آموزش سئو

نحوه استفاده از مرکز خلاقیت فیس بوک

آوریل 8, 2021

طبق یک مطالعه توسط HubSpot ، بیش از 30 درصد بازاریابان Facebook Ads بالاترین بازده سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

برای دیدن ROI با تبلیغات خود در تلاش هستید؟ تو تنها نیستی.

ساخت یک تبلیغ در فیس بوک که کاملاً برجسته باشد ، مخاطبان شما را مجذوب خود کند و افرادی را تبدیل کند بسیار سخت است. پس از آن همه قالب های تبلیغاتی مختلف را باید در نظر گرفت ، اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما از جستجوگر متن عبور می کنند ، نسخه را می نویسند ، تأیید نهایی خلاقیت را می گیرند – و این همه قبل از تنظیم هدف گذاری در مدیر تبلیغات است.

اگر می خواهید به تبلیغات پول بپردازید و شاهد بهبود نرخ تبدیل خود نیستید ، Facebook Creative Hub می تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد.

این پلت فرم برای یافتن استراتژی هایی که مارک های برتر از آن استفاده می کنند و پیاده سازی آنها در خلاقیت شما قبل از انتشار ، فوق العاده قدرتمند است.

تا زمان خواندن این پست ، درک درستی از موارد زیر خواهید داشت:

  1. مرکز خلاقیت فیس بوک چیست
  2. چرا شما باید از آن به عنوان بازاریاب استفاده کنید
  3. نحوه استفاده از Creative Hub و معیارهای سنجش برای پیگیری

Facebook Creative Hub چیست؟

Facebook Creative Hub ویژگی خارق العاده ای است که برای کمک به شما در ایجاد تبلیغات بهتر Facebook طراحی شده است. در اصل ، این یک تولید کننده ماکت تبلیغات است که ایجاد ، آزمایش ، بازبینی و اشتراک تبلیغات را برای شما آسان می کند قبل از اینکه “انتشار” را بزنید.

با این حال ، Facebook Creative Hub یک ابزار تبلیغاتی متوسط ​​نیست.

این یک روش قدرتمند برای الهام گرفتن از کمپین بعدی شماست. مثالهای واقعی را از مارک های برتر مرور کنید ، فیلتر کنید بر اساس نوع تبلیغ ، و استراتژی های دقیق آنها را برای موفقیت ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G5H9X8K8SW8

مرکز خلاقیت فیس بوک برای بازاریابان چه ارزشی دارد؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، Facebook Creative Hub فراتر از ارائه کامل خلاقیت شما است.

در اینجا برخی از بزرگترین مزایایی که بازاریابان می توانند از مرکز خلاقیت فیس بوک انتظار داشته باشند آورده شده است.

الهام را پیدا کنید

هنگامی که Creative Hub برای اولین بار راه اندازی شد ، یک دکمه “الهام بگیرید” به شما کمک کرد تا در تبلیغات تبلیغاتی موفق قرار بگیرید. امروز ، دکمه دیگر از بین رفته است ، اما صفحه الهام هنوز زنده و سالم است.

براساس قالب آگهی فیلتر کنید و از بین آنها انتخاب کنید:

  • عکس
  • ویدئو
  • چرخ فلک
  • تجربه فوری
  • داستانها
  • پیام رسان

فیلتر توسط یک سیستم عامل مانند:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • پیام رسان
  • شبکه مخاطبان

برای الهام گرفتن از تبلیغات بیشتر می توانید در بخشهای ویژه و رهبران فهرست کنید.

هنگامی که مورد دلخواه خود را پیدا کردید ، روی دکمه “ایجاد مدل سازی” کلیک کنید و شروع به ایجاد کنید!

مانند یک حرفه ای Mock-Ups تبلیغاتی ایجاد کنید

آیا وقتی صحبت از ایجاد ماکت می شود کمی ترسیده اید؟ یا آیا شما به عنوان یک بازاریاب مشغول احساس می کنید ، این صرفاً اتلاف وقت است؟

Facebook Creative Hub در اینجا حضور دارد تا ضمن کمک به شما در تبلیغات فیس بوک در بازگرداندن ROI بیشتر ، روند کار را سریع و بدون دردسر انجام دهد.

به سادگی بر روی دکمه “ایجاد Mockup” کلیک کنید و صفحه ای را وارد خواهید کرد که می توانید دقیقاً محصول نهایی آگهی خود را ببینید.

با ترکیب الهام تبلیغات و ویرایشگر ، خود را تنظیم می کنید تا یک تبلیغ فیس بوک قدرتمند ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در رسیدن شما غرق نمی شوند

اگر تبلیغات Facebook را در گذشته ایجاد کرده اید ، می دانید که این پلت فرم در مورد تأیید تصاویر سختگیرانه است.

مقاله مرتبط  با این میانبرهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، هر هفته 10 ساعت صرفه جویی کنید

از چیزی با کلمات بیش از حد در نمودار خود استفاده کنید ، و دسترسی شما کاهش می یابد.

Creative Hub به شما امکان می دهد تصاویر خود را از طریق ویرایشگر ماکت و جستجوگر متن داخلی آن اجرا کنید. بلافاصله به شما می گوید که آیا تصویر شما بر عملکرد تبلیغات شما تأثیر منفی یا مثبتی خواهد گذاشت.

ماکت تبلیغات را با تیم خود به اشتراک بگذارید

هنگامی که تصاویر ، کپی تبلیغات ، پیوند و تماس برای اقدام خود را اضافه کردید ، می توانید پیوندی برای اشتراک گذاری با تیم خود ایجاد کنید.

این پیوند به مدت 30 روز فعال است و می توانید از آن برای دریافت بازخورد از هر کسی استفاده کنید تا ببینید آیا ایده هایی برای پیشرفت دارند یا خیر.

یا می توانید از آن به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوای خلاقانه با مشتری خود قبل از اجرای تبلیغ استفاده کنید. این پیوند به کاربر دقیقاً نحوه نمایش آگهی در قالب های مختلف را نشان می دهد و به مشتریان دید واضحی از انتظارات می دهد.

نحوه استفاده از مرکز خلاق فیس بوک

آیا آماده شروع ایجاد بالاترین تبدیل تبلیغات فیس بوک خود هستید؟ در اینجا راهنمای گام به گام نحوه ایجاد ماکت در Creative Hub آورده شده است.

1. مرکز خلاقیت فیس بوک را از کجا پیدا کنید

به مدیر تبلیغات Facebook بروید و روی شبکه نه بلوکی کلیک کنید. منو نشان داده خواهد شد. اگر Creative Hub در میانبرهای شما نیست ، به بخش «تبلیغات» بروید و روی آن کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، فیس بوک شما را به صفحه ماکت می برد تا ساخت آگهی خود را شروع کنید.

مرکز خلاقیت فیس بوک - از کجا می توان آن را پیدا کرد

2. محل قرارگیری خوراک را انتخاب کنید در مرکز خلاق فیس بوک

اولین قدم در ایجاد ماکت تبلیغاتی خود انتخاب مکان است.

قرار دادن تبلیغات در فیس بوک چیست؟ همه مکانهای مختلفی است که تبلیغ شما می تواند در سیستم عامل نشان داده شود. انتخاب مورد مناسب به هدف کمپین و مخاطبان شما برمی گردد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک برند مد هستید که Gen Z را هدف قرار می دهید ، می خواهید روی Instagram تمرکز کنید. این کانال 5800 درصدی نسل برتر کشف و خرید نسل است با استفاده از برنامه برای کشف مارک ها و محصولات جدید.

شما 16 مکان خوراک برای انتخاب دارید:

  1. فیدهای فیس بوک
  2. فیدهای اینستاگرام
  3. فیس بوک مارکت
  4. فیدهای ویدئویی فیس بوک
  5. ستون راست فیس بوک
  6. اینستاگرام کاوش کنید
  7. صندوق ورودی مسنجر
  8. داستانهای اینستاگرام
  9. داستان های فیس بوک
  10. داستان های مسنجر
  11. فیلم های درون بخار فیس بوک
  12. نتایج جستجوی فیس بوک
  13. مقالات فوری فیس بوک
  14. مخاطبان شبکه بومی
  15. ویدیوهای پاداش یافته شبکه مخاطبان
  16. ویدیوهای جریان شبکه شبکه مخاطب

بر روی دکمه “بزرگ کردن” با توجه به مکانی که می خواهید برای خلاقیت خود تمرکز کنید ، کلیک کنید. این یک پنجره بازشو باز می شود و شما می توانید تبلیغات خود را در نماهای دسک تاپ ، موبایل و سایر موارد مشاهده کنید.

کیت ایجاد ویدیو توپی خلاق فیس بوک

3. یک قالب را انتخاب کنید

در مرحله بعد ، شما باید نحوه ساختاری تبلیغ خود را انتخاب کنید. دو قالب برای انتخاب وجود دارد:

  • یک تصویر ، فیلم ، یا نمایش اسلاید با چند تصویر.
  • یک تبلیغ چرخ فلک با دو یا چند تصویر و فیلم قابل پیمایش.

کدام یک را باید انتخاب کنید؟ باز هم ، این به اهداف کمپین شما خلاصه می شود.

تبلیغات چرخ فلک برای موارد زیر بسیار عالی است:

  • نمایش چندین محصول
  • ویترین های عمیق محصول
  • از جمله چندین تماس برای اقدام
مقاله مرتبط  بهترین بررسی های نرم افزار برنامه ریزی کارمندان در سال 2020

تبلیغات تصویری و تصویری تنها اگر بخواهید روی یک پیشنهاد منحصر به فرد (مثلاً یک دوره گل سرسبد) تمرکز کنید و آگاهی از برند ، تولید سرنخ و بازدید از سایت خود را افزایش دهید ، عالی است.

4. رسانه را به Facebook Creative Hub اضافه کنید

بعد ، به بخش “Mockup پیش فرض” پایین بروید و رسانه خود را اضافه کنید.

می توانید مستقیماً از روی دسک تاپ خود یک ویدیوی از پیش آماده یا یک تصویر بارگذاری کنید.

Creative Hub همچنین به شما امکان می دهد محتوای خود را از ابتدا ایجاد کنید. برای راه اندازی کیت ایجاد ویدئو ، انتخاب الگویی و تبدیل تصاویر ثابت به یک فیلم جذاب ، بر روی دکمه “ایجاد ویدیو” کلیک کنید.

بر روی دکمه “نمایش اسلاید” کلیک کنید ، و فیس بوک به شما کمک می کند در کمتر از پنج دقیقه با یکی از الگوها به نمایش اسلاید بپردازید. شما می توانید پس زمینه ، برچسب ها و آرم ها را اضافه کرده و از بین مدت زمان نمایش اسلایدی مختلف انتخاب کنید.

هر دو گزینه برای بازاریابانی که مهارت ویرایش فیلم یا بودجه استخدام شخصی برای ایجاد محتوای ویدیویی را ندارند ، ایده آل است. با 74٪ بازاریابان گفتن اینکه محتوای ویدئویی بازدهی بهتر از تصاویر ساکن دارد ، این دو ویژگی به شما کمک می کند تا بخشی از عملکرد را بدست آورید.

نحوه استفاده از Facebook Creative Hub - کیت ایجاد فیلم

5. سایر جزئیات اساسی را اضافه کنید

در مرحله بعدی ، می خواهید کپی تبلیغ خود را پر کنید مانند:

  • متن اصلی: این عنوان تبلیغات شماست. در بیشتر مکان های تبلیغاتی نمایش داده می شود و شما می خواهید آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. فیس بوک زیر 125 حرف را توصیه می کند.
  • عنوان: به طور متوسط، هشت نفر از 10 نفر یک عنوان را می خواند، اما فقط 10 نفر از 10 مورد بقیه را می خوانند. اگر تلاش می کنید ، من یک راهنمای کامل برای نوشتن عناوین قدرتمند دارم که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.
  • شرح: این متن اضافی اختیاری است که فقط در چند مکان انتخاب شده ظاهر می شود.
  • آدرس وب سایت: جایی که می خواهید ترافیک ارسال کنید ، یعنی صفحه فرود خود.
  • لینک نمایش: شما این گزینه را دارید که به جای URL کامل وب سایت ، URL کوتاه تری نمایش دهید.
  • فراخوانی برای اقدام: CTA را از لیست کشویی انتخاب کنید که بهترین گزینه برای تبلیغ شما باشد. به عنوان مثال ، اگر در حال تبلیغ یک رویداد هستید ، “دریافت بلیط” را انتخاب کنید.
نحوه استفاده از مرکز خلاق فیس بوک - سایر جزئیات اساسی را اضافه کنید

6. تبلیغ خود را منتشر کنید

هنگامی که از ماکت خود راضی بودید ، باید قبل از پخش مستقیم آن را به مدیر تبلیغات اضافه کنید.

برای این کار ، نوار لغزنده را در گوشه سمت راست بالا روشن کنید. دکمه “ایجاد تبلیغ” از خاکستری به آبی تبدیل خواهد شد.

روی آن کلیک کنید ، فیس بوک شما را به سمت مدیر تبلیغات هدایت می کند. یک پنجره بازشو از شما می خواهد که هدف کمپین خود را از سه ستون آگاهی ، توجه و تبدیل انتخاب کنید.

پس از پایان کار ، به پایین پیمایش کنید و دکمه “ادامه” را انتخاب کنید.

در اینجا می توانید بودجه تبلیغات روزانه ، جدول زمانی کمپین را تعیین کرده و مخاطبان خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید محلی را که در آن نمایش داده می شود کنترل کنید ، به سرآیند “Plactions” بروید و “Manual Places” را انتخاب کنید.

وقتی همه چیز را به دلخواه تغییر دادید ، روی “بعدی” کلیک کنید. می توانید تبلیغی را که در Creative Hub ایجاد کرده اید یک بار آخرین بار مشاهده کنید و در صورت لزوم هر چیزی را تغییر دهید.

مقاله مرتبط  چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای مبتدیان انجام دهیم (گام به گام)

اگر خوشحال هستید ، روی “انتشار” کلیک کنید. تبلیغ شما مورد بازبینی قرار می گیرد و فیس بوک به محض پخش مستقیم به شما اطلاع می دهد.

نحوه استفاده از مرکز خلاقیت فیس بوک - تبلیغات خود را منتشر کنید

7. موفقیت آگهی خود را دنبال کنید

در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای پیگیری تبلیغات Facebook شما وجود دارد:

نرخ تبدیل

اگر کمپین تبلیغاتی شما شامل کسی است که روی CTA کلیک می کند ، آنچه را باید اندازه گیری کنید این است:

  • تولید سرب: چند نفر برای پیشنهاد شما از فیس بوک ثبت نام کردند؟
  • حراجی: در نهایت از طریق کمپین تبلیغاتی خود چند فروش انجام دادید؟
  • ترافیک: چند کلیک برای وب سایت خود دریافت کرده اید؟

فرکانس

اگر بودجه تبلیغات شما هر روز فقط چند دلار است ، لازم نیست نگران این معیار باشید. با این حال ، اگر صدها دلار در ماه در Facebook Ads هزینه می کنید ، باید فرکانس را کنترل کنید.

فرکانس ، تعداد دفعات ارائه تبلیغات شما به یک کاربر متوسط ​​است.

اگر کسی مرتباً همان آگهی را بارها و بارها ببیند ، کوری بنر به درون شما سرایت می کند و آگهی شما کارایی خود را از دست می دهد.

هزینه و بازگشت به تبلیغ

بازدهی در هزینه تبلیغات (ROAS) به میزان درآمد شما از هر دلاری که برای تبلیغات خرج می کنید ، است.

من توصیه می کنم پیکسل ردیابی فیس بوک را تنظیم کنید تا ROI مشخصی در مورد هزینه تبلیغات خود کسب کنید.

اگر پیکسل ها را تنظیم نکرده اید ، به راهنمای من مراجعه کنید محاسبه ROI برای فعالیت های بازاریابی شما.

https://www.youtube.com/watch؟v=PKjzTgAPYx0

هزینه هر کلیک (CPC) و نرخ از طریق کلیک (CTR)

CPC و CTR معیارهایی برای سنجش جذابیت عمومی کمپین تبلیغاتی شما هستند.

CPC به شما میانگین هزینه یک کلیک از تبلیغ شما بر روی وب سایت شما را می گوید و CTR درصدی از افرادی است که پس از دیدن تبلیغ شما بر روی وب سایت شما کلیک می کنند.

اگر متوجه شدید CTR کم دارید ، می تواند به این معنی باشد که تبلیغ شما برای مخاطبان شما جذاب نیست و زمان آن است که ماکت های تبلیغاتی خود را اصلاح کنید.

هزینه هر اقدام

هزینه هر عمل (CPA) به رفتاری گفته می شود که فرد می خواهد پس از دیدن تبلیغ شما انجام دهد.

میتونه باشه:

  • بازدید از صفحه فرود در وب سایت خود
  • پخش فیلم
  • ثبت نام در وبینار خود

هرچه CPA شما پایین باشد ، درآمد و نرخ تبدیل شما برای همان هزینه تبلیغات بیشتر است.

نتیجه

شما این کار را تا انتهای این پست انجام داده اید ، این بدان معنی است که شما رسماً استاد خلاق Facebook Hub هستید.

بعدی چیست؟

وقت آن رسیده است که از بزرگترین مارک های تجاری الهام بگیرید و تبلیغات شگفت انگیزی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

با این حال ، قبل از انجام این کار ، غواصی عمیق من در مورد چگونگی ایجاد ، بهینه سازی و آزمایش تبلیغات Facebook را بررسی کنید. این شامل هر آنچه در جعبه ابزار بازاریاب خود برای اجرای تبلیغات موفق و بزرگترین درسی که طی این سالها آموخته ام نیاز دارید.

بزرگترین تلاش شما برای ایجاد تبلیغات موفق در فیس بوک چیست؟ به نظر شما Facebook Creative Hub کمک خواهد کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید