آموزش سئو

مدت ارسال وبلاگ چقدر باید طول بکشد؟ طول ایده آل برای سال 2020

آوریل 5, 2020

ح
چه مدت باید یک پست وبلاگ باشد؟ این یک سوال مهم و متداول است زیرا بسیاری از وبلاگ نویسان جدید مطمئن نیستند که بهتر است پست های وبلاگ طولانی تر یا کوتاه تری بنویسند.

در این مقاله ، ما در مورد طول پست مطلوب وبلاگ صحبت خواهیم کرد. به علاوه ، ما به بهترین روش های طول وبلاگ خواهیم پرداخت تا بتوانید خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید ، سئوی خود را بهبود بخشید ، تعامل را تقویت کنید و موارد دیگر.

بنابراین ، طول پست کامل وبلاگ چیست؟

برای یافتن مطالعه را ادامه دهید…

طول ایده آل برای ارسال بلاگ چیست؟

احتمالاً افراد را شنیده اید که می گویند چیزهایی مانند “فاصله توجه کوتاهتر از همیشه” است و “مردم فقط اطلاعات اندازه نیش می خواهند”. اما این بدان معنا نیست که پست های وبلاگ شما باید کوتاه باشد.

در مورد پست های وبلاگ ، طولانی تر بهتر است.

در حالی که ممکن است محدوده توجه رو به کاهش باشد ، میانگین تعداد کلمات ارسال شده در وبلاگ رو به افزایش است. طبق IsItWP ، میانگین طول ارسال بین سال های 2014 تا 2018 حدود 42٪ افزایش یافته است ، از 800 کلمه به 1،151 کلمه.

در اینفوگرافیک “اینترنت یک باغ وحش است: طول ایده آل از همه چیز آنلاین” از بافر ، آنها دریافتند که طول مطلوب پست وبلاگ 1600 کلمه.

ایده آل-وبلاگ-پس از طول-اینفوگرافیک-بافر

اما برخی منابع تصور می کنند که یک پست وبلاگ خوب باید حتی بیشتر از این هم باشد.

در یک مقاله متوسط ​​، نویسنده می گوید پست هایی با میانگین زمان خواندن 7 دقیقه بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند.

نمودار متوسط-وبلاگ-خواندن-زمان

HubSpot این اطلاعات را به دست آورد و فهمید که با توجه به میانگین سرعت خواندن بزرگسالان انگلیسی زبان 300 بار در هر دقیقه ، این بدان معنی است که طول مطلوب پست وبلاگ است. 2100 کلمه.

سپس ، HubSpot همچنین به محتوای وبلاگ خود نگاهی انداخت و آنها دریافتند که شماره جادویی برای یک پست وبلاگ بین 2،250-2،500 کلمه.

همانطور که می بینید از این تعداد کلمات مختلف ، طول مدت مطلوب وبلاگ بسته به نوع سوال شما بستگی دارد. اما ، یک چیز مشترک همه آنها وجود دارد ، همه آنها موافق هستند محتوای طولانی فرم پادشاه است.

در حقیقت ، امروزه بیشتر وبلاگ نویسان مشغول نوشتن پست هایی هستند که از 1000 کلمه طولانی تر هستند.

و اگرچه پست های وبلاگ طولانی مدت بیشتری برای نوشتن نسبت به مطالب کوتاه تر دارند ، اما برای ایجاد محتوای طولانی تر مزایای بزرگی وجود دارد.

بیایید در بخش بعدی به این مزایا بپردازیم.

مزایای ارسال های وبلاگ طولانی

اول ، پست های وبلاگ طولانی تر ارزش بیشتری را برای خوانندگان شما فراهم می کنند و آنها به همه سؤالات خود در یک مکان پاسخ می دهند. به عنوان مثال ، پست وبلاگ ما را در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ بررسی کنید.

مقاله مرتبط  ابزار ساخت لینک نهایی
چگونه به شروع-یک-وبلاگ-وبلاگ-مستبد

این راهنمای راهنمای قطعی در اطراف است 6527 کلمه! این همه چیز برای خواندن وبلاگ و کسب درآمد آنلاین به خوانندگان ما نیاز دارد.

حال تصور کنید که فقط 800 کلمه بوده است. با چنین پست کوتاه ، اطلاعات ارزشمند زیادی از دست می روند.

پست های طولانی تر وبلاگ همچنین به شما در نشان دادن اقتدار در طاقچه خود کمک می کنند. با مطالب طولانی مانند پست وبلاگ فوق ، خوانندگان ما می توانند اعتماد کنند که ما وقتی مطالب وبلاگ نویسی می دانیم مطالب خود را می دانیم

علاوه بر ارائه ارزش بیشتر به خوانندگان و نشان دادن تخصص شما ، شواهد نشان می دهد که پست های طولانی تر وبلاگ عملکرد بهتری دارند تقریباً در هر متریک

بیایید بیشتر به فواید پست های وبلاگ طولانی بپردازیم …

1. زمان صرف شده در صفحه را افزایش می دهد

هرچه پست های وبلاگ شما طولانی تر باشد ، کاربران طولانی تر در وب سایت شما باقی می مانند. بعلاوه ، هر چه مدت زمان ماندن آنها در وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال بیشتری برای بررسی بیشتر مطالب جالب شما وجود دارد.

در حقیقت ، طبق یافته های نیل پاتل ، مردم در صفحه محتوای فرم طولانی ماندند 40٪ بیشتر از میانگین صفحه است و آنها 25٪ صفحات بیشتر از بازدید کننده متوسط ​​را مشاهده می کنند.

اما همه بازدید کنندگان وبلاگ شما در پایان ترک خواهند کرد.

خوشبختانه ، شما می توانید بازدید کنندگان وبلاگ خود را به مشترکین ایمیل با ظاهر خروجی از OptinMonster تبدیل کنید. هنگامی که کاربر قصد دارد وب سایت شما را ترک کند و پیامی را ارسال کند که کاربر را تشویق به عضویت در خبرنامه ایمیل شما کند قبل از مراجعه ، یک پنجره خروجی قادر به ردیابی است.

در اینجا مثالی از پنجره قصد خروج از وبلاگ Petit Gourmet آورده شده است:

out-intent-popup-pet-gourmet

با تبدیل بازدید کنندگان وبلاگ خود به مشترکان ایمیل ، می توانید بارها و بارها آنها را به سایت خود بازگردانید.

آیا می خواهید نکات بیشتری برای رشد لیست ایمیل خود داشته باشید؟ برای دریافت مشترکین ایمیل بیشتر ، این هک های سریع و آسان را بررسی کنید.

2. سهام بیشتر در رسانه های اجتماعی

مطالعات نشان می دهد که محتوای بلند مدت نیز در رسانه های اجتماعی سهم بیشتری می یابد.

طبق گفته QuickSprout ، آنها دریافتند که پستهایی که زیر 1.500 کلمه داشتند ، به طور متوسط ​​174.6 توییت و 59.3 لایک دریافت کردند. پستهایی که بیش از 1500 کلمه داشتند ، به طور میانگین 293.5 توییت و 72.7 لایک دریافت کردند.

رشد سریع جوانه-سهام-سهام-وبلاگ

آنها همچنین دریافتند که اگر یک وبلاگ بیشتر از 1500 کلمه باشد ، به طور متوسط ​​68.1٪ توییت بیشتر و 22.6٪ بیشتر لایک فیس بوک را نسبت به پستی که کمتر از 1500 کلمه است ، دریافت می کند.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره لینک سازی

با اشتراک بیشتر در رسانه های اجتماعی ، می توانید خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید –پست های وبلاگ شما حتی می توانند ویروسی شوند!

ارسال های وبلاگ با فرم طولانی همچنین به شما در رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند ، همچنین به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ خود را که توسط کاربران بیشتری به صورت آنلاین مشاهده می شود ، مشاهده کنید. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به طول پست وبلاگ و سئو بیندازیم.

3. بهبود رتبه در نتایج موتور جستجو

برای جذب خوانندگان بیشتر به وب سایت خود ، باید پست های وبلاگ خود را برای SEO بهینه کنید. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط ، اضافه کردن پیوندهای داخلی ، ایجاد URL های قابل خواندن ، اطمینان از وب سایت شما برای دوستانه SEO و سایر موارد می باشد.

اما تعداد کلمات پست های وبلاگ شما نیز در چگونگی رتبه بندی محتوای شما در موتورهای جستجو مانند Google نقش دارد. پست های وبلاگ طولانی تر رتبه بهتری دارند.

بنابراین ، یک بلاگ برای SEO باید چند کلمه داشته باشد؟

یک پست وبلاگ باید حداقل 300 کلمه داشته باشد تا بتواند در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد. اما پست های طولانی (1000 کلمه یا بیشتر) آسان تر از پست های کوتاه رتبه بندی می شوند.

CoSchedule پست هایی با حدود 2.500 کلمه یافت که معمولاً بهترین رتبه ها را دارند.

Capsicum Mediaworks با این نظر موافق است. تحقیقات آنها نشان می دهد ، به طور متوسط ​​، 10 نتیجه برتر برای اکثر جستجوهای Google بین 2000 تا 2500 کلمه است.

نوشتن پست های وبلاگ با فرم طولانی باعث افزایش رتبه SEO شما می شود تا کاربران بیشتری بتوانند محتوای جذاب شما را بصورت آنلاین پیدا کنند!

راهنمای سئوی ما را برای وبلاگ نویسان بررسی کنید تا راهنمایی های بیشتری در مورد چگونگی بهبود سئو خود داشته باشید.

اکنون که مزایای نوشتن پست های وبلاگ طولانی را می دانید ، وقت آن است که نوشتن را شروع کنید!

نحوه نوشتن یک پست وبلاگ با فرم طولانی

اگر شما به نوشتن پست های کوتاه وبلاگ عادت دارید ، ایده نوشتن پست وبلاگ 1000+ کلمه ای دلهره آور به نظر می رسد.

شاید تعجب کنید ، نوشتن یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای چقدر طول می کشد؟

خوب ، همه اینها به تجربه شما و موضوعی که می نویسید بستگی دارد.

اگر تازه نوشتن ندارید و با موضوعی که می نویسید ناآشنا نیستید ، ایجاد یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای می تواند 3-4 ساعت یا بیشتر از شما بگذرد. اما اگر نویسنده باتجربه ای هستید و در این زمینه خبره هستید ، می توانید در مدت 1 ساعت پست وبلاگ 1000+ word را لغو کنید.

مقاله مرتبط  13 افزونه شگفت انگیز رایگان Chrome برای SEO

برای نویسنده سریعتر ، می توانید نکاتی مانند:

  • قبل از شروع نوشتن تمام تحقیقات خود را انجام دهید
  • ایجاد یک طرح جامع برای راهنمایی شما
  • با خاموش کردن اعلان های تلفن ، حواس پرتی ها را حذف کنید
  • به جای نوشتن مستقیم در WordPress ، پست وبلاگ خود را در Google Docs تهیه کنید

اما به یاد داشته باشید ، این مهم نیست که هرچه سریعتر به کلمه شماره‌گذاری بپردازید و مقاله خود را بنویسید. پرداختن به این عوامل دیگر همچنین بسیار مهم است:

ارسال های وبلاگ شما برای خواندن آسان است. اما هرچه پست وبلاگ شما طولانی تر باشد ، مشغول نگه داشتن خوانندگان خود سخت تر خواهید بود. مطمئن باشید با کوتاه نگه داشتن جملات ، استفاده از جملات کمتر در هر پاراگراف و استفاده از کلمات آسان برای درک به جای موارد دشوار ، خوانایی پست های وبلاگ خود را بهبود می بخشید.

  • منحصر به فرد بودن و مفید بودن

اگر پست وبلاگ شما دارای اطلاعاتی مشابه با سایر پستهای موضوع است ، Google دلیلی ندارد که آن را در صفحه اول جستجوگرها نشان دهد. تحقیقات خود را انجام داده و مطمئن شوید که پست وبلاگ شما چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد.

مقالاتی که به خوبی تحقیق شده و دقیق باشند مورد علاقه گوگل بوده و احتمالاً لینکهای دیگر وبلاگها را به خود جذب می کنند. هرچه پیوندهای وبلاگ شما بیشتر بکشد ، Google بیشتر صلاحیت سایت شما را در مورد موضوع تشخیص می دهد.

در صورتی که توسط کسی دیده نشود ، مطلقاً معنی ندارد که روزها (یا حتی هفته ها) را برای نوشتن یک مقاله درخشان طولانی بنویسید. یادگیری نحوه تبلیغ یک پست وبلاگ به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه یک مقاله بنویسید.

اگر می توانید تعادل بین نوشتن مقالات طولانی و مفید و همچنین دانستن چگونگی ارتقاء آنها را پیدا کنید ، می توانید یک وبلاگ موفق ایجاد کنید که مدت زمان طولانی به آینده ادامه یابد.

همه چیز درباره Word Count نیست

نوشتن پست های طولانی تر در وبلاگ برای خوانندگان و موفقیت وبلاگ شما مفید است. اما در مورد تعداد واقعی کلمات وسواس نکنید و یا به آن پیام وبلاگ ایده آل جادویی بزنید.

از این گذشته ، هیچ مطلبی وجود ندارد که طول پست کامل وبلاگ برای همه موضوعات وجود داشته باشد!

در عوض ، روی تأمین تمرکز کنید محتوای طولانی و ارزشمند به مخاطب مورد نظر خود

اکنون که می دانید یک پست وبلاگ چه مدت باید باشد ، شما آماده هستید که شروع به نوشتن کنید! قبل از شروع کار ، مقاله ما در مورد چگونگی نوشتن یک پست خوب وبلاگ بعدی را بررسی کنید.

و مطمئن شوید که برای دریافت آموزشهای مفیدتر در مورد بلاگ نویسی مانند این ، در خبرنامه ایمیل ما عضو شوید.

پاسخی بگذارید