آموزش سئو

مزایای استراتژی SEO محلی که توسط مربی SEO خود به دست می آید

آوریل 25, 2020

اگر در سال 2020 شغل محلی داشته باشید و درمورد SEO بدانید ، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که SEO محلی اکنون استراتژی مورد علاقه هر مربی بهینه سازی موتور جستجو است. خبر خوب این است که شما همچنین می توانید نکات مربوط به جستجوی محلی را برای بهتر شدن در رتبه بندی وب سایت خود بیاموزید.

آیا تجارت شما باید روی بهینه سازی موتور جستجو محلی تمرکز کند؟

اولین قدم هنگام انجام بهینه سازی موتور جستجوگر محلی یا هر سؤالی برای آن موضوع ، در نظر گرفتن مخاطبان خود است. تعیین کنید مخاطبان شما محلی یا ملی باشند. اگر این منطقه محلی باشد یا از یک منطقه خاص جغرافیایی تشکیل شده باشد ، آنگاه SEO محلی رویکردی است که شما می خواهید با بازاریابی دیجیتالی خود انجام دهید. اگر شغلی در سطح کشور دارید ، سئو محلی آنچنان برای شما سودمند نخواهد بود.

اساساً ، سئو محلی تلاش خود را بر این می دارد تا با استفاده از فاکتورهای واقعی در جنبه های جغرافیایی ، نتایج بهتری را برای کاربران موتور جستجو کسب کند. این یک تغییر بسیار مهم در الگوریتم رتبه بندی گوگل و بسیار سودمند برای مارک های محلی بوده است. مشاغلی که از این مزیت بهره مند می شوند عبارتند از:

  • مشاغل کوچک ، تهیه غذا در محلی یا محلی و ملی
  • کارآفرینان و کسانی که به دنبال شروع یک تجارت جدید هستند
  • مشاغل مستقل آجر و ملات ، مانند مغازه ها و رستوران ها
  • مشاغل مبتنی بر خدمات ، مانند دندانپزشکان ، پیمانکاران و حسابداران

نکته مهم برای ما که مشاغل مستقر در محلی است این است که گرایش به بهینه سازی موتور جستجوگر محلی واقعاً با شرکت های بزرگی که قبلاً رقابت برای رده بندی با آنها غیرممکن بود ، زمینه بازی را به یکدست کشیده است. پیش از این ، هنگامی که کسی در جستجوی سفارش پیتزا بود ، هرگز یک پیتزا فروشی محلی توانایی رقابت با وب سایت یک زنجیره پیتزا ملی را ندارد. با این حال ، اکنون می توان در رده بندی با آنها صعود کرد.

مؤلفه های اصلی SEO محلی

مقاله مرتبط  3 گام ساده برای بدست آوردن 10،000 بازدید کننده اول شما از Google

هنگامی که مشخص کردید که بهینه سازی جستجوی محلی می تواند به نفع تجارت شما باشد ، قدم بعدی این است که بفهمید این استراتژی چیست. خوشبختانه ، SEO SEO علمی موشکی نیست – با چند تغییر سریع و در عین حال مهم در استراتژی SEO خود شروع کنید و با تلاش مداوم در مناطقی که بیشترین تأثیر را بر سئوی محلی دارند ، دنبال کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید.

Google برای کسب و کار من

یک مربی محلی SEO به شما خواهد گفت که GMB حدود 45٪ از SEO محلی را شامل می شود. Google برای کسب و کار من شامل لیست Google شما در کسب و کار است که در نتایج جستجوی شرکت شما ، با اطلاعات اصلی کسب و کار ، مسیرها ، بررسیها و موارد دیگر ارائه می شود. برخی از عناصر مهم که برای بهینه سازی جستجوی محلی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • انتخاب دسته GMB مناسب برای تجارت خود
  • بهینه سازی جستجوی نقشه Google – مکان همه چیز است!
  • نتایج تصویر Google – تهیه تصاویر از موقعیت جغرافیایی شما و همچنین تصاویر محصول یا خدمات برای خریداران به Google
  • ویژگی های ویژه GMB – با استفاده از ویژگی های ویژه GMB مانند بررسی ها ، پرسش و پاسخ و پست های وبلاگ
  • جستجوی 3 بسته Google – کسب و کار شما در 3 موقعیت جستجوی محلی Google که به صورت ارگانیک در بالای نتیجه جستجو قرار گرفته است

سئو در صفحه

با راه اندازی و راه اندازی Google My Business من ، زمان آن است که توجه خود را به وب سایت خود معطوف کنید. باز هم ، این به معنای تلاش برای ایجاد هر تغییری در ایجاد سایت خود محور نیست ، بلکه یادگیری و درک مهمترین مواردی است که باعث ایجاد تفاوت خواهد شد تا بتوانید از وقت خود عاقلانه استفاده کنید.

ساختمان استناد

ساختمان استناد ، آخرین مرحله اصلی برای SEO محلی است که شامل بازگشت لینک به وب سایت شما است. در حالی که دریافت استنادها و بک لینک برای SEO هر شرکت مهم است ، بهینه سازی جستجوی محلی بر ایجاد حضور در فهرستهای محلی برای اعتبار و اقتدار اضافه شده در منطقه شما و همچنین ایجاد استناد جدید و لیست های تجاری تأکید دارد.

شروع بهینه سازی برای جستجوی محلی

مقاله مرتبط  نحوه نوشتن یک وبلاگ برای ارتقاء مشاغل خود

انتخاب خوب برای ورود به سئو محلی این است که با یادگیری این کار را خودتان با کمک یک مربی سئو انجام دهید. به جای اینکه هزینه زیادی برای تأمین هزینه یک شرکت بازاریابی گران قیمت انجام دهید ، می توانید یاد بگیرید که خودتان این کار را انجام دهید و سرمایه گذاری خود را بسیار بیشتر انجام دهید. آموزش در سئو محلی با مربی سئو روز به روز رواج بیشتری پیدا می کند ، زیرا بسیاری از مشاغل محلی یا کوچکتر بودجه محدودی دارند و صاحبان یا کارمندانی دارند که می توانند بازاریابی خود را مدیریت کنند. به علاوه ، از آنجایی که SEO محلی شامل برنامه نویسی پیچیده و یا تمرکز زیادی روی پیچیدگیهای بهینه سازی موتورهای جستجو نیست ، یکی از ساده ترین موارد یادگیری پازل سئو است.

اگر فکر می کنید SEO محلی محلی انتخاب هوشمندانه ای برای تجارت شما است و آماده یادگیری چگونگی انجام این کار برای خودتان هستید و در نهایت می فهمید که SEO چگونه واقعاً کار می کند ، امروز یادگیری سئو را با یک مربی محلی جستجوگر شروع کنید!

پاسخی بگذارید