آموزش سئو

نحوه استفاده از بازاریابی رهبری فکر با تبلیغات پولی

آوریل 8, 2021

تصور کنید که شیث گادین بعدی ، گری واینرچوک یا تیم فریس باشید.

درست مانند این ارقام قابل توجه ، شهرت زیادی می تواند مشتریان سودآور ، فرصت های سخنرانی در کنفرانس ها و موفقیت در مشاغل فعلی را به خود جلب کند. بازاریابی رهبری فکر چیز قدرتمندی است.

حال ، چگونه شما از هیچ کس بودن به یک رهبر فکر مطمئن تبدیل می شوید؟ چگونه می توانید اعتبار خود را ایجاد کنید و در جایگاه خود شناخته شوید؟

بیایید درباره چگونگی استفاده از تبلیغات پولی برای ساختن نام تجاری شخصی خود به عنوان یک رهبر فکر بیشتر بیاموزیم.

بازاریابی رهبری فکر چیست؟

بازاریابی رهبری تفکر عملی است که با معرفی خود به عنوان یک منبع خبره از اطلاعات ، قابلیت مشاهده برند شما را افزایش می دهد. به ایجاد مدیران عامل ، مدیران اجرایی یا افراد به عنوان کارشناسان معتبر در جایگاه خود کمک می کند.

یک مدیر بازاریابی ممکن است بخواهد برای جذب مشتری بیشتر به آژانس خود به یک رهبر فکری تبدیل شود. به همین ترتیب ، مدیران عامل دیگر می خواهند افراد زیر را ایجاد کنند تا محصولات و خدمات سازمان خود را در کانون توجه قرار دهند.

رهبر فکر شدن یک تلاش ترسناک به نظر می رسد ، اما با یک استراتژی درست این امکان وجود دارد.

یک رهبر فکر می تواند با یک تیم بازاریابی همکاری کند تا پست های وبلاگ ، فیلم های آموزشی و محتوای رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا را از بین ببرد. هرچه شهرت رهبران اندیشه افزایش می یابد ، آنها می توانند افراد زیر را ایجاد کنند و در زمینه خود متخصص شوند.

چرا باید در تبلیغات پولی خود از بازاریابی رهبری فکر استفاده کنید؟

مزایای استفاده از رهبری فکری در کمپین های بازاریابی پولی چیست؟ در اینجا برخی از مزایای اصلی شما باید بدانید.

1. آگاهی و معرفت تجاری را بهبود ببخشید

یک تبلیغ پولی را با مشاوره بصیرت از یک رهبر برجسته اندیشه تصور کنید. با بازاریابی رهبری فکری ، متخصص یا مجری برجسته بلافاصله معتبر و معتبر به نظر می رسد.

تعامل بیشتر با تبلیغات پولی به معنای قرار گرفتن بیشتر در معرض تجارت شماست.

حتی اگر مشتریان بلافاصله روی آگهی کلیک نکنند ، تماس مکرر با تبلیغات پولی شما باعث کنجکاوی آنها شده و آنها را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. وقتی این اتفاق می افتد ، آنها در حال حاضر درک مثبتی از نام تجاری شما دارند (اگر محتوای تبلیغاتی جذاب ایجاد کرده باشید).

محتوای رهبری اندیشه نیز راهی عالی برای جذب تصمیم گیرندگان است.

در یک نظرسنجی از تصمیم گیرندگان توسط LinkedIn ، 58 درصد پاسخ دهندگان هفته ای یک یا چند ساعت فکر فکری بخوانید. این بدان معنی است که سرمایه گذاری در تبلیغات پولی با محتوای رهبری فکر می تواند تجارت شما را به تصمیم گیرندگان شرکت های بزرگ معرفی کند.

2. بازاریابی رهبری فکر فرصت های تجاری را به خود جلب می کند

از آنجا که افراد بیشتری از طریق تبلیغات پولی نام تجاری شما را کشف می کنند ، می توانید با گذشت زمان فرصت های شغلی بیشتری را جذب کنید.

به دست آوردن فرصت ها از طریق محتوای رهبری فکر ، ایده آل است زیرا مشتریان قبلاً شما را معتبر تصور می کنند.

این آمار را که ثابت می کند رهبری می تواند تجارت را تقویت کند ، بررسی کنید:

  • تقریباً نیمی از مدیران C-suite اطلاعات مخاطب خود را با خواندن رهبری فکر به اشتراک می گذارند.
  • پنجاه و هشت درصد تصمیم گیرندگان می گویند آنها شرکت ها را براساس محتوای رهبری فکر خود انتخاب می کنند.
  • شصت و یک درصد از تصمیم گیرندگان با پرداخت قیمت های حق بیمه برای همکاری با برندی که از رهبری فکر استفاده می کند ، خوب هستند.
مقاله مرتبط  بهترین ارائه دهنده گواهی SSL - بررسی 2021

این آمار ثابت می کند که سرمایه گذاری در رهبری فکری می تواند منجر به بازگشت سرمایه زیاد شود. در مقابل ، اگر خودتان به دنبال فرصت ها هستید ، باید همچنان متقاعدکنندگان را به اعتماد به تجارت خود متقاعد کنید یا برای تبدیل آنها تلاش کنید.

3. فرصت های سخنرانی عمومی را با بازاریابی رهبری فکر جذب کنید

داشتن شهرت قوی به معنای آن است که افراد بیشتری تمایل به گوش دادن به بینش ها و مشاوره های شما دارند.

با ایجاد آگاهی از برند از طریق تبلیغات پولی ، می توانید فرصت هایی را برای سخنرانی در کنفرانس ها و رویدادها با مخاطبان مورد نظر خود جذب کنید.

هنگامی که سازمان ها کنفرانس ها و رویدادهای خود را تبلیغ می کنند ، ممکن است چهره ، نام و اعتبارنامه شما را نیز در محتوای تبلیغاتی خود قرار دهند. البته این به معنای تبلیغات بیشتر برای برند شخصی شما نیز است.

این را در نظر بگیرید آگهی توسط انجمن جهانی حفاظت از داده ها، که شامل یک عکس فوری و اعتبار گوینده آن است. حتی اگر به نظر می رسد یک تبلیغ تبلیغاتی جزئی باشد ، وقتی می خواهید خود را به عنوان یک رهبر فکری مطرح کنید ، تبلیغات بیشتر همیشه تبلیغ خوبی است.

بازاریابی رهبری فکر - انجمن جهانی محافظت از داده ها

چگونه می توان از تبلیغات رهبری فکر در تبلیغات پولی خود استفاده کرد

چگونه تبلیغات رهبری فکری برای جلب توجه مردم ایجاد می کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

1. مخاطب خود را درک کنید

درک مخاطبان برای موفقیت یک کمپین تبلیغاتی پولی بسیار مهم است. درست مثل هر کمپین بازاریابی ، با ساختن شخصیت خریدار شروع کنید.

در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد:

  • مخاطبان هدف شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟
  • نظر آنها چیست؟
  • چرا آنها می خواهند در مارک شما مشترک شوند؟
  • تبلیغات شما چگونه بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا وب سایت شما را بررسی کنند؟

نکته خوب ایجاد نظرسنجی یا استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی برای دریافت پاسخ است. اگر صفحات شبکه های اجتماعی در محل خود دارید ، به نظرات یا پیام های مخاطبان خود نگاه کنید. همچنین می توانید برای تعیین انتظارات مخاطبان هدف خود ، یک نظرسنجی راه اندازی کنید.

با استفاده از این اطلاعات ، می توانید تبلیغات رهبری فکری ایجاد کنید که مورد توجه خریداران شما باشد. با رشد شغلی ، مشخصات خریدار خود را مجدداً ارزیابی کنید تا با نیازهای مشتری همسو شوند.

2. یک عکس حرفه ای اضافه کنید

درست مثل لوگوی شما ، تبلیغات پولی ممکن است اولین تصمیم گیرندگان و مصرف کنندگان محتوای مربوط به مارک باشند.

پیشنهاد من این است که از یک عکس حرفه ای استفاده کنید تا اولین برداشت خوب را ایجاد کنید.

بر اساس چگونگی نمایندگی برند شخصی خود لباس بپوشید. اگر هدف شما حرفه ای ها یا مدیران عامل B2B باشد ، ممکن است کت و شلوار و کراوات این کار را انجام دهند. کسانی که می خواهند عامه مردم را به خود جلب کنند می توانند از یک لباس راحتی استفاده کنند تا بیشتر قابل تردید به نظر برسد.

تیم فریس ، نویسنده کتاب هفته کار 4 ساعته، “ بینندگان را به خواندن مطالب وی مانند کتاب ، اسباب ، آلبوم و مقاله ترغیب می کند. به نظر می رسد او آرام و ملبس به پیراهن راحتی است. عکس در تبلیغات پولی ممکن است ساده به نظر برسد ، اما در واقع نشان دهنده زندگی است که مخاطبان او می توانند با پیروی از آموزه های او برای کار کمتر و درآمد بیشتر به سر ببرند.

مقاله مرتبط  10 تبلیغات فروش هوشمندانه برای کمپین های پولی
بازاریابی رهبری فکر - تیم فریس

3. ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات

تبلیغات بازاریابی رهبری فکر باید بینش محصولات و خدماتی را که شما ارائه می دهید ، ارائه دهند.

این به مشتریان تضمین می کند که با کلیک روی آگهی می توانند انتظار داشته باشند. عدم ابهام در مورد محصولات و خدمات می تواند باعث از دست دادن مشتریان احتمالی شما شود.

به عنوان مثال ، تبلیغات Dave Ramsey برای وبینار زنده وی مزایایی را دارد که مشتری می تواند با عضویت در دوره آموزش عالی خود برای مربیان مالی مشتاق کسب کند.

بازاریابی رهبری فکر - دیو رمزی

4- تبلیغات پرداختی رقبا را کنترل کنید

نگاهی به آنچه رقبا انجام می دهند ، بیاندازید.

از کدام کانال های بازاریابی برای راه اندازی تبلیغات پولی خود استفاده می کنند؟ هر چند وقت یکبار آن تبلیغات را انجام می دهند؟ آنها درباره چه می نویسند؟ نظارت و تجزیه و تحلیل تبلیغات رقبا به شما کمک می کند فرصت های تبلیغات پولی خود را پیدا کنید.

چگونه تبلیغات رقبا را پیدا می کنید؟ در فیس بوک می توانید به قسمت کتابخانه تبلیغات برای یافتن تبلیغات فعال و غیرفعال از سایر رهبران فکر در صنعت خود.

بازاریابی رهبری فکر - کتابخانه تبلیغات

5. محتوای ارزشمندی را ارائه دهید

حتی با داشتن یک تبلیغ پولی جذاب ، مشتریان نمی توانند بلافاصله روی محصولات و خدمات شما کلیک کنند یا خریداری کنند.

این کاملا خوب است. تبلیغات پولی برای فروش انحصاری محصولات و خدمات شما وجود ندارد.

یک گزینه جایگزین استفاده از تبلیغات پولی برای به اشتراک گذاشتن پیوند به مطالب ارزشمند مانند فیلم های آموزشی یا پست های وبلاگ است. به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند می تواند به شما در معرفی موثر برند کمک کند و خود را به عنوان یک متخصص معتمد معرفی کنید.

6. اصیل باشید

درخواست از مردم برای خرید فوری ممکن است به بهترین نتیجه منجر نشود.

نکته خوب این است که اصیل بمانید یا تعامل را تقویت کنید. نگاهی به پشت صحنه برند خود بیندازید. شما می توانید درباره کسب و کار خود و اینکه چگونه به مشتریان و مشتریان خود کمک کرده اید ، بینش های جالبی را به اشتراک بگذارید.

تبلیغ پولی نویسنده مالکوم گلدول دارای یک ویدیوی حمایت مالی است که از پشت صحنه بینش طنزآمیز کتاب صوتی آینده وی ارائه می دهد. اگرچه ممکن است کتاب صوتی جدیدی را نفروشد (ممکن است) ، اما ممکن است باعث ایجاد هیاهویی در کارهای آینده وی شود یا بینندگان را ترغیب کند تا از آثار پرفروش گذشته وی بازدید کنند.

بازاریابی رهبری فکر - مالکوم گلادول

گزینه دیگر به اشتراک گذاشتن حقایق و بینش ها یا حقایق مورد حمایت تحقیق برای اثبات حرف شماست. پیوندی به کتاب الکترونیکی ، کاغذ سفید ، یا مطالعه موردی با اعداد و ارقام اضافه کنید. این بسیار جذابتر از درخواست مردم برای خرید ، خرید و خرید است.

نمونه هایی از تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده برای موفقیت در زمینه افکار موفق

هنوز مطمئن نیستید که چگونه می توان با تبلیغات پولی از بازاریابی رهبری فکر استفاده کرد؟ در اینجا چند تبلیغ موفق پرداخت شده وجود دارد که می تواند الهام بخش تبلیغات شما باشد:

1. سیمون سینک

سیمون سینک سخنران الهام بخشی است که موضوعاتی مانند رهبری و ساختار سازمانی را پوشش می دهد. او مرتباً کلاسها و کارگاههای آنلاین را برگزار می کند تا به مردم کمک کند احساس امنیت ، الهام و رضایت داشته باشند.

او برای تشویق بینندگان بیشتر برای بررسی کلاسهایش ، یک کلیپ تأمل برانگیز از سخنرانی قبلی را به اشتراک می گذارد. درس زندگی از این کلیپ کوتاه ممکن است مردم را ترغیب کند تا از وب سایت وی بازدید کنند ، محتوای او را بررسی کنند و در نهایت مشتری پرداخت کنند.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت حامیان مالی رویداد آنلاین
بازاریابی رهبری فکر - سایمون سینک

2. بیل گیتس

بیل گیتس نیازی به معرفی ندارد. اگرچه وی یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری در جهان را تاسیس کرده است ، اما علاقه اخیر وی مبارزه با تغییرات آب و هوا و بیماری های عفونی است.

وی برای گفتگوی زنده خود با ترور نوح ، آگهی پولی برای تبلیغ کتاب خود ایجاد کرد.

بازاریابی رهبری فکر - بیل گیتس

این آگهی به این دلیل کار می کند که شامل عکس حرفه ای ، جلد کتاب و تاریخ و زمان رویداد وی است. حتی با یک تصویر ساده ، او قادر است تمام اطلاعات مربوطه را که بینندگان باید بدانند به اشتراک بگذارد.

3. گرانت کاردون

گرانت کاردونه در دنیای تجارت تخصص دارد ، دقیقاً به همین دلیل است که او یک تبلیغ قابل توجه پرداختی دارد که کاملا با محصولات و خدماتی که ارائه می دهد همسو است.

كلیپ كوتاه وی مروری است بر آنچه دانش آموزان می توانند از اردوی اردوی وی انتظار داشته باشند. به علاوه ، او CTA جذاب و آموزنده ای دارد (دسترسی فقط با 97 دلار!) تا بینندگان را به اقدام تحریک کند.

بازاریابی رهبری فکر - Grant Cardone

4. تای لوپز

تای لوپز یک سرمایه گذار و کارآفرین متخصص در محتوای انگیزشی و خودیاری است. آنها می گویند مارک های بزرگ داستانهای جذابی دارند و این در مورد تجارت وی نیز صدق می کند.

نسخه کامل آگهی پولی وی شامل داستانی درباره مبارزه او با فقر و شروع کارش است. سرانجام ، او توانست به دنبال مربیگری و تغییر زندگی خود به سمت بهتر باشد.

برخلاف اکثر تبلیغات پولی ، نسخه تبلیغاتی وی بسیار طولانی است. با این وجود با داستانی مقاومت ناپذیر ، او قادر است خوانندگان را تا آخرین کلمه علاقه مند کند.

بازاریابی رهبری فکر - تای لوپز

5. تونی رابینز

تونی رابینز یک استراتژیست ، مربی و سخنران برتر تجارت است. کمپین تبلیغاتی قابل توجه وی با پرداخت 395 دلار مردم را تشویق می کند که تجارت خود را بسازند.

بازاریابی رهبری فکر - تونی رابینز

این نوع کپی ممکن است برای پیروانی که از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند م effectiveثر باشد. اگر محصول شما با قیمت تخفیف خورده است ، مشتریانی که از قیمت های اصلی آگاه هستند ممکن است مجبور به انتخاب شوند و خودشان آن را امتحان کنند.

نتیجه

اگر می خواهید یک رهبر فکر مشهور باشید ، کمپین های تبلیغاتی پولی راهی برای ارتقا awareness سطح آگاهی از برند و جذب افراد همفکر به شما ارائه می دهند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، از یک عکس حرفه ای و کپی جذاب (یا ویدیو) استفاده کنید تا بینندگان به محصولات و خدمات خود نگاهی عمیق داشته باشند. در این راه ، فراموش نکنید که نیازهای مخاطب مورد نظر خود را درک کرده و راه حل هایی را برای رفع مشکلات آنها به اشتراک بگذارید.

همانطور که افراد بیشتری را به سمت برند شخصی خود جذب می کنید ، می توانید فرصت های شغلی سودآوری نیز کسب کرده و به عنوان سخنران در کنفرانس ها دعوت شوید. امیدوارم که این نکات به شما الهام بخشند تا رهبری فکری را در تبلیغات پولی خود داشته باشید.

چگونه می توانید از بازاریابی رهبری فکر در تبلیغات پولی خود استفاده کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید