آموزش سئو

نحوه استفاده از بینش LinkedIn به روشی عملی

آوریل 9, 2021

بینش چیست؟ مطابق با مریام وبستر، این “قدرت یا عمل دیدن چیزی” است. LinkedIn Insights به شما امکان دیدن اطلاعات مربوط به افرادی را می دهد که شما را دنبال می کنند ، با محتوای شما درگیر می شوند یا ممکن است به عنوان یک استخدام برتر یا استخدام جدید برای شما جالب باشد.

خواه در استخدام ، تبلیغ یا در کنار هم قرار دادن استراتژی های بازاریابی باشید ، LinkedIn Insights می تواند به شما کمک کند از یک بستر تجاری از قبل قدرتمند نهایت استفاده را ببرید.

بینش های LinkedIn چیست؟

ما به عنوان بازاریاب با داده ها زندگی می کنیم و پیشرفت می کنیم. هر کاری که ما انجام می دهیم شامل اندازه گیری معیارهای مختلف است تا ببینیم چه عواملی م worksثر است. نکته کلیدی در درک داده ها ، دانستن نحوه مشاهده و تبدیل آنها به عمل است. این هدف LinkedIn Insights است.

هدف از این تجزیه و تحلیل ها ، محدود کردن میزان داده هایی است که شما باید به آنها نگاه کنید تا بتوانید از کمپین بازاریابی خود نتایج مطلوبی را بدست آورید. شما در اصل می توانید کمپین را بهینه کنید و روی مخاطبان محدودتری تمرکز کنید.

یکی از جنبه های قدرتمند LinkedIn Insights این واقعیت است که می توانید داده ها را برای صنعت خاص خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، آنها چندین نوع بینش مختلف دارند: افراد ، صنعت ، تبلیغات و استعدادها.

LinkedIn بینش مردم

توسعه شخصیت ایده آل خریدار کاری است که همه بازاریابان بزرگ باید انجام دهند. ما باید مخاطبان خود را در سطح جزئی درک کنیم. چه عواملی باعث خرید ، جابجایی ، دیوانگی ، ناراحتی یا خوشحالی آنها می شود؟ ما باید همه این عوامل را درک کنیم زیرا به این طریق است که از کمپین های بازاریابی خود در LinkedIn و سایر سیستم عامل ها نهایت استفاده را خواهیم کرد.

بینش مردم بخش LinkedIn می تواند به شما کمک کند تا درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این داده ها اطلاعاتی را در مورد مکان ، مهارت ها ، شغل و اطلاعات مربوط به افراد دیگری که دوست دارند و در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند به شما ارائه می دهد.

سپس می توانید آن داده ها را بگیرید و فیلتر کنید تا فقط لیستی از نتایج مورد نظر خود را بدست آورید. به عنوان مثال ، اگر درگیر بازاریابی املاک و مستغلات هستید ، ممکن است به یک لیست بسیار هدفمند در یک مکان خاص نیاز داشته باشید.

LinkedIn روش هایی را برای شما فراهم می کند تا آن را محدودتر کنید. می توانید لیستی از افرادی که با محتوای خاصی شبیه به محتوای شما درگیر هستند را دریافت کنید. با تمرکز بر محتوایی که فکر می کنید جمعیت شناختی مورد نظر شما را دوست دارد ، از این ترفند به نفع خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر تبلیغات LinkedIn را با محوریت تمرینات ورزشی و تناسب اندام برای افراد مسن انجام می دهید ، ممکن است بدانید که افراد علاقه مند به این موضوع نیز به موضوعات مرتبط پیر و بازنشستگی علاقه مند هستند.

با داشتن این داده ها می توانید جستجو را محدود کرده و مخاطبان خود را صفر کنید تا بهترین شانس موفقیت را برای شما فراهم کند.

بینش های صنعت LinkedIn

دانستن ریزه کاری های یک صنعت خاص همچنین می تواند در جهت گیری صحیح کمپین بازاریابی شما را منجنیق کند. دانستن اینکه گرایش ها و بینش ها برای شما مهم هستند مهم است.

بینش صنعت بخش داده های مربوط به صنایع خاص مانند مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در این صنایع از اطلاعات و اخبار پرطرفدار مطلع شوید ، بنابراین اگر این افراد را هدف قرار دهید ، می دانید که چه چیزی برای آنها مهم است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار مدیریت موجودی سال 2020

ابزارهایی از این دست قدرتمند هستند زیرا به شما کمک می کند حدس و آزمایش های زیادی از بازی خارج شود. برای تست کپی تبلیغات ، عکس ها و رنگ ها ، زمان زیادی لازم است تا ببینید آیا در مخاطب شما طنین انداز است. اگرچه ممکن است قبل از شروع به کار خوبی فکر کنید که چه چیزی مفید خواهد بود ، اما هنوز صد در صد مطمئن نیستید (و هرگز نمی توانید اینگونه باشید).

با این حال ، داشتن بینش در صنعت و اطمینان از دانستن اینکه مخاطب شما به چه چیزی علاقه دارد ، می تواند تفاوت قابل توجهی در میزان موفقیت و موفقیت کمپین شما ایجاد کند.

چیز مهم دیگری که بینش صنعت LinkedIn می تواند انجام دهد ارائه نمونه هایی از آنچه دیگران در گذشته به درستی انجام داده اند است. رهبران اندیشه و پیشروان یک صنعت معین به دلیل تجربه و شهرت خود تمایل زیادی به جلب توجه دارند. دانستن اینکه آنها به درستی چه کاری انجام می دهند می تواند به شما کمک کند تا در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید نیز بینشی کسب کنید.

بینش تبلیغاتی LinkedIn

بینش تبلیغاتی وجود داشته باشد تا به شما کمک کند مدل تبلیغات LinkedIn را از هر زاویه ای درک کنید تا بتوانید از هر دلاری که خرج می کنید نهایت استفاده را ببرید. اگر بازاریابان اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی عملکرد تبلیغات داشته باشند ، می تواند به آنها کمک کند تا کمپین های موفق تر و در نهایت ROI بهتری ایجاد کنند.

این بینش برای سنجش موفقیت یک کمپین کمک می کند. شما باید بدانید که کدام معیارها مهم هستند و چگونه آنها به اقدامات خاصی تبدیل می شوند که نتیجه می گیرند.

این بخش همچنین به برند سازی و دسترسی کمک می کند تا بتوانید عملکرد خود را در LinkedIn بهتر بسنجید.

LinkedIn استعدادهای درخشان

یکی از قدرتمندترین کاربردهای LinkedIn Insights این است بخش بینش استعداد. این یک پلت فرم هوش استعدادی است که به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری در مورد استخدام بگیرید.

سرمایه گذاری در زمینه توسعه نیروی کار و استفاده از آن بورد پردازشی گران است. اگر به طور مداوم سعی در استخدام افراد و معامله با معاملات مالی دارید ، ممکن است این مسئله بیشتر مربوط به روند کار نباشد بلکه بیشتر مربوط به کسب استعداد شما باشد.

بعضی اوقات ما باید با این واقعیت روبرو شویم که همه افراد حتی اگر واجد شرایط لازم برای کار نباشند کار نخواهند کرد. با استفاده از بینش استعدادها ، می توانید تصویری از آنچه شرکت های دیگر انجام می دهند و چگونگی تغییر مهارت ها دریافت کنید. برای محدود کردن جستجوی خود با عکس های فوری و معیارها از آن استفاده کنید.

همه ما می دانیم که LinkedIn مکانی عالی برای یافتن استعدادهای جدید است ، اما چگونه جستجوی خود را تقویت می کنید تا فقط استعداد مورد نظر خود را کشف کنید؟

بخش بینش استعدادها در LinkedIn به شما کمک می کند تا بهترین نامزدهای خود را بر اساس تجربه ، تحصیلات و سابقه آنها در سیستم عامل جمع کنید. شما داده های مربوط به زمان و زمان عرضه و تقاضا و نمای 360 درجه از وضعیت فعلی استخدام را دریافت خواهید کرد.

این برای مشاغلی که به دنبال رشد و مقیاس سریع هستند بسیار مفید است اما نمی خواهند همه کارنامه های قانونی مربوط به استخدام و پردازش را انجام دهند. بینش استعدادهای درخشان LinkedIn به فیلتر کردن نامزدها کمک می کند تا بتوانید بر استخدام بهترین افراد برای کار تمرکز کنید.

مقاله مرتبط  بهترین پلاگین فرم برای وردپرس

نحوه استفاده از بینش های LinkedIn

همانطور که بیشتر به LinkedIn Insights می پردازیم ، مزایای آن همچنان جمع می شود. اگر قصد دارید LinkedIn Insights را به عنوان بخشی از فعالیت های بازاریابی خود پیاده کنید ، ممکن است برخی از مزایای زیر را تجربه کنید.

محتوای بسیار هدفمند

محتوا نام بازی است و کدی است که برای همیشه در تلاش برای شکستن آن خواهیم بود. متأسفانه ، هیچ کتابچه راهنمای تولید محتوای کاملاً هدفمند (یا وجود دارد؟) وجود ندارد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تا آنجا که ممکن است نزدیک شویم و از آنجا بهترین کار را انجام دهیم.

LinkedIn Insights می تواند با گفتن اینکه مخاطبان ما می خواهند درباره چه چیزهایی بیشتر بدانند و دوست دارند هر زمان ممکن از آنها اجتناب کنند ، به ما کمک می کند. ما می توانیم این کار را با ترجمه داده هایی که درباره جذاب ترین و کم درگیرترین محتوای دریافت می کنیم یاد بگیریم.

همچنین می توانید با استفاده از بینش ها ، رقابت را بررسی کنید و ببینید دیگران چه کاری انجام می دهند ، سپس از این دانش برای تهیه محتوای بی نظیر استفاده کنید.

بهبود هدف گیری مجدد

هر کسی در بازاریابی می داند یک آگهی تبلیغاتی جدید ارزش وزن طلای خود را دارد. هدف گذاری مجدد شامل یافتن شخصی است که اخیراً با چیزی که شما در آنجا قرار داده اید درگیر شده است اما عمل مورد نظر را انجام نداده است.

به عنوان مثال ، ممکن است در ازای دریافت ایمیل ، کتاب الکترونیکی رایگان ارائه کرده باشید تا به لیست خود اضافه کنید. اگر کسی روی آگهی کتاب الکترونیکی کلیک کرد اما هرگز ایمیل او را وارد نکرد ، می توانید با یک آگهی دیگر او را دوباره هدف بگیرید.

این مبارزات بسیار موفقیت آمیز است زیرا پیشگام بودن در حال حاضر گرم است. آنها می دانند شما کی هستید و به شما اعتماد کافی کردند تا حداقل روی پیوند شما کلیک کنند و به صفحه بعدی بروند. تبلیغات مجدد هدف می تواند یک CTR ده برابر بیشتر از یک تبلیغ معمولی.

افزایش ماندگاری کارمندان

بسیاری از مدیران استخدام برای یافتن و تحقیق در مورد کاندیداهای این صنعت به LinkedIn مراجعه می کنند. کیفیت و مهارت داوطلبان دائماً در حال تغییر است. یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات در مورد چشم انداز این است که نگاهی به مجموعه ای از نامزدها در LinkedIn بیندازید و ببینید که آنها در مورد چه چیزی هستند.

شناخت متقاضیان به شما کمک می کند تا چگونگی یافتن بهترین ها را بهتر درک کنید. اگر می خواهید با استخدام چند نفر تجارت خود را توسعه دهید ، استفاده از LinkedIn Insights می تواند به شما در یافتن بهترین نامزدها بدون استخدام آزمایشی و خطای وقت گیر کمک کند.

با هیپ همراه باشید و به گرایشهای جدید بپردازید

LinkedIn Insights علاوه بر اینکه می فهمد چه چیزی باعث می شود کارمند جدید احتمالی شما تیک خورده باشد ، به شما کمک می کند تا درمورد آنچه مشتری می خواهد یاد بگیرید. با بینش و روند پیروان ، می توانید ویژگی های خاصی را در مورد تمام افرادی که شرکت شما را دنبال می کنند ، مشاهده کنید. همچنین می توانید روندهایی را که گروههای زیادی از پیروان به آن علاقه مند هستند ردیابی کنید.

برای مثال ، بگذارید بگوییم شما صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید که تجهیزات ، لوازم و پوشاک مربوط به سیاست را می فروشد. محبوبیت شما عموماً در زمان انتخابات کمتر از سالهای دیگر خواهد بود.

با نزدیک شدن به انتخابات می توانستید ببینید چه چیزی روندها مردم بیشترین علاقه را دارند ، چه صفحاتی را دنبال می کنند و بیشتر با چه محتوایی درگیر می شوند.

مقاله مرتبط  پردازش زبان طبیعی چگونه بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد

چگونه می توان به Insights LinkedIn دسترسی پیدا کرد

برای راه اندازی و راه اندازی LinkedIn Insights ، می خواهید وارد حساب LinkedIn خود شوید و روی دکمه “Work” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

LinkedIn Insights - مرحله 1 برای تنظیم آن

شما صفحه ای آورده اید که پیشنهادات محصولات LinkedIn را نمایش می دهد. برای تنظیم اطلاعات آماری ، روی دکمه “اطلاعات آماری” کلیک خواهید کرد.

LinkedIn Insights - صفحه پیشنهادهای محصول

بعد ، فرم زیر را پر می کنید تا کسی با شما تماس بگیرد.

فرم ثبت نام LinkedIn Insights

سرانجام ایمیلی از LinkedIn دریافت خواهید کرد که در آن اطلاعات بیشتری درباره اهداف و اهداف خود می خواهید. این به جای داشتن یک پتوی پیشنهادی که همه دریافت می کنند ، با تهیه یک برنامه منحصر به فرد یک تماس شخصی خوب را ارائه می دهد.

آنها همچنین برچسب LinkedIn Insights را ارائه می دهند که می توانید در وب سایت خود قرار دهید تا در کنار روند LinkedIn Insights کار کند. این برچسب دقیقاً مانند هر سیستم عامل رسانه اجتماعی دیگر کار می کند. شما یک قطعه کد کوچک را کپی کرده و در وب سایت خود قرار می دهید. سپس می توانید تمام تبدیل ها را از طریق تبلیغات LinkedIn خود پیگیری کرده و بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه کسانی هستند و چه عواملی باعث تیک تیک آنها می شود ، کسب کنید.

مطالعه موردی LinkedIn Insights: بانک KBC

بانک KBC یکی از پربارترین مطالعات موردی را برای LinkedIn Insights دارد. هدف آنها بهبود فرهنگ شرکت با توسعه بهترین روند استخدام و مدیریت نیروی کار بود. مشکل این بود ، آنها اطلاعات زیادی در مورد نامزدها در فضای کسب و کار آنها ندارند.

در حالی که آنها اطلاعات داخلی زیادی در مورد نامزدهایی که در گذشته استخدام کرده اند و آنها را حفظ کرده اند ، داشتند ، آنها می دانستند که در فضای دور از دسترس فعلی درک بازار موجود خارج از تجارت آنها مهم است.

تیم در KBC Bank شروع به استفاده از مجموعه داده های بی درنگ آنها با Insights کردند. سپس آنها توانستند داده ها را گرفته و برنامه عملیاتی را برای استخدام بهترین نامزدهای ممکن تهیه کنند.

در نتیجه چه چیزی به دست آوردند؟

آنها با بهره بردن از بازارهایی که نمی دانستند این بازارها را دارند ، استعداد بیشتری به دست آوردند. آنها مهارت و تخصص کاندیداهای خود را گرفته و آنها را با کسانی که رقابتشان استخدام می کرد مقایسه کردند. سرانجام ، آنها برای ادامه کاوش در بازار و تصمیم گیری بهتر درباره نامزدها با استفاده از استخدام داده محور ، به داده های جدید دسترسی پیدا کردند.

نتیجه

اگر می خواهید LinkedIn Insights را امتحان کنید ، تیم من می تواند به شما کمک کند درک کنید چگونه از نمایه تجاری LinkedIn خود استفاده کنید تا بیشترین تلاش خود را انجام دهید. LinkedIn همیشه یک پلتفرم قدرتمند B2B بوده است ، اما بسیاری از مشاغل از آن استفاده نمی کنند.

داده مهم است ، اما فقط داده مهم نیست. نحوه تفسیر آن و تبدیل آن به اقدامات و گام هایی برای رشد تجارت شماست. این عامل اصلی LinkedIn Insights است.

از LinkedIn Insights برای چه استفاده می کنید؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید