آموزش سئو

نحوه استفاده از عکسهای سه بعدی در فیس بوک برای تجارت خود

اکتبر 8, 2020

تغییر رفتار مصرف کننده و سیستم عامل های تکامل یافته فناوری ، ما را ملزم می کند استراتژی های جدیدی را برای دستیابی به مشتریان خود کشف کنیم.

روندی که دقیقاً چنین فرصتی را ایجاد می کند عکس های سه بعدی در فیس بوک است.

تا حدودی تحت تأثیر فناوری های سه بعدی و تجدید حیات واقعیت ترکیبی ، عکس های سه بعدی می توانند در جلب توجه و روایت داستان برند خود در فیس بوک به شما کمک کنند.

عکسهای سه بعدی در فیس بوک چیست؟

عکس سه بعدی فیس بوک

عکس های سه بعدی به شما امکان می دهد یک تصویر را به جای دو بعد از سه بعد مشاهده کنید ، بنابراین می توانید چیزهایی را در اطراف تصویر کمی مشاهده کنید که در غیر اینصورت در یک عکس استاندارد 2 بعدی از چشم خارج می شوند.

به عنوان مثال ، در یک عکس سه بعدی از شخصی که به دوربین نگاه می کند ، قسمت هایی از کناره های صورت او و کمی بالاتر از سر او را مشاهده خواهید کرد.

عکس های سه بعدی به شما امکان می دهد با پیمایش ، کج شدن و تغییر مسیر با استفاده از ماوس یا پد لمسی ، یک تصویر را کاوش کنید.

یک نکته مهم: عکس های سه بعدی را نباید با تصاویر 360 درجه اشتباه گرفت. مورد دوم به شما امکان می دهد صحنه ای را به طور کامل کاوش کنید ، اما به تجهیزات ویژه و تنظیمات منحصر به فردی نیاز دارد ، که در اینجا درباره آنها بحث نخواهیم کرد.

عکس های سه بعدی در فیس بوک چگونه کار می کنند؟

به طور خلاصه ، الگوریتم های پیچیده و پیچیده بسیاری آنها را امکان پذیر می کنند.

توسعه یافته توسط یوهانس کوپف ، دانشمند تحقیق در فیس بوک، الگوریتم با تجزیه و تحلیل نقشه های عمق و حرکات کوچک تولید شده توسط دوربین تلفن شما و سیستم تشخیص حرکت کار می کند.

سپس این نقشه های عمق پردازش شده و به مش های سه بعدی تبدیل می شوند ، که عکس نهایی سه بعدی را ایجاد می کنند.

همه تلفن ها توانایی دستیابی به این مهم را ندارند. برای ایجاد عکس های سه بعدی به تلفن های هوشمند میان رده مانند آیفون 7 و بالاتر نیاز است.

چرا باید به عکس های سه بعدی در فیس بوک اهمیت دهید؟

ممکن است در استفاده از عکسهای سه بعدی در فیس بوک تردید داشته باشید. این ممکن است تصاویری از اشکال دیگر رسانه های سه بعدی ، مانند سینما یا تلویزیون را به ذهن متبادر کند.

آنها بهترین رسانه های سه بعدی نیستند و هر دو موفق به گرفتن آن نشدند. در سال های اخیر ، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده نویدبخش را آغاز کرده اند.

با این حال ، عکس های سه بعدی – به ویژه در فیس بوک – یک مورد منحصر به فرد است.

چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها برای تجارت خود استفاده کنید:

اشباع فیس بوک را مختل می کند

فیس بوک مدتی است که وجود دارد ، به این معنی که اکثر مارک ها و تبلیغ کنندگان قبلاً از آن استفاده می کنند. بیشتر از 90 میلیون مشاغل کوچک از فیس بوک استفاده کنید از آنجا که فقط مقدار محدودی از محدوده توجه برای جابجایی وجود دارد ، شما باید برای جلب توجه به طور مداوم رقابت کنید. عکس های سه بعدی راهی قدرتمند برای انجام این کار ارائه می دهند زیرا به شما امکان می دهد با ایجاد نوآوری توجه کاربر را قطع کنید.

مقاله مرتبط  بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2020

Fights Limited Organic Reach

فیس بوک میزان ارگانیک مارک ها را کاهش داده و در عوض پست های دوستان و خانواده را در اولویت قرار می دهد. با داشتن فرصت های کمتر برای جلب مخاطب خود ، به روشهای برجسته سازی مانند عکسهای سه بعدی نیاز دارید.

شکل جدیدی از قصه گویی را فراهم می کند

یک عکس دو بعدی می تواند داستانی را بیان کند ، اما یک عکس سه بعدی می تواند آن داستان را زنده کند. عکس های سه بعدی با باز کردن کانال جدیدی از داستان سرایی خلاقانه ، راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه می دهند.

مارک ها در حال کارآیی این نوع رسانه ها در فیس بوک هستند ، اما عکس های سه بعدی هنوز به طور کامل خسته نشده اند. آنها احتمالاً برای ماندن در اینجا هستند و اکنون زمان مناسب برای استفاده بیشتر از آنها است.

آیا می توانید با عکس های سه بعدی در فیس بوک تبلیغ کنید؟

اگرچه عکس های سه بعدی می توانند ابزاری قدرتمند برای محتوای ارگانیک باشند ، اما در حال حاضر برای استفاده در تبلیغات فیس بوک در دسترس نیستند.

فیس بوک دلایل این موضوع را بیان نکرده است و ما نمی دانیم که چه زمانی یا آیا این موارد برای استفاده به عنوان پست های تقویت شده در دسترس خواهد بود.

با این حال ، می توان فرض کرد که فیس بوک در حال حاضر عملکرد عکس های سه بعدی را در سیستم عامل اندازه گیری می کند. اگر آنها نوید و تعامل کاربر قابل اندازه گیری را نشان دهند ، ممکن است فیس بوک به تبلیغ دهندگان اجازه دهد تا در برخی موارد از تصاویر سه بعدی استفاده کنند.

چه کسی باید از عکس های سه بعدی در فیس بوک استفاده کند؟

مانند هر کانال یا تکنیک بازاریابی ، نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید به محصول ، صنعت و مشتریان شما بستگی خواهد داشت.

اگر شما یک سرویس نامشهود مانند مشاوره مدیریت ارائه می دهید ، ممکن است موارد استفاده خلاقانه زیادی در فضای شما وجود نداشته باشد.

با این حال ، اگر یک محصول بصری مانند کیف دستی طراح را به نمایش می گذارید ، عکس های سه بعدی می تواند گسترش طبیعی استراتژی بازاریابی شما باشد.

در اینجا برخی از صنایع وجود دارد که می توانند از عکس های سه بعدی بهره مند شوند:

روش

عکس های سه بعدی می توانند به تصمیم گیری مصرف کننده هنگام خرید لباس و لوازم جانبی کمک کنند. اغلب احساس آنلاین بودن چنین مواردی دشوار است و دیدن آنها به صورت سه بعدی می تواند به شما کمک کند.

فیلم

عکس های سه بعدی همچنین می توانند پسوند طبیعی انیمیشن باشند. آنها می توانند بدون نیاز به تحریک و تحریک ، به یک شخصیت متحرک کمک کنند.

مسافرت رفتن

اگر مقصدی برای تعطیلات می فروشید ، غوطه وری بیشتر تصویر در سه بعدی می تواند به کاربر در تجسم خود در آنجا کمک کند. منظره ، محیط و تصاویر رنگارنگ در مکان های عجیب و غریب می توانند زنده شوند.

مقاله مرتبط  راهنمای مخفی ویدئو و سئو

سرگرمی

سایر تجربه های غوطه وری ، مانند جشنواره ها یا تئاتر ، می توانند از عکس های سه بعدی استفاده کنند تا نگاهی بهتر به آنچه ارائه می دهند ارائه دهند.

مشاور املاک

فروش خانه معمولاً با تصاویر جذاب شروع می شود ، که به خریداران احتمالی کمک می کند زندگی در آنجا را تصور کنند. عکسهای سه بعدی می توانند این جلوه را افزایش دهند.

صنایع سنگین بصری می توانند از عکسهای سه بعدی برای بهترین تأثیر خود استفاده کنند. همچنین ، صنایعی که تجربه های غوطه وری ارائه می دهند می توانند از تصاویر سه بعدی برای تکرار بیشتر ارزش پیشنهادی خود استفاده کنند.

نحوه ارسال عکس های سه بعدی در فیس بوک

اگر تصمیم دارید تجارت شما از استفاده از عکسهای سه بعدی در فیس بوک بهره مند شود ، مراحل ارسال آنها را در اینجا آورده اید.

تجهیزات مناسب را تهیه کنید

خوشبختانه فیس بوک ارسال عکس های سه بعدی را برای همه قابل دسترسی کرده است. به تجهیزات دوربین فانتزی نیازی نخواهید داشت.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک گوشی هوشمند میان رده است که دارای آن است تنها یا لنزهای دوگانه ، قابلیت های حالت عمودی. آیفون 7 یا معادل آن (و بالاتر) برای گرفتن عکس های سه بعدی مناسب است.

در مورد مفاهیم بازاریابی تصمیم بگیرید

اگر می خواهید از عکس های سه بعدی در فیس بوک بیشترین بهره را ببرید ، باید آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به جای حیله و تزویر مشاهده کنید.

مفاهیمی که شما ارائه می دهید نیاز به برخی از خلاقیت ها و کاربردها در صنعت شما دارد ، اما در اینجا چند ایده کلی آورده شده است:

  • دفتر خود را نشان دهید: از تیم خود در محل کار خود عکس بگیرید و در دوربین لبخند بزنید تا با برند خود اعتماد و آشنایی ایجاد کنید.
  • محصولات خود را به نمایش بگذارید: اگر محصولات یا خدمات شما بصری است ، می توانید بهترین قطعات را به صورت سه بعدی به نمایش بگذارید. به عنوان مثال ، اگر خانه جدیدی را تبلیغ می کنید ، می توانید از یک قطعه عتیقه یا مبلمان یک عکس سه بعدی بگیرید.
  • تبلیغات ویژه را ارائه دهید: برای تقویت تبلیغ می توانید از عکس های سه بعدی نیز استفاده کنید. ذخیره تصاویر سه بعدی خود برای زمانی که می خواهید جلب توجه کنید ، اثر جدید را حفظ می کند.

هنگام گرفتن عکس های سه بعدی ، پس زمینه را در ذهن داشته باشید.

به طور معمول ، در صورت وجود شیئی در پیشانی ، ابزار عکس سه بعدی فیس بوک بهترین عملکرد را دارد. داشتن عمق های مختلف پس زمینه دیگر نیز به شما کمک می کند.

تصاویر با کنتراست رنگی بالا نیز به خوبی کار می کنند.

عکسهای سه بعدی خود را بگیرید

از نور مناسب و پس زمینه متضاد استفاده کنید ، سپس دوربین خود را در حالت عمودی قرار دهید.

عکس را بگیرید و تمام! هنگام بارگذاری تصویر ، دوربین تلفن و الگوریتم فیس بوک بقیه کارها را انجام می دهند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سال 2020

با استفاده از عکس های غیر 3D موجود

همچنین می توانید عکس های موجود را به عکس های سه بعدی تبدیل کنید. فیس بوک به هوش مصنوعی (AI) آنها آموزش داده است که از تصاویر 2 بعدی ساختارهای سه بعدی ایجاد کنند ، بنابراین می توانید هر تصویری را که در حال حاضر دارید بارگذاری کنید.

به خاطر داشته باشید که اگرچه تأثیر کاملاً قانع کننده ای وجود دارد ، اما برنامه اساساً “حدس” می زند که تصویر سه بعدی چگونه است. این بدان معنی است که ممکن است تاری وجود داشته باشد که باید قبل از انتشار بررسی کنید.

تصویر را بارگذاری کنید

این یک فرایند کاملاً ساده است:

  1. از طریق برنامه Facebook به صفحه تجارت خود بروید.
  2. برای ایجاد پست جدید روی “انتشار” ضربه بزنید.
  3. “عکس / فیلم” را انتخاب کنید و تصویر خود را انتخاب کنید.
  4. روی «تمام شد» ضربه بزنید.
  5. روی «ساخت 3D» در بالای عکس ضربه بزنید.
  6. صبر کنید تا فیس بوک تصویر شما را به 3D تبدیل کند.
  7. با تغییر جهت و کج کردن ، جلوه 3D را پیش نمایش کنید.
  8. متن پست را متناسب با استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید.
  9. دوباره روی «انتشار» ضربه بزنید.

عکس و پست سه بعدی شما سپس در صفحه شما منتشر می شود.

فیس بوک این نکات را ارائه می دهد برای ایجاد عکس های سه بعدی:

  • عکسهای سه بعدی قابل ویرایش نیستند.
  • اگر می خواهید یک عکس سه بعدی به اشتراک بگذارید ، نمی توانید چندین عکس را به اشتراک بگذارید.
  • عکسهای سه بعدی نمی توانند در آلبوم های عکس باشند.
  • در حال حاضر نمی توان عکس های سه بعدی را تقویت یا در تبلیغات استفاده کرد.

نمونه هایی از عکس های سه بعدی در فیس بوک

برای کمک به سر و صدا شدن مغز با ایده ها و امکانات ، نگاهی به نحوه استفاده برخی از صفحات از عکس های سه بعدی در فیس بوک بیندازید:

اکنون ، شما می توانید مبلمان مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کرده و به راحتی با موارد Wayfair تعامل کنید قبل از خرید! چطور؟ بود…

ارسال شده توسط Wayfair بر سه شنبه ، 20 فوریه 2018

Wayfair یک رندر سه بعدی ایجاد کرده است تا به مشتریانشان اجازه دهد قبل از خرید مبلمان خود را مشاهده و تعامل کنند.

Omnivirt این تصویر 3D Game of Thrones را ایجاد کرده است ، نمونه ای عالی از نحوه کارکرد این عکس ها در تبلیغات بازاریابی.

عکس های 3D Game of Thrones فیس بوک

جلوه های سینمایی این شخصیت تقویت می شود و باعث می شود او زنده شود و تقریباً از صفحه بیرون بپرد.

این ویدئو فیس بوک استفاده از عکس های سه بعدی را در یک محیط واقعی به نمایش می گذارد. به این ترتیب می توانید یک تصویر استاندارد دیگر را به فرم رسانه ای جلب توجه بیشتری تبدیل کنید.

نتیجه

عکس های سه بعدی در فیس بوک یک روش ابتکاری برای کمک به برجسته کردن پست های شما در یک خبر فشرده است.

اگرچه عکس های سه بعدی به دلیل محدودیت دسترسی به پست های ارگانیک ممکن است سوزن را به هیچ وجه حرکت ندهند ، اما آنها یک ابزار مفید در یک کمپین بازاریابی جامع هستند.

در آینده ، عکسهای سه بعدی ممکن است به یکی از م waysثرترین روشهای تبلیغات در فیس بوک تبدیل شوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم فیس بوک چه تصمیمی می گیرد.

آیا از عکسهای سه بعدی در صفحه فیس بوک برند خود استفاده کرده اید؟