آموزش سئو

نحوه ادعای پانل های دانش در Google برای مشاهده ارگانیک بیشتر

می 20, 2021

اگر در مورد مارک شما به صورت آنلاین چیزی نوشته شده است ، می خواهید در مورد آن بدانید ، درست است؟

این یک منبع معتبر است که در مورد برند شما صحبت می کند و در مورد آنچه می فروشید ، مکان خود ، ساعت خود ، وب سایت و موارد دیگر به مردم اطلاعات می دهید ، درست تر است.

وقتی Google اطلاعات مربوط به مارک شما را در آنچه پانل های دانش Google نامیده می شود به اشتراک می گذارد ، شما نمی خواهید فقط در مورد آن اطلاعات کسب کنید – می خواهید ادعا کنید.

چرا می خواهید پنل های دانش را ادعا کنید؟ شما می توانید روایت را کنترل کنید. وقتی به Google می گویید شما مالک آن مارک هستید ، می توانید از صحت و به روز بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

این یک مرحله حیاتی است که شما از SEO برای ساختن نام تجاری خود استفاده می کنید.

ادعای پنل های دانش برای نام تجاری شما نسبتاً ساده است و چیزی است که می خواهید آن را بدست آورید تا مشتری ها از طریق درب شما یا به وب سایت شما با ثبات برسند و آنها را با اطلاعات مناسب مسلح کنید.

پانل های دانش Google چیست؟

لازم نیست بیش از حد تخیل کنید. آخرین باری که چیزی را گوگل کردید به خاطر می آورید؟ اطلاعاتی که شما به دنبال آن بودید ، به سمت بالای صفحه ظاهر شد ، و داده های مربوطه همه در یک مکان است.

وارد پانل های دانش Google شوید. لازم نیست بدانید که چه کسی به آنها فراخوانی شده است تا بدانید که چیست. آنها جعبه اطلاعاتی هستند که در بالای جستجوی Google برای هر چیزی از یک شخص به یک مارک مشاهده می کنید.

پانل های دانش می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • نام تجاری یا موجودی
  • توصیفات
  • جزئیات مربوط به شخص یا مارک تجاری
  • تاریخ
  • اطلاعات تماس
  • تصاویر برجسته

به گفته گوگل، از عوامل مختلفی برای تصمیم گیری در مورد آنچه در آن صفحه استفاده می کند استفاده می کند. همانطور که شروع به جستجوی اطراف می کنید ، متوجه خواهید شد که برخی اطلاعات از منابع دیگر مانند ویکی پدیا یا سایر وب سایت های آنلاین جمع آوری شده به نظر می رسد.

علاوه بر این ، Google از داده های خود شامل جستجوی کلمات کلیدی و س questionsالاتی که مردم تمایل دارند در مورد آن موجود یا مورد خاص بپرسند ، استفاده می کند و این س questionsالات و پاسخ ها را به داخل می کشاند.

این همه بر اساس نمودار دانش Google. Google از تمام این داده ها برای ایجاد پنل های دانش استفاده می کند که هنگام جستجوی چیزی مشاهده می کنید. این موارد لزوماً توسط شخصی که پنل دانش Google خود را ادعا کرده است تولید نمی شود.

حالا ، بیایید به چند نمونه نگاه کنیم.

ادعای پنل دانش مثال هندوانه

این یکی درباره هندوانه است. به طور خاص متعلق به شخص خاصی نیست و بنابراین قابل ادعا نیست.

پنل دانش ادعا - ملکه الیزابت

در اینجا مثالی از پنل دانش مرتبط با شخص آورده شده است. او می تواند وارد شود و با استفاده از دکمه پایین سمت چپ ادعا کند.

ما در مورد چگونگی عملکرد بیشتر بحث خواهیم کرد.

چرا باید پنل های دانش را در Google ادعا کنید؟

آیا ارزش دارد که برای ادعای پنل های دانش در Google وقت بگذارید؟ اگر شما صاحب نام تجاری دارای یک صفحه دانش هستید ، می توانید رابطه خود را با آن نهاد تأیید کنید و حداقل در برخی از اطلاعات ارائه شده در پنل تأثیر بگذارید.

دلایل مختلفی وجود دارد که باید وقت خود را برای ادعای پنل های دانش در نظر بگیرید:

  • کنترل آنچه در مورد مارک تجاری شما برجسته می شود را افزایش دهید
  • اطمینان از اطلاعات دقیق و به روز
  • پیوندهای نمایه شبکه های اجتماعی را به روز نگه دارید
  • انتخاب کنید که کدام تصاویر برجسته استفاده می شود
  • با آنچه گوگل در مورد نام تجاری شما نشان می دهد ارتباط سرگرم کننده تری داشته باشید
مقاله مرتبط  20 ایده Buzzword برای فعالیت های PPC شما

در حالی که برای ایجاد تغییرات مستقیم به پانل دسترسی ندارید ، با ادعای پنل دانش خود ، اصطلاحاً گوش Google را دارید. شما می توانید پیشنهادی را ارسال کرده یا با حساب Google خود که با آن صفحه دانش مرتبط است ، به روزرسانی کنید ، بنابراین وقتی Google درخواست شما را دریافت می کند ، می داند که از یک منبع معتبر می آید.

مراحل ادعای پانل های دانش در Google

از این رو شما آماده ادعای پنل های دانش هستید که مربوط به شما ، نام تجاری شما یا نهادهایی است که در Google نمایندگی می کنید. در اینجا چند مرحله برای شروع وجود دارد:

1. وارد حساب Google خود شوید

شما باید بتوانید یک حساب Google داشته باشید تا بتوانید پنل های دانش را ادعا کنید. اگر آدرس Gmail یا محصول Google دیگری دارید که در آن حساب کاربری راه اندازی کرده اید ، خوب است که بروید. در غیر این صورت ، پیش بروید و یکی را تنظیم کنید. برای ادامه ، باید وارد سیستم شوید.

اکنون وارد حساب Google دلخواه خود شوید. اگر از یک حساب خاص برای نام تجاری خود یا نیازهای تجاری مرتبط خود استفاده می کنید ، به سیستم آن وارد شوید.

2. موضوع پانل دانش را جستجو کنید

پس از ورود به سیستم ، از Google برای جستجوی خود ، مارک ، موجودیت یا سازمان خود استفاده کنید. به نظر می رسد که این خود توضیحی باشد ، اما شما باید در واقع موجودی را که به دنبال آن صفحه دانش هستید ، تایپ کنید.

هدف در اینجا این است که پانل دانش را مانند هر جستجوگر دیگری که در اینترنت می بیند ، بلند کنید. هیچ روشی برای بازگشت به صفحه دانش وجود ندارد ، مانند توسعه یا پایان محتوای وب سایت شما.

نکته خوب در این مورد این است که شما قادر خواهید بود آنچه را که کاربران می بینند مشاهده کنید. شاید از آنجا که به هر حال نشسته اید و روی این موضوع کار می کنید ، ممکن است به موضوعات مرتبطی بیندیشید که می خواهید بررسی کنید. با انجام جستجوی پانل دانش ، می توانید این کار را از اینجا انجام دهید.

اکنون که آن را جستجو کرده اید ، باید مارک تجاری یا نام دیگر را در بالای صفحه دانش مشاهده کنید. در غیر این صورت ، دوباره جستجو کنید. بسیاری از مارک ها یا سازمان ها نام های مشابه یا حتی یکسانی دارند ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از ادامه کار نام خود را می بینید. شما نمی خواهید به طور تصادفی ادعای شخص دیگری را داشته باشید – یا گیر افتاده اید و نمی توانید ادعای مالکیت خود را داشته باشید.

3. روی پیوند Claim Knowledge Panels کلیک کنید

به دنبال پیوندی در پایین بروید که می گوید: “ادعای این پانل دانش” را انجام دهید.

این دکمه در پایین کادر اطراف صفحه دانش قرار دارد. اندازه ممکن است متفاوت باشد ، اما همه آنها با یک خط نازک احاطه شده اند.

پیش بروید و روی پیوند کلیک کنید. اگر آن را نمی بینید ، ممکن است قبلاً پانل دانش توسط نهاد دیگری ادعا شود. مطمئن شوید که به پنل سمت راست نگاه می کنید.

در اینجا می توانید ویژگی های موجود را مرور کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، پنل های دانش توسط کسانی که ادعا می کنند یا آنها را تأیید می کنند ایجاد نمی شوند. Google با استفاده از الگوریتم ها و دانش مختلف ماشین آلات اطلاعاتی را که فکر می کند مربوط به این پانل هاست ، جلب می کند.

4- به دنبال نمایه هایی باشید که می توانید برای ادعای پنل های دانش استفاده کنید

Google از چندین اتصال مختلف در سایر بسترهای وب استفاده می کند که می توانید برای اثبات هویت یا ارتباط با صفحه دانش مورد نظر خود وارد سیستم شوید. می توانید از YouTube ، Facebook ، Twitter و موارد دیگر انتخاب کنید. پس از ورود به یکی از این موارد ، پنل دانش خود را ادعا کرده اید و می توانید به روزرسانی ها یا تغییرات را در صورت موجود بودن انجام دهید.

مقاله مرتبط  آیا تجارت شما به مشتریان بیشتری احتیاج دارد؟ یک مربی SEO می تواند کمک کند

5. به دیگران دسترسی دهید

هنگامی که همه کارها را برای ادعای پنل دانش خود انجام دادید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که افراد دیگر در تیم شما نیز به پنل های دانش نام تجاری شما دسترسی دارند.

برای انجام این کار ، باید به همان حساب Google که برای ادعای پنل استفاده کردید وارد شوید. قابل اعتماد و متخصص مدیریت کاربر Google صفحه

برای افزودن افراد کلیک کنید و سپس آدرس ایمیل کسانی که می خواهید به پانل های دانش خود دسترسی پیدا کنید اضافه کنید. انتخاب کنید که کدام سطح از مجوز را می خواهید به آنها بدهید. هر سطح این گزینه را دارد که وارد شود و تغییراتی را در پانل دانش شما پیشنهاد دهد ، که در زیر به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. با این حال ، یک مالک یا مدیر می تواند دیگران را از دسترسی اضافه یا حذف کند.

7 مراحل به روزرسانی پانل دانش Google شما

اکنون که خود را تأیید کردید و پنل دانش خود را ادعا کردید ، می توانید کار مدیریت واقعی آن را شروع کنید.

این کار تمام وقت شما را نمی خورد و یا به تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارد ، اما ممکن است بخواهید هر چند وقت یک بار اعلام حضور کنید. اگر در پانل دانش Google خود خطایی مشاهده کردید یا اگر خطایی به شما گزارش شده است ، می توانید مراحل خاصی را برای به روزرسانی های لازم انجام دهید. با این حال به صلاحدید Google است ، بنابراین ممکن است کمی وقت و حوصله طول بکشد.

  1. ورود

    مطمئن شوید که به سیستم حساب Google که برای ادعای پنل دانش خود استفاده کرده اید یا همان شخصی که برای دسترسی شما به پنل دانش استفاده کرده است ، وارد شده اید. در غیر این صورت ، Google شما را بعنوان شخص مرتبط با آن حساب نمی شناسد.

    علاوه بر این ، باید “فعالیتهای وب و برنامه” را در بخش کنترلهای فعالیت Google در حساب Google خود روشن کنید. اساساً ، این امر به شما کمک می کند تا در حین جستجوهای خود گام های خود را ردیابی کنید و به Google کمک می کند تا از دسترسی به پانل دانش اطمینان حاصل کنید.

  2. پنل دانش را جستجو کنید

    درست مانند زمانی که پنل دانش خود را ادعا کردید ، برای جستجوی موجودیتی که می خواهید پانل دانش خود را به روز کنید ، باید از جستجوی Google استفاده کنید. جستجوی نام تجاری شما احتمالاً بهترین و آسان ترین راه برای رسیدن به آنجا است ، اما به یاد داشته باشید که با دقت به پنل دانش نگاه کنید و مطمئن شوید که این ارجاع به موجودی است که شما در نظر داشتید. در غیر اینصورت ، به جستجو ادامه دهید تا مورد مناسب را پیدا کنید.

  3. روی پیشنهادات ویرایش کلیک کنید

    اگر به سیستم حساب Google صحیح وارد شده اید و به پانل دانش مرتبط نگاه می کنید ، باید پیوندی را در بالای پانل دانش مشاهده کنید که حاوی “پیشنهاد ویرایش ها” یا تکرار مشابه است. اگر آن را مشاهده نکردید ، تأیید کنید که به درستی وارد سیستم شده اید و به صفحه دانش صحیح نگاه می کنید.

    وقتی هستید ، جلو بروید و روی آن کلیک کنید. این پورتال شما برای پیشنهاد به روزرسانی است.

  4. آنچه می خواهید به روز کنید را انتخاب کنید

    روی منطقه مورد نظر برای به روزرسانی کلیک کنید. شما هرکدام را جداگانه انجام خواهید داد ، بنابراین اگر بیش از یک تغییر دارید که می خواهید ببینید ، فقط با یک شروع کنید و بعداً می توانید با تغییرات بیشتری ادامه دهید.

    مناطقی که می خواهید به روز کنید ممکن است شامل تصاویر ، توضیحات یا عنوان ها ، پیوندهای نمایه شبکه های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

    در اینجا مثالی با استفاده از پانل دانش Boden آورده شده است. می توانید نحوه تقسیم هر بیت اطلاعات به گزینه های مختلف را مشاهده کنید. می توانید انتخاب کنید برای کدام بخش می خواهید یک به روزرسانی را پیشنهاد دهید.
    پنل های دانش ادعا کنید

  5. به روزرسانی های پیشنهادی خود را بنویسید

    از آنجا که این محصول Google است و شخصی نیست که بتوانید مستقیماً خود را کنترل کنید ، نمی توانید وارد شوید و در مورد مناطقی که می خواهید به روزرسانی کنید.

    با این وجود می توانید از Google بخواهید که وارد شده و پیشنهادهای شما را بررسی کند.

    وقتی روی منطقه مورد نظر برای به روزرسانی کلیک کنید ، یک جعبه متن کوچک باز می شود که می توانید به روزرسانی پیشنهادی خود را وارد کنید.

    تا آنجا که ممکن است خاص باشید و تا آنجا که می توانید زمینه تهیه کنید. این به مرورگر در انتهای Google کمک می کند تا آنجا که ممکن است زمینه درک منطق تغییر پیشنهادی را داشته باشد. همچنین برای تأیید تغییر درخواستی خود می توانید پیوندهایی به هر وب سایت یا صفحه ای ارائه دهید.

  6. صبر کن

    این قسمت آسان نیست ، اما باید منتظر قبول شدن نظر خود باشید. Google به صورت دستی پیشنهاد شما را بررسی می کند و اطلاعات قابل تأیید را به صورت آنلاین بررسی می کند تا از به روزرسانی شما برای صحت نسخه پشتیبان تهیه کند. به همین دلیل ارائه مشخصات و URL هایی که در بالا ذکر شد مهم است.

    وقتی Google به روزرسانی های شما را بپذیرد ، از طریق ایمیل با شما تماس گرفته می شود.

  7. پیشنهادات بیشتری ایجاد کنید

    شما باید هر بروزرسانی را به عنوان درخواست جداگانه ارسال کنید. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید تصویر به روز شده و همچنین پیوندهای نمایه شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید ، باید این موارد را جداگانه انجام دهید.

    این روند بررسی را تمیز و راحت دنبال می کند. همچنین به شما امکان می دهد خاص و دقیق باشید بدون اینکه درخواست هایتان را به هم بریزید.

    هر زمان که لازم دیدید وارد آن شوید و پیشنهادهایی را برای به روزرسانی ارائه دهید.

مقاله مرتبط  راهنمای قطعی برای بازاریابان

نتیجه

دانستن آنچه مردم در مورد شما و نام تجاری شما می آموزند کلیدی در درک چگونگی درک عموم مردم از شما است. اگر اطلاعات بالای جستجوی Google دقیق نیست یا انعکاس دهنده آنچه می خواهید پروژه کنید نیست ، باید پنل های دانش را ادعا کنید و درخواست کنید آن به روزرسانی ها انجام شود.

ادعای پنل های دانش می تواند حداقل کمی بیشتر کنترل کند که چگونه برند شما در جستجوی Google ظاهر می شود ، اما این پایان کار نیست. در واقع ، این فقط یک قدم در ایجاد یک مارک آنلاین و سئو است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود SEO خود و با دانش لازم برای تعامل خوب با نام تجاری شما در مقابل مشتری خود باقی بمانید.

آیا هنوز پنل دانش Google نام تجاری خود را ادعا کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید