آموزش سئو

نحوه ادغام حساب های توییتر

می 5, 2021

اگر تاکنون چندین حساب توییتر را دستکاری کرده اید ، می دانید که چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. نه تنها شما باید با تولید محتوای هدفمند و ارزشمند پیروان خود را درگیر کنید ، بلکه باید پیام برند خود را در تمام حساب ها ثابت نگه دارید.

کمی طاقت فرسا به نظر می رسد ، درست است؟

ممکن است باشد ، به همین دلیل ممکن است ارزش ادغام حسابهای توییتر شما را داشته باشد. با وحدت بخشیدن به حضور توییتر خود ، می توانید داستان برند خود را تقویت کرده و به تعداد بیشتری دنبال کننده در دو یا چند حساب مجزا دسترسی پیدا کنید.

مشکل؟ هنوز هیچ راهی رسمی برای “ادغام” حساب های توییتر وجود ندارد. با این حال ، حتی اگر نتوانید به معنای واقعی کلمه حساب های موجود خود را در یک ادغام کنید ، باز هم می توانید آنها را از منظر بازاریابی به عنوان یک واحد واحد اجرا کنید.

در زیر ، من به شما نشان خواهم داد که ارزش “ادغام” حسابهای Twitter به عنوان یک استراتژی بازاریابی تا آنجا که ممکن است ارزش داشته باشد ، و من در شرایط خاص که مدیریت حساب دوگانه بسیار مهم است ، با شما صحبت خواهم کرد.

چرا باید حساب های توییتر خود را ادغام کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ادغام حساب های توییتر یا مدیریت دقیق آنها می تواند به سود کسب و کار شما باشد ، بسته به شرایط. اگرچه به طور خلاصه ، در اینجا سه ​​مزیت عمده برای متحد کردن نمایه های توییتر شما وجود دارد.

  • ثبات: برای بازاریابان اغلب برنامه ریزی ، ایجاد و ارسال محتوا فقط برای یک حساب Twitter آسان تر است. این امر به ویژه در صورت مدیریت نمایه ها در چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی صادق است.
  • قابل تشخیص: گردآوری چندین حساب توییتر می تواند یک برند قدرتمند و قابل شناسایی در شبکه های اجتماعی نسبت به اجرای چندین حساب چندپاره ای ایجاد کند.
  • وضوح: به جای اینکه پیروان خود را با چندین حساب برای هر قسمت از کسب و کار خود اشتباه بگیرید ، می توانید تمام جنبه های شرکت خود را تحت یک پرچم قرار دهید.

اساساً ، ادغام حساب های توییتر به پیروان شما تصویر واضح تری از آنچه شرکت شما به معنای آن و هر آنچه شما ارائه می دهید ، می دهد. دسترسی آسانتر افراد به اینترنت به شما کمک می کند ، که می تواند به شما کمک کند پیروان را به مشتری تبدیل کنید.

اگر شما هنوز قانع نشده اید ، بگذارید یک جور دیگر بگویم. با بیش از روزانه 192 میلیون کاربر فعال، و تقریبا 500 میلیون توییت وارد شدن به خوراک جهانی هر روز ، توییتر یک پلت فرم فوق العاده فعال است.

بدون یک استراتژی ثابت ، قابل تشخیص و محکم توییتر ، گم شدن در آن همه سر و صدا آسان است. ادغام حساب های شما می تواند به شما کمک کند تا سر و صدا را کاهش دهید و مارک تجاری خود را از رقبا جدا کنید.

اکنون ما در مورد چگونگی متحد کردن یا ادغام حساب های توییتر برای کسب و کار شما روشن هستیم ، بیایید چهار مورد را بررسی کنیم که این استراتژی می تواند به شما کمک کند و نحوه مدیریت حساب های خود را تا زمانی که گزینه ادغام تبدیل شود.

نحوه مدیریت دو حساب توییتر در صورت ایجاد ادغام کسب و کار

آ ادغام تجارت یک زمان هیجان انگیز است. شما در شرف پیوستن به یک تجارت دیگر برای ایجاد یک شرکت جدید و قوی تر با پتانسیل بیشتر از هر زمان دیگری هستید.

گرچه از دیدگاه رسانه های اجتماعی ، تلفیق ها ممکن است روی حیله و تزویر باشد. از آنجا که شما یک شرکت کاملاً جدید تشکیل می دهید ، باید در حالی که پیروان موجود خود را در هر دو حساب توییتر حفظ می کنید ، در این زمینه تبلیغات ایجاد کنید.

اگر می خواهید دو شرکت را با سبک های مختلف ادغام کنید ، این حتی چالش برانگیزتر است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب ارزان ارزان در سال 2020

شاید شما نگرش کاملاً متفاوتی نسبت به Tweeting و دنبال کنندگان جذاب داشته باشید ، یا شاید تفاوت زیادی در مشخصات جمعیتی مخاطبان شما وجود داشته باشد. علاوه بر این ، این احتمال وجود دارد که شما قبلاً در واقع رقیب باشید و اکنون سعی در متحد کردن پیروان خود دارید.

به نظر یک چالش است ، درست است؟ در اینجا نحوه کنترل صاف آن آورده شده است.

حساب های توییتر را از طریق داشبورد خود ادغام کنید

در حالی که نمی توانید حساب های Twitter را ادغام کنید ، می توانید آنها را در دسک تاپ یا برنامه تلفن همراه Twitter گرد هم بیاورید. وارد حساب خود شوید ، روی دکمه “بیشتر” در نوار کناری سمت راست کلیک کنید و روی نماد کوچک “+” کلیک کنید.

برای ادامه ، روی “ایجاد حساب جدید” یا “افزودن حساب موجود” کلیک کنید:

حساب های توییتر را از طریق داشبورد خود ادغام کنید

این روند برای برنامه های iOS و Android مشابه است.

شما می توانید اضافه کنید حداکثر پنج حساب از این طریق ، بنابراین نکته خوبی برای دانستن است.

با پیروان خود ارتباط برقرار کنید

توییتر برای برقراری ارتباط جملات طولانی مدت ایده آل نیست ، بنابراین برای توضیح وضعیت پست های وب سایت یا سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود را سنجاق کنید.

از پیام های مشابهی که همزمان در هر دو حساب توییتر ارسال می شود استفاده کنید تا بلافاصله ایجاد تداوم و ثبات نام تجاری را شروع کنید.

اینفلوئنسرها را استخدام کنید

آیا پیروان شما به تأثیرگذاران پاسخ خوبی می دهند؟ در نظر بگیرید که چند نفوذگر را برای گسترش خبر و ایجاد هیجان در مورد نام تجاری جدید خود استخدام کنید.

می توانید تأثیرگذاران را از طریق بازارها ، آژانس های بازاریابی تأثیرگذار یا جستجوی آنلاین آنها پیدا کنید.

از تبلیغات توییتر استفاده کنید

اگر در حال تحکیم هستید ، فقط به دنبال نگه داشتن پیروان موجود نیستید. شما هم به دنبال مشتری های جدید هستید. تبلیغات توییتر و اجرای آنها را در هر دو حساب در نظر بگیرید.

آیا تبلیغات توییتر واقعا ارزشش را دارد؟ کاملا.

برای یک چیز ، ما شاهد یک هستیم 35 درصد افزایش در تعامل تبلیغاتی در توییتر ، به این معنی که مخاطبان تبلیغات شرکتی شما در آنجا هستند. به علاوه ، یک کاربر متوسط ​​توییتر از محتوای هدفمند و بسیار خاص برخوردار است، به این معنی که تبلیغات تبلیغاتی و در عین حال آموزنده می توانند آنچه را می خواهند به کاربران ارائه دهند.

چگونه حساب های توییتر خود را در صورت وقوع کسب و کار مدیریت کنیم

وقتی یک شرکت بزرگتر یک شرکت کوچکتر را جذب می کند و دارایی های آن را کنترل می کند ، این یک تجارت نامیده می شود. در حالی که شرکت متصرف ممکن است مارک تجاری خود را اندکی تنظیم کند تا منعکس کننده ادغام باشد ، شرکت خریداری شده از بین می رود.

تعجبی ندارد که ادغام ها و ادغام ها چالش های زیادی در زمینه بازاریابی ایجاد می کند. یک چیز ، از آنجا که حساب های توییتر می توانند بخشی از دارایی های شرکت خریداری شده را تشکیل دهند ، چه کسی نحوه مدیریت آنها را در دراز مدت تعیین می کند؟ همچنین ، اگر تصمیم دارید حساب شرکت خریداری شده را خاموش کنید ، چه کسی خط سیر را تعیین می کند؟

اینها فقط چند چالش است که تیمهای بازاریابی دیجیتال هنگام اجرای حسابهای Twitter در هنگام ادغام با آن روبرو هستند ، اما در اینجا چند نکته برای حرکت به جلو آورده شده است.

حساب های توییتر خود را حسابرسی کنید

ابتدا هر دو حساب توییتر را ارزیابی کنید تا مشخص کنید چه چیزهای مشترکی دارید و تفاوت ها در کجاست. به عنوان مثال ، شما ممکن است محصولات مشابهی را بفروشید ، اما در سبک های مختلف توییت کنید. یا شاید شما هر دو در توییتر نسبتاً فعال باشید ، اما تعداد پیروان شما تفاوت قابل توجهی دارد.

در اینجا مثالی است. MoonPie صدای توئیتر سرگرم کننده و بسیار متمایزی دارد:

حساب های توییتر را ادغام کنید - حساب های توییتر خود را حسابرسی کنید

در صورت ادغام آنها با شرکتی که با شوخ طبعی کمتری توییت می کند ، تیم بازاریابی باید صدای جدیدی برای هر دو مارک پیدا کنند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ERP سال 2020

از یافته های خود برای شناسایی نحوه حرکت هر دو حساب با وحدت بیشتر استفاده کنید. اگر به دلیل ادغام مسائل حقوقی به وجود آمد ، فراموش نکنید که تیم های حقوقی خود را درگیر کنید.

مخاطبان خود را تطبیق دهید

با معرفی پیروان خود به شرکت جدید و رهبران آن ، پیروان خود را برای تغییر بزرگ آماده کنید.

ابتدا ، اطمینان حاصل کنید که اخبار به بیشترین تعداد دنبال کننده می رسد ، در مورد ادغام آینده به طور منظم پست ارسال کنید.

بعد ، مقداری ارسال متقابل انجام دهید. اگر شما شرکت خریداری شده هستید ، این می تواند به معنای به اشتراک گذاشتن تویت ها از حساب شرکت جذب کننده یا حتی توییت کردن آنها باشد. برخی مکالمات را ادامه دهید و مخاطبان خود را درگیر کنید.

سرانجام ، مطمئن شوید که برای پاسخگویی به سالات در اینجا هستید. کاربران توییتر به طور کلی انتظار پاسخ دارند ظرف 30 دقیقه، بنابراین اگر نمی توانید به طور مرتب DM یا Tweets خود را کنترل کنید ، دنبال کنندگان را به یک تماس ایمیل ارسال کنید.

اعلامیه های رسمی را پین کنید

عادت کنید که اعلامیه های اصلی را در بالای نمایه توییتر خود بچسبانید. اعلاناتی که ممکن است بخواهید پین کنید ، شامل یک اطلاعیه ادغام ، هرگونه تغییر آرم یا مارک و تاریخ رسمی ادغام است.

بله ، ادغام ها چالش برانگیز است ، اما این فرصتی است که واقعاً شرکت شما را به جلو سوق داده و نام تجاری خود را بصورت آنلاین تثبیت می کند.

نحوه تغییر حساب های Twitter خود در هنگام تغییر نام تجاری خود

خواه برند خود را از نو اختراع کنید و یا به محصولات جدید یا خدمات جدیدی تبدیل شوید ، تغییر نام می تواند آینده ای درخشان را برای کسب و کار شما آغاز کند.

با این حال ، اگر حساب (های) Twitter خود را به طور م runningثر اجرا کرده باشید ، احتمالاً تعداد فالوئرهای فزاینده ای خواهید داشت که شما را با نام یا دسته خاصی می شناسند. اگر ناگهان دستگیره توییتر یا نام تجاری خود را بدون اخطار تغییر دهید ، کمی تعجب خواهند کرد!

چگونه می توانید نام را تغییر دهید و پیروان خود را به طور موثر آگاه کنید؟ مهم نیست که چند حساب کاربری دارید ، در اینجا نحوه برقراری ارتباط با تغییر نام کسب و کار با حداقل سر و صدا آورده شده است.

نام کاربری خود را تغییر دهید

برو به تنظیمات حساب و نام کاربری خود را به تغییر دهید نام تجاری جدید قبل از انجام این کار ، به پیروان خود اطلاع دهید تا آنها بدانند که هنوز شما هستید.

تغییر نام کاربری فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند شما و دلایل تغییر نام است ، بنابراین برای آگاهی مخاطبان خود تبلیغات یا سایر مواد تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

بیوگرافی خود را به روز کنید

بیوگرافی (های) Twitter خود را تغییر دهید تا نام جدید را منعکس کند. از آنجا که هر دنبال کننده هنگام باز کردن نمایه شما ، بیوگرافی شما را می بیند ، قرار دادن نام تجاری جدید شما حداکثر دید را تضمین می کند.

همچنین می توانید یک توییت را با جزئیات نیز پین کنید.

با پیروان خود تماس بگیرید

اگر به یک حساب جدید نقل مکان کرده اید ، این احتمال وجود دارد که پیروان خود را از دست داده باشید. شاید آنها هنوز پیام را دریافت نکرده اند ، یا تصمیم گرفته اند دیگر شما را دنبال نکنند.

تنها یک راه وجود دارد که می توانید بفهمید چه خبر است: با پیروان تماس بگیرید که در دسته جدید به شما ملحق نشده اند. با استفاده از ابزارهای بازاریابی مانند Audiense یا Sprout Social می توانید آنها را شناسایی کنید. سپس ، یا آنها را با تبلیغات هدف قرار دهید یا از طریق ایمیل (در صورت داشتن) با آنها تماس بگیرید تا به آنها یادآوری کنید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام در کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی

هنگامی که مطمئن شدید به بیشترین تعداد دنبال کننده رسیده اید ، حساب های قدیمی خود را غیرفعال کنید.

اگر کسب و کار شما دارای چندین حساب برای بخشهای مختلف است ، چگونه Twitter خود را مدیریت کنید

اجرای چندین حساب توییتر برای یک کسب و کار می تواند مفید باشد. شما می توانید مخاطبان گسترده تری داشته باشید و می توانید محتوای بازاریابی خود را جدا از میز پشتیبانی خود قرار دهید.

از این نظر ، تقسیم بندی محتوای شما در چندین حساب می تواند خدمات مشتری و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.

به عنوان مثال UPS دارای یک حساب پشتیبانی اختصاصی. با توجه به اندازه شرکت و خدماتی که ارائه می دهند منطقی است:

حسابهای توییتر را ادغام کنید - اگر کسب و کار شما دارای چندین حساب برای بخشهای مختلف است ، چگونه Twitter خود را مدیریت کنیم

با این وجود ، در اجرای دو یا چند حساب برای یک کسب و کار هیچ چیز ساده ای وجود ندارد – به خصوص اگر مشاغل کوچکتری باشید.

اگرچه ممکن است شما با راه اندازی یک حساب پشتیبانی اختصاصی قصد بهبود خدمات به مشتری را داشته باشید ، اما در نهایت می توانید مشتریان خود را گیج کنید! در اینجا چند نکته برای جلوگیری از مسائل مشترک آورده شده است.

معیارهای خود را بررسی کنید

پیروان شما کجا هستند؟

در حالت ایده آل ، آنها باید در حساب اصلی بازاریابی شما آویز باشند ، بنابراین اگر تعداد دنبال کنندگان بالاتری در حساب های دیگر پخش شده اید ، لازم است که دلیل آن را بررسی کنید.

شاید حساب اصلی خود را به اندازه کافی تبلیغ نکنید ، یا این که محتوای ارزشمندی را که دنبال کنندگان شما در جاهای دیگر پیدا می کنند ارائه نمی دهد.

پیروان علامت گذاری به طور مناسب

اطمینان حاصل کنید که وقتی یک پیرو باید به کدام حساب نزدیک شود ، به عنوان مثال ، اگر به کمک نیاز دارد یا به دنبال جزئیات آخرین تبلیغ است.

اگر پیروان شما نمی دانند به کجا مراجعه کنند ، این احتمال وجود دارد که دیگر شما را دنبال نکنند یا با توییت های شما درگیر نشوند. برای شفافیت ، درج جزئیات مربوطه در بالای هر نمایه باشید.

برای ادغام حساب های توییتر از ابزارها استفاده کنید

با کمک ابزارهای رسانه های اجتماعی حساب های توییتر را در بخش های مختلف ادغام کنید.

TweetDeckبه عنوان مثال ، به شما امکان می دهد چندین حساب توییتر را به طور همزمان مشاهده کنید. شما می توانید توییت ها را برنامه ریزی کنید ، به DM ها پاسخ دهید و به طور یکپارچه بین حساب ها حرکت کنید. TweetDeck برای یک بازاریاب مشغول که چندین حساب را اجرا می کند ، یک ابزار فوق العاده مفید توییتر است.

ابزار دیگری که باید در نظر گرفت شامل Buffer و Hootsuite است.

نتیجه

در حال حاضر ، توییتر به شرکت ها اجازه نمی دهد حساب های توییتر را ادغام کنند. با این حال ، شما هنوز هم باید به فکر راه هایی باشید که بتوانید بصورت آنلاین یک نام تجاری قابل شناسایی و سازگارتر ایجاد کنید.

مدیریت دو یا چند حساب توییتر چالش برانگیز است ، اما با برخی برنامه ریزی های آینده و مدیریت دقیق نام تجاری کاملاً امکان پذیر است.

اگر در زمینه مارک تجاری خود به هرگونه کمک نیاز دارید ، خواه تغییر نام را مدیریت کنید یا سعی کنید حسابهای توییتر را تا حد ممکن ادغام کنید ، از خدمات مشاوره ای من بازدید کنید و بیاموزید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم.

چگونه اکنون دو یا چند حساب توییتر را مدیریت می کنید؟ آیا احساس می کنید ادغام حساب ها می تواند به سود تجارت شما باشد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و بازدید را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید