آموزش سئو

نحوه استفاده از آزمونها برای استراتژی بازاریابی خود

نوامبر 14, 2020

استفاده از آزمونها در استراتژی بازاریابی خود یکی از کم ارزش ترین اقدامات بازاریابی است.

به طور جدی.

آنها در هدایت های نسل ، جذب مخاطب شما و موارد دیگر بسیار باورنکردنی هستند.

اما کافی نیست که شما را متقاعد کنم که در استراتژی بازاریابی خود آزمونهایی را اجرا کنید ، بنابراین من دقیقاً نحوه ایجاد یک مسابقه موثر ، نحوه توزیع و نحوه پیگیری آن را در بازاریابی به شما نشان خواهم داد. اتوماسیون.

در پایان ، مارک های مختلفی را با موفقیت استفاده خواهیم کرد که در استراتژی بازاریابی خود از آزمونها استفاده می کنند ، بنابراین شما می توانید با کمی بینش بیشتر از آن دور شوید.

قسمت اول: ایجاد مسابقه شما

یک مسابقه بیشتر از چیزی است که شما فکر می کنید. آیا شما می دانید که از هر ده نفر شش نفر فقط یک عنوان را می خوانند؟ این بدان معناست که ما مجبور خواهیم شد اولین برداشت بسیار خوبی داشته باشیم ، بنابراین ابتدا در مورد عنوان صحبت کنیم.

انتخاب عنوان و انواع آزمونها

اولین قدم برای ایجاد یک مسابقه ارائه عنوان برای آن است. وقتی این موضوع را پایین آوردید ، می خواهید بفهمید چه نوع مسابقه ای می خواهید درست کنید.

در اینجا چند مورد از رایج ترین عناوین مسابقه آورده شده است.

  • عنوان “در واقع”: باور کنید یا نکنید ، افزودن کلمه “در واقع” می تواند یک سوال ساده را به یک چالش تبدیل کند. “چقدر در مورد رزمندگان Golden State Warriors می دانید” را در مقایسه با “واقعاً در مورد Warriors Golden State Warriors چقدر می دانید” مقایسه کنید و منظور ما را خواهید دید. هیچ کس دوست ندارد از یک چالش عقب نشینی کند ، درست است؟
  • “شما کدام یک (خالی) هستید؟” عنوان: این یکی کلاسیک است. به دلیل ماهیت کنجکاوی ذاتی ما ، گاهی اوقات ما فقط دارند بدانیم که ما قبل از مرگ کدام ابرقهرمان مارول هستیم. این فقط یکی از مواردی است که باید از لیست سطل های خود عبور کنیم.
  • عنوان “شخصیت مشهور”: این مسابقه شخصیت معمولی شما است و افراد مشهور را جایگزین می کند تا به آن pizazz اضافه شود. به دلیل استفاده از افراد مشهور ، به احتمال زیاد از طریق ستاره دار شدن توجه کسی را جلب می کنند.
کدام کشتی-هم تیمی-مسابقه-هستی-مسابقه

انتخاب نوع مسابقه

عناوین مسابقه در بالا چند ایده از انواع مسابقه به شما ارائه می دهد ، اما در اینجا چند مورد دیگر را باید بررسی کنید:

  • مسابقه شخصیت – ما دوست داریم چیزهای خوبی در مورد خودمان بشنویم ، بنابراین به دلیل “تعصب خود خدمت، “مسابقه های شخصیتی بسیار خوب کار می کنند. این نوع مسابقه افراد را به شخصیتی طبقه بندی می کند که براساس پاسخ آنها از آنها تعریف می کند. اگر برندی هستید که روی فروش محصول تمرکز دارد ، می توانید با استفاده از یک مسابقه شخصیت ، افراد را بر اساس پاسخ هایی که داده اند ، در گروه هایی با توصیه های محصول شخصی قرار دهید.
  • آزمون دانش: آزمون دانش به سادگی دانش هرکسی را در مورد یک موضوع مشخص به چالش می کشد. می توانید از مخاطبان خود بپرسید که چقدر در مورد نام تجاری شما ، محصولات ارائه شده یا سایر موضوعات پرطرفدار امروز می دانند.

سraftالات مسابقه کاردستی

اکنون که یک ایده کلی در مورد اینکه چه نوع مسابقه ای را می توانید همراه با یک عنوان برای ساختن آن ایجاد کنید ، زمان آن است که با پر کردن آن با س questionsالات ، آن را زنده کنید!

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تنظیم س formالات خود به خاطر داشته باشید:

  • تزریق شخصیت در مسابقه خود: با تزریق شخصیت خود در مسابقه خود ، کمی روحیه بدهید. طوری به مخاطبان خود نزدیک شوید که گویی شخصاً با آنها صحبت می کنید. مخاطبان خود را راحت کنید تا بعداً احتمال بیشتری برای شرکت در انتخاب داشته باشند.
  • برای س forالات خود از تصاویر استفاده کنید: سوالات فقط متن فقط مشکلی ندارد ، اما از استفاده از تصاویر نیز نترسید. استفاده از تصاویر باعث می شود همه چیز جالب و مرتبط باشد ، همچنین باعث می شود مسابقه شما بیشتر شبیه یک بازی چیزهای بی اهمیت باشد.
  • کوتاه نگه دارید: مردم طولانی ترین طول توجه را ندارند ، بنابراین همه چیز را ساده و شیرین نگه دارید. برای مسابقه خود بین 6 تا 10 سوال در نظر بگیرید ، به طور کلی تکمیل این کار فقط در حدود دو تا سه دقیقه طول می کشد.
مقاله مرتبط  یک راهنمای ساده برای SERP ها

طراحی Capture Capture: بایدها و نبایدها

پس از ارائه سوالاتی برای مسابقه خود ، وقت آن است که فرم جذب سرب را ایجاد کنید. هدف از ضبط سرب جمع آوری اطلاعات تماس است تا بتوانید لیست ایمیل خود را رشد دهید.

سپس می توانید این موارد را از طریق اتوماسیون بازاریابی دنبال کنید ، که بعداً به آنها خواهیم پرداخت. در حال حاضر ، در اینجا برخی از کارهای مفید و ضروری است که باید هنگام ایجاد ضبط سرب خود دنبال کنید:

انجام دهید: فرم جذب سرب خود را تشویق کنید

به مخاطبان خود دلیل دهید تا اطلاعات تماس آنها را در اختیار شما قرار دهد. مشوق هایی مانند کتاب الکترونیکی رایگان یا ورود به یک هدایای رایگان ارائه دهید. مشوق های استاندارد شامل به روزرسانی های نادرست درباره برند شما یا یک خبرنامه هفتگی است. برای تشویق مخاطبان خود برای پیوستن به لیست نامه های پستی شما ، بهترین موارد را پیدا کنید.

Don’t: از اطلاعاتی که نمی خواهید استفاده کنید درخواست کنید

اگر قرار نیست با مخاطب تماس بگیرید ، چه فایده ای دارد که شماره مخاطب خود را بخواهید؟ اطمینان حاصل کنید که فقط از اطلاعاتی استفاده می کنید که برند شما از آنها استفاده خواهد کرد ابتدایی ترین نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل است.

در غیر این صورت ، شما خطر می کنید مخاطبان خود را آزار می دهد و اینکه آنها از مسابقه شما گزاف گویی کنند.

انجام دهید: در مورد استراتژی بازاریابی خود صادق باشید

برای مخاطبان شما همیشه روشن نخواهد بود که پس از دریافت اطلاعات تماس آنها ، با آنها تماس خواهید گرفت. این یک قانون اساسی است که به مخاطبان خود اطلاع دهید که به زودی با آنها در ارتباط خواهید بود ، بنابراین درمورد استراتژی بازاریابی خود خیلی عجله نکنید.

با مخاطبان خود صادق باشید. در مورد آنچه قرار است آینده بیاورید سریع توضیح دهید:

تأیید-ایمیل-برای-کشف-سبک-شخصیت-مسابقه

ایجاد نتایج قابل اشتراک

اکنون بر روی نتایج! این همان لحظه ای است که مخاطبان شما منتظر آن بوده اند. شما می خواهید مطمئن شوید که نتایج شما مورد پسندشان است و آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند ، بنابراین ایجاد نتایج شایسته اشتراک اولویت شما خواهد بود.

در اینجا چند نشانگر وجود دارد که به شما کمک می کنند نتایج ارزش اشتراک گذاری را ایجاد کنید:

  • صادق و مثبت باشید: احساسات مثبت به احتمال زیاد باعث به اشتراک گذاری می شود، بنابراین نتایجی ایجاد کنید که از مخاطبان شما تعریف کند تا آنچه را که به دست آورده اند به اشتراک بگذارد. در عین حال ، با نتایج خود صادق باشید. به مخاطبان خود نگویید که آنها چیزی هستند که نیستند.
  • از تصاویر با ارزش اشتراک استفاده کنید: دقیقاً مانند نحوه استفاده از تصاویر برای س questionsالات شما ، ما می خواهیم مطمئن شویم که از تصاویر برای نتایج شما استفاده می کنیم. این بار ، می خواهید از تصاویر بسیار جالبی استفاده کنید. مواردی که ارزش اشتراک گذاری دارد. این همان چیزی است که وقتی افراد نتایج خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، توجه را جلب می کند.
  • تماس برای اقدام ایجاد کنید: اجازه ندهید که نتیجه تعامل شما با مخاطبان به پایان برسد. یک فراخوان برای اقدام برای مخاطبان خود ارائه دهید. این می تواند چیزی به سادگی پیوند به وب سایت شما ، یا شاید حتی پیوندهای شخصی به توصیه های محصول باشد.
tony-ramos-wreslter-quiz-result

قسمت دوم: توزیع مسابقه شما

اکنون وقت آن است که با تبلیغ در رسانه های اجتماعی ، آزمون خود را در آزمون نهایی قرار دهید. مراکز فروش عمده شما برای شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر خواهد بود ، اما اگر می خواهید کمی جلوتر بروید ، می توانید از تبلیغات پولی در فیس بوک نیز استفاده کنید تا مسابقه خود را آنقدر تقویت کند.

مسابقه خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید

هنگام به اشتراک گذاشتن مسابقه خود در فیس بوک یا توییتر ، مطمئن شوید که هر یک از این موارد را بررسی می کنید تا از تبلیغات مسابقه خود بیشترین بهره را ببرید:

  • برای نمایش مسابقه خود حتماً از یک تصویر جذاب استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که برای مسابقه خود یک عنوان جذاب دارید.
  • برای پیگیری نتایج ، تصویر و زیرنویس را با پیوند کوتاه به اشتراک بگذارید.
red-lobster-quiz-facebook-ad

از استفاده از تبلیغات پولی در فیس بوک نترسید

روند تبلیغ مسابقه شما از طریق فیس بوک از طریق تبلیغات پولی می تواند عملیاتی طولانی مدت باشد ، بنابراین برای صرفه جویی در وقت شما ، ما کل روند را به یک خلاصه مناسب تر از زمان خلاصه کردیم.

  • مخاطب هدف خود را انتخاب کنید: شما انتخاب خود را برای انتخاب مخاطب مورد نظر بر اساس موقعیت مکانی ، جمعیتی ، رفتارها و ارتباطات دارید. حتی می توانید این دسته ها را حتی بیشتر از بین ببرید. بیایید به عنوان مثال مکان را در نظر بگیریم. می توانیم مکان را به کشور ، ایالت / استان ، شهر و کد پستی محدود کنیم. چرا ما می خواهیم این کار را انجام دهیم؟ شاید برند شما بخواهد مخاطبی را در مجاورت خود هدف قرار دهد. ما نمی دانیم این شما هستید که چطور می خواهید پارامترها را برای مخاطبان خود تنظیم کنید. بنابراین آن را امتحان کنید.
  • ایجاد مخاطب سفارشی: ایجاد مخاطب سفارشی شامل کار با لیستی است که پیش از موعد بارگذاری کرده اید. سپس فیس بوک براساس آن لیستی از مشتریان قبلی که قبلاً با آنها کار کرده اید ، مخاطبان ایجاد می کند.
مقاله مرتبط  51 راه سریع و آسان برای افزایش تبدیل (2020)

قسمت سوم: پیگیریهای اتوماسیون بازاریابی

این قسمت جالب است: پیگیری آگهی های جمع آوری شده. با کمک اتوماسیون بازاریابی ، ممکن است آنقدر که فکر می کردید در تلاش شما نباشد.

ما قصد داریم در لحظه ای که افراد انتخاب می کنند ، سرنخ های شما را پیگیری کنیم و در طی دو هفته ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه این هدایا را پرورش دهید تا در نهایت بتوانید آنها را به مشتری های پرداخت کننده تبدیل کنید.

در اینجا یک دنباله چهار مرحله ای وجود دارد که پیگیری های ایمیل اتوماسیون بازاریابی شما باید زنده بماند و توسط آنها بمیرد:

از مخاطب خود تشکر می کنیم که ابتدا مسابقه خود را انجام داده است

بلافاصله پس از انتخاب کسی ، ایمیلی برای او ارسال کنید که به او بگوید “از اینکه مسابقه ما را برگزار کردید متشکریم!” این به مخاطبان شما یادآوری می کند که آنها انتخاب کرده اند و همچنین به شما در معرفی برند کمک می کند. این به مردم کمک خواهد کرد که به زودی با آنها در ارتباط باشید.

مخاطبان خود را تشویق کنید تا دوباره مسابقه خود را انجام دهند

پس از چند روز ، ما می خواهیم مکانی را که مخاطبان شما متوقف کرده اند ، انتخاب کنیم: نتایج آزمون آنها. مخاطبان خود را در مورد نتایج دیگری که ممکن است بدست آورند آگاه کنید. این ممکن است مخاطبان شما را وادار کند دوباره مسابقه خود را انجام دهند و حتی ممکن است نتایج جدید خود را به اشتراک بگذارند.

این انتقال کامل از ایمیل “متشکرم” شما برای ارسال مطالب مختلف است.

با مطالعات موردی یا توصیفات اعتماد ایجاد کنید

بعد از یک هفته ، اکنون زمان خوبی برای ایجاد اعتماد بین شما و هدایت های شما خواهد بود. برای آشنایی مخاطبان خود با نام تجاری و نظرات دیگران در مورد آن ، توصیفات یا مطالعات موردی مشتری را معرفی کنید. این نه تنها باعث می شود نام تجاری شما خوب به نظر برسد ، بلکه باعث می شود مخاطبان شما در مورد اینکه چه کسی برند شماست و چه چیزی را نشان می دهد راحت تر باشند.

سرنخ های خود را به مشتریان پرداخت كننده تبدیل كنید

بعد از دو هفته ، وقت آن است که آن لیدها را تبدیل کنید. مخاطبان شما باید تاکنون با نام تجاری شما آشنا باشند. از انگیزه ها مانند ثبت نام در وبینار یا کوپن و تخفیف برای تشویق هدایت شما برای خرید به نام تجاری خود استفاده کنید.

بقیه موارد به شما و تخصص شما در زمینه تبدیل سرنخ به مشتری بستگی دارد. این پیگیری های اتوماسیون بازاریابی بیشتر کارها را برای شما انجام داد ، بنابراین نوبت شماست که معامله را ببندید.

مقاله مرتبط  چیست و تعریف آن در 6 مرحله (2020)

قسمت چهارم: نمونه هایی از استفاده از آزمونها در هر صنعت

وقت آن است که نگاهی سریع به چندین نمونه از مارک های صنایع مختلف و نحوه اجرای آزمونها در استراتژی بازاریابی خود بیندازیم. با توجه به این مثال ها ، می توانید پایه محکمی در مورد استفاده از آزمونها در استراتژی بازاریابی خود ایجاد کنید.

خرده فروشی: Z Gallerie

Z Gallerie به خاطر تعهد خود در تهیه مبلمان ، هنر و لوازم جانبی به طراحان داخلی حرفه ای و آماتور مشهور است. آنها مسابقه را ایجاد کردند “شخصیت Z Gallerie Style شما چیست؟”برای ارائه یک تجربه شخصی برای هر مشتری بالقوه و فعلی.

مسابقه zgallerie-style -uality

Z Gallerie از یک مسابقه شخصیت به عنوان راهی برای نتیجه گیری استفاده کرد که توصیه های محصول شخصی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ارائه می دهد. این روش روزانه مقدار عظیمی از منجر می شود که آنها با اتوماسیون بازاریابی پیگیری می کنند.

این اجازه را به Z Gallerie داد که به طور مستمر محصولات متناسب با هر فرد را براساس نتایج آزمون فردی خود پیشنهاد دهد. اکنون خرید آنلاین به درستی انجام شده است.

نرم افزار: Cloud Sherpas

Cloud Sherpas در زمینه خدمات مشاوره ای و فناوری ابری برای مارک های مطرح جهان تخصص دارد. (آنها از آن به بعد توسط Accenture خریداری شده است.)

Cloud Sherpas از آزمون خود برای سنجش سطح بلوغ هر فرد استفاده کرد ، که به تعیین بازدهی واجد شرایط برای استراتژی بازاریابی کمک کرد. آنها همچنین وبلاگ خود را در فیس بوک با مسابقه پیوست تبلیغ کردند.

ابر آزمون sherpa بازاریابی ابر

مسابقه Cloud Sherpas 3-4 منجر به صلاحیت در روز به ارمغان می آورد. هیچ چیزی مثل کیفیت بیش از کمیت نیست ، درست است؟

بازاریابی: بنیاد

این بنیاد در ایجاد مشاغل با کارآفرینان از طریق ایده ساخت عقب مانده تمرکز دارد. این یک مفهوم فوق العاده جالب است و با استفاده از آن ، آنها مسابقه را ایجاد کردند “آیا ذهن کارآفرینی دارید؟“بر اساس کتاب الکترونیکی موجود که انواع اصلی صاحبان مشاغل را پوشش می داد.

این بنیاد از طریق مسابقه تبلیغات فیس بوک از یک مسابقه در استراتژی بازاریابی خود استفاده کرد. این ترکیب توانست هزینه هر سرب را از 6.00 دلار به 3.80 دلار کاهش دهد ، و جمع آوری بیش از 16000 منجر و میلیون ها درآمد. اگر از ما بخواهید این کاملاً مشارکت مردم است.

question-about-your-type-email

غیر انتفاعی: سرطان پین

حدس می زنید دعوت به عمل سرطان پین ، تجمع جامعه کشتی ایالات متحده برای مبارزه با آن است: سرطان. تلاش های اصیل آنها کمک به مسابقه آنها “شما کدام عضو تیم جهانی ایالات متحده آمریکا هستید؟“به عنوان وسیله ای برای هدایت ترافیک اجتماعی و افزایش آگاهی در مورد سرطان.

در سایتی که به طور معمول روزانه 200 بازدید در آن مشاهده می شود ، وقتی مسابقه خود را بالا برد ، Pin Cancer بهترین روز را داشته است ، بازدیدهای اجتماعی را در یک روز به 6000 نفر رسانده و 3800 مشترک ایمیل جدید به ارمغان آورده است. در مورد چرخاندن جدول ها در مورد سرطان صحبت کنید!

نتیجه

چه کسی می دانست که اجرای آزمونها در استراتژی بازاریابی آنلاین شما می تواند بسیار موثر باشد؟ ما فقط مطالب زیادی را پوشش داده ایم ، اما امیدوارم که شما چیزهای زیادی در این زمینه داشته باشید.

برای یادآوری ، ما کل مراحل ایجاد مسابقه را مرور کردیم ، بنابراین شما باید با نحوه ایجاد مسابقه شخصی خود آشنا باشید. توزیع مسابقه شما واقعاً آن را امتحان خواهد کرد ، اما به محض تولید این Lead ها ، شما می دانید دقیقاً چگونه آنها را تا زمان تبدیل پرورش دهید.

دیگر اجازه ندهید مسابقه ها زیر رادار شما پرواز کنند. سعی کنید از آنها در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید تا ببینید برند شما چقدر می تواند پیش رود.

آیا در استراتژی بازاریابی خود از آزمونها استفاده کرده اید؟ نتایج چه بود؟