آموزش سئو

مقدمه ای بر تبلیغات Yelp برای مشاغل محلی و تجارت الکترونیکی

سپتامبر 11, 2020

اگر صاحب مشاغل هستید ، می دانید دهان به دهان برای موفقیت شما حیاتی است.

یک بررسی درخشان از تعداد انگشت شماری از مشتریان ، یا حتی فقط یک نفوذ کسی، می تواند تجارت خود را بر روی نقشه قرار دهد. و یک بررسی بد؟ خوب ، این می تواند اعتبار شما را از بین ببرد. یا حداقل فرورفتگی خوبی در آن بگذارید.

قبل از اینکه نگران خوب یا بد باشید ، ابتدا به مکانی برای دریافت این بررسی ها نیاز دارید.

در اینجا چند سوال برای تأمل آورده شده است:

  • چگونه می توانید به عنوان یک تجارت محلی در میان رقبای خود برجسته شوید؟
  • ضمن جمع آوری نظرات و رتبه بندی ها در یک مکان ، چگونه می توانید مشتری مشتری مورد نظر خود را جذب کنید؟
  • مهمتر از همه ، چگونه می توانید با نظرات مصرف کننده ارتباط برقرار کنید تا تجارت خود را در بهترین حالت ممکن قرار دهید؟

بیایید نگاهی دقیق به Yelp Ads ، خدمات مختلف Yelp و چگونگی کمک آنها بیندازیم.

Yelp چیست؟

Yelp که یک پلتفرم بررسی مشاغل مورد نیاز برای مصرف کنندگان است ، همچنین مکانی عالی برای یافتن تجارت آنلاین است.

Yelp خود را به عنوان شبکه اجتماعی پیشرو برای رتبه بندی و بررسی مصرف کننده مفتخر می کند.

در روزهای ابتدایی خود ، این پلتفرم فقط متمرکز بر مصرف کننده بود. این مکانی برای مشتریان بود که بدون هیچ انتظاری از پاسخ کسب و کار ، نظرات خود را انجام دهند.

Yelp در سالهای اخیر با Yelp for Business پلتفرم خود را گسترش داده است ، که به صاحبان مشاغل مانند شما کنترل بیشتری بر لیست های شما و تعاملات مصرف کننده می دهد. این ویژگی ها فراتر از لیست رایگان صفحه ای است که هر مشاغل می تواند ادعا کند.

Yelp برای گزینه های تجاری

Yelp for Business دو گزینه ارائه می دهد: سلف سرویس و برنامه قرارداد.

سلف سرویس نوعی پیشنهاد آلاکارته است که به شما امکان می دهد از میان ابزارهای برتر حقوقی Yelp انتخاب کنید. این شامل:

  • تبلیغات Yelp
  • معاملات Yelp
  • رزرو Yelp
  • نکات برجسته تجاری
  • ارتقا Profile مشخصات

اگر برنامه قرارداد را انتخاب کنید ، با یک نماینده فروش Yelp همکاری خواهید کرد تا یک برنامه تبلیغاتی متناسب با نیازهای کسب و کار خود ایجاد کنید. شما برای کلیه خدمات موجود در برنامه خود ماهیانه هزینه پرداخت می کنید.

چرا Yelp برای تجارت ممکن است برای تجارت شما مناسب باشد

شکی نیست که Yelp با هزینه بالاتر از متوسط ​​هر کلیک (CPC) و هزینه میلیلی (CPM) فشار منفی به دست آورده است.

پس چرا ممکن است Yelp را به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی خود در نظر بگیرید؟

کاربران Yelp در مرحله بعدی چرخه خرید نسبت به کاربران Google یا Bing قرار دارند. مصرف کنندگان در Yelp دیگر به دنبال اطلاعات مربوط به یک سرویس یا محصول نیستند. آنها تمرکز خود را به مشاغل محلی محدود می کنند تا خرید کن.

طبق یک مطالعه نیلسن ، یک عظیم 82 درصد از کاربران Yelp قصد خرید خدمات یا محصولی را دارید. بنابراین حتی اگر فقط چند صد مشتری در ماه تبلیغ شما را ببینند ، احتمال نمایش تبلیغ شما برای مشتری بالقوه زیاد است.

بیایید با دقت بیشتری به یکی از پیشنهادات اصلی Yelp برای کسب و کار نگاه کنیم: تبلیغات Yelp.

تبلیغات Yelp چیست؟

این ویژگی که یک سرویس تبلیغاتی است و منحصراً کاربران Yelp را هدف قرار می دهد ، از طریق دسک تاپ و موبایل تبلیغات را در صفحات نتایج جستجوی پلتفرم و صفحات تجاری به مصرف کنندگان نشان می دهد.

مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

تبلیغات Yelp چگونه کار می کند؟

می توانید تبلیغات استاندارد یا سفارشی مرتبط با لیست مشاغل خود ایجاد کنید.

تبلیغ استاندارد مانند هر نتیجه جستجو در Yelp است. تفاوت این است که در بالای نتایج صفحه جستجو و در نمایه های رقبا نشان داده می شود:

Yelp Ads بررسی SERP

با تبلیغات سفارشی ، می توانید قطعه متن اضافه کنید ، عکس انتخاب کنید و بررسی مشتری را که می خواهید مشخص کنید انتخاب کنید:

آگهی لیست کسب و کار Yelp

همچنین می توانید پیشنهادهای ارزشی را به پایین تبلیغات خود اضافه کنید ، مانند جزئیات فروش و معاملات یا متوسط ​​زمان پاسخ. به این موارد برجسته کاری گفته می شود و ممکن است در بسته Yelp for Business شما گنجانده شده باشد یا بصورت جداگانه خریداری شود.

تبلیغ محلی Yelp

دعوت به عمل (CTA) خود را فراموش نکنید. با استفاده از این ویژگی افزودنی ، می توانید دکمه های CTA را در صفحه لیست خود و در پایین لیست نتایج جستجوی خود سفارشی کنید. با این کار می توانید مستقیماً به یک صفحه یا فرم مربوطه در وب سایت خود پیوند دهید.

مانند Google یا Bing ، تبلیغات شما بر اساس عبارات جستجو ، مکان و سایر پارامترهای تعیین شده توسط الگوریتم رتبه بندی Yelp نمایش داده می شود.

تبلیغات شما می تواند در صفحات مربوط به نتایج جستجو یا صفحات تجاری رقیب در همه سیستم عامل های Yelp نشان داده شود. این موارد شامل سایت دسک تاپ ، سایت موبایل و برنامه موبایل (موجود در iOS و Android) می باشد.

نحوه شروع کار با تبلیغات Yelp

آیا فکر می کنید Yelp Ads برای تجارت شما مناسب است؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

مرحله 1: از لیست رایگان کسب و کار خود مطالبه کنید

اگر کسب و کار شما کاملاً تاسیس شده باشد ، احتمال وجود لیست در حال حاضر بسیار خوب است. برای ادعای لیست موجود ، Yelp’s را دنبال کنید دستورالعمل های گام به گام.

اگر کسب و کار شما لیست ندارد ، ثبت نام آسان است.

مرحله 2: نمایه خود را بهبود ببخشید

نمایه شما ، که به عنوان صفحه تجاری نیز شناخته می شود ، راهی است که شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد تجارت خود را به مصرف کنندگان محلی ارائه دهید. زمینه های موجود شامل ساعات کاری ، آدرس ، شماره تلفن و لیستی از خدمات و محصولات است.

هرچه نمایه شما دقیق تر باشد ، احتمال تبدیل مشتریانی که لیست شما را پیدا می کنند بیشتر است.

مرحله 3: رتبه بندی و بررسی متوسط

به عنوان یک مالک تجاری تأیید شده ، می توانید به طور عمومی یا خصوصی به رتبه بندی ها و بررسی ها پاسخ دهید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که از یک بررسی منفی چشم پوشی کنید ، اما این می تواند تأثیرات مخربی بر نحوه مشاهده مصرف کنندگان از تجارت شما بگذارد.

اگر می خواهید اعتبار آنلاین کسب و کار خود را مثبت نگه دارید ، سریعاً به نظرات – مثبت و منفی پاسخ دهید.

با 71 درصد از مصرف کنندگان گفتن اینکه احتمال کار آنها با شرکتی که به نظرات پاسخ داده است بیشتر است ، شما نمی توانید این فرصت را از دست بدهید.

مرحله 4: با یک نماینده فروش Yelp تماس بگیرید

وقتی گزینه سلف سرویس را انتخاب می کنید ، می توانید بلافاصله شروع به استفاده از تبلیغات Yelp و سایر ویژگی های برتر کنید. اگر یک طرح سفارشی را ترجیح می دهید ، باید با یک نماینده فروش کار کنید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی ثبت دامنه در سال 2020

چگونه تبلیغات Yelp را برای تجارت الکترونیکی محلی خود بهینه کنیم

در سالهای اولیه فعالیت خود ، Yelp در صنعت رستوران محبوبیت پیدا کرد. اما از ژوئن 2020 ، رستوران ها درست تشکیل می شوند 18 درصد از مشاغل موجود در این سیستم عامل خرید نیز خیلی عقب نمانده است و 16 درصد شرکتها در این دسته طبقه بندی شده اند.

به عنوان یک تجارت محلی تجارت الکترونیکی ، شما نیز می توانید از ویژگی های مختلف Yelp بهره مند شوید.

تبلیغات با هدف موقعیت مکانی را اجرا کنید

اگر به آن نرسیده اید درست مخاطب ، چه فایده ای دارد؟

با استفاده از تبلیغات Yelp می توانید تبلیغات هدفمند را بر اساس موقعیت مشتری مصرف کنید.

به عنوان یک تجارت محلی ، چرا ممکن است بخواهید مصرف کنندگان غیر محلی و همچنین محلی را هدف قرار دهید؟ خوشحالم که پرسیدید

بگذارید بگوییم شما صاحب یک تجارت ترکیبی ، بصورت آنلاین و فروشگاهی هستید. ویترین فروشگاه فیزیکی شما در کانتیکت است ، اما انبار فروش شما در تگزاس است.

به جای ذکر زمان تحویل ، ممکن است یک تبلیغ محلی کانکتیکات بر توانایی مشتریان در خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه متمرکز باشد:

سفارش آنلاین. امروز فروشگاه را تحویل بگیرید.

اما یک تبلیغ محلی تگزاس با هدف مشتریانی که در چند صد مایلی محل انبار شما قرار دارند ، ممکن است بخواند:

تحویل ظرف دو روز کاری. تضمین.

همین امر می تواند در مورد مشاغل محلی مانند گل فروشی ها و کتابفروشی ها اعمال شود. حتی اگر به مکانهایی خارج از منطقه محلی خود حمل نکنید ، با خدمات ارائه شده خود همچنان می توانید از مصرف کنندگان غیر محلی درخواست تجدید نظر کنید.

بگذارید بگوییم شما یک گلفروش هستید که خدمات تحویل محلی را در آلبانی ، نیویورک ارائه می دهید. تبلیغات شما برای مصرف کنندگان غیر محلی ممکن است شبیه این باشد:

برای تحویل روز بعد بصورت رایگان و در آلبانی ، نیویورک اکنون تماس بگیرید.

اما چگونه می توانید به درست حضار؟

کلانشهرهای بزرگ اطراف منطقه خود را هدف قرار دهید یا از داده های موجود مشتری برای تعیین مکانهای احتمالی برای مصرف کنندگان غیر محلی خود استفاده کنید.

صفحه کسب و کار خود را به روز کنید

با کنترل کامل بر صفحه کسب و کار خود ، تا آنجا که ممکن است اطلاعات مرتبط را درج کنید.

این چگونه به نظر میرسد؟

ساعت کاری شما تغییر کرد؟ یا شاید شما در حال فروش در هفته آینده هستید. این بینش نوعی اطلاعات است که مشتریان بالقوه می خواهند بدانند.

موارد برجسته تجاری yelp

ویترین فیزیکی ندارید؟ شما هنوز فرصتهای زیادی برای استفاده از نمایه خود دارید. به عنوان مثال ، می توانید مشاغل خود را به روز کنید:

  • ساعت خدمات مشتری
  • بازپرداخت و سیاست جایگزینی
  • تضمین کیفیت؛ یا
  • بازه های زمانی و حمل و نقل.

مشتریان شما از شفافیت قدردانی خواهند کرد.

استراتژی خود را در صورت نیاز تغییر دهید

چه کسب و کار شما خشت و خمپاره باشد یا آنلاین ، سازگاری برای موفقیت بسیار مهم است. چگونه با نتایج آخرین کمپین تبلیغات Yelp سازگار می شوید؟

شما ممکن است از قبل از نرم افزار تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics در وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان یک کاربر تبلیغات Yelp ، شما همچنین در مورد معیارهای کمپین اطلاعاتی دارید ، از جمله:

  • بازدیدهای کاربر
  • مشتری منجر می شود
  • تماس های تلفن همراه
  • کلیک های CTA
  • مسیرها و نماهای نقشه
  • کلیک بر روی وب سایت شما.
مقاله مرتبط  بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2020

سنجه های کمپین را پیگیری کنید و از آنها برای تنظیم تبلیغات و استراتژی کلی خود استفاده کنید. نکته اصلی این است که رویکردی مبتنی بر راه حل برای کمپین تبلیغاتی خود اتخاذ کنید. در اینجا چند نمونه هستند.

نرخ تبدیل کم

شما یک کمپین هدفمند جدید را برای یک منطقه شهری در نزدیکی شروع کرده اید. کلیک های CTA بالاترین میزان کلیک شما در یک کمپین است ، اما نرخ تبدیل بسیار ناخوشایند است.

خبر خوب؟ کمپین شما است ارسال افراد به وب سایت شما. خبر بد؟ مقصر احتمالی خود صفحه فرود است. شما سه گزینه دارید:

  1. متن CTA را تغییر دهید تا اطلاعات صفحه فرود خود را با دقت بیشتری منعکس کند
  2. به یک صفحه فرود مرتبط در وب سایت خود پیوند دهید
  3. برای تشویق به تبدیل های بیشتر ، نسخه را در صفحه مقصد خود دوباره بنویسید

به یاد داشته باشید که تبلیغات Yelp فقط یک قدم در سفر شما به سمت تبدیل است.

تبلیغات هدفمند می تواند به ترافیک مربوطه به وب سایت شما کمک کند ، اما اگر وب سایت شما کم باشد ، به احتمال زیاد تبدیل را از دست خواهید داد.

میزان سرب مشتری پایین

حال بگذارید بگوییم دیدگاه های کاربر زیاد است ، اما منجر به مشتری کم است. چه معامله است؟

در ابتدا ، مظنونان معمول مانند اطلاعات نمایه قدیمی و رتبه بندی یا بررسی ضعیف را رد کنید.

در مرحله بعدی ، در نظر بگیرید که ممکن است مشتریان بالقوه شما توسط تبلیغات پشتیبانی شده در نمایه کسب و کار شما جذب شوند.

یکی از راه های مقابله با این امر خرید بسته ای است که به شما امکان می دهد تبلیغات تبلیغاتی را از صفحه کسب و کار خود حذف کنید. همچنین ممکن است بخواهید گزاره های ارزش اضافی و CTA را در صفحه خود بالاتر قرار دهید ، بنابراین کاربران احتمالاً قبل از دیدن تبلیغات پشتیبانی شده در زیر ، با وب سایت شما تعامل خواهند داشت.

نتیجه

برای بسیاری از مصرف کنندگان ، Yelp چیزی فراتر از یک پلت فرم رتبه بندی و بررسی است. وقتی صحبت از یافتن مشاغل محلی برای نیازهای آنها می شود ، موتور جستجوگر است.

ممکن است فکر کنید ، “برای رسیدن به رتبه بندی در هر جایی از بازی خیلی دیر است نزدیک اولین صفحه در نتایج محلی Yelp. چه فایده ای دارد؟ “

اما این زیبایی تبلیغات Yelp است!

می توانید اطمینان حاصل کنید که لیست شما هر بار در بالای نتایج صفحه جستجو قرار دارد. و می توانید با محتوا در تبلیغات سفارشی آزمایش کنید تا ببینید که چگونه لیدها پاسخ می دهند. و اگر برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی پولی به کمک نیاز دارید ، یک تماس مشاوره اولیه برقرار کنید.

حتی اگر قصد استفاده از خدمات برتر Yelp را ندارید ، فقط با ادعای لیست رایگان مشاغل خود می توانید کنترل صفحه کار خود را کنترل کرده و با مصرف کنندگان تعامل داشته باشید.

این فقط یک سوال برای من باقی می گذارد:

آیا هنوز از لیست رایگان تجارت Yelp خود استفاده کرده اید؟