آموزش سئو

نحوه استفاده از موارد برجسته استوری اینستاگرام در یک حساب تجاری

آوریل 6, 2021

موارد برجسته داستان اینستاگرام به کاربران کمک می کند تا محبوب ترین و پرطرفدارترین مطالب خود را گرفته و از آن برای شخصیت پردازی بیشتر برند خود استفاده کنند.

برخلاف داستانهای معمولی اینستاگرام که پس از یک روز ناپدید می شوند ، موارد برجسته داستان اینستاگرام برای همیشه در نمایه شما باقی می مانند. این ویژگی به شما امکان می دهد تمام بهترین مطالب خود را در بالای نمایه خود به صورت سازمان یافته برجسته کنید تا افراد بتوانند به راحتی خواسته های خود را پیدا کنند.

در این مقاله ، من بهترین روش ها را برای استفاده از این ویژگی قدرتمند به نفع شما تجزیه می کنم.

چرا باید از نکات برجسته استوری اینستاگرام در یک حساب تجاری استفاده کنید؟

ما در عصر مصرف کننده آنلاین زندگی می کنیم. تعداد افرادی که از شبکه های اجتماعی برای تحقیق درباره محصولات استفاده می کنند از 54 درصد پیشی گرفت و روند رو به بالا را ادامه می دهد.

ویژگی Instagram Story Highlight می تواند بهترین محصولات شما را به نمایش بگذارد و آنها را آزمایش کند. شما می توانید از این بستر به عنوان راهی برای جلب توجه فوری به چیز جدید و مهیج در تجارت خود استفاده کنید.

از همه بهتر ، شما می توانید آن را امتحان کنید ، به مردم نحوه استفاده از آن را نشان دهید و آنها را به مکان دقیق مورد نیاز برای خرید آن هدایت کنید. می توانید همه این کارها را انجام دهید ، آن را به بالای صفحه اینستاگرام خود سنجاق بزنید و تا زمانی که دوست دارید آن را در آنجا بگذارید. این باعث می شود افراد مجبور نباشند تصاویر و فیلم های بی پایان را برای یافتن آنچه می خواهند ، جستجو کنند.

باید این را در نظر داشته باشیم یک سوم داستانهای مشاهده شده از مشاغل می آیند و از هر پنج نفر یک پیام مستقیم دارد.

این برای شما چه معنی دارد؟

این می تواند به معنای فرصت های بیشتر مانند تأیید و حمایت مالی باشد. اگر کالایی یا خدماتی دارید که می خواهید وارد بازار شوید ، می خواهید سایر مشاغل مربوطه ببینند چه چیزی را ارائه می دهید. موارد برجسته داستان اینستاگرام می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

نحوه استفاده از موارد برجسته اینستاگرام در یک حساب تجاری

بیایید از هر مرحله ای که برای برداشتن آگهی برجسته Instagram Story Highlights در صفحه خود باید بردارید ، می توانید استفاده از این ویژگی را شروع کنید.

1. ویژگی بایگانی خودکار را روشن کنید

ویژگی بایگانی به شما امکان می دهد داستان ها را ذخیره کنید. برای این کار ، ویژگی بایگانی خودکار را روشن کنید. با این کار تمام داستان های شما به طور خودکار ذخیره می شود ، حتی اگر مهلت 24 ساعته تمام شود.

برای شروع ، به نمایه اینستاگرام خود می روید ، تنظیمات را باز می کنید و به حریم خصوصی می روید.

نکات برجسته داستان اینستاگرام - تنظیم

در آنجا زبانه ای با عنوان “Story” پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و به سمت پایین نگاه کنید تا “ذخیره در بایگانی” را پیدا کنید.

موارد برجسته داستان اینستاگرام - یافتن داستان های خود در اینستاگرام برای برجسته سازی داستان
موارد برجسته داستان اینستاگرام - یافتن داستان های خود در اینستاگرام برای برجسته سازی داستان

با روشن کردن این مورد ، عکس ها و فیلم ها به طور خودکار در بایگانی ذخیره می شوند ، بنابراین مجبور نیستید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

2. نکات برجسته استوری اینستاگرام را ایجاد کنید

برای دیدن استوری های بایگانی شده ، روی نمایه اینستاگرام خود به سمت چپ بکشید. شما باید یک قسمت بایگانی شده در بالا ببینید. آن را باز کنید تا تمام داستان های ذخیره شده در نمایه خود را پیدا کنید.

مقاله مرتبط  10 ربات اختلاف نظر مفید برای انجمن های آنلاین
برجسته های داستان اینستاگرام - مشاهده داستان های بایگانی شده اینستاگرام برای موارد برجسته

با کلیک بر روی سه نقطه در سمت راست بالا ، یک منو در پایین ظاهر می شود. این منو جایی است که شما با ایجاد فیلم ها یا عکس های بایگانی شده ، نکات برجسته خود را اضافه می کنید تا یک تصویر جلد و برچسب برای آنها ایجاد کنید.

برجسته های داستان اینستاگرام - مشاهده داستان های بایگانی شده اینستاگرام برای موارد برجسته

پس از اتمام این مرحله ، باید بتوانید موارد برجسته را در نمایه خود در زیر بیوگرافی ببینید. اگر همه کارها به درستی انجام شده باشد ، عکس ها و فیلم های جدید را در موارد برجسته بایگانی می کند.

3. یک جلد و نماد برای موارد برجسته استوری اینستاگرام خود انتخاب کنید

اکنون Highlight Story Story خود را ایجاد کرده اید ، وقت آن است که خلاق شوید و یک عنوان عالی و عکس روی جلد را برای برجسته انتخاب کنید. شما می خواهید این کار را با دقت انجام دهید. دقیقاً مانند هر چیز دیگری در بازاریابی دیجیتال ، شما می خواهید توجه هرکسی را که در صفحه شما قرار دارد جلب کنید.

نکات برجسته داستان اینستاگرام - بررسی محصولات

توصیه می شود تصاویر یا نمادهای کاور برجسته مارک دار ایجاد کنید زیرا ظاهر و رنگ آن برای پیروان شما آشنا خواهد بود.

موارد برجسته استوری اینستاگرام را می توانید پیدا کنید آیکون ها به صورت رایگان و از آنها برای شخصی سازی نمایه خود استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید ، می توانید خود آنها را در سایتی مانند اینها ایجاد کنید بوم.

هشت نکته برای ایجاد نکات برجسته داستان Instagram جالب در یک حساب تجاری

اکنون که ایده های برجسته داستان Story Instagram را تولید کردید ، بیایید در مورد برخی نکات برای کمک به شما در ارتقا things سطح بالاتر صحبت کنیم. این هشت نکته به شما کمک می کند جذاب ترین نکات برجسته را برای شخصیت پردازی برند خود و جلب نظر افراد بیشتر ایجاد کنید.

1. برای جلب توجه از نمادهای پررنگ استفاده کنید

نکات برجسته داستان اینستاگرام - lularue

لولارو از رنگهای زنده در تصاویر خود استفاده می کند و ظاهر کلی آن چشم نواز است. توجه شما را جلب می کند و مدتی آن را نگه می دارد.

مورد بعدی که می دانید ، در حال پیمایش هستید ، روی بعضی ضربه می زنید ، چیزهای جدید را بررسی می کنید و به طور کلی برای مدتی دور می مانید.

این هدف شما به عنوان بازاریاب است. شما می خواهید بهترین محصولات و خدمات خود را در این زمینه به نمایش بگذارید و از آیکون های پررنگ برای جلب توجه و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید.

2. برند باشید

داستان اینستاگرام نمونه های برجسته - مقدسین را برجسته می کند

نیو اورلئان ساینتز این کار را انجام داده است ، مانند بسیاری دیگر از تیم های ورزشی حرفه ای. آنها از رنگ های تیمی خود استفاده می کنند تا همه چیز از نظر نام تجاری منسجم و درست باشد. افرادی که طرفداران جدی چیزی هستند می توانند یک رنگ را با یک محصول یا خدمات خاص شناسایی و مرتبط کنند.

وقتی صحبت از ورزش می شود ، این موضوع بیشتر آشکار می شود. علاقه مندان می توانند با دیدن سایه خاصی از رنگ ، پیراهن ها ، محصولات و یادگاری ها را از یک مایل دور شناسایی کنند.

چه رنگ هایی نشان دهنده برند شما هستند و مردم چقدر می توانند شما را با این رنگ ها شناسایی کنند؟ اگر مطمئن نیستید ، اکنون زمان تغییر است. با جمع آوری موارد زیر ، جزئیاتی از این دست اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

مقاله مرتبط  4 تفاوت بین آژانس های خلاقیت و بازاریابی

نگاه داشتن روانشناسی رنگ به خاطر داشته باشید که رنگ های خود را نیز انتخاب می کنید. برخی از رنگ ها احساسات خاصی را ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که انتخاب های رنگی شما همان چیزی است که می خواهید مشتریانتان احساس کنند و از آنها برای اطمینان از احساس مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگ آبی می تواند باعث ایجاد آرامش یا غم شود ، بنابراین حتماً آن را به گونه ای در خود بگنجانید که باعث شود آنها احساس آرامش کنند ، نه غمگین – احتمالاً شما نمی خواهید مشتریان خود را دستگیر کنید!

3. بهترین محصولات خود را به نمایش بگذارید

موارد برجسته داستان اینستاگرام فرصتی برای نمایش بهترین موارد خود هستند. آنچه را که در یک داستان ارائه می دهید به مردم نشان دهید تا آنها در عمل ببینند. دیدن چگونگی کارکرد چیزها یا شکل ظاهری آنها در یک شخص یا فضا (از طریق عکس یا فیلم) می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

نود و سه درصد از مصرف کنندگان می گویند بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. اگر می توانستید مشتریان را وادار کنید که کالایی را مرور کنند و ویدیو را برای شما ارسال کنند ، می توانید از آن در یک برجسته داستان نیز استفاده کنید. درست در بالای نمایه شما جایی است که باید بهترین محتوای خود را در آن نمایش دهید.

4. رویدادهای آینده را تبلیغ کنید

اگر اتفاق مهیجی مانند رویدادی که میزبان آن هستید در پیش است ، چرا آن را با مخاطبان خود به اشتراک نمی گذارید؟ بگذارید بگوییم تجارت شما فقط در شب کریسمس فروش فلاش را ارائه می دهد. شما می توانید یک برگه برجسته ایجاد کنید که در مورد این رویداد بحث کند ، اطلاعات مربوط به آن را ضبط کند و این جزئیات را به جهان پخش کند.

5. از نظرسنجی های تعاملی استفاده کنید

نظرسنجی های تعاملی احتمالاً یکی از بهترین راه های تعامل با مخاطبان شما است. انجام این کار به شما امکان می دهد نه تنها با آنها درگیر شوید بلکه حتی با آنها همکاری کنید. شما می توانید درک کنید که چه چیزی مخاطبان شما را تیک می زند ، آنچه که از شما انتظار دارند و آنچه در پروژه های آینده به دنبال آن هستند ، است.

برای افزودن نظرسنجی تعاملی در Instagram Highlights Story برای اجرای نظرسنجی ها. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هنگام ایجاد داستان خود ، دکمه های قابل لمس را اضافه کنید.

س .ال بپرسید ، بینش پیدا کنید و با پیروان خود سرگرم شوید. نظرسنجی ها به شما امکان می دهد فضایی ایجاد کنید که افراد برای تعامل با شما بیایند. تقریباً مانند ایجاد یک تجربه در فروشگاه هنگام خرید یا مرور آنلاین است.

6. به سtionsالات پاسخ دهید

به جای س askingال ، می توانید از برجسته های داستان خود برای پاسخ به س questionsالات استفاده کنید. اگر افراد دائماً س questionsالهای یکسانی را می پرسند یا درمورد مسائل رایج در ارتباط هستند ، می توانید یک برگه پرسش و پاسخ ایجاد کنید که در آن به س questionsالات متداول پاسخ دهید.

مقاله مرتبط  چگونه کلمات کلیدی را در همه جا پیدا کنیم

وقتی اینستاگرام برچسب “سوالات” را در سال 2018 به این پلتفرم اضافه کرد ، به مشتریان امکان می داد سوالات خود را به استوری شما ارسال کنند. سپس می توانید این س questionsالات را بردارید ، آنها را به عنوان برچسب داستان جدید به اشتراک بگذارید و پاسخ آن را ارائه دهید.

7. آموزش های ویژه

آموزش های محصول یکی از قدرتمندترین روش های فروش چیزی است. اگر کسی شما را برای اولین بار پیدا کند ، اگر بتواند عملی را ببیند ، احتمالاً احساس خرید در شما بهتر خواهد بود.

اگر می توانید با استفاده از محصولات ، آموزش های مشتریان خود را دریافت کنید ، امتیازات پاداش می گیرید. این فرصتی است که شما می توانید این واقعیت را به نمایش بگذارید که مشتریان شما آنچه را که برای ضبط ویدئو و به اشتراک گذاشتن آن در صفحه اینستاگرام خود به اندازه کافی می فروشید ، دوست دارند.

8. پاسخ های بهترین مشتریان خود را برجسته کنید

مهم نیست که در چه شغلی مشغول هستید ، باید اعتماد ایجاد کنید ، اعتبار ایجاد کنید و مردم را وادار کنید که مزایای کالاها و خدمات شما را قبل از اینکه آنها را امتحان کنند ، درک کنند.

توصیفات و بررسی های انجام شده توسط افراد ، مشتریان احتمالی را نشان می دهد که می توانند به شما اعتماد کنند و خرید چیزی از شما تجربه مثبتی را در پی خواهد داشت. شما می توانید یک برگه برجسته از بهترین توصیفات خود در اینستاگرام ایجاد کنید. در ازای ارائه یک بازبینی صادقانه از تجارت خود ، چیزی را ارائه دهید.

اندازه گیری موفقیت برجسته استوری اینستاگرام خود در حساب تجاری خود

شما می توانید معیارهای برجسته Story Story Instagram خود را به همان روشی که می توانید سایر موارد را در Instagram ردیابی کنید ، ردیابی کنید.

با استفاده از قسمت تجزیه و تحلیل ، می توانید تمام تعاملات ، کلیک ها ، پاسخ ها و بازدیدهای نمایه خود را از بخش جزئیات پست داستان بررسی کنید. همچنین می توانید تعداد برداشت های خود را ببینید و اینکه چگونه به دنبال کنندگان ترجمه شده اند.

اگر به نمایه مشاغل اینستاگرام ارتقا پیدا کنید ، به معیارهای اضافی دسترسی خواهید داشت.

نتیجه

یادگیری نحوه استفاده از موارد برجسته استوری اینستاگرام می تواند به شما در ایجاد توجه بیشتر ، جذب فالوور بیشتر و استفاده بهتر از نمایه خود کمک کند.

ما به عنوان بازاریاب دیجیتال باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم سطح دسترسی خود را افزایش دهیم و در مورد کالاها و خدمات خود صحبت کنیم. کسانی که مایل فراتر می روند ، کسانی هستند که موفق می شوند.

آیا برای ارتقا presence سطح بعدی اینستاگرام خود به کمک نیاز دارید؟ ما منابع متنوعی و تیمی متخصص داریم که می توانند به شما کمک کنند.

موارد برجسته استوری اینستاگرام چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید