آموزش سئو

نحوه استفاده از پست های آمازون برای تبلیغ محصولات خود

آوریل 23, 2021

اگر در مورد بازاریابی دیجیتال جدی هستید ، احتمالاً هزاران دلار صرف آزمایش ، آزمایش و کارگاه آموزشی کرده اید تا متوجه شوید که به سادگی به مخاطبان خود دسترسی ندارید.

اینجاست که آمازون پست وارد می شود.

آمازون کارهایی فراتر از ادغام اجتماعی با خرده فروشی آنلاین انجام می دهد. ابتکار پستهای آنها بازاریابی در رسانه های اجتماعی را دوباره تصور می کند و ممکن است فقط پاسخ برخی از فروشندگان تجارت الکترونیکی باشد.

پست های آمازون چیست؟

صفحه اصلی آمازون

Amazon Posts ابتکار عمل آمازون در شبکه های اجتماعی است که برای کمک به خریداران در یافتن محصولات جدید و تعامل با مارک های مورد علاقه خود طراحی شده است.

اساساً ، این نسخه آمازون از اینستاگرام است. ارسال ها به مارک ها امکان می دهد محتوای مربوط به محصول را ایجاد کنند و آن را تبلیغ کنند ، و به طور مستقیم با لیست های خاص محصول پیوند دارند. تمام پست های شما در خوراک مارک شما نشان داده می شود.

محتوای شما در صفحات جزئیات محصول ، فیدهای مربوط به محصولات و فیدهای دسته بندی شده برای خریداران قابل مشاهده است. آمازون در حال ارائه نام تجاری و مشاغل با فرصتی برای بازاریابی مستقیم به مخاطبان خود ، در داخل آمازون است.

آمازون پست به عنوان یک صاحب مشاغل یا بازاریاب که می خواهد استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی (SMM) خود را گسترش دهد ، رویکردی منحصر به فرد به محتوا ارائه می دهد. به جای ایجاد محتوا در جدیدترین سایت رسانه های اجتماعی و پیوند دادن به یک حساب آمازون ، مارک های تجاری می توانند با کاربرانی که در سیستم عامل آمازون هستند درگیر شوند و فروش و تعامل را افزایش دهند.

دسترسی به خریدارانی که از قبل با آمازون درگیر هستند بخشی از مواردی است که Amazon Posts را به یک ابزار بازاریابی جالب تبدیل می کند. این دسترسی می تواند اصطکاک را کاهش دهد ، یکی از ناامیدکننده ترین موانع برای غلبه بر بازاریابان.

چرا باید از تبلیغات آمازون برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید

سیستم عامل هایی مانند آمازون و شبکه های اجتماعی به طور مداوم ویژگی های جدیدی را منتشر می کنند. بنابراین ، سرمایه گذاری در این ویژگی جدید چه مزایایی دارد؟ بیایید بررسی کنیم که چرا Amazon Posts برای مارک های تجارت الکترونیکی مهم است.

به مخاطب گسترده تری دسترسی پیدا کنید

آمازون محبوب ترین اپلیکیشن خرید در ایالات متحده است که به بیش از ماهانه 150 میلیون خریدار. Amazon Posts به برند شما کمک می کند آن خریداران را متصل (و تبدیل کند!). بعلاوه ، برخلاف تبلیغات در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام ، Posts به شما امکان می دهد به خریداران بیشتری به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

دسترسی گسترده تر به صورت رایگان؟ سخت است که با آن بحث کنید

اصطکاک خریدار را کاهش دهید

وقتی ما در مورد اصطکاک در بازاریابی و فروش بحث می کنیم ، معمولاً به آن مراجعه می کنیم نقاط احتمالی چسبندگی و اعتراض مشتریان در سفر خود از فروش بالقوه به تبدیل با آن روبرو می شوند.

این اصطکاک می تواند به موضوعی مشکل تبدیل شود زیرا هر تصمیمی که مشتری می گیرد می تواند او را به اصطکاک سوق دهد.

از دیدگاه بازاریابی ، شغل شما دارای دو لایه است. لایه اول شامل حذف هرچه بیشتر اصطکاک از سفر مشتری به اندازه انسانی است. با این حال ، کسب و کار شما نمی تواند هر نقطه اصطکاک را حذف کند. در نهایت ، مشتری قرار است با وضعیت “بله / خیر” روبرو شود.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از مناقصه هدر

به همین دلیل لایه دوم بازاریابی شامل ایجاد تجارب بازاریابی و محتوایی است که به اندازه کافی جذاب باشد تا خریداران بتوانند از نقاط اصطکاکی که نمی توانید از بین ببرید عبور کنند.

هر شکلی از بازاریابی خاص خود را دارد نقاط اصطکاک، اما آمازون پست قصد دارد به دو مورد از بزرگترین مسائل بازاریابی بپردازد.

وقتی نام تجاری شما محتوای خود را در آمازون تبلیغ می کند ، لازم نیست از خریداران بخواهید که شما را در سایت دیگری دنبال کنند. آنها در حال حاضر همان جایی هستند که باید باشند! بعلاوه ، با رویکرد ساده و سطح بالا آمازون به تجربه خرید ، نام تجاری شما می تواند از تخصص خود استفاده کند و سفرهای جذاب مشتری را ایجاد کند.

قابل مشاهده بودن محصول رقابتی

عبارت ‘تجزیه و تحلیل رقباو اغلب دلیل آن در بازاریابی دیجیتال است.

نام تجاری شما احتمالاً تنها گزینه برای محصول X یا خدمات Y نیست. چه برند شما 10 رقیب داشته باشد یا 50 رقیب ، اولویت برند شما برجسته شدن و ارتباط با خریداران بالقوه است.

مارک های زرنگ و صاحبان مشاغل کانال های تبلیغاتی را که رقبا از آنها استفاده می کنند ، تجزیه و تحلیل می کنند. آنها چگونه نسخه خود را می نویسند؟ هر چند وقت یکبار در حال تولید محتوا هستند؟ تبلیغات آنها کجا ظاهر می شود؟ چه کلمات کلیدی در صفحه فرود آنها وجود دارد؟ اینها س questionsالاتی هستند که تحلیل انتقادی را پیش می برند.

مارک ها این سوالات را به یک دلیل ساده از خود می پرسند. وقتی می فهمید که رقبا چگونه فکر می کنند ، عمل می کنند و خود را ارتقا می دهند ، هواپیماربایی مخاطبان آنها بسیار آسان تر می شود.

ویژگی های مربوط به ارسال های آمازون

تبلیغ محتوای شما از طریق Amazon Posts به این معنی است که محصولات شما می توانند در فیدهای «محصولات مرتبط» قرار بگیرند بنابراین در صورت تمایل خریدار به خرید مستقیماً می توانید برای مخاطبان رقیب خود تبلیغ کنید!

با دسترسی به بیش از 150 میلیون کاربر ماهانه ، نام تجاری شما توانایی نشستن در حاشیه را ندارد و اجازه می دهد رقبا بر فضای آمازون تسلط داشته باشند.

چه کسی باید از تبلیغات آمازون برای تبلیغ محصولات خود استفاده کند؟

واضح است که استفاده از مزایای آمازون چند مزیت دارد ، اما این هنوز یک سوال برای ما باقی می گذارد. چگونه می توانید بفهمید Amazon Posts مناسب برند شما است؟

شما تجهیزات ورزشی را در LinkedIn یا راه حل های تجاری SaaS حرفه ای را در Snapchat تبلیغ نمی کنید. هر مخاطبی یک تجربه منحصر به فرد از شبکه های اجتماعی را در اختیار دارد و درک چگونگی دیدن خریداران شما از دنیا بخشی از ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر است.

مارک های مد با این سیستم عامل در موقعیت خارق العاده ای قرار دارند. تبلیغ تصاویر با کیفیت از محصولات خود در کنار رقبای خود؟ این رویایی است که برای اکثر مارک های مد به واقعیت تبدیل شده است.

هنوز هم مارک های زیادی وجود دارند که می توانند از فضای Amazon Posts استفاده کنند. اگر مارک شما دارای تعداد زیادی محتوای مربوط به رسانه های اجتماعی است ، می توانید آن را دوباره استفاده کنید و مستقیماً به خریداران آمازون ارتقا دهید.

با این وجود ، نکاتی وجود دارد که برند شما باید قبل از غواصی در اکوسیستم پست آمازون به خاطر بسپارد.

نام تجاری شما باید واجد شرایط بودن در این ابتکار محصولات را در آمازون بفروشد. خوشبختانه Amazon Posts یک پلتفرم رایگان است ، به این معنی که می توانید به طور قانونی با مارک های بزرگتر رقابت کنید.

مقاله مرتبط  Squarespace Review: یک وب سایت ساز برتر

اگر نام تجاری شما وقت خود را برای ایجاد تصاویر با کیفیت صرف کرده است ، این یک روش عالی برای نه تنها به حداکثر رساندن ارزش آنها بلکه کشف یک شکل منحصر به فرد از بازاریابی مصرف کننده است.

نحوه ایجاد پست های آمازون

اکنون که تصمیم به شروع کار دارید ، وقت آن است که شروع به ایجاد پست کنید. این فرایند نسبتاً ساده است. با مراجعه به وب سایت رسمی آمازون پست و ورود به سیستم با استفاده از کنسول تبلیغاتی یا اعتبار فروشنده مرکزی شروع کنید.

پس از انجام این کار ، با تأیید نام مارک خود ، بارگذاری تصویری از آرم برند خود و همینطور ، می توانید نمایه ایجاد کنید ، می توانید پست هایی را در آمازون ایجاد کنید.

هر پست دارای پنج عنصر اصلی است: نام تجاری و نشان ، تصویر تبلیغاتی ، دکمه “نمایش محصول” ، عنوان و برچسب ها. اگر وقت خود را صرف تبلیغ در اینستاگرام کرده باشید ، بیشتر این عناصر آشنا به نظر می رسند ، اما اجرای برچسب ها در آمازون کمی متفاوت است.

آمازون به جای هشتگ در اینستاگرام ، که به شما امکان می دهد پست خود را نشان دهید و به چه موضوعی مرتبط است ، پست شما را برچسب گذاری خودکار می کند و به طور خودکار تعیین می کند چه فیدهایی را نمایش دهد.

نکاتی برای ایجاد پست های آمازون که با موفقیت محصولات شما را تبلیغ می کنند

اکنون که دانستید Amazon Posts چیست ، بیایید در مورد چگونگی ایجاد آنها برای نام تجاری شما صحبت کنیم. در اینجا سه ​​نکته برای استفاده بیشتر از این ویژگی جدید آورده شده است.

اغلب ارسال کنید

اینجاست که SMM می درخشد. ایجاد یک پست در آمازون کاملا رایگان است! به جای مدیریت بودجه تبلیغات ، نام تجاری شما می تواند بر ایجاد و اشتراک حداکثر محتوای مرتبط تمرکز کند.

ایجاد رابطه با خریداران زمان بر است ، بنابراین هرچه زودتر شروع کنید ، بهتر است. برای اطمینان از به روزرسانی منظم مطالب ، پست های خود را از طریق بستر برنامه ریزی کنید. با ارسال پست های برنامه ریزی شده ، می توانید تلاش های بازاریابی خود را ساده کرده و به طور مداوم با مخاطبان خود درگیر شوید.

ارسال پست های روزانه مکان خوبی برای شروع است ، اما اگر مطالب زیادی با تعداد زیادی عقب مانده دارید ، می توانید برنامه ریزی بیشتری کنید. یادتان باشد که در اینجا آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبانتان را زیاد خسته نمی کنید!

محتوا هنوز شاه است

ما با م componentلفه “کمیت” مقابله کرده ایم ، اما مهم است که به م componentلفه “کیفیت” نیز بپردازیم.

هیچ کس ، و منظور من هیچ کس ، از هرزنامه لذت نمی برد. به جای اینکه مخاطب خود را با هر تصویر ممکن بیش از حد بار کنید ، مانند یک متصدی هنر فکر کنید. نام تجاری شما از ده ها ، شاید حتی صدها قطعه محتوای منحصر به فرد تشکیل شده است. کدام قطعات استثنایی هستند؟ چه نوع مشتری می خواهد با یک محتوای خاص درگیر شود؟

تهیه محتوای قابل توجه بسیار عالی است ، اما ساخت تجربه های به یاد ماندنی بازاریابی همان چیزی است که باعث تبدیل می شود. از این بستر به عنوان فرصتی برای کشف دقیق آنچه برند و محتوای شما توانایی آن را دارند استفاده کنید.

نظارت بر کمپین ها و معیارها

برخی از مارک ها کمپین های بازاریابی را یک دیوانه وار برای آگاهی می دانند. من را اشتباه نگیرید ، ترافیک قطعاً مهم است ، اما بازاریابی واقعاً م moreثر چیزی بیش از قابلیت مشاهده است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم امنیتی تجارت سال 2021

به عنوان یک بازاریاب ، فقط نمی خواهم دیده شوم. من خواهان شنیده شدن هستم ، و وقتی محتوای من باعث تبدیل نمی شود ، چیزی باید تغییر کند.

این همان چیزی است که نظارت بر مبارزات و معیارهای شما را بسیار مهم می کند. اگر در Amazon Posts تازه وارد هستید ، شروع به سادگی ارسال مطلب کافی نیست. شما باید اهداف بازاریابی ، استراتژی های تبلیغاتی و ابتکارات محتوایی را مشخص کنید.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور مداوم تغییر می کنند و درک چگونگی تأثیر این تغییرات بر مبارزات شما ، سازگاری و تکامل را بسیار آسان می کند.

نمونه هایی از موفقیت آمیز تبلیغاتی آمازون

اگر نگران این هستید که چه نوع محتوایی ایجاد کنید ، یا چطور مارک تجاری بصری خود را تعریف کنید ، یک صفحه را از یک فروشگاه تجارت الکترونیکی بردارید و فقط اجازه دهید محصول خودش صحبت کند.

VIKICON عنوان کوچکی را ارائه می دهد ، یک محصول مناسب و برخی از برچسب های اشباع شده را ارائه می دهد. تصویر خود توجه را می طلبد.

پست های آمازون - مثال vikicon

تصاویری جسورانه و چشم نواز روشی قدرتمند برای بیان کل داستان برند خود و بدون گفتن مطلبی است. گاهی اوقات ، کمتر واقعی بیشتر است.

پست های آمازون - نمونه طراحی کیوی

به همین ترتیب، طراحی KIWI جذابیت محصول خود را درک می کند. گم شدن در دنیای واقعیت مجازی چیزی فراتر از ظرفیت محاسباتی و نرخ فریم است. این در مورد شوک و هیبت غواصی در یک تجربه غوطه وری دیجیتال است.

قسمت مورد علاقه من در مورد این تصویر؟ همچنین شما را با ارزش سیستم قرقره سقف به فروش می رساند! اگر می خواهید در یک تجربه دیجیتالی گم شوید ، آخرین چیزی که می خواهید با آن کنار بیایید ، قطع شدن روی کابل ها است.

نتیجه

بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان و فروشندگان بسیار مهم است. ظرفیت ما برای برقراری ارتباط از طریق روش های صادقانه و معنادار مستقیماً بر عملکرد شما تأثیر می گذارد. پست های آمازون به عنوان پلی بین بازاریابی در شبکه های اجتماعی و یک تجربه مستقیم تجارت الکترونیکی عمل می کند.

پست های آمازون بیشتر جالب است زیرا اصطکاک را کاهش می دهد و به خوبی با سیستم عامل آمازون ادغام می شود. همانطور که گفته شد ، مارک هایی با محتوای بصری پویا وجود دارند که کاملاً مناسب این محیط هستند.

اگر نام تجاری شما در آن گروه قرار می گیرد ، دیگر وقت تلف نکنید. به استراتژی بروید و ببینید چقدر می توانید در Amazon Posts با خریداران ارتباط برقرار کنید.

اگر می خواهید در مورد سایر روش های ابتکاری تبلیغ شرکت تجارت الکترونیک خود اطلاعات کسب کنید ، آژانس ما را در جریان بگذارید. ما می توانیم شما را در جریان کار قرار دهیم و با شما شریک باشیم تا استراتژی های بازاریابی دیجیتال را یکپارچه کنیم.

آیا قصد استفاده از Amazon Posts را دارید؟ شما امیدوارید چه نتایجی را ببینید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید