دو هشدار جداگانه تنظیم کنید: یکی برای نام تجاری و دیگری برای نام شخصی.

از آنچه کشف کرده اید استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که با استفاده از تبلیغات PPC شما ، چه جمعیتی را هدف قرار دهید.

4. رقبا را رصد کنید

مهم این است که مردم در مورد شما و برند شما چه می گویند. با این حال ، دانستن این موارد به همان اندازه مهم است:

  • آنچه مخاطبان هدف شما درباره رقبا می گویند ؛ و
  • رقبا چگونه عملکرد آنلاین دارند

چرا هنگام ساختن یک کمپین PPC ، تحقیقات رقبا اهمیت دارد؟ با درک نقاط قوت و ضعف رقبا ، می توانید برند خود را متمایز کرده و م theثرترین تبلیغات PPC ممکن را بسازید.

می توانید موارد ذکر شده رقبا را به طور کلی کنترل کنید ، یا می توانید با استفاده از عبارات جستجو مانند “نام رقبا + اعلامیه محصول” ، اطلاعیه ها را جستجو کنید. از یافته های خود برای آگاه کردن کمپین های راه اندازی محصول و تبلیغات PPC استفاده کنید و در میان مردم متمایز شوید.

5. بررسی های منفی را پیگیری و مدیریت کنید

هیچ مشاغلی دوست ندارد نظرات منفی دریافت کند ، اما باید این را بپذیریم: آنها یک واقعیت تجاری هستند. آنچه مهم است ، این است که چگونه این نظرات را کنترل می کنید و از بازخورد برای بهبود تجارت خود استفاده می کنید. در حقیقت، 96 درصد مصرف کنندگان پاسخ های شرکت را به نظرات منفی بخوانید ، بنابراین پاسخ های شما مهم است.

چرا این از دیدگاه PPC اهمیت دارد؟ حتی اگر افراد از طریق تبلیغات PPC شما کلیک کنند ، اگر تمام کاری که انجام می دهند دیدن چندین بررسی منفی و عدم بازخورد شما یا تیم خدمات مشتری است ، از شما خرید نمی کنند.

اگرچه Google Alerts می تواند به شما در ردیابی و مدیریت نظرات منفی کمک کند؟ مطمئن. در اینجا نحوه

اول ، شما فقط می توانید از نظر نام تجاری نظارت کنید. با این حال ، این احتمال وجود دارد که نظرات منفی را که از این طریق دنبال می کنید ، از دست دهید ، به ویژه اگر یک مارک محبوب با چندین نامگذاری هستید.

مقاله مرتبط  بهترین ارائه دهنده گواهی SSL - بررسی 2021

سپس ، می توانید یک هشدار Google ویژه فقط برای بررسی تنظیم کنید. به نظر می رسد به این شکل است:

[brandname] + intitle: بررسی

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما “Coffee King” نامیده می شود ، هشدار شما به این شکل است:

نحوه استفاده از Google Alerts برای تبلیغات PPC - بررسی های منفی را دنبال کنید

هفتاد و دو درصد مشتریان قبل از اقدام ، مانند خرید ، مرورها را بخوانید ، بنابراین حتی اگر تبلیغات عالی PPC را اجرا می کنید ، بازهم بررسی ها مهم هستند و اگر می خواهید از کمپین های PPC خود بیشترین بهره را ببرید ، مهم است که جلوتر از آنها باشید.

س Aleالات متداول هشدارهای Google

بگذارید برخی از نکات کلیدی را که لمس کردیم سریع مرور کنم.

Google Alerts چیست؟

Google Alerts ابزاری برای اطلاع رسانی است. می توانید از این سرویس برای ردیابی اینکه چه کسی در مورد کلمات کلیدی خاصی که به آن علاقه دارید و آنچه آنها می گویند صحبت می کند.

چگونه Google Alerts را تنظیم کنم؟

با رفتن به google.com/alerts Google Alerts را تنظیم کنید. کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید ، فرکانس اعلان خود را انتخاب کنید و “ایجاد هشدار” را برای فعال کردن کلیک کنید. می توانید اعلان ها را به آدرس ایمیل یا آدرس خود دریافت کنید خوراک RSS، هر کدام را که ترجیح می دهید.

بهترین روش استفاده از Google Alerts چیست؟

هیچ روش “بهترین” برای استفاده از Google Alerts وجود ندارد. با این حال ، برای بررسی آنچه مردم در مورد نام تجاری شما می گویند و مهمتر از همه انجام اقدامات حیاتی ، ایده آل است تحقیق کلمات کلیدی برای اطلاع رسانی بهتر به کمپین های تبلیغاتی PPC و اطمینان از اینکه مخاطبان مناسب در واقع تبلیغات پولی شما را مشاهده می کنند.

آیا Google Alerts رایگان است؟

بله ، آنها کاملاً رایگان هستند و نمی توانند آنها را تنظیم کنند. ارزش آنها را دارد که بعنوان بخشی از استراتژی گسترده بازاریابی دیجیتال و تحقیقات PPC به شما کمک کنند.

آیا محدودیتی برای تعداد Google Alert هایی که می توانم تنظیم کنم وجود دارد؟

می توانید همزمان 1000 هشدار Google را اجرا کنید. اگر این برای شما کافی نیست ، همیشه می توانید برخی از Google Alerts را در یک حساب کاربری جداگانه تنظیم کنید.

Google Alerts برای PPC نتیجه

اگر قصد اجرای یک کمپین PPC را دارید ، می دانید که تحقیق در مورد مخاطب مورد نظر و انتخاب کلمات کلیدی مناسب چقدر مهم است. همانطور که مشاهده کردیم ، هشدارهای Google می توانند به شما کمک کنند ، خواه در جستجوی کلمات کلیدی محبوب باشید یا در مورد روندهای محبوب صنعت خود تحقیق کنید.

آیا Google Alert تنها ابزاری است که باید برای ردیابی عملکرد PPC خود استفاده کنید؟ احتمالا نه. با این حال ، از آنجا که شروع کار رایگان است و تنظیم یک یا دو هشدار ساده است ، پیشنهاد می کنم آنها را برای خودتان امتحان کنید تا ببینید آیا با استراتژی بازاریابی منحصر به فرد شرکت شما همسو هستند یا خیر.

آیا به کمپین کلی بازاریابی PPC خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ با من تماس بگیرید و درباره اینکه چگونه می توانم در سفر به بازاریابی دیجیتال به شما کمک کنم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا هنوز Google Alerts را تنظیم کرده اید؟ برای چه کاری از آنها استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید