آموزش سئو

سیستم عامل های تجربه دیجیتال: بررسی اجمالی ، منابع ، نمونه ها

جولای 7, 2021

وقتی نوبت به تعامل مشتری می رسد ، از بازاریابی و فروش تا خدمات به مشتری و وفاداری به برند ، تجربه نوعی مقدس است.

این چیزی است که همه ما درباره آن صحبت می کنیم ، تلاش می کنیم و هدف قرار می دهیم ، اما تا حدی مفهومی باقی می ماند که همیشه سعی می کنیم برای آن کار کنیم.

چه زمانی ما واقعاً در برندهای خود به یک تجربه عالی مشتری دست پیدا می کنیم؟ آیا این چیزی است که ما فقط باید به طور مداوم بهبود ببخشیم و با گسترش فرصت های جدید ، آن را ایجاد کنیم؟

وقتی یک مشتری یک تجربه عالی دارد با شما ، احتمال بازگشت آنها و خرید دوباره بیشتر است.

رسانه های اجتماعی ، برنامه های تلفن همراه ، تبلیغات درون برنامه ای ، هوش مصنوعی ، واقعیت افزوده و موارد دیگر قول داده اند که به ما کمک می کنند تجربه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

همزمان با گسترش گزینه های جدید ، رشد یکپارچه و مداوم تجارب مشتری در تمام سیستم عامل های دیجیتال بسیار مهم است. اینجاست که یک پلت فرم تجربه دیجیتال (یا DXP) وارد می شود.

بستر تجربه دیجیتال چیست؟

اگرچه مشخصات آن نسبت به محصول یا فروشنده متفاوت است ، اما یک پلتفرم تجربه دیجیتال یک مرکز دیجیتال است که به یک مارک تجاری اجازه می دهد تا از داده ها و هوش مصنوعی برای ایجاد و استقرار تجربیات محتوای سفارشی برای مصرف کنندگان و ادغام آنها برای مصرف در بین مجموعه ای از اکوسیستم های دیجیتال و سایر سیستم ها استفاده کند. .

به عبارت ساده تر ، این یک پلتفرم است که به شما امکان می دهد تجربه های سفارشی را که توسط داده های خود اطلاع داده می شود ، ایجاد کنید و به کاربران امکان می دهد آنها را در هر کجا که نگاه کنند تجربه کنند.

درست به همان اندازه که تعریف اینکه یک پلتفرم تجربه دیجیتال چیست ، مهم است. یک بستر تجربه دیجیتال صرفاً انقلابی یا ابتکاری فقط یک ارائه دهنده تجربه منفرد نیست. این فقط یک سری پیام های مارک تجاری همه کانال نیست که توسط مجموعه ای از ادغام ها یا اشاره به یک صفحه وب به یکدیگر متصل شده اند.

یک پلت فرم تجربه دیجیتالی یکپارچه و فراگیر است. این اغلب یک پلت فرم منبع باز است که با ادغام API از بخشهای مختلف ، مانند فروش ، امکان ارائه تجربیات فوق العاده شخصی را به کاربران می دهد. این ویژگی ها این نوع سیستم عامل را تعریف می کند و آن را از سایرین متمایز می کند که بعداً در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

تفاوت DXP ، CMS و WEM چیست؟

وقتی صحبت از تولید و مدیریت محتوا می شود ، کلمات اختصاری می توانند مانند سوپ الفبا احساس شوند. DXM ، CMS و WEM اهداف مشابهی دارند اما از زوایای کمی متفاوت به آن نزدیک می شوند.

ابتدا دو نوع سیستم عامل دیگر را بررسی می کنیم.

CMS مخفف سیستم مدیریت محتوا است. طبق تعریف ، این نرم افزاری است که به شما امکان می دهد محتوای نام تجاری خود را ایجاد ، مدیریت و به اشتراک بگذارید. به عبارتی روزمره تر ، این پلتفرمی است که به شما امکان می دهد وب سایت خود (و محتوای آن ، مانند صفحات و پست های وبلاگ) را با یک رابط باطن بسازید که نیازی به نوشتن کد از ابتدا ندارد.

این رابط کاربر پسند است و از شما استقبال می کند تا محتوای خود را به برق وصل کنید. همچنین به شما امکان می دهد تا در محتوای خود برای استفاده مجدد و اشتراک مجدد ، ایجاد محتوای مناسب SEO و موارد دیگر جستجو کنید.

تفاوت آن با WEM یا مدیریت تعامل وب چیست؟ ما می توانیم از WEM به عنوان نسل بعدی مدیریت محتوا. این در مورد چگونگی تعامل ما در اینترنت و نحوه مشتریانی است که مارک ها با آنها تعامل دارند. ویژگی های متمایز مدیریت تعامل وب شامل تعامل مشتری از طریق مکالمه ، ایجاد جامعه ، دسترسی به چند کانال و اتوماسیون است.

مقاله مرتبط  چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

این کجا ما را با a ترک می کند پلت فرم تجربه دیجیتال؟ این اساساً یک تکامل بیشتر است.

با افزایش هوش مصنوعی و داده های بزرگ ، اطلاعات بیشتر و بیشتری در اختیار مارک ها قرار می دهیم تا از آنها برای ارائه محتوایی که احتمال تبدیل آن بیشتر است استفاده کنیم. DXP اطلاعات را به درون سیستم عامل های مختلف می کشاند و در عین حال ارائه می دهد.

چگونه می توان در صورت نیاز به یک پلتفرم تجربه دیجیتال دانست

اگر نام تجاری شما مدتی است که وجود داشته است یا اگر برای هر زمان از اینترنت برای تجارت الکترونیکی استفاده می کنید ، یک وب سایت دارید ، این بدان معنی است که شما با یک سیستم مدیریت محتوا تجربه دارید. این که آیا انگشتان پا را به محیط WEM فرو کرده اید یا فکر می کنید آیا DXP برای شما مناسب است ، بیایید بیشتر در مورد کسانی که به آن نیاز دارند صحبت کنیم.

یک پلت فرم تجربه دیجیتالی به شما کمک می کند تا در بسیاری از نقاط لمسی به افراد دسترسی پیدا کنید و پیامی را که در این نقاط لمسی دریافت می کنند کنترل کنید.

این همچنین در مورد دریافت داده از شرکت شما و اجازه دادن به آن است که پیام را هدایت کند.

چگونه می فهمید که یک پلت فرم تجربه دیجیتال برای شما مناسب است؟ در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد:

  • آیا به نقاط تماس بیشتری با مشتریان نیاز دارم؟
  • آیا لازم است داده های حاصل از فروش ، موجودی کالا و سایر بخش ها را به سیستم بازاریابی خود وارد کنم؟
  • آیا لازم است با پیام رسانی سفارشی و سازگار از هر نقطه تماس با مشتری ارتباط برقرار کنم؟
  • آیا برای انجام همه این کارها به طور همزمان و از یک مکان به بستری نیاز دارم؟
  • آیا فروش در نقطه ای است که بتوانیم سرمایه گذاری و یادگیری یک بستر جدید را توجیه کنیم؟
  • آیا پشتیبانی فنی ، داخلی یا قراردادی برای استفاده از منحنی یادگیری یک سیستم عامل نوظهور داریم؟

یک پلتفرم تجربه دیجیتال ممکن است گام بعدی لازم برای هر برند نباشد ، اما اگر در تلاش هستید تا با طیف گسترده ای از ادغام ها همراه شوید و فقط به مکانی نیاز دارید که همه چیز را به سطح بالاتری برسانید ، این ممکن است راه صحیح برای برو

نمونه هایی از ابزارهای بسترهای نرم افزاری تجربه دیجیتال

موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفت ، اما در اینجا چند مورد از بهترین ابزارها برای تجربه دیجیتال آورده شده است.

بلومریچ

شکوفهarri یک پلت فرم محبوب دیجیتال برای تجارت آنلاین است که 25 درصد از تجارب تجارت الکترونیکی در ایالات متحده و انگلستان را ارائه می دهد. Bloomreach Experience Platform یا BrX آن ، همانطور که نامیده می شود ، دارای چندین ماژول ، از جمله SEO و تجارت است.

نمونه هایی از ابزار بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال - Bloomreach

Liferay

Liferay یک پلت فرم تجربه دیجیتالی فراهم می کند که نوید می دهد متناسب با نیازهای تجاری شما خواهد بود ، با مکان امروز شما ادغام می شود و با رشد کسب و کار شما با ویژگی های جدید رشد می کند. به عبارت دیگر ، آنها افتخار می کنند که شما می توانید به سرعت با این سیستم عامل کار کنید.

نمونه هایی از ابزارهای بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال - Liferay

هسته dna

هسته dna تأکید می کند که ، با پلت فرم خود ، در نهایت تمام اجزای بازاریابی دیجیتال شما زیر یک سقف قرار دارند. می توانید داده ها را در یک مکان پیگیری کنید و به جای اینکه از ادغام ها و سیستم عامل های مختلف مطلع شوید ، از یک مکان نیز تنظیمات کلی انجام دهید.

مقاله مرتبط  چرا استخدام مربی SEO در اکثر مشاغل کوچک عملی است؟
نمونه هایی از ابزارهای بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال - Core dna

FirstSpirit DXP

FirstSpirit DXP، از e-Spirit ، توانایی آن را برای ادغام با سایر سیستم عامل ها یا ابزارهایی که ممکن است قبلاً استفاده می کنید ، همراه با بسیاری از ویژگی ها ، برجسته می کند. همچنین اطمینان حاصل شود که خود پلتفرم به توسعه عمیق یا دانش برنامه نویسی در پایان کاربر احتیاج ندارد اما قابل دسترسی و یادگیری آسان است.

نمونه هایی از ابزارهای بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال - FirstSpirit

منابع پلت فرم تجربه دیجیتال

یک پلت فرم تجربه دیجیتال از بسیاری جهات مفهوم جدیدی است ، بنابراین ممکن است بخواهید غواصی عمیق تری انجام دهید و قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن شما بیشتر بدانید. منابع بسیاری در دسترس است که به شما کمک می کند تا از عهده همه امور برآیید و یاد بگیرید چگونه می تواند به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما کمک کند. چند نکته که شما را راه میاندازد.

معرفی تجربه دیجیتال برای بازاریابی وبینار

اگر مروری صوتی و تصویری از یک پلت فرم تجربه دیجیتال را ترجیح می دهید ، به بخش مراجعه کنید معرفی تجربه دیجیتال وبینار در YouTube از Progress. این ویدئو 30 دقیقه ای همه اصول را شامل می شود ، از جمله شکل ظاهری آن نقاط لمسی سفارشی برای مشتریان و اهمیت آنها.

این وبینار همچنین در مورد سفر مشتری و چگونگی ثابت ماندن در کل صحبت می کند. شما در مورد چگونگی ارتباط یک سیستم عامل تجربه دیجیتال با CMS و نحوه ارتقا it آن به سطح بعدی اطلاعات خواهید گرفت.

کتاب ساخت سیستم عامل های تجربه دیجیتال

نوشته شده توسط Shailesh Kumar Shivakumar و Sourabhh Sethii و دارای زیرنویس “راهنمای توسعه برنامه های سازمانی نسل بعدی” ایجاد سیستم عامل های تجربه دیجیتال برای شخصی است که آماده جدی گرفتن یک پلت فرم تجربه دیجیتال است و ویژگی ها و گزینه های موجود را مرور می کند.

در حالی که این کتاب به پلتفرم های متن باز متنوعی برای ایجاد DXP دسترسی پیدا می کند ، همچنین به جزئیات مربوط به بهترین روش ها و آنچه می خواهید هنگام طراحی یک بستر تجربه دیجیتال در نظر بگیرید ، می پردازد. همچنین موارد امنیتی و مطالعات موردی را بررسی می کند.

عملیاتی کردن یک پلتفرم تجربه دیجیتال (DXP) برای قرار دادن مشتری در وبینار اول

اگر شما آماده هستید که با استفاده از یک بستر تجربه دیجیتال واقعاً به علف های هرز بروید ، این مسئله است وبینار بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال (DXP) را عملیاتی کنید از Lytics تمام تحقیقات و داده های مورد نظر شما را دارد. هدف این وبینار بحث در مورد چگونگی استفاده شرکت ها از داده های مشتری برای هدایت تجارب سفارشی برای تبدیل است.

این مقاله توسط کانی مور ، معاون ارشد تحقیق در گروه وضوح دیجیتال ارائه شده است ، و شامل موضوعاتی از جمله اینکه چرا فناوری داده مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است ، نحوه قرار دادن داده ها در مرکز استراتژی تجربه دیجیتال خود ، و دلایل همه این موارد موضوعات در حال انفجار محبوبیت هستند.

کتاب الکترونیکی ظهور پلتفرم تجربه دیجیتال از مسیر الاستیک

آیا از خود می پرسید که چگونه یک پلت فرم تجربه دیجیتال در کسب و کار شما جای می گیرد ، یا چگونه بر بخش شما تأثیر می گذارد و به شما کمک می کند با سایر بخشهای شرکت تعامل داشته باشید؟ ظهور بستر تجربه دیجیتال کتاب الکترونیکی Elastic Path به شما کمک می کند تا به این س answerالات پاسخ دهید.

البته ، این یکی از روشهای انتخاب ایمیل است که Elastic Path از آن استفاده می کند تا شما را در لیست ایمیل خود قرار دهد. با این وجود ، وقتی می خواهید سر خود را به دور DXP بپردازید ، می تواند یک منبع مفید باشد. این نویدها و استراتژی هایی را برای افسران ارشد اطلاعات و افسران ارشد دیجیتال می دهد که به دنبال ترکیب یک پلت فرم تجربه دیجیتال هستند.

مقاله مرتبط  5 چیز شگفت آور که سایت های دارای رتبه برتر در Google مشترک هستند

چگونه ویندوزهای تجربه دیجیتال وبینار درخواستی با مشتری را با دوام روابط خود پرورش می دهند و تسهیل می کنند

اگر هنوز تردید دارید که سیستم عامل های تجربه دیجیتال دقیقاً چگونه می توانند به شما کمک کنند تا ارتباط معنی داری با مشتریان خود برقرار کنید ، Bloomreach یک وبینار با عنوان “چگونه پلتفرم های تجربه دیجیتال روابط پایدار با مشتری را پرورش می دهند و تسهیل می کنند”با Mehmet Olmez ، مدیر عامل Accenture Interactive و Arjé Cahn ، CTO از تجربه Bloomreach.

آنها در مورد چگونگی ارائه یک DXP بیش از چند لمسی یا کانال چند منظوره صحبت می کنند و راهی است برای آینده با یکپارچه سازی آن نقاط لمسی و شخصی سازی بیش از حد آنها. آنها همچنین در مورد چگونگی حمایت از بازاریابی تجارت الکترونیکی و مزایای داشتن همه چیز در یک مرکز دیجیتال صحبت می کنند.

باز هم ، این یک انتخاب الکترونیکی است ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که ایمیل ها را پیگیری کنید ، اما اگر کنجکاو هستید که از سازندگان و بازاریاب های سیستم عامل های تجربه دیجیتال درباره DXP یاد بگیرید ، این یکی ارزش وقت شما را دارد.

سوالات متداول بستر های نرم افزاری تجربه دیجیتال

بستر تجربه دیجیتال (DXP) چیست و چه تفاوتی با CMS دارد؟

یک پلت فرم تجربه دیجیتال با فناوری یادگیری داده و هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کند تا نقاط لمسی یکپارچه و چند لایه را ارائه دهد که کاملاً سفارشی و مربوط به هر مشتری خاص است.

سکوی تجربه دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟

یک پلت فرم تجربه دیجیتال یا DXP به عنوان یک مرکز واحد برای بازاریابی تجارت الکترونیکی ، جذب و یادگیری از داده های اکوسیستم شرکت ، از جمله فروش ، موجودی کالا و موارد دیگر ، و سپس ارائه تجارب بسیار سفارشی به خریداران است.

DXP چیست و چرا مهم است؟

DXP مخفف پلت فرم تجربه دیجیتال است. این تکامل بعدی مدیریت محتوا ، راه حل های تجربه تجارت الکترونیکی و فناوری بازاریابی است و به شرکت ها کمک می کند تا در دنیای دیجیتالی که به طور فزاینده ای پر سر و صدا ساخته می شود ، برجسته باشند.

تجربه دیجیتال خوب چیست؟

همانطور که شرکت ها از سیستم عامل های تجربه دیجیتالی استفاده می کنند ، تجربیات خوب دیجیتالی برای مشتریان مناسب و به موقع است ، نیازهای آنها را برآورده می کند و محتوایی را ارائه می دهد که در نهایت منجر به تبدیل می شود.

نتیجه گیری برای سیستم عامل های تجربه دیجیتال

مشتری ها تجربه های تجاری شما را می خواهند. از همه مهمتر ، آنها می خواهند تجربیات بسیار خوبی داشته باشند تا بتوانند آنها را برای موارد دیگر بازگرداند. این شامل همه چیز است ، از جستجو و مراجعه به وب سایت شما ، تا فروش ، خدمات مشتری و روند پیگیری.

همانطور که مقیاس می زنید ، اطمینان از یک تجربه عالی مشتری می تواند دشوارتر و دشوارتر شود ، اما ساخت یک وب سایت جامع تجارت الکترونیکی می تواند کمک کند. یک پلت فرم تجربه دیجیتال یا DXP می تواند فضایی را برای ایجاد و خودکار کردن تجربیاتی فراهم کند که باعث بازگشت آنها می شود.

آیا اخیراً با یک سیستم عامل تجربه دیجیتالی جذاب ارتباط برقرار کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید