آموزش سئو

نحوه استفاده از پنجره های ایمیل “بله یا خیر” (+ چرا باید)

اکتبر 22, 2020

د
o آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از پنجره های ایمیل “بله یا خیر” در وبلاگ خود استفاده کنید؟ اگر این کار را انجام دهید ، پس به جای درست آمده اید.

پنجره های بازشو از طریق پست الکترونیکی به طور جداگانه دارایی های مفیدی هستند اما وقتی آنها را با گزینه های “بله یا خیر” ترکیب کنید ، واقعاً می توانند مشت بزنند!

پنجره های ایمیل “بله یا خیر” شناخته شده اند که لیست ایمیل شما را افزایش می دهند و تبدیل را تقویت می کنند ، و روش های خلاقانه زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

فرقی نمی کند که بلاگ خود را تازه راه اندازی کرده اید یا یک وبلاگ نویس فصلی هستید. اگر در پنجره های ایمیل خود از گزینه های Yes / No optine استفاده نمی کنید ، یک فرصت آسان برای ایجاد Lead Email ها را از دست می دهید.

در این مقاله ، ما در مورد چگونگی راه اندازی پنجره های ایمیل بله / خیر بحث خواهیم کرد و برخی از روش های خلاقانه را که می توانید از آنها برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید ، به اشتراک می گذاریم.

بنابراین بدون نگرانی بیشتر ، بیایید غواصی کنیم!

چرا از پنجره های ایمیل بله / خیر استفاده کنید؟

برای روشن کردن ، بله / خیر پنجره ها لزوماً نباید “بله” و “خیر” باشند مفهوم این است که شما دو دکمه به کاربران می دهید. یکی این است که آنها شرکت کنند و دیگری این است که آنها انصراف دهند.

ساده بله / خیر پنجره ایمیل

اکثر مردم فکر می کنند ، چرا من به بازدید کنندگانم امکان انتخاب انصراف را می دهم؟ آیا این شانس تبدیل ما را کاهش نمی دهد؟

برعکس ، این پنجره های بازشو واقعا خوب تبدیل می شوند. طبق هر OptinMonster، اپتین های 2 مرحله ای می توانند 785٪ افزایش تبدیل داشته باشند.

چرا؟ به دلیل اثر زیگارنیک.

اثر زیگارنیک بیان می کند که افراد پس از شروع فرآیند ، به احتمال زیاد به پایان می رسانند.

آدرس ایمیل آنها را نمی خواهید ، مگر اینکه روی یکی از دکمه ها کلیک کنند. و با شروع روند کار ، احتمالاً آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روند را به پایان می رسانند.

در صورت انتخاب ، بازدیدکنندگان تمایل به پاسخگویی بیشتری دارند. این منجر به تولید بیشتر اپتین ها می شود.

اکنون که می دانید چرا پنجره های ایمیل “بله یا خیر” خیلی خوب کار می کنند ، بیایید نحوه ایجاد آنها را مرور کنیم.

نحوه راه اندازی کمپین های Optin Yes / No

برای راه اندازی بله / نه کمپین های بازشو در وبلاگ خود ، لازم نیست که چیزی بیشتر از OptinMonster جستجو کنید.

OptinMonster - بهترین نرم افزار تولید سرب

OptinMonster بهترین ابزار تولید سرب است که استفاده از آن آسان و بسیار مقرون به صرفه است. به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتری و مشترک تبدیل کنید. با استفاده از OptinMonster می توانید پنجره های بازشو جذاب ، فرم های کشویی ، تایمر شمارش معکوس و موارد دیگر ایجاد کنید.

در این بخش نحوه ایجاد پنجره ایمیل Yes / No با OptinMonster به شما آموزش داده می شود.

مرحله 1: OptinMonster را نصب و فعال کنید

ابتدا باید در برنامه OptinMonster’s Pro ثبت نام کنید. شما نمی توانید یک کمپین بله / خیر ایجاد کنید.

برنامه OptinMonster Pro

هنگامی که در برنامه Pro یا بالاتر آنها مشترک شدید ، به داشبورد وردپرس خود بروید و OptinMonster را نصب و فعال کنید.

OptinMonster را نصب و فعال کنید

برای راهنمایی های گام به گام ، به پست ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید.

پس از فعال کردن افزونه OptinMonster ، بر روی صفحه خوش آمدید قرار خواهید گرفت. سپس بر روی کلیک کنید حساب خود را وصل کنید.

مقاله مرتبط  راهنمای مبتدیان برای هدف قرار دادن زبان ها و مناطق
حساب OptinMonster را وصل کنید

برای تأیید مجوز افزونه OptinMonster با حساب OptinMonster خود ، دستورات موجود در صفحه بعدی را دنبال کنید.

اکنون که افزونه OptinMonster را نصب و فعال کرده اید ، زمان ایجاد کمپین فرا رسیده است.

مرحله 2: یک کمپین جدید ایجاد کنید

در داشبورد وردپرس خود ، به این قسمت بروید OptinMonster »مبارزات. سپس ، بر روی کلیک کنید ایجاد یک کمپین جدید.

کمپین جدیدی ایجاد کنید

سپس به برنامه OptinMonster منتقل خواهید شد. پس از حضور در آنجا ، می توانید هر نوع کمپین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای این راهنما ، ما از پنجره بازشو استفاده خواهیم کرد.

برای گزینه Yes / No optin از pop-up استفاده کنید

در صفحه بعد ، الگویی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

ما از شکاف قالب.

گزینه split را انتخاب کنید

سپس از شما خواسته می شود که نامی را برای کمپین خود انتخاب کنید و وب سایتی را که می خواهید در آن نمایش داده شود انتخاب کنید.

پس از انجام این کار ، بر روی کلیک کنید شروع به ساختن کنید دکمه.

روی شروع ساخت کلیک کنید

بعد از کلیک روی دکمه ، به ویرایشگر کمپین منتقل می شوید.

مرحله 3: بله / خیر را برای کمپین خود فعال کنید

برای ایجاد کمپین Yes / No ، روی آن کلیک کنید بله خیر برگه و سپس بر روی کلیک کنید بله / خیر را برای این کمپین فعال کنید.

کمپین بله / خیر را فعال کنید

وقتی کلیک کردید ، کمپین optin شما یک دکمه اصلی Yes و یک گزینه No Thanks دارد.

بله / نه مبارزات انتخاباتی

اکنون می توانید تمام ویرایش های مورد نظر خود را انجام دهید. شما می توانید کپی را تغییر دهید ، یک تصویر اضافه کنید ، متن CTA خود را ویرایش کنید (تماس برای اقدام) ، قوانین نمایش را تنظیم کنید و اگر دوست دارید رنگها را تغییر دهید.

فراموش نکنید که روی کلیک کنید صرفه جویی پس از اتمام ویرایش کمپین بله / خیر.

روی ذخیره کلیک کنید

پس از ویرایش پنجره بازشو ، انتخاب قوانین نمایش و ادغام پنجره بازشو با ارائه دهنده خدمات ایمیل خود ، اکنون زمان پخش مستقیم آن فرا رسیده است.

مرحله 4: کمپین بله / خیر خود را به صورت زنده پخش کنید

روی دکمه انتشار در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید و سپس آن را بکشید وضعیت اسلاید به زنده.

اسلاید وضعیت برای زندگی

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در منطقه زیر منطقه انتخاب شده و به آن متصل شده است وضعیت همچنین.

و کار شما تمام شد! کمپین شما اکنون در وبلاگ شما فعال است.

اکنون که می دانید چطور یک کمپین بله / خیر را در وبلاگ خود راه اندازی کنید ، بیایید درباره چگونگی استفاده خلاقانه از آن برای تقویت تبدیلات صحبت کنیم.

نحوه استفاده از پنجره های ایمیل “بله یا خیر” در وبلاگ خود (8 راه)

1. یک انتخاب ساده را ارائه دهید

ما این لیست را با اصول اولیه شروع خواهیم کرد. با OptinMonster می توانید به راحتی یک پنجره Yes / No ساده برای افزایش ثبت نام یا فروش ایمیل خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک نسخه ساده در پنجره بازشو داشته باشید که در آن نوشته شده باشد ، “آیا می خواهید درباره وبلاگ نویسی بیشتر بدانید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید و ما بهترین نکات وبلاگ نویسی را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال خواهیم کرد. ”

دکمه “بله” شما می تواند متن “ثبت نام کنید!” و دکمه “نه” شما می تواند بگوید ، “امروز نیست.”

در اینجا مثالی از پنجره “بله یا خیر” ساده برای افزایش فروش استفاده شده است. پنجره بازشو برای تشویق کاربران به خرید تخفیف ارائه می دهد. دکمه “بله” می گوید “اعمال تخفیف” و دکمه “نه” می گوید “نه متشکرم”.

پنجره ساده بله / خیر

برای جذابیت بیشتر می توانید از کپی و طراحی متفاوت استفاده کنید.

یک کمپین ایمیل ساده “بله یا خیر” در افزایش مشترکان ایمیل یا افزایش فروش بسیار مفید است.

مقاله مرتبط  آنچه شما باید انجام دهید هنگامی که رتبه بندی جستجوی شما کاهش می یابد این است

2. به س Serviceالات خدمات مشتری پاسخ دهید

همچنین می توانید از پنجره های ایمیل Yes / No برای پاسخگویی به س visitorsالات بازدیدکنندگان خود در مورد وبلاگ یا محصول خود برای کمک به بازدیدکنندگان خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، بازدیدکنندگان شما ممکن است در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محصول شما را بخرند یا نه مشکل دارند. می توانید با یک پنجره Yes / No با فرم تماس به آنها کمک کنید.

به عنوان مثال:

به سوالات با بله / خیر پاسخ دهید

اگر روی دکمه زرد کلیک کنید ، شما را به صفحه قیمت گذاری می رساند ، اما اگر روی “اول چند سوال دارم!” کلیک کنید دکمه ، شما را به یک فرم تماس می برد.

فرم تماس

اگر بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند با نماینده فروش شما صحبت کنند و به س questionsالات آنها پاسخ دهند ، ممکن است تصمیم بگیرند محصول شما را خریداری کنند.

3. بازدید کنندگان خود را آموزش دهید

مواردی وجود دارد که بازدید کننده در سایت شما با نام تجاری شما جدید است. به طور طبیعی ، کسی که در مورد مارک شما چیزی نمی داند برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام نمی کند.

بهترین اقدام این است که به آنها اجازه دهید بیشتر از محتوای شما استفاده کنند و در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. این می تواند بازدید کنندگان شما را گرم کند تا در خبرنامه شما ثبت نام کنند.

شما می توانید از پنجره ایمیل Yes / No برای ارسال بازدیدکنندگان خود به وبلاگ خود استفاده کنید و یا از آنها بخواهید که راهنمای محصول خود را هنگام کلیک بر روی دکمه “Yes” (مانند مثال زیر) بارگیری کنند.

به بازدیدکنندگان خود با فرمهای بله / خیر آموزش دهید

برخی ممکن است فوراً شرکت کنند اما برای افرادی که با نام تجاری شما تازه کار هستند ، ممکن است بخواهند بیشتر به اطراف نگاه کنند.

4. به بازدیدکنندگان خود یک محتوای ارتقا دهید

ارتقا content محتوا یک آهنربای سرب است که به طور خاص مربوط به پست وبلاگی است که بازدیدکنندگان شما می خوانند.

به عنوان مثال ، اگر آنها در حال خواندن دستور العمل غذایی در وبلاگ غذایی شما هستند ، شما می توانید لیست مواد غذایی قابل چاپ را ارائه دهید.

ارتقا محتوا آهنرباهای سرب عالی است و می تواند منجر به ثبت نام زیادی شود. با این حال ، برخی از بازدید کنندگان ممکن است بخواهند قبل از تصمیم گیری برای به روزرسانی مطالب ، کل وبلاگ را بخوانند.

برای چنین بازدیدکنندگانی می توانید یک پنجره بله / خیر به موقع به آنها نشان دهید. بازدیدکنندگان فقط در صورتی که مدت زمان مشخصی را برای خواندن وبلاگ شما صرف کرده باشند ، این پنجره به شما نشان داده می شود.

ارتقا محتوا - بله / بدون انتخاب

دکمه “بله” ارتقا content محتوا را ارائه می دهد ، در حالی که گزینه “نه” به آنها امکان می دهد پست وبلاگ را ادامه دهند.

5. گزینه های مختلف را ارائه دهید

گاهی اوقات ارائه دو آهنربای سرب مختلف ممکن است خوانندگان را به اندازه کافی فریب دهد تا از این طریق انتخاب کنند.

به عنوان مثال ، می توانید گزینه ای را نشان دهید که به یک نسخه ی نمایشی زنده پیوند دارد و گزینه ای را نشان می دهد که آنها را به نمایش اسلایدی اطلاعات می برد.

نگاهی به مثال زیر بیندازید:

دو گزینه متفاوت ارائه دهید

این روش موثر است زیرا بازدیدکنندگان مختلف ترجیحات مختلفی دارند. برخی ممکن است راحت تر در مورد محصول شما بخوانند در حالی که دیگران می خواهند با یک فرد زنده صحبت کنند.

ارائه هر دو گزینه به بازدیدکنندگان به شما کمک می کند تا آنها را به طور موثرتری هدف قرار دهید.

6. فروش شرکت های وابسته خود را افزایش دهید

با یک پنجره ایمیل Yes / No می توانید تبدیلات فروش وابسته خود را در وبلاگ بازاریابی شرکت وابسته خود نیز افزایش دهید.

مقاله مرتبط  چگونه یک هشتگ Instagram در وردپرس نمایش دهیم (راهنمای آسان)

برای انجام این کار ، می توانید هنگام بازدید از بازدید کننده خود از وبلاگ خود پنجره ای بازنشسته نشان دهید. می توانید چیزی شبیه این به آنها نشان دهید:

بازاریابی وابسته را با بله / خیر انتخاب افزایش دهید

دکمه “بله” بازدید کننده را به صفحه وابسته می برد و دکمه “نه” فرم انتخاب را می بندد.

این یک روش عالی برای تبلیغ بهترین معاملات وابسته و افزایش درآمد شماست.

7. برای بازدید کنندگان خود یک دروازه خوش آمد گویی ایجاد کنید

Welcome Gates یا صفحات Splash یک صفحه تمام صفحه هستند که قبل از دیدن بازدیدکنندگان از هر محتوا نمایش داده می شوند. وبلاگ نویسان از آن برای جلب توجه و ایجاد لیست های ایمیل خود استفاده می کنند. عالی به نظر می رسد ، درست است؟

اما یک صید وجود دارد.

صفحات پراکنده می توانند در وب سایت شما برای کاربران بسیار دشوار باشند و حتی ممکن است به SEO وبلاگ شما آسیب برساند.

با این حال ، با پنجره های ایمیل Yes / No از OptinMonster ، می توانید از تأثیر منفی آن جلوگیری کنید. وقتی بازدید کننده ای در صفحه اصلی شما فرود می آید ، دروازه استقبال را مشاهده می کند که به این شکل است:

دروازه خوش آمدید - بله / نه optin

برخلاف یک صفحه اصلی معمولی با تعداد زیادی گزینه پیمایش ، صفحه خوش آمدید شما را به دو گزینه کاهش داده است. آنها می توانند آدرس ایمیل خود را ارائه دهند یا به خواندن وبلاگ شما ادامه دهند. کاهش آن به 2 گزینه ، احتمال تبدیل شما را افزایش می دهد.

8. بخش بازدید کنندگان

با پنجره های ایمیل Yes / No با OptinMonster ، به راحتی می توانید کاربران را بر اساس تنظیمات آنها تقسیم بندی کنید.

SnackNation از این پنجره ایمیل “بله یا خیر” برای تقسیم بندی آگهی های خود استفاده کرد:

بازدید کنندگان segment - بله / خیر انتخاب کردن

آنها کاربران خود را به دو گروه مختلف تقسیم بندی می کنند – کاربرانی که برای دفتر خود سفارش می دهند و کاربرانی که برای خانه خود سفارش می دهند.

این به کاربران کمک می کند تا به سرعت به سمت گزینه ای متناسب با نیازهایشان حرکت کنند. این هدف گذاری سطح بالا منجر به افزایش قابل توجهی در تبدیلات می شود.

همچنین می توانید همین روش را برای وبلاگ خود تطبیق دهید و 31.85٪ بازدیدکنندگان را رها کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را در اینجا بخوانید این مطالعه موردی.

و وبلاگ نویسان می توانند با استفاده از این استراتژی متوجه شوند خوانندگانشان چه چیزی را دوست دارند تا بتوانند مطالب مرتبط تری را ارسال کنند.

به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس که در مورد چگونگی راه اندازی یک کانال YouTube و همچنین در مورد چگونگی راه اندازی پادکست می نویسد ، می تواند با استفاده از این optin بازدید کنندگان خود را به کدام پلت فرم علاقه مند کند. وبلاگ نویسان سپس می توانند با استفاده از این داده ها مخاطبان خود را تقسیم بندی کرده و به آنها محتوا نشان دهند در مورد سکویی که ترجیح می دهند.

خوب ، شما آن را دارید!

امیدواریم از راهنمای ما در مورد چگونگی تنظیم و استفاده از پنجره های ایمیل “بله یا نه” برای رشد خلاقانه لیست ایمیل و تقویت تبدیلات لذت برده باشید.

حالا نوبت شماست که امتحان کنید. اگر روش جالبی در استفاده از گزینه های Yes / No دارید ، در مورد نظرات با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم که در مورد آن بشنویم!

اگر از این مقاله لذت بردید ، پست 9 نمونه پاپ آپ Inspiring ما را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

و فراموش نکن مشترک شدن در خبرنامه ما برای نکات بیشتر در مورد وبلاگ نویسی