آموزش سئو

نحوه استفاده از نظرات مشتری در تصاویر و تبلیغات ویدیویی

ژوئن 2, 2021

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

نحوه استفاده از نظرات مشتری در تبلیغات تصویری و ویدئویی

انتخاب محتوای مناسب برای تبلیغات تصویری و تصویری می تواند چالش برانگیز باشد.

در واقع چه پیامی مصرف کنندگان را وادار به غرق شدن و خرید محصول شما می کند؟

صرف نظر از اینکه برنامه بازاریابی دیجیتال شما چقدر دقیق است ، هیچ یک راه حل ساده برای موفقیت در تبلیغات وجود ندارد که در هر کمپین اعمال شود.

یا وجود دارد؟

به جای اینکه در سازمان خود الهام بگیرید ، به مشتریان قبلی و فعلی مراجعه کنید تا به شما کمک کنند تا از عظمت محصول خود استفاده کنید.

چطور می تونی این کار رو بکنی؟ با استفاده از قدرت بررسی هایی که مشتریان راضی شما قبلاً انجام داده اند. 93 درصد از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، بررسی های آنلاین را بخوانید. اگر می توانید نظرات معتبر و مثبت را در تبلیغات خود بگنجانید ، می توانید خود را از رقابت جدا کنید و ارزش خود را به مخاطبان خود نشان دهید.

در این پست وبلاگ ، ما شش استراتژی را برای موفقیت استفاده از نظرات مشتری برای ساخت تبلیغات ویدیویی و تصویری موثر ارائه خواهیم کرد.

چرا باید از نظرات مشتری در تصاویر و فیلم های تبلیغاتی خود استفاده کنید

وقتی مشتری احتمالی درباره کسب و کار یا محصول شما با خبر می شود ، می خواهد مستقیماً به اینترنت مراجعه کند تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کند.

آنها فقط به دنبال تصاویر جذاب نیستند: آنها به دنبال بررسی سایر مصرف کنندگان هستند.

همچنین، 85 درصد مصرف کنندگان بیشتر از نظرات دوستان و خانواده خود به بررسی آنلاین غریبه ها اعتماد دارند.

هنگامی که از نقد و بررسی مشتری در تبلیغات استفاده می شود ، مرحله میانی مصرف کننده اینترنت برای کسب اطلاعات را حذف می کنید.

درعوض ، با این توصیف کنندگان تولید شده از خدمات یا محصول خود ، اعتماد فوری مشتری را جلب می کنید.

نحوه استفاده از نظرات مشتری در تصاویر و فیلم های تبلیغاتی خود

روش های بی شماری برای ادغام بررسی مشتری در استراتژی بازاریابی شما وجود دارد. در زیر ، ما شش استراتژی را تجزیه می کنیم تا اجازه دهیم بررسی های مشتری بازاریابی شما را انجام دهد.

  1. یک تم آگهی انتخاب کنید و نظرات مشتری را در مورد آن پیدا کنید

    تبلیغات می تواند قدرتمند باشد و احساسات پیچیده ای را برانگیزد.

    همانطور که در حال انجام کار تبلیغات خود هستید ، تصمیم بگیرید که می خواهید تبلیغ شما چه احساسی را در خود جلب کند. این شامل:
    -رنجش
    -زیبایی
    -خانواده
    -اعتماد به نفس
    -وطن پرستی
    -شجاعت

    به عنوان مثال ، کوکاکولا به طور معمول به موضوع دوستان و خانواده خود پایبند است. بی شک وقتی کک می بینید آگهی، می بینید که این مضمون از طریق تصاویر کپی آشکار می شود.

    به ارزشهای مرتبط با برند و مأموریت خود فکر کنید.
    اختصاص به نوآوری دارد؟ آن موضوع را انتخاب کنید و سپس نقل قول های موجود خود را که ابزار پیشرفته شما را برجسته می کنند منبع دهید.

    صرف نظر از اینکه کدام یک از تبلیغات تبلیغاتی را انتخاب می کنید ، با جفت سازی احساسات با نسخه مربوطه ، به ناچار یک توصیف دستگیر کننده و قدرتمند خواهید ساخت که باعث می شود محصول شما در بین مصرف کنندگان بالقوه برجسته شود.
    بررسی مشتری - آگهی کک

  2. یک بررسی عالی مشتری را انتخاب کنید و یک تصویر یا فیلم در اطراف مرور ایجاد کنید

    در حالی که نقدهای عالی به وزن آنها از طلا می ارزد ، اما عدم نمایش صحیح این گواهی ها می تواند آنها را بی ارزش کند.

    برای اطمینان از اینکه نظرات شما توجه شایسته را به خود جلب می کنند ، تصویری (یا ویدیویی اگر سرعت آن بیشتر از برند شما باشد) بسازید که چشم نواز و جذاب باشد.

    راحت تر از کار گفته شده؟

    در زیر پنج نکته طراحی که باید بدانید آورده شده است.

    چیدمان
    با نگه داشتن تجربه کاربری (UX) در خط مقدم طراحی خود ، گواهی خود را سازمان دهید. این شامل استفاده استراتژیک از فضای سفید و قرار دادن متن و محتوای تصویری است. به شما این امکان را می دهد تا تصویری منظم و قابل مصرف ایجاد کنید که از آن به راحتی بتوان معنی را برداشت کرد.

    تصاویر منحصر به فرد
    اینترنت مملو از تصاویر بسیار بریده بریده و کوکی است. برای اینکه مشتری خود را متمایز کنید ، تصاویر و رنگهای مناسب مارک را در نظر بگیرید و یکنواختی تصاویر را از بین ببرید.

    رنگ
    از رنگ می توان برای متوقف کردن یک بیننده در مسیرهای خود و ایجاد احساسات استفاده کرد. هنگام ساخت تصاویر توصیفی خود ، تصمیم بگیرید که رنگهای گرافیک شما چه پیامی را ارسال کنند.

    تایپوگرافی
    خارج از ظاهر کلی گرافیک یا فیلم شهادتین ، تایپوگرافی می تواند نقش مهمی در تأکید بر مهمترین عناصر نقل قول مشتریان شما داشته باشد. برای برجسته کردن نقاط درد ، رنگهای جسورانه و روشن را در نظر بگیرید تا بیننده بلافاصله بداند که این نقل قول مربوط به آنها است.

    ساده
    در حالی که می خواهید گواهی نامه شما برجسته شود ، اما نمی خواهید تصاویر بصری پیام را تحت الشعاع قرار دهند. وقتی نوبت به طراحی این تصاویر می رسد ، به سه C ادامه دهید بازاریابی گوگل: واضح ، موجز و جذاب

  3. بررسی مشتری را انتخاب کنید و از آن برای تقویت سهام اجتماعی خود استفاده کنید

    یک خریدار بلاتکلیف می تواند با تعامل با سایر مخاطبان خود به یک خریدار اختصاصی تبدیل شود.

    در واقع ، از هر چهار نفر ، یک نفر مارک ها را دنبال کنید محصولات آنها در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند. با نظارت بر کانال های اجتماعی و پاسخ های مشتریان ، این خریداران می توانند آگاهانه تر درباره قدرت و سودمندی محصول شما تصمیم بگیرند.

    برای نشان دادن بازخورد مشتری خود ، از استنادات و نظرات مشتری در استراتژی اجتماعی خود استفاده کنید تا نشان دهید که محصول شما چقدر فوق العاده است.

    وقتی بازخورد مشتری را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، اعتبار برند را افزایش می دهید ، تعامل را افزایش می دهید و در حالت ایده آل ، خط اصلی خود را رشد می دهید.

    آیا می خواهید برای دریافت نظرات در کانال های اجتماعی خود الهام بگیرید؟

    این گواهی نامه را از یک کاربر Maybelline بررسی کنید:

    بررسی مشتری - تبلیغات اینستاگرام
    با به اشتراک گذاشتن این توییت ، شرکت آرایش بر اثربخشی محصول خود تأکید کرده و اعتماد و جامعه را نیز تقویت می کند.

  4. بررسی مشتری را انتخاب کنید و از آن در استراتژی جستجوی خود استفاده کنید

    موتورهای جستجو فقط به این توجه ندارند که شما به چه میزان لیست خود را بهینه می کنید. آنها همچنین منبع نظارت مداوم هستند ، که شامل آنچه مشتریان در مورد مارک یا محصول شما می گویند می باشد.

    با استفاده از نظرات در لیست های Google و Microsoft خود ، می توانید احساس مشتریان نسبت به پیشنهاد شما را به طور برجسته نشان دهید. علاوه بر این ، جمع آوری مرتب محتوای جدید می تواند به شما قطعه های ویژه و رتبه بندی فروشنده Google را بدهد و باعث افزایش دید کلی در جستجوی شما شود.

    این رو چک کن آگهی از لگو برای خانه سیمپسونها:

    lego از برنامه های افزودنی برای افزودن نظرات مشتری در لیست گوگل

    ستارگان ، رتبه بندی و تعداد بازبینی ها بینندگان علاقه مند را از داشتن محصول مورد پسند خریداران آگاه می کند و تعداد قابل توجهی از افراد آن را خریداری کرده اند. این برنامه های افزودنی در لیست موتور جستجوی کلاسیک به تقویت اعتماد قبل از مراجعه مشتری های احتمالی به سایت شما کمک می کند.

  5. بررسی مشتری عالی را انتخاب کنید و از آن در استراتژی بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید

    صرف نظر از اینکه استراتژی بازاریابی ایمیل شما چیست ، می تواند از جمله بازبینی مشتری بهره مند شود. با توجه به سطح متوسط ​​متوسط بازگشت سرمایه گذاری (ROI) ، این کانال مکان مناسبی برای شامل تصاویر یا فیلم هایی است که نظرات مشتریان را جلب می کند.

    هنگامی که این گواهی نامه ها را در ایمیل به اشتراک می گذارید ، نه تنها اعتبار ایجاد می کنید ، بلکه احتمال افزایش نرخ کلیک (CTR) نیز بیشتر است.

    از طریق استفاده از روایت های مشتری آفرین ، شما می توانید تجربیات پایگاه مصرف کننده خود را به اشتراک بگذارید ، در حالی که به طور همزمان آنچه خوانندگان می توانند هنگام مشتری شدن پیش بینی کنند ، نشان می دهید.

    این رو چک کن مثال از شرکت مراقبت از پوست طبیعی Naturopathica:

    نظرات مشتریان مشتری شرکت مراقبت از پوست طبیعی
    در حالی که این محتوا در الگوی ایمیل آنها تعبیه نشده است ، اما به اشتراک گذاری تصویری شامل بازبینی ها و نام و نام خانوادگی آخرین مشتری ها ، بررسی را انسانی می کند و آن را باورپذیرتر و قابل استفاده تر می کند.

    در اینجا ، قیمت های انتخاب شده توسط این شرکت بیانگر یک نکته درد است که به احتمال زیاد در میان بسیاری از خریداران دنبال سرم صورت تقسیم می شود: کاهش خطوط ریز و چین و چروک. با انتخاب نقل قول هایی که به نقاط قوت محصول و نقاط درد مصرف کننده شما می پردازند ، ارزش بیشتری را اثبات می کنید.

  6. بررسی مشتری عالی را انتخاب کنید و از آن در استراتژی بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید

    خوب ، صفحه اصلی کمی دست کم گرفته شد.

    در حالی که بدون شک شما باید یک صفحه اختصاصی از سایت خود برای توصیفات داشته باشید ، اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که قوی ترین نظرات مشتری در هر صفحه وب سایت شما ظاهر می شود.

    لازم نیست اینها در چهره شما باشند. در عوض ، آنها باید به عنوان یک یادآوری ظریف در مورد قدرت محصول شما و مقدار جدی حسن نیت در پشت آن عمل کنند.
    افسانه ها با قرار دادن نظرات مشتریان در سراسر وب سایت خود ، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

    Fabletics با به اشتراک گذاشتن این بررسی های پرستاره همراه با تصاویر از مصرف کنندگان واقعی ، به طرز شگفت انگیزی به این نکته اشاره می کند که محصول آنها بسیار خارق العاده است.

    صرف نظر از اینکه کدام مسیر را برای وارد کردن نظرات در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود انتخاب می کنید ، و همه یک گزینه عالی نیز هستند ، سه روش مناسب وجود دارد که باید هنگام تهیه محتوای توصیفی خود به آنها عمل کنید.

    کوتاه و شیرین
    از ذکر کامل نظر مشتری خودداری کنید. درعوض ، بهترین قسمت آلبالو را انتخاب کنید و یک تیتر مرتبط و جسورانه بسازید. اگر در موارد اجتماعی به اشتراک می گذارید ، می توانید به پیوند کامل در پیوند پست پیوند دهید.

    تشکر کنید
    نظرات مشتری بیشتری می خواهید؟ مطمئناً این کار را می کنید ، آنها ابزار بازاریابی بسیار مهمی هستند. با تشکر از اینکه وقت گذاشتند و تجربه خود را با سازمان شما در میان گذاشتند ، مصرف کنندگان را ترغیب به بررسیهای بعدی کنید.

    دوباره توییت کنید و دوباره به اشتراک بگذارید
    این مورد به طور خاص در مورد تلاش های شما در شبکه های اجتماعی اعمال می شود ، اما حتماً سیستم عامل های اجتماعی خود را به طور مداوم کنترل کنید تا ببینید آیا نظرات مثبتی ارسال شده است. اگر این سنگهای قیمتی پنهان را پیدا کردید ، مطمئن باشید که آنها را در سیستم عامل خود به اشتراک می گذارید.

مقاله مرتبط  چگونه داده های آگهی PPC بیشتری را بکشیم

نتیجه برای استفاده از نظرات مشتری در کمپین های تبلیغاتی تصویری

صرف نظر از صنعت یا محصول ، باید از نظر مشتری برای افزایش استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بهره ببرید.

از آنجا که جستجوگران بیشتر و آنلاین به دنبال بررسی اینکه آیا یک محصول متناسب با نیاز آنها است ، نگاه می کنند ، شما با نداشتن یک فیلم یا تصویر جذاب از نظر زیبایی برای استقبال از آنها ، به ضرر تجارت خود خواهید افتاد.

مقاله مرتبط  بهترین افزونه های وردپرس که باید در سال 2021 استفاده کنید

با اجرای یک کمپین بازبینی مشتری چند کاناله ، می توانید به مشتریان بالقوه نشان دهید که نه تنها محصول شما توسط صاحبان محصول محبوب است ، بلکه درک درستی از درد مخاطب خود نیز دارید.

برجسته سازی این نقطه درد اصلی از طریق زبان و زمینه استفاده شده توسط مشتریان فعلی شما ، به مشتریان احتمالی اطمینان می دهد که هم نیاز آنها را درک کرده و هم آنها را برطرف می کنید.

مقاله مرتبط  ارائه دهنده میزبانی وب برتر

در حالی که شش استراتژی برای بررسی مشتری که در بالا مورد بحث قرار گرفتیم به شما امکان می دهد تا امتیازات اثبات شده را به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید ، همچنین یک کمپین کاملاً مبتنی بر بررسی را نیز در نظر بگیرید. با یک مشت بررسی موثر ، می توانید روایتی بسازید که کل داستان برند شما را بازگو کند ، همه در حالی که باعث افزایش دید و آگاهی می شود.

از کجا ترکیب نظرات مشتری را شروع می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با ROI روشن

تماس بگیرید