آموزش سئو

نحوه استفاده از برنامه بومرنگ برای کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی

ژانویه 13, 2021

بومرنگ سنتی یک چوب پرتاب منحنی است که در حدود 25000 تا 50،000 سال پیش ایجاد شده است. یک نسخه محبوب که ممکن است درباره آن شنیده باشید “بازگشت بومرنگ” این چوب منحنی ، پهن شده و برای بازگشت به پرتاب کننده طراحی شده است.

از طرف دیگر ، برنامه Boomerang مینی فیلم هایی سرگرم کننده ایجاد می کند که می توانید به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

شباهت ها چیست؟

ما در یک ثانیه به آن خواهیم رسید ، اما از آنجا که این وبلاگ نیل پاتل است ، جای تعجب نیست که این پست بومرنگ در آن تمرکز خواهد کرد!

بسیاری از مارک ها از Boomerang برای اتصال ، تعامل و افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند.

بنابراین ، چگونه می توانید با استفاده از این ابزار شروع کنید؟ از همه مهمتر ، چگونه محتوایی ایجاد می کنید که به شما نسبت به رقبای خود برتری دهد؟ قبل از اینکه به این س questionsالات پاسخ دهیم ، اجازه دهید ابتدا به بررسی برنامه بومرنگ بپردازیم.

برنامه بومرنگ چیست؟

بومرنگ برنامه مستقل اینستاگرام است که در سال 2015 ایجاد شده است.

می توانید از آن برای ایجاد یک حلقه ویدیویی استفاده کنید که بارها و بارها به جلو و برعکس پخش می شود. به این ترتیب ، ویدئو به طور مداوم به آغاز برمی گردد (درست مانند بازگشت بومرنگ سنتی به پرتابگر).

حلقه ویدئو چه مدت است؟

فقط یکی دومین.

برخی از بازاریابان ممکن است به راحتی برنامه را رد کنند و یا از استفاده از آن طفره می روند. چگونه می توانید پیام خود را در یک ثانیه انتقال دهید؟ در زیر ، خواهید دید که ایجاد محتوایی که فقط یک ثانیه طول می کشد و یک اثر ماندگار دارد ، آسان است.

قبل از رسیدن به آنجا ، ذکر این نکته مهم است که محتوای بومرنگ سرگرم کننده است! این بستری برای ارتباط پیام های پیچیده یا عمیق نیست. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک ثانیه وقت دارید.

بنابراین وقتی نوبت به ساخت فیلم در برنامه بومرنگ می رسد ، به محتوایی سبک ، سرگرم کننده و هیجان انگیز بیندیشید که مخاطبان شما دوست دارند آن را ببینند و به اشتراک بگذارند.

برنامه بومرنگ چگونه کار می کند؟

بر اساس فروشگاه برنامه اپل، “این برنامه ده عکس می گیرد و آنها را بهم می چسباند ، سرعت فیلم را افزایش می دهد و هر گونه ضربه را صاف می کند ، سپس آن را به جلو و عقب حلقه می کند.”

برای ادامه استفاده از برنامه ، استفاده از سازندگان چند ویژگی اضافی از جمله SlowMo ، Echo ، Duo و Trimming را معرفی کرده اند:

  • SlowMo: با استفاده از این گزینه ، فیلم ها دو ثانیه به جلو و دو ثانیه به عقب پخش می شوند. همانطور که از نام آن پیداست ، سرعت فیلم کلیپ شما را کم می کند تا به ضبط همه جزئیات کمک کند.
  • اکو: این ویژگی باعث ایجاد یک دید دوگانه در کلیپ های ویدئویی بومرنگ شما می شود.
  • Duo: این گزینه به سرعت به ابتدای کلیپ ویدئویی برمی گردد (با سرعت و کاهش سرعت) ، که باعث ایجاد احساس ناخوشایند و جلوه بافتی می شود.
  • پیرایش: این ویژگی به شما امکان می دهد طول کلیپ ویدیویی را ویرایش کرده و در مورد زمان شروع و پایان تصمیم گیری کنید.

چگونه برنامه مستقل بومرنگ را دریافت کنیم

از آنجا که این یک برنامه جداگانه از اینستاگرام است ، برای بارگیری آن لازم نیست نگران داشتن یک حساب کاربری شخصی یا شخصی در اینستاگرام باشید. می توانید به راحتی برنامه را بارگیری کرده و مستقیماً روی دستگاه iOS یا Android نصب کنید.

مقاله مرتبط  بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ ها
نحوه نصب برنامه بومرنگ.

نحوه ایجاد بومرنگ با استفاده از برنامه

پس از بارگیری برنامه در تلفن ، به سادگی روی دکمه سفید در مرکز پایین صفحه ضربه بزنید.

روی دکمه برنامه Boomerang کلیک می کنید تا ویدیویی اضافه کنید.

با این کار برنامه می تواند عکس های زیادی بگیرد و یک کلیپ ویدیویی Boomerang برای شما ایجاد کند.

برای انجام برخی تنظیمات فنی ، می توانید چهار بار با استفاده از چهار انگشت روی صفحه ضربه بزنید. با این کار می توانید وضوح فیلم ، نرخ فریم ، تعداد فریم و نحوه پخش مجدد فیلم را تغییر دهید.

وقتی از کلیپ جدید بومرنگ خود راضی بودید ، می توانید دکمه “ذخیره” را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، شما این امکان را دارید که کلیپ خود را در اینستاگرام ، فیس بوک یا سایر سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید.

نحوه استفاده از برنامه بومرنگ خود را نشان می دهد فیلم خود را در رسانه های اجتماعی نشان می دهد.

چرا از بومرنگ استفاده کنیم؟

چه چیزی برنامه بومرنگ را خاص می کند و چرا باید از آن در سایر سیستم عامل ها استفاده کنید؟

1. اشتراک پذیری

در این عصر رسانه های اجتماعی ، ایجاد محتوای قابل اشتراک ضروری است. این به رشد نام تجاری شما کمک می کند و محتوای شما را در مقابل افراد مناسب قرار می دهد.

برنامه Boomerang بسیار عالی است زیرا اشتراک فیلم های ذاتی ذاتاً آسان تر است.

همچنین آسان تر است که کسی متعهد به تماشای یک کلیپ یک ثانیه ای باشد ، نه یک ویدیوی طولانی تر و دقیق تر.

2. محتوای ویدئو پادشاه است

احساسی که درباره ویدیو دارید ، نمی توانید در مورد کارآیی آن بحث کنید.

مطالعات نشان می دهد 92٪ از بازاریابانی که از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنند می گویند که این یک قسمت اساسی از استراتژی بازاریابی آنها است و 83٪ از بازاریابان می گویند بازاریابی ویدئویی به آنها کمک کرده است تا منجر به تولید بیشتر شوند.

علاوه بر این ، 74 درصد از مشتریانی که یک ویدیوی توضیح دهنده درباره یک محصول را تماشا کرده اند ، در نهایت آن را خریداری کرده اند.

این اعداد همه به یک واقعیت اشاره دارند: محتوای بصری م .ثر است.

با استفاده از بومرنگ می توانید به تولید فیلم ادامه دهید و به بازار خود محتوای بصری مورد علاقه خود را ارائه دهید.

3. سادگی

به عنوان یک بازاریاب شلوغ ، وقت ندارید که سعی کنید یک برنامه جدید پیچیده دیگر را کشف کنید.

شما چیزی آسان برای استفاده می خواهید. شما می خواهید نگران ایجاد محتوای مناسب باشید ، نه جنبه های فنی برنامه.

بومرنگ این جعبه را انتخاب می کند زیرا استفاده از آن ساده و کاربر پسند است.

فقط در چند ثانیه می توانید یک ویدیو ویروسی داشته باشید که بازار شما را دوست دارد.

اگر بومرنگ را برای فعالیت های بازاریابی خود در شبکه های اجتماعی ایجاد نکرده اید ، برای شروع هرگز دیر نیست. این می تواند روشی سرگرم کننده و م toثر برای افزایش آگاهی از برند باشد و به شما در دستیابی به اهداف کلی بازاریابی کمک کند.

موارد استفاده از بازاریابی بومرنگ

ما قبلاً نشان دادیم که استفاده از برنامه بومرنگ چقدر ساده است. حال نوبت قسمت جالبشه.

ایده های زیر می تواند به شما کمک کند که چگونه با ایجاد محتوای سرگرم کننده بومرنگ که برای مخاطبان شما مرتبط است شروع کنید.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را با استفاده از Schema Markup تقویت کنیم

خودتان را در حال اتمام کار به نمایش بگذارید

برای ایجاد بومرنگ تنها کاری که باید بکنید ضربه زدن روی یک دکمه است ، اما فشار دادن دکمه ضبط فقط یک قسمت کوچک از این پازل است.

کار واقعی یافتن چیزی جالب برای ضبط است ، چیزی که بتواند بلافاصله توجه مخاطب شما را جلب کند ، چیزی بدیع.

از کجا شروع می کنید؟

به طور مداوم داشتن خلاقیت در مورد یک محصول یا خدمات می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر مدتی روی آن کار کرده باشید.

برای شروع ، خود را جای مصرف کنندگان خود بگذارید و از خود بپرسید ، “چه چیزی در مورد این محصول یا خدمات جالب است؟”

تکمیل یک عنصر جالب از کار شما می تواند کلاهبرداری را انجام دهد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • بازاریابی برای رستوران؟ در مورد گرفتن آشپز افزودن چاشنی به ظرف ها چطور؟
  • اگر برای یک طراح لباس بازاریابی می کنید ، می توانید مدل هایی را که در باند پرواز می کنند نشان دهید یا طراحان را بگیرد.
  • بازاریابی برای یک هنرمند؟ آن ضربه قلم موی آخر را روی یک نقاشی ضبط کنید.

در اینجا هیچ درست یا اشتباهی وجود ندارد ، اما مهم است که درک کنیم سادگی می تواند به شما در انتقال پیام کمک کند.

یک مثال عالی برای این که چگونه لوازم آرایشی و بهداشتی بهره مند می شوند از برنامه بومرنگ برای اینستاگرام استفاده کرد.

نمونه بازاریابی بومرنگ

اول ، آنها به وضوح یادداشت “ساده نگه داشتن” را دریافت کردند.

آنها تصمیم گرفتند با استفاده از ریمل مژه و ابرو ، تصمیم بگیرند بر روی نتایج محصول خود تمرکز کنند زیرا این برای مصرف کنندگان آنها مهم است.

وقتی ایده های محتوا را کنار هم قرار می دهید ، به مصرف کنندگان خود فکر کنید و اینکه چه عواملی باعث می شود محصول شما خریداری شود یا حداقل از محصول شما هیجان زده شود.

فرهنگ کار خود را به نمایش بگذارید

وقتی به ایده های محتوا فکر می کنید ، آن را فقط به محصول یا خدمات خود محدود نکنید. بعضی اوقات مخاطبان شما می خواهند در مورد اتفاقات پشت صحنه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برنامه بومرنگ به شما امکان می دهد فرهنگ محل کار برند خود را به نمایش بگذارید. آیا کارمندان شما در دفتر مشغول تفریح ​​هستند؟ آیا برند شما انرژی سبک و سرگرم کننده ای دارد که می خواهید آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید؟

این لحظات را ثبت کنید زیرا می تواند به شما کمک کند ارتباطات واقعی با بازار خود ایجاد کنید.

مثالی از یک لحظه عالی در پشت صحنه این بومرنگ سرگرم کننده و جذاب است شهری.

نمونه بازاریابی بومرنگ

مجله ای در دسترس نیست و Cosmopolitan حباب گل نمی فروشد (آخرین باری که ما بررسی کردیم) ، اما این کلیپ همچنان هزاران پسندش را دارد. چه جذابیتی دارد؟

اول ، این در مورد حرکت است. ما نمی توانیم تمرکز خود را بر روی حباب بگذاریم که تقریباً تا حد ظاهر می آید و دوباره کوچکتر می شود. بلافاصله توجه هرکسی را به خود جلب می کند.

از همه مهمتر ، این لحظه بازیگوش و سرگرم کننده مارک تجاری را به مخاطبان خود علاقه مند می کند و به آنها متصل می کند.

نوع دوستی شرکت خود را به نمایش بگذارید

آسان است تصور کنید که برای ایجاد تغییر به پول زیادی احتیاج دارید ، اما همیشه اینطور نیست. حتی اگر یک شرکت کوچک با گردش مالی قابل توجهی کمتر از رقبا دارید ، باز هم می توانید تأثیرگذار باشید.

مقاله مرتبط  چرا برای افزایش فروش باید ابزارهای تعاملی ایجاد کنید

آیا شدیداً احساس تغییر در جامعه خود را دارید؟ آیا تیم شما گاهی آخر هفته ها درگیر کار داوطلبانه می شود؟ آیا دلیل خاصی وجود دارد که مدتی به آن علاقه داشته باشید؟

به هر حال ، می توانید یک بومرنگ بسازید و دلسوزی شرکت خود را نشان دهید.

ایده های زیر را در نظر بگیرید:

  • تیم شما وارد خارج از سازمان خیریه محلی شما می شود
  • دادن غذا یا پوشاک به نیازمندان
  • هر لحظه خاص دیگری که تعهد شما را برای ایجاد تغییر نشان دهد

نحوه انجام یک کار را به کاربران نشان دهید

اگر اخیراً ویژگی های جدیدی به محصول خود اضافه کرده اید یا سیستم نرم افزاری پیچیده ای دارید ، چرا به کاربران خود نشان نمی دهید که چگونه از آن استفاده کنند؟

آنها از دیدن این موضوع استقبال خواهند کرد ، و این ممکن است آخرین فشار برای تشویق افراد روی حصار برای خرید باشد.

یک نمونه عالی از این را می توان در بومرنگ زیر مشاهده کرد.

نمونه بازاریابی بومرنگ

لبه تصمیم گرفت از Boomerang برای نمایش لپ تاپ Microsoft’s Surface Book استفاده کند.

فقط در یک ثانیه سریع ، مصرف کنندگان می توانند ظاهر محصول و نحوه مونتاژ صفحه و صفحه کلید را ببینند.

اگر محصول را خریداری کرده اید و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید ، این برای شما خوب است.

اگر از طرفداران این برند هستید یا به دنبال خرید یک لپ تاپ جدید هستید ، ممکن است در مورد ویژگی های جدید جالب این محصول نیز تعجب کنید. این ویدئو نشان می دهد که در هر شرایطی می توانید لحظه ای بومرنگ پیدا کنید.

زیبایی محصول خود را به نمایش بگذارید

وقتی نوبت به نمایش گذاشتن محصولشان رسید ، برند جواهرات Diamond Mansion کارها را ساده ادامه داد.

آنها می دانستند قرار دادن حلقه هاله ای دوتایی بالش خود در زیر نور مناسب توجه پیروان آنها را به خود جلب می کند.

در زیر بومرنگ را ببینید.

الماس نمونه بازاریابی بومرنگ

این کلیپ به این دلیل کار می کند که مارک بازار خود و آنچه می خواهند ببینند را درک می کند: یک انگشتر الماس زیبا و درخشان.

با تلاش برای انتقال همزمان پیامهای زیاد ، نباید همه چیز را پیچیده کنید. کلیپ های بومرنگ برای آن کوتاه است. فقط آن را به یک ایده ساده و مرتبط با بازار خود نگه دارید.

نتیجه

همانطور که قبلاً می دانید ، وقتی صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، موارد زیادی برای ایجاد محتوای مناسب در هر پلتفرمی انجام می شود.

علاوه بر برنامه ریزی و ایجاد محتوا ، عنصر تعامل با مخاطبان ، ایجاد اعتماد و مشغول نگه داشتن آنها نیز وجود دارد ، نیازی به ذکر نیست که با هزاران مارک دیگر که توجه بازار شما را می خواهند رقابت کند.

بنابراین استفاده از روندهای متنوع سازی محتوای خود مهم است.

ایجاد مینی فیلم های یک ثانیه ای می تواند علاوه بر تفریح ​​و سرگرمی شما باشد. همچنین می تواند به مخاطبان شما چیزی بدهد که شما را با آن به یاد بیاورد.

هنگام ایجاد کلیپ های ویدیویی بومرنگ ، به یاد داشته باشید که همیشه به یک ایده یا پیامی که می خواهید منتقل کنید فکر کنید.

در حین ایجاد محتوای جدید برای مصرف مخاطبان ، کارها را ساده انجام دهید ، خلاق باشید و از آن لذت ببرید.

چگونه از برنامه بومرنگ برای بازاریابی خود استفاده کرده اید؟