آموزش سئو

نحوه استفاده از تکمیل خودکار Google برای سئو

سپتامبر 25, 2020

وقتی کلمه کلیدی را در کادر جستجو تایپ می کنید ، می دانید چگونه لیستی از پیش بینی های کلمه کلیدی را دریافت می کنید؟

این را Google Autocomplete می نامند. هدف آن صرفه جویی در وقت کاربران است. در واقع ، طبق گفته گوگل ، زمان تایپ را 25٪ کاهش می دهد.

شکی نیست که این ویژگی باعث سهولت زندگی ما می شود ، به خصوص هنگام استفاده از جستجوی Google در دستگاه های تلفن همراه.

Google Autocomplete غالباً توسط بازاریابان دیجیتال نادیده گرفته می شود ، بنابراین وقت گذاشتن برای درک این موضوع می تواند برتری رقابت شما را به وجود آورد.

تکمیل خودکار Google چیست؟

تکمیل خودکار Google یک ویژگی جستجوی Google است که پیش بینی های عبارت جستجو را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر نوع “پایتخت چیست” را در نوار جستجو تایپ کنید ، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 1

با ادامه تایپ کردن ، پیش بینی ها متناسب با آن تنظیم می شوند ، تا زمانی که اصطلاح جستجو را می خواهید استفاده کنید.

می توانید به جای تایپ کردن همه گزینه ها ، روی آن گزینه کلیک کنید.

هدف تکمیل خودکار Google کمک به شما در صرفه جویی در وقت با تکمیل پرسش جستجوی مد نظر شماست.

کلمات کلیدی تکمیل خودکار گوگل از کجا آمده است؟

در اینجا نحوه توضیح دنی سالیوان ، رابط عمومی جستجوی Google در توضیحات خود آورده است ارسال وبلاگ در Google Autocomplete:

“چگونه این پیش بینی ها را تعیین می کنیم؟ ما جستجوهای واقعی را که در Google اتفاق می افتد بررسی می کنیم و موارد معمول و پرطرفدار مربوط به شخصیت های وارد شده و همچنین مربوط به موقعیت مکانی و جستجوهای قبلی شما را نشان می دهیم. “

آیا پیش بینی های تکمیل خودکار Google در کشورهای مختلف متفاوت است؟

پیش بینی های تکمیل خودکار Google به کشور شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر در ویلنیوس ، لیتوانی باشید و “بهترین پیتزا را” در نوار جستجو تایپ کنید ، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 2

همه این مکان ها (به جز میلان) یا در لیتوانی یا در نزدیکی لهستان ، لتونی و استونی هستند.

اگر مکان ها را تغییر دهید ، Google “شما را” دنبال می کند ، و گزینه های تکمیل خودکار متناسب با آن تنظیم می شوند.

آیا پیش بینی های تکمیل خودکار Google برای زبان های مختلف متفاوت است؟

پیش بینی های تکمیل خودکار Google بر اساس زبان (های) استفاده شده برای وارد کردن درخواست ها در Google متفاوت است.

به عنوان مثال ، اگر زبان پیش فرض خود را به انگلیسی تنظیم کنید ، پیش بینی های انگلیسی به شما نشان داده می شود.

با این حال ، اگر زبانهای دیگری را اضافه کنید که مثلاً آلمانی و فرانسوی را می فهمید ، به شما در این زبان ها پیش بینی نیز نشان داده می شود.

آیا سابقه جستجوی شما بر پیش بینی های تکمیل خودکار Google تأثیر دارد؟

وقتی وارد حساب Google خود می شوید ، تکمیل خودکار Google هنگام نمایش پیش بینی ها ، سابقه جستجوی شما را در نظر می گیرد.

وقتی پیش بینی ای را مشاهده می کنید که گزینه “حذف” در کنار آن قرار دارد (از سمت راست به صورت “X” نشان داده می شود) ، بدانید که این پیش بینی بر اساس سابقه جستجوی شما است – به یاد می آورد که شما این را جستجو کرده اید ، اما تشخیص می دهد که ممکن است یکبار جستجو باشد.

دستورالعمل های تکمیل خودکار Google چیست؟

همه نمایش داده شد جستجو برای نمایش به عنوان پیش بینی مناسب تشخیص داده نمی شود.

این نوع پیش بینی ها خلاف است خط مشی تکمیل خودکار Google:

  • خشونت و خونریزی
  • اگرچه اصطلاحات پزشکی و علمی مجاز است ، زبانی صریح ، مبتذل یا بدحجابی جنسی دارد
  • هر چیزی که مربوط به سخنان نفرت انگیز یا تأیید اعمال نفرت انگیز باشد
  • اطلاعات یا اصطلاحات حساس در مورد افراد نام برده
  • پیش بینی های خطرناک ، به معنای جستجوی مواردی است که می تواند آسیب جدی به مردم یا حیوانات ایجاد کند
مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

گوگل اذعان می کند که اگرچه آنها تمام تلاش خود را برای حذف پیش بینی های نامناسب انجام می دهند ، اما همیشه این کار را درست انجام نمی دهند ، بنابراین راهی برای گزارش یک پیش بینی.

چگونه می توان از تکمیل خودکار Google برای سئو استفاده کرد؟

قبل از شروع تجزیه و تحلیل پیش بینی های تکمیل خودکار Google برای سئو ، انجام این سه کار ضروری است:

  • از Google خارج شوید یا از حالت ناشناس استفاده کنید تا مطمئن شوید که سابقه جستجو بر پیش بینی های شما تأثیر نمی گذارد.
  • اگر در مکانی متفاوت از مخاطبان خود مستقر هستید ، از VPN استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال حاضر در تایلند هستید ، اما بیشتر روی افراد در ایالات متحده تمرکز دارید ، از VPN استفاده کنید تا به نظر برسد در ایالات متحده هستید. شما می خواهید پیش بینی هایی را برای مکانی که مخاطب شما در آن است مشاهده کنید.
  • تنظیمات زبان خود را تنظیم کنید تا مشابه تنظیمات زبانی باشد که افراد در مخاطب هدف شما استفاده می کنند.

این پارامترها به شما کمک می کنند پیش بینی های مشابه آنچه برای مخاطبان هدف نشان داده شده است را ببینید.

تحقیق کلمات کلیدی

تکمیل خودکار Google می تواند یک ابزار تحقیقاتی برای کلمات کلیدی مفید باشد.

در اینجا نحوه استفاده بهینه از آن استفاده شده است.

یک کلمه کلیدی تایپ کنید ، به پیش بینی ها نگاه کنید

به سادگی کلمه کلیدی مربوط به جایگاه خود را تایپ کنید و به پیش بینی ها نگاه کنید. این تحقیق یک روش عالی برای کشف کلمات کلیدی ارزشمند دم بلند است. (پاسخ عمومی ابزار رایگان دیگری است که این کار را برای شما انجام می دهد.)

سپس ، از یک ابزار SEO مانند Ubersuggest ، Ahrefs یا Moz Pro برای تجزیه و تحلیل آن کلمات کلیدی و شناسایی کلماتی که ارزش انجام آنها را دارند استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=_ve9cmRaem0

از طریق الفبا بروید

اگر هیچ یک از پیش بینی هایی را که دریافت کرده اید دوست نداشته باشید؟

برت Farmiloe ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Markitors ، توصیه می کند که کلمه کلیدی خود را تایپ کنید ، سپس فقط هر حرف الفبا را مرور کنید برای دیدن آنچه پیش بینی می شود

وی از کلمه کلیدی “تأمین مالی تجهیزات” به عنوان مثال استفاده می کند:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 4

برای بدست آوردن مجموعه جدیدی از پیش بینی ها می توانید حرف “a” را اضافه کنید:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 5

و سپس می توانید حرف “b” را به آن اضافه کنید:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 6

… و اینگونه است که شما کل الفبا را مرور می کنید.

برت می گوید: “این به ویژه هنگامی که واقعاً گیر کرده اید بسیار خوب است و شما فقط به برخی از الهامات احتیاج دارید.”

به Google اجازه دهید جای خالی را پر کند

تام دوپویس از رسانه های آنلاین آنلاین پیشنهاد می دهد با استفاده از شخصیت زیر خط “_” در یک عبارت به طوری که Google آن را کامل کند.

وی از کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاس” به عنوان مثال استفاده می کند:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 7

تام توضیح می دهد: “به جای اینکه Google فقط قسمت آخر را کامل کند ، بسته به نوع عبارتی که دارد ، می تواند انتخاب بهتری از کلمات کلیدی را به شما نشان دهد.”

با موقعیت Underscore آزمایش کنید

Dupuis همچنین مردم را تشویق می کند تا موقعیت زیر خط را آزمایش کنند تا ببینند پیش بینی های تکمیل خودکار جدید Google نشان داده می شود.

به عنوان مثال ، اگر قبلاً “شیکاگو _ عکاس” را امتحان کرده اید ، چرا “_ عکاس شیکاگو” را امتحان نکنید؟

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 9

فرم مفرد و جمع را از کلمه کلیدی امتحان کنید

یک توصیه ارزشمند دیگر از طرف Dupuis این است که هر دو شکل واحد و جمع یک کلمه کلیدی را امتحان کنید زیرا این امر منجر به پیش بینی های مختلف تکمیل خودکار Google می شود.

نگاهی دیگر به پیش بینی های کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاس” بیندازید:

پیش بینی های تکمیل خودکار Google 7

و اکنون به پیش بینی های کلمه کلیدی “شیکاگو _ عکاسان” نگاه کنید:

مقاله مرتبط  آموزش رایگان سئو برای موسسات غیرانتفاعی و خیریه برای بازاریابی گوگل
پیش بینی های تکمیل خودکار Google 8

همانطور که می بینید ، پیش بینی ها متفاوت است ، بنابراین هر دو شکل یک کلمه کلیدی را امتحان کنید.

مدیریت اعتبار آنلاین

این ابزار همچنین برای تحقیق در مورد نتایج مربوط به اصطلاحات مارک دار شما مانند نام شرکت ، مدیر یا محصولات مفید است. تکمیل خودکار Google می تواند تهدیدی جدی برای تصویر عمومی شما باشد اگر با استفاده از اصطلاحات نام تجاری شما یک عبارت جستجوگر چاپلوس در پیش بینی ها ظاهر شود

اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید چه کاری می توانید انجام دهید؟

شما چندین گزینه دارید:

مشکل را مشخص کن

اگر پیش بینی غیرتملایی به واقعیتی اشاره داشت ، مشکل را برطرف کنید.

این قطعنامه باعث نمی شود که مسئله تکمیل خودکار فوراً برطرف شود ، اما اگر مشکل حل شود ، با گذشت زمان ، مردم آن را فراموش کرده و جستجوی آن را متوقف می کنند. همانطور که حجم آن عبارت جستجو کاهش می یابد ، در نهایت لیست پیش بینی کاهش می یابد.

روی تصویر برند خود کار کنید

باز هم ، اگر پیش بینی مربوط به یک حادثه واقعی باشد ، می توانید با دادن چیزهای مثبت برای تمرکز ، به افراد کمک کنید هر اتفاقی که سریعتر افتاده را فراموش کنند.

به عنوان مثال ، شما می توانید مشتریان وفادار خود را در وب سایت خود نشان دهید ، یک مراسم اهدا کنید ، یا یک رویداد را ترتیب دهید.

حتی تعامل مستقیم با مشتریان خود در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی می تواند تا حد زیادی به ایجاد یک تصویر تجاری مثبت کمک کند.

راه های دیگر استفاده از تحقیقات تصحیح خودکار Google

Google Autocorrect ابزاری ساده است – اما می تواند بسیار قدرتمند باشد. از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا حفظ اعتبار شما ، این پیشنهادات می توانند تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را فوق العاده شارژ کنند.

علاوه بر یافتن کلمات کلیدی معروف ، چندین زمینه دیگر نیز وجود دارد که پیشنهادات Google می توانند در مورد SEO مفید واقع شوند.

کشف کلمات کلیدی برای SEO محلی

تکمیل خودکار Google همچنین می تواند پیشنهادهایی را برای جستجوهای محلی SEO که ممکن است در نظر نگرفته باشید ، ارائه دهد.

بگویید که به دنبال رتبه بندی وب سایت کافی شاپ در دنور هستید – آیا فقط “کافی شاپ دنور” را هدف قرار می دهید؟ یا اینکه مردم از محله ها ، خیابان ها یا حتی کد پستی استفاده می کنند؟

تکمیل خودکار Google به شما خواهد گفت که افراد هنگام جستجوی کافی شاپ در دنور چه عباراتی را جستجو می کنند:

سئو محلی Google را تکمیل خودکار کنید

با نگاهی به این مثال ، چه چیزی می توانیم یاد بگیریم؟

Denver Tech Center یک مرکز تجاری و تجاری در قسمت جنوب شرقی دنور ، کلرادو است. این یک مقصد محبوب برای کارگران تجاری است ، بنابراین اگر در آن منطقه خرید می کنید ، می خواهید Denver Tech Center را در لیست اصطلاحات اصلی خود قرار دهید.

فرودگاه دنور در لیست نشان داده می شود ، بنابراین اگر مغازه نزدیک آن است ، می خواهید این اصطلاح را نیز هدف قرار دهید.

تکمیل خودکار Google چندین نشانه مهم (از جمله فرودگاه) را نشان می دهد ، بنابراین اگر فروشگاه شما در نزدیکی مکان های معروف مانند موزه یا مرکز خرید است ، می خواهید تحقیق کنید.

همچنین لیست هایی برای Denver، NC و Denver، PA وجود دارد ، به این معنی که احتمالاً ایده خوبی است که شامل این ایالت شوید.

آسان است فرض کنید شما می دانید افراد چه چیزی را جستجو می کنند – اما ارزش چند ثانیه طول می کشد تا بررسی کنید و ببینید چه چیزی ممکن است از تکمیل خودکار Google ارائه دهد.

یک وب سایت تجارت الکترونیکی کاربر پسند ایجاد کنید

تجارت الکترونیکی یک تجارت بزرگ است – به گفته اوبرلو ، بیش از 2 میلیارد مردم سالانه خریدهای اینترنتی انجام می دهند. با وجود بسیاری از خریداران آنلاین ، یک رقابت سخت نیز برای جذب خریداران به سایت شما وجود دارد.

استفاده از تکمیل خودکار برای یافتن اصطلاحات کلیدی برای هدف قرار دادن تنها یکی از راه های استفاده از این ویژگی برای ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی بهتر و ایجاد یک سایت کاربرپسند است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی خدمات آنلاین نمابر سال 2020

بگذارید بگوییم تجارت الکترونیکی شما کفش ، لباس و لوازم جانبی می فروشد. هدف شما این است که یافتن خواسته های آنها و خرید هر چه آسانتر را انجام دهید.

تکمیل خودکار Google می تواند توسط:

  • نشان دادن محبوب ترین دسته ها: به عنوان مثال ، اگر “کفش زنانه” را در Google جستجو کنید ، موتور جستجو همچنین پیشنهاد می کند: “کفش زنانه نزدیک من” ، “کفش زنانه در فروش” و “کفش زنانه اندازه 12” این بدان معنی است که افراد اغلب کفش های فروشی و اندازه ای را جستجو می کنند ، بنابراین این دسته ها هستند که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید.
  • کشف مارک های معروف: جستجوی “کفش های تنیس زنانه” به شما می گوید که کدام مارک ها بیشتر کاربران را جستجو می کنند ، از جمله آدیداس و نایک. اینها مارک هایی هستند که مخاطب شما احتمالاً آنها را خریداری می کند.
  • برای صفحه سQالات متداول خود ایده بگیرید: جستجوی “کفش زنانه است …” لیستی از س questionsالاتی را که مردم معمولاً می پرسند فراهم می کند ، از جمله “آیا اندازه کفش زنانه همان مردانه است؟” و “آیا کفش های زنانه باریک تر است؟” اینها س questionsالاتی است که مردم می پرسند و ارائه این پاسخ ها می تواند به ایجاد بازدید بیشتر در سایت تجارت الکترونیکی شما کمک کند.

تجارب کاربر می تواند بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد ، بنابراین ایجاد یک سایت کاربر پسند باید از اولویت های اصلی باشد.

از عناوین محتوایی الهام بگیرید

تکمیل خودکار Google ویژگیهایی را جستجو می کند که افراد به طور منظم انجام می دهند. هدف قرار دادن هر یک از این اصطلاحات یا عبارات باعث ایجاد ترافیک می شود. (حداقل اگر مطالب شما خوب باشد این کار را می کند!)

در اینجا چند پیشنهاد برای الهام گرفتن از محتوا وجود دارد:

  • چه کسی ، چه ، کجا ، چگونه ، چرا: اصطلاح اصلی خود را با کلمات پرسشی قبل یا بعد استفاده کنید (هر کدام منطقی تر باشد). مشاهده آنچه Google پیشنهاد می کند – ممکن است کمی از الهام مورد نیاز برای نوشتن محتوای عالی بعدی خود را کشف کنید.
  • از افعال عمل استفاده کنید: این می تواند زوایای خلاقانه ای برای پست وبلاگ بعدی یا کتاب الکترونیکی شما ایجاد کند. جستجوی “بازاریابی محتوا is است” لیستی از ایده های عجیب عنوان را نشان می دهد ، از جمله “بازاریابی محتوا مانند یک قرار اول است”. ایده های دیگر برای افعال عملی عبارتند از: هستند ، خواهد شد ، نشان می دهد ، می شود ، ساخت ، و جایگزین.
  • “اصطلاح کلیدی و …”: به دنبال موضوعات مرتبط هستید؟ اصطلاح اصلی اصلی خود را با استفاده از “و” جستجو کنید تا ببینید اصطلاحات مرتبط جستجوگران چه چیزی را جستجو می کنند. به عنوان مثال ، اگر “بازاریابی محتوا و …” را جستجو کنید ، Google رسانه های اجتماعی ، تولید سرب ، داستان سرایی و فروش را پیشنهاد می کند.

بازاریابی محتوا بخش مهمی از سئو است ، بنابراین یافتن موضوعاتی که کاربران در جستجوی آن هستند می تواند باعث بهبود رتبه بندی صفحات خاص و یک سایت شود.

نتیجه

تکمیل خودکار Google فقط یک ویژگی کاربر زیبا نیست که به شما امکان می دهد یک عبارت جستجو را بدون تایپ کردن کامل کنید.

همچنین می توانید از آن برای کشف کلمات کلیدی با ارزش دم بلند استفاده کنید که فکرش را هم نمی کردید.

البته ، اگر پیش بینی چاپلوسانه ای در کنار نام شما یا شرکت شما ظاهر شود ، می تواند زندگی شما را نیز ویران کند. عاقلانه است که به مواردی که در Google Autocomplete نشان داده می شود توجه داشته باشید تا بتوانید بلافاصله به یک مشکل رسیدگی کنید.

فقط با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه وضعیت بدتری را بدتر نکنید. ارزشش را ندارد

چگونه از خودکار کامل گوگل برای سئو استفاده می کنید؟