آموزش سئو

نحوه اجرای تبلیغات بازاریابی غیرانتفاعی

می 7, 2021

یکی از بهترین سرمایه گذاری های یک شرکت انتفاعی اغلب استراتژی بازاریابی آنلاین آنهاست.

آیا در مورد سازمانهای غیرانتفاعی نیز همین طور است؟

بیایید نگاهی به تفاوت استراتژی بازاریابی غیر انتفاعی با آن بیندازیم استراتژی انتفاعی و اینکه چگونه شرکت های غیر انتفاعی با استفاده از بازاریابی دیجیتال بهتر می توانند به اهداف خود برسند.

چه چیزی بازاریابی غیرانتفاعی را از بازاریابی در زمینه های دیگر متفاوت می کند؟

تفاوت اصلی در بازاریابی غیرانتفاعی در مورد اهداف است. غالباً ، با داشتن یک شرکت انتفاعی ، هدف در تبلیغات فروش در پایان است. یک سازمان غیرانتفاعی ممکن است نیازهای دیگری در ذهن داشته باشد ، و بنابراین اهداف دیگری نیز برای این کمپین بازاریابی در نظر داشته باشد. ما در این مورد کمی بیشتر به جزئیات خواهیم پرداخت.

این دارد پیام پیچیده تر

به پیام رسانی خود فکر کنید. این فقط مربوط به فروش معاملات نیست ، بنابراین شما می خواهید روشن و همچنین الهام بخش باشید. این بخشی از مواردی است که بازاریابی غیرانتفاعی را دشوار می کند. مردم عادت دارند تبلیغات کفش یا میز جدید به آنها نشان داده شود. آنها می توانند به صورت ذهنی آن را فیلتر کنند یا سوار شوند و محصول را بخرند.

با بازاریابی غیر انتفاعی ، سفارش بالاتری دریافت می کنید. شما فقط سعی در تبدیل یک فروش ندارید. ممکن است شما در حال تلاش برای تبدیل یک ذهنیت باشید ، یا حداقل با طرز فکری که فرد قبلاً دارد ارتباط برقرار کنید. شما سعی می کنید ارزش ها و آرزوهای جهانیان را جلب کنید.

این از بسیاری از تبلیغات کوچک رسانه های اجتماعی ، یک ویدیو ، یک بنر یا هر روش دیگری که استفاده می کنید درخواست می شود.

هدف اصلی آن است ساخت آن در مورد دیگران

با این حال ، غیرممکن نیست در واقع ، از برخی جهات ، می توانید این موضوع را ساده تر تصور کنید. چرا؟ چیزی که مردم هنگام تلاش برای فروش یک محصول با آن دست و پنجه نرم می کنند ، ساختن همه چیز در مورد خود و محصول نیست. همیشه س “ال “چرا” وجود دارد. چرا مشتری باید به آنچه می فروشید اهمیت دهد؟

با یک سازمان غیر انتفاعی ، این مأموریت ایجاد می شود. معمولاً پیام شما حتی در مورد شما نیست. این مربوط به کسانی است که به آنها خدمت می کنید. این داستانی است که می توانید در بازاریابی غیرانتفاعی خود بگویید و به طور خودکار ، شما پسر خوب یا قهرمانی هستید که دیگران می خواهند در آن دور هم جمع شوند.

بازاریابی غیرانتفاعی اینستاگرام آب خیریه

در اینجا مثالی از خیریه: Water’s حساب اینستاگرام. چهره های زیادی در آنجا وجود دارد که البته مقداری آب به داخل آن ریخته می شود. تصاویر آنها بیشتر از نتایج سازمان مربوط به نتایج و کارهایی است که می خواهند انجام دهند. آنها شما را به خود جلب می کنند و شما را فریب می دهند تا برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تمام بخشهای کاری متفاوت هستند

همانطور که در حال کار بر روی اجزای کمپین بازاریابی غیرانتفاعی خود هستید ، همه چیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، تصویری که انتخاب می کنید ممکن است به جای نمایش محصول ، داستانی را بیان کند.

در جایی که تبلیغ می کنید نیز ممکن است تغییر کند. برای مثال نمی توانید از تبلیغ خرید در Google استفاده کنید. شما می خواهید در مورد جایی که تبلیغات غیرانتفاعی بازاریابی خود را قرار می دهید و اینکه آیا مکانی برای جذب مردم در فضای اصلی است ، فکر کنید.

همچنین می خواهید در مورد جایی که آنها می خواهند بیشتر بیاموزند فکر کنید. این فقط یک فروشگاه تجارت الکترونیکی نیست. احتمالاً می خواهید مکان هایی در وب سایت خود اختصاص دهید که به داستان گفتن درباره آنچه سازمان غیر انتفاعی شما انجام می دهد ، با روایت ها و فیلم های با فرم طولانی تر ، و همچنین فرصت های فراوان برای مشارکت مانند دکمه های اهدای و ثبت نام در خبرنامه ایمیل.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ضبط تماس سال 2020

اهداف تبلیغات بازاریابی غیرانتفاعی

همانطور که ما در مورد آن صحبت کردیم ، تفاوتهای زیادی بین بازاریابی معمولی و بازاریابی غیرانتفاعی وجود دارد. اساسی ترین تفاوت در اهداف است. گاهی اوقات با تجارت الکترونیکی یا تبلیغات انتفاعی ، هدف کاملاً واضح است. اهداف بازاریابی غیر انتفاعی ممکن است پیچیده تر باشد. این لزوماً در مورد فروش نیست. بلکه اهداف تبلیغاتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • جمع آوری کمک های مالی
  • گسترش آگاهی
  • پایه پیرو ساختمان
  • استخدام داوطلبان
  • ترویج یک رویداد
  • مشوق مشارکت

البته ، هر سازمانی به این روش یا روش دیگر ، فقط برای باز نگه داشتن درب ها ، نیاز به جمع آوری پول دارد. این فقط ماهیت چیزهاست.

اگرچه با بازاریابی غیر انتفاعی ، همه احساس پیچیدگی می کنند. وقتی از کسی می پرسید که هدف یک تبلیغ چیست ، ممکن است پاسخ ها شامل هر تعداد از موارد فوق باشد ، شاید بیشتر.

این به این دلیل است که ، با سازمان های غیرانتفاعی ، همه چیز در مورد ماموریت است. وقتی در این زمینه کار می کنید ، فقط می خواهید در کارهایی که انجام می دهید بهتر عمل کنید. شما می خواهید به بیشتر برسید ، بیشتر تفاوت ایجاد کنید. وقتی به بازاریابی فکر می کنید ، همه آن اهداف را می خواهید. شما می خواهید افراد بیشتری درگیر ، پول بیشتری برای اداره سازمان ، آگاهی بیشتر از مشکلات و آگاهی بیشتر از راه حل ارائه شده خود داشته باشید.

با این حال ، مهم است که تا آنجا که می توانید تمرین کنید. در مورد آنچه می خواهید این کمپین بازاریابی یا مجموعه ای از تبلیغات به ویژه انجام دهد ، رسیدگی کنید. اگر مجبور باشید ، ممکن است چند هدف فرعی وجود داشته باشد ، اما آن را تا جایی که می توانید خاص نگه دارید.

دانستن اینکه شما از کمپین بازاریابی غیرانتفاعی خود دقیقاً چه می خواهید ، به شما کمک می کند تا میزان عملکرد آن را ارزیابی کنید تا بتوانید قطعات موفق را محوری و استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا بازاریابی شما در طولانی مدت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باقی بماند و موارد بیشتری برای نمایش به هیئت مدیره و سایر بازیگران اصلی خواهید داشت.

5 نکته برای ایجاد تبلیغات موثر در بازاریابی غیرانتفاعی

همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، تبلیغات غیرانتفاعی بازاریابی نه تنها در پیام رسانی بلکه در آنچه می خواهید به انجام برسانید ، می تواند با سایر تبلیغات بسیار متفاوت باشد. اندازه گیری اثر بخشی به این نتیجه می رسد که هدف دقیقاً چیست و چگونه می خواهید آن را ردیابی کنید. هنگامی که این را دانستید ، می توانید طراحی و توسعه کمپین بازاریابی غیرانتفاعی خود را شروع کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید تا حداکثر نتیجه را برای اهداف خود به دست آورید.

1. توسل به احساسات

ما در بالا این موضوع را بررسی کردیم ، اما بیایید جنبه احساسی بازاریابی غیرانتفاعی شما را از نزدیک بررسی کنیم. این به ماموریت سازمان شما برمی گردد. شما در مورد چه چیزی هستید چرا ماموریت شما از اهمیت حیاتی برخوردار است؟

احساسات “چرا؟ “

ابتدا اجازه دهید در مورد چگونگی ارتباط احساسات با هر نوع بازاریابی صحبت کنیم. حتی اگر کفشی می فروشید ، مردم می خواهند بدانند که چرا باید آن کفش را بخرند. همانطور که در ، چرا آنها باید واقعا؟ حال آنها بعد از داشتن آن کفش چه احساسی دارند؟ به دلیل کفش چه نوع ارتباطی با دیگران خواهند داشت؟

آیا این صدا دور از ذهن است؟ خوب ، یک لحظه به کفش های ورزشی مایکل جوردن فکر کنید و ناگهان خیلی دیوانه نیست.

نکته قابل توجه در مورد بازاریابی غیرانتفاعی شما این است که جذابیت احساسی کششی نیست. طولی نخواهد کشید که به داستان ها و توصیفاتی می پردازید که بیانگر این است که چرا سازمان شما زندگی و کره زمین را تغییر می دهد.

مقاله مرتبط  چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای مبتدیان انجام دهیم (گام به گام)

به آن گره بزنید و اجازه دهید بازاریابی شما را برانگیزد.

احساسات از فوریت

فوریت بخشی از جذابیت احساسی است ، اما با انگیزه خاصی. شما می خواهید مردم بفهمند که چرا کار شما اکنون حیاتی است و همچنین اینکه چرا حمایت آنها حیاتی است.

واداشتن افراد برای اقدام هدف اساسی هر تبلیغ است بنابراین ساختن فوری می تواند به آن کمک کند سریعتر اتفاق بیفتد.

جعل نکنید ، این در مورد طبل زدن در مورد فوریت جعلی نیست ، که باعث می شود سازمان شما لزج به نظر برسد. به داده های خود نگاه کنید و اعداد را به اشتراک بگذارید تا به مردم کمک کند بفهمند کاری که شما انجام می دهید مهم است و چرا به آنها نیاز دارید.

تغذیه تبلیغات غیرانتفاعی تبلیغات فیس بوک در آمریکا

در تبلیغات حمایت شده توسط فیس بوک خود ، تغذیه آمریکا تعداد وعده های غذایی آنها را توزیع کرده و همچنین فوریت نیاز به تحویل بیشتر را برجسته می کند. این کار با فراخوان برای پایان دادن به اطلاعات بیشتر در مورد سازمان به پایان می رسد.

2. CTA ها را پاک کنید

اگر می خواهید بدانید تبلیغ شما م adثر است ، باید نحوه تعامل افراد با آن را پیگیری کنید. فراتر از آن ، باید کاملاً واضح باشد که می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند و چگونه می توانند این کار را انجام دهند.

به اهداف بیندیشید ، و اقداماتی بنویسید که گویای این اهداف باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • اگر به کمک مالی نیاز دارید ، بگویید “اکنون اهدا کنید”.
  • اگر به آگاهی نیاز دارید ، بگویید “بیشتر بدانید”.
  • اگر به پیروان و داوطلبان نیاز دارید ، بگویید “به ما بپیوندید”.

مطمئن شوید که یک بار کلیک کردند یا کاری را که از آنها خواسته اید انجام می دهند ، مرحله بعد به همین راحتی است. یک صفحه فرود عالی بسازید که داستان بیشتری از شما به اشتراک بگذارد و الهام بخش بازی باشد.

3. گزینه های اهدا را آسان کنید

ممکن است شما در صدد فروش کالایی نباشید ، اما در حال جمع آوری کمک های مالی باشید. خواه یک صندوق سالانه باشد و یا یک نیاز اساسی که باید پوشش داده شود ، بازاریابی غیرانتفاعی می تواند به افزایش آگاهی در مورد نیاز به کمک های مالی کمک کند.

برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر در کمک مالی ، تا حد امکان راه های اهدای کمک را درج کنید:

  • پرداخت آسان و خودکار را از طریق کارت اعتباری ، PayPal ، Venmo و سایر ادغام ها تنظیم کنید.
  • اگر روش کندتری مانند چک را ترجیح می دهند ، مشخص کنند که کجا می توانند کمک های مالی را ارسال کنند.
  • برای هر کسی که در اهدای آنلاین مشکل دارد ، یک گزینه تلفن یا حداقل ایمیل ارسال کنید.

حتماً فرصتی را برای ثبت نام در خبرنامه خود در نظر بگیرید یا در غیر این صورت هنگام اهدا با شما در تماس باشید.

4. پیروان را جمع کنید

با بازاریابی غیرانتفاعی ، همیشه کار فوری نیست. مطمئناً ، ممکن است برخی از کمک ها یا محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، اما یک بازی طولانی مهم نیز ابتکار عمل شما را دارد.

همانطور که کمپین های خود را ایجاد می کنید ، نحوه پیوستن به مأموریت و همسویی با آنچه را که در مورد آن هستید را روشن کنید.

می توانید آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده یا بخشی را در وب سایت خود ارائه دهید که در آن افراد بتوانند درباره رویدادها یا اجتماعات محلی بیشتر بدانند.

یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار ، پیوند دادن به حساب های شبکه های اجتماعی خود است. اطمینان حاصل کنید که شبکه های اجتماعی شما پر از تصاویر و فیلم هایی است که کارهای شما را برجسته می کند. اگر حساب های شما جدید است ، حتماً حدوداً دوازده عکس و فیلم بارگذاری کنید تا پر و کامل به نظر برسد. از ویژگی های روزانه مانند Instagram Stories برای پاک کردن حساب کاربری خود استفاده کنید. دنبال کردن را با به روزرسانی های اخیر فریبنده کنید تا بدانند اگر دنبال می کنند ، به یادگیری بیشتر ادامه می دهند.

مقاله مرتبط  چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

5- به دنبال کمک های بلاعوض و سایر فرصت ها باشید

برای بازاریابی غیر انتفاعی ، فرصت های کمک هزینه وجود دارد تا بتواند پیام شما را با کاهش قیمت یا هزینه های ارائه شده به شما منتقل کند. بسته به اهداف خود و مکانی که می خواهید تبلیغات خود را در آن قرار دهید ، ممکن است بخواهید برای درخواست این موارد وقت بگذارید ، پس انداز کنید و درباره نحوه ایجاد تبلیغات موثر از ارائه دهنده اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا چند مثال برای شروع وجود دارد:

Google Ad Grants

Google Ad Grants به عنوان پشتیبانی حساب و منابع دیگر ، برخی از تبلیغات جستجوی رایگان را به سازمانهای غیرانتفاعی واجد شرایط ارائه دهید. همچنین می توانید در سایت Google Ad Grants مرور کنید تا نمونه هایی از سایر سازمان های غیرانتفاعی را که در حال انجام کمپین های مثر هستند ، مشاهده کنید.

توییتر برای همیشه

توییتر برای همیشه تبلیغات رایگان و همچنین پشتیبانی از کمپین بازاریابی و منابع مختلفی از جمله گزینه های سفارشی شکلک را برای موسسات غیر انتفاعی که به آن می پیوندند فراهم می کند. این برنامه در زمینه های مورد علاقه مانند ایمنی اینترنت ، آزادی بیان ، برابری ، حفاظت از محیط زیست و مدیریت بحران متمرکز است. ممکن است سازمانهایی که در آن مناطق درگیر هستند درخواست دهند.

چگونه تبلیغات بازاریابی غیرانتفاعی را موفق انجام دهیم

5 راه برای اطمینان از دستیابی تبلیغات غیرانتفاعی به اهدافشان

  1. توسل به احساسات

    قلب های خواننده خود را بغل کنید تا آنها لباس های شلوار خود را باز کنند.

  2. CTA های روشن را وارد کنید

    شامل دکمه ها و جملات واضحی باشید که به کاربران شما نشان می دهد اقدامات بعدی باید انجام دهند (مانند اهدا ، دنبال کردن ، اشتراک گذاری و غیره)

  3. گزینه های اهدا را آسان کنید

    دستورالعملهای روشنی در مورد چگونگی ارائه کمک مالی توسط کاربران و ارائه روشهای پرداخت به همان اندازه که می توانید ارائه دهید.

  4. پیروان جمع کنید

    هرچه تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر باشد ، احتمال دریافت کمک مالی و گسترش آگاهی در مورد علل غیرانتفاعی شما بیشتر است. برای به دست آوردن فالوور ، در شبکه های اجتماعی ، میزبان رویدادها ، شبکه و غیره فعال باشید.

  5. به دنبال کمک های مالی و سایر فرصت ها باشید

    برخی از سیستم عامل ها مانند Google و Twitter به شما امکان می دهند تبلیغات را به صورت رایگان انجام دهید. مواظب فرصت هایی از این دست باشید!

نتیجه

بازاریابی غیر انتفاعی با مأموریت بزرگتر و راه های مختلف برای تعامل با مردم ، در ظاهر پیچیده تر به نظر می رسد. با این حال ، وقتی در پیام رسان فرو می روید ، غالباً کمی راحت تر می شود. سازمان های غیرانتفاعی داستان بسیار خوبی برای گفتن دارند که می تواند با سهولت در بازاریابی محتوا کار کند. همانطور که تبلیغات خود را برای بازاریابی غیرانتفاعی خود توسعه می دهید ، تمرکز روی یک هدف قابل دستیابی می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات شما م areثر باشد و هزینه های شما را به حداقل برسانید.

اگر شما یک سازمان غیرانتفاعی هستید و در زمینه استراتژی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید ، تماس بگیرید. تیم متخصص ما می توانند کمک کنند!

چگونه می خواهید کمپین بازاریابی غیرانتفاعی بعدی خود را برای تأثیرگذاری بیشتر تکامل دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید