آموزش سئو

نحوه استفاده از تبلیغات YouTube برای رونق کسب و کار خود

ژوئن 3, 2021

بازاریاب بودن کار جالبی است.

از یک طرف ، انتظار می رود که روند را دنبال کنید. وقتی یک پلت فرم جدید رسانه های اجتماعی شروع به کار می کند ، بهتر است در آنجا تبلیغ کنید تا نام تجاری خود را تبلیغ کنید.

هنوز هم نمی توانید کورکورانه آن روندها را دنبال کنید. سیستم عامل های محبوب با ده ها رقبا اشباع می شوند و برجسته شدن تقریباً غیرممکن است.

اشتباه نکن تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند معجزه کند. من تازه متوجه شدم که در حال حاضر تعداد زیادی سیستم عامل بازاریابی کم استفاده شده است. قابل توجه ترین آن است تبلیغات YouTube.

تبلیغات YouTube یکی از مهمترین قالبهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال است که نادیده گرفته می شود و می توان به راحتی دلیل آن را فهمید.

تمرکز گسترده بر تبلیغات شبکه های اجتماعی همراه با چالش ایجاد محتوای جذاب ویدئویی با کیفیت بالا ، تبلیغات YouTube را به فروش سخت به صاحبان مشاغل کوچک تبدیل می کند.

آیا می توان تبلیغات YouTube را سخت گرفت؟ مطمئناً ، در ابتدا خوشبختانه ، هنگامی که از این مانع اولیه عبور کردید ، تبلیغات YouTube برخی از ابزارهای بازاریابی بسیار منحصر به فرد را ارائه می دهد که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

به همین دلیل امروز ، ما در حال غرق شدن در دنیای تبلیغات YouTube هستیم ، از انواع تبلیغات گرفته تا استراتژی. ما حتی شما را در ایجاد اولین مورد شما راهنمایی خواهیم کرد!

5 نوع تبلیغ YouTube

اگر با YouTube آشنایی ندارید ، قالب اصلی تبلیغات وی به عنوان تبلیغ TrueView شناخته می شود. قبل از اینکه بتوانیم ارزش تبلیغات در جریان قابل رد شدن را درک کنیم ، باید نگاه دقیق تری به تبلیغ YouTube TrueView داشته باشیم.

تبلیغات TrueView برای حل یک مشکل گسترده ایجاد شده است. قبل از تبلیغات TrueView ، کاربران هیچ روش معنی داری برای کنترل تجربه تبلیغات خود نداشتند. بدون راهی برای تعامل معنادار با محتوا ، تبلیغات خطر ناامیدکننده و بی ربط را دارند.

YouTube امیدوار بود که خود را به عنوان یک بستر تبلیغاتی ارزشمند معرفی کند ، اما رویکرد اصلی خود در تبلیغات ، اثربخشی و کارآیی تلاش های بازاریابی با نام تجاری را به شدت محدود کرد. هیچ مارکی نمی خواهد وقت و هزینه گران قیمت خود را برای فروش به بینندگانی که علاقه چندانی ندارند هدر ندهد.

در اینجا یک توضیح ساده وجود دارد: نام تجاری شما فقط هزینه TrueView Ads را زمانی پرداخت می کند که بینندگان حداقل 30 ثانیه تماشا می کنند ، کل فیلم شما را تماشا می کنند یا از طریق تماس برای اقدام (CTA) با تبلیغ شما تعامل می کنند.

1. تبلیغات در جریان قابل رد شدن

تبلیغات YouTube - تبلیغات در جریان قابل رد شدن

اولین تغییر در تبلیغ TrueView تبلیغ قابل پخش در جریان است. حداقل 12 ثانیه و حداکثر شش دقیقه ، تبلیغات در جریان قبل از ویدیوی یک بیننده در YouTube پخش می شود.

این تبلیغات دارای تایمر شمارش معکوس روی صفحه و همچنین پیوند به وب سایت مارک هستند. شما همچنین می توانید در یک آگهی تبلیغاتی بنر برچسب گذاری کنید ، اما لازم به ذکر است که این تبلیغات بنر تبلیغاتی در همه صفحات YouTube که تبلیغات در جریان شما ارائه می شود وجود نخواهد داشت.

البته مهمترین قسمت این گزینه گزینه جستجوی تبلیغات ویدیویی پس از پنج ثانیه است. اگر آنها تصمیم دارند از تبلیغ شما بگذرند و با آنها تعامل ندارند ، مجبور نیستید هزینه ای بپردازید. با فرض اینکه ویدیو را در کانال YouTube خود بارگذاری کرده اید ، هنگامی که بیننده 30 ثانیه تماشا می کند ، یک نمای به تعداد مشاهده شما نسبت داده می شود.

2. تبلیغات کشف ویدیو

تبلیغات YouTube - تبلیغات کشف ویدیو

تبلیغات TrueView Discovery در سراسر YouTube تبلیغ می شود و به عنوان یک تصویر کوچک با حداکثر سه خط متن ظاهر می شود. این تبلیغات به عنوان یک روش کاملاً اختیاری برای بینندگان برای استفاده از محتوای نام تجاری شما عمل می کند.

تبلیغات Discovery در صفحه اصلی YouTube ، در بالای نتایج جستجوی YouTube بیننده و در لیست فیلم های پیشنهادی در صفحه تماشای ویدیوی آنها قابل مشاهده است. بهترین قسمت؟ برند شما هزینه ای در این تبلیغات صرف نمی کند مگر اینکه بینندگان با آنها تعامل داشته باشند.

این چیزی است که این رویکرد تبلیغاتی را برای مارک ها و بازاریابان بسیار مفید می کند. تبلیغات TrueView هم برای محافظت از وقت بیننده و هم از شما استفاده می کند پول مارک.

3. تبلیغات غیرقابل رد شدن در جریان

تبلیغات YouTube - تبلیغات غیرقابل رد شدن در جریان

اگر رویکرد TrueView فقط به برند شما علاقه مند نیست ، YouTube گزینه های زیادی دارد. عملکرد تبلیغات غیر قابل ردیابی در این سیستم عامل کمی متفاوت است. ممکن است از نظر ظاهری دقیقاً مانند تبلیغات قابل رد باشند ، اما شما به یک محدود خواهید شد پنجره تبلیغات 15 ثانیه ای برای تبلیغات غیر قابل رد شدن.

فراتر از آن ، شما با یک ساختار پرداخت هزینه هزار (CPM) روبرو خواهید شد و شما را مجبور به پرداخت هزینه هزار بازدید می کند.

تنها سناریویی که می خواهید از چنین چیزی استفاده کنید این است که وقتی شما با یک مخاطب هدف اثبات شده سروکار دارید یا اینکه برند شما به دنبال حداکثر دسترسی به آن است. در غیر این صورت ، یک احتمال قوی وجود دارد که بتوانید وقت و پول را هدر دهید فروش به چشم انداز اشتباه.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره ای SEO

4. تبلیغات سپر

تبلیغات YouTube - تبلیغات سپر

وقتی در مورد تبلیغات YouTube تحقیق می کنید ، به احتمال زیاد با تبلیغات سپر روبرو خواهید شد و از خود می پرسید که هدف آنها چیست. چه چیزی آنها را از تبلیغات جریانی سنتی غیرقابل رد شدن متفاوت می کند؟

مهمترین تفاوت در طول پنجره تبلیغ شما است. به جای 20 ثانیه ، انتظار می رود تبلیغات سپر دوام بیاورند کمتر از شش ثانیه.

چرا این تمایز مهم است؟ خوب ، وقت و توجه یک بیننده کالاهای ارزشمندی است. YouTube نیاز دارد از تجربه کاربری آنها محافظت کنیددر درجه اول با ارائه اطلاعات مربوط به کاربران. YouTube این تبلیغات سپر را محدود می کند تا با تبلیغات غیر قابل رد شدن باعث ناامیدکننده شدن بینندگان شود.

کلید کارکرد تبلیغات سپر ایجاد چیزی به یادماندنی است. این قالب ممکن است از داستان های طولانی مدت پشتیبانی نکند ، اما روش های زیادی برای به تصویر کشیدن نام تجاری شما در عرض پنج ثانیه وجود دارد.

5. تبلیغات Masthead

تبلیغات YouTube - تبلیغات Masthead

YouTube Masthead را به عنوان تجربه برتر تبلیغات YouTube در نظر بگیرید. تصور کنید تبلیغ شما اولین چیزی است که بینندگان هر زمان از سیستم عامل استفاده می کنند می بینند. این رویای یک بازاریاب است که به حقیقت پیوست ، و دلیل خوبی هم دارد.

البته ، دلیلی وجود دارد که شما هرگز کسب و کار کوچکی را در این بخش مشاهده نکرده اید. این تجربه برتر همراه با برچسب قیمت برتر است. حدود روزانه 2 میلیون دلار، تبلیغات masthead بسیار گران است و بسیار فراتر از بودجه بازاریابی مارک متوسط ​​است.

به این موارد مانند تبلیغات Super Bowl فکر کنید: دسترسی و بازدید قابل توجه ، اما برای اکثر بازاریابان منطقی نیست. سایر قالب های تبلیغاتی YouTube مقرون به صرفه تر ، آزمایش آسان تر و به طور کلی برای سفر بازاریابی نام تجاری شما ارزش بیشتری دارند.

چه چیزی تبلیغات YouTube را منحصر به فرد می کند؟

با وجود انواع مختلف و کار اضافه شده در ایجاد یک تبلیغ ویدیویی جذاب ، برخی از بازاریابان ممکن است تعجب کنند که چرا باید از تبلیغات YouTube بیش از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنند. به هر حال ، این یک کار اضافی است که می توانید در تبلیغات فیس بوک چند تصویر ساده بسازید.

اگرچه ساختن تبلیغات در شبکه های اجتماعی مسلماً آسان تر است ، YouTube ابزاری قدرتمند برای مارک هایی است که می خواهند محتوای ویدیویی با کیفیت بالا را برای مخاطبان گسترده تبلیغ کنند. در حقیقت ، در یک مقایسه همزمان ، یک مطالعه Agorapulse تبلیغات YouTube پیدا کرد تعداد بازدیدها ، کلیک های بیشتر و تبدیل بیشتر از میزان تولید تبلیغات فیس بوک!

چگونه تصمیم بگیریم کدام نوع آگهی YouTube برای تجارت شما مناسب است

شما آماده هستید که با تبلیغات ویدیویی YouTube خود شروع کنید. شما همه مخاطبان و تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام داده اید و می دانید پیام رسانی باید چگونه باشد. اکنون فقط باید قالب تبلیغ را انتخاب کنید.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید ، تنظیم روی یک قالب برای استفاده به سرعت گیج کننده می شود. آیا باید از تبلیغات TrueView استفاده کنید زیرا فقط به ازای هر تعامل هزینه دریافت می کنید؟ آیا برداشتها مهمتر هستند یا اینکه بازدید فقط اولویت شما است؟

اگر کاملاً با دنیای تبلیغات YouTube آشنا هستید ، این تفکیک قالب های تبلیغات ویدیویی بر اساس هدف بازاریابی برای کمک به شما در برداشتن اولین قدم به جلو وجود دارد. جای نگرانی نیست ، نام تجاری شما شروع به شناسایی آنچه که در طول زمان به خوبی کار می کند ، می کند آزمایش و جمع آوری داده ها.

ملاحظه برند: تبلیغات کشف ویدیو

یکی از دل انگیزترین دلایل برای آزمایش تبلیغات اکتشافی ، توانایی بالقوه آنها به عنوان ابزاری برای در نظر گرفتن نام تجاری است.

به جای تمرکز روی فشار دادن یک تبلیغ سریع قبل از ویدیوی شخص دیگر ، می توانید محتوای تبلیغات خود را در تجربه جستجوی YouTube ادغام کنید. اینجاست که تحقیقات کلمات کلیدی شما می تواند واقعاً بدرخشد. محتوایی ایجاد کنید که حول آن باشد کلمات کلیدی کم رقابت با حجم زیاد.

وقتی بینندگان بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، برای تماشای آن ویدیو به کانال YouTube شما هدایت می شوند. هدف در اینجا کمتر در مورد CTA و تبدیل و بیشتر در مورد ایجاد یک نگاه دقیق به نام تجاری شما است. اگر فیلم های آموزشی عالی یا ارائه های جالب دارید ، یک تبلیغ کشف می تواند برای شما معجزه کند.

آگاهی از برند: تبلیغات غیر قابل رد شدن

برای شفافیت ، بیایید چند اصطلاح را قبل از ادامه کار تعریف کنیم. آگاهی از برند در مورد به حداکثر رساندن دید برای برند شما است. در حالت ایده آل ، پایه و اساس تولید موثر سرب را ایجاد می کند.

هدف اصلی تولید سرب این است که هم سریعاً چشم اندازهای احتمالی را شناسایی کند و هم معیارهای درست تعریف شده را ارائه دهد. هم تولید سرب و هم آگاهی از برند در صورت استفاده صحیح از ابزارهای قدرتمندی هستند ، اما باید درک کنید که چه زمانی بهتر از آنها استفاده کنید.

مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

آگاهی از برند را به عنوان برترین محصولات تجاری در نظر بگیرید قیف بازاریابی، منجر به تولید سرب با کیفیت می شود.

اگر هدف اصلی بازاریابی شما ایجاد شبکه گسترده ای است ، تبلیغات غیر قابل رد شدن می تواند به طور م effectivelyثر آگاهی را برای برند شما افزایش دهد. این تبلیغات می توانند قبل از رول ، اواسط رول یا حتی بعد از رول ظاهر شوند. اگر نگران جایگذاری هستید ، YouTube هر وقت فکر می کند بینندگان به احتمال زیاد تماشا می کنند ، این تبلیغات را ارائه می دهد.

تولید سرب: تبلیغات در جریان TrueView

به حداکثر رساندن آگاهی از نام تجاری عالی است ، اما اگر می خواهید میزان بازدید خود را به چشم اندازهای علاقه مند تبدیل کنید ، به محتوای تبلیغاتی نیاز خواهید داشت که واقعاً تبدیل شود.

تبلیغات در جریان TrueView برای این کار مناسب هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که قابل رد شدن هستند. آنها سطح اطمینان را به تجربه بازاریابی وارد می کنند. این چشم انداز احتمالی پنج ثانیه اول تبلیغات شما را قانع کننده می داند و مایل است به این موضوع ادامه دهد.

قسمت مورد علاقه من؟ اگر بیننده ای نمی خواهد محتوای شما را مصرف کند ، می تواند بدون هیچ هزینه ای فقط شما را ترک کند. اگر بیننده بخواهد تعامل کند ، اکنون اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده است. آنها واقعاً به مارک شما علاقه مند هستند!

تقویت پیام: تبلیغات سپر

بگذارید بگوییم شما قبلاً از طریق رسانه های دیجیتال مخاطب ایجاد کرده اید. شما می خواهید پیامی را برای آنها ارسال کنید ، شاید برای انتشار آخرین کفش یا راه اندازی تلفن خود باشد. شما باید بودجه خود را به حداکثر برسانید ، اما در واقع نیازی به آموزش مخاطبان هدف خود در مورد نام تجاری نیست.

این یکی از سناریوهایی است که تبلیغات سپر عملکرد خوبی دارند. آگهی سپر از نظر قصه گویی یا تحصیل اجازه چندانی نمی دهد. کاری که می تواند انجام دهد این است که فقط زمان کافی برای تبلیغ محصولات یا خدمات جدید را در اختیار شما قرار دهد.

دسترسی: تبلیغات Masthead

ما قبلاً ثابت کردیم که تبلیغات Masthead برای کسب و کارهای متوسط ​​متوسط ​​نیست. اگرچه ممکن است روشی مقرون به صرفه برای بازاریابی برند شما نباشد ، اما درسی راجع به بودجه تبلیغات در بازاریابی برجسته می کنند: به طور خاص ، مفهوم بازگشت سرمایه.

در ظاهر ، صرف میلیون ها دلار صرف یک تبلیغ می تواند مضحک به نظر برسد. اگر پیام به طور کامل فرود نیاید ، چه می کنید؟ اگر در مورد نکات درد مخاطب اشتباه می کردید چه می کردید؟ به نظر می رسد چنین خطر بزرگی باشد. هنوز هم ، مارک های عظیم به طور منظم این کار را انجام می دهند. چرا؟

خوب ، نحوه برخورد این مارک های عظیم با بازاریابی را در نظر بگیرید. با حضور میلیون ها نفر ، آخرین مبارزات بازاریابی آنها متشکل از استراتژی لایه ای و دقیق است که یک عنصر در مرکز آن قرار دارد: داده ها و تعداد زیادی از آن.

این داده ها که به احتمال زیاد طی چندین سال جمع آوری شده اند ، تأیید می کنند که ROI مثبت از این سرمایه دریافت می کنند. در جایی که مارک های کوچک ریسک می بینند ، مارک های عظیم فرصت های رشد را می بینند.

البته ، اینطور نیست که فقط مارک های عظیم از این سطح اعتماد برخوردار باشند. تعهد به تصمیم گیری مبتنی بر داده ، همان چیزی است که هر استراتژی بازاریابی را بالا می برد.

تبلیغات Masthead چشمگیر نیستند زیرا گران هستند. آنها چشمگیر هستند زیرا نشان می دهند با داشتن اطلاعات کافی ، حتی بزرگترین خطرات نیز قابل کنترل می شوند.

نحوه ایجاد تبلیغ ویدیویی برای YouTube

بگذارید بگوییم شما قبلاً هرگز آگهی ویدیویی ایجاد نکرده اید. همه این استراتژی تبلیغات ویدیویی عالی به نظر می رسد ، اما یک شبه شما را به عنوان یک خالق اصلی محتوای بصری تبدیل نمی کند. خوشبختانه ، شما نیازی به ماه ها صرف یادگیری نحوه ویرایش برای ساختن فیلم های جذاب ندارید. در صورت تردید ، کمی راهنمایی بیرونی کمک زیادی می کند.

گوگل در تلاش است تا YouTube Video Builder ، نرم افزار ایجاد ویدیوی قابل دسترسی خود را برای عموم آماده کند. در این بین ، ابزارهایی مانند تبلیغاتی و انیموتو در عرض چند دقیقه روند ساخت آگهی های ویدیویی قوی را دنبال کنید.

موفقیت تبلیغات YouTube خود را بسنجید

تبلیغات YouTube معیارهای زیادی را برای شما به طور خودکار ردیابی می کند ، اگر علاقه دارید ، از زمان تماشا گرفته تا داده های بازدیدهای جذاب در دسترس است.

متأسفانه ، هنگام ورود به سیستم عامل ، این اطلاعات می تواند طاقت فرسا باشد. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید ، بر روی میزان مشاهده تبلیغات قابل رد کردن تمرکز کنید. این اساساً میزان واقعی تعامل شما است و تعیین می کند که چقدر می توانید بینندگان را به یک مشتری علاقه مند تبدیل کنید.

مقاله مرتبط  10 نکته و تکنیک پیشرفته بازاریابی توییتر

اگر میزان مشاهده شما کم است ، چند احتمال وجود دارد. شاید عنوان شما افراد را به خود جلب نکند. شاید ویدیوی شما به سرعت کافی توجه بیننده را جلب نکند. به یاد داشته باشید که آن پنج ثانیه اول باید جذاب باشد.

برای تبلیغات غیر قابل رد کردن ، تمرکز همچنان بر روی نامزدی است. تنها تفاوت در این است که شما برای تعیین اینکه آیا تبلیغات مخاطبان شما را متصل می کند یا خیر ، از نرخ کلیک (CTR) استفاده خواهید کرد.

اگر CTR شما به طور غیرمعمولی پایین باشد ، دو احتمال وجود دارد. یا ویدیو به مخاطب اشتباه تحویل داده می شود یا خود ویدیو با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار نمی کند. من توصیه می کنم برای هر دو آزمایش با مخاطبان مختلف هدف و ایجاد چندین فیلم.

نحوه ایجاد تبلیغات YouTube

آماده برای شروع؟ در اینجا نحوه ایجاد اولین تبلیغ YouTube وجود دارد.

  1. ویدیوی خود را بارگذاری کنید

    وارد حساب YouTube مارک خود شوید و روی نماد دوربین فیلمبرداری در بالا سمت راست YouTube کلیک کنید. سپس ، روی “بارگذاری ویدیو” کلیک کنید.

    از آنجا به پنجره بارگذاری منتقل می شوید که اکنون می توانید ویدیوی خود را بارگذاری کنید. مطمئن شوید که عنوان ، توضیحات و اطلاعات برچسب را پر کرده اید.

  2. کمپین خود را ایجاد کنید

    وارد حساب Google Ads خود شوید و “New Campaign” را انتخاب کنید.
    گزینه ای برای انتخاب هدف کمپین را مشاهده خواهید کرد ، اما فقط کافی است بر روی “ایجاد یک کمپین بدون راهنمای هدف” کلیک کنید. اکنون می توانید نوع کمپین را انتخاب کنید ، بنابراین “ویدئو” یا “نمایش” را بر اساس اهداف خود انتخاب کنید.

    برای اهداف ما ، ما می خواهیم روی گزینه “Video” تمرکز کنیم. در این مرحله ، از شما خواسته می شود زیر نوع کمپین را انتخاب کنید. مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید و روی “ادامه” کلیک کنید.

  3. کمپین خود را پیکربندی کنید

    اکنون که کمپین خود را ایجاد کرده اید ، زمان پیکربندی درست آن فرا رسیده است. با دادن نام به کمپین خود برای جمع آوری آسان داده ها شروع کنید.

    سپس ، استراتژی پیشنهاد ، بودجه تبلیغات و مدت زمان تبلیغات خود را تأیید کنید. از آنجا ، شبکه ها ، مکان ها و زبان های خود را نیز تأیید کنید.

    موارد استثنا محتوا نیز در این بخش است. این مشخص می کند که تبلیغات شما در کجا نمایش داده می شود. اگر نام تجاری شما معمولاً خانوادگی است ، احتمالاً می خواهید موجودی محدودی را انتخاب کنید. اگر نام تجاری شما از رشد بالاتری برخوردار است ، موجودی انبوه می تواند مناسب باشد. همچنین می توانید انواع خاصی از محتوا و برچسب ها را در اینجا حذف کنید.

  4. مخاطبان خود را هدف قرار دهید

    هنگامی که مخاطبان خود را هدف قرار می دهید ، با تعریف اطلاعات جمعیتی آنها از جمله سن ، جنس ، وضعیت والدین و درآمد خانواده شروع کنید. Google همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان خاص تری مانند “لیسانس” یا “صنعت مراقبت های بهداشتی” را تجربه کنید.

    از کلمات کلیدی ، موضوعات و مکانها برای محدود کردن بیشتر هدفگیری خود استفاده کنید.

  5. تبلیغ خود را نهایی کنید

    حداکثر پیشنهاد خود را تعیین کنید. در بخش “ایجاد تبلیغ ویدیویی خود” ، ویدیوی YouTube خود را پیدا کرده و قالب تبلیغات ویدیویی مناسب را انتخاب کنید (همانطور که در بخش های بالا ذکر شده است.)

    پس از انتخاب قالب تبلیغات ویدیویی ، بخشهای “Final URL” و “Display URL” را پر کنید. همچنین می توانید تماس برای اقدام و عنوان خود را در اینجا وارد کنید.
    می توانید یک بنر همراه تولید کنید و یا خود را در زیر بارگذاری کنید.
    پس از آماده شدن ، روی “ایجاد کمپین” کلیک کنید و همه چیز آماده است!

افکار نهایی در مورد رشد تجارت خود با تبلیغات YouTube

گوش کن ، متوجه شدم پیچیدن سر خود به دور ایجاد آگهی YouTube در ابتدا می تواند یک چالش باشد.

ایده پشت این راهنما این است که شما را به یک درک بنیادی از نحوه عملکرد تبلیغات YouTube و چگونگی ایجاد تبلیغات خود برساند.

اگر هرگز به یک دوره تازه سازی احتیاج دارید ، به راحتی در مورد ایجاد کمپین و ایجاد فیلم می توانید این راهنما را علامت گذاری کنید.

خوشبختانه تبلیغات YouTube دقیقاً مانند سایر پلتفرم های بازاریابی دیجیتال عمل می کند. بر معیارهای اصلی خود تمرکز کنید ، به طور منظم آزمایش کنید و بیش از هر چیز دیگری ، به داده ها احترام بگذارید. مسیر رشد مداوم ممکن است پر زرق و برق نباشد ، اما مطمئناً نتیجه می گیرد.

فکر می کنید در حال حاضر از کدام بستر بازاریابی دیجیتال کم استفاده شده است؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید