آموزش سئو

لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) چیست؟

فوریه 20, 2021

آیا تا به حال مشتری داشته اید که به طور مکرر از وب سایت شما بازدید کند اما هرگز فروش را انجام ندهد؟

آیا شما شب بیدار می شوید و فکر می کنید این نتایج به کجا می روند و چگونه می توانید آنها را دوباره به دست بیاورید؟

لیست بازاریابی مجدد Google برای تبلیغات جستجو (RLSA) ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

این تبلیغات بازاریابی مبتنی بر تعامل به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به بالاترین ارزش بالقوه خود هدف قرار دهید. این بدان معنی است که شما می توانید تبلیغات خود را مستقیماً به مشتریانی نشان دهید که به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند.

علاوه بر این ، می توانید برای جذب مشتریانی که اخیراً در وب سایت شما بوده اند ، بر روی کلمات کلیدی که معمولاً پیشنهاد نمی دهید پیشنهاد دهید.

این تجارت شما را به بازار وسیع تری از خریداران علاقه مند باز می کند که قبلاً نمی توانستید با آنها ارتباط برقرار کنید.

بیایید در مورد چگونگی انجام این کار صحبت کنیم.

لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو چیست؟

RLSA یک ویژگی Google Ads است که به شما امکان می دهد کمپین های جستجوی خود را براساس کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، سفارشی کنید.

به عنوان مثال ، می توانید پیشنهادات تبلیغاتی خود را برای کاربرانی که در ماه گذشته از سایت شما بازدید کرده اند افزایش دهید. یا می توانید کلمات کلیدی جدیدی را پیشنهاد دهید که کاربرانی را که در گذشته تغییر کار می کردند و اخیراً از وب سایت شما بازدید کرده اند ، هدف قرار می دهد.

با داشتن لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات دسترسی ، می توانید پیشنهادات خود را تنظیم کنید ، تبلیغاتی ایجاد کنید و کلمات کلیدی متناسب با آنچه راجع به مخاطبان خود می دانید تنظیم کنید.

برخی محدودیت ها وجود دارد که باید قبل از ایجاد لیست بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو در نظر بگیرید:

  • RLSA هنگامی که کاربران از طریق Google یا سایت های شریک Google جستجو می کنند ، در دسترس است.
  • قبل از استفاده از این ویژگی ، لیست شما حداقل به 1000 کوکی نیاز دارد.
  • محدودیت عضویت در این لیست ها 540 روز است.

مزایای استفاده از RLSA

Google فقط تخمین می زند 2٪ تا 4٪ وب سایت بازدیدها منجر به خرید می شود.

این بدان معنی است که نگه داشتن نام تجاری شما در ذهن مشتریان پس از ترک سایت شما بسیار حیاتی است.

با داشتن لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو ، این امکان را دارید که مخاطبان خود را بر اساس عملکرد آنها به لیست تقسیم کنید. این می تواند به شما کمک کند با مشتریان بالقوه ای که قبلاً علاقه نشان داده اند ارتباط برقرار کنید ، که ممکن است منجر به افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه شود.

علاوه بر این ، محتوای سفارشی تعامل مشتری را افزایش می دهد. یک نظرسنجی توسط Adobe Spark نشان داد 67٪ پاسخ دهندگان از مارک ها انتظار محتوای سفارشی را داشته باشید.

از این استخر ، 47٪ گفتند که وقتی مارک محتوای خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی نمی کند ، اذیت می شوند و 66٪ گفتند که به همین دلیل خرید نمی کنند.

لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو شخصی سازی ، تعامل و پتانسیل بازگشت را ارائه می دهند ، همه اینها در ابزارهایی هستند که از قبل استفاده می کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=S-hn2ThmQEw

چگونه می توانید کمپین های RLSA را ایجاد کنید؟

برای شروع ، باید سایت خود را برای بازاریابی مجدد برچسب گذاری کنید.

مقاله مرتبط  نحوه نوشتن ایمیل هایی که در واقع نتایج را هدایت می کنند

برای راه اندازی منبع مخاطبان وب سایت یا برنامه خود از برچسب Google Ads استفاده کنید. این مجموعه کد ، هر یک از بازدید کنندگان شما را به لیست بازاریابی مجدد اضافه می کند ، که بعداً می توانید برای هدف قرار دادن تبلیغات از آن استفاده کنید.

هنگامی که سایت خود را برچسب گذاری کردید ، چند لیست بازاریابی مجدد ایجاد شده به صورت خودکار مشاهده خواهید کرد. می توانید از این موارد استفاده کنید یا بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

همچنین باید کمپین اولیه خود را تنظیم کنید.

از آنجا می توانید شروع به تنظیم لیست بازاریابی مجدد خود برای تبلیغات جستجو کنید.

RLSA ها به دو روش ایجاد می شوند:

  1. برای پیشنهادات و هدف گذاری به گروه های تبلیغاتی
  2. برای پیشنهادات و هدف قرار دادن کمپین ها

نمی توانید لیست های بازاریابی مجدد را برای هر کمپین به طور همزمان در هر دو سطح اعمال کنید.

اگر قبلاً لیست های بازاریابی مجدد خود را در گروه های تبلیغاتی خود اعمال کرده اید اما اکنون می خواهید از آنها برای یک کمپین استفاده کنید ، آنها را از گروه تبلیغات حذف کرده و در کمپین بزرگتر خود اعمال کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=py8hvd5WZFY

برای استفاده از لیست های بازاریابی مجدد در یک تبلیغ یا کمپین جستجو ، این مراحل را دنبال کنید.

  1. یک کمپین یا گروه تبلیغات جستجو جدید ایجاد کنید ، یا یکی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.
  2. روی «مخاطبان» در سمت چپ صفحه خود کلیک کنید.
  3. با کلیک روی نماد مداد ، یک لیست مخاطب اضافه کنید.
  4. بسته به مکانی که می خواهید لیست خود را اعمال کنید ، از بخش “افزودن به” استفاده کنید و “کمپین” یا “گروه تبلیغاتی” را انتخاب کنید.
  5. روی “انتخاب یک کمپین” یا “انتخاب یک گروه تبلیغاتی” کلیک کنید ، سپس گزینه مورد نظر برای انتخاب را انتخاب کنید.
  6. “بازدید کنندگان وب سایت” را از فهرست کشویی “نحوه ارتباط آنها با تجارت شما” انتخاب کنید.
  7. کادر هر لیست بازاریابی مجدد را که می خواهید اضافه کنید علامت بزنید.
  8. روی «ذخیره» کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، باید تنظیمات هدف گذاری خود را تأیید کنید.

در حال حاضر دو نفر وجود دارد تنظیمات هدف قرار دادن برای انتخاب کردن.

  1. مشاهده: عملکرد لیست های خود را مشاهده کنید و دسترسی کمپین یا گروه شما را محدود نمی کند.
  2. هدف گذاری: فقط به اعضای لیست های بازاریابی مجدد شما تبلیغات نشان می دهد اما دسترسی شما را محدود می کند.

شش نکته برای استفاده از لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو

اکنون که لیست بازاریابی مجدد خود را برای تبلیغات جستجو تنظیم کرده اید ، باید بهینه سازی را شروع کنید.

ایجاد RLSA های قوی به معنای استفاده از اصول SEO و بهبود مستمر روند شما است.

وقتی این کار را به طور موثر انجام می دهید ، احتمالاً به طور مداوم با کاربران علاقه مند درگیر خواهید شد و تجارت خود را برای تبدیل های واجد شرایط تر باز می کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=2uk_fXZ_xnI

مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید

با شروع تنظیم لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو ، سازگاری بین رفتار بازدید کنندگان وب سایت خود را پیدا خواهید کرد.

از این داده ها برای ایجاد دسته بندی دقیق و تقسیم بندی شده برای مشتریان خود و ارسال تبلیغات مناسب استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از بخشهایی که می توانید ایجاد کنید وجود دارد:

  • متروکهان گاری
  • مشتریان گذشته
  • بازدید کنندگان صفحه محصول
  • همه بازدید کنندگان سایت
  • با بازدید کنندگان صفحه تماس بگیرید
  • چندین بار بازدید کرد

هرچه جزئیات بیشتری در هنگام تقسیم بندی مخاطبان خود داشته باشید ، فشار دادن تبلیغات شخصی سازی شده که ممکن است به تبدیل تبدیل شوند ، آسان تر خواهد بود.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت لینک سازی سال 2020

کپی خود را برای بازگشت مشتری طراحی کنید

با توجه به بخش ، 71٪ از مصرف کنندگان وقتی تجربه خرید شخصی نیست ، ناامید شوید. به طور مشابه ، Instapage پیدا شد 74٪ مصرف کنندگان وقتی شخصی یک وب سایت شخصی نیست ، ناامید شوید.

برای تأمین نیازهای مصرف کنندگان خود ، باید شخصی سازی را در اولویت قرار دهید.

مزیت لیست بازاریابی مجدد این است که شما قبلاً اطلاعات گسترده ای در مورد کاربران هدف خود جمع آوری کرده اید. این بدان معناست که وقتی تبلیغات خود را ارسال می کنید ، می توانید نسخه خود را متناسب با نیازهای خاص آنها تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، مشتری در حال بازگشت می تواند تبلیغات خود را بر اساس محصولاتی که قبلاً به آنها علاقه نشان داده اند ، تحت فشار قرار دهد.

کاربری که از سایت شما بازدید کرده اما هرگز خریدی نکرده است ممکن است انگیزه خرید با تخفیف را داشته باشد.

متناسب کردن نسخه و پیشنهادهای شما می تواند به شما در ایجاد روابط بهتر مخاطب کمک کند و فرصتی برای افزایش تبدیل ها فراهم کند.

درک نیازهای مشتری در هسته اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی است.

اگر می خواهید در مورد متناسب سازی محتوای خود یا هدف گیری مخاطب خود بیشتر بدانید ، با یکی از مشاوران ما تماس بگیرید.

از هدف گذاری جمعیتی استفاده کنید

هرچه دانه بندی بیشتر با هدف گیری داشته باشید ، بهتر است.

هدف گذاری جمعیتی به شما امکان می دهد کاربران را براساس سن ، موقعیت ، جنسیت ، وضعیت والدین یا درآمد خانگی مشخص کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود داشته باشید ، می توانید محتوای خود را برای تبدیل ها متناسب سازی کنید.

این نوع هدف گذاری در لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو می تواند به شما در ایجاد شخصیت های مخاطبان قوی تر برای افرادی که از قبل در کانال فروش شما هستند کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر می بینید که کاربران مکرر شما از یک گروه درآمد یا در محدوده سنی خاصی قرار دارند ، می توانید از این موارد برای شخصی سازی بیشتر تبلیغات خود استفاده کنید.

این روند همچنین به شما امکان می دهد پیشنهادات خود را سفارشی کرده و پیشنهادهای بالاتر یا پایین را برای گروه های جمعیتی خاص قرار دهید.

اندازه مخاطب خود را کنترل کرده و رشد دهید

انتخاب عملکرد “Open” هنگام ایجاد لیست بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو ، به لیست شما امکان می دهد تا از طریق ویژگی های Google Ads به رشد خود ادامه دهد.

یک لیست باز همچنان منجر به اضافه کردن لیدهای واجد شرایط و ارسال محتوای مرتبط به آن کاربران می شود. در مقابل ، یک لیست بسته رشد نمی کند ، اما به طور مداوم تبلیغات را به کاربرانی که به صورت دستی اضافه کرده اید هدایت می کند.

مزیت یک لیست باز این است که به شما امکان می دهد از قابلیت هوش مصنوعی Google برای رشد خودکار مخاطبان خود استفاده کنید.

نکته منفی این است که همیشه دقیق نخواهد بود. برای اطمینان از ارسال پیام های مناسب به افراد مناسب ، هنوز باید لیست های باز خود را بررسی کنید.

اگر می خواهید اندازه مخاطبان خود را به صورت دستی افزایش دهید ، این توانایی را دارید که قبل از از بین رفتن هر نوع محتوا ، آن را دوباره بررسی کنید.

هر کدام از تاکتیک ها را انتخاب کنید ، نظارت بر مبارزات خود برای اطمینان از بالا نگه داشتن تعامل ضروری است.

مقاله مرتبط  5 گزینه Google Plus برای مشاغل محلی شما

درباره کلمات کلیدی خود تحقیق کنید

مهم است که هر کلمه کلیدی را که یک کاربر را به سایت شما هدایت کرده است ، تجزیه و تحلیل کنید تا به درستی بفهمد که به دنبال چه چیزی است و چگونه می توانید آن را به او بدهید.

به عنوان مثال ، مشتری از قبل با سایت شما آشنا است ممکن است شما را با نام جستجو کرده باشد. در این صورت ، می توانید تصور کنید که آنها در مورد تجارت شما اطلاعاتی دارند و از کمپین استقبال عمومی چشم پوشی می کنند.

اما ، اگر مشتری سایت شما را با جستجوی کالای مرتبط پیدا کرد ، ممکن است بخواهید بهترین محصولات یا خدمات خود را برجسته کنید تا آنها را به برند خود هدایت کند.

غواصی در این فرآیند همچنین به شما داده می دهد که کدام کلمات کلیدی کار می کنند و کدام یک از آنها کار نمی کنند.

داشتن این اطلاعات در دسترس شما به شما کمک می کند تا سیستم های رتبه بندی خود را در کل کسب و کار خود بهینه کنید.

مثل همیشه ، تحقیق عمیق کلمات کلیدی بلیط طلایی شما برای بهبود سئو است. Ubersuggest ابزاری عالی است که می تواند شما را در این روند راهنمایی کند.

در صورت لزوم ، تعدیل پیشنهادات را انجام دهید

اگرچه به بیشتر بازاریابان آموزش داده شده است که از مناقصه گسترده اجتناب کنند ، اما RLSA از قبل کاربران با صلاحیت شما را هدف قرار داده است. بنابراین ، مایل باشید در مورد کلمات کلیدی گسترده ای که هدف شماست ، پیشنهاد دهید واجد شرایط ترین بازدید کنندگان.

اگر می خواهید با برخی از کلمات کلیدی گسترده هدف قرار دهید ، کمپین های مختلف یا گروه های تبلیغاتی را برای مواردی که می خواهید امتحان کنید تنظیم کنید. به شما این امکان را می دهد که وزن آنها را آزمایش کنید و ببینید آیا آنها نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشند.

مثل همیشه ، در صورت لزوم ، تعدیل پیشنهادات را انجام دهید.

ممکن است متوجه شوید مشتریان تلفن همراه شما بیشترین مرورگرهای شما هستند ، بنابراین منطقی است که پیشنهادات خود را در آنجا افزایش دهید.

به همین ترتیب ، اگر می خواهید بازدیدکنندگان اخیر وب سایت را هدف قرار دهید ، می توانید پیشنهادات خود را برای هرکسی که در 30 روز گذشته سایت شما را مشاهده کرده است افزایش دهید.

نتیجه

لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو روشی م toثر برای هدفمند کردن بیشترین مجوزهای شما و ارائه محتوای به موقع ، شخصی و مرتبط است که ممکن است به آنها در تبدیل سریعتر کمک کند.

اطلاعاتی که از لیست بازاریابی مجدد خود جمع می کنید هنگام تقسیم بندی مخاطبان و ایجاد شخصیت های آینده ، فوق العاده قدرتمند است.

علاوه بر این ، لیست های بازاریابی مجدد می تواند برای انواع گروه های تبلیغاتی و کمپین های آینده استفاده شود.

بهترین استراتژی بازاریابی بهترین ابزارها را با بهترین روش ها ترکیب می کند ، بنابراین با این ویژگی های جذاب صندلی عقب نشینی نکنید.

با کدام لیست های بازاریابی مجدد دیگر برای تاکتیک های تبلیغات جستجو موفقیت کسب کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید