آموزش سئو

نحوه استفاده از تبلیغات Google Discovery

ژوئن 14, 2021

تبلیغات اکتشافی گوگل با اجرای هوش مصنوعی قدرتمندتری بازی را تغییر می دهند تا حدس و گمان زیادی از تبلیغات پولی در Google بگیرند. Google AI به جای بهینه سازی دستی تبلیغات خود با گذشت زمان ، از آن برای شما استفاده می کند که از داده های عظیم آن استفاده می کنید.

چطور؟

این همان چیزی است که ما می خواهیم در این مقاله پوشش دهیم. اگر هرگز تبلیغات کشف Google را امتحان نکرده اید ، اکنون زمان آن است که با هر دو پا غواصی کنید و آنها را برای چرخش انتخاب کنید.

تبلیغات Google Discovery چیست؟

تبلیغات Discovery به شما امکان می دهد از AI که Google ایجاد کرده است برای ارائه دقیق ترین و جالب ترین تبلیغات به افرادی که بیشترین تمایل را دارند ، استفاده کنید. این اساساً یک خوراک خبری در برنامه Google است که مستقیماً با هدف جستجوی کاربر تهیه می شود.

نمونه تبلیغ آگهی کشف Google از The Office

علاوه بر اینکه یک “آگهی Google” استاندارد است ، اکنون یک جنبه بصری نیز وجود دارد. به جای برچسب عنوان ، متا توضیحات و حلزون حرکت کردن ، در بالای صفحه نیز یک تصویر پر جنب و جوش دریافت می کنید تا به شما در جلب توجه کاربر کمک کند.

در اینجا یک تفاوت عمده وجود دارد.

تبلیغات به جای اینکه توسط یک پرسش هدایت شوند ، توسط Google AI هدایت می شوند. این بدان معناست که هدف صفحه تبلیغات کشف ، حل مشکل کاربر یا پاسخ دادن به س theirال وی قبل از اینکه حتی هر چیزی را در نوار جستجو تایپ کنند ، است.

همانطور که کاربر با صفحه کشف Google بیشتر ارتباط برقرار می کند ، هوش مصنوعی علاقه مندی های او را برآورده می کند و نمایش دقیق تری از آنچه می خواهد بداند و به دنبال آن است ارائه می دهد.

درصورتی که صفحه کشف دقیق نباشد ، می توانید براساس آنچه می خواهید یا نمی خواهید ببینید ، تغییر وضعیت دهید. حتی می توانید آن را به کلمات کلیدی دقیق تقسیم کنید که می خواهید کمتر آنها را ببینید.

کنترل مثال نتایج آگهی کشف Google

با استفاده از نمایش “The Office” به عنوان مثال ، می توانید به Google بگویید که به داستان خاص علاقه ندارید. همچنین می توانید بگویید که علاقه ای به انجام کلمه کلیدی “Office” ندارید ، یا می توانید از Google بخواهید نمایش مطالب از منبع رسانه “NME” را متوقف کند. در هر صورت ، شما را در صندلی راننده قرار می دهد تا بتوانید به تدریج خبرخوان را بهینه کنید تا هرچه بیشتر از آنچه می خواهید ببینید.

مزایای تبلیغات Google Discovery

بیایید اکنون دنده ها را به نقطه نظر تبلیغات تغییر دهیم. شما از مزایای آن برای کاربر آگاه هستید ، اما در مورد تبلیغ کنندگان در Google چطور؟ روند ایجاد این تبلیغات ساده و موثر است. بعلاوه ، دقیقاً مانند کاربر ، تبلیغ دهنده می تواند از Google AI نیز بهره ببرد.

اجرای این آگهی برای آزمایش یک محصول جدید یا گسترش آگاهی از چیزی بیشتر منطقی است. هدف این است که مردم چیزهایی را کشف کنند که ممکن است قبلاً آنها را نشناخته باشند یا دیده باشند.

از آنجا که Google AI در حال تصمیم گیری برای نمایش تبلیغ به چه کسی است ، این برای هدف گیری مجدد نیز عالی است. همانطور که کاربران بیشتر و بیشتر تبلیغات شما را می بینند ، با نام تجاری شما بیشتر آشنا می شوند و این باعث ایجاد اعتماد می شود.

در اینجا برخی از مزایای این نوع تبلیغ وجود دارد:

  • دسترسی بیشتر با یک کمپین: با یک کمپین تنها می توانید ماهانه به سه میلیارد نفر برسید. این بدان دلیل است که تبلیغات کشف Google در برنامه Google متوقف نمی شوند. شما همچنین در صفحه اصلی YouTube، تماشا کنید بعدی ، و جیمیل تبلیغات و برگه اجتماعی.
  • استفاده از تبلیغات مرتبط تر: Google نیاز کاربر به قصد شما را از بین می برد و آن را در اختیار خود قرار می دهد. هدف ارائه معنادارترین و قدرتمندترین مطالب به دقیقاً به افرادی است که آن را می خواهند. دیگر لازم نیست که تحقیق خود را انجام دهید تا مشخص شود چه چیزی بیشترین ارتباط را دارد زیرا Google AI می تواند از آن برای شما مراقبت کند.
  • تعامل با تبلیغات غنی از نظر بصری: هدف از تبلیغات کشف Google این است که شما چیزهای جدید را “کشف” کنید و به اطلاعات و محتوایی که در Google پیدا می کنید علاقه مند شوید. یک راه عالی برای این کار داشتن تصاویر بصری برای ایجاد علاقه و ایجاد عمل است. به گفته گوگل ، 76 درصد مردم هنگام خرید از کشف غیرمنتظره لذت می برند. این درست به نظر می رسد!
  • از پیشنهادات خودکار استفاده کنید: انتخاب پیشنهاد شما یکی از مهمترین جنبه های مدیریت بودجه تبلیغات است. Google با حداکثر پیشنهاد قیمت تبدیل و CPA را هدف قرار می دهد تا از این طریق بهینه سازی کمپین شما کمک می کند. بسیاری از ما با این تبلیغات اعتماد زیادی به گوگل داریم ، اما چه کسی بهتر از Big G می تواند آن را برای ما اداره کند؟
  • به طور مداوم تبلیغ کنید: یکی از بزرگترین ویژگی های کمپین های کشف گوگل این واقعیت است که تبلیغ شما تقریباً همیشه با افرادی که به آنها دسترسی دارید همسو می شود. دیگر هیچ آزمایش یا حدس زدن وجود ندارد. از آنجا که 85 درصد افراد پس از کشف چیزی در مدت 24 ساعت اقدام می کنند ، اگر تبلیغ شما ادامه یابد ، در ذهن آنها تازه خواهید ماند.
مقاله مرتبط  چگونه می توان با نیاز به حداقل مقدار سفارش (MOQ) درآمد کسب کرد

3 نکته برای ایجاد تبلیغات عالی Google Discovery

همانند هر نوع بازاریابی دیجیتال ، اعم از سئو یا تبلیغات پولی ، روش صحیح و روش نادرست برای انجام آن چندان مشخص نیست. با این حال ، در اینجا چند نکته مفید برای نزدیک کردن شما به سمت راست مقیاس وجود دارد:

  • از بهترین تصاویر خود استفاده کنید: اینها تبلیغات بصری هستند که عکس و تصاویر با کیفیت بالا را می طلبند. نمی توانید انتظار داشته باشید کسی بخواهد بر روی یک عکس با کیفیت پایین یا یک عکس سهام واضح کلیک کند. این تصویر همچنین باید علاقه و دسیسه ایجاد کند.
  • متن را در تصاویر محدود کنید: هدف این تصاویر این نیست که همه آن را بدست آوریم بنابراین کاربر هرگز از طریق آن کلیک نمی کند. با محدود کردن متن در تصاویر و ذخیره آن فضا برای تصاویر ، داستانی را تعریف می کنید که آنها را به فکر می اندازد در طرف مقابل چه اتفاقی می افتد.
  • اعتماد را فوراً ایجاد کنید: به یاد داشته باشید که بیشتر افرادی که این تبلیغات را مشاهده می کنند تصوری از اینکه شما چه کسانی هستید یا تجارت شما چیست نیستند. شما برای اولین بار با آنها ملاقات می کنید و مانند هر اخبار خبری دیگر ، آنها می توانند به سرعت پیمایش خود را ادامه دهند. شما باید اعتماد ایجاد کنید ، بنابراین از فضای متن برای صلاحیت خود استفاده کنید و به آنها بگویید چرا باید این کار را انجام دهند.

نمونه هایی از تبلیغات Google Discovery

به مثال تبلیغات کشف Google در زیر نگاهی بیندازید.

نمونه تبلیغات Google Discovery

یک عنوان واقعی جالب نیز همراه با یک تصویر جالب مشاهده خواهید کرد. تصویر مربوط به دو مرد پیتزا خوردن است در حالی که هر دو به لپ تاپ های خود نگاه می کنند. به علاوه ، عنوان و متن اصلی هر دو بسیار جالب هستند.

اگر برای شغل متقاضی می شدم یا می خواستم به حرفه آرزوهایم برسم ، شاید بخواهم بدانم چه چیزی باعث می شود در رزومه ام شبیه به خودشیفتگی شود.

گفته شد ، من به دنبال کار نیستم ، بنابراین این در واقع وضعیتی است که تبلیغ برای من اعمال نمی شود. یک نکته جالب در مورد کشف گوگل این است که می توانید آن را بهینه کنید. درست بالای تصویر ، از شما می پرسد که کارت مفید است یا خیر. در این صورت ، اینگونه نیست ، بنابراین من می خواهم از شر آن تبلیغ خلاص شوم و تبلیغاتی را که مشابه آنها هستند را نبینم ، حتی اگر موضوع جالب توجهی باشد.

مقاله مرتبط  بهترین سازندگان وب سایت در سال 2020
تبلیغات کشف گوگل یوتیوب

مثال بعدی یکی از صفحه اصلی YouTube است ، تبلیغات مکمل های سلامتی. نکته مورد علاقه من در مورد این تبلیغ میزان مستقیم و واضح بودن آن است. پشت این تصویر چیزی پنهان نیست. کاملاً شفاف ، واضح و مستقیم است ، چیزی که Google در تبلیغات به دنبال آن است.

پس از ورود به سیستم ، می توانید برای برخی از nootropics جدید ذکر شده خرید کرده و کد تبلیغ را وارد کنید. آنها حتی با بیان اینکه روز شنبه تبلیغات تمام می شود ، کمی متن در متن متن ایجاد می کنند.

نحوه ایجاد تبلیغات Google Discovery

قبل از اینکه در مراحل واقعی که قرار است بردارید ، غوطه ور شویم ، مواردی وجود دارد که باید در ابتدا جمع شوید. حتماً عناوین ، توضیحات ، تصاویر و آرمهای مختلفی داشته باشید زیرا Google AI با این موارد بازی می کند تا تعیین کند چه چیزی بهترین را تبدیل می کند.

مطمئن باشید که تصاویر بسیار با کیفیت و مناسب برای استفاده در موبایل بهینه شده اند. همچنین می خواهید انواع پیام ها را بر اساس آنچه که می فروشید آزمایش کنید.

را قادر می سازد برچسب گذاری در سایت و ردیابی تبدیل قطعات آخر هستند این موارد مطمئن می شوند که آگهی های تبلیغاتی شما واجد شرایط تبدیل هستند و به شما کمک می کنند هر ضربه ای را دریافت کنید.

1. کمپین را تنظیم کنید

برای شروع ، به حساب Google Ads خود وارد شوید و روی برگه مبارزات در سمت چپ کلیک کنید. روی دکمه Plus کلیک کنید و یک کمپین جدید انتخاب کنید.

شما باید هدفی مانند بازدید از وب سایت ، تبلیغات یا فروش را انتخاب کنید. همچنین می توانید “بدون هدف” را انتخاب کنید ، اما من توصیه می کنم یکی را انتخاب کنید زیرا به Google ایده بهتری می دهد که می خواهید چه کاری انجام دهید.

نوع کمپین کشف یا تبلیغات تصویری ، چرخ فلک یا هر دو را انتخاب کنید و سپس ادامه را کلیک کنید. از آنجا ، شما اطلاعات جمعیتی و زبان مقصد و همچنین انواع دیگر اطلاعات مخاطبان را انتخاب خواهید کرد.

پس از انجام این کار ، بودجه روزانه و استراتژی پیشنهادات خود را تنظیم خواهید کرد. ذخیره کنید و ادامه دهید.

2. آگهی تک تصویر را تنظیم کنید

اگر مانند بسیاری از نمونه های ارائه شده در بالا از یک تبلیغ تک تصویری استفاده می کنید ، می خواهید به تبلیغات خود بروید و از پنل سمت چپ روی “تبلیغات و برنامه های افزودنی” کلیک کنید. روی دکمه Plus کلیک کنید ، تبلیغ کشف را انتخاب کنید و سپس تمام اطلاعات متغیر را وارد کنید.

برخی از این موارد عبارتند از:

راه اندازی آگهی کشف Google

هیچ یک از این موارد غیر معمول نیست ، اما من منابع زیادی در دسترس دارم که به شما کمک می کنم بهترین سرفصل ها و شرح ها را بنویسید.

3. تبلیغ چرخ فلک را تنظیم کنید

اگر از تبلیغ چرخ فلک استفاده می کنید ، با رفتن به تبلیغات و برنامه های افزودنی مراحل زیادی را دنبال می کنید ، اما این بار “تبلیغ چرخ فلک کشف” را انتخاب می کنید.

برای این مورد ، باید جایی را بین دو تا ده تصویر کارت مختلف انتخاب کنید. هر کدام از آنها شکل و اندازه منحصر به فرد خود را دارند ، بنابراین شما می خواهید هنگام انجام این کار به آن توجه کنید. با تبلیغات چرخ فلک می توانید دو URL مختلف را انتخاب کنید: یکی برای تلفن همراه و دیگری برای دسک تاپ.

4. زمان Ramp-Up را مجاز کنید

وقتی همه دارایی و پیام رسانی خود را با هم دارید ، باید کمی به کمپین ها فرصت دهید. بودجه را برای حجم زیاد تنظیم کنید اما مهم نیست که بودجه شما چقدر است ، برای شناسایی کاربر ایده آل شما مدتی طول می کشد تا Google. حداقل دو هفته بودجه کافی داشته باشید و منتظر بمانید تا حداقل ببینید 40 تبدیل قبل از انجام هرگونه تنظیم

مقاله مرتبط  چرا باید تبلیغات موبایل را برای تعامل ایجاد کنید (و نه فقط تبدیل)

خبر خوب این است که Google AI موارد زیادی را برای شما در اینجا کنترل می کند و شما مجبور نیستید اغلب تنظیمات انجام دهید ، مگر اینکه با نسخه تبلیغاتی و تصاویر خود کاملاً علامت را از دست داده باشید.

5- از هدف گذاری خودکار استفاده کنید

با انتخاب هدف گیری خودکار ، به Google اجازه می دهید تا در مورد نحوه نمایش تبلیغات و اینکه می خواهید چه کسی به آنها مراجعه کند تصمیم بگیرد.

برای انجام این کار ، باید وارد پنل تبلیغات کشف خود شوید و مخاطبان را از منوی پیمایش انتخاب کنید. روی مداد کلیک کنید و ویرایش Ad Ad Targeting را انتخاب کنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید که Google تا چه اندازه مخاطبان شما را گسترش دهد. وقتی راضی بودید ، روی ذخیره کلیک کنید.

س FAالات متداول تبلیغات Google Discovery

من به این س answeredال پاسخ داده ام ، “Google Discovery چیست؟” حال ، بیایید نگاهی به برخی دیگر از سوالات متداول بیندازیم.

هزینه تبلیغات Google Discovery چقدر است؟

Google Discovery با این نسخهها کار میکند هزینه هر بازدید (CPV)، بنابراین اینگونه هزینه تبلیغات خود را پرداخت خواهید کرد. وقتی شخصی با تبلیغ شما ارتباط برقرار می کند ، یک نمای محاسبه می شود. در مورد یک تبلیغ ویدیویی ، هنگامی که کسی حداقل 30 ثانیه از تبلیغ شما را تماشا می کند ، شمارش می شود.

میانگین CPA برای کمپین های کشف Google Ads حدود 12 دلار است، بنابراین راهی عالی برای کسب و کارها و بازاریابان با بودجه کم برای شروع تبلیغات پولی است.

تبلیغات Google Discovery در کجا ظاهر می شود؟

تبلیغات کشف Google در صفحه اصلی برنامه Google ، صفحه اصلی YouTube ، خبرمایه Watch Next و تبلیغات Gmail و برگه های اجتماعی نشان داده می شود.

تبلیغ Google Discovery چگونه به نظر می رسد؟

تبلیغ کشف Google بر اساس موقعیت مکانی متفاوت به نظر می رسد. مثال زیر مربوط به اخبار خبری کشف Google در برنامه است.google Discover ads ads

تفاوت تبلیغات Google Discovery با سایر تبلیغات Google چیست؟

دو تفاوت عمده وجود دارد. اول ، Google AI کنترل بسیاری از امور را برای شما کنترل می کند. هوش مصنوعی با عناوین ، تصاویر و پیام رسانی شما بازی می کند تا تعیین کند چه چیزی بهترین را تبدیل می کند. اگر نمی خواهید مجبور نیستید آن را دستی انجام دهید.

ثانیاً ، این تبلیغات از بیشتر تبلیغات گوگل دیداری بیشتری دارند. به جای اینکه فقط متن داشته باشید ، می توانید یک تصویر با کیفیت بالا نمایش دهید تا همراه آن باشد.

نتیجه گیری از Google Discovery: پتانسیل خود را کشف کنید

تبلیغات اکتشافی Google راهی عالی برای بهره مندی از هر آنچه Google ارائه می دهد است. این یک روش برای آسان کردن تبلیغات با اجرای هوش مصنوعی ارائه شده است. من انتظار دارم که این موارد بیشتر در مورد تبلیغات جستجو و همچنین تبلیغات نمایشی مشاهده شود.

آیا هنوز تبلیغات کشف گوگل را آزمایش کرده اید؟ تجربه شما چه بوده است؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید