آموزش سئو

نحوه استفاده از کانون توجه کارمندان برای رشد فروش

فوریه 18, 2021

به عنوان یک صاحب مشاغل ، می دانید که کارمندان شما برای موفقیت شرکت شما حیاتی هستند. این بدان معنا نیست که آنها همیشه احساس قدردانی می کنند.

شناخت منظم در جلسات شرکت ضروری است ، اما تشکر و قدردانی شما را نیز به صورت عمومی اعلام می کند. کانون توجه کارمندان به شما امکان می دهد درباره کارمندان برتر به جهانیان بگویید و سهم آنها را در شرکت خود کاوش کنید.

کانون توجه کارمندان فقط راهی برای شناخت و پاداش دادن به کارمندان وفادار و سخت کوش نیست. آنها یک تاکتیک بازاریابی کارآمد (و بسیار کم مصرف) هستند. آنها می توانند به تجاری سازی برند شما و در نهایت افزایش فروش کمک کنند.

وقت آن است که کارمندان خود را به عنوان یک امر طبیعی متوقف کنیم. در اینجا نحوه استفاده از کانون توجه کارمندان آورده شده است تا کارکنان خود را در حالی که کسب و کار شما را لیاقت خود را دارند شایسته تشخیص دهند.

6 مزایای کانون توجه کارمندان

مهمترین و مهمترین نکته این است که کانون توجه کارمندان شناختن افراد فوق العاده ای است که در شرکت شما کار می کنند ، اما این تنها مزیت نیست.

آنها همچنین وثیقه بازاریابی فوق العاده م makeثر را ایجاد می کنند. هیچ پیام فروش شرکتی با کانون توجه کارمندان وجود ندارد. فقط داستان سرایی معتبر تجاری است که آنچه را که شرکت شما را برجسته می کند مشترک است.

این نوع پیام دارای مزایای قابل توجهی است – نوعی که می تواند درآمد را تا حد زیادی افزایش دهد.

استراتژی استخدام خود را تقویت کنید

کانون توجه کارمندان ابزاری خارق العاده برای کمک به شرکت شما در جذب بهترین استعدادها است. نوعی استعداد که فروش شرکت شما را به سطح بالاتری می رساند.

این یک تعهد بزرگ است که کسی نقش جدیدی را به عهده بگیرد. حتی اگر مدیریت ارشد یا سمت اجرایی باشد ، حتی بیشتر. وقتی همه آگهی های شغلی به نظر مشابه می رسند ، کارمندان بالقوه به دنبال اطلاعات داخلی هر چه بیشتر هستند.

آنها می خواهند بدانند که کار در شرکت شما چگونه است ، همکاران آنها چه کسانی هستند و چه امتیازاتی را می توانند انتظار داشته باشند.

کانون توجه کارمندان تجربه روزمره در شرکت شما را برجسته می کند و می تواند عاملی تعیین کننده باشد که تصمیم یک نامزد را به نفع شما متغیر می کند. اگر استخدام می کنید ، می توانید کمپین های تبلیغاتی مربوط به موقعیت های شغلی را با حضور کارمندان واقعی اجرا کنید.

تقویت ارتباط معنی دار بین کارمندان

چند روش بهتر برای ایجاد ارتباط معنادار بین کارمندان شما وجود دارد تا یک سری مقاله ها و مصاحبه هایی که به تک تک کارمندان روشن می کند.

کانون توجه کارمندان به ویژه در شرکت های بزرگ سازمانی که شناخت کارمندان در بخشهای مختلف برای کارمندان دشوار است می تواند بسیار قدرتمند باشد.

آنها موانع و سیلوهایی را جدا می کنند که بخشها را از هم جدا می کند و راهی عالی برای شروع مکالمه بین تیمها به کارمندان می دهد. این می تواند بهره وری ، ارتباطات و نتیجه نهایی شما را افزایش دهد.

تعامل را افزایش دهید و به رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید

کانون توجه کارمندان معمولاً وقتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند بسیار محبوب هستند. کارمندان ، دوستان و خانواده های آنها دوست دارند پست هایی را درباره افرادی که می شناسند به اشتراک بگذارند. در حالی که پیام های فروش شرکت ها ممکن است تعداد انگشت شماری از سهام را به خود اختصاص دهد ، این نوع تعامل در شبکه های اجتماعی می تواند تحول آفرین باشد.

مقاله مرتبط  بهترین پلاگین فرم برای وردپرس

هر نظر ، پسندیدن و اشتراک گذاری ، شرکت شما را در مقابل مخاطبان بسیار بیشتری قرار می دهد. این می تواند متقاضیان جدید و حتی مشتریان جدیدی را به همراه داشته باشد. مشتریان بالقوه از کار با شرکتی با کارمندان فوق العاده درگیر ، متصل و خوشحال احساس خوبی دارند.

انقباض کارمند Spotlight

همانطور که می بینید ، کانون توجه کارمندان Twitch بیش از 250 پسندیدن و اشتراک گذاری را به دست آورد و مارک تجاری شرکت خود را به نمایش گذاشت.

بر مشتریان بالقوه پیروز شوید

کانون توجه کارمندان ابزاری خارق العاده برای جلب مشتریان جدید است. وقتی از نظر قیمت یا کارهای قبلی تفاوت زیادی بین شرکت ها نباشد ، اغلب می توان نتیجه گرفت که کدام مشتری مشتری فکر می کند کار با آن لذت بیشتری خواهد داشت.

به این فکر کنید که برای کار با کدام شرکت ترجیح می دهید: شرکتی بی چهره که حتی صفحه وب در وب سایت خود ندارد یا شرکتی است که به تک تک کارمندان خود افتخار می کند و برای نشان دادن آنها از تلاش خود خارج می شود؟

روابط مشتری موجود را رشد دهید

کانون توجه کارمندان فقط برای برنده شدن مشتریان جدید مناسب نیست. آنها همچنین می توانند ارتباط با مشتریان موجود شما را بهبود ببخشند. هنگامی که در خبرنامه ایمیل خود کانون توجه کارمندان را ارسال می کنید ، به مشتریان فعلی خود فرصتی دیگر می دهید تا با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند و انتخاب آنها را برای همکاری با شما دوباره تأیید کنند.

آنها می توانند خدماتی را که کارمندان ارائه می دهند پیگیری کنند یا در مورد مخاطبین خود در شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در نتیجه چیزی که در کانون توجهات شما ذکر شده است ، این ممکن است تجارت بیشتری به شما بدهد.

اعتبار شرکت خود را بهبود ببخشید

Glassdoor و سایر وب سایت های بازنگری مشاغل ، کاوش آلودگی شرکت ها را بسیار آسان کرده است. کانون توجه کارمندان به شما این فرصت را می دهد تا چهره شرکت خود را تقویت کنید.

زمان و هزینه صرف شده در ایجاد کانون توجه کارمندان نشان می دهد شرکت شما به کارمندان خود اهمیت می دهد. محتوای هر کانون توجه بیشتر می تواند اعتبار شما را تقویت کند.

آنچه توسط کارمندان گفته می شود می تواند ثابت کند که شرکت شما متعهد به ایجاد یک فضای کاری پاداش آور و چالش برانگیز است. این امر به استخدام های احتمالی می گوید فرهنگ شرکتی عالی وجود دارد و شما چیزی برای پنهان کردن ندارید.

نحوه ایجاد کانون توجه کارمندان

اکنون که به مزایای ایجاد کانون توجه کارمندان پی بردید ، بیایید نحوه ایجاد آنها را بررسی کنیم.

قبل از ایجاد محتوا ، این سه سوال را از خود بپرسید:

  1. قرار است چه کسی را برجسته کنید؟
  2. قرار است چه مواردی را در کانون توجه خود قرار دهید؟
  3. می خواهید کجا ارسال کنید؟

چه کسی را برجسته کند

هیچ کس در هنگام ایجاد کانون توجه کارمندان نباید محدودیت ایجاد کند – البته مگر اینکه آنها نمی خواهند شرکت کنند. (کارمندان را مجبور نکنید که برخلاف میل آنها شرکت کنند.)

برای کسانی که تمایل دارند ، اطمینان حاصل کنید که سطح گسترده ای از تیم خود را برجسته کنید. همه از تیم رهبری اجرایی گرفته تا کارآموز جدید سزاوار این فرصت هستند که شناخته شوند.

چه مواردی را باید در کانون توجه کارمندان قرار دهید

اگرچه می توانید هر آنچه را دوست دارید در کانون توجه کارمندان خود قرار دهید ، یک قالب مشترک وجود دارد که بیشتر کارفرمایان تمایل به استفاده از آن دارند.

مقاله مرتبط  م Keyلفه اصلی در تجزیه و تحلیل بازاریابی کمپین

ملزومات کانون توجه کارمندان

چندین عنصر وجود دارد که هیچ کانون توجه کارمندان نباید از آنها خالی باشد. اینها هستند:

  • نام کارمند
  • عکس کارمند
  • عنوان شغلی
  • نقل قول مستقیم

کانون توجه کارمندان لازم نیست به همان اندازه ای که فکر می کنید جامع باشد. این اطلاعات به تنهایی می تواند برای دستیابی به برخی از مزایایی که در بالا به آنها اشاره شد کافی باشد.

موارد اضافی اختیاری (اما توصیه شده):

اگر می خواهید نورافکن های خود را بدرخشید ، جزئیات بیشتری را اضافه کنید تا به خوانندگان کمک کند تصویر کامل را بدست آورند. مثلا:

  • شرح مفصلی از نقش آنها
  • مدت اشتغال آنها
  • جلسه پرسش و پاسخ
  • سرگرمی های آنها در خارج از کار است
  • هر چیز جالب دیگری در مورد کارمند

در یک ویژگی کانون توجه از کارمندان بپرسید

یک مصاحبه ویدئویی یا یک جلسه پرسش و پاسخ کتبی می تواند توجه کارمندان شما را زنده کند. حتماً س questionsالاتی بپرسید که باعث می شود کارمندان بتوانند در مورد شرکت شما مطلوب صحبت کنند و به خوانندگان و بینندگان ایده خوبی درباره نحوه کار در آنجا بدهند.

در اینجا برخی از موضوعات برای پوشش دادن وجود دارد:

  • مزایای کارمندان
  • فرهنگ شرکت
  • رهبری شرکت
  • نقش شغلی ، و چرا لذت بخش است
  • چرا کارمند شغل را بر عهده گرفت
سوالات کانون توجه کارمندان

Civis Analytics از کانون توجه به سبک پرسش و پاسخ استفاده می کند که به خوانندگان کمک می کند تا کارمندان خود را بشناسند.

با این حال ، مراقب باشید در جزئیات نقش های آنها بیش از حد آویز نشوید و سعی نکنید صدای گزش کامل را بدست آورید. سوالات کنسرو شده می تواند منجر به پاسخ های بیات شود. درعوض ، به غرایز مصاحبه کننده خود اعتماد کنید و در هر چیز جالبی که کارمندان به اشتراک می گذارند ، بیشتر فرو بروید.

هرچه کانون توجه کارمندان شما غیرمعمول و متفاوت باشد ، احتمال خواندن هر یک از افراد بیشتر خواهد بود. این همچنین بدان معنی است که مخلوط کردن قالب نورافکن های مختلف می تواند به خوبی کار کند.

کانون توجه کوتاه در مقابل نورافکن های بلند شکل

کانون توجه کارمندان شما می تواند قطعه های کوتاه نوشته شده ، ویدیوها یا پست های رسانه های اجتماعی باشد. نورافکنهای کوتاه و فرم بلند فوایدی دارند.

بنابراین ، چرا انتخاب کنید؟

اگر سعی در ایجاد کانون توجه کارمندان دارید ، انجام هر دو مورد را در نظر بگیرید. کانون توجه کارمندان را با یک خلاصه اجرایی کوتاه فرم یا فیلم مقدماتی شروع کنید تا خوانندگان بتوانند همه چیز را با یک نگاه یاد بگیرند.

سپس جزئیات بیشتری را برای کسانی که می خواهند وقت خود را صرف شناختن کارمندان خود کنند ، بیان کنید. می توانید مصاحبه ویدیویی کامل را ارسال کنید یا کل جلسه پرسش و پاسخ خود را رونویسی کنید. حتی می توانید از کارمندان بخواهید که یک پست وبلاگ عمیق بنویسند.

نترسید که نورافکن های فرم بلند را به چند قسمت قابل هضم و قابل اشتراک گذاری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خرد کنید. هرچه روش های بیشتری برای استفاده مجدد از محتوا استفاده کنید ، ارزش آنها نیز بیشتر می شود.

کجا می توان کانون توجه کارمندان را ارسال کرد

کانون توجه کارمندان خود را در هر کجا و هر مکان ارسال کنید. وبلاگ نام تجاری شما یک شروع عالی است. برای هر کانون توجه کارمندان یک پست جدید ایجاد کنید و یک بخش اختصاصی از وبلاگ خود داشته باشید که خوانندگان بتوانند به راحتی در لامپ های گذشته جستجو کنند.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را با استفاده از صفحه FAQ بهبود بخشیم

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا کلمه را به زبان بیاورید و به پست های وبلاگ خود پیوند دهید. سیستم عامل هایی مانند Facebook ، LinkedIn و Twitter یک روش عالی برای افزایش قابل توجه تعداد افرادی هستند که کانون توجه شما را می خوانند.

برای ایجاد پست ، از استفاده از قطعه های ویدئویی یا نقل قول مستقیم از هر کانون توجه نترسید. همچنین می توانید با اجازه دادن به کارمندان ، آنها را در کانون توجه قرار دهید کنترل کامل حساب های شبکه های اجتماعی خود به مدت یک روز.

اینستاگرام کارمند Spotlight

همچنین ارزش دارد که هر خبر توجه جدیدی را در خبرنامه شرکت خود بگنجانید. ما قبلاً در مورد مزیت نشان دادن کانون توجه شما به مشتریان بالقوه و فعلی بحث کرده ایم و این یک روش عالی برای اطمینان از این است که همه در مورد آنها اطلاعاتی دارند.

اگر از کانون توجه کارمندان خود فیلم گرفته اید ، باید آن را نیز در YouTube بارگذاری کنید. YouTube نه تنها یک روش عالی برای میزبانی فیلم های شما است ، بلکه این نوع فیلم ها نیز به طور باورنکردنی ارزش اشتراک گذاری دارند و می توانند میزان نمایش در سیستم عامل را افزایش دهند.

سرانجام ، فراموش نکنید که نورافکن های کارمندان خود را در اینترانت یا برنامه پیام فوری شرکت خود به اشتراک بگذارید. نورافکن ها برای آنها عالی هستند تقویت روحیه کارمندان و کمک به کارمندان برای شناخت بهتر همکارانشان.

بعد از انتشار کانون توجه کارمندان چه کاری باید انجام دهید

پس از اتمام اولین کانون توجه کارمندان ، وقت خود را صرف جمع آوری بازخورد از تیم و مخاطبان خود کنید. از آنها بپرسید که چه مصاحبه هایی را دوست دارند ، چه چیزهایی را دوست ندارند و هر چیزی که فکر می کنند از دست رفته است. حتی می توانید بپرسید چه کسی باید بعدی برجسته شود.

با داشتن این اطلاعات ، می توانید دسته بعدی کانون توجه کارمندان خود را حتی بهتر کنید. پس از آن بازخورد بیشتری جمع کنید و سپس آنها را دوباره بهینه کنید. هر کاری که می کنید ، ایجاد آنها را متوقف نکنید. هرچه کانون توجه بیشتری ایجاد کنید ، شانس کسب و کار شما از آنها بیشتر است.

طولی نمی کشد که کانون توجه کارمندان در فرهنگ شرکت شما جای می گیرد. تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آنها کار کرده اید.

نتیجه

اغراق بیش از حد نیست اگر بگوییم کانون توجه کارمندان می تواند شرکت شما را به سمت بهتر تغییر دهد. می توانید از آنها استفاده کنید:

  • جذب استعداد بهتر
  • بهبود روحیه کارمندان
  • دامنه خود را گسترش دهید
  • مشتریان جدید را به دست آورید
  • ایجاد روابط قوی تر با مشتریان موجود
  • شهرت شرکت خود را ارتقا دهید

ایجاد آنها نیز دشوار نیست. یک پرسش و پاسخ ساده یا یک فیلم کوتاه تمام آنچه را که برای شروع تغییر فرهنگ شرکت خود برای بهتر شدن و بهبود فروش در نتیجه لازم دارید ، است. چه چیزی مانع از شروع امروز شما می شود؟

چه کسی ستاره کانون توجه کارمندان بعدی شما خواهد بود؟ در نظرات به اشتراک بگذارید!

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید