آموزش سئو

شش مزیت تخفیف هذلولی

ژانویه 22, 2021

ممکن است شما ندانید که تخفیف هذلولی چیست ، اما تأثیرات گسترده ای بر کل جامعه دارد. بعلاوه ، بسیاری از مردم از قدرت تخفیف هذلولی در بهینه سازی تبدیل استفاده نمی کنند.

تخفیف هذلولی چیست؟

به بیان ساده ، تخفیف هذلولی زمانی اتفاق می افتد که افراد ترجیح می دهند همین حالا 5 دلار دریافت کنند تا 10 دلار بعد. خودشه. مردم بی واسطه بودن زمان را نسبت به ارزش بالاتر پول ارزیابی می کنند.

نمونه تخفیف هذلولی - اسکناس 5 دلاری اکنون یا اسکناس 20 دلاری بعد.

به بیان روش دیگر ، تخفیف هذلولی ، تمایل فرد به پاداش فوری است نه پاداش تأخیری با ارزش بالاتر.

تخفیف هذلولی -

ممکن است گیج شده باشید که چرا کسی پاداش تأخیری را انتخاب نمی کند اگر این به معنای سود بیشتر باشد.

نکته اینجاست: تخفیف هذلولی یک است سوگیری شناختی ، به این معنی که یک غذای ذهنی ریشه دار است که از منطق و عقل سلیم سرپیچی می کند. وقتی تخفیف هذلولی است قاب متفاوت، قدرت باورنکردنی دارد.

قدرت تخفیف هذلولی بر اساس زمان مربوط تنظیم می شود. اگر برای دریافت هر دو پاداش منتظر بمانید ، احتمالاً پاداش بیشترین سود را خواهید گرفت.

به عنوان مثال ، اگر مجبور شدید 50 دلار یا 100 دلار در 6 ماه را انتخاب کنید ، به احتمال زیاد امروز 50 دلار می گیرید. با این حال ، اگر در عرض نه سال 50 دلار یا در یک سال 100 دلار به شما پیشنهاد شود ، احتمال اینکه 100 دلار را انتخاب کنید بیشتر است.

این الگو از یک هذلولی پیروی می کند. با گذشت زمان مشخصی ، افراد دوباره شروع به انتخاب گزینه با ارزش بیشتر می کنند. به عنوان مثال ، بیشتر افراد تصمیم می گیرند 100 دلار در ده سال بیش از 50 دلار در 9 سال بگیرند.

این جایی است که هذلولی یک بخش از تخفیف هذلولی موجود است. یک منحنی هذلولی اثر تخفیف هذلولی را نشان می دهد ، در مقابل با یک منحنی نمایی.

این یک منحنی نمایی است:

جدول منحنی نمایی

این یک منحنی هذلولی است:

منحنی هذلولی معکوس

از نظر Hyperbolically ، عامل تخفیف بر اساس کاهش می یابد مدت زمان سپری شده.

تخفیف هذلولی در مقابل تخفیف نمایی

نحوه تخفیف هذلولی در مغز چگونه کار می کند

تخفیف هایپربولیک یک حیله جالب نیست که گاهی کارساز باشد و گاهی هم م doesn’tثر نیست. مغز ما برنامه ریزی شده است که به سمت کشش تخفیف هذلولی کشیده شود.

اگرچه نمی توانیم از احساساتی که در نتیجه تخفیف هذلولی پدیدار می شوند اجتناب کنیم ، اما می توانیم با تشخیص زمان وقوع آن و درک نحوه ادامه کار ، با آن مقابله کنیم.

مطالعات نتایج گوگل در مورد تخفیف هذلولی

موج مطالعات علمی تأیید کرده است اعتبار تخفیف هذلولی.

تحقیق منتشر شده در مجله علوم اعصاب کشف مغز به طور انعکاسی و به طور خودکار تخفیف قضاوت می کند.

ما فکر نمی کنیم که آیا اکنون بیشتر می خواهیم یا بعداً ذاتاً می خواهیم در اسرع وقت از مزایای آن بهره مند شویم. این آرزو برای پاداش فوری با گذشت زمان کاهش می یابد.

مبانی تخفیف هذلولی

برخی از دانشمندان تخفیف هذلولی را از طریق رویکرد تکاملی. اگر اجداد شما غذایی پیدا می کردند ، بلافاصله آن را می کشیدند و می خوردند. آنها اجازه نمی دهند که آنتی لوپ خراشیده عبور کند تا بعداً چاقتر شود. آنها هم اکنون یکی از افراد ناخوشایند را دریافت می کنند. اکنون یک وعده غذای کمی از گیاه ضد خربزه بهتر از دو وعده غذایی چربی در یک ماه است. در آن زمان ، شکارچی جمع خواهد شد.

تصور کنید یک فرد کم آب در صحرا سفر می کند. جلوتر ، آنها یک لیوان کوچک آب می بینند. اگر جرعه آب را انکار کنند و فقط کمی بیشتر ادامه دهند ، یک صد بطری آب دریافت می کنند. آنها چه کاری انجام می دهند؟

طبق تئوری تخفیف هذلولی ، آنها ترجیح می دهند زندگی را با داشتن زندگی حفظ کنند حالا کمی آب به جای بعداً مقدار زیادی آب

قدرت اکنون در تخفیف هذلولی

نوشتن مجددrs، روانشناسان و مادران خیلی خوب پدیده تخفیف هذلولی را درک می کنند. ما آنچه را می خواهیم می خواهیم و می خواهیم اکنون.

در آزمایش معروف مارشمالو، روانشناسان استنفورد کودکی را به اتاق هدایت کردند و یک مارشمالو را به کودک پیشنهاد دادند. پذیرایی آنجا روی میز درست روبروی آنها نشسته بود. اگر کودک بتواند پانزده دقیقه بدون خوردن گل ختمی صبر کند ، مارشمالو دوم را دریافت می کند.

مقاله مرتبط  آنچه شما باید انجام دهید هنگامی که رتبه بندی جستجوی شما کاهش می یابد این است

اگرچه بیشتر کودکان توانستند اشتهای خود را کنترل کنند ، اما این مطالعه موضوعی را که تحت عنوان شناخته می شود برجسته کرد ارضای تأخیر.

تاخیر در رضایت ، خلاف رفتار تخفیف هذلولی است. تأخیر تأخیر یعنی “انتخابی که توانایی به دست آوردن چیزی را اکنون محدود می کند ، برای اینکه بتوانم بعداً چیز بزرگتر یا بهتری داشته باشم.”

این مفهومی مغایر با تخفیف هذلولی و ایده آل های ریشه دار فرهنگ است – کل ایده “ما اکنون آن را می خواهیم”.

مغز ما برای سیم کشی است اکنون. دانشمندان علوم مغز و اعصاب کشف کرده اند که مغز ما مانند چهارم ژوئیه هنگام روشن شدن ما با قدرت چیزی تحریک می شویم همین الان.

مغز هنگام روشن شدن پاداش / تخفیف هذلولی ، روشنایی را اسکن می کند

چه کسانی هستند اثرات تخفیف هذلولی؟

به غیر از حقه های فروش و تبلیغات ، تخفیف هذلولی می تواند اثرات مخربی در سایر نقاط زندگی داشته باشد.

به عنوان مثال ، هر ساله ، صدها هزار نفر تحت عمل جراحی بای پس عروق کرونر – عروق قرار می گیرند. این جراحی جان آنها را نجات می دهد. با این حال ، تنها در صورت اعمال تغییرات صحیح در زندگی ، زندگی آنها برای طولانی مدت نجات می یابد.

تغییرات پیشنهادی شامل عدم سیگار کشیدن ، فعالیت بیشتر ، رژیم غذایی سالم و مصرف صادقانه داروها است. اما به طرز غم انگیزی ، “نود درصد از این بیماران تصمیم می گیرند که از زنده ماندن و آسایش به نفع لذت های کوتاه مدت غذاهای ناسالم و تنبلی چشم پوشی کنند” (منبع)

بیایید یک مثال عظیم دیگر از تخفیف هذلولی را بررسی کنیم. به همان اندازه بیمارگونه نیست ، اما به همان اندازه ویرانگر است: کارت های اعتباری.

کارت های اعتباری تخفیف هذلولی را به حداکثر می رسانند. کاربر کارت اعتباری اکنون می تواند چیزی با ارزش داشته باشد ، یا می تواند صبر کند تا زمانی که آنها توانایی خرید کالای مورد نظر را نداشته باشند ، در نتیجه پولی را که می خواهند با نرخ سود عظیم پرداخت کنند ، در آنها پس انداز می کنند.

در اینجا یک مثال دیگر است. بسیاری از افراد پس از بازنشستگی پس انداز می کنند ، زیرا پس انداز برای آینده بلافاصله پاداش نمی گیرد.

تأثیر تخفیف هذلولی در پس انداز بازنشستگی

اگر امشب می توانید برای صرف غذا در یک رستوران زیبا با قیمت 200 دلار بیرون بروید، چرا آن پول را در برخی از صندوق های بازنشستگی قرار دهید تا از 72 سالگی لذت ببرید ؟!

انتظار برای سرمایه گذاری در بازنشستگی منحنی هذلولی خاص خود را دارد ، و این خیلی زیبا نیست.

نمودار نشان دهنده تأثیر تخفیف هذلولی بر پس انداز بازنشستگی

تخفیف هذلولی به طرز وحشتناکی قدرتمند است. برای مردم دشوار است که اکنون خود را انکار کنند تا بعداً از پاداش برخوردار شوند. من هرگز به هیچ بازاریاب توصیه نمی کنم که از اصل تخفیف هذلولی در راه های مضر استفاده کند.

من از مثالهای بالا برای نشان دادن قدرت باورنکردنی تخفیف هذلولی استفاده کرده ام ، اما می خواهم از آنها به عنوان یک هشدار نیز استفاده کنم. در مقیاس اقتصادی کلان ، تخفیف در هذلولی می تواند نتایج مخربی داشته باشد.

در مقیاس کوچکتر – بهینه سازی تبدیل ، تجارت الکترونیکی و غیره – نتایج بی ضرر ، مفید و مناسب است.

تخفیف هذلولی را فعال کنید

آیا شما آماده استفاده از قدرت تخفیف هذلولی هستید؟ نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

1. قیمت خود را بالا ببرید. منتظر پاداش باشید.

تخفیف هایپربولیک مجوز افزایش قیمت را به شرط تأخیر پرداخت به شما می دهد.

مقاله مرتبط  لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) چیست؟

وقتی پیشنهاد پرداخت هزینه کالاها یا خدمات خود را به تعویق می اندازید ، قیمت اقلام کمتر به خریدار مربوط می شود.

این به این دلیل است که به محض اینکه متوجه شدند مجبور نیستند فوراً هزینه ای را پرداخت کنند، مشتری به پرداخت پول فکر نمی کند. در عوض ، قدرت تخفیف هذلولی و پاداش دریافت محصول بلافاصله بر تفکر مشتریان شما مسلط می شود.

به جای اینکه فکر کنید ، “وای! این گران است! ” خریدار فکر می کند “وای! اکنون می توانم آن را داشته باشم! ​​” بر اساس اصل تخفیف هذلولی ، فکر می کنم حالا فکر می کنم برنده خواهد شد.

به محض حذف ملاحظه قیمت ، خریدار آماده است خرید خود را انجام دهد ، حتی اگر هزینه زیادی برای آنها داشته باشد (روزی). شما آماده سود هستید.

2. اکنون بخرید. بعداً پرداخت کنید

این یکی از رایج ترین اشکال تخفیف هذلولی در بازاریابی است. شاید بهتر باشد آن را به عنوان “اکنون بخرید!” بعداً پرداخت کنید! ” تکنیک.

QVC.com از این روش استفاده می کند. وب سایت آنها پر از تخفیف هذلولی است. اگر می خواهید ورزش خود را انجام دهید ارضای تأخیر عضلات ، بروید آنها را بررسی کنید.

نمونه هایی از تکنیک های تخفیف هذلولی QVC مانند

اعتبار معروف PayPal PayPal (قبلاً “بعداً بیل من کنید”) نیز بر اساس اصل روانشناختی تخفیف هذلولی ساخته شده است.

تصویر اعتبار پی پال

وارد مونتگومری هم این کار را می کند.

نمونه بخش مونتگومری از تخفیف هذلولی

در کمین اصل تخفیف هذلولی ، این واقعیت است که شما متقاضی کارت اعتباری هستید. آنچه در مورد کارتهای اعتباری به شما گفتم را به خاطر می آورید؟ آنها بر اساس قدرت تخفیف هذلولی ساخته شده اند.

برای استفاده از روش تخفیف هذلولی ، لازم نیست کارت های اعتباری ارائه دهید. شما می توانید به سادگی پرداخت را به تأخیر بیندازید و به کاربر اجازه دهید خرید کند و منتظر پرداخت شود. برای شما خطرناک است ، اما می تواند فروش را بهبود بخشد.

3. یک هدیه فوری بدهید.

با تخفیف هذلولی ، زمان بندی همه چیز است. به همین دلیل است که برخی از مردم به آن اشاره می کنند تخفیف زمانی

عنصر زمان مهمترین عامل برای خریداران است. آنها به جای اینکه منتظر مدت زمان دریافت پاداش باشند ، مزایایی را که بلافاصله در دسترس هستند ترجیح می دهند.

در بسیاری از موارد ، یک هدیه ساده و ارزان کفایت می کند. گاهی اوقات ، کاربران بر اساس وعده نتیجه فوری تبدیل خواهند شد ، حتی اگر محصول کامل تا دیرتر در دسترس نباشد.

EA Access به بازیکنان این امکان را می دهد تا به برنامه ای بپیوندند که نتایج بزرگ تا بعداً در دسترس نباشد. گیمرها احتمالاً تبدیل خواهند شد ، زیرا بلافاصله به قسمت های بازی دسترسی پیدا می کنند.

نمونه ای از

4. یک قیمت بالاتر را برای کوتاه مدت شارژ کنید.

آیا تا به حال متوجه شده اید که برخی از وب سایت ها طرح های پرداختی ارائه می دهند که معنای مالی ندارند؟

نوع پیشنهادی آنها در اینجا است:

  • خرید 1 ماهه: 9.99 دلار
  • خرید 1 سال: 39.99 دلار

اکثر مردم می توانند ریاضیات را انجام دهند. آنها می دانند که در هر سال دوازده ماه وجود دارد. اگر هزینه یک سال 39.99 دلار باشد ، یک ماه با نرخ سالانه فقط 3.33 دلار است. چرا کسی 9.99 دلار برای یک ماه پرداخت می کند؟

تخفیف هذلولی ، به همین دلیل است. کاربر می خواهد اکنون هزینه کمتری پرداخت کند. آنها نمی خواهند بیشتر بپردازند ، حتی اگر در بلند مدت به تخفیف منجر شود. آنها این مسئله را از دیدگاه تخفیف های هذلولی ، و نه یک دیدگاه ارزش واقعی ، در نظر می گیرند.

در اینجا یک مثال آورده شده است:

نمونه ای از صفحه اشتراک تخفیف هذلولی گرامرلی

گرامارلی از این مورد در صفحه قیمت گذاری خود استفاده می کند. کاربران می توانند هر ماه 29.95 دلار یا هر ماه 11.66 دلار پرداخت کنند. بدیهی است که شما ترجیح می دهید 11.66 دلار بپردازید.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت جستجوگرها در سال 2020

با این حال ، شما باید اثر قاب بندی را در ذهن داشته باشید. چارچوب بندی قیمت به شدت بر چگونگی قیمت تأثیر می گذارد درک شده. بنابراین ، هنگامی که با پرداخت یکجا 139.95 دلار ارائه می شود ، کاربران آزمایشی هستند. آنها ترجیح می دهند اکنون پس انداز کنند تا اینکه در دراز مدت پس انداز کنند.

به عنوان یک بهینه ساز تبدیل ، می توانید از این روش به نفع خود استفاده کنید. کاربران باید روش پرداخت خود را انتخاب کنند. شما از گزینه قیمت گذاری کوتاه مدت به ازای هر سفارش ارزش بیشتری می گیرید زیرا خریداران به شدت تحت تأثیر تخفیف های هذلولی قرار می گیرند.

5. فوراً هزینه مراجعه را پرداخت کنید.

برنامه های وابسته آنلاین بسیار محبوب هستند ، اما بسیار استراتژیک نیستند. نحوه کار آنها به شرح زیر است:

اگر مشتریان به دوستان خود مراجعه می کنند ، پس از ثبت نام دوستان پول دریافت می کنند. در اینجا یک screengrab از Payoneer است:

Screengrab Payoneer از روش تخفیف هذلولی در برنامه ارجاع دوستان

این یک ویژگی خوب است ، اما چه کسی می خواهد منتظر ثبت نام دوستان خود باشد؟ حتی اگر پرداخت می تواند زیاد باشد ، تأخیر قابل تحمل نیست. به یاد داشته باشید ، مردم اکنون پاداش می خواهند.

یک رویکرد استراتژیک برای تخفیف هذلولی ، پرداخت هزینه بابت مراجعه به افراد است ، نه اینکه آنها را وادار کند منتظر ثبت نام واقعی دوستان خود باشند.

اگر مثلاً برای هر دوست ارجاع شده ده سنت پیشنهاد دهید ، پس می توانید 10 دلار به دوست ارجاع دهید تا 100 دوست خود را معرفی کند. این روش می تواند منجر به پتانسیل بالاتری برای شما شود.

اگر به مدل قدیمی ثبت نام در هنگام ثبت نام پایبند باشید ، ممکن است مجبور شوید فقط برای یک مراجعه 10 دلار بپردازید. با استفاده از مدل pay-now ، می توانید دوست ارجاع را مجبور کنید 100 برابر بیشتر مراجعه کند.

6. تخفیف های ارسال نامه الکترونیکی را ارائه دهید

چرا برخی از فروشندگان تخفیف های پستی را ارائه می دهند؟ ایده این است که اگر کوپن را برش دهید ، رسید خود را اسکن کنید و آنها را از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید یا در وب سایت بارگذاری کنید ، ممکن است طی 40-20 هفته چک الکترونیکی دریافت کنید.

چه کسی حتی وقت آن را دارد؟ آیا خرده فروشان واقعاً فکر می کنند که به شما لطف می کنند؟ البته که نه. آنها از تخفیف هذلولی استفاده می کنند.

تخفیف 50 دلاری سنگ آتش

نامه های تخفیفی فقط برای تعداد معدودی از مشتریان کار می کنند: مشتریانی که نظم و انضباطی دارند و هرگز چیزی را از دست نمی دهند و رسیدهای خود را ذخیره نمی کنند. به عبارت دیگر ، افراد زیادی نیستند.

مردم احتمالاً اکنون با تصور اینکه این محصول را خریداری می کنند ، محصول را خریداری می کنند ممکن در آینده تخفیف بگیرید به احتمال زیاد ، نامه ای که در فرم تخفیف قرار دارد در انبوهی از کاغذها تا زمان انقضای آن لنگ می زند. خرده فروش نیازی به پرداخت هیچ چیزی نیست.

https://www.youtube.com/watch؟v=X-QgSpzub0s

نتیجه

اگر می خواهید نرخ تبدیل بهتر و قدرت بازاریابی هوشمند داشته باشید ، این مقاله با ذهن شما نوشته شده است.

آیا شما آماده استفاده از قدرت تخفیف هذلولی در استراتژی های بازاریابی خود هستید؟ بیا با هم صحبت کنیم

درباره نویسنده: جرمی اسمیت یک مشاور تبدیل و مربی ، به مشاغلی مانند Dow Chemical ، American Express ، Panera Bread و Wendy’s کمک می کند تا تبدیلات را بهبود بخشند و فرهنگ آزمایش و حضور دیجیتالی خود را از نظر استراتژیک رشد دهند. تجربه جرمی به عنوان مدیر CMO و مدیر عامل شرکت های فن آوری درک قدرتمندی از رفتار انسان و تکنیک های افزایش سود به او داده است. دنبالش کن توییتر.