آموزش سئو

نحوه استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی برای ایجاد فروش بیشتر در تجارت الکترونیکی

اکتبر 15, 2020

ویدئوهای ارگانیک و تبلیغاتی در سفر B2C به طور فزاینده چند کاناله برای اهداف مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بیش از نیمی از شرکت کنندگان گفتند آنها بین کانالهای جستجو و ویدیو جابجا شدند (Google و YouTube) برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید در یک مطالعه YouTube.

اما این فقط YouTube نیست – مصرف محتوای ویدئویی اینستاگرام دارد 80٪ شلیک شده، و کاربران فیس بوک مصرف می کنند یک میلیون ساعت از محتوای ویدئویی هر روز.

همه این سیستم عامل ها – همراه با سایر سایت های رسانه های اجتماعی – مواردی هستند که مصرف کنندگان مرتباً به آنها مراجعه می کنند. بنابراین به عنوان فروشندگان آنلاین ، این مکان ها می توانند مکان های شما برای اجرای محتوای ویدیوی تبلیغ شده باشند. در یک مطالعه ، خریداران آنلاین آمریکایی گفتند که انتظار دارند حداقل سه فیلم ببینید هنگام خرید آنلاین به هر محصول متصل شوید.

اما چگونه می توانید از فیلم های تبلیغاتی کمپین های پولی استفاده کنید که به نتایج ملموسی برای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما تبدیل می شوند؟

اهداف تبلیغاتی تجارت الکترونیکی ویدیویی خود را ایجاد کنید

اهداف ویدیوهای تبلیغی برای مشاغل تجارت الکترونیکی بیشتر به این سه مورد بر می گردد:

  1. افزایش آگاهی از برند: -این اساساً به این معنی است که مثلاً روسری درست کنید و بفروشید ، افرادی که قصد خرید روسری را دارند از شما اطلاع دارند. ویدئوهای تبلیغاتی ابزاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند است زیرا مردم به طور فزاینده ای محصولات جدید را از طریق ویدیوها کشف می کنند. در یک نظرسنجی YouTube ، بیشتر بیش از 90٪ از خریداران گفت که آنها محصولات و مارک های جدیدی را در این سیستم عامل پیدا کرده اند.
  2. افزایش توجه: شما می خواهید بدانید آیا افرادی که به دنبال روسری هستند و شما را چک می کنند در واقع قصد خرید از شما را دارند یا خیر. وقتی فیلم درست تبلیغ شود ، می تواند مخاطب “آگاه” شما را به مرحله بررسی برساند. بیشتر از 50٪ خریداران می گویند فیلم های آنلاین “به آنها کمک کرده است که تصمیم بگیرند کدام مارک یا محصول خاص را خریداری کنند.”
  3. تولید فروش بیشتر: YouTube “کدام محصول را بخریم”هر سال زمان تماشای ویدیو دو برابر می شود. ویدئوهای تبلیغاتی می تواند فشار مورد نیاز خریداران را برای انتخاب محصول شما فراهم کند.

اهداف ویدیوی تبلیغ شده خود را به KPI ترجمه کنید

اهداف خود را برای ویدیوهای تبلیغ شده در نظر بگیرید و KPI هایی را که منعکس کننده آنها هستند انتخاب کنید.

مارک های بزرگتر تجارت الکترونیکی اغلب از KPI مانند یادآوری تبلیغات ، ارتباط پیام و قصد خرید و غیره استفاده می کنند.

با این حال ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید یا در مراحل اولیه رشد خود هستید ، این KPI برای شما چندان منطقی نخواهد بود. درعوض ، باید اهداف خود را با KPI های واقعی تر ترسیم کنید ، مانند معیارهای قیف بالا مانند نماها و نمایش ها ، معیارهای قیف میانی مانند زمان تماشا و بازبینی ها و معیارهای قیف پایین مانند میزان کلیک ، ثبت نام و فروش. (در اینجا مقدماتی در مورد مدل سازی اسناد تجارت الکترونیکی آورده شده است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.)

تجزیه و تحلیل در اکثر سیستم عامل های ویدیویی عملکرد کلی فیلم های تبلیغاتی شما را گزارش می دهد ، از جمله:

  • بازدیدها
  • زمان تماشا
  • کلیک می کند
  • CTR
  • نامزدی ها
  • بینندگان بی نظیر
  • تماشا

سیستم عامل های مختلف ویدیویی روش های مختلفی برای محاسبه این معیارها دارند. برای مثال، زمان تماشا از سه ثانیه به عنوان یک نمای شمارش می شود در اینستاگرام (جایی که حداکثر محتوای ویدئو 60 ثانیه است) ، در حالی که برای YouTube ، وقتی کسی حداقل 30 ثانیه محتوای ویدیو را تماشا می کند ، یک نمایش اتفاق می افتد

مقاله مرتبط  11 راه آسان برای جذب خوانندگان در وبلاگ شما (2020)

بر روی لحظه های نیاز کاربران خود ضربه بزنید

اکنون که به “سمت کسب و کار” استفاده از ویدیوهای تبلیغی برای تجارت الکترونیکی خود رسیدید ، وقت آن است که “طرف مردم” را بررسی کنید.

یکی از راه های انجام این کار استفاده از ایده “لحظه های نیاز” است که باعث جستجو و مصرف ویدیو می شود. این موارد دقیقاً همان ثانیه هایی است که مصرف کنندگان می خواهند.

کلید چهار لحظه های خرد نیازها شما باید هنگام برنامه ریزی محتوای ویدیویی برای تبلیغات پولی در موارد زیر تأثیر بگذارید:

  • من می خواهم تماشا کنم
  • من می خواهم انجام دهم
  • میخواهم بدانم
  • می خوام بخرم

این لحظات خرد فرصتهای نامزدی را نشان می دهد و فیلم ها به طور یکپارچه در آنها قرار می گیرند.

به عنوان مثال ، اگر محصولات مراقبت از پوست را می فروشید ، می توانید یک ویدیو با حمایت مالی در YouTube اجرا کنید اهداف کاربرانی که در بازار هدف شما هستند و همچنین “محصولات مراقبت از پوست” را در گوگل جستجو می کنند ، از لحظه ای که می خواهم بخرم استفاده می کنند. تحقیقات گوگل انجام شده است پیدا شد تبلیغکنندگانی که از تبلیغات ویدیویی YouTube و تبلیغات جستجوی Google استفاده می کنند ، 3٪ نرخ تبدیل بالاتر و 4٪ هزینه جستجو / کسب کمتر گزارش می دهند.

یا می توانید بخشهای وسیع تری از مخاطبان را هدف قرار دهید و به آنها درباره مهمترین نگرانیهای مربوطه آنها (مواد اولیه ، فواید و …) بیاموزید. این امر به سمت لحظاتی که می خواهم بدانم است.

وقتی با استفاده از لحظه های ضروری برای فیلم ها ایده می گیرید ، فقط به ارائه محصولات خود فکر نکنید. بعضی از این لحظات لحظه های خرید نیستند بلکه فرصت ارتباط با کاربران خود از طریق محتوای ویدئویی معنی دار هستند.

ایده این است که کاربران خود را با محتوای ویدئویی مربوطه در هر کجا که در سفر خرید با شما هستند ملاقات کنید – از آن بی اطلاع ، با توجه به اینکه آماده خرید هستید.

مشخص کنید چه چیزی کاربران شما را به سمت سیستم عامل های مختلف ویدیویی سوق می دهد

هر پلت فرم ویدئویی یک الگوی مصرف ویدیوی منحصر به فرد دارد که براساس اهداف بینندگان هدایت می شود.

مثلا، Pinterest کاربران ظاهر می شوند برای داشتن اشتهاالهام بخش”محتوای ویدئویی ، با جستجوی این محتوا 31 درصد افزایش می یابد. “الهام بخش” ، در این زمینه ، به معنای مواردی از قبیل راهنماهای راهنمایی و بازپرداخت شرکت ها و محصولات است ، که این بستر را برای لحظات “من می خواهم بدانم” و “من می خواهم انجام دهم” عالی کنید.

از طرف دیگر ، برای یوتیوب چهار دسته برتر محتوا کمدی ، موسیقی ، فرهنگ سرگرمی / پاپ ، و “چگونه می توان” است. و ، 68٪ از کاربران آنها این اطلاعات را می گیرند و تصمیمات خرید می گیرند – بنابراین ، شما می توانید انواع فرصت ها را برای استفاده از “لحظات” در این سایت برای فروش خود پیدا کنید.

همچنین لازم است کاوش کنید که چگونه یک کاربر با پلتفرمی که شما برای تبلیغ ویدئوهای خود استفاده می کنید در ارتباط است به عنوان مثال Pinterest ، به عنوان یک لیست خواسته برای بسیاری از کاربران ، به عنوان افراد ذخیره تصاویر و فیلم ها از سراسر در صفحات شخصی خود. در همین حال ، مشتری که از YouTube استفاده می کند ممکن است فیلم ها را تماشا کند تا بیاموزد چگونه از کالای مورد نظر خود استفاده کند.

“لحظات” اینستاگرامرها می توانند در هر گروهی قرار بگیرند ، اما آنها می خواهند هم اکنون از اطلاعات استفاده کنند. وقتی ویدیوهایی برای اینستاگرام ایجاد می کنید ، باید سریع ، آموزنده و اطلاعات خرید آسان را ارائه دهند.

مقاله مرتبط  چند مرتبه باید در سال 2020 وبلاگ نویسی کنید؟ در اینجا نحوه تصمیم گیری آورده شده است

قبل از اینکه سکویی را انتخاب کنید ، اطلاعات جمعیتی و تحقیقاتی آن را جستجو کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند انتظارات خود را از ویدئوهای تبلیغاتی تعیین کنید.

محتوای ویدیوی خود را برای فعالیتهای پولی بهینه کنید

وقتی نوبت به ایجاد محتوای ویدیویی می رسد که برای تبلیغ آن هزینه می کنید ، تنها قوانینی هستند که از سیستم عامل های ویدیویی استفاده می کنند. این قوانین در مورد قالب های پشتیبانی شده و سیاست های تأیید ، به علاوه چند روش برتر است.

از نظر محتوا ، هیچ روش صحیحی برای انجام ویدیو وجود ندارد. شما باید از شرکت خود ، مخاطبان و مواردی که برای مارک های مشابه مفید است مطلع شوید.

برای یک مارک تجاری ، استفاده ساده از عکس ، متن و موسیقی موجود در بازار می تواند این کار را انجام دهد.

مارک دیگر اگر از ویدئویی که محصول را در عمل نشان می دهد استفاده کند ، بهتر عمل می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=BgWyklTBzEI

اگرچه هیچ روش واحدی برای ایجاد ویدیوهایی که کار کنند وجود ندارد ، بعضی از انواع ویدیوها هنگام تبلیغات با نتیجه بیشتری نتیجه می گیرند:

  • فیلم های توضیح دهنده محصول: گاهی اوقات فیلم های ساده توضیح دهنده محصولات – فیلم هایی که محصولات را در عمل نشان می دهند – به عنوان محتوای عالی برای تبلیغات مفید هستند.
  • قصه گویی / زیرچشمی نگاهی می اندازیم / فیلم های پشت صحنه: برای برخی از سیستم عامل ها ، مانند اینستاگرام ، محتوای ویدئویی که داستانی را بیان می کند ، پیش نمایش محصولات جدید را به بینندگان ارائه می دهد یا به آنها نشان می دهد که چگونه چیزها ایجاد شده اند یا اینکه کارگران چه کسانی هستند می توانند ROI عالی تولید کنند.
  • نحوه عملکرد: ویدئوهای چگونگی دستیابی مستقیماً به لحظات “من برای انجام کار” توجه می کنم و اغلب فرصت هایی را برای نمایش محصولات در عمل ارائه می دهند.
  • جعبه گشایی و حمل فیلم ها: بسته به محصول (های) شما ، جعبه گشودن ویدیو یا حمل و نقل ویدیوها نیز می تواند در تبلیغات پولی به خوبی کار کند. اینها ویدئوهایی هستند که به مشتریان نشان می دهد خریدهای جدید خود را باز می کنند و در مورد پاسخ های اولیه خود به این موارد صحبت می کنند.
  • با من خرید کنید: در یک دوره دو ساله ، زمان تماشای ویدیوهای “با من خرید” افزایش یافت ده برابر فقط در تلفن همراه ، این یک نوع محتوای ویدیویی دیگر است که هنگام تبلیغ می تواند به خوبی کار کند. اینها ویدئوهایی هستند که تأثیرگذاران به معنای واقعی کلمه تجربه خرید خود را با بینندگان به اشتراک می گذارند.
  • فیلم هایی که به س questionsالات “W” پاسخ می دهند: مصرف کنندگان فیلم اغلب س questionsالات “W” دارند – “چه چیزی بخریم؟” “از کجا بخریم” و “چه موقع خرید؟” این همچنین می تواند شامل این باشد که “این را برای چه کسی بخرم؟” بسته به اهداف کمپین های ویدیویی پولی شما ، این س questionsال ها می توانند امتیاز خوبی برای فیلم های تبلیغاتی ایجاد کنند.

ایده های بالا برای محتوای ویدیوی تبلیغاتی ممکن است اغلب با محتوای ویدیویی که برای مشارکت های معمولی تولید می کنید تداخل داشته باشد – اما نه همیشه. برای مارک ها معمول است محتوا را به طور خاص برای مشارکت ایجاد کنید و علاوه بر تبلیغات دیگرشان از آن استفاده کنید.

در کنار این تبلیغات و مشارکت های تبلیغاتی ، UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) و توصیفات می توانند به عنوان ایده های خوبی برای محتوای ویدیوی تبلیغاتی عمل کنند.

مهم نیست که چه نوع ویدیویی را انتخاب می کنید ، برای آماده شدن برای کمپین خود به خلاصه خلاصه ویدیو نیاز دارید. در زیر ، Nic Burrows از Google یک خلاصه خلاصه ساده و در عین حال موثر را به اشتراک می گذارد که می توانید برای ایجاد فیلم های جذاب استفاده کنید.

مقاله مرتبط  5 شرکت برتر PPC سال 2020

الگوی او شما را مجبور می کند در مورد ایجاد جنبه های مفید در ایجاد فیلم های مفید و الهام بخش ، به تفکر و تحقیق بپردازید:

ویدیوی تبلیغ شده محتوای ویدیوی شما را بهینه می کند

می توانید نسخه خود را بارگیری کنید اینجا (نیازی به انتخاب نیست).

برای یادگیری اینکه چگونه محتوای ویدئویی خود را پاپ کنید ، بن جونز و تیم او از Google ماهانه 1000 خلاقیت تبلیغات ویدیویی را بررسی می کنند و نحوه بهبود مارک ها را به اشتراک می گذارند. اینجا را بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=R2PJZjWfMoo

با فیلمهای تبلیغاتی خود آزمایش کنید

مانند سایر دارایی های بازاریابی خود ، فیلم های تبلیغاتی خود را آزمایش کنید تا بدانید کدام یک بیشترین درآمد را دارند.

شما می توانید تقریباً همه چیز را آزمایش کنید ، از طول ویدئو و ترتیب شروع آن تا موسیقی پس زمینه و عناصر تعاملی.

از اینکه حتی با آزمایشات ساده صرفه جویی قابل توجهی خواهید کرد ، تعجب خواهید کرد ، بنابراین از امتحان انواع مختلف چیزها پرهیز نمی کنید.

به عنوان مثال ، وقتی قهوه و نانوایی با نام تجاری Dunkin ’ آزمایش کرد با ایجاد یک تبلیغ ویدیویی اینستاگرام با برچسب های نظرسنجی و نسخه دیگری بدون آنها. آنها با مقایسه این دو مفهوم ، 20٪ هزینه کمتری برای بازدید از ویدیو برای کسانی که دارای برچسب هستند ، کشف کردند.

تصویر 0 جایگذاری شده 21

از آزمایش ایده های زیاد در یک آزمایش خودداری کنید ، زیرا احتمالاً نمی توانید دلیل موفقیت نسخه آزمایشی را بگویید.

یافته های خود را ثبت کنید تا در کارزار بعدی صرفه جویی کنید. علاوه بر این ، اکتشافات شما می تواند به آزمایش های بعدی شما دامن بزند.

فیلم های تبلیغ شده خود را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید

مانند سایر کانال های بازاریابی ، اگر ویدئوهای تبلیغاتی فروشگاه خود را تجزیه و تحلیل کنید ، ممکن است ROI خود را بهبود ببخشید.

فقط یادتان باشد که برای کشف عملکرد “واقعی” کمی عمیق تر از معیارهای برتر قیف مانند نماها و اشتراک ها باشید. مهم نیست که این اعداد چقدر چشمگیر باشند ، لزوماً به فروش و سود تبدیل نمی شوند.

بنابراین حجم و ارزش فروش خود را زیر نظر داشته باشید.

همچنین ، هنگامی که از فیلم های تبلیغ شده در فیس بوک ، اینستاگرام یا یوتیوب استفاده می کنید ، می توانید از طریق نظرات ، پسندیدن ها ، دوست نداشتن ها و اشتراک گذاری های آنها ، از آنها بازخورد فوری بگیرید.

به بازخوردی که می دهند گوش دهید و از هر بینشی برای بهینه سازی فیلم های خود استفاده کنید.

نتیجه

هنگام امتحان فیلم های تبلیغاتی برای فروش بیشتر ، باید سیستم عامل های مختلف را یکی یکی امتحان کنید.

به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود بدون نیاز به سرمایه گذاری در مدل سازی پیچیده اسناد ، شناسایی کنید که کدام سیستم عامل ها بهترین بازده سرمایه گذاری را برای کمپین های ویدیویی تبلیغی شما تولید می کنند.

همچنین ، فکر نکنید برای تولید محتوای ویدئویی برای تبلیغ محصولات خود به بیشترین تجهیزات تولید با کیفیت بالا یا بهترین آژانس های خلاقیت نیاز دارید. مخاطبان بیشتر به دنبال محتوای معتبر هستند – بنابراین روی آن تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید ، شما در حال رقابت با معیارهای خود هستید ، زیرا در اینجا هیچ استاندارد صنعتی وجود ندارد.

شیرجه بروید ، چیزهای مختلفی را امتحان کنید ، به شنوندگان خود گوش دهید و – شاید – در این راه کمی سرگرم شوید.

آیا سعی کرده اید ویدیوها را تبلیغ کنید فیس بوک، اینستاگرام ، Pinterest ، یا هر سیستم عامل دیگری؟ تجربه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!