آموزش سئو

نحوه استفاده از هشتگ در YouTube

اکتبر 14, 2020

هشتگهای YouTube طی چند سال گذشته تکامل یافته اند. اکنون برای سازندگان محتوا طبقه بندی ویدئوهای آنها آسان تر است و قابل شناسایی هستند و برای بینندگان ساده تر می توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

ما می خواهیم هشتگهای YouTube را بیابیم ، اینکه چرا باید از آنها استفاده کنید و چطور بهترین ها را برای کمک به جذابیت ویدیوهای خود در بین مخاطبان مناسب پیدا کنید.

هشتگ های یوتیوب چیست؟

همانند هشتگ های مربوط به سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، هشتگ های YouTube کلمات یا عباراتی با علامت هش هستند که به عنوان علامت پوند نیز در مقابل آنها شناخته می شود. این هشتگ ها را در سه مکان خواهید دید:

  • بالای عنوان ویدیو
  • در عنوان ویدئو
  • در توضیحات ویدئو

همانند هشتگ های موجود در اینستاگرام ، توییتر یا فیس بوک ، هشتگ های موجود در YouTube بینندگان را از موضوع ویدیو آگاه می کنند.

هشتگ های YouTube چگونه کار می کنند؟

یک هشتگ به عنوان a عمل می کند لینک پیوند.

به جای اینکه شما را به یک وب سایت خاص ببرید ، هشتگ های موجود در YouTube شما را به یک صفحه نتایج جستجو می برند و همه فیلم های دارای آن هشتگ را به شما نشان می دهند.

نحوه افزودن هشتگ های YouTube

هنگام بارگذاری ویدئو ، گزینه افزودن هشتگ به عنوان یا توضیحات را دارید. در حین ویرایش می توانید هشتگ هایی را به خود فیلم اضافه کنید.

اگر هشتگ را به توضیحات ویدیو یا درون ویدیو اضافه کنید ، YouTube آنها را بالای عنوان ویدیو در نتایج جستجو نشان می دهد.

به یاد داشته باشید ، افزودن هشتگ به عنوان برای افزایش بازدید کافی نیست. هنوز هم باید عنوان های ویدیویی عالی بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کند.

نحوه پیگیری عملکرد هشتگ YouTube

وارد YouTube Analytics شوید ، روی منابع ترافیک و سپس جستجوی YouTube کلیک کنید. با این کار هشتگ هایی که استفاده می کنید و بیشترین بازدید را نشان می دهد.

نحوه استفاده بینندگان از هشتگ های YouTube

بینندگان می توانند با استفاده از هشتگ ها به دو روش فیلم های مربوط به یک موضوع خاص را جستجو کنند:

  • در نوار جستجو هشتگ وارد کنید
  • روی هشتگ موجود کلیک کنید

با هر دو روش جستجو ، بیننده لیستی از فیلم ها با همان هشتگ را در نتایج جستجو مشاهده می کند.

بگذارید بگوییم شما می خواهید نان خمیر مایه درست کنید. قبل از اینکه یک دستورالعمل را امتحان کنید ، می خواهید ببینید که چگونه خمیر مایه درست می شود. به YouTube بروید و تایپ کنید # خمیر مایه به نوار جستجو بروید. ده ها نتیجه ظاهر می شود. این فیلم ها از آن هشتگ یا عبارت در اطلاعات ویدئویی خود (عنوان ، توضیحات و غیره) استفاده می کنند. الگوریتم YouTube فیلم ها را در نتایج جستجو براساس بازدیدهای گذشته کاربر ، عملکرد ویدئو ، تعامل و غیره نشان می دهد.

هشتگ YouTube بریده شده است

چرا هشتگ های YouTube مهم هستند؟

سه دلیل: اهمیت YouTube و محبوبیت و اثربخشی هشتگ ها.

YouTube با بیش از یک میلیارد کاربر ، یکی از سایتهای پربازدید در اینترنت است. میلیون ها نفر روزانه از آن برای بارگذاری و مصرف محتوا استفاده می کنند. همچنین در نوع خود یک موتور جستجوی قدرتمند است. وقتی افراد به دنبال یک ویدئو هستند ، ابتدا به YouTube می روند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ERP سال 2020

هشتگ ها به لطف شیوع آنها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به شما امکان می دهند محتوا را طبقه بندی کنید. آنها همچنین عملی هستند. وقتی هشتگی به ویدیوی خود اضافه می کنید ، یک روش آسان و آسان برای دسته بندی ویدیو به بینندگان می دهید.

همچنین با استفاده از هشتگ های مرتبط بینندگان فیلم شما را راحت تر می کنند ، آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهند ، بازدید کنندگان را به وب سایت شما سوق می دهند و تبدیل ها را تشویق می کنند.

هشتگ ها می توانند بازدیدهای ویدئو را افزایش دهند

قبلاً اشاره کردم که هشتگ ها یافتن فیلم ها را آسان می کنند ، اما همچنین می توانند بازدیدهای ویدئویی خود را افزایش دهید به دو روش:

  • وقتی افراد آن هشتگ را جستجو می کنند ، ویدیوی شما ظاهر می شود.
  • افراد هنگام تماشای یک فیلم مرتبط بر روی هشتگ کلیک می کنند.

بگویید شما در مورد موضوعی مانند “بازاریابی دیجیتال” ویدیویی قرار داده اید. در طول فرآیند بارگذاری ، شما ویدیو را با برچسب گذاری می کنید #بازاریابی دیجیتال، مانند این ویدئو:

https://www.youtube.com/watch؟v=LdnWx49LUJc

یکی دو روز بعد ، یک بیننده ویدیوی شخص دیگری را درباره افزایش تبدیل در وب سایت خود مشاهده می کند. ویدئویی که مشاهده می کنند نیز برچسب گذاری شده است #بازاریابی دیجیتال. آنها روی پیوند کلیک می کنند ، و لیستی از فیلمهای دارای آن هشتگ ، از جمله شما ، نمایش می یابد.

چگونه بهترین هشتگ ها را برای پیدا کنیم یوتیوب

هشتگ های مرتبط کلید یافت شدن در YouTube هستند. چگونه می دانید کدام یک بیشترین ارتباط را با جستجوهای کاربران دارند؟ چگونه از صدها امکان انتخاب می کنید؟

در YouTube جستجو کنید

با انجام برخی تحقیقات شروع کنید. به موضوعاتی که می پردازید فکر کنید. آیا هشتگ برای آن مباحث وجود دارد؟ پس از شناسایی احتمالات ، آنها را در YouTube جستجو کنید. این جستجو نتایج قدیمی و جدیدی ایجاد می کند.

با فیلتر کردن جستجوی خود ، جدیدترین ویدیوها را با هشتگ انتخابی خود پیدا کنید. فیلتر بارگذاری را روی “این ماه” یا “این هفته” تنظیم کنید. هنگامی که جستجوی خود را محدود کردید ، به فیلم هایی که بیشترین بازدید را دارند توجه داشته باشید. آنها علاوه بر موردی که اخیراً جستجو کرده اید ، از هشتگ هایی استفاده می کنند؟

با مشاهده محبوب ترین ویدیوهای رقیب خود ، می توانید هشتگ های مربوطه را برای YouTube پیدا کنید. استفاده از هشتگ مشابه آن ویدیوها ممکن است باعث افزایش بیننده شود.

از یک تولید کننده هشتگ استفاده کنید

اگر مطمئن نیستید کدام برچسب ها بیشتر به ویدیوی شما مربوط می شوند ، از یک تولید کننده هشتگ برای ایده ها استفاده کنید.

هشتگ ساز یک ابزار مبتنی بر اینترنت است که به سازندگان کمک می کند هشتگ های مناسب YouTube را پیدا کنند. عنوان ویدیویی خود را تایپ کنید و ژنراتور لیستی از امکانات را ارائه می دهد.

مقاله مرتبط  برای شروع یک وبلاگ چقدر محتوا نیاز دارید؟

ده ها تولید کننده هشتگ رایگان بصورت آنلاین پیدا خواهید کرد ، از جمله:

youtube هشتگ ژنراتور

یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

همانطور که این اصطلاح نشان می دهد ، یک هشتگ مارک دار نام تجاری شما را در هشتگ نشان می دهد – به عنوان مثال ، # نیل پاتل.

مهمترین مزیت هشتگ مارک دار این است که وقتی افراد روی آن کلیک می کنند ، فقط فیلم هایی را که بارگذاری کرده اید مشاهده می کنند. ویدیوهایی از رقبای شما نمایش داده نمی شوند – به شرطی که هیچ یک از رقبای شما از هشتگ مارک دار شما در ویدیوهای خود استفاده نکرده باشند.

توجه داشته باشید که هر یوتیوب دیگری ممکن است از هشتگ مارک دار شما در ویدئویی که از برند شما انتقاد می کند یا در ویدئویی که با تصویر یا ارزش برند شما سازگار نیست استفاده کند. همانطور که در زیر بحث می کنم ، هیچ هشتگ محافظ حق نسخه برداری ندارد.

هشتگ مارک دار برای youtube

از هشتگهای مبتنی بر مکان استفاده کنید

مخاطبان شما خاص مکان هستند؟ برای هدف قرار دادن آنها می توانید از هشتگ ها استفاده کنید.

با هشتگ های مکان ، خاص بودن ضروری است. در حالی که شما ممکن است لندن را به عنوان پایتخت انگلیس تصور کنید ، 28 شهر دیگر در سراسر جهان نام را به اشتراک بگذارید. اگر در لندن ، انتاریو هستید و ویدیویی درباره هشت بهترین رستوران در این شهر ارسال می کنید ، از آن استفاده کنید # لندن انتاریو تا به بینندگان محلی کمک کند ویدیوی شما را پیدا کنند.

آنچه باید درباره هشتگ ها برای YouTube بدانید

این پنج نکته را هنگام استفاده از هشتگ در فیلم های خود در خاطر داشته باشید.

هشتگ ها تضمینی برای موفقیت YouTube نیستند

YouTube کاملاً روشن می کند که هشتگ های « قول یا تضمینی برای موفقیت نیستند

فقط افزودن هشتگ به شرح یا عنوان ویدیوی شما کافی نیست. همچنین باید از قوانین هشتگ YouTube و دستورالعمل های انجمن آگاه باشید.

YouTube قوانینی را برای هشتگ ها وضع می کند

قانون اصلی هشتگ های ویدیویی YouTube فقط استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوع ویدیوی شما است.

برای افزایش بازدیدها ، ممکن است فکر کنید که افزودن هشتگ مربوط به یک موضوع پرطرفدار ، حتی اگر با ویدیوی شما ارتباطی نداشته باشد ، ایده خوبی است. اینطور نیست فقط بازدیدکنندگان را خاموش خواهید کرد ، ممکن است شما را به YouTube گزارش دهند. گزارش های آنها می تواند منجر به حذف ویدیوی شما شود.

نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که کمی طول می کشد. پر کردن بخش توضیحات ویدیوی شما بازدیدهای بیشتری به دست نمی آورد. برعکس ، YouTube از هر پستی با بیش از 15 هشتگ چشم پوشی می کند.

به جای استفاده از هرچه بیشتر هشتگ ، به سه یا چهار هشتگ مربوط به موضوع خود پایبند باشید. اگر عبارتی مربوط به ویدیوی شماست ، سعی کنید مواردی را که رقبای شما در ویدیوهای مشابه با عملکرد بالا استفاده می کنند ، امتحان کنید.

مقاله مرتبط  89 بلاگ ایده های وبلاگ (+ نحوه انتخاب صحیح)

همچنین ، هشتگ های خود را به درستی تایپ کنید ، بدون اینکه فاصله ای بین کلمات باشد. به نظر می رسد چیزی کوچک باشد ، اما اگر سریع تایپ می کنید ، می توانید اشتباه کنید. اگر هشتگ نادرست باشد ، برای نسخه صحیح به نتایج جستجو وارد نخواهید شد.

دستورالعمل های انجمن YouTube را دنبال کنید

مانند سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، یوتیوب نیز از این موارد برخوردار است دستورالعمل های جامعه برای محافظت از کاربران خود. این دستورالعمل ها در مورد تمام مطالب موجود در سیستم عامل آن ، از جمله هشتگ های ویدئویی اعمال می شود.

چهار سیاست اصلی وجود دارد:

  1. هرزنامه و اقدامات فریبنده
  2. محتوای حساس
  3. محتوای خشن یا خطرناک
  4. کالاهای تنظیم شده

پیروی از این دستورالعمل ها برای هشتگ ها ، از حذف ویدیو و لگد زدن شما از سیستم عامل جلوگیری می کند.

هشتگ ها ممکن است بر حفظ مخاطب تأثیر بگذارند

در اوایل مقاله ، من در مورد اینکه چگونه یک هشتگ ممکن است بینندگان را به سمت ویدیوی شما سوق دهد صحبت کردم. اگر کسی ویدئویی از محتواساز دیگر را با همان هشتگ تماشا کند ، ممکن است بیننده روی هشتگ کلیک کند و از آن ویدیو هدایت شود.

ممکن است شما همین مشکل را تجربه کنید. یک بیننده کنجکاو ممکن است با کلیک روی هشتگ پیوست شده به ویدیوی شما به دنبال محتوای مربوطه باشد. این عمل میزان حفظ مخاطب شما را کاهش می دهد.

برای مقابله با این مسئله ، از هشتگ های مارک دار استفاده کنید تا بینندگان محتوای شما را پیدا کنند و سعی کنید از هشتگ های مرتبط مرتبط با استفاده از چندین ویدیو استفاده کنید ، بنابراین نتایج شما همچنان ادامه دارد.

شما نمی توانید یک هشتگ داشته باشید

ایجاد هشتگ به شما مالکیت نمی دهد. آره، می توانید برای هشتگ های مارک تجاری اقدام کنید، اما تأیید داده نمی شود. قوانین مربوط به هشتگ های مارک تجاری از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، بنابراین حوزه قضایی خود را بررسی کنید.

حتی اگر یک هشتگ مارک تجاری داشته باشید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که از آن استفاده انحصاری داشته باشید. هیچ مانعی برای ایجاد سایر هشتگ های ایجاد شده توسط YouTube وجود ندارد – حتی اگر دارای مارک تجاری باشند. مک دونالد این را در سال 2012 کشف کرد وقتی هشتگی که برای توییتر ایجاد کردند نتیجه معکوس داد.

نتیجه

هشتگ ها برای YouTube می توانند روشی رایگان و کم زحمت باشند تا بینندگان بیشتری را به سمت ویدیوهای شما سوق دهند. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب ، دنبال کردن بهینه سازی YouTube و پیگیری عملکرد هشتگ ، برای اطمینان از اینکه از کلمات مناسب استفاده می کنید ، شانس موفقیت خود را افزایش خواهید داد.

نوع و مقدار هشتگ ها را آزمایش کنید تا تعیین کنید آیا بر تجزیه و تحلیل ویدیوی YouTube شما تأثیر می گذارد.

از کدام هشتگ ها برای افزایش بازدید استفاده می کنید؟