آموزش سئو

نحوه استفاده از تصاویر ایمیل برای تقویت CTR

سپتامبر 26, 2020

ایمیل یکی از م marketingثرترین کمپین های بازاریابی موجود است – در واقع ، میانگین بازگشت سرمایه در یک کمپین ایمیل 122٪ است.

برای کسانی که نمی ترسند چند قدم اضافی بردارند ، تصاویر ایمیل کمپین شما را ادویه می کنند و کمک کنید کمپین ایمیل شما برجسته شود.

من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه تصاویر را از طریق ایمیل به روش صحیح استفاده کنید.

تصاویر ایمیل: بله یا خیر؟

می توانید از تصاویر ایمیل استفاده کنید ، اما آیا لازم است؟

می خواهم با پرسیدن چند س questionsال شروع کنم ، زیرا این سالات به شما کمک می کند تشخیص دهید استفاده از تصاویر ایمیل به شما آسیب می رساند یا آسیب می رساند. اینها را بخوانید و بله یا خیر پاسخ دهید:

  • آیا تصاویر من از برند من پشتیبانی می کنند؟
  • آیا اندازه تصویر را بهینه کرده ام؟
  • آیا من از تعداد مناسب تصاویر استفاده می کنم؟
  • آیا من به درستی از برچسب های تصویر alt استفاده می کنم؟
  • آیا ایمیل های من به راحتی قابل دسترسی هستند؟

این احتمال وجود دارد که شما حتی جواب همه این سالات را ندانید.

در این صورت ، شما نمی توانید از تصاویر ایمیل خود همه چیز را دریافت کنید و این راهنما به شما کمک می کند.

اما کاملاً ساده نیست. داشتن تصاویر ایمیل می تواند زیبایی ایمیل شما را افزایش دهد ، اما چگونه نرخ کلیک ایمیل را با تصاویر افزایش می دهید؟

نرخ کلیک الکترونیکی خوب چیست؟

میزان کلیک شما درصدی از افرادی است که برای ادامه مطالب خود بر روی تصویر ، پیوند یا ویدیویی در ایمیل شما کلیک می کنند. میانگین نرخ کلیک در حدود است 2.5٪ در تمام صنایع

این تعداد ممکن است کمی کم به نظر برسد ، اما بخاطر داشته باشید ، ما در مورد نرخ کلیک و نرخ باز نیست ، یعنی تعداد افرادی که ایمیل شما را می خوانند ، صحبت می کنیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=cio1MNOYiaw

درج تصاویر در مبارزات انتخاباتی راهی عالی برای افزایش تعامل و بهبود شانس رانندگی در ترافیک یا حتی فروش است.

تصاویر در ایمیل مارکتینگ: نسبت جادویی

نسبت تصویر ایمیل

بسیاری از بازاریابان به شما خواهند گفت که نسبت جادویی خاصی از تصویر به متن وجود دارد ، اما همیشه درست نیست. واقعیت چیست هزینه سفر به پوشه هرزنامه تقریباً برای شما ایمیلهای فقط تصویر است.

این کار را زیاد انجام دهید و کل دامنه خود را در لیست سیاه قرار دهید.

این خوب نیست

نسبت ایده آل حدود 30-40٪ تصویر به متن است. هر چه بالاتر باشد ، خطر ایجاد فیلترهای اسپم را دارید. هرچه کمتر خوانده شدن ایمیل شما را مشکل می کند.

تنها راه برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای مخاطب شما مفید است آزمایش آن است! با استفاده از تست A / B متوجه شوید چه عواملی مثر است.

تصاویر ایمیل خود را ثابت نگه دارید

تصاویر ایمیل را ثابت نگه دارید

چند بار در Google چیزی جستجو کرده اید ، آنچه را که می خواستید پیدا کرده اید و فقط به وب سایت کلیک کرده اید تا متوجه شوید پیوند به جایی که انتظار داشتید منتهی نشده است – اصلاً؟

مایوس کننده است.

واقعیت این است که شما ممکن است همین حالا بدون اینکه خودتان متوجه آن باشید این کار را با افراد انجام می دهید.

تصویر ایمیل شما باید با نام تجاری شما همسو باشد و در طول مبارزات بازاریابی شما ثابت بماند.

اطمینان حاصل کنید که وقتی کسی تصمیم به باز کردن ایمیل شما دارد ، آن را برای پیام شرکت شما وفادار می ماند و همه ایمیل ها نسبتاً شبیه به هم هستند.

اگر در تبلیغات خود از سرصفحه های آبی با یک فونت خاص استفاده می کنید ، باید با صفحه فرود بازدید کننده شما پایان یابد.

شخصی سازی و هدف گذاری مهم هستند

شخصی سازی ایمیل از همیشه مهمتر است.

چرا؟

زیرا ارتباط اسپم غیر شخصی بیش از هر زمان دیگری در خارج وجود دارد. شخصی سازی نحوه نمایش ایمیل شما را براساس شخصی که هدف قرار داده اید تغییر می دهد.

مقاله مرتبط  مقدمه ای بر تبلیغات Yelp برای مشاغل محلی و تجارت الکترونیکی

فقط در مورد آن فکر کن. چند بار ایمیلی دریافت کرده اید که به نظر می رسد برای شما ساخته شده است؟

غالباً ، درسته؟

اینجاست که می توانید با انجام کارهایی که شخص دیگری مایل به انجام آنها نیست ، از رقابت خود پیشی بگیرید.

هیچ کالایی یا خدماتی “جذابیت جهانی” ندارد ، بنابراین باید تصاویر ایمیل خود را برای مخاطبان هدف محدود کنید.

به گفته اینوپس ، 59٪ از خریداران آنلاین محصولات را جالبتر می دانند وقتی رویکرد بازاریابی خود را شخصی می کنید.

بنابراین ، چگونه تصاویر ایمیل خود را شخصی می کنید؟

تهیه تکرار خریداران

محصولی را پیدا کنید که مردم به طور منظم برای خرید آن نیاز دارند و افرادی را که در گذشته خرید می کردند جلب کنید. آمازون از این استراتژی استفاده می کند ، در نتیجه 60٪ تبدیل از توصیه های آنها در محل.

در اینجا مثالی از Wayfair آورده شده است که براساس تاریخچه مرور بوده است:

تصاویر در مثال ایمیل

محصولات جدید را پیشنهاد دهید

محصولات را براساس سابقه خرید قبلی به مشتریان توصیه کنید. مسافت بیشتری را طی کنید و حتی آن را “انتخاب برای [insert name]” این استراتژی به شما کمک می کند “تجربه ای در فروشگاه” برای مشترکان خود ایجاد کنید.

گویی به قفسه لباس رفته اید و بطور خاص وسایلی را انتخاب کرده اید که فکر می کنید برای آنها جالب است!

سوالات خود را بپرسید

اگر در حال فروش سرویس یا اشتراک دیجیتالی هستید ، می توانید از مشترکین خود بپرسید که چرا هنوز خریدی انجام نداده اند. به آنها فرصتی بدهید تا آنچه را که مانع آنها شده است صدا کنند.

انجام این کار نه تنها به شخصی بودن و صمیمی بودن ایمیل کمک می کند ، بلکه به شما امکان می دهد درمورد کارهایی که می توانید بهتر انجام دهید بازخورد بگیرید.

برچسب ALT از آنچه فکر می کنید مهمتر است

همه ما از اهمیت برچسب های ALT برای تصاویر وب سایت می دانیم ، اما در مورد تصاویر در بازاریابی از طریق ایمیل چه می توان گفت؟

آیا در حال حاضر در مبارزات ایمیل خود از برچسب های ALT به درستی استفاده می کنید؟

تصویر ایمیل متن alt

هنگامی که سرویس گیرنده ایمیل تصاویر را به درستی بارگیری نمی کند ، به چند دلیل مهم ، برچسب ALT شما خط نجات شما می شود:

  • وقتی مشتری ایمیل تصویر را بارگیری نمی کند ، متن ALT به گیرنده ایمیل نمایش داده می شود.
  • اگر تصاویر بارگیری نمی شوند متن ALT زمینه را فراهم می کند.
  • برچسب های ALT درک تصویر را برای کسانی که از صفحه خوان و سایر فناوری های قابل استفاده استفاده می کنند آسان می کند.

وقتی همه راه های دیگر از کار می افتد ، برچسب ALT ممکن است همان چیزی باشد که گیرنده ایمیل را باز می کند.

چگونه می توان برای ایمیل ها برچسب های ALT ایجاد کرد؟

در انتهای پشت ، یک برچسب ALT به این شکل است:

”How

جایی که می گوید “alt =” جایی است که متن ALT شما می رود. بنابراین ، اگر یک تصویر ایمیل به درستی بارگیری نشود ، این همان چیزی است که به جای تصویر در سراسر متن متن ایمیل نمایش داده می شود.

روند افزودن آن ممکن است بسته به نوع سرویس گیرنده ایمیل شما متفاوت باشد. اینجاست نحوه افزودن برچسب های ALT در MailChimp، مثلا.

از بهترین قالب برای تصاویر ایمیل استفاده کنید

شما سه گزینه اصلی قالب بندی برای تصویر ایمیل خود دارید. PNG ها ، JPEG ها و GIF رایج ترین انتخاب ها هستند. بیایید جوانب مثبت و منفی هر یک را بررسی کنیم.

PNG

Portable Network Graphics یک پالت رنگی بزرگ ارائه می دهد ، به این معنی که فشرده سازی اندازه پرونده بر وضوح تصویر تأثیر نمی گذارد.

مزیت دیگر این است که شما می توانید لایه های شفاف اضافه کنید ، و جاسازی تصویر در کنار سایر مطالب را آسان می کنید. با این کار می توانید تصویر پس زمینه را در یک ایمیل با متن زنده ادغام کنید.

مقاله مرتبط  چگونه می توان با استفاده از Bing Analytics ترافیک بیشتری کسب کرد

تنها نقطه ضعف PNG ها این است که اندازه پرونده در مقایسه با JPEG و GIF به دلیل کیفیت تصویر بسیار بیشتر است.

JPEG

JPEG فشرده سازی تصویر زیادی را ارائه می دهد ، اما انجام این کار بر کیفیت تصویر شما تأثیر می گذارد. وقتی یک تصویر JPEG را کاهش می دهید ، هر بخش را به بلوک های بزرگتر گروه بندی می کند ، که باعث تار شدن تصویر می شود – که ظاهر خوبی ندارد.

اگرچه اینها متداول ترین انواع تصویر هستند ، من توصیه نمی کنم از آنها برای تصاویر ایمیل استفاده کنید.

GIF

با GIF جنب و جوش کمتری دریافت می کنید زیرا آنها از یک پالت رنگی 8 بیتی در مقایسه با یک پالت 24 بیتی با PNG و JPEG استفاده می کنند.

تفاوت بارز در اثر انیمیشن است. استفاده از GIF در ایمیل های شما تعامل را افزایش می دهد و می تواند به شما امکان نمایش بیش از یک محصول با همان تصویر را بدهد.

چگونه بهترین تصاویر ایمیل را پیدا کنیم

یافتن تصاویر مناسب برای انتقال پیام ایمیل خود بسیار مهم است. انواع مختلفی از تصاویر وجود دارد که می توانید استفاده کنید و هر کدام هدف خاص خود را دارند. بیایید به چند مورد نگاه کنیم.

نمودارها و نمودارها

ارائه آمار و داده بدون نمودار برای تهیه نسخه پشتیبان تقریباً بی فایده است. وقتی برای اثبات یک نکته نمودارهایی را در ایمیل خود ارائه می دهید ، درک پیام شما برای گیرنده بسیار راحت تر است.

خبرنامه کسب و کار Inside دارای یک ردیاب بودجه سری A است که در آن می توانید ببینید چه استارت آپ هایی اخیراً بیش از 5 میلیون دلار بودجه دریافت کرده اند:

در داخل ردیاب بودجه

این به راحتی در یک نگاه نشان می دهد که چه کسی بیشترین میزان بودجه را از نظر اندازه و رنگ به دست آورده است.

پیکتوچارت ابزاری اینفوگرافیک است که ایجاد نمودارهای رایگان (همراه با علامت) را آسان می کند. فقط داده ها را وارد کنید و نوع نمودار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عکس های سهام

تصاویر سهام ساده ترین راه برای افزودن تصاویر به کمپین بازاریابی ایمیل شما هستند. مجموعه گسترده ای از سایت ها برای انتخاب موارد مشابه وجود دارد شاتر استوک، Depositphotos، و پیکسابای.

هنگام تهیه بهترین تصویر ، موردی مناسب برای مخاطبان خود انتخاب کنید. اگر مادران کودک نوپا در سنین میانسالی را هدف قرار داده اید ، تصاویری را پیدا کنید که مورد علاقه جمعیت شما باشد.

فقط تصاویر را برای افزودن تصاویر اضافه نکنید – مطمئن شوید که آنها هدف دارند.

عکسهای صفحه

به جای استفاده از یک لیست شماره دار برای توضیح چگونگی کار کردن ، فرآیند را با تصاویر به یک تصویر زیبا تبدیل کنید.

عکس بسیار جذاب یک برنامه افزودنی مرورگر در Chrome ، Safari و Firefox است که گرفتن عکس از صفحه را به طور مستقیم از مرورگر آسان می کند. می توانید یک صفحه کامل یا بخشی را ضبط کرده و در رایانه خود بارگیری کنید.

عکسهای شخصی

واقعی نگه داشتن آن و شخصی سازی کارها کاری است هرگز یک انتخاب بد بازاریابی از طریق ایمیل به معنای عقب کشیدن پرده و نشان دادن چیزی است که شما به آن علاقه دارید.

برای فروش به عکس های حرفه ای نیاز ندارید و طبیعت واقعی و ناب عکس های شخصی می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

محتوای مصور

تصاویر راهی خوب برای گسترش امکانات شما هستند. اگرچه شما ممکن است بتوانید مقدار معینی از کارها را با یک محصول انجام دهید ، یک تصویر می تواند گزینه های بی حد و حصر را نشان دهد در حالی که به برند خود وفادار بمانید.

در اینجا مثالی از نیت بارگاتزه ، کمدین که تور تور رانندگی را اعلام می کند ، آورده شده است. پس از این تصویر ، ایمیل وی حاوی فراخوانی متنی برای فعالیت با اطلاعات بیشتر بود.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)
nate bargatze تصویر ایمیل

استخدام یک تصویرگر در Fiverr یا Upwork را در نظر بگیرید تا تصاویر ارزان قیمت دریافت کنید.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار زیاد است. در حقیقت، 76٪ مشتریان به محتوای قابل اعتماد افراد متوسط ​​نسبت به خود برند اعتماد کنید.

UGC به ایجاد اعتماد کمک می کند و از طرف مخاطبان قابل اعتبار اقتدار ارائه می دهد. به عنوان مثال ، تصور کنید که چگونه تصویری از شخصی که در خانه خود از محصول شما استفاده می کند بهتر از عکس موجود یا کارتون است که از آن استفاده می کند.

با بارگذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ های خاص و استفاده از این تصاویر در کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل ، به مشتریان خوشحال پاداش دهید.

هرگز ایمیل فقط برای تصویر ارسال نکنید

در حالی که تصاویر مهم هستند – شما هرگز نباید یک ایمیل فقط برای تصویر ارسال کنید.

به همین دلیل است:

مسدود کردن تصویر واقعی است

اگر در دنیای شرکت ها کار می کنید ، این نکته را درک می کنید. بسیاری از شرکت ها به طور پیش فرض تصاویر را مسدود می کنند و در واقع ، 43٪ از کاربران ایمیل تصاویر آنها خاموش است.

بنابراین ، اگر متن نوشتاری ALT خود را به اندازه خود نداشته باشید ، کمپین شما به درستی بارگیری نمی شود.

اندازه فایل تصویر ایمیل

اندازه های تصویر ایمیل می تواند مشترکانی را که دارای اتصالات کند هستند ، عقب بمانند و بی پاسخ باشند. اگر بارگیری ایمیل شما خیلی طولانی شود ، مشترکان شما کلیک می کنند یا حتی اشتراک را لغو می کنند زیرا نمی توانند ایمیل های شما را به درستی باز کنند.

دسترسی به ایمیل در حال تغییر است

افراد بیشتری از دستیارهای صوتی برای خواندن ایمیل استفاده می کنند و اینها هنوز متن ALT یا HTML را تشخیص نمی دهند. بنابراین ، اگر کاربر در تلاش است نامه الکترونیکی شما را فقط برای تصویر بخواند ، دیگر شانس ندارید.

بنابراین ، فرمت ایده آل تصویر ایمیل چیست؟

تصاویر پس زمینه با متن زنده

اوایل به یاد دارید ، وقتی در مورد مزایای استفاده از پرونده های PNG برای تصاویر ایمیل خود صحبت کردیم؟ اینجاست که همه اینها جمع می شود.

تصاویر پس زمینه که به عنوان عنصری در ایمیل اعمال می شوند ، به شما امکان می دهند متن زنده را روی آن قرار دهید و بیشترین دسترسی را داشته باشید. حتی اگر مشترک تصاویر غیرفعال باشد ، متن را مشاهده می کند ، این اطمینان می دهد که همه مشترکان شما از ایمیل چیزی دریافت می کنند.

دکمه های ضد گلوله

درج CTA در تصویر خطای مهلکی است. اگر تصویر مسدود شده باشد یا به درستی بارگیری نشود ، دکمه یا CTA موجود در آن مخفی شده و توسط گیرنده کاملاً از دست می رود.

استفاده از دکمه های ضد گلوله به شما امکان می دهد دکمه را به جای تصاویر با کد بسازید. بنابراین اگر همه چیز خراب شود و تصویر شما بارگیری نشود ، مشترک همچنان متن و CTA شما را دریافت می کند.

نتیجه

تصاویر ایمیل یک استراتژی موثر برای افزایش موفقیت در تبلیغات ایمیل شما است ، اما نمی توانید میانبرهای خود را استفاده کنید.

استفاده از اندازه ، فرمت و طراحی مناسب تصویر برای اطمینان از تحویل ایمیل و نتیجه گرفتن از اهمیت حیاتی برخوردار است.

تمام بهترین و بدترین روش های ذکر شده در این راهنما را دنبال کنید ، و شما در حال رسیدن به یک نرخ کلیک بالاتر و یک فرایند ایمیل تکرار شونده هستید که باعث ایجاد ترافیک برای سالهای آینده می شوید.

برای تکمیل استراتژی تصویر ایمیل خود به کمک نیاز دارید؟ یک نظر را در زیر رها کنید