آموزش سئو

نحوه استفاده از جستجوی پیشرفته توییتر برای هدایت 100٪ بیشتر سرنخ ها

جولای 7, 2021

وجود دارد 69.3 میلیون کاربر مستقر در ایالات متحده فعال در توییتر ، به معنای اینکه یک پلت فرم پر از پتانسیل است که وقتی صحبت از تولید نسل در ایالات است.

متأسفانه ، دانستن چگونگی یافتن سرنخ به طور موثر در توییتر دشوار است – مگر اینکه بدانید که چگونه از سوالات جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کنید. به همین دلیل است که می خواهم به شما بگویم پرس و جوهای جستجوی پیشرفته چیست و چگونه از آنها برای کمک به هدایت بیشتر استفاده کنید.

چرا باید از جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کنید

عملکرد جستجوی پیشرفته Twitter به شما امکان می دهد جستجوهای خود را دقیقاً به نوع کاربری خود از جمله مکان ، علایق و موارد دیگر محدود کنید. حتی می توانید کاربرانی را پیدا کنید که در مورد شرکت شما صحبت می کنند بدون اینکه شما را برچسب گذاری (یاing) کنند.

به احتمال زیاد ، شما قبلاً استفاده کرده اید پنل جستجوی توییتر در سمت راست صفحه دسک تاپ یا نماد ذره بین در پایین صفحه تلفن همراه خود برای جستجوی موارد اساسی مانند هشتگ ها و کاربران کلیک کنید.

بگویید شما شرکتی مانند Converse را جستجو می کنید. شما می توانید حساب های مربوط به جستجوی خود ، توییت های برتر و توییت های اخیر ذکر شده در مورد آن کلمه کلیدی را مشاهده کنید.

مثال معکوس توییتر پیشرفته

این جستجوها عمومی است ، بنابراین شما احتمالاً نمی توانید چیز زیادی از آنها یاد بگیرید.

و اگر Converse شرکت یا رقیب شما بود ، ناامیدکننده است.

روزانه میلیون ها توییت منتشر می شوند ، بنابراین یافتن دقیقاً آنچه شما به دنبال آن هستید به این معنی است که برای محدود کردن جستجوی خود به برخی از ابزارهای فیلتر نیاز دارید.

گزینه جستجوی پیشرفته توییتر این کار را انجام می دهد.

راه ها و دلایل استفاده از گزینه های جستجوی پیشرفته Twitter

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید از توابع جستجوی پیشرفته در توییتر استفاده کنید. نحوه انجام جستجو به این بستگی دارد که به دنبال چه اطلاعاتی هستید.

1. از توابع جستجوی پیشرفته توییتر از طریق نوار جستجو استفاده کنید

با جستجوی پیشرفته توییتر می توانید توییت های افراد یا شرکت ها را در هر مکان با هر عبارت خاصی که فکر می کنید ببینید. فقط کمی پیچیده تر از گزینه جستجوی عادی است.

در حال حاضر ، فقط می توانید به ابزار جستجوی پیشرفته توییتر در اینترنت دسترسی پیدا کنید سایت دسک تاپ یا برنامه وب، نه برنامه واقعی توییتر در تلفن یا رایانه لوحی شما. از چندین پیشنهاد بعدی می توان در برنامه یا وب سایت استفاده کرد ، اما صادقانه بگویم ، عملکرد جستجوی پیشرفته دسک تاپ راحت تر است ، و اگر شما می توانید پیشنهاد می کنیم که به آن سمت بروید.

2. توییتر را با احساس جستجو کنید

جستجوی احساسات به شما کمک می کند از طریق شکل اولیه پردازش زبان طبیعی (NLP) از کلمات کلیدی مردم استفاده کنید و اینکه چرا از آنها استفاده می کنند. اینگونه جستجوها به طور کلی در دسته های مثبت ، منفی و خنثی دسته بندی می شوند.

دانستن اینکه افراد از چه چیزی و چرا جستجو می کنند می تواند به شما در یافتن نیازهای مشتریان بالقوه شما کمک کند.

شما می توانید برنامه ها را برای اجرای کامل تجزیه و تحلیل NLP در توییتر خریداری کنید ، اما می توانید این کار را تا حدودی به تنهایی انجام دهید. برای مبتدیان ، چهره ها و علائم نگارشی شاد یا غمگین را همراه با کلمات کلیدی انتخابی خود جستجو کنید.

در مثال زیر، من عبارت “iphone؟” را جستجو کردم پیدا کردن افرادی که در مورد آیفون س questionsال می کنند. برای دیدن توییت های برتر ، جدیدترین توییت ها ، افراد ، عکس ها یا فیلم ها می توانید نتایج را فیلتر کنید. گزینه های بیشتری در برنامه وجود دارد ، اگرچه بعضی اوقات براساس رویدادهای فعلی تغییر می کنند.

توییتر گزینه های جستجوی پیشرفته احساسات برای iPhone را جستجو می کند؟

یک جستجوی ساده مانند این راهی عالی برای تعیین س questionsالاتی است که مردم در صنعت شما می پرسند یا در مورد محصولات شما یا حتی محصولات رقبا.

البته متن هر توییت را بخوانید ، زیرا فیلترهای احساسات به زمینه بستگی دارند.

شخصی که درباره آیفون س questionsال می کند می تواند به دنبال برنامه ها ، اطلاعات امنیتی یا راهنماهای عیب یابی باشد. با این حال ، آنها همچنین می توانند به دنبال خریدار برای تلفن دست دوم خود باشند ، به نوعی شوخی کنند ، یا یک سوال کاملا غیر مرتبط بپرسند – این فقط به دنبال کلمه و علائم نگارشی در این جستجو است.

مقاله مرتبط  25 کتاب بازاریابی که باید بخوانید

حتی با وجود نتایج کمتر مرتبط ، جستجوی احساسات همه چیز را محدود می کند و می تواند راهی عالی برای یافتن کاربرانی باشد که به دنبال پاسخ یا توصیه هستند. اگر می توانید به س questionsالات خود پاسخ دهید ، اقتدار نام تجاری خود را نشان دهید ، می توانید با یک پیشگویی جدید خود را پیدا کنید.

اگر مارک محلی داشته باشید و در مقابل بازیکنان بین المللی نباشید ، این روش ممکن است موفقیت آمیزتر باشد.

3. از فیلترهای موقعیت مکانی استفاده کنید

توییترهای موجود در هر کشور یا شهر با فیلترهای موقعیت مکانی را پیدا کنید.

به این ترتیب ، می توانید توییت ها را از مکان های دور خارج کنید. این مهم درصورتی است که یک مشاغل محلی کوچک باشید زیرا می توانید در منطقه خود لیدها را هدف قرار دهید.

برای یافتن توییت از هر مکان خاص در سراسر جهان ، کافیست “نزدیک: (شهر / کشور)” و “درون: (X مایل)” را اضافه کنید.

افزودنی «نزدیک:» دقیقاً همان جایی را که می خواهید توییت ها را ببینید فیلتر می کند. با افزودن “درون:” به شما امکان می دهد فاصله مکانی را که می خواهید از آن توییت ها ببینید ، انتخاب کنید.

اساساً ، با فیلتر “نزدیک:” یک شعاع در اطراف شهر ، شهرستان یا منطقه دیگر شما مشخص می کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک رستوران در یک مکان خاص دارید ، به عنوان مثال ، می توانید هر کسی را که به دنبال مکانی برای غذا خوردن است پیدا کنید و آنها را به تجارت خود بفرستید.

این کار را با وارد کردن یک کلمه کلیدی مرتبط با صنعت خود انجام دهید (مانند “رستوران ژاپنی”) و برای یافتن مشتریان محلی بالقوه ، “نزدیک: (موقعیت مکانی شما)” را اضافه کنید: ما توصیه می کنیم برای این کار به “جدیدترین” نگاه کنید تا بتوانید افرادی را که هم اکنون گرسنه هستند پیدا کنید.

نتایج شما باید به نظر برسد چیزی شبیه به این:

توییتر گزینه های جستجوی پیشرفته احساسات برای iPhone را جستجو می کند؟

یافتن مشتری جدید می تواند به همین سادگی باشد.

و ارائه کمک به کاربران در مورد س questionsالات – مانند جایی که آنها می توانند soba خوبی پیدا کنند! – می تواند اعتبار آنلاین شما را افزایش دهد ، که یک مزیت اضافی برای استفاده از جستجوی احساسات است.

جستجوی احساسات می تواند به شما درک کند که مردم به رقبای شما چه می گویند و همچنین از آنها می پرسند.

اگر متوجه شدید که مشتریان از یکی از ویژگی های رقیب شما راضی نیستند ، با ارسال اطلاعات مربوط به خدمات خود با آنها توییت کنید.

شما می توانید در هر مکالمه ای غوطه ور شوید و نظرات و پاسخ های خود را اضافه کنید تا با کاربران توییتر رابطه درخشان برقرار کنید.

4- با جستجوی نام های کاربری ، ذکرهای Twitter را پیگیری کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای ردیابی لیدهای جدید ، جستجوی نام کاربری برای ردیابی موارد ذکر شده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که قبل از نام کاربری “به:” یا “از:” را اضافه کنید.

جستجوی “به:” توییت های ارسال شده به آن کاربر را نشان می دهد. به عنوان مثال ، اگر “to: NeilPatel” را جستجو کنید ، می توانید توییت هایی را مشاهده کنید سایر حسابهای توییتر برای من ارسال شده است، چه در پاسخ به توییت های من و چه به طور مستقل.

اگر قبل از نام من “از:” را وارد کنید ، توییت هایی را می بینید که به جای آن ارسال کرده ام:

جستجوی پیشرفته توییتر - مثال استفاده را ذکر می کند

شما احتمالاً بیشتر از این گزینه برای جستجوی توییت از رقبای خود استفاده می کنید نه خود.

بگویید من علاقه دارم ببینم کسی در مورد من س questionsالی دارد یا خیر نام تجاری. تمام کاری که باید انجام دهم این است که آن کلمه کلیدی را به جستجوی “to:” اضافه کنم ، مانند این:

توییتر جستجوی پیشرفته را به: با سال انجام داد

توجه داشته باشید من علامت س questionال را دوباره اضافه کردم تا فقط در س questionsالات محدود شود.

سپس ، تنها کاری که من باید انجام دهم این است که با آن کاربران تعامل داشته باشم.

5. جستجوهای پیشرفته توییتر خود را ذخیره کنید

توییتر به شما امکان می دهد تا آنجا که می توانید ذخیره کنید 25 جستجو در هر حساب. این تعداد زیادی جستجو برای روشن نگه داشتن برگه ها است.

مقاله مرتبط  10 نمونه از مارک های استفاده شده از TikTok Stitch و TikTok Duet برای بازاریابی

برای ذخیره یک جستجو ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی سه نقطه در سمت راست درخواست جستجوی خود کلیک کنید. سپس ، “+ ذخیره جستجو” را انتخاب کنید.

توییتر جستجوی پیشرفته را به: با سال انجام داد

به این ترتیب ، می توانید افرادی را که پست های وبلاگ شما را به اشتراک می گذارند ، از شما یا رقبایتان نام می برند یا درباره کلمات کلیدی خاصی توییت می کنند ، تحت نظر داشته باشید.

6. برای حذف نتایج بی ربط از جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کنید

با استفاده از فیلتر استثنا ، نتایج جستجو را که نمی خواهید حذف کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نماد “-” را قبل از یک کلمه کلیدی ، فیلتر یا کاربر توییتر اضافه کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کاربران توییتر را پیدا کنید که در مورد تلفن های هوشمند صحبت می کنند ، اما نمی خواهید توییت های یک رقیب را ببینید (بگذارید بگوییم سامسونگ) ، فقط جستجو کنید ‘گوشی هوشمند’ سامسونگ.

.

جستجوی پیشرفته توییتر - مثال سامسونگ

به دست آوردن نتایج تصفیه شده واقعاً آسان است.

7. ایجاد کنید حاشتگ و Sجستجو برای تیسجاف

اگر از هشتگ ها به درستی استفاده می کنید ، می توانید فیلتر خود را برای ایجاد لید در اختیار خود قرار دهید.

در هر زمان فقط از یک هشتگ استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که مارک و خلاقانه است و آن را به اکثر پست های خود اضافه کنید.

یکی از موفق ترین هشتگ های مارک دار ، بود Redbull’s #PutACanOnIt:

جستجوی پیشرفته twitteer

این هشتگ در سراسر جهان محبوب شد زیرا مردم را به استفاده خلاقانه از قوطی های ردبول ، گرفتن عکس و اشتراک گذاری آن با هشتگ ترغیب می کرد.

استفاده از هشتگ جستجوی پیشرفته توییتر

این نه تنها به مشتریان شما امکان می دهد بازاریابی و جایگذاری محصولات شما را برای شما انجام دهند ، بلکه همچنین یک هشتگ مارک دار ایجاد می کند که می توانید بعداً برای تعامل با کاربران توییتر جستجو کنید.

هشتگ هایی از این دست ممکن است افرادی را که هرگز محصولات شما را خریداری نکرده اند به خرید آنها ترغیب کنند تا بتوانند در این سرگرمی شرکت کنند.

هرچند لازم نیست جستجوی پیشرفته را به صورت دستی انجام دهید. با اجازه دادن به توییتر که کار را برای شما انجام دهد ، کمی وقت خود را پس انداز کنید.

8- از عملکرد جستجوی پیشرفته در وب استفاده کنید

همانطور که گفته شد ، عملکرد جستجوی پیشرفته واقعی فقط در وب سایت Twitter وجود دارد ، نه برنامه. اگر رایانه دارید یا از طریق مرورگر خود در دستگاه تلفن همراه خود به سایت دسترسی دارید ، این روش می تواند زمان صرف جستجو را کوتاه کند.

در کنار نوار جستجوی خود ، می توانید سه نقطه را ببینید. روی آن نقاط کلیک کنید ، سپس “جستجوی پیشرفته” را انتخاب کنید.

استفاده از هشتگ جستجوی پیشرفته توییتر

از آنجا ، شما را به این فرم می رساند که می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. برای دیدن همه گزینه های موجود ، باید چندین بار پیمایش کنید. این عملکرد چقدر پیشرفته شده است آنچه در هر پیمایش نشان داده می شود ممکن است از نظر رایانه کمی متفاوت باشد ، اما آنچه در اینجا انتظار می رود در اینجا است.

صفحه اول اصول اولیه را نشان می دهد: کلمات مورد استفاده ، کلمات مورد استثنا و هشتگ های جستجو.

صفحه جستجوی پیشرفته توییتر 1

پس از اولین پیمایش ، می توانید یک زبان ، توییت های مختلف به حساب ها و توییت ها ، توییت های ذکر حساب ها و گزینه های برتر در مورد فیلتر کردن پاسخ ها را انتخاب کنید.

صفحه جستجوی پیشرفته توییتر 2

پیمایش بعدی شما گزینه های بیشتری در مورد پاسخ ها به شما می دهد ، به شما امکان می دهد پیوندها را انتخاب کنید و همچنین میزان تعاملی را که می خواهید قبل از مشاهده پست داشته باشید.

صفحه جستجوی پیشرفته توییتر 3

پیمایش نهایی شما به شما امکان می دهد محدوده تاریخ توییت هایی را که می خواهید ببینید را انتخاب کنید.

صفحه جستجوی پیشرفته توییتر 4

می توانید به تعداد دلخواه فیلتر انتخاب کنید ، سپس جستجو را بزنید.

تنها کاری که به نظر می رسد این گزینه نمی تواند با جستجوی پیشرفته انجام دهد ، گزینه خاص مسافت است. اگر می خواستم توییت های مربوط به رستوران های ژاپنی را در فاصله 10 مایلی سیاتل جستجو کنم ، باید این کار را از طریق نوار جستجوی منظم انجام دهم. با این حال ، با قرار دادن “رستوران های ژاپنی سیاتل” در اولین فیلتر جستجو ، می توانم از طریق جستجوی پیشرفته رستوران های ژاپنی را در سیاتل جستجو کنم.

مقاله مرتبط  چگونه Google Lens محصولات شما را به صورت آنلاین پیدا می کند

من توصیه می کنم با هر جستجوی انجام شده تاریخ ها را محدود کنید. توییت های هفت سال پیش به شما کمک نمی کنند تا هدایت بیشتری داشته باشید ، اما تبلیغات اخیر ممکن است.

می توانید به دنبال توییت های چند روز ، هفته یا ماه های اخیر یا حتی سال گذشته باشید.

اگر می خواهید هر ماه چند دلار اضافی برای جستجوی پیشرفته تر توییتر بدست آورید ، برنامه های مختلفی با پرداخت وجود دارد ، مانند توایلرت.

چگونه می توان با جستجوی پیشرفته Twitter منجر شد

اگر با کاربران توییتر که می توانند در مخاطبان هدف شما باشند صحبت نکنید ، همه اینها بی فایده است. پس از اینکه جستجوی خود را در انواع توییت های مورد نظر خود فیلتر کردید ، شروع به برقراری ارتباط با کاربران کنید.

  1. پاسخ به کاربر

    آیا کاربر می تواند مستقیماً از شما توییت کند ، س questionالی از شما پرسیده شود که می توانید به آن پاسخ دهید ، یا به دنبال مشاوره در مورد آنچه که می خواهید خریداری کنید ، اگر می توانید به روش مربوطه پاسخ دهید ، این کار را انجام دهید.

    اینجاست چگونه اپل آیا آن را انجام می دهد:

    به سرنخ هایی که با جستجوی پیشرفته توییتر خود شناسایی کرده اید پاسخ دهید

  2. رهنمودهای خود را دنبال کنید

    پس از شناسایی لید ، به نمایه آنها بروید و آنها را دنبال کنید. اگر آنها شما را به عقب برگردانند ، شما می توانید بیشتر و کارآمدتر درگیر شوید.

    به سرنخ هایی که با جستجوی پیشرفته توییتر خود شناسایی کرده اید پاسخ دهید

  3. پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید

    مهم نیست که چرا با مشتری درگیر می شوید ، در صورت مناسب بودن ، به نوعی پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید. این کار را فقط درصورتی انجام دهید که مستقیماً به پرسش آنها مربوط باشد – فقط با یکی از مشکلات ممکن است شما را به عنوان فروشنده جلوه دهید تا شخصی که از تخصص خود برای کمک استفاده می کند.

    بهترین روش ممکن است این باشد که به سادگی یک پیوند به اولین پاسخ خود اضافه کنید ، سپس به سادگی به س questionsالات بعدی پاسخ دهید مگر اینکه پیوندی برای گسترش پاسخ لازم باشد.

    به عنوان مثال ، اگر کسی سال کند “بهترین رستوران ژاپنی در سیاتل کدام است؟” و شما یکی را اجرا می کنید ، با چیزی دوستانه پاسخ می دهید و یک پیوند را شامل می شوید. به عنوان مثال ، “هی ، ما فکر می کنیم که بسیار خوب هستیم! بیا به ما سر بزن [Link]”

    سپس ، اگر آنها بپرسند ، “آیا شما soba دارید؟” می توانید به سادگی با پاسخ “بله ، عالی است!” پاسخ دهید یا “نه ، اما ما داریم [acceptable replacement.]”

نتیجه جستجوی پیشرفته توییتر

میلیون ها کاربر در توییتر وجود دارد که به طور بالقوه آن را به مکانی عالی برای هدایت Lead تبدیل می کند. اما شما باید بدانید که چگونه از گزینه های جستجوی پیشرفته برای یافتن آنها استفاده کنید.

با جستجوی پیشرفته با افزودن فیلترهای اضافی به سوالات جستجوی توییتر ، می توانید منجر به هدفهای خاص و ایجاد روابط با آنها شوید.

اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می کنید ، این کار را با جستجوی دستی از طریق عملکرد جستجوی استاندارد انجام می دهید. اگر از مرورگر استفاده می کنید ، عملکرد جستجوی پیشرفته آنها را با شکوه و جلال خود امتحان کنید.

حتماً شخصاً با لیدهای احتمالی خود ارتباط برقرار کنید و با گذشت زمان با آنها درگیر باشید.

گفته شد ، اگر به سادگی وقت ندارید که همه اینها را خودتان اجرا کنید ، ما برای کمک به شما هستیم.

کدام یک از جستجوی پیشرفته جستجو به شما کمک می کند بیشترین سرنخ را داشته باشید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید