آموزش سئو

نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام در کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی

نوامبر 14, 2020

یک میلیارد نفر – همین تعداد افراد هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند.

با چنین مخاطبان بزرگ ، بسیار درگیر، می توانید شرط بندی کنید که رقابت بین مارک ها سخت است. به همین دلیل جزئیات کوچک می توانند تفاوت ایجاد کنند و فیلترهای اینستاگرام می توانند در موفقیت بیشتر کمپین های رسانه های اجتماعی شما نقش داشته باشند.

فیلترهای اینستاگرام چیست؟

به هر کجا که نگاه کنید ، توصیه های بازاریابی می گوید شما نیاز دارید تصاویر با کیفیت بالا برای موفقیت در سیستم عامل هایی مانند Instagram. اما اگر یک عکاس حرفه ای نباشید چه می کنید؟

این جایی است که فیلترهای اینستاگرام می توانند برای بازاریابی شما و به ویژه کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی تغییر دهنده بازی باشند – آنها می توانند تصاویر شما را به شکلی زیبا جلوه دهند که انگار از آنها به صورت حرفه ای گرفته شده است.

در اینجا مثالی از تصویر فیلتر نشده در مقابل دوقلوی فیلترشده آورده شده است:

عکس اینستاگرام فیلتر نشده از قایق ها روی آب
عکس اینستاگرام قایق های روی آب با استفاده از فیلتر کلاراندون

فیلترهای اینستاگرام نه تنها باعث تمیزتر به نظر رسیدن چیزها می شوند ، بلکه به شما امکان می دهند با یک کلیک تصویر خود را ویرایش کنید. در مواردی که بیشتر ویرایشگران باعث تغییر کنتراست ، اشباع و غیره به صورت جداگانه می شوند ، اینستاگرام به شما امکان می دهد یک فیلتر از پیش تعیین شده متناسب با تصویر خود انتخاب کنید – اگرچه می توانید آنها را تغییر دهید.

در حالی که این فیلترها از سال 2011 وجود دارند ، اما در سال های اخیر از بین رفته اند. با اضافه شده قابلیت های واقعیت افزوده (AR) فناوری– که تصاویر خیالی را به تصاویر دنیای واقعی اضافه می کند – می تواند به طور قابل توجهی بر مبارزات رسانه های اجتماعی شما تأثیر بگذارد.

چرا باید از فیلترهای اینستاگرام در پرداخت خود استفاده کنید نوشته ها؟

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی رقابتی هستند و برجسته شدن در میان جمع کار ساده ای نیست. اگر می خواهید بهترین هزینه برای هر کلیک را با کمپین های پرداخت شده خود در شبکه های اجتماعی بدست آورید ، پس نام تجاری شما باید توجه شما را جلب کرده و تعامل را به همراه داشته باشد.

هنگامی که یک تبلیغ اینستاگرام را اجرا می کنید ، املاک و مستغلات زیادی برای کار ندارید ، بنابراین باید فضای محدودی را که می توانید مخاطبان خود را جذب کنید پیدا کنید.

اگر بتوانید استفاده ابتکاری از فیلترها را با تصاویر خلاقانه و متن عالی ترکیب کنید ، می توانید به نتایج استثنایی برسید – به عنوان مثال اوپل کار خود را با کمپین “اوپل آدام” انجام داد. فقط در طی دو هفته ، این کمپین به افزایش 2.5 برابر در ثبت نام دست یافت و به طور قابل توجهی هزینه اوپل را برای هر ثبت نام کاهش داد.

دستیابی به همان نتایج برای تجارت شما امکان پذیر است ، اما شما باید از بهترین ابزارها در دسترس خود استفاده کنید.

اگر فقط 18٪ از پست های اینستاگرام از فیلتر استفاده می کنند، این بدان معنی است که شما فرصتی برای برجسته کردن مطالب خود نسبت به 82٪ دیگر داشته اید. تحقیقات نشان می دهد که فیلترهای AR به طور متوسط ​​75 ثانیه ساکن هستند، که چهار برابر بیشتر از محتوای ویدیویی است – بنابراین استفاده از آن می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خواهان تعامل هستند و اگر تبلیغات به آنها این امکان را می دهد ، می توانید با هزینه کمتری به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید – و فیلترهای اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای دستیابی به این هدف هستند.

نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام برای فعالیتهای پولی خود

تبدیل پست های خود به کمپین های پولی از طریق برنامه Instagram نمی تواند آسان تر باشد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک است حساب کاربری یا سازنده، و سپس می توانید با تبلیغات پولی خود تنظیم شوید.

  1. روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.
  2. تبلیغات را انتخاب کنید.
  3. پستی را برای تبلیغ انتخاب کنید. اینستاگرام به شما پیشنهاد می دهد از پست برتر خود استفاده کنید ، اما می توانید هر یک از پست های قبلی خود را برای تبلیغ انتخاب کنید.
  4. محل ارسال افراد – نمایه ، وب سایت یا پیام های مستقیم خود را انتخاب کنید.
  5. مخاطبان خود را تعریف کنید. ساده ترین گزینه این است که “خودکار” را انتخاب کنید که افرادی مشابه پیروان شما را هدف قرار می دهد ، اما شما می توانید شخصی خود را ایجاد کنید.
  6. بودجه خود را انتخاب کنید ، هزینه روزانه و مدت زمانی را که می خواهید کمپین اجرا شود تنظیم کنید.
  7. بازبینی و منتشر کنید.
مقاله مرتبط  بهترین شرکت های خدمات حقوق و دستمزد سال 2020

نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام برای تبلیغات پرداخت شده خود

برای ایجاد یک تبلیغ از طریق برنامه ، باید پست یا داستان خود را از قبل ایجاد کنید. خوشبختانه ، اینستاگرام آسان گرفتن تصویر در حین حرکت ، افزودن یک فیلتر عالی و تبلیغ آن در عرض چند ثانیه را بسیار آسان می کند.

نکاتی برای انتخاب فیلتر مناسب اینستاگرام برای کمپین شما

فیلتر مناسب اینستاگرام ممکن است راهی سریع برای دستیابی به آن باشد به تصاویر خود لمس حرفه ای دهید، اما فیلتر اشتباه می تواند نتیجه عکس داشته باشد. هنگام انتخاب فیلتر خود ، این سه نکته را در نظر داشته باشید:

  • تصاویر شما نشان دهنده برند شما است
  • سازگاری در شبکه های اجتماعی به خوبی کار می کند
  • دیوانه نشو فیلتر

تصاویر شما به تعریف برند شما کمک می کنند ، بنابراین فیلترهایی که انتخاب می کنید اهمیت دارند. فیلترهای شما باید نشان دهنده روحیه محصول یا خدماتی باشد که شما تبلیغ می کنید و باید با این امر سازگار باشید.

یک مثال عالی برای این حساب JetBlue’s Instagram است. به راحتی می توانید دریابید که چطور سازگاری به آنها اجازه داده است سبک ساده و در عین حال م effectiveثر خود را با استفاده از سبک های تصویر مشابه ، رنگ ها و موارد دیگر توسعه دهند.

عکس صفحه ای از استفاده JetBlues از فیلترهای اینستاگرام

اگرچه فیلتر مناسب می تواند شرایط را شگفت انگیز نشان دهد ، اما “بیش از حد فیلتر کردن” می تواند نتیجه عکس داشته باشد. شما نمی خواهید خیلی چیزها را تغییر دهید تا سورئال به نظر برسند. فیلترهای اینستاگرام برای ایجاد رضایت بهینه شده اند ، بنابراین معمولاً به جای ویرایش بیش از حد ، باید به آزمایش شده امتحان کنید.

اگر به دنبال الهام هستید ، Canva محبوب ترین فیلترها را مطالعه کرد و Clarendon ، Gingham و Juno در رتبه های برتر قرار گرفتند.

فیلترهای اینستاگرام برای ارسال ها

افزودن فیلتر به پستهای اینستاگرامی آسانتر نیست. در پنج مرحله ساده می توانید شگفت انگیز ارسال کنید تصاویری که مخاطبان شما را به خود جلب می کند توجه.

  1. روی دکمه + در مرکز صفحه اصلی خود کلیک کنید.
  2. تصویری را که می خواهید از کتابخانه خود استفاده کنید انتخاب کنید یا “عکس” یا “فیلم” را برای ایجاد تصویر جدید انتخاب کنید. بعدی را کلیک کنید.
  3. فیلتر خود را از لیست پایین صفحه انتخاب کنید. به یاد داشته باشید ، می توانید با کلیک روی مدیریت در انتهای حلقه ، موارد بیشتری اضافه کنید.
  4. عنوان خود را اضافه کنید ، افراد را در پست های خود برچسب گذاری کنید ، مکان خود را پست کنید و سایر سیستم عامل های اجتماعی را که می خواهید در آنها پست کنید انتخاب کنید.
  5. سهم را بزنید
راهنمای افزودن فیلترهای اینستاگرام برای ارسال ها

فیلترهای اینستاگرام برای داستان ها

استوری های اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی ارسال کنید که پس از 24 ساعت از بین می روند. یک سوم از پربازدیدترین استوری های اینستاگرام توسط مشاغل ایجاد می شود ، بنابراین آنها راهی عالی برای پیشرفت بیشتر پست های شما هستند.

روند ارسال داستان با فیلترها به همان اندازه پست ها ساده است ، اما در مورد فیلترهای AR گزینه های بیشتری مشاهده خواهید کرد.

برای فیلم یا تصویر زنده:

  1. نماد نمایه خود را انتخاب کنید.
  2. دکمه + را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.
  3. “داستان” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.
  4. با استفاده از دوربین خود فیلم یا تصاویر زنده بگیرید ، یا با کلیک بر روی تصویر در گوشه پایین سمت چپ ، یکی از موجودات خود را از کتابخانه خود انتخاب کنید.
  5. اگر از یک تصویر زنده استفاده می کنید بین دوربین جلو و عقب خود را انتخاب کنید.
  6. فیلتر خود را از حلقه در پایین انتخاب کنید.
  7. برای گرفتن عکس روی دکمه مرکزی ضربه بزنید یا برای گرفتن فیلم دکمه را نگه دارید.
  8. با استفاده از دکمه های ویرایش در گوشه بالا سمت راست ، فیلترهای اضافی ، متن همپوشانی یا بارگیری به کتابخانه خود اضافه کنید.
  9. “ارسال به” را بزنید و محل اشتراک داستان خود را انتخاب کنید.
راهنمای گام به گام افزودن فیلترهای اینستاگرام برای استوری ها

نکته فیلتر فیلتر اینستاگرام

اگر در حال پیمایش در اینستاگرام هستید و فیلتری را که دوست دارید مشاهده می کنید ، می توانید آن را ذخیره کنید تا در استوری های خود استفاده کنید.

  1. به پروفایل شخص دارای فیلتر مورد علاقه خود بروید.
  2. برای دیدن همه فیلترهای آنها ، روی شکلک صورتک شکلک کلیک کنید.
  3. با کلیک روی پیکان رو به پایین می توانید آن را ذخیره کنید یا آن را امتحان کنید.
  4. هنگامی که فیلتر را امتحان می کنید ، روی منوی کشویی کلیک کنید.
  5. از اینجا می توانید جلوه را ذخیره کرده یا بلافاصله به عنوان داستان ارسال کنید.
  6. دفعه بعدی که داستانی ارسال می کنید ، فیلتر آماده استفاده شما می شود.
مقاله مرتبط  خدمات مشاوره استراتژی دیجیتال

فیلترهای اینستاگرام برای چهره ها

وقتی اولین پین داستانی خود را ایجاد کردید ، احتمالاً متوجه شده اید که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با AR به صورت خود انجام دهید.

AR به شما امکان می دهد جلوه های تولید شده توسط رایانه را بر روی تصویر زنده ای که در دوربین خود مشاهده می کنید ، اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ببینید که عینک آفتابی شما چه شکلی است ، برای آن فیلتر AR وجود دارد. عینک های آفتابی روی صورت شما ظاهر می شوند و هنگام حرکت شما را دنبال می کنند.

فیلترهای اینستاگرام بی انتهایی با AR وجود دارد که به شما گزینه های بیشتری برای جذب مخاطبان خود می دهد. با این حال ، مانند هر فیلتر اینستاگرام ، یافتن مواردی که با نام تجاری شما مطابقت دارد ضروری است.

برخی از شرکت ها با فیلترهای AR در اینستاگرام موفقیت زیادی کسب کرده اند ، مانند این مورد توسط Ray-ban. اما اگر می خواهید از این فیلترها استفاده کنید ، باید مطمئن شوید که مارک خود را حفظ می کنید.

فیلتر اینستاگرام رایبان زن با شاخ

برای ایجاد یک داستان با فیلترهای AR ، به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

  1. نماد نمایه خود را انتخاب کنید.
  2. دکمه + را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.
  3. “داستان” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.
  4. از بین دوربین جلو و عقب یکی را انتخاب کنید.
  5. بین فیلترهای پایین اسلاید کنید و ببینید که چهره شما با AR زنده می شود.
  6. برای جلوه های بیشتر ، به انتهای حلقه بلغزانید و “جلوه های مرور” را انتخاب کنید.
  7. فیلتر را انتخاب کنید.
  8. برای گرفتن عکس روی دکمه وسط کلیک کنید ، برای گرفتن فیلم نگه دارید.
  9. روی ارسال کلیک کنید و سپس مکان اشتراک گذاری را انتخاب کنید.
فیلترهای اینستاگرام برای چهره ها

سایر ویژگی های اینستاگرام برای کمک به کمپین پرداخت شده شما

یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام در بین تبلیغ کنندگان این است که ابزارهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا تبلیغات تبلیغاتی بیشتری را به کمپین پرداختی خود بدهید. نکته جالب در مورد آن این است که برای هر کسی آسان است که فیلترها ، gif ها ، متن و موسیقی را به تصاویر خود اضافه کند.

در حالی که یک مطالعه اخیر نشان داده است که تصاویر بدون همپوشانی متن معمولاً بهتر از تصاویر دارای متن هستند، بازاریابی در واقع یافتن پیامی است که مخاطبان شما را درگیر خود می کند ، بنابراین ارزش دارد که برای یافتن فرمولی که برای شما مناسب است آزمایش کنید.

این ویژگی های اینستاگرام در هنگام دستیابی و جذب مخاطب مورد نظر شما گزینه های اضافه تری به شما می دهد.

افزودن Gif

Gif یک حد وسط بین تصاویر ایستا و فیلم ارائه می دهد. درباره آنها صحبت شد یک روند بزرگ بازاریابی، و در حالی که AR تا حدودی تصرف کرده است ، آنها هنوز هم هستند ابزاری مفید برای فعالیتهای پولی Instagram.

GIF یک روش سریع و آسان برای اضافه کردن چیزهای اضافی به داستان شما است ، و بار دیگر ، اینستاگرام انجام آن را فوق العاده آسان می کند:

  1. نماد نمایه خود را انتخاب کنید.
  2. دکمه + را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.
  3. “داستان” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.
  4. بین دوربین های جلو و عقب یکی را انتخاب کنید یا کتابخانه خود را از طریق نمادی در گوشه پایین سمت چپ باز کنید.
  5. عکس بگیرید یا از کتابخانه خود تصویری انتخاب کنید.
  6. صورتک شکل مربعی شکل را در بالای صفحه انتخاب کنید.
  7. gif ها را انتخاب کنید یا برای یافتن gif خاص از نوار جستجو استفاده کنید.
  8. با فشار دادن داخل انگشت یا خارج کردن آن با دو انگشت ، gif خود را بزرگ یا کوچک کنید و آن را به موقعیت خود بکشید.
  9. “ارسال” را برای کسانی که می خواهید داستان خود را ببینید انتخاب کنید.

افزودن متن

اینستاگرام ممکن است یک پلت فرم بسیار تصویری باشد ، اما این بدان معنی نیست که از متن استفاده نمی شود. استفاده صحیح از متن می تواند به شما در زمینه ارسال و داستان کمک کند ، توجه افراد را به خود جلب کرده و تصویر را به نام تجاری شما پیوند دهد.

متن یکی از قسمتهای حیاتی اینستاگرام است زیرا در اینجا مکان استفاده شماست یکی از مهمترین ویژگی ها: هشتگ ها.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی سئو محلی

هشتگ ها نه تنها به افراد کمک می کنند تا پست های شما را پیدا کنند ، بلکه باعث افزایش تعامل و جذب شما از محبوبیت در صنعت شما می شوند. آمارها نشان می دهد که اینستاگرام پست هایی که حتی فقط با یک هشتگ قابل مشاهده هستند می توانند میزان تعامل 12.6٪ را افزایش دهند. بنابراین تنها با اندکی متن اضافی می توانید شانس موفقیت بیشتری در مبارزات خود داشته باشید.

همچنین می توانید روی داستان های خود از همپوشانی متن استفاده کنید. شما کنترل قلم ، رنگ و ظاهر متن خود را در دست دارید ، به این معنی که روش دیگری برای جلوه دادن حرفه ای به تصاویر خود دارید.

برای افزودن همپوشانی متن به داستان های خود ، به سادگی:

  1. نماد نمایه خود را انتخاب کنید.
  2. دکمه + را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.
  3. “داستان” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.
  4. تصویر یا فیلم خود را انتخاب کنید.
  5. روی “Aa” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  6. متن خود را تایپ کنید.
  7. با استفاده از ابزارهای بالای صفحه ، قلم ، رنگ و جلوه های خود را انتخاب کنید.
  8. آمار “تمام شده” را بزنید
  9. “ارسال به” را انتخاب کرده و مخاطبان خود را انتخاب کنید.

افزودن موسیقی

موسیقی همیشه نقش مهمی در تبلیغات داشته است. موسیقی به تبلیغات کمک می کند به یاد ماندنی تر ، احساسات را برانگیخته ، داستان را می سازد و نام تجاری را برجسته می کند ، بنابراین می تواند یک ابزار اساسی باشد.

در حالی که برخی از افراد با صدا خاموش از اینستاگرام استفاده می کنند ، افزودن ویژگی هایی مانند موسیقی به آسانی باعث اینستاگرام می شود که با استفاده از آنها چیزی از دست نمی دهید.

باز هم ، اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را انتخاب می کنید متناسب با نام تجاری شما باشد و مخاطبان شما را به خود جذب کند.

در اینجا نحوه افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام خود آورده شده است:

  1. نماد نمایه خود را انتخاب کنید.
  2. دکمه + را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.
  3. “داستان” را از فهرست بازشو انتخاب کنید.
  4. بین دوربین های جلو و عقب یکی را انتخاب کنید یا کتابخانه خود را از طریق نمادی در گوشه پایین سمت چپ باز کنید.
  5. از کتابخانه خود عکس بگیرید یا تصویری انتخاب کنید.
  6. صورتک شکل مربعی شکل را در بالای صفحه انتخاب کنید.
  7. روی نماد موسیقی کلیک کنید.
  8. آهنگ خود را انتخاب کنید
  9. می خواهید کدام قسمت از آهنگ را به نمایش بگذارید ، مدت زمان کلیپ و نحوه اعتبار گرفتن آهنگ را ویرایش کنید.
  10. روی “انجام شده” کلیک کنید
  11. برچسب موسیقی را بزرگتر یا کوچکتر کنید تا متناسب با تصویر شما باشد.
  12. “ارسال به” را بزنید و مخاطبان خود را انتخاب کنید.

ویژگی های فیلتر اینستاگرام در سایر برنامه های عکاسی

ممکن است فکر کنید ، “من می خواهم پست های اینستاگرامی من برجسته شود ، پس چرا من از رایج ترین فیلترها مانند Clarendon استفاده می کنم؟” در حالی که بسیاری از مارک ها با فیلترهای اینستاگرام موفقیت کسب می کنند ، اما اگر این مسیر را انتخاب کنید گزینه های دیگری دارید.

برای کمک به شما در این زمینه ، بسیاری از برنامه های عکاسی وجود دارند که دارای فیلترهای Instagram هستند که می توانید برای آنها هزینه کنید یا به شما امکان می دهد خود را ایجاد کنید ، از جمله:

  • VSCO
  • نور پس زمینه
  • یک داستان رنگی
  • تزا
  • جرقه AR

ممکن است مجبور شوید مدتی برای پیدا کردن یا ایجاد فیلتر عالی اینستاگرام سرمایه گذاری کنید ، اما پس از ذخیره شدن آن در حساب اینستاگرام خود ، می توانید در عرض چند ثانیه آن را به تمام پست ها و داستان های خود اضافه کنید.

نتیجه

فیلتر مناسب اینستاگرام می تواند بلافاصله تصاویر شما را بهبود بخشد و به برند شما هویت ببخشد. هنگامی که کمپین های رسانه ای پولی را اجرا می کنید ، می خواهید به تصاویر و فیلمهای خود هر فرصتی برای ایستادگی در بین مردم بدهید و فیلترها می توانند در دستیابی به این مهم کمک کنند.

اینستاگرام افزودن این عنصر اضافی به پست های شما را فوق العاده آسان می کند. تصاویر خود را به پست هایی تبدیل کنید که افراد می خواهند با آنها درگیر شوند و آنها را به اشتراک بگذارند ، سپس ببینید که چگونه ممکن است کمپین های پرداخت شده شما در شبکه های اجتماعی را بهبود ببخشند.

فیلتر ورود به اینستاگرام برای نام تجاری شما چیست؟