آموزش سئو

معاملات خرید فالوورهای اینستاگرام

اکتبر 17, 2020

مانند هر میانبر ، خرید فالوور اینستاگرام نیز می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد.

چرا که نه؟ فقط به این تبلیغات نگاه کنید:

“در عرض 10 دقیقه 100٪ فالوور واقعی اینستاگرام را بدست آورید!”

“فقط 5 دلار برای 500 دنبال کننده بپردازید.”

“دنبال کردن اینستاگرام خود را با نرخ های بسیار تکان دهنده کم 25٪ افزایش دهید!”

دیدن؟ وسوسه انگیز.

اما بگذارید به شما هشدار دهیم – تسلیم نشو.

این میانبرها هرگز ارزش آن را ندارند. بیشتر ، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور منظم به روز می شود تا حساب ها و تعاملات بی کیفیت و جعلی را از بین ببرد.

بعلاوه ، نتایج توخالی ، کلاهبرداری و … بسیار چشمگیر است.

در این راهنما ، تمام نکات را شرح خواهیم داد تا ایده بهتری درباره نحوه کار کردن فالوورهای اینستاگرام – یا بهتر بگوییم چگونگی کار نکردن – به همراه روش های عملی برای افزایش ارگانیک تعداد فالوورهای شما ارائه دهیم.

بنابراین ، بیایید شروع کنیم!

چگونه مردم “فکر می کنند” خرید فالوورهای اینستاگرام به آنها کمک خواهد کرد؟

خرید فالوور اینستاگرام معمولاً به دو روش انجام می شود که هرکدام نتایج متفاوتی دارند:

دنبال کنندگان بیشتر (جعلی)

در واقع می توانید با صرف هزینه بسیار راحت و مقرون به صرفه پیروان بیشتری بدست آورید.

اما اینستاگرام می تواند پیروان جعلی خود را ردیابی کنید که در واقع پوسته حساب هستند و می توانند آنها را ممنوع کنند. علاوه بر این ، برای کسب و کار خود درآمد و تعامل نخواهید داشت.

دنبال کردن و دنبال کردن خودکار ، با پسندیدن بیشتر

این روش بر اساس آداب رایج اینستاگرام است – #برای پیگیری دنبال.

شما یک حساب را دنبال می کنید ، و آن حساب شما را عقب می اندازد. جلب در اینجا این است که حساب دیگر پس از چند روز به طور خودکار دنبال نمی شود.

شما این گزینه را دارید که انتخاب کنید با چه سرعتی ربات در جایی که سایر کاربران اینستاگرام را دنبال می کنید کار کند ، سپس حساب شما را بررسی کرده و به شما پیگیری می کنند.

ما می دانیم که این روش بهتر از روش اول به نظر می رسد ، اما هنوز هم یک روش ارگانیک برای افزایش طرفداران واقعی شما نیست. به همین دلیل کار نمی کند:

  • مردم می توانند به شما بگویند دنبال کنندگان خریداری شده

ربات می تواند چندین تصویر را به سرعت پشت سر هم دوست داشته باشد و کاربران Instagram را از بین ببرد که در واقع با آنها درگیر نیستید. داشتن نسبت پیروان به پیروان بالا نیز نشانه دیگری است.

  • حسابهایی را که شما را دنبال می کنند شناسایی نمی کند

ربات نمی تواند حساب های ربات ، سفیران نام تجاری یا حساب های غیرفعال را شناسایی کند. بنابراین حتی اگر آنها را دنبال کنید ، این حساب ها شما را پس نمی گیرند.

  • هدف گذاری نادرست مشتری

اگر می خواهید در درازمدت تعامل خود را افزایش دهید ، داشتن یک طرفدار ارگانیک و وفادار پیروی می کنید. ربات اغلب هدف گیری را بهم می زند و حساب هایی را اضافه می کند که علاقه واقعی به مارک شما ندارند.

همه اینستاگرام خود را مرتباً چک نمی کنند. بنابراین آنها می توانند ربات را دنبال کرده و دنبال کنند و آنها را لغو دنبال کنند ، که این بازهم کاری برای حساب شما انجام نمی دهد. # پول هدر داد

اساسا، در طولانی مدت نتایج پایدار نخواهید داشت.

خرید پیروان اینستاگرام چگونه بر برند شما تأثیر منفی می گذارد؟

قبل از صحبت در مورد اینکه چرا نباید حساب های اینستاگرام را خریداری کنید ، بیایید در مورد چرایی انتخاب یک حساب کاربری اینستاگرام بحث کنیم.

  • شما می خواهید با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید و نگاهی گذرا به زندگی روزمره خود بیندازید. اگر این شما هستید ، چرا می خواهید دنبال کنندگان را بخرید تا شبکه بزرگتری داشته باشند؟ شما آنها را نمی شناسید و قطعاً هیچ علاقه ای به پست هایی که به اشتراک می گذارید نخواهند داشت.
  • شما می خواهید از مزایای استفاده کنید 1 میلیارد کاربر اینستاگرام و محصول یا خدمات خود را بفروشید. اگر مشاغل یا مارکی هستید ، پیروان جعلی هیچ فایده ای برای شما ندارند ، زیرا آنها قصد ندارند چیزی از شما بخرند.
  • شما می خواهید پیروان خود را تحت تأثیر قرار داده و معاملات بالقوه سودآور مارک ها را به نمایش بگذارید تا پیشنهادات آنها را به نمایش بگذارید. اگر تأثیرگذار هستید ، داشتن فالوورهای جعلی چه فایده ای دارد که نمی توانید روی آنها تأثیر بگذارید؟ این تنها باعث می شود غیر قابل اعتماد و جعلی به نظر برسید.

به عبارت دیگر، خرید فالوور اینستاگرام چیزی جز # شکست نیست.

با این اوصاف ، بیایید در مورد دلایل عدم خرید دنبال کنندگان اینستاگرام با جزئیات بیشتر بحث کنیم:

مقاله مرتبط  10 گواهینامه برتر بازاریابی که ارزش خرید دارند

نامزدی کاملاً صفر

یکی از مهمترین دلایل خرید فالوور توسط مردم افزایش تعامل است. خوب ، درست بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان.

هرچند واقعیت نمی تواند دور از حقیقت باشد.

از آنجا که صرفاً برای حساب های ربات جعلی هزینه می کنید ، بهترین مشارکتی که می توانید امیدوار باشید یک نظر کلی درباره “پست خوب” است.

اگر تأثیرگذار هستید ، وظیفه اصلی شما این است تأثیر در رفتار پیروان شما و احتمالاً آنها را برای خرید محصولات از مارکهایی که با آنها مشارکت مشترک دارید ، هدایت کنید.

اما اگر آنها با شما درگیر نشوند ، شما به هیچ وجه بر آنها تأثیر نمی گذارید.

دقیقاً چرا مارک ها اعتبار “تأثیرگذار” را بررسی می کنند قبل از غوطه وری و کار با آنها.

رقبا و اینستاگرام شما می دانند که شما دنبال کنندگان را خریداری کرده اید

برخی از هدایای مرده وجود دارد که فریاد می زند شما فالوورها و پسندیدن های اینستاگرام خود را خریداری کرده اید ، و حماقت شما را به طرز شرم آوری آشکار می کند.

  • نسبت لایک به فالوور یا لایک به نظر شما از نظر طبیعی زیاد نیست.
  • شما به دنبال حساب خود خدمات خرید مشابه دارید.
  • حساب هایی که پست شما را دوست دارند یا حساب شما را دنبال می کنند فعالیت کمی در قالب پست ها ، دنبال کنندگان کم ، عکس های نمایه از دست رفته و غیره دارند.

مردم به ما اعتماد کنید اراده می دانم

نامزدی نامناسب خواهید داشت

رفتار انسان قابل پیش بینی است ، به همین دلیل است که احتمالاً شما دارای یک الگوی معمولی نامزدی اگر پیرو اصیل دارید.

مارکرلی حساب های اینستاگرام 2 میلیون نفوذگر را تجزیه و تحلیل کرد و الگوهای زیر را کشف کرد:

  • کمتر از 1000 دنبال کننده به طور متوسط ​​حدود 8٪ تعامل دارند
  • 1000-10000 دنبال کننده به طور متوسط ​​4٪ تعامل دارند
  • 10،000-100،000 دنبال کننده به طور متوسط ​​2.4٪ تعامل دارند
  • 100000 فالوور -1 میلیون فالوور به طور متوسط ​​1.8٪ تعامل دارند
  • بیش از 1 میلیون فالوور به طور متوسط ​​1.7٪ تعامل دارند

اکنون ، این بدان معنا نیست که نرخ تعامل شما باید دقیقاً با این اعداد مطابقت داشته باشد – به هر حال ، آنها فقط میانگین هستند. اما یک تفاوت محسوس به این معنی است که قطعاً چیزی ماهی اتفاق می افتد.

اینستاگرام شما را مجازات خواهد کرد یا حتی حساب شما را معلق خواهد کرد

اینستاگرام هنگام جریمه حساب با فالوورهای جعلی بی رحم است.

این پلتفرم اخیراً شرایط استفاده خود را برای شناسایی و حذف حساب های جعلی به روز کرده و همچنین هرگونه پسندیدن ، دنبال کردن یا نظرات را که از برنامه های شخص ثالث ایجاد شده برای ایجاد مخاطب به طور مصنوعی ایجاد می کند ، حذف می کند.

در صورت خرید فالوور ، دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نیز نقض می کنید ، که می تواند واکنش مدیران سایت را در پی داشته باشد.

حساب های جعلی به طور مداوم پاک می شوند ، بنابراین پیروان شما می توانند در هر زمان ناپدید شوند. همچنین وجود دارد خطر تعلیق کامل حساب کاربری اینستاگرام به دلیل این اقدامات غیراخلاقی

آسیب پذیری بالاتر در برابر SPAM

اکثر پیروان خریداری شده شما جعلی خواهند بود ، اما ممکن است چند حساب وجود داشته باشد که SPAM را با خود به همراه داشته باشد.

وقتی آدرس ایمیل خود را برای خرید فالوور ارائه می دهید ، در اصل شما هستید فراهم کردن فرصت هایی برای ارسال نامه های هرزنامه. این اسپمرها به پیروان شما دسترسی خواهند داشت و SPAM را نیز در آنجا تحویل می دهند.

برخی از پیروان اصلی شما ممکن است در نتیجه این حساب ها را دنبال کنند فقط به این دلیل که شما را مشاهده می کنند که این کار را انجام می دهید ، و وقتی کیفیت این حساب ها را کشف کنند ، ممکن است در نهایت شما را فالو کنند.

بدون درآمد برای شما

شما پیروان جعلی هیچ هزینه ای نخواهند کرد روی محصولات شما ، و همچنین آنها افراد را به شما ارجاع نمی دهند.

بنابراین چه فایده ای دارد که وقتی هیچ فایده ای ندارید ، برای خرید فالوور پول خرج کنید؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، مارک ها دیگر فقط براساس تعداد دنبال کنندگان تأثیرگذار را انتخاب نمی کنند. آنها برای جلوگیری از کار با حسابهای ناشایست ، از یکسری ابزارها برای به دست آوردن یک تصویر دقیق استفاده می کنند.

وقتی متوجه شوند شما دنبال کنندگان خود را خریداری کرده اید ، که بدیهی است آنها به وضوح به درد شما نخواهند خورد.

از این رو ، با وجود صرف هزینه جدی برای افزایش لیست پیروان جعلی ، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره ای PPC

در نهایت در لیست سیاه قرار خواهید گرفت

بگذریم از درآمد ، مارک ها کاملاً شما را در لیست سیاه قرار می دهند اگر متوجه شوند شما از اعتبار بالایی برخوردار نیستید.

بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر اعتماد است ، به همین دلیل است مارک ها می خواهند با تأثیرگذاران واقعی شریک شوند که موارد زیر را به صورت ارگانیک ساختند. و هنگامی که متوجه شوند شما میانبر غیر صادقانه ای را انتخاب کرده اید ، شروع به زیر سوال بردن ارزش شما به عنوان یک تجارت می کنند.

در عوض می توانید خرید تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید. این نه تنها به شما کمک می کند تا میزان دسترسی خود را افزایش دهید بلکه ممکن است بتوانید پیروان اصیل را نیز جذب کنید.

بعلاوه ، اگر بودجه لازم برای “خرید” پیروان را دارید ، چرا در عوض آن را صرف تبلیغات پولی نمی کنید؟

راه های عملی برای افزایش واقعی فالوورهای اینستاگرام خود

اکنون می توانیم توافق کنیم که خرید فالوورهای جعلی باعث موفقیت شما در اینستاگرام نمی شود و فقط بر توانایی های بالقوه شما تأثیر می گذارد.

بنابراین س hereال اینجاست که چگونه می توانید فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید.

موارد زیر برخی از بهترین اقدامات برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود هستند:

محتوای مفید و مرتبط ایجاد کنید

بهترین راه برای اینکه دیگران از پیمایش در فید اینستاگرام خود دست بردارند و پست شما را دوست داشته باشند یا حساب خود را دنبال کنند این است محتوایی ایجاد کنید که واقعاً به آنها علاقه مند است.

به مخاطب هدف خود فکر کنید و با گره زدن به یک هدف خاص ، ارزش پست خود را روشن کنید.

می خواهید پست کنید تا چه باشد؟ اطلاعاتی ، آموزشی یا سرگرمی؟

در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به شما در ایجاد محتوا وجود دارد:

محتوای اطلاعاتی که مخاطبان شما را آگاه می کند

  • مقالات جالب ، داستان ها و سایر مطالب مرتبط از سراسر جهان.
  • تحقیق و تحلیلی که موضوع یا حوزه خاصی را کاوش می کند.
  • آخرین اخبار محلی ، ملی و بین المللی در جای شما.

محتوای آموزشی که به مخاطبان شما یاد می دهد

  • راهنماهای گام به گام نحوه راهنمایی که به کاربر نشان می دهد چگونه کاری را انجام می دهد.
  • آموزش در قالب عکس یا فیلم آموزشی.
  • بررسی ویدیویی محصولات یا خدمات برای کمک به کاربران در تصمیم گیری در مورد خرید.

محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطب شما کمک می کند تا وقت خود را بگذراند

  • شایعات ، داستان ها و عکس های متمرکز بر افراد مشهور.
  • آزمونها ، آزمایش مغزها ، چیزهای بی اهمیت و سایر آزمایش های ذهنی.
  • محتوای طنز برای شکستن یکنواختی روزمره زندگی.

محتوای الهام بخشی که باعث افزایش مخاطب شما می شود

  • الهام بخشیدن از عکس ها و فیلم های مربوط به مد ، خانه ، غذا ، باغ و سفر.
  • دیدگاه های قابل تأمل یا نظرات قوی درباره موضوعات مهم.
  • حکایت ها یا داستان های شخصی برای ایجاد احساس همدلی.

با توجه به مخاطب مورد نظر و ترجیح شخصی خود می توانید هر نوع محتوایی را انتخاب کنید – فقط مطمئن شوید که هدفمند باشد. مخاطبان شما باید احساس کنند که از پست های شما چیزی دریافت می کنند.

اگر هنوز در درک نوع محتوای ارسال مشکل دارید ، می توانید یک آژانس بازاریابی یا مشاور در شبکه های اجتماعی استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

تیم ما در نیل پاتل دیجیتال تیمی متشکل از متخصصانی دارد که در ایجاد پست های اینستاگرام که باعث ایجاد ترافیک و افزایش تعامل می شود مهارت بالایی دارند.

استفاده استراتژیک از ابزارهای رشد

هشتگ یک روش عالی برای اینستاگرام خود را رشد دهید و پیروان معتبر کسب کنید.

ابزارهای رشد موثر ، مانند هشتگهای ForLife، به شما این امکان را می دهد که ببینید هشتگ خاصی در حوزه محتوای شما چگونه کار می کند و بینش و تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید میزان دسترسی ، متوسط ​​پسندیدن و پست های بی نظیر ساخته شده با استفاده از آن هشتگ را مشاهده کنید.

اینها برخی از هشتگ های برتر اینستاگرام هستند:

  • # عشق (1،271،692،015)
  • #instagood (742،795،562)
  • #photooftheday (507،358،504)
  • # مد (487،010،088)
  • # زیبا (463،668،566)
  • # خوشحال (427،528،663)
  • # cute (418،686،470)
  • # like4like (417،887،839)
  • #tbt (413،049،020)
  • #followme (392،011،012)

اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

طبیعی است که افرادی که در اینستاگرام هستند در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز باشند.

بنابراین هنگامی که اینستاگرام خود را در شبکه های دیگر تبلیغ می کنید ، پیروان شما می دانند که شما در اینستاگرام نیز یک حساب کاربری دارید ، که به نوبه خود می تواند ترافیک را به سیستم عامل دوم هدایت کند و به طور همزمان دنبال کنندگان شما را افزایش دهد.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره لینک سازی

اطمینان حاصل کنید که حساب کسب و کار اینستاگرام شما به فیس بوک مرتبط است این به شما امکان می دهد پست اینستاگرام خود را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارید ، و به دوستان و دنبال کنندگان فیس بوک خود نگاهی پنهانی از آنچه در اینستاگرام ارائه می دهید ، می دهد.

تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید

اگر قصد خرید فالوور دارید ، باید بدهید بازاریابی با تبلیغات اینستاگرام تلاش.

یک هدف تبلیغاتی تبلیغاتی مناسب مانند افزایش آگاهی از نام تجاری خود یا افزایش دسترسی خود را انتخاب کنید.

این نه تنها به شما کمک می کند تعداد دنبال کنندگان خود را بسازید ، بلکه در مقابل افرادی که هرگز در مورد نام تجاری و محصولات شما چیزی نشنیده اند اما می خواهند به آنجا برسد.

حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

بهینه سازی حساب اینستاگرام خود می تواند یک روش عالی برای جذب پیروان ارگانیک باشد.

بیوگرافی اینستاگرام شما مانند صفحه اصلی حساب شما است که نام تجاری شماست.

به یک بیوگرافی خلاقانه فکر کنید ، زیرنویس های تصویری خلاقانه اضافه کنید ، یک تصویر نمایه و نام کاربری خوب انتخاب کنید و جادوگری را ببینید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا هویت برند خود را بسازید و همچنین بازدید Instagram را به سایت خود هدایت کنید. همچنین می توانید پیوندهایی را در بیوگرافی خود اضافه کنید که بازدیدکنندگان شما را به سمت سایت شما هدایت کند.

نکته برتر: اینستاگرام خود را تا آنجا که ممکن است جستجوگر باشد. اگر خیلی طولانی است ، سعی کنید آن را کوتاه کنید. همچنین از افزودن اعداد یا نویسه های خاص خودداری کنید.

از یک تقویم محتوای سازگار پیروی کنید

ارسال منظم در اینستاگرام یک راز نه چندان مخفی برای حبس کردن تعداد بیشتری از دنبال کنندگان است.

اگر دنبال کننده می گیرید ، نمی خواهید آنها را فراموش کنید که در وهله اول شما را دنبال کرده اند ، به همین دلیل حفظ یک برنامه منظم برای ارسال پست ضروری است.

برای جلوگیری از هرزنامه نباید بیش از دو بار در روز ارسال کنید – این سازگاری است که مهم است.

تقریبا 200 میلیون کاربر اینستاگرام از حساب های آنها روزانه استفاده کنید ، بنابراین حتی اگر چند بار پست بگذارید ، کافی است دنبال کنندگان را در آن وارد کنید.

کافیست نگاهی به نمودار فوق بیندازید تا از بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام مطلع شوید.

قانون Follow + Like + Comment (FLC) را دنبال کنید

ممکن است قبلاً در مورد این قانون چیزی شنیده باشید ، و این به همان سادگی است که به نظر می رسد.

تو باید مستقیماً با پیروان خود درگیر شوید، حسابهای مختلف را دنبال کنید ، و عکسهای آنها را لایک کنید و نظر دهید. سعی کنید این کار را مرتباً انجام دهید تا زمانی که پاسخی مشاهده کنید.

در واقع ، هنگامی که شما FLC با یک لمس شخصی، می توانید یک سوم حرف برای گفتن داشته باشید ، صد مخاطبی که با آنها درگیر هستید ، دوباره شما را دنبال می کنند.

هدایای میزبان

همه افراد چیزهای رایگان را دوست دارند ، پس چرا با ارائه هدایایی برای محصولات ، خدمات یا کالاهای خود مورد توجه سایر کاربران قرار نمی گیرید؟

پیدا خواهید کرد که بسیاری از مشاغل در حال ارائه هستند ، جایی که آنها از کاربران می خواهند 3 تا 5 دوست خود را برچسب گذاری کرده و مطالب را دوباره ارسال کنند. این می تواند یک راه عالی برای قابلیت مشاهده برند خود را افزایش دهید و به سرعت پیروان زیادی بدست آورید.

شما نمی توانید ربات هایی را داشته باشید که شما را به سمت موفقیت اینستاگرام حمل کنند

پیروان جعلی ممکن است در ابتدا تعامل را افزایش دهند ، اما در طولانی مدت ، واقعاً هیچ فایده ای ندارد – هم از نظر اعتبار و هم از نظر مالی.

به جای تلاش برای پرداختن به محبوبیت اینستاگرام ، نکات بسیار موثر ما را دنبال کنید تا پیروان خود را به آرامی اما به طور قانونی رشد دهید.

ممکن است ایجاد یک برنامه برای افزایش تعداد فالوورهای شما ترسناک به نظر برسد ، اما با یک برنامه استراتژیک موثر در محل ، پیروان خود را سریعتر از هر زمان که ربات می تواند رشد کند ، خواهید داشت.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ با ما تماس بگیرید اینجا و اجازه دهید ما در ایجاد اختلال در صنعت شما کمک کنیم.