آموزش سئو

نحوه استفاده از راهنماهای اینستاگرام

ژانویه 14, 2021

وقتی اینستاگرام در سال 2010 با سیستم عامل بصری متمرکز شد ، صحنه رسانه های اجتماعی را به هم زد. موفقیت آن چنان بزرگ بود که باعث ایجاد یک حرکت کامل در یک ظاهر طراحی عکس شد.

اینستاگرام از آن زمان ویدئو اضافه کرده است ، اما تمرکز آن همیشه یک بار تجربیات بصری است که قابل به اشتراک گذاری است ، اما گاهی اوقات بازاریابان سعی در کشف نحوه تهیه زمینه را دارند.

پاسخ معمولاً زیرنویس ها ، داستان ها یا پست های خلاقانه بسیار طولانی است که یک مجموعه را تشکیل می دهد. هنوز ، اینستاگرام هرگز در واقع محلی برای محتوای طولانی مدت نبود.

ده سال سریع جلو بروید و اینستاگرام سرانجام وارد بازی محتوای طولانی مدت می شود.

اینستاگرام معرفی کرد راهنماها به عنوان “راهی برای کشف سهولت توصیه ها ، نکات و سایر مطالب از سازندگان ، چهره های عمومی ، سازمان ها و ناشران مورد علاقه خود در Instagram.”

لیست های قابل پیمایش متن و تصاویری را ارائه می دهند که در یک لیست جمع می شوند. تقریباً می توانید از پست های جدید ، ذخیره شده یا قدیمی استفاده کنید تا تقریباً در هر موضوعی نحوه عملکرد مفید را ارائه دهید.

این یک فرصت دیگر است که می توانید نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص موضوع و تأثیرگذار در فضای اینستاگرام با جذب کاربران خود با محتوای عمیق تر به طور مستقیم در سیستم عامل ، معرفی کنید.

راهنماهای اینستاگرام چیست؟

راهنماهای اینستاگرام ابزاری جدید برای کشف محتوا هستند. آنها مجموعه ای از پست های متوالی اینستاگرام هستند که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید با مخاطبان شما تنظیم شده اند. هر پست درون راهنما به یک پست سنتی اینستاگرام یا یک صفحه محصول پیوند می دهد که در آن می توانید آنچه را مشاهده می کنید خریداری کنید.

این یک راهنمای اینستاگرام است که آژانس من ، NP Digital ، برای ارتقا سلامت روحی و جسمی در حالی که همه از خانه کار می کنند ، ایجاد شده است. این کار با یک تصویر روی جلد شروع می شود که شامل یک عنوان و یک توضیح مختصر است.

راهنماهای اینستاگرام WFH

هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، شش پست را پیدا می کنید که برای ارائه نکاتی در مورد استراحت در طول کار ، برقراری ارتباط با همکاران و حفظ روال و سایر نکات ارائه شده است.

WFH instagram صفحه نمونه را راهنمایی می کند

هر نکته قابل کلیک است و کاربران شما را به سمت پست اصلی اینستاگرام سوق می دهد.

instagram مثال WFH را راهنمایی می کند

شش ماه بعد ، اینستاگرام راهنماها را به روی همه کاربران باز کرد و آن را به موضوعات دیگر گسترش داددر سه نوع راهنمای مختلف قرار گرفته است: محصولات ، مکانها و پست ها. به طور خاص ، آنها در سفر و خرید تمرکز کرده اند ، راهنماهای محصول را مستقیماً به فروشگاههای اینستاگرام پیوند می دهند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب ارزان ارزان در سال 2020

اکنون که اینستاگرام راهنماهای خود را گسترش داده است ، انواع محتوا برای تبلیغ برند شما وجود دارد. مارک های بهسازی منازل می توانند راهنماهای تعمیر و بازسازی ایجاد کنند. مارک های لوازم آرایشی ممکن است راهنماهای گام به گام برای ظاهر متفاوت آرایش داشته باشند و مارک های آشپزی می توانند دستورالعمل ها را در راهنمای خود قرار دهند.

امکانات بی پایان است.

سایر نمونه های راهنماهای اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم ، همین حالا می توانید سه نوع راهنما در اینستاگرام ایجاد کنید: پست ها ، مکان ها و محصولات. با بررسی گوشه پایین سمت چپ راهنما خواهید فهمید که به کدام یک نگاه می کنید.

یک پست به شما امکان می دهد پست های گذشته و ذخیره شده را تصحیح کنید. از نظر نوع محتوایی که می توانید بگنجانید ، انعطاف پذیرترین است.

نوردیسکا کوک سازنده میزهای سفارشی ساخته شده از سوئد است. راهنماهای این برند در اینستاگرام نکاتی در مورد انتخاب و مراقبت از پیشخوان ارائه می دهند.

instagram راهنمای نمونه را راهنمایی می کند

توجه داشته باشید که چگونه هر راهنما به شما می گوید دقیقاً چیست (راهنمای پست ، محصول یا مکان) و تعداد پست های اینستاگرام را در هر کدام ، درست بالای عنوان ، پیدا خواهید کرد.

راهنماهای محصول مستقیماً به خرید Instagram پیوند می خورند و به کاربران امکان می دهند از راهنماهای شما خرید کنند.

در کتاب گیر کرده، یک وبلاگ کتاب که در منچستر ، انگلستان پایان یافته است ، این راهنما را ایجاد کرده است.

اینستاگرام کتابها را راهنمایی می کند

دو تا از راهنماهای مثال بالا راهنماهای محصول هستند. اگر روی هر یک از محصولات این راهنما کلیک کنید ، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید کتاب ها را خریداری کنید.

راهنمای instagram مثال کتاب

سرانجام ، Places Guides بر سفر تمرکز دارد. کاربران می توانند راهنمایی برای نکات یا توصیه های سفر تهیه کنند.

اینستاگرام مکان ها را راهنمایی می کند

برندها در این گروه ها فضای زیادی برای خلاقیت دارند. آنها به بازاریابان اجازه می دهند تا داستانی در مورد محصولات تعریف کنند ، پست های قدیمی را در محتوای جدید دوباره استفاده کنند یا متن را به پست های جدید اضافه کنند.

چرا باید از راهنماهای اینستاگرام استفاده کنید

با راهنماهای اینستاگرام ، مارک ها می توانند برای اولین بار محتوای طولانی مدت را در اینستاگرام ایجاد کنند. دلایل بسیار خوبی وجود دارد که شما می خواهید چنین کاری انجام دهید.

کاربران را در صفحه خود نگه دارید

فرم های طولانی تر و راهنمای پیمایشی ، کاربران را در محتوای شما طولانی تر نگه می دارند و به آنها امکان می دهد برند و محصولات شما را بشناسند. برای ارسال اطلاعات دیگر لازم نیست که روی سایت دیگری کلیک کنند ، همانطور که برای پست های منظم اینستاگرام این کار را می کنند.

قدرت جستجوی کلمات کلیدی را مهار کنید

از آنجا که اینستاگرام در حال حاضر محتوای طولانی تر را ارائه می دهد ، همچنین قابلیت جستجوی خود را به روز کرد. کاربران می توانند محتوا را با کلمه کلیدی جستجو کنند ، این صفحه راهنماهای Instagram را نشان می دهد. این بدان معناست که کشف محتوا در Instagram بسیار ساده تر شده است. کاربران دیگر نیازی به دانستن نام تجاری شما ندارند و یا با هشتگ جستجو نمی کنند.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس بازاریابی آمازون را به درستی انتخاب کنیم

دسترسی خود را گسترش دهید

اکنون که کاربران می توانند شما را با استفاده از کلمات کلیدی پیدا کنند ، می توانید راهنماهایی ایجاد کنید که مخاطبان جدید مارک های شما را هدف قرار دهند. راهنماها همچنین به شما کمک می کنند برند خود را به عنوان یک متخصص موضوعی در جهت عمودی خود قرار دهید. با ایجاد محتوایی که به لحظه های کوچک بپردازد ، می توانید روی راه حل هایی که مردم بدنبال آن هستند ، تمرکز کنید ، حتی در خارج از مخاطبان خود.

وفاداری به مارک تجاری را بسازید

این ویژگی فرصت دیگری برای ایجاد وفاداری از طریق محتوای مفید و قابل اعتماد است. نکات ، ترفندها ، دستورالعمل های گام به گام و هر محتوایی که برای مخاطبان هدف شما ارزشمند باشد ، باعث می شود که اطلاعات بیشتر برای آنها بازگردد.

شما می توانید با ارائه اولین شکاف در محتوا یا معاملات محصول از طریق راهنماهای خود و یا اعلام راهنماهای جدید از طریق یک خبرنامه ، وفاداری خود را بیش از پیش تقویت کنید.

تبدیل ها را افزایش دهید

راهنماهای محصول به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً از اینستاگرام خرید کنند و سفر خریدار را کوتاه کنند. کاربران می توانند توضیحات و قیمت محصولات و همچنین محصولات بیشتری را از فروشگاه شما مشاهده کنند.

محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

راهنماها در داستان ها و از طریق پیام های مستقیم قابل اشتراک هستند. اگر مخاطبان شما راهنماهای شما را دوست دارند ، می توانند این خبر را گسترش دهند.

به اشتراک بگذارید و به طور یکسان به اشتراک بگذارید

دقیقاً مانند اینکه مقالاتی را در LinkedIn به اشتراک می گذارید ، به اشتراک گذاری راهنماهای سایر کاربران در اینستاگرام تخصص شما را در سطح عمودی نشان می دهد و باعث می شود راهنماهای شما نیز مشاهده و به اشتراک گذاشته شوند.

مشارکت با تأثیرگذاران را گسترش دهید

راهنماها قالب دیگری برای کاوش با مشارکت های تأثیرگذار به شما می دهند. با تأثیرگذاران در فضای خود برای ایجاد راهنماهایی که شامل محصولات یا خدمات شما هستند کار کنید.

چگونه یک راهنمای اینستاگرام درست کنیم

به راهنما ایجاد کنید، مانند علامت مثبت بعلاوه ، برای ارسال یک پست منظم ، فیلم یا محتوای زنده ، کلیک کنید. در فهرست کشویی ، راهنماها را انتخاب کنید.

از اینجا می توانید از بین سه نوع محتوا یکی را انتخاب کنید:

  • مکانها: مکانها برای نکات مبتنی بر مکان مناسب است. اگر یک مسافرت یا تأثیرگذار محلی هستید ، مکانها مکانی است که می توانید توصیه های رستوران ، راهنماهای تور ، یا لیستی سرپرستی از سنگهای قیمتی پنهان را از مسیر مورد حمله ایجاد کنید.
  • پست ها: از این گزینه برای تنظیم پست های ذخیره شده یا قبلی که می خواهید توصیه کنید استفاده کنید. این گزینه به شما امکان می دهد با جمع آوری پست های قدیمی در همان موضوع محتوای جدیدی ایجاد کنید.
  • محصولات: راهنماهای محصول مستقیماً به فروشگاه اینستاگرام پیوند دارند و شما فقط می توانید محصولاتی را که کاربران می توانند در آنجا پیدا کنند ، تنظیم کنید.
مقاله مرتبط  7 درس بازاریابی از مطالعات ردیابی چشم

پس از انتخاب قالب محتوای خود ، تصاویر ، پست ها و پیوندهای خود را قرار دهید. به خاطر داشته باشید که این Instagram است ، بنابراین تصاویر و محتوا باید برای موبایل قالب بندی شوند.

چگونه راهنماهای اینستاگرام را پیدا کنیم

راشل والدورف یک خالق محتوای سبک زندگی در خارج از سیاتل است. او از راهنماهای اینستاگرام برای ایجاد راهنماهای هدیه با مشاغل مستقر در سیاتل استفاده می کند.

برای دسترسی به راهنماهای وی (یا هر یک) ، به صفحه اصلی اینستاگرام بروید و به دنبال نماد راهنماها بگردید.

مشخصات راهنماهای اینستاگرام

این شما را به صفحه راهنماها هدایت می کند.

راهنمای instagram به عنوان مثال صفحه

از اینجا ، می توانید برای مشاهده محتوای آنها ، مرور کرده و بر روی آنها کلیک کنید. والدورف مکان ها و راهنماهای محصولات را برای پیروان خود ایجاد کرده است.

راهنمای instagram خرید

در راهنماهای محصول ، می توانید بر روی محصولات برجسته وی کلیک کرده و آنها را از وب سایت یا مستقیماً از خرید اینستاگرام خریداری کنید.

همانطور که اشاره کردم ، پایین رفتن از اینجا محصولات مربوط به کاربران را نشان می دهد تا بتوانند به خرید خود ادامه دهند.

instagram تجارت الکترونیکی محصول را راهنمایی می کند

همچنین می توانید با کلیک بر روی نمادهای سمت راست بالا ، پیوندها را به راهنماها به اشتراک بگذارید ، تعبیه یا کپی کنید.

راهنمای instagram به عنوان مثال خرید

از آنجا که این هنوز یک ویژگی جدید است ، همه هنوز راهنمای Instagram را تنظیم نکرده اند. هرچه زمان می گذرد و بازاریاب ها می فهمند که این ابزار چقدر می تواند ارزشمند باشد ، ممکن است شروع به دیدن بیشتر و بیشتر آنها کنید.

در حال حاضر ، می توانید حساب های مورد علاقه خود در اینستاگرام را بررسی کرده یا از طریق صفحه کاوش اینستاگرام آنها را پیدا کنید.

نتیجه

راهنماهای اینستاگرام یکی دیگر از ابزارهای عالی برای زرادخانه بازاریابی یک مارک تجاری برای ایجاد دنبال کنندگان و افزایش تبدیلات است.

قالب جدید با فرم بلند به بازاریابان این امکان را می دهد تا محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهند و همزمان به مخاطبان جدید برسند.

حتی می توانید از آنها استفاده کنید تا از طریق خرید اینستاگرام مستقیماً فرصت خرید را به کاربران خود ارائه دهید.

چگونه می خواهید از راهنماهای اینستاگرام در بازاریابی خود استفاده کنید؟