آموزش سئو

نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای بازاریابی موثر صاحبان حیوانات خانگی

مارس 25, 2021

صاحبان حیوانات خانگی آمریکایی برخی از اینها هستند بزرگترین هزینه کنندگان آنلاین، غذای حیوانات خانگی و لوازم حیوانات خانگی بعد از ویتامین های تجارت الکترونیکی در رده دوم قرار دارند.

صاحبان حیوانات خانگی در میان بزرگترین مصرف کنندگان آنلاین

هزینه های آنلاین برای این صنعت 70 میلیارد دلاری سال به سال در حال افزایش است.

در حقیقت ، مارک های حیوانات خانگی مستقیم به مصرف کننده (DTC) در محبوبیت منفجر شده اند: طی 5 سال ، فروشندگان آنلاین حیوانات خانگی نرخ رشد سالانه مرکب 24 درصد.

از غذاهای مخصوص رژیم گرفته تا بارانی برای سگ ها ، محصولات حیوان خانگی مطلوب می توانند بسیار خاص باشند. تبلیغات پولی در جستجوی اجتماعی و اجتماعی به شما امکان می دهد از طریق کلمات کلیدی مربوطه پیشنهاد دهید تا مخاطبی را کاملاً متناسب با نام تجاری شما هدف قرار دهید.

در این مقاله ، من نه روش برای استفاده از تبلیغات پولی به شما ارائه می دهم که می توانید به طور موثر برای صاحبان حیوانات خانگی بازاریابی کنید.

9 روش برای هدف قرار دادن صاحبان حیوانات خانگی با استفاده از تبلیغات پولی

Downtown Pet Supply ، یک شرکت مستقر در ایلینوی است که محصولات خود را تولید می کند و آنها را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه خود می فروشد ، می خواست فروش تجارت الکترونیکی خود را بهبود بخشد و دسترسی مشتری را گسترش دهد.

آنها به یک شرکت بازاریابی روی آوردند تینویتی (که سپس CPC Strategy نامیده می شود) برای کمک به آنها در انجام این کار از طریق آمازون. Tinuiti تصمیم گرفت از کوپن های آمازون برای هدف قرار دادن صاحبان حیوانات خانگی براساس سابقه جستجوی آمازون استفاده کند.

پس از یک سال ، درآمد Downtown Pet Supply 40 درصد افزایش یافت و هزینه تبلیغات فروش آن (ACoS) 18 درصد کاهش یافت.

این قدرت استفاده از تبلیغات پولی برای هدف قرار دادن صاحبان حیوانات خانگی است.

مجموعه موضوعات مشترک گزارش می دهد که 13 درصد از فروش لوازم حیوانات خانگی از طریق کانال های تجارت الکترونیکی اتفاق می افتد – و انتظار می رود طی چند سال آینده به شدت رشد کند.

هدف قرار دادن صاحبان حیوانات اهلی از طریق تبلیغات پولی - صاحبان حیوانات خانگی 13 درصد از محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند

افزایش پیش بینی شده در خریدهای الکترونیکی لوازم خانگی به دلیل راحتی و ارزش آن است. با این حال ، خریداران همچنین از اینکه می توانند انتخاب بزرگتری پیدا کنند و قیمت ها را راحت تر از فروشگاه های آجر و ملات مقایسه کنند ، قدردانی می کنند.

حتی برای موسسات ساخت آجر و ملات ، کمپین های تبلیغاتی پولی می توانند باعث افزایش مشتری و افزایش آگاهی از مارک های آنها شوند.

در اینجا بهترین راه ها برای استفاده از قدرت تبلیغات پولی برای کمک به شرکت شما در افزایش درآمد وجود دارد.

1. به سوالات صاحبان حیوانات خانگی پاسخ دهید

وقتی صاحبان حیوانات خانگی آنلاین می شوند ، بدنبال راه حلی برای یک مشکل فوری هستند. ممکن است حیوان خانگی آنها بیمار باشد و آنها می خواهند بدانند که چرا. ممکن است به اسباب بازی های جویدن یا جای خراشیدن نیاز داشته باشند. یا ممکن است آنها فقط به دنبال مکانی مناسب برای خرید لوازم حیوانات خانگی روزمره باشند.

متداول ترین س ownersال صاحبان حیوانات خانگی این است که “چرا؟”

در اینجا 10 سوال برتر صاحبان حیوانات خانگی از گوگل می پرسند:

چرا سگ ها:

  1. لیسیدن؟
  2. علف بخورید؟
  3. مدفوع بخورید؟
  4. زوزه کشیدن
  5. هان؟
  6. بو؟
  7. پارس سگ؟
  8. تکان دادن؟
  9. خراش؟
  10. گاز گرفتن؟

چرا گربه ها:

  1. غرغر؟
  2. ورز دادن؟
  3. لیسیدن؟
  4. میو؟
  5. گاز گرفتن؟
  6. مالش دادن؟
  7. خراش؟
  8. علف بخورید؟
  9. اینقدر می خوابید؟
  10. مثل جعبه ها؟

هر یک از این س questionsالات مارکهای لحظه ای می توانند از طریق تبلیغات یا بازاریابی محتوا به آن بپردازند. آنها همچنین نقاط شروع را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ایجاد می کنند.

2. از بازاریابی محتوا استفاده کنید

به طور معمول ، بازاریابی محتوای شما آن لحظات کوتاه را برای کاربران شما نشان می دهد. پست ها و مقالات وبلاگ می توانند به این س healthالات مربوط به سلامتی ، تغذیه ، نظافت و سایر سالات پاسخ دهند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب وردپرس در سال 2020

اما ، برای یافتن این پست ها لازم نیست فقط به SEO اعتماد کنید. همچنین می توانید پست های خود را از طریق اجتماعی در سیستم عامل هایی که می دانید مخاطبان شما از آن استفاده می کنند تبلیغ کنید.

PetPlate، یک سرویس اشتراک برنامه غذایی برای سگ ها ، این پین تبلیغاتی را در Pinterest ایجاد کرد تا یک پست وبلاگ به نام “نکاتی برای استقبال از توله سگ جدید در خانه شما” را تقویت کند.

صاحبان حیوانات خانگی مارک هایی مانند PetPlate را در شبکه های اجتماعی پیدا می کنند

با هدایت کاربران به سمت پست های وبلاگ خود از طریق تبلیغات Pinterest ، PetPlate نه تنها آگاهی از نام تجاری آنها را افزایش می دهد بلکه خود را به عنوان یک رهبر فکر در فضای خود قرار می دهد.

3. تحقیق از کلمات کلیدی صاحبان حیوانات خانگی استفاده می کنند

یکی از مزایای عمده تبلیغات پولی قابلیت اطمینان کلمات کلیدی است. با جستجوی ارگانیک ، شما اساساً در مورد عملکرد کلمات کلیدی حدس می زنید.

با تبلیغات پولی در Google ، Facebook و سایر سیستم عامل ها ، پیشنهاد کلمات کلیدی که قبلاً کار کرده اند را پیشنهاد می دهید. کلمات کلیدی با عملکرد بالا هزینه بیشتری دارند اما ممکن است حتی کلمات کلیدی مورد نظر شما نباشند.

به جای گم شدن در دریایی از تبلیغات که در جستجوی محبوب ترین کلمات کلیدی هستند ، سعی کنید دنبال کلمات کلیدی با قیمت پایین تر با عملکرد پایین اما ثابت بروید.

به عنوان مثال ، “تختخواب حیوانات خانگی” یک کلمه کلیدی عمومی و محبوب است که بسیاری از شرکت ها در آن پیشنهاد می دهند. با این حال ، اگر بگویید ، “تخت های گربه قابل شستشو در ماشین” می فروشید ، به جای آن دنبال این کلمات کلیدی بروید.

هر کاری انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما با مخاطبان هدف و همچنین محصول یا خدمات شما مطابقت داشته باشد.

نکته حرفه ای: اگر می خواهید ترافیک خود را به سمت محصولات خود هدایت کنید ، کلمه “خرید” را مقابل کلمه کلیدی وارد کنید. به عنوان مثال ، برای “تختخواب خانگی” ، “تخت حیوان خانگی بخرید” را امتحان کنید.

4- درباره سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود تحقیق کنید

طبق آمار ، هزاره بزرگترین جمعیت جمعیتی صاحب حیوانات خانگی در ایالات متحده است انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکایی (APPA)

باب وتره ، رئیس و مدیرعامل APPA ، می گوید: “ما می دانیم که این نسل مایل به پرداخت هزینه های بیشتر برای محصولات و خدمات با کیفیت برای بهبود سلامت و رفاه حیوانات خانگی خود است. امروزه بیش از هر زمان دیگر ، صاحبان حیوانات خانگی حیوانات خانگی خود را به عنوان اعضای غیر قابل تعویض خانواده و زندگی خود می بینند و به همین دلیل است که ما همچنان شاهد چنین رشد باورنکردنی در جامعه مراقبت از حیوانات اهلی هستیم. “

طبق مطالعه خرده فروش آنلاین زولیلی، 77 درصد هزاره ها ترجیح می دهند برخی از محصولات حیوان خانگی – اسباب بازی ، لوازم جانبی و غذا – را بصورت آنلاین خریداری کنند. با این حال ، این روزها هیچ کالای حیوان خانگی به صورت دقیق در فروشگاه خریداری نشده است ، بنابراین مهم است که بدانید از کجا می توانید به این مخاطبان برسید.

خوشبختانه – یا بدشانس ، بسته به نوع نگاه شما – “هزاره ها از طیف متنوعی از سیستم عامل ها از زمانی که بسیاری از سیستم عامل ها در هنگام رشد آزاد شدند ، استفاده می کنند. فیس بوک سکویی است که آنها بیشتر اوقات ، اغلب چندین بار در روز ، و به دنبال آن یوتیوب و اینستاگرام از آن استفاده می کنند. ” GenGuru.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار شماره گیر خودکار سال 2020

با این حال ، از آنجا که آنها با شروع به بخار دادن رسانه های اجتماعی بزرگ شدند ، آنها تقریباً در همه سایت های دیگر رسانه های اجتماعی هستند. آزمایش انواع رسانه های جدید برای آنها امری طبیعی است.

همه اینها بدان معنی است که شما فقط نباید به گروه سنی نگاه کنید بلکه سعی کنید دریابید که محصولاتی مانند محصولات شما بیشتر در چه مکانی مناسب هستند. سپس ، پول خود را در جایی قرار دهید که به احتمال زیاد به مخاطب هدف شما برسد.

5. از تصاویر یا فیلم ها در تبلیغات حیوانات خانگی استفاده کنید

پورینا می خواست یاد بگیرد اگر تبلیغات در جریان در فیس بوک می تواند آگاهی از نام تجاری را با استفاده از کاربران تلفن همراه برای یک محصول جدید در سری غذاهای گربه Fancy Feast خود ، مراکز Fancy Feast Savour افزایش دهد.

در مرحله اول ، آنها فیلم های مختلفی را برای سایر مارک های حیوان خانگی که صاحب آنها بودند ، با پخش طولانی و پیام رسانی آزمایش کردند. آنها تبلیغات کوتاه و واضح یادآوری نام تجاری ، بازدید از ویدیو ، قصد خرید و فروش آفلاین را از بین بردند.

با این دانش ، آنها یک تبلیغ تلویزیونی موجود برای Fancy Feast Savour Centers را در یک ویدیوی وب قرار دادند. در این روند ، آنها آن را به کمتر از 15 ثانیه کوتاه کردند و اطمینان حاصل کردند که پیام واضحی با صدا یا بدون صدا دارد. آنها آن را در برابر آگهی تلویزیونی آزمایش کردند تا ببینند کدام یک باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

آگهی ویدیویی فیس بوک که صاحبان حیوانات خانگی را هدف قرار می دهد

آنها این تست را به مدت شش هفته از طریق ذخیره آنلاین فیس بوک ، یک سری از نقاط تبلیغات برتر انجام دادند و در یادآوری نام تجاری ، 11 امتیاز در آگاهی از برند ، 91 درصد تکمیل فیلم و 1.5 درصد افزایش در فروش ، افزایش یافتند. .

لزوماً نباید گران ترین بسته های ویدیویی را بصورت آنلاین مانند Purina هدف قرار دهید ، اما فیلم ها و تصاویر می توانند تأثیر زیادی در تبلیغات اینترنتی شما با هزینه داشته باشند.

مثال دیگری را در نظر بگیرید.

در زیر ، تبلیغات پولی برای تخت های حیوانات خانگی در سمت چپ و راست نتایج جستجوی Google وجود دارد. در سمت چپ تبلیغات فقط متن وجود دارد و در سمت راست تبلیغات خرید Google که دارای تصاویر است.

صاحبان حیوانات خانگی نتایج تبلیغات جستجوی گوگل

گوگل در صورت وجود تصویری از محصول ، 50 درصد از خریداران آنلاین احتمال خرید را دارند.

6. ارائه خدمات

برای تبدیل و نگهداری مشتریان جدید ، باید با آنها رابطه برقرار کنید. چیزی را ارائه دهید که زندگی آنها و حیوانات خانگی آنها را آسان کند.

اگر از قبل یک برند مبتنی بر خدمات هستید ، انجام این کار بسیار آسان است. اگر محصول متمرکز هستید ، همچنان می توانید خدماتی ارائه دهید.

بیایید نگاهی دوباره به PetPlate بیندازیم.

تبلیغات پولی آنها برای محصولشان در واقع آن را به عنوان یک سرویس چرخانده است. آنها غذای تازه پخته شده را برای سگها فراهم می کنند تا صاحبان آن مجبور نشوند.

آگهی نمایش محصول به عنوان خدماتی به صاحبان حیوانات خانگی

این تبلیغ نشان داد که چگونه PetPlate می تواند مشکلی را برای مخاطبان خود حل کند.

7. صاحبان حیوانات اهلی را در یک منطقه خاص جغرافیایی هدف قرار دهید

فروشگاه ها و سرویس های آجرپاشی ممکن است هدف قرار دادن یک منطقه خاص جغرافیایی باشند ، چیزی که در Facebook ، Instagram و سایر سیستم عامل هایی که امکان تبلیغات بیش از حد هدف را فراهم می کند بسیار ممکن است.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از PPC برای آگاهی از برند

البته ، دامپزشکان ، دامادها و سایر مشاغل مبتنی بر خدمات می توانند از هدف گذاری جغرافیایی اجتماعی بهره مند شوند. با این حال ، بوتیک ها و مشاغل کوچک که غذای حیوانات خانگی و سایر لوازم را می فروشند نباید از قدرت تبلیغات رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان غافل شوند.

طبق مطالعه Zulily ، صاحبان حیوانات خانگی هزار ساله ترجیح می دهند برخی از محصولات را شخصاً در فروشگاه های حیوانات خانگی کوچکتر و محلی خریداری کنند. این محصولات شامل خوراکی ها ، تختخواب و وسایل لباس است.

اگر می خواهید فوق العاده محلی بگیرید ، یک بستر اجتماعی ایجاد شده برای منطقه خود را بررسی کنید. برنامه ای که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، Nextdoor ، به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد هم هزینه فضای تبلیغات را بپردازند و هم با کاربران در مناطق نزدیک خود درگیر شوند.

بعدی ممکن است انتخاب خوبی باشد زیرا آنها گزارش می دهند که 45 درصد کاربران حداقل یک سگ و 25 درصد حداقل یک گربه دارند. آنها همچنین یادآور می شوند که حیوانات اهلی حیوانات موضوعی منظم برای مکالمات در سیستم عامل آنها هستند. چرا با تبلیغات پولی بخشی از مکالمه نمی شوید؟

9. برای هدف قرار دادن صاحبان حیوانات خانگی از اینفلوئنسر یا افراد مشهور استفاده کنید

دو نوع تأثیرگذار وجود دارد که مارک های حیوانات خانگی می توانند بدنبال آن بروند: انسان و حیوان.

افراد مشهور و تأثیرگذار زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که حیوانات خانگی خود را در محتوای خود گنجانده اند.

به عنوان مثال پریانکا چوپرا جوناس و نیک جوناس ، به طور منظم سگهای خود دیانا ، جینو و پاندا را در حساب های اینستاگرام خود نشان می دهند.

صاحبان حیوانات خانگی ممکن است به افراد مشهوری که درباره حیوانات خانگی پست می گذارند گوش دهند

نوع دوم اینفلوئنسر حیوانات اهلی نوع خزدار ، پوسته پوسته و پر است. تأثیرگذاران حیوانات خانگی ، به ویژه گربه ها و سگ ها ، تقریباً در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی حضور گسترده دارند.

در حقیقت، محتوای تأثیرگذار حیوانات خانگی میزان تعامل بالاتری نسبت به تعامل جهانی دارد. گرچه گربه ها به طور کلی بر اینترنت حاکم هستند ، اما سگ ها در اینستاگرام محبوبیت بیشتری دارند.

راه های هدف قرار دادن صاحبان حیوانات خانگی با استفاده از تبلیغات پولی - محتوای تأثیرگذار حیوانات خانگی

انواع مشاهیر حیوانات خانگی وجود دارد ، از گربه و سگ گرفته تا خوک و جوجه تیغی.

به عنوان مثال ، گربه وفلز با 2.4 میلیون دنبال کننده در فیس بوک مشهور است.

صاحبان حیوانات خانگی ممکن است به خوبی به تأثیرگذاران حیوانات خانگی مانند گربه وفل پاسخ دهند

در همین حال ، در اینستاگرام ، سگ Tuna به دنبال 2.1 میلیون نفر پیروی می کند.

صاحبان حیوانات خانگی همچنین ممکن است به تأثیرگذاران سگ مانند ماهی تن پاسخ دهند

نگاهی به مخاطبان و عادات رسانه های اجتماعی آنها بیندازید. آنها چه کسانی را دنبال می کنند؟ آیا آنها دو پا دارند یا چهار؟ سپس ، تأثیرگذار متناسب با برند و اهداف خود را انتخاب کنید.

نتیجه

تبلیغات پولی در جستجو و رسانه های اجتماعی یک روش موثر برای بازاریابی به صاحبان حیوانات خانگی است. به برندها این فرصت را می دهد تا برای محصولات و خدمات خود به مخاطبان بسیار خاصی برسند و سپس موفقیت هر کمپین را بسنجند.

صاحبان حیوانات خانگی هزینه های زیادی را به صورت آنلاین خرج می کنند و دانستن اینکه از کجا و چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید می تواند به شما در افزایش نرخ تبدیل به سایت عرضه حیوانات خانگی کمک کند.

چگونه تبلیغات پولی می تواند به مارک حیوان خانگی شما کمک کند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید