آموزش سئو

نحوه استفاده از داده ها به عنوان ابزار سرویس (DaaS) در تحلیل بازاریابی شما

می 5, 2021

داده ها به عنوان یک سرویس (DaaS) محبوبیت فزاینده ای پیدا می کنند. پیشرفت های جدید در فناوری رایانش ابری باعث شده است که ذخیره سازی و مدیریت داده های مبتنی بر ابر از سهولت استفاده و دسترسی بیشتری برخوردار باشد.

مشاغل با استفاده از سیستم عامل DaaS می توانند پیشرفت هایی را در جمع آوری ، استفاده و مدیریت داده ها مشاهده کنند. علاوه بر این ، بارگیری مدیریت داده برای شرکت های DaaS به معنای ظرفیت داخلی بیشتر برای توسعه تجارت است.

آیا علاقه مند به شروع کار با یک سیستم عامل DaaS هستید؟ در زیر ، مزایا ، راه حل ها و ابزارهایی را که می توانید برای بهبود استراتژی های مدیریت داده خود استفاده کنید ، شرح خواهیم داد.

Data as a Service (DaaS) چیست؟

داده ها به عنوان یک سرویس از استراتژی رایانش ابری استفاده می کنند تا داده های تجاری را به راحتی در اختیار ذینفعان و اشخاص ثالث قرار دهند.

عملکرد DaaS مشابه نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است که نیاز به مدیریت و بارگیری نرم افزار به صورت محلی را برطرف می کند. برخلاف SaaS ، که در دهه اخیر محبوب بوده است ، DaaS اخیراً به طور گسترده ای به دلیل پیشرفت در فن آوری رایانش ابری پذیرفته شده است.

اکنون ، با فضای ذخیره سازی ابر و پهنای باند و بسترهای ابری کم هزینه که به طور صریح برای DaaS در دسترس طراحی شده اند ، مشاغل بیشتری ذخیره اطلاعات خود را از سرورهای محلی و به فضای ابری منتقل می کنند.

با استفاده از خدمات DaaS ، مشاغل دیگر به سرورها و سیستم های ذخیره سازی محلی وابسته نیستند ، به آنها اجازه می دهد از راه دور داده ها را به صورت ایمن ذخیره و دسترسی داشته باشند ، با شرکای جهانی همکاری کنند و بینش مهم کسب و کار را برای رشد جدید پیدا کنند.

به بیان ساده تر ، با استفاده از DaaS ، می توانید از هر کجا و هر زمان به داده های مهم تجاری دسترسی پیدا کنید.

در چرخه هایپرت گارتنر، داده ها و خدمات تجزیه و تحلیل در حال حاضر به فلات بهره وری رسیده اند ، که قدرت ماندن آنها در بازار را نشان می دهد.

داده ها به عنوان نمودار چرخه اعتیاد به مواد مخدر گارتنر سرویس

مزایای استفاده از داده به عنوان ابزار سرویس چیست؟

مشاغل مختلف با هر شکل و اندازه ای می توانند از استفاده داده ها به عنوان ابزار خدمات بهره مند شوند.

در اینجا چند روش وجود دارد که داده ها به عنوان یک ابزار سرویس می توانند فرایندهای مدیریت داده فعلی شما را بهبود بخشند:

  • همکاری از راه دور: DaaS به شرکای موجود در مکان های مختلف امکان همکاری می دهد زیرا کارمندان بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی به راحتی می توانند به داده های دستگاه های خود دسترسی پیدا کنند.
  • دسترسی یکپارچه به داده ها: فضای ذخیره سازی ابری همچنین به این معنی است که اعضای تیم برای بارگیری پرونده یا بررسی تجزیه و تحلیل خود نیازی به مراجعه به دفتر ندارند و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ارزشمند کارمندان می شوند.
  • راه اندازی ساده: مشاغل پذیرنده این سیستم عامل ها می توانند بلافاصله و با زمان راه اندازی بسیار کم ، ذخیره و پردازش داده های خود را شروع کنند.
  • محافظت در برابر خرابی: زیرساخت های ابر کمتر از روش های ذخیره سازی سنتی خراب می شوند. این باعث می شود که کار بر روی سرور DaaS از امنیت بیشتری برخوردار شود و کمتر در معرض عوارض باشد.
  • گزارشگری مالی بهبود یافته: داده ها به عنوان یک سرویس همچنین گزارشگری مالی را بهبود می بخشد زیرا مشاغل می توانند هزینه های IT را از هزینه های سرمایه ای به هزینه های عملیاتی تبدیل کنند.
  • مقرون به صرفه: راه حل های DaaS مقرون به صرفه تر است و به مشاغل این امکان را می دهد تا پول را در جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت کنند. تعمیر و نگهداری خودکار بیشتر نیازهای مدیریت داخلی را کاهش می دهد.
  • بینش ها و پیشرفت ها: با ویژگی هایی مانند بازارهای داده ، مشاغل می توانند با خرید ، فروش و تجارت داده ها ، رشد کسب و کار جدید را تحریک کنند. هر سیستم عامل روش های مختلف بینش و بهینه سازی را برای بهبود مدیریت کلی داده ارائه می دهد.
مقاله مرتبط  نحوه ایجاد برچسب های عنوان قابل کلیک SEO (5 نکته تخصصی)

چه کسی بیشتر از ابزار DaaS سود می برد؟

داده به عنوان یک سرویس برای هر مدل کسب و کاری که توسط داده اطلاع داده شود مفید است.

این که آیا شما یک شرکت بازاریابی متمرکز بر بهبود بینش مصرف کننده هستید یا یک شرکت مبتنی بر محصول با روند توزیع جهانی ، روش های زیادی برای استفاده از این خدمات مبتنی بر ابر جذاب وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر شرکتی به طور مرتب اطلاعات مربوط به داده ها را ردیابی ، استخراج ، ذخیره و پیاده سازی کند ، می توانند از DaaS بهره مند شوند.

یا اگر موفقیت کسب و کار منوط به همسو شدن با نیازهای مشتری و پیشنهادات محصول باشد ، خدمات داده می توانند بینش مهمی در بهبود این هم ترازی ارائه دهند.

شرکت های دارای تیم های از راه دور می توانند از ابزار DaaS بهره مند شوند زیرا دسترسی آسان به داده ها را از هرجای دنیا امکان پذیر می کند.

DaaS همچنین نیاز به مدیریت داده های داخلی را به حداقل می رساند ، که یک استراتژی خوب برای شرکت هایی است که به دنبال انتقال منابع به سایر بخش ها هستند.

علاوه بر این ، شرکت هایی که می خواهند به تجزیه و تحلیل داده های پشتیبانی شده برای بهبود فرایندهای داخلی یا ارتقا relations روابط مشتری دسترسی پیدا کنند ، نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

داده های جمع آوری شده توسط RocketSource نشان داده است که یکی از بزرگترین مزایای DaaS ، بهبود تجارب مشتری است. این امر به دلیل توانایی این سیستم عامل ها در ساده سازی مدیریت داده ها به صورت داخلی و خارجی است.

برای مشاغل ، ابزار DaaS درک و بهینه سازی تصمیمات و کمپین ها را آسان می کند. برای مشتریان ، در کل می تواند تجربیات متناسب تری را به همراه داشته باشد.

مزایای داده ها به عنوان نمودار خدمات

استفاده از ابزار DaaS در تحلیل بازاریابی

داده ها به عنوان یک ابزار خدماتی به کسب و کارها امکان تقسیم بندی مجموعه داده های منحصر به فرد تولید شده را می دهند اطلاعات بزرگ. این اطلاعات را می توان از شش دسته خاص جمع آوری کرد:

  1. وب کاوی: داده هایی که با استخراج اینترنت باز جمع آوری می شوند
  2. اطلاعات جستجو: داده های جمع آوری شده از فعالیت مرورگر و رفتار مقصود
  3. شبکه های اجتماعی: داده های جمع آوری شده از اشتراک ها ، نظرات ، اعلام حضورها و سایر اقدامات انجام شده در شبکه های اجتماعی
  4. منابع عمومی: اطلاعات جمع آوری شده از مردم از طریق نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها ، انجمن ها و غیره
  5. معاملاتی: داده های حاصل از فعالیت های مالی ، لجستیکی و سایر فعالیت های تجاری از جمله برداشت ، سپرده ، ادعای بیمه ، رزرو پرواز و موارد دیگر
  6. سیار: داده های جمع آوری شده از برنامه ها و سرویس هایی که در پس زمینه تلفن های همراه کار می کنند

توانایی جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و ذخیره سازی تمام این داده های خاص کاربر یک مزیت بزرگ برای بازاریابان است ، که امکان تحقیقات منسجم و روشن تر در بازار را فراهم می کند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از این داده ها برای بهبود تاکتیک های بازاریابی خود استفاده کنید:

گزارش های محک زدن

DaaS مقایسه عملکرد شما با رقبا را آسان می کند. با دسترسی ساده و جهانی به داده های سازمانی ، بازاریابان می توانند گزارش های معیار برای جمع آوری داده ها در مورد امور مالی ، گردش مالی و تلاش های رهبری و تهیه پشتیبان از همه چیز با تجزیه صدک ها ایجاد کنند. روز کاری یکی از داده ها به عنوان ارائه دهنده خدمات است که ابزارهای معیار استثنایی را ارائه می دهد.

مقاله مرتبط  چگونه می توان تعداد مشترکین را در YouTube ، Instagram ، Twitter و موارد دیگر بررسی کرد

به اشتراک گذاری هوش تجاری

داده ها به عنوان ابزار سرویس با گردآوری منابع داده و تجزیه و تحلیل با تجسم داده های منحصر به فرد ، استاندارد سازی داده ها را آسان می کنند. سپس شرکت ها می توانند این داده ها را به کاربران داخلی ارائه دهند تا فرایندهای هوش تجاری را تسهیل کنند.

دسترسی به بازارهای داده

ابزار DaaS می تواند به مشاغل دسترسی به بازارهای داده را بدهد ، جایی که کاربران می توانند مجموعه داده های مختلف را از چندین منبع خریداری و بفروشند. سپس این داده ها می توانند برای رشد کسب و کار در آینده مورد استفاده مجدد و درآمدزایی قرار گیرند.

تحقیقات مصرف کننده

بسیاری از داده ها به عنوان یک سیستم عامل خدمات ، بینش و گزینه های تحقیقاتی مصرف کننده را ارائه می دهند. این بینش ها می تواند تحقیقات داخلی را برای تیم های بازاریابی کاهش دهد و راه حل های تصفیه شده تری را برای بهبود روابط مصرف کننده ارائه دهد.

چگونه ابزار DaaS مناسب خود را انتخاب کنیم

راه اندازی با داده ها به عنوان یک سرویس نسبتاً ساده است ، زیرا بیشتر کارهای راه اندازی و آماده سازی از طریق سرویس انجام می شود تا در محل.

بیشتر ارائه دهندگان DaaS راه حل های پشتیبانی فنی ارائه می دهند که این مدیریت را از جنبه تجاری کاهش می دهد.

نحوه انتخاب ابزار DaaS

نیازهای تجاری خود را در نظر بگیرید. بسته به اندازه ، اهداف رشد و تیم شما ، ممکن است به ویژگی های مختلف داده ها به عنوان یک ابزار سرویس نیاز داشته باشید.

نکاتی که هنگام انتخاب داده به عنوان ابزار سرویس باید در نظر بگیرید:

  • قیمت
  • مقیاس پذیری
  • قابلیت اطمینان
  • انعطاف پذیری
  • ادغام زیرساخت ها
  • شرایط دسترسی تیم
  • گردش کار و نیازهای موجود

وقتی این نکات را بیان کردید ، وقت آن است که داده ای را به عنوان ابزاری خدماتی انتخاب کنید و از طریق آن ثبت نام کنید.

7 داده عالی به عنوان یک ابزار سرویس

1. دانه برف

دانه برف مهندسی داده ، دریاچه های داده ، برنامه های داده ، انبارهای داده و به اشتراک گذاری داده ها را ارائه می دهد. برخی از بزرگترین پیشنهادهای ارزش آنها شامل مقیاس نامحدود ، دسترسی یکپارچه از طریق ابرها و نگهداری نزدیک به صفر است. Snowflake گزینه خوبی برای مشاغل بزرگ و بین المللی است که نیاز به مقیاس پذیری و ویژگی های با امنیت بالا دارند.

داده های دانه برف به عنوان یک ابزار سرویس

2. ابر SAP HANA

ابر SAP HANA پایگاه داده مبتنی بر ابر برای بستر های نرم افزاری فناوری کسب و کار SAP است. این داده ها را از طریق سیستم سازمانی خود ادغام می کند و راه حل های داده زنده ایجاد می کند. این پلت فرم DaaS هزینه کل مالکیت کم و عملکرد پردازشی بالا را از طریق معاملات ترکیبی چند حالته ارائه می دهد. پردازش تحلیلی در زمان واقعی امکان تصمیم گیری سریع و پشتیبان داده را فراهم می کند. SAP HANA برای مشاغلی که قبلاً در پلتفرم فناوری کسب و کار AP کار می کنند بهترین است.

sap hana data به عنوان یک برنامه خدماتی روی صفحه رایانه

3. اوراکل

اوراکل سیستم مدیریت پایگاه داده همگرا و چند مدل پیشرو در جهان است. این پایگاه داده NoSQL و MySQL را ارائه می دهد ، دسترسی به پایگاه داده های تفریحی را ساده می کند و بارهای مدیریت داخلی را کاهش می دهد. Oracle از عملکرد ، مقیاس پذیری و در دسترس بودن سطح بالایی برای مشتریان خود برخوردار است. این ابزار DaaS برای مشاغلی که به دنبال دستیابی به رویکرد مدیریت داده هستند ، بهینه است.

داده های پایگاه داده اوراکل به عنوان یک سرویس

4. بازار کانتار

بازار کانتار یک داده به عنوان یک بستر خدمات است که برای ارائه بینش تحقیقات بازار به بازاریابان و آژانس ها طراحی شده است. سیستم عامل آنها شامل بینش در مورد آزمایش و توسعه آگهی ، روند مصرف کننده و خرده فروشی ، توسعه محصول ، برنامه ریزی و اثربخشی رسانه ها است و گزینه های نظرسنجی سفارشی را فراهم می کند.

مقاله مرتبط  7 بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس برای وبلاگ شما (2020)
داده های کانتار به عنوان یک بستر خدمات

5. D&B M-DaaS

dun & bradstreet M-DaaS: اطلاعات اصلی به عنوان یک سرویس این پلتفرم به شرکت ها امکان می دهد داده های اصلی را در گردش کار بومی به صورت یکپارچه ادغام کنند. محتوای تجاری از پیش تسلط یافته از طریق یک بستر سازگار و قابل اعتماد ارائه می شود ، به مارک ها اجازه می دهد برنامه های اصلی مدیریت داده خود را بهبود بخشند. این ابزار برای شرکتهای بزرگ یا قدیمی با مجموعه داده های پیچیده و بزرگ برای مدیریت انتخاب خوبی است.

داده های ابر داده d & b به عنوان یک سرویس

6. پالایشگر

پالایشگر یک داده به عنوان یک بستر خدمات ارائه دهنده اطلاعات هوش ریسک برای موسسات مالی است. آنها نمای متمرکز از شخصیت حقوقی یک شرکت ، تأمین کننده یا صادر کننده را ارائه می دهند تا روابط و خطرات موجودیت به راحتی شناسایی و مدیریت شود. مطابقت و الزامات نظارتی ستون فقرات این سرویس است. Refinitiv یک انتخاب عالی برای مشاغل با الزامات انطباق بالا و مشارکت نهادهای متنوع است.

refinitiv داده های آرم به عنوان یک سرویس

7. دیناتا

دایناتا بزرگترین پلتفرم داده ها و بینش های شخص اول شخص در جهان است که به بیش از 62 میلیون مشتری و حرفه ای تجارت در سراسر جهان رسیده است. خدمات آنها حلقه های بازخورد در زمان واقعی را ارائه می دهد تا بازاریابان بتوانند بفهمند چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. Dynata برای به حداکثر رساندن ROI در هر مرحله از یک کمپین برای بهینه سازی مداوم هدایت می شود.

نحوه استفاده از ابزار DaaS در تجزیه و تحلیل بازاریابی شما

  1. در گزارش های ارزیابی معیار رقبا:

    شما می توانید از ابزار DaaS برای جمع آوری داده های معیار بر اساس رقبا استفاده کنید.

  2. در به اشتراک گذاری هوش تجاری شما:

    برای به دست آوردن تصاویری از عملکرد نام تجاری خود در نقاط مختلف ، می توانید از ابزار DaaS استفاده کنید.

  3. در بازارهای داده:

    ابزار DaaS اطلاعات مخاطبان را از بازارهای مختلف خریداری و می فروشد.

  4. در تحقیقات مصرف کننده:

    ابزار DaaS می تواند بینش مصرف کننده را ارائه دهد.

نتیجه

داده ها به عنوان یک سیستم عامل خدماتی امکان مدیریت منسجم و دقیق داده ها را فراهم می کنند که می توان در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی داشت.

DaaS همچنین می تواند برخی از نیازهای مدیریت داخلی و فناوری اطلاعات را کاهش دهد و به مشاغل اجازه می دهد بودجه را به سمت بازارهای سودآورتر سوق دهند و کارمندان نیز روی موضوعات بزرگ تمرکز کنند.

بینش سیستم عامل داخلی از سیستم عامل DaaS می تواند برای بازاریابانی که به دنبال بهبود تحقیقات مصرف کننده و بهینه سازی مجموعه داده های موجود هستند مفید باشد.

با بهبود تجسم ، ذخیره سازی ، دسترسی و بینش داده های مصرف کننده ، داده ها به عنوان یک سرویس رشد و سهولت را برای شرکا و شرکت های وابسته فراهم می کنند.

هنگامی که یک سیستم DaaS در دسترس بود ، می توانید داده ها را اهرم کنید و در استراتژی بازاریابی خود سرمایه گذاری کنید. اگر می توانیم به شما در رسیدن به مخاطبان خود کمک کنیم ، به ما اطلاع دهید!

چه چیزی شما را به عنوان سرویس به هیجان می آورد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و بازدید را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید