آموزش سئو

نحوه ادغام تبلیغات پولی با کمپین های تأثیرگذار

مارس 12, 2021

چگونه می توانید کمپین تأثیرگذار خود را به سطح بعدی برسانید؟ ممکن است بخواهید زاویه دیگری مانند تبلیغات پولی را در آن بگنجانید. برخی از بهترین کمپین های بازاریابی چندین عنصر را با هم ادغام می کنند ، بنابراین مشتریان بالقوه شروع به دیدن نام تجاری شما در مکان های مختلف و از زوایای مختلف می کنند.

روش های زیادی برای لایه بندی کمپین های بازاریابی وجود دارد. امروز ، ما در مورد یکی از این ترکیبات صحبت خواهیم کرد: تبلیغات پولی با کمپین های تأثیرگذار.

یکپارچه سازی تبلیغات پولی با کمپین های تأثیرگذار به چه معناست؟

قبل از اینکه به جزئیات مربوط به چگونگی و دلیل ترکیب یک کمپین تأثیرگذار با تبلیغات پولی بپردازیم ، بیایید این دو عنصر را تجزیه کنیم و در مورد نحوه کار هر یک به صورت خود اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

یک کمپین اینفلوئنسر در مورد استفاده از قدرت نفوذ یک فرد مشهور اینترنتی یا افراد مشابه آن با تعداد زیادی فالوور است و همانطور که از نامش پیداست “نفوذ” است. نوعی بازاریابی دهان به دهان با استفاده از این واقعیت است که مردم به توصیه های دیگران اعتماد می کنند.

در طول کمپین اینفلوئنسر شما ، تأثیرگذار در مورد محصول یا خدمات شما پست می گذارد ، بررسی یا توصیه های خود را در یک وبلاگ ، رسانه های اجتماعی یا سایر سیستم عامل ها به اشتراک می گذارد. این می تواند در ازای محصولات یا خدمات رایگان یا هزینه باشد.

کمپین های بازاریابی پولی شامل تبلیغات آنلاین مانند کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا تبلیغات شبکه های اجتماعی است. تبلیغات پولی به افرادی نشان داده می شود که کلمات کلیدی مورد نظر شما را در کمپین خود جستجو می کنند یا تصمیم گرفته اید اطلاعات جمعیتی آنها را هدف قرار دهید. این همچنین شامل کاربران علاقه مند به مارک ها یا سازمان های مشابه شما یا در غیر این صورت بخشی از مخاطبان شما هستند.

برای ادغام تبلیغات پولی با کمپین های اینفلوئنسر ، مجموعه ای از تبلیغات را با نمایش محصولات یا خدماتی که اینفلوئنسر در کمپین های خود به اشتراک می گذارد تنظیم کنید. به این ترتیب ، شما در حال نمایش محصول خود از دو منبع هستید و با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنید.

از دید خریدار به آن فکر کنید.

ابتدا مارک شما را از طریق اینفلوئنسر می بینند. ممکن است اولین بار است که آنها در مورد نام تجاری شما می شنوند ، اما آنها می توانند تصمیم بگیرند که بیشتر بدانند زیرا آنها به تأثیرگذار اعتماد دارند.

بنابراین ، آنها ممکن است شرکت شما را در گوگل بخوانند و یک ورودی وبلاگ را بخوانند. یا ممکن است آنها اشاره های دیگری راجع به نام تجاری شما از همان تأثیرگذار یا تأثیرگذار دیگری که به آنها اعتماد دارند ببینند و اعتبار بیشتری در ذهن شما ایجاد کنند.

نمونه هایی از تبلیغات پولی یکپارچه با کمپین های تأثیرگذار

نمونه هایی از تبلیغات پولی یکپارچه با کمپین های اینفلوئنسر - نتایج کمپین تأثیرگذار Radha

رادا بیوتی یک رویکرد چند شخصیتی در زمان واقعی ، به کمپین تلفیقی خود اتخاذ کرد. آنها با کاروسل کار کردند و با چندین نفوذ همکاری کردند که پست های اجتماعی در مورد نام تجاری زیبایی ایجاد کردند.

مارک تماشا می کرد که کدام پست ها بیشترین بازدید را دارند ، سپس با استفاده از گزینه های تبلیغاتی مورد حمایت پلت فرم ، این پست ها را به مخاطبان منعکس کننده مشخصات جمعیتی پیروان آن پست ها ارتقا می دهد ترافیک وب آنها از اهداف اعلام شده فراتر رفته است.

مقاله مرتبط  5 روش برای تبدیل سرنخ های تبلیغاتی پولی
نمونه هایی از تبلیغات پولی یکپارچه با کمپین های اینفلوئنسر - فیلم کمپین تأثیرگذار Schick

Schick Intuition از تأثیرگذارها استفاده کرده است تا اخبار تیغ های جدیدشان را پخش کنند. این شرکت علاوه بر اینکه اینفلوئنسرها تجربیات خود را با تیغ ها و کد کوپن برای فروش سریع به اشتراک می گذارند ، تبلیغات سپر ویدئویی و سایر تبلیغات درون ویدیویی را ادغام کرد. آنها از افزایش 229 درصدی برای فراخوان آگهی و افزایش قصد خرید در 113 درصدی خبر دادند.

نمونه هایی از تبلیغات پولی یکپارچه با کمپین های تأثیرگذار - نتایج کمپین تأثیرگذار کتری و آتش

کتری و آتش با اینفلوئنسرها کار کردند تا از محصولات خود عکس تهیه کنند. آنها با بهره گیری از استعداد این افراد تأثیرگذار ، به آگاهی از برند و همچنین تصاویر جذاب دست یافتند. آنها همچنین قادر به دیدن عملکرد این تصاویر و استفاده مجدد از آنها برای تبلیغات فیس بوک بودند.

چرا باید استراتژی های تأثیرگذار و تبلیغات پولی خود را ادغام کنید

اساسی ترین دلیل برای ادغام یک کمپین تبلیغاتی پولی با کمپین تأثیرگذار ، پوشش بیشتر زمینه هاست. این امکان را به افراد می دهد تا در مدت زمان کوتاه تری نام تجاری شما را بیشتر ببینند. هرچه افراد بیشتر آن را ببینند ، احتمال خرید آنها بیشتر است.

آمار درمورد تعداد دفعاتی که مردم نیاز به دیدن تبلیغات یا سایر اطلاعات مربوط به یک محصول دارند ، قبل از استفاده از آن ، متفاوت است. برخی می گویند هفت بار طول می کشد، همچنین به عنوان “قانون 7” شناخته می شود هنوز هم دیگران می گویند 11 بار طول می کشد.

مهم نیست که کدام عدد را باور کنید ، واقعیت این است که همیشه بیش از یک بار است.

اگر خریداران برای اولین بار یا دوم با نام تجاری روبرو می شوند ، خریداران هنگام مرور در برنامه رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود یا جلب جریان وبلاگ یا جریان ویدئو ، حرکتی انجام نمی دهند. حتی اگر کمپین تأثیرگذار از نظر آماری جذاب و قانع کننده باشد ، بیننده احتمالاً باید چند بار دیگر برند شما را ببیند.

این درست است حتی اگر اینفلوئنسر بیش از یک بار در مورد محصول شما صحبت کند. اکثر کمپین های تأثیرگذار بارور نیستند.

تبلیغات پولی به همراه پست های اینفلوئنسر به شما این فرصت را می دهد که بارها و بارها در مقابل خریداران باشید. این به شما امکان می دهد تا آن عدد جادویی را بزنید و بالقوه فروش کنید.

این هم یک سوال زمان بندی است. به این فکر کنید که چگونه در TikTok ، اینستاگرام ، یوتیوب یا پست های وبلاگ با تأثیرگذاران مورد علاقه خود جلب می کنید. شما در حال پیمایش و مصرف هستید ، احتمالاً فقط برای سرگرمی – احتمالاً خرید نمی کنید. برای رفتن به یک فروشگاه آنلاین و خرید ، دیدن ویدیو را متوقف نمی کنید.

چه زمانی مقدمات خرید را دارید؟ وقتی برای خرید آنلاین می روید. برای بسیاری از ما ، این کار با جستجوی Google شروع می شود. قبل از اینکه برای عزیزانمان – یا خودمان هدیه سفارش دهیم – به سراغ یک موتور جستجو می رویم و آنچه را که می خواهیم تایپ می کنیم.

ما در جستجوی اولیه مواردی که می خواهیم خریداری کنیم ، به ندرت فقط URL را تایپ می کنیم. در عوض ، نام موردی را تایپ می کنیم. این مکان اصلی برای نمایش تبلیغ شماست.

مقاله مرتبط  چگونه مارک ها می توانند از اتاق های زنده اینستاگرام استفاده کنند

اینفلوئنسر قبلاً به مشتری بالقوه شما گفته است که چقدر عالی هستید. شاید چند بار اکنون طرفدار اینفلوئنسر به Google می رود تا محصولی را در صنعت شما جستجو کند و در اینجا محصولی را می بینید که به یاد می آوردند.

حتی اگر آنها روی آگهی کلیک نکرده باشند ، شاید دفعه دیگر نام شما را ببینند که در شبکه های اجتماعی پیمایش می کنند و کنجکاوی آنها آنقدر تحریک شده است که شما را کلیک کند.

همچنین خوب است که به خستگی تبلیغات فکر کنیم. برای غلبه بر آن ، کاربران باید چیز جدیدی ببینند. آن جایی است که آن تبلیغات پولی وارد می شود. شما می توانید بسیاری از اطلاعات مشابه را به روشی کمی متفاوت به نمایش بگذارید. حتی فقط تبلیغ بودن در یک بستر متفاوت ممکن است تفاوت کافی ایجاد کند.

در غیر این صورت ، می توانید رویکرد متفاوتی نسبت به پیام خود داشته باشید. شاید شما در مورد محصول خود بیشتر به اشتراک بگذارید. شاید بتوانید آن را در سبک ها ، طعم ها یا تنوع دیگری نسبت به تأثیرگذار نشان دهید. هدف این است که بیننده علاقمند به بررسی این مارک مورد شنیده خود شود.

راهنمای گام به گام نحوه ادغام تبلیغات پولی با فعالیت های اینفلوئنسر

چه کسی باید بهترین مارک تجاری شما را نشان دهد؟ تأثیرگذارانی که ارزشهای برند شما را دارند و در استفاده و به اشتراک گذاری محصولاتی مانند محصولات شما سرمایه گذاری می شوند.

می توانید از ابزاری مانند Upfluence استفاده کنید یا پس از گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ، مستقیماً به آن برسید. وقتی دانستید که کجا و چه زمانی محصولات شما را به اشتراک می گذارند ، می توانید برنامه های خود را در اختیار آنها قرار دهید.

انتخاب کنید که تبلیغات پولی باید به کجا برود

قرار دادن تبلیغات خود در همان بسترهای تأثیرگذار ، شانس افراد را برای دیدن نام تجاری شما بیش از یک بار افزایش می دهد. همچنین ممکن است بخواهید در مورد تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی مانند تبلیغات Google فکر کنید تا بازدیدهای بازار هدف خود را افزایش دهید. همچنین می توانید افرادی را که به دنبال اینفلوئنسر خود هستند جستجو کنید.

Time Frame را تنظیم کنید

برای استفاده بیشتر از این روش چند کاناله ، ممکن است بخواهید پارامترهای زمانی را منعکس کنند که کمپین تأثیرگذار شماست. این مربوط به دستیابی به بینندگان یکسان با تبلیغ شما است ، بنابراین کار در یک بازه زمانی مشابه به شما اطمینان می دهد.

Go را طراحی کرده و فشار دهید

در کپی و تصاویر کمپین تبلیغاتی پولی خود ، باید موارد زیادی را که بینندگان قبلاً دیده اند منعکس کنید تا نام تجاری شما را به آنها یادآوری کند. شما می توانید وجهه جدیدی از برند خود معرفی کنید اما برای کسانی که از قبل از طریق پیام رسانی مشابه ، انواع محصول و حتی رنگ های تجاری مشابه ، برند شما را با تأثیرگذار دیده اند ، قابل شناسایی باشید.

چه زمانی باید از این استراتژی استفاده کنید؟

پاسخ کوتاه به زمانی که شما باید یک کمپین تأثیرگذار را با بازاریابی پولی ترکیب کنید این است که شما باید در مدت زمان کوتاهی حرف را به زبان بیاورید.

مقاله مرتبط  شش مزیت تخفیف هذلولی

در زیر ، می توانید در مورد زمان انجام برخی از این کمپین های به موقع پیشنهاداتی را بیابید.

محصولات فصلی

اگر تعطیلات ، فصل یا مهلت دیگر فروش شما را تحت فشار قرار می دهد ، کمپین های بازاریابی یکپارچه می توانند به شما کمک کنند تا به سرعت به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این برای اقلام فصلی که برای استفاده در یک دوره خاص استفاده شده بسیار مناسب است. با حضور در پست ها و تبلیغات اینفلوئنسر ، می توانید تصویری از حضور در همه جا و موضوع داغی که امسال همه درباره آن صحبت می کنند ، ترسیم کنید. اینفلوئنسرها حتی ممکن است محصول را در خانه هایشان نشان دهند – بنابراین اگر مثلاً زیور آلات کریسمس می فروشید ، ممکن است آنها را روی درختان خود نشان دهند.

راه اندازی های جدید

زمان مناسب دیگر برای فکر کردن در مورد استفاده همزمان از چندین کمپین ، زمان راه اندازی محصول یا خدمات جدید است. ارائه کلمه از طریق جریان های مختلف می تواند به ایجاد آگاهی از برند کمک کند و در معرض دید مداوم قرار گیرد تا مردم از تلاش شما هیجان زده شوند.

پریدن از روند

دقیقاً مانند محصولات فصلی ، محصولات مرسوم ، مد روز ، البته انتزاعی دارند. در نهایت ، روند از بین می رود یا تکامل می یابد. اگر می خواهید موجی از یک پدیده فرهنگی یا اتفاقاتی را که در جامعه به وقوع می پیوندد سوار کنید ، انجام فعالیت های بازاریابی در حالی که این اتفاقات می افتد ممکن است باعث شود چشم شما به محصول شما بیشتر شود و به شما اجازه دهد از محبوبیت آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

استفاده از فرصت سخنگوی

حتی اگر احساس فشار در برابر زمان نمی کنید ، گاهی اوقات قرار دادن برخی از تبلیغات پولی پشت یک کمپین تأثیرگذار کاملاً منطقی است. اگر یک فرصت هیجان انگیز با یک اینفلوئنسر دارید ، ممکن است بخواهید برای گسترش خبر و استفاده از این کانون توجه ، پول و تلاش خود را پشت سر بگذارید.

نتیجه

یکپارچه سازی تبلیغات پولی با کمپین های اینفلوئنسر می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری که برای کار با آن تأثیرگذار می کنید بیشترین بهره را ببرید.

با استفاده از رویکرد بازاریابی چند کاناله ، می توانید با پیام برند خود ، بیشتر اوقات ، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و شانس و تعداد تبدیل را افزایش دهید. این تنها راه برای بدست آوردن آن تبدیل ها نیست ، اما ممکن است یک روش مثمر ثمر باشد و از محتوای خوبی که قبلاً در مورد نام تجاری شما ایجاد شده استفاده کند.

تأثیرگذار رویایی شما برای کمپین بازاریابی بعدی شما کیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید