آموزش سئو

نحوه اجرای تبلیغات موسیقی Pandora

آوریل 29, 2021

پاندورا ، سرویس محبوب پخش موسیقی ، به خود می بالد 81 میلیون کاربران ، و متوسط ​​کاربر پاندورا هزینه می کند 2 ساعت و 15 دقیقه در روز گوش دادن به موسیقی در سیستم عامل.

تبلیغات موسیقی Pandora با گزینه های تبلیغات در هر دو سیستم عامل رایگان و پولی خود ، فرصتی عالی برای تبلیغاتی است که می خواهد مخاطبان خود را افزایش دهد.

بیاموزید که چگونه می توانید از بستر تبلیغاتی منحصر به فرد پاندورا برای تحقق بخشیدن به اهداف کمپین خود استفاده کنید.

تبلیغات پاندورا چگونه کار می کند؟

تبلیغ کنندگان پاندورا می توانند از بین سه نوع تبلیغات که همه شامل چندین زیر مجموعه هستند ، یکی را انتخاب کنند. سه نوع تبلیغ اصلی Pandora عبارتند از:

  • تبلیغات مطالب پاندورا
  • تبلیغات تصویری پاندورا
  • تبلیغات صوتی پاندورا

تبلیغات محتوای موسیقی Pandora

این تجربه تبلیغاتی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا به روش های منحصر به فردی از جمله گزینه ایجاد لیست های پخش مارک و مالکیت کل فضای تبلیغات در یک ایستگاه خاص ، محتوا را با شنوندگان به اشتراک بگذارند. به طور خلاصه ، تبلیغات محتوا به معنای آوردن محتوا به شنوندگان از طریق حالت های مختلف غوطه وری است.

ایستگاه های تجاری

این ایستگاه ها نیمی از وقفه های تبلیغاتی را که در ایستگاه های منتخب انجام می شود و اطلاعات جمعیتی خاصی را هدف قرار می دهند به تبلیغ دهندگان می دهند.

برنامه های هنرمند

این برنامه ها به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا با هنرمندان خاصی که مربوط به جمعیت شناختی آنها هستند همسو شوند.

ایستگاه های مارک دار

با اجازه دادن به مارک ها برای ساخت 80-100 آهنگ لیست های پخش، آگهی دهندگان می توانند لیست های پخش که موضوع یک کمپین را در بر می گیرد ، تهیه کنند.

ایستگاه های پشتیبانی شده

با فراهم آوردن فضای تبلیغاتی بین تبلیغات و تبلیغات ، این ایستگاه ها به شما امکان می دهند اطلاعات جمعیتی خاص مربوط به ایستگاه ها را هدف قرار دهید.

تبلیغات صوتی موسیقی پاندورا

این تجارب تبلیغاتی اساساً بر روی م componentsلفه های صوتی متمرکز هستند. به تبلیغاتی که از رادیو می شنوید فکر کنید. وقفه هایی که بین آهنگ ها رخ می دهد. با تبلیغات صوتی پاندورا ، همان پیش فرض وجود دارد ، با پخش آگهی در بازه های زمانی مشخص.

سیستم صوتی ویژه بستر های نرم افزاری

این تبلیغات موسیقی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا برای 10 ، 15 یا 30 ثانیه فاصله بین آهنگ ها با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند و با حضور بصری تکمیل می شوند.

صدا در همه جا

این تبلیغات موسیقی Pandora به کاربران کمک می کند تا فراتر از سیستم عامل خود را گسترش دهند و دسترسی تبلیغات را به بلندگوهای هوشمند و اتومبیل متصل کنند.

محصول صوتی همه جا به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا از یک نقطه صوتی 10 ، 15 یا 30 ثانیه ای استفاده کنند و با حضور تبلیغ بصری همراه باشد.

صوتی متوالی

این ویژگی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از فناوری انتشار دنباله تبلیغاتی گسترده را قطعه قطعه کنند ، یک داستان واقعی تعریف کنند.

این تبلیغات که برای به اشتراک گذاشتن داستان تجاری عمیق شما مناسب است ، به شما امکان می دهد تبلیغات متوالی را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید ، شنوندگان خود را با داستان خود در طول مسیر خریدار حرکت دهید.

صدای پویا

این آگهی موسیقی Pandora از فناوری تبلیغات هوشمند بستر های نرم افزاری بهره می برد تا فاکتورهایی از جمله آب و هوا ، زمان و مکان را بهینه سازی کند تا پیام مناسب را برای شنونده مناسب در زمان مناسب ایجاد کند.

با استفاده از داده های پلت فرم ، می توانید تبلیغات کاملاً هدفمندی بسازید که مستقیماً با مخاطبان اصلی شما صحبت می کنند.

تبلیغات ویدیویی موسیقی Pandora

تبلیغات ویدئویی Pandora با متنوع ترین گزینه های قرارگیری برای انتخاب ، روش های مختلفی برای دسترسی به شنوندگان ارائه می دهد. این تبلیغات از تعامل آگهی تجاری برای زمان گوش دادن گرفته تا ویدیویی که از نظر استراتژیک قرار داده شده است ، ابزاری عالی برای بازاریابان است.

مقاله مرتبط  بهترین استراتژی های بازاریابی لوکس

فیلم در همه جا

این تبلیغات با داشتن یک بنر استاندارد 300 250 250 ، هر زمان موجودی تبلیغ موجود باشد ، در سراسر سیستم عامل پخش می شوند.

ویدئو مخصوص بستر های نرم افزاری

این فیلم تمام صفحه هنگامی که شنوندگان با سیستم عامل درگیر می شوند ، به نظر می رسد و حداکثر دید و تعامل را تضمین می کند.

ویدئو خاموش تلفن همراه

همانطور که از نامش پیداست ، این گزینه تبلیغات ویدیویی فقط در تلفن همراه در دسترس است. ویدئوی بی صدا به طور خودکار شروع می شود ، به شنونده این امکان را می دهد که صدا را بی صدا ، مکث یا تماشای کامل فیلم را بر روی صفحه داشته باشد. اگر روی دکمه تماس با عمل (CTA) کلیک شود ، شنونده به طور خودکار به صفحه فرود شما هدایت می شود.

گوش دادن با حمایت مالی

این گزینه تبلیغ موسیقی Pandora در ازای 15 ثانیه تعامل با تبلیغ ویدیویی شما ، یک ساعت موسیقی بدون تبلیغ را برای شنوندگان فراهم می کند.

ویدئو پلاس

این ویژگی انتخاب کاربر به شنوندگان این امکان را می دهد تا با تعامل با محتوای ویدیویی شما ، آهنگ های بیشتری را رد کنند ، دسترسی به Pandora Premium را دریافت کنند و آهنگ ها را پخش کنند.

نمایش همه جا

این گزینه مقرون به صرفه به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا از طریق بنرهایی که در همه سیستم عامل ها نمایان می شوند ، به مخاطبان برسند.

صفحه نمایش ویژه بستر های نرم افزاری

این تبلیغات موسیقی Pandora فقط به کاربران فعال ارائه می شود و به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا تصاویر خود را در سیستم عامل خود در تلفن همراه ، رایانه لوحی و وب به نمایش بگذارند.

گوش دادن با حمایت مالی

Pandora برای 15 ثانیه تعامل با تبلیغ تصویری شما ، یک ساعت محتوای رایگان به شنوندگان ارائه می دهد.

نمایشگر موبایل پاسخگو

این عملکرد تبلیغات موسیقی Pandora تبلیغ بصری شما را در محلی قرار می دهد که به طور کلی جلد آلبوم در هنگام پخش آهنگ نمایش داده می شود.

وب بیلبورد

این گزینه به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا از یک بازپرداخت یک روزه که در بالای پخش کننده رسانه ظاهر می شود ، استفاده کنند. عناصر کمپین بر پس زمینه مسلط خواهند بود ، و حداکثر مخاطبان را در معرض نام تجاری شما قرار می دهند.

میان برنامه خوش آمد گویی موبایل

این آگهی موسیقی Pandora به محض اینکه کاربران برنامه را باز می کنند ، تمام صفحه را نشان می دهد.

نمایش پویا

این آگهی موسیقی پاندورا چهار روش برای ارتباط با مخاطبان از طریق تبلیغات نمایشی به تبلیغ دهندگان ارائه می دهد:

  1. پیام پی در پی: این تبلیغات با توالی تعیین شده توسط رفتار تبلیغاتی قبلی شنونده ، به مخاطب نمایش داده می شود.
  2. بهینه سازی CTR: این عملکرد به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا چندین بنر را آزمایش کنند تا مشخص شود که برای بخش مخاطب مورد نظر بهترین عملکرد را دارد.
  3. هدف گذاری خلاقانه: این عملکرد ایجاد صفحه فرود جداگانه برای بخشهای مختلف مخاطب را فراهم می کند ، همه در حالی که از یک برچسب تبلیغاتی یکسان استفاده می کنید.
  4. نتایج تقویت شده: این ویژگی تبلیغات موسیقی Pandora بسیار جالب است. شما می توانید جلوه های ویژه بی حد و حصر از جمله شمارش معکوس و حتی داشبورد هوا را به تبلیغ خود اضافه کنید. آسمان واقعاً حد است.

هزینه تبلیغات پاندورا چقدر است؟

مسلح به درک بهتری از آرایه تبلیغات در دسترس تبلیغ کنندگان ، احتمالاً از خود می پرسید که این تبلیغات چگونه می توانند در بودجه شما کار کنند.

مقاله مرتبط  راهنمای کارآفرینان کار برون سپاری بدون افت کیفیت

یکی از بهترین ویژگی های تبلیغات موسیقی Pandora ، ساختار قیمت گذاری مقرون به صرفه است. در زیر ، هزینه هر نوع آگهی را تفکیک می کنیم.

سمعی

اگرچه ممکن است پیش بینی کرده باشید که این تبلیغات با کمترین قیمت ارائه شوند ، اما اینگونه نیست. این تبلیغات تقریباً اجرا می شود 8- دلار 12 دلار در هر CPM.

ویدئو

ویدئو گرانترین دسته تبلیغات موسیقی Pandora است. همچنین غوطه وری ترین است. این تبلیغات باعث می شود که کمپین شما به طور متوسط ​​15 تا 25 دلار در هر CPM برگردد.

دیداری

این تبلیغات موسیقی پاندورا به طور متوسط ​​5 دلار و 7 دلار در هر CPM باعث می شود که به صرفه ترین گروه تبدیل شوند.

3 دلیل برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موسیقی Pandora

ما قبلاً میزان گسترده کاربران در پاندورا را پوشش داده ایم ، نیازی به ذکر است که آنها به گوش دادن فعال در سیستم عامل اختصاص ندارند. هر چند این تنها دلایلی نیست که پاندورا بستر مناسبی برای تبلیغات است. در اینجا سه ​​دلیل دیگر برای بررسی تبلیغات در Pandora آورده شده است.

1. باعث افزایش آگاهی از برند می شود

با انتخاب تعداد زیادی از انواع تبلیغات ، می توانید نحوه بیان مارک یا داستان محصول خود را تغییر دهید. با استفاده از حالت های مختلف برای به اشتراک گذاشتن پیام خود ، این فرصت را افزایش می دهید که مخاطبان مورد نظر شما نه تنها برند شما را ببینند بلکه با آنها تعامل داشته باشند.

این استراتژی به شما امکان می دهد هم آگاهی از برند و هم میزان مخاطب را افزایش دهید.

برای کمک به شما در رسیدن به این هدف ، پاندورا سه نکته را برای استفاده از دامنه منحصر به فرد پلت فرم برای رشد نام تجاری خود به اشتراک گذاشت اطلاع.

  • در چند ثانیه اول تبلیغ خود نام تجاری خود را ذکر کنید
  • مطمئن شوید که تبلیغات شما از نظر متنی مرتبط هستند
  • برای افزایش آگاهی ، فیلم را در نظر بگیرید

با به کارگیری این سه استراتژی می توانید آگاهی را افزایش دهید که در نهایت می تواند به فروش واقعی منجر شود.

نحوه اجرای تبلیغات در موسیقی پاندورا - مثال تبلیغات پاندورا

2. به شما کمک می کند تا به مخاطب مورد نظر خود برسید

صرف نظر از نوع کمپین بازاریابی که در حال اجرا هستید ، مهم این است که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید ، نه اینکه صرف وقت و بودجه برای پیام هایی کنید که به هیچ جایی نمی رسند.

ما در حال حاضر تعداد گسترده مخاطبان پاندورا را پوشش داده ایم. آنچه که ما در مورد آن بحث نکرده ایم این است که چگونه داده های کاربر پاندورا می تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به طور مستقیم به مخاطبان مورد نظر برای کارزار یا تجارت خاص خود برسید.

در طول مراحل ثبت نام (این مورد هم به حساب های رایگان و هم به حساب های پرداختی مربوط می شود) ، Pandora جمع می شود 1 میلیارد روزانه نقاط داده سیستم عامل جریان فراتر از درخواست کد پستی و تاریخ تولد است.

هنگامی که در پاندورا تبلیغ می کنید ، این فرصت بی نظیر را دارید که با استفاده از این داده ها مخاطبان سفارشی ایجاد کنید که به احتمال زیاد با تبلیغات شما تعامل دارند.

با محدود کردن مخاطبان با این داده های خاص ، احتمال موفقیت شما بسیار بیشتر است ، در حالی که از بودجه خود نیز محافظت می کنید.

گزینه های تقسیم بندی پاندورا در اینجا متوقف نمی شوند. تبلیغ کنندگان می توانند با توجه به پارامترهایی مانند زمان روز ، دستگاه ، قومیت و سایر عواملی که می توانند به شما در ایجاد و دستیابی به مخاطبان ایده آل خود کمک کنند.

نحوه اجرای تبلیغات در موسیقی پاندورا - داده های موجود برای تبلیغات پاندورا

3. این می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری داشته باشید

امیدوارم با افزایش مخاطبان قابل دسترسی ، درآمد بیشتر افزایش یابد.

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی بلاگ عکاسی (راهنمای گام به گام)

علاوه بر این ، پاندورا معیارهای روشنی را ارائه می دهد که می تواند به بازاریابان در ارزیابی نحوه عملکرد کمپین خود و مکان لازم برای پیشرفت کمک کند.

در حالی که معیارهای مرتبط با تبلیغات رادیویی کلاسیک اساساً بی فایده هستند ، Pandora از طریق یک داشبورد آسان برای استفاده ، داده های مشخصی برای هر نوع آگهی در اختیار بازاریابان قرار می دهد.

برای تبلیغات وب ، این نقاط داده شامل موارد زیر است:

  • برداشت ها
  • کلیک می کند
  • CTR
  • میزان تکمیل
  • نرخ چهارم

برای تبلیغات تلفن همراه ، این نقاط داده شامل موارد زیر است:

  • زمان صرف شده با تبلیغات
  • زمان صرف شده در صفحه فرود
  • سهام اجتماعی
  • نرخ لغو لغو (فقط برای تبلیغات ویدئویی بی صدا نشان داده می شود)

با توجه به در دسترس بودن این معیارها ، تبلیغ کنندگان Pandora قادر به ارزیابی کارایی و بالعکس عدم کارایی هستند که به شما امکان می دهد ROI خود را ردیابی و بهینه کنید.

باور نمی کنید؟

در اینجا یکی از نمونه های مورد علاقه ما در تبلیغات موفق در Pandora است.

Kellogg’s Pop-Tarts با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان نوجوان در این پلتفرم برگزار شد. این شرکت توانست موارد زیر را نسبت دهد بازگشت سرمایه به این کمپین در سال 2015:

  • ROI سه برابر شده است
  • 7 درصد افزایش فروش افزایشی
  • 347K ایستگاه تبلیغات تولید شده است
  • 466K ساعت شنود وارد شد

اگر این یک توصیف موفقیت جذاب نیست ، ما نمی دانیم چیست.

چگونه کمپین تبلیغاتی Pandora خود را تنظیم کنیم

راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال پاندورا آسان است.

ابتدا با یک نماینده تبلیغات پاندورا تماس بگیرید. این مرحله مکالمه را آغاز می کند و نماینده راهنمای تبلیغاتی Pandora را به شما ارائه می دهد که به شما امکان تصمیم گیری در زیر را می دهد.

  1. در حالی که ما در مورد تنوع تبلیغات موسیقی Pandora در سطح نسبتاً بالایی بحث کرده ایم ، وقت آن است که در این مورد غرق شوید و تصمیم بگیرید که کدام قالب تبلیغات موسیقی Pandora برای کمپین شما مناسب است و دارایی لازم را متناسب با آن قالب شناسایی کنید.
  2. اطلاعات جمعیتی پاندورا را ارزیابی کنید (همچنین در راهنما از سیستم عامل جریان ارائه شده است). مشخص کنید کدام بخش مخاطب برای کمپین شما مناسب است و آن را با نماینده پاندورا به اشتراک بگذارید.
  3. بهترین زمان از روز را برای تعامل مخاطبان خود با تبلیغات خود تعیین کنید.

پس از اتمام این چهار مرحله ، کمپین شما به خوبی در مسیر ایجاد قرار دارد و می تواند عملکرد خود را از طریق معیارهای ارائه شده که در بالا ذکر کردیم ردیابی کند.

نتیجه

اگر به دنبال رسانه های جدید هستید تا بتوانید به مخاطبان خود برسید ، Pandora مکانی عالی برای شروع است.

دقیقاً مانند هر استراتژی بازاریابی دیجیتال دیگر ، شما باید با هدف مشخصی به طرح Pandora خود نزدیک شوید.

با انتخاب گزینه های مختلف از صوتی تا تصویری تا تصویری ، به راحتی می توانید رسانه مناسب تبلیغ خود را پیدا کنید. اگر بودجه بالاتری دارید ، می توانید در قالب های مختلف سرمایه گذاری کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیام نام تجاری شما در کل سیستم عامل پر قاچاق به اشتراک گذاشته می شود.

محدود کردن مخاطبان و تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری دلار تبلیغاتی خود می تواند طاقت فرسا باشد ، بنابراین اگر می خواهید راهنمایی کنید با آژانس ما تماس بگیرید.

بهترین تبلیغ پاندورا که تاکنون شنیده اید یا دیده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید